Speedy schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:48:
Van het weekend 70620 afgerond. Ook als je net als mij niets met Ninjago hebt kan ik deze set aan iedereen aanraden, super veel afwisseling tijdens het bouwen. Leuke technieken, veel verschillende onderdelen en kleuren en het eind resultaat is zeer indrukwekkend.
Ik ben al zeer lang aan het twijfelen om deze set al dan niet aan te schaffen, en de voornaamste redenen om het wel te doen heb je eigenlijk mooi opgesomd
Helaas is er ook de realiteit van het plaatsgebrek (wegens appartement) en heb ik een achterstand aan andere grote sets plus de nieuwe modular die er ook nog moet komen

Een set als Ninjago City (+ eventueel docks) vraagt een apparte plaats want deze past nergens anders bij vrees ik. Zo kan ik dus rationaliseren dat deze set eigenlijk niet in mijn collectie thuishoort
Wat deze set zeer goed doet is inspelen op mijn 'fear of missing out'. Je kan er gif op innemen dat deze in de lijstjes van beste sets allertijden zal komen. En de prijzen na de productiestop zullen ook naargelang zijn.
Deze set is het equivalent van de Black Seas Barracuda, Yellow Castle, Airport Shuttle,... van deze generatie.
Ok, misschien valt deze set toch nog ergens in te passen: