Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Grote Lego Topic - Deel 5 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 93 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• zonoskar
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22-03 23:10

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ingelogd schreef op maandag 24 december 2018 @ 21:53:
[...]

Het ziet er erg gaaf uit, jammer dat het "net niet" is. Ik ga de Lancia MOC zeker ook nog bouwen. Misschien is de F1 Racer MOC nog een optie.
Die F1 wagen had ik al gezien en die is het IMHO ook net niet :) Hier een kort filmpje waarom de Stratos het net niet is:

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• Glewellyn
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12:11

Glewellyn

is er ook weer.

Leut schreef op maandag 24 december 2018 @ 21:49:
Tweede Kerstdag gaan we verder en dan kunnen kijken of de Kessel Run echt sneller kan dan 'twelve parsecs.'
Nerd mode on:
Een parsec is een eenheid van afstand, niet van tijd. B)

De Kessel Run is een smokkelroute, dat de Millennium Falcon die route in onder 12 parsecs kan afleggen zegt iets over de korte, gevaarlijke hyperspace jumps die het schip kan maken. Niet over hoeveel tijd het kostte

*zucht*

• Reinier
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online
Glewellyn schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 00:07:
[...]

Nerd mode on:

De Kessel Run is een smokkelroute, dat de Millennium Falcon die route in onder 12 parsecs kan afleggen zegt iets over de korte, gevaarlijke hyperspace jumps die het schip kan maken. Niet over hoeveel tijd het kostte
Precies! Heerlijk pedantic ;)

Een parsec is trouwens gerelateerd aan de astronomische eenheid (AU), wat vreemd is want de zon en de aarde spelen in het Star Wars-universum voor zover ik weet geen rol.
Dus het is vreemd dat Solo het over parallax arcseconds heeft B)

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13:45
Reinier schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 05:48:
[...]
Dus het is vreemd dat Solo het over parallax arcseconds heedt B)
Volgens mij ligt het aan de midichlorians...

Zalige Kerst aan iedereen hier gewenst! Hopelijk lag er speelgoed voor jullie onder de kerstboom :)
Voor mij lagen er naast de gebruikelijke fopcadeau's ook enkele Lego gerelateerde boeken onder:
- The Lego Architecture Ideas Book
- Micro Cities
- Lego Neighborhood Book 2

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Edgenumber
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 17-03 20:06
KW25 schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:24:
Hoe kan je snel vinden wat je eigenlijk hebt? Ik heb een hele lading Lego van mijn neef gekregen, zit veel Black Knights, M-tron, Ice Planet(?) en nog veel City en Western van rond de jaren 90/00.
Ik heb gekeken naar steentjes met opdruk. Bijvoorbeeld een voorkant van een brievenbus met opdruk. En dan gaan kijken in welke sets dit onderdeel allemaal zat. En dan zie je vanzelf denk ik wel welke set je heb gehad. En verder per jaar en thema door catalogussen kijken. Maar dat leverde bij mij wel problemen op met kleine setjes, had ik die nu als klein kind, of wilde ik die nu heel graag hebben. En dan niet meer weten of je hem nu ook daadwerkelijk had.

• Leut
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 12:44
Glewellyn schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 00:07:
[...]

Nerd mode on:

Klopt volledig :) vermoed een gevalletje dikke vingers en teveel Lego :P

Queen - the champions of the world
Been there, Done that, Got the T-shirt!

• la_fusion
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21-03 15:24
Pff de BrickLink hell gaat verder... :P Uiteindelijk een keuze gemaakt uit 2 winkels waarbij ik samen (zo goed als) alle onderdelen heb voor een relatief gunstige prijs.. maar goed vervolgens ben ik bij 1 van de 2 shops niet aan het minimum order bedrag geraakt.. Maar eens even een berichtje sturen of er wat mogelijk is..

Sowieso valt mij het verschil in prijs wel heel erg tegen zeg. Zoiets simpels als een plate hinge bij de ene winkel 99 cent, bij de andere 12 cent. Of planten basis bij de ene 2,93 bij de andere 20 cent. Of simpele 1x2 plates bij de ene 10 cent bij de andere 5 cent. Vooral bij de 2x4 tile in light bluish gray waar ik er 130 van nodig heb is het verschil groot.. duurste was 55 cent, nu wil ik ze bestellen voor 17 cent.

• GeeBee
  • Laatst online: 14:02

GeeBee

Oddball

Dan is het óf een andere winkel zoeken, óf in die winkel bijbestellen zodat je toch op het minimumbedrag komt.
Standaanddingetjes die je anders goed kunt gebruiken: ik (technic) doe meestal slopes of ronde dingen die voor de afwerking mooi zijn. Een beetje rondkijken wat nog meer mooi is behalve daar waar je naar op zoek bent.
In het geval van huisjes: extra wit voor sneeuw-scenery, boompjes, plantjes, dat soort grut.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• freakstar
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-03 19:29
Woohoo, klaar! 8)

Leuke build voor vandaag. :)

Nu toch maar eens vaart gaan maken met m'n vitrinekast voor de T1, de Mini en de volgende wordt de London bus.

• Kapoen
Vanaf vandaag zijn de Lego Movie 2 sets officieel beschikbaar op S@H :9
En Lego heeft al meteen een aankooplimiet gezet op 70841 Benny's Space Squad. Je kan er maximum twee van aanschaffen, terwijl de andere sets beperkt werden tot vijf.

Lego voorziet een rush van nostalgische AFOL's denk ik ;)

Kapoen wijzigde deze reactie 26-12-2018 08:01 (11%)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14:16
Missie geslaagd >:)

ik heb m'n schoonvader geïnfecteerd met het lego technic virus. Sinds enkele maanden is hij met pensioen, en heeft inmiddels m'n 42009 en 42042 in elkaar gezet. Krijg ik de vraag; Zal ik de Rough Terrain Crane - 42082, of de Bugatti Chiron - 42083 gaan kopen? Ik heb "beide" geantwoord. Werd niet eens negatief beantwoord :)
Dat wordt binnenkort sets uitwisselen :)

Hier staat tekst

• la_fusion
GeeBee schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 14:40:
Dan is het óf een andere winkel zoeken, óf in die winkel bijbestellen zodat je toch op het minimumbedrag komt.
Standaanddingetjes die je anders goed kunt gebruiken: ik (technic) doe meestal slopes of ronde dingen die voor de afwerking mooi zijn. Een beetje rondkijken wat nog meer mooi is behalve daar waar je naar op zoek bent.
In het geval van huisjes: extra wit voor sneeuw-scenery, boompjes, plantjes, dat soort grut.
Ja dit is in principe mijn eerste en voorlopig ook laatste MOC dus heb geen andere steentjes nodig.. ik kan natuurlijk wel het eea gaan kopen maar als ik het niet gebruik.. goed ik ga nog even verder puzzelen met BrickLink en hopelijk krijg ik vlot reactie van de winkel(na de kerst natuurlijk pas..)

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Je zou ook Lego bricks n pieces kunnen proberen.

• almightyarjen
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14:00

almightyarjen

When does the hurting stop?

Kapoen schreef op woensdag 26 december 2018 @ 08:00:
En Lego heeft al meteen een aankooplimiet gezet op 70841 Benny's Space Squad. Je kan er maximum twee van aanschaffen, terwijl de andere sets beperkt werden tot vijf.

[Afbeelding]

Ik zie een roze astronaut die veel waard gaat worden in de toekomst :D

AlmightyArjen's main Youtube channel en AlmightyArjen's Work In Progress Youtube channel

• Kapoen
almightyarjen schreef op woensdag 26 december 2018 @ 10:18:
[...]

Ik zie een roze astronaut die veel waard gaat worden in de toekomst :D
Nog een geluk dat Lego die fig niet in de CMF serie heeft gestopt. Ik vind deze 'battle pack' een echte dienst aan de fans van Classic Space _/-\o_

Zowiezo mag Lego wmb af en toe zo'n pack met 4 minifigs van een los thema uitbrengen. Keuze zat qua thema's denk ik zo... castle, western, romeinen, egyptenaren,...

• la_fusion
GeeBee schreef op woensdag 26 december 2018 @ 10:05:
Je zou ook Lego bricks n pieces kunnen proberen.
Bedankt voor de tip alleen dat gaat voorlopig niet werken :+
Ons Bricks & Pieces team zal erg druk bezig zijn tijdens de feestdagen om zo snel mogelijk missende onderdelen te vervangen. Om deze reden kunt u geen onderdelen aanschaffen na 10.12.18. Vanaf begin Februari kunt u weer steentjes kopen.

• Apiekool
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21-03 12:43
Reintji schreef op zondag 23 december 2018 @ 18:03:
[...]

Heb hier voor de kinderen de 60052 (blauwe vrachttrein, IR) en dit jaar is daar de 60197 (de nieuwe sneltrein met bluetooth) bijgekomen. De oudere sets met IR zijn voornamelijk duurder omdat ze niet meer in de reguliere verkoop zijn.

Voordeel van de BT sets is dat ze geen sensor nodig hebben die zich in het zicht van de afstandbediening moet bevinden. Met switches op de ir-poort in de trein (4 standen) en de twee aansluitmogelijkheden kun je in principe met één IR afstandsbediening acht treinen simultaan aansturen in tegenstelling tot de BT afstandsbediening waarbij je maximaal vijf treinen kunt bedienen. Maar goed, zijn niet veel gebruikers die dat nodig hebben denk ik en je krijgt bij elke trein sowieso al een afstandsbediening.

De nieuwe bluetooth trein biedt met de app ook wat leuke extra functionaliteit (geluiden en bediening) voor kinderen. En deze zijn al vanaf €80 nieuw te vinden. Wordt toch het systeem waar lego de komende jaren zijn treinen mee gaat uitrusten.
Thanks. Dat leek me ook al, dat wat betreft de prijs en dergelijke. We hebben de bluetooth trein van 80 euro gekocht en die krijgt hij straks, dus vanmiddag ben ik lekker bezig met een trein in elkaar zetten met mijn zoon. Heb jaren op dit moment gewacht! :*)

Edit: heerlijk de hele middag de trein in elkaar gezet met mijn zoon. Een partij nostalgie die naar boven komt, mijn vrouw dacht dat ik drugs had gebruikt, zo enthousiast was ik (en hij).

Wat ik wel jammer vind is dat je een hele landing batterijen moet gebruiken. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om iets van een oplaadbare battery pack te maken/kopen? Ik las in ieder geval niets dat Lego zelf zoiets wil uitbrengen.

Apiekool wijzigde deze reactie 26-12-2018 20:39 (13%)

• Kapoen
Over treinen gesproken, op het Beyond the Brick youtube kanaal heeft men net een interessante docu/how-to gezet. Deze gaat over het bouwen van een (Kerst)landschap (in karton, hout, papier,...) rond/onder/langs/... je treinlayout.

Kapoen wijzigde deze reactie 26-12-2018 12:08 (4%)

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

[Afbeelding]

tof!

helaas ligt de site eruit ofzo :X

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

• Leut
En het resultaat na 17 van de 17 zakjes:

Het model is simpelweg echt groot _/-\o_ En twee zijn helemaal awesome!
Er zitten overigens wel enige verschillen tussen deze beide versies ;)

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 13:34

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

[Afbeelding]

Echt een musthave, helaas de Welcome to Apocalypseburg nog niet. Die moet er zeker nog komen!

Tomba wijzigde deze reactie 26-12-2018 20:11 (5%)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Kapoen
Tomba schreef op woensdag 26 december 2018 @ 20:07:
[...]

Echt een musthave, helaas de Welcome to Apocalypseburg nog niet. Die moet er zeker nog komen!
Inderdaad, mijn bestelling is zelfs al onderweg :9

Die grote set verschijnt begin februari dacht ik, maar er zijn al reviews te vinden op youtube blijkbaar.

• Gim
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 09:38
Leuk gemaakt. Beginscene nagemaakt van Indiana Jones' eerste film (met die grote rotsblok), gemotoriseerd:
https://youtu.be/PpXHn82Jhm0

Gim wijzigde deze reactie 26-12-2018 20:58 (12%)

• Pin0
  • Niet online
Ben bezig met een exprimentje om lego sets te visualiseren, zie http://nijdam.nu/vikus-viewer/
Is nog behoorlijk WIP de performance laat te wensen over na inzoomen en uitzoomen. Hebben meer mensen daar last van?

BrickTip! a LEGO Chrome Extension

• la_fusion
Bij mij gaat de performance vooral dramatisch naar beneden op het moment op het moment dat ik een set gekozen heb. In en uitzoomen valt wel mee.

• Pin0
  • Niet online
la_fusion schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:31:
Bij mij gaat de performance vooral dramatisch naar beneden op het moment op het moment dat ik een set gekozen heb. In en uitzoomen valt wel mee.
Dat is exact wat ik bedoel, ik heb al een issue ingeschoten in github bij de ontwikkelaars van die viewer. Maar goed om het bevestigd te zien! Thanks!

• SinergyX
  • Laatst online: 14:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hier inderdaad ook, al bij een type-set kiezen gaat de 'framerate' omlaag, bij inzoomen naar een auto is enorm traag.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Omega Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22-03 15:25

Omega Supreme

The God of Death

Leut schreef op woensdag 26 december 2018 @ 17:44:
[Afbeelding]

Ik vond één wel genoeg (voor mijn bankrekening), uiteraard in de klassieke configuratie.

Ik ben aan het kijken naar een display stand zodat ik hem op zijn zij kwijt kan. Heeft iemand hier goede ervaringen met een stand/winkel?

"You know you're hanging out with physics geeks when neutronium counts as a "mundane" form of matter."

• Leut
Omega Supreme schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:56:
[...]

Ik vond één wel genoeg (voor mijn bankrekening), uiteraard in de klassieke configuratie.

Ik ben aan het kijken naar een display stand zodat ik hem op zijn zij kwijt kan. Heeft iemand hier goede ervaringen met een stand/winkel?
Dit is een MOC stand welke ik wel vaker voorbij zie komen en welke best een mooie display oplevert voor de MF.

Er wordt gebruik gemaakt van veel standaard onderdelen, waardoor de prijs via BrickLink best meevalt.

• Pin0
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:40:
Hier inderdaad ook, al bij een type-set kiezen gaat de 'framerate' omlaag, bij inzoomen naar een auto is enorm traag.
Inmiddels een aanpassing ongedaan gemaakt. Lijkt nu beter te gaan. (Alleen word hierdoor de data in de detailweergave niet meer getoond ... fixed)

• Kapoen
En mijn laatste Lego aankoop van dit jaar is al binnen (gisteren besteld op S@H):
- 2x 70841 Benny's Space Squad
- 1x 70822 Unikitty's Sweetest Friends EVER!
- 1x 60191 Arctic Starter Pack (City)
- 4x Xtra polybags (straatlantaarns en planten)

Volgens mij was deze mijn snelst geleverde S@H bestelling ooit, waarschijnlijk omdat het allemaal zeer kleine verpakkingen zijn of zo ;)

• la_fusion
Nice! Ik hoop dat mijn bestellingen van BrickLink(jaja het is toch gelukt...) een beetje vlot hier zijn. Dan kan ik dit jaar nog het grootste gedeelte van de MOC gaan maken. Wel nog een paar groene baseplates scoren en nog 2 speed champion auto's.

Overigens ga ik die baseplates 'gewoon' ergens in de winkel kopen aangezien sommige bricklink shops er 12,50 voor vragen terwijl ze nieuw bij S@H 8,99 zijn en bij Intertoys oid vaak nog goedkoper.

Ik zal jullie op de hoogte houden van het bouwen!

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 13:58

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Leut schreef op woensdag 26 december 2018 @ 17:44:
[Afbeelding]

Het verschil is de schotel...
Heb je er serieus twee gekocht om ook beiden te houden en neer te zetten??

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Leut
Nyarlathotep schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:50:
[...]

Het verschil is de schotel...
Heb je er serieus twee gekocht om ook beiden te houden en neer te zetten??
Gelukkig niet. Vind Lego mooi, maar er zijn grenzen :)

Heb de MF’s samen met een vriend gekocht en deze hebben we dan ook tegelijkertijd gebouwd. Doen we vaker en is hartstikke leuk.

Nog een leuk detail; op ruim 15000 stukjes hebben we exact hetzelfde aantal (en dezelfde items(!)) onderdelen over en mist helemaal niks.

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 13:58

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Leut schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:14:
[...]

Gelukkig niet. Vind Lego mooi, maar er zijn grenzen :)

Heb de MF’s samen met een vriend gekocht en deze hebben we dan ook tegelijkertijd gebouwd. Doen we vaker en is hartstikke leuk.

Nog een leuk detail; op ruim 15000 stukjes hebben we exact hetzelfde aantal (en dezelfde items(!)) onderdelen over en mist helemaal niks.
Ik dacht al :D

Overigens overweeg ik deze stand voor dit bakbeest. Inclusief verzenden ongeveer dezelfde prijs als een custom stand. Maar dit is denk ik wat steviger, en bovendien transparant waardoor ie wat minder opvalt.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• PjotrStroganov
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22-03 19:42
*knip* Zie de topic-warning: Dit topic is alleen voor the Real Thing

AGee wijzigde deze reactie 28-12-2018 07:26 (90%)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• mschol
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:17:
[...]

Ik dacht al :D

Overigens overweeg ik deze stand voor dit bakbeest. Inclusief verzenden ongeveer dezelfde prijs als een custom stand. Maar dit is denk ik wat steviger, en bovendien transparant waardoor ie wat minder opvalt.
ik gebruik deze
in de bij behorende displaycase van hen, kostte een flinke duit (~230 euro was ik kwijt voor beide volgens mij) maar resultaat mag er wezen :Y

oh en protip: niet in je eentje eigenwijs dat ding op de standaard willen zetten: ja het kan, maar het is echt heel kut :D

mschol wijzigde deze reactie 28-12-2018 03:15 (7%)

• la_fusion

[Afbeelding]

Voor de geinteresseerden.. bij van Cranenbroek hebben ze ook al deze Lego Movie 2 sets al beschikbaar waarbij ik enkel de prijs voor Benny en zijn vrienden heb onthouden.. Die was daar namelijk 8,25. Andere sets mogelijk ook onder de prijs van S@H. Zelf heb ik 75886 & 75888 aangeschaft voor mijn MOC. Beide toch ook weer een paar euro onder de goedkoopste prijs van BrickWatch.

• Kapoen
la_fusion schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:08:
[...]

Voor de geinteresseerden.. bij van Cranenbroek hebben ze ook al deze Lego Movie 2 sets al beschikbaar waarbij ik enkel de prijs voor Benny en zijn vrienden heb onthouden.. Die was daar namelijk 8,25. Andere sets mogelijk ook onder de prijs van S@H. Zelf heb ik 75886 & 75888 aangeschaft voor mijn MOC. Beide toch ook weer een paar euro onder de goedkoopste prijs van BrickWatch.
Voor de grotere sets wacht ik inderdaad ook nog op leuke kortingen voor ik ze aanschaf. In het geval van die minifig pack was ik gewoon ongeduldig en vond ik het prijskaartje nog ok.

• la_fusion
Aangezien ik niet kon wachten met het beginnen met opbouwen van mijn MOC.. ben ik vandaag begonnen met de auto's. Ik heb de 75886 en 75888 set gekocht. Ik wilde graag 2 verschillende merken auto's maar wel uit dezelfde raceklasse. Vandaar de Ferarri en de Porsche RSR.

Helaas heeeeel erg veel stickers op beide auto's maar ik denk dat je er bijna niet aan kan ontkomen met dit soort modellen waarbij je ook nog de raceversie(incl sponsoren) wil laten zien. Wel leuk om te zien en te bouwen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind het leuke detail met de groene Porsche dat er ook 'oudere' bouwtechnieken in zitten tov de GTS versie, leuke knipoog naar de style van bouwen :)

De muscle cars hebben aanzienlijk minder stickers, maar met stickers vind ik de Ferrari en de LMP toch het beste gelukt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gim
la_fusion schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:28:
Aangezien ik niet kon wachten met het beginnen met opbouwen van mijn MOC.. ben ik vandaag begonnen met de auto's. Ik heb de 75886 en 75888 set gekocht. Ik wilde graag 2 verschillende merken auto's maar wel uit dezelfde raceklasse. Vandaar de Ferarri en de Porsche RSR.

Helaas heeeeel erg veel stickers op beide auto's maar ik denk dat je er bijna niet aan kan ontkomen met dit soort modellen waarbij je ook nog de raceversie(incl sponsoren) wil laten zien. Wel leuk om te zien en te bouwen.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De Ford Fiesta WRC heeft denk ik een record aan stickers, maar hij ziet er dan ook wel erg geslaagd uit :) Aantal stickers op de groene Porsche lijkt mee te vallen? Vandaag nog voor die set gekeken maar kwam hem niet meer tegen in de fysieke winkels lokaal.

• la_fusion
Ja bij de groene Porsche lijkt het mee te vallen maar alsnog 9 stickers. Had naar mijn idee ook zonder stickers kunnen gebouwd worden. De andere Porsche heeft er als ik goed heb geteld 22!!

De muscle cars vind ik ook erg goed gelukt inderdaad maar die passen niet zo bij de scene die ik wil laten zien.

Morgen hopelijk de eerste batch stenen binnen.. hoe lang duurt het voor een envelop uit Spanje er is? :+

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12:40
Vandaag kwam het vervangende plaatje voor het extraatje van kerst. Heel netjes met brief en alles. Had niet gehoeven, maar wel super netjes.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• ejsp
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22-03 23:25
Ik zag vandaag in de Intertoys de Corvette ZR1 (42093) liggen. Kende deze nog niet en was eigenlijk ook niet meteen van plan hem mee te nemen maar het 'b-model' trok me over de streep: coole Hot Rod! Afgerekend en meegenomen dus.

Inmiddels de ZR1 in elkaar gezet (staat mooi naast m'n Porsche GT3RS :) ), maar ik kan de instructies voor de Hot Rod nergens vinden. De doos verwijst naar lego.com/technic, maar is de set nog helemaal niet zichtbaar. Ook op de site waar instructies voor alle modellen te downloaden zijn geen resultaat.

Uiteraard Lego gemaild, maar is het wellicht normaal dat het even duurt voordat dit beschikbaar is? Of kan ik ze nog ergens anders vinden?

• Gim
la_fusion schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:25:
Ja bij de groene Porsche lijkt het mee te vallen maar alsnog 9 stickers. Had naar mijn idee ook zonder stickers kunnen gebouwd worden. De andere Porsche heeft er als ik goed heb geteld 22!!

De muscle cars vind ik ook erg goed gelukt inderdaad maar die passen niet zo bij de scene die ik wil laten zien.

Morgen hopelijk de eerste batch stenen binnen.. hoe lang duurt het voor een envelop uit Spanje er is? :+
Bij de Fiesta waren t er iets van 47 :P De nieuwe Technic Porsche schijnt er ook vrij veel te hebben. Ik hoop dat er nog een Creator Expert Porsche komt :) De groene Porsche lijkt me ook wel zonder de stickers te kunnen, net als de Mustang. Gewoon niet plakken dan.

Onlangs wel nog de 75887 Porsche 919 Hybrid speed champion gehaald. Zonder sponsor race stickertjes ziet ie er te kaal uit dus die wordt gestickerd 8)

• bibi2205
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:57
ejsp schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:54:
Inmiddels de ZR1 in elkaar gezet (staat mooi naast m'n Porsche GT3RS :) ), maar ik kan de instructies voor de Hot Rod nergens vinden. De doos verwijst naar lego.com/technic, maar is de set nog helemaal niet zichtbaar. Ook op de site waar instructies voor alle modellen te downloaden zijn geen resultaat.
Als ik me niet vergis komt de set officieel pas uit op 1/1/19 dus de instructies voor het B-model zullen pas ten vroegste dan beschikbaar zijn.. Nog enkele dagen geduld dus. ;)

Op Eurobricks was er ook iemand (uit NL) die had gemaild met Lego ivm instructies voor het B-model en die kreeg te horen dat de set nog niet in de rekken had mogen liggen..

Mac Pro (Mid 2010) - Intel Xeon 6-Core 3.33GHz : 24GB DDR3 ECC : 256GB SSD, 1TB SSD & 2x2TB HDD : GeForce GT120 + GTX1080 //\\ 13" Macbook Pro Retina (Late 2013) - Intel Core i5-4258U 2.4GHz : 8GB DDR3 : 256GB : Intel Iris

• ejsp
bibi2205 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:48:
[...]

Als ik me niet vergis komt de set officieel pas uit op 1/1/19 dus de instructies voor het B-model zullen pas ten vroegste dan beschikbaar zijn.. Nog enkele dagen geduld dus. ;)

Op Eurobricks was er ook iemand (uit NL) die had gemaild met Lego ivm instructies voor het B-model en die kreeg te horen dat de set nog niet in de rekken had mogen liggen..
Aha, bedankt.

Hebben ze dan lekker voor elkaar qua releasedatums. Dat zoiets bij de lokale Intertoys een paar dagen te vroeg in de schappen ligt kan ik nog inkomen, maar het model is op bijv. bol.com ook gewoon 'vandaag besteld, morgen in huis'...

• la_fusion
Ik zag 'm overigens ook bij van Cranenbroek in de rekken staan.. dus ik denk dat ze wel doen alsof het een probleem is maar echt heel erg scherp zitten ze er dus niet op :+

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 07:52

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Ik heb zojuist de 42095 RC Stunt Racer in elkaar gezet. Ook voor dat 2019 model is de instructie voor het B-model nog niet te vinden. Hij bestaat niet op de Lego site, dus ook de PDF voor het gewone model is er nog niet.

This footer is intentionally left blank

• AppieNL
  • Laatst online: 12:05
bibi2205 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:48:
[...]

Voor de fysieke winkels wellicht 1 januari, maar de Lego site zelf verkoopt 2019 setjes al sinds 26 december, dus dan had het B-model er ook op moeten staan wat mij betreft. Slordig van Lego.

• bibi2205
  • Registratie: mei 2010
AppieNL schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:50:
[...]

Voor de fysieke winkels wellicht 1 januari, maar de Lego site zelf verkoopt 2019 setjes al sinds 26 december, dus dan had het B-model er ook op moeten staan wat mij betreft. Slordig van Lego.
Ik zag het na mijn post ook dat ze bij Lego online al verkrijgbaar zijn, mogelijk verwarde ik de release date met de Speed Champions, daar staat wel "vanaf 1 januari".. Dan zullen de web updaters echt vakantie hebben. :p

Mac Pro (Mid 2010) - Intel Xeon 6-Core 3.33GHz : 24GB DDR3 ECC : 256GB SSD, 1TB SSD & 2x2TB HDD : GeForce GT120 + GTX1080 //\\ 13" Macbook Pro Retina (Late 2013) - Intel Core i5-4258U 2.4GHz : 8GB DDR3 : 256GB : Intel Iris

• Kapoen
AppieNL schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:50:
[...]

Het lijkt er op dat Lego een half-en-half release gedaan heeft. De Lego Movie 2 sets waren idd beschikbaar vanaf 26 december, maar bijvoorbeeld de nieuwe Star Wars en Speed Champions sets komen op 1 januari.

Ik heb geen idee waarom een paar dagen verschil zo belangrijk zijn voor Lego 8)7

• AppieNL
De Technic setjes waren ook 26 december. Waarom een paar thema's wel en andere niet zal wel 1 of ander marketingonderzoek zijn.

• Chakotay
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 21-03 21:25

Chakotay

Lick here to continue

Ik vind het uberhaupt vreemd dat ze de nieuwe sets vlak na ipv vlak voor kerst releasen... Dan missen ze juist de hele kerstverkoop-gekte?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• AppieNL
Ik denk dat Lego iets gedacht heeft als: Sets met mooie (actie) prijzen verkopen voor de kerst en na de kerst premium kunnen vragen voor de nieuwe 2019 sets die (verwende) kids natuurlijk ook meteen moeten hebben. Zo hebben ze voor en na de kerst leuke omzetcijfers.

• Loader
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 22-03 20:01
Kapoen schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:05:
[...]

Het lijkt er op dat Lego een half-en-half release gedaan heeft. De Lego Movie 2 sets waren idd beschikbaar vanaf 26 december, maar bijvoorbeeld de nieuwe Star Wars en Speed Champions sets komen op 1 januari.

Ik heb geen idee waarom een paar dagen verschil zo belangrijk zijn voor Lego 8)7
Die Lego Moive 2 waren al vanaf 23 december te koop bij intertoys.

• JPDeckers
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 11:09
Uit hun partner mail:
LEGO Sets on Sale from the 26th December!

From the Wednesday 26th, LEGO Shop will be hosting a Sale period with amazing discounts on selected set!

New Year, New Sets!

The new LEGO sets for January are going live the 27th January!

The exclusive Corner Garage will launch the 1st January!

LEGO will release the 1st January the new LEGO Creator Expert Corner Garage (10264) where fans will discover a world of fun and surprises!

[...]

Our ‘Choose a Gift’ promotion also going live the 1st January!

With this offer, fans will be able to choose the Gift they want to collect for free with any purchase over 35€! Some Friend and City sets will be available!
Het is dus echt zo gepland :)

• Wom
  • Registratie: januari 2002

Mis nog een paar truck-sets maar je kunt wel al mooi het verschil in grootte zien. Die Mack is echt huge!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 07:52

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Wom schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:47:
[Afbeelding]

Mis nog een paar truck-sets maar je kunt wel al mooi het verschil in grootte zien. Die Mack is echt huge!
Mijn kranen zijn ook iets gegroeid in de aflopen decennia:
2018-12-17-12h20m35.IMG_2911 by Arjan Haverkamp, on Flickr

This footer is intentionally left blank

• Speedy
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 10:08
[Afbeelding]

Die andere zijn gewoon klein ;)

http://www.brickshelf.com/gallery/CP5670/Reviews/5571/5571d-01.jpg
5571

Flickr | Lego collectie

• Wom
  • Registratie: januari 2002
Die 5571 staat nog wel op een schaduwlijstje, maar was nogal een prijzige aangelegenheid geloof ik. Wel bizar verschil, haha!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Marsman83
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18-03 15:37
Er wordt al druk gewerkt aan de Nieuwjaars Straatrace :D

Tevens ook mijn eerste diorama :)

• Sméagol
  • Laatst online: 09:17

Sméagol

Master of Mayhem

http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/pictures/christmas_haul.png

Sorry. Heeft maar minimaal met Lego te maken, maar ik vond 'm grappig. En om 'm hier te plaatsen vond ik nét te ver gaan. :P

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

• ggj87
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 13:22
Vandaag de 10262 James Bond DB5 afgebouwd. Wat is dat een ontzettend mooi ding! Dat de zijruiten zo recht zijn ipv schuin is in het echt veel minder storend dan op de foto's. Zitten een aantal interessante bouwtechnieken in waar ik weer met verbazing naar zat te kijken hoe mooi dat allemaal in elkaar past. De 1x4 metallic plate die in de luchtroosters gaat bijv. of de clips die in die ratel dingen worden geklemd. Wist helemaal niet dat dat kon. Helaas werkt het kentekenmechanisme voor niet zo goed, maar dat was bij Jangbricks ook zo. Heb wel gelijk het schot aan de achterkant omgedraaid zodat je een mooi glad schot ziet van achter ipv de achterkant van die grijze raam onderdelen. Staat toch wat strakker :)

• Kapot
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-03 23:46
Zijn hier nog Death-metal fans? Geweldig gedaan:

https://www.flickr.com/photos/27333711@N05/4655944415

• Arnevld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-03 16:37

Aan het typen...

• Enzo Dizono
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20-03 00:15
Zijn hier MOC'ers met ervaring als het aankomt op zelf laten printen van stickers/decals. Ik zou graag een build van stickers willen voorzien. Daarvoor is het echter belangrijk dat ik full color + wit op transparante onderlaag kan printen. Liefst stickermateriaal omdat ik een hekel heb aan waterslides, maar als dat de enige optie is... Ontwerpen kan ik wel zelf, zoek dus een plek waar ik dat op bv een A4'tje kan laten afdrukken.

www.jessekraal.nl

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 27-02 17:12
Enzo Dizono schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:35:
Zijn hier MOC'ers met ervaring als het aankomt op zelf laten printen van stickers/decals. Ik zou graag een build van stickers willen voorzien. Daarvoor is het echter belangrijk dat ik full color + wit op transparante onderlaag kan printen. Liefst stickermateriaal omdat ik een hekel heb aan waterslides, maar als dat de enige optie is... Ontwerpen kan ik wel zelf, zoek dus een plek waar ik dat op bv een A4'tje kan laten afdrukken.
Als je wit op transparant wilt dan wordt het echt een druk. Printen (als in; uit de printer) en wit gaat zover ik weet niet samen.

Je kunt zelf evt. ook printen op goed stickerpapier met een inkjet printer. Zo doe ik het altijd en dat werkt perfect. Als ik dan transparantestickers gebruik dan kies ik als kleur lichtgrijs.

Op mijn Flickr account staan genoeg voorbeelden. Allemaal eigenprints en ontwerpen.

https://www.flickr.com/ph...575@N05/with/45638973375/

• Barthezz Brick
Mijn tweede Lego jaar is tot een einde gekomen. Niet meer gebouwd dan in 2017, maar het is vooral groter geworden.

2018 Recap by Barthezz Brick, on Flickr

Eerste bouwwerk van 2019 zal klaar zijn in maart, althans dan moet het klaar zijn omdat het onderdeel is van een internationale online collaboration.

• almightyarjen

almightyarjen

Barthezz Brick schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:29:
Mijn tweede Lego jaar is tot een einde gekomen. Niet meer gebouwd dan in 2017, maar het is vooral groter geworden.

[Afbeelding]2018 Recap by Barthezz Brick, on Flickr

Eerste bouwwerk van 2019 zal klaar zijn in maart, althans dan moet het klaar zijn omdat het onderdeel is van een internationale online collaboration.
Jouw oog voor detail is ongekend, tevens de bouwtechnieken! Super mooie ontwerpen! _/-\o_

AlmightyArjen's main Youtube channel en AlmightyArjen's Work In Progress Youtube channel

• icecreamfarmer
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:35
Uit een erfenis hebben we een gloednieuwe nog in plastic 42009 legokraan gevonden.
Ik heb hemzelf al dus hij moet verkocht worden maar wat zou dat ding opbrengen?
De doos is nog niet open geweest, sterker nog hij zit nog in de intertoys tas waarin hij gekocht is.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Pin0
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:51:
Uit een erfenis hebben we een gloednieuwe nog in plastic 42009 legokraan gevonden.
Ik heb hemzelf al dus hij moet verkocht worden maar wat zou dat ding opbrengen?
De doos is nog niet open geweest, sterker nog hij zit nog in de intertoys tas waarin hij gekocht is.
Mooie vondst.

Ter indicatie:
https://www.bricklink.com...22ii%22:0,%22iconly%22:0}

Maar zelf maken is natuurlijk leuker....

• icecreamfarmer
Pin0 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:03:
[...]

Mooie vondst.

Ter indicatie:
https://www.bricklink.com...22ii%22:0,%22iconly%22:0}

Maar zelf maken is natuurlijk leuker....
Ik heb hem al. :9
Een honderd of 3 dus.

• bord4kop
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 22-03 07:36

bord4kop

maximaal 100KB!

icecreamfarmer schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:14:
[...]

Ik heb hem al. :9
Een honderd of 3 dus.
Reken jezelf niet te rijk. Als je bricklink account (met veel + beoordelingen) en veel geduld hebt misschien wel 300..

Als je hem op MP zet vang je er misschien 250 voor.
Wil je hem snel kwijt dan zet je m op MP met vraagprijs: €175,- / 180,-

Agile coach en Scrum master in het oosten van NL. Hulp nodig om Scrum succesvol toe te passen? Stuur me een berichtje, ik waardeer dat enorm!

• SeatRider
  • Laatst online: 20-03 17:41

SeatRider

Back in the seat

Barthezz Brick schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:29:

[Afbeelding]2018 Recap by Barthezz Brick, on Flickr

VET! Ik vind voornamelijk die Spiderman gaaf. Ook dat je nog even die rioolbuizen meeneemt. Wat een details...

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12:52
bord4kop schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 13:04:
[...]
Wil je hem snel kwijt dan zet je m op MP met vraagprijs: €175,- / 180,-
Sommige Tweakers zullen ook wel interesse hebben in deze mooie kraan *wink* *wink* O-)

Nickname does not reflect reality

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:44

MsG

Forumzwerver

Afgelopen oudjaarsdag en nieuwjaarsdag gebruikt om de Saturn V Apollo die ik had gekocht te bouwen. Wat een prachtig model is dat.

Ga er waarschijnlijk dit voor printen en dan gaat ie aan de muur: https://www.thingiverse.com/thing:3095242/

EDIT: Kwam vandaag deze ophanging tegen, ook erg gaaf. Al is ie vergeten het Launch Escape System goed te bouwen:

MsG wijzigde deze reactie 03-01-2019 13:06 (19%)

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Ik heb de nieuwe treinset gekocht, 60198. Ik weet dat het een nieuw systeem is. Maar de rails is neem ik aan wel gelijk gebleven? Dan kan ik eens wat meters spoor kopen op Marktplaats.

• mschol
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 18:14:
Ik heb de nieuwe treinset gekocht, 60198. Ik weet dat het een nieuw systeem is. Maar de rails is neem ik aan wel gelijk gebleven? Dan kan ik eens wat meters spoor kopen op Marktplaats.
spoor is gelijk gebleven inderdaad

• GeeBee

GeeBee

Oddball

@Barthezz Brick
Fantastische diorama’s met geweldige details. Die rode bloem als schotwond... geniaal bedacht :)

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 18:14:
Sporen zijn nog nooit verandert, behalve dat er wat aan de manier van koppelen zijn aangepast. De spoorbreedte is iig nog nooit verandert :)

Leuke treinsets! Kinderen zijn er dol op...

Intel i5-2500K/GB Z68X-UD3H-B3/GB R9 290/2x8096MB Crucial Ballistix DDR3-1600/Crucial MX200 500GB/25" Dell 2515H

• icecreamfarmer
Brad Pitt schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 13:25:
[...]

Sommige Tweakers zullen ook wel interesse hebben in deze mooie kraan *wink* *wink* O-)
Naja als ze dat hebben dan mogen ze mij dm'en.
Hij is nog niet verkocht.

Ik wilde hem op bricklink zetten maar dat lukt niet want dan moet je eerst iets gekocht hebben.

• Clavat
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22-03 22:48
Gisteravond eens verder gegaan met de MOC van Mos Eisley

Ik ben hem behoorlijk aan aan het passen t.o.v. van de "orginele"moc.
Er komen veel punten naar voren waar stukken onstabiel zijn of maar met 1 stud vast staan en enorm fragiel zijn.

Dus er zijn veel punten al verbeterd door mezelf.
Ook heb ik er zelf aanpassingen aan gedaan dat ik juist beter of leuker vond.

Het is een enorm puzzel werk.
Hoop vandaag of deze week weer onderdelen binnen te krijgen zodat ik een begin kan maken om de muren op te trekken zodat het bijna af is.

https://tweakers.net/ext/f/77jK3NTDAKyJrFiy11pIFvXr/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/2RZyUKFabVtFgs94P9PNhpn4/thumb.jpg

PSN: McMillan0984

• Fraggert
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 09:54
[Afbeelding]

aaahhhh..memories :) ik heb die rechter, kleinste, truck ook nog :Y

Spulletje ligt bij mijn ouders op zolder met een zwik andere sets, rustig te wachten tot ik eens een been breek ofzo :P Wegdoen kan altijd nog ;)

• magic_nl
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 23:18

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Deze is vast eerder voorbij gekomen, maar kan wel wat support gebruiken:
https://ideas.lego.com/pr...comments#content_nav_tabs

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• flam
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 22-03 15:52
De laatste dag van mijn vakantie in Hong Kong:
Vanochtend vroeg op, uurtje reizen naar de dichtsbijzijnde Lego Store om vervolgens achteraan de rij aan te sluiten:

[Video: https://www.dropbox.com/s/lj81th877uz0luy/Video%2003-01-19%2010%2024%2007.mov?dl=0]

Na bijna 2 uurtjes wachten was ik dan eindelijk aan de beurt:

De 80101:

En 80102:

Deze mag dan niet ontbreken: 40354

De verkoop van de sets is vandaag begonnen en aangezien ik morgenochtend vertrek naar NL, was vandaag de enige mogelijkheid om de sets te bemachtigen. Aangezien de gekke Hongkongers maar al te graag in de rij staan voor nieuwe/speciale releases, nieuwe winkelopeningen; retail/horeca u name it, etc. Had ik geen andere keus dan maar aan te sluiten, maar het was het wachten zeker waard!

• Barthezz Brick
@flam Heel gaaf dat je deze hebt meekunnen nemen #jaloers! Veel bouwplezier :-)

• AppieNL
magic_nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 11:55:
Weet niet of dit je eigen MOC is, no offence, maar als er een Lego Ideas Technic set komt, hoeft dat voor mij niet deze te zijn >.>

Het is een leuk uitgewerkt model, maar Lego heeft zulke modellen zelf al eens gemaakt.

Er staan veel mooiere (imo of course) Technic ontwerpen (die een ook een grotere doelgroep aanspreken dan een landbouw werktuig) op Ideas die nooit de 10k hebben gehaald zoals een Technic F40 (volgens mij nog voor de Creator set F40 en de Porsche set). En het enkele Technic voorstel dusver dat de 10k haalde, is gesneuveld in de review.

• almightyarjen

almightyarjen

Clavat schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:18:
Gisteravond eens verder gegaan met de MOC van Mos Eisley

Ik ben hem behoorlijk aan aan het passen t.o.v. van de "orginele"moc.
Er komen veel punten naar voren waar stukken onstabiel zijn of maar met 1 stud vast staan en enorm fragiel zijn.

Dus er zijn veel punten al verbeterd door mezelf.
Ook heb ik er zelf aanpassingen aan gedaan dat ik juist beter of leuker vond.

Het is een enorm puzzel werk.
Hoop vandaag of deze week weer onderdelen binnen te krijgen zodat ik een begin kan maken om de muren op te trekken zodat het bijna af is.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat gaat dit worden?

• zonoskar
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22-03 23:10

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Zal deze Cantina wel worden, lijkt me.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

magic_nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 11:55:
Netjes gedaan! En eindelijk weer eens een Technic figure gebruikt ;)

• Clavat
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22-03 22:48
Yup alleen met aanpassingen en verbeteringen.

PSN: McMillan0984

• almightyarjen

almightyarjen

Ah Star Wars, vandaar dat ik het niet herkende :P maar wel mooi ontwerp, dat zeker :Y

• ejsp
Ik zag vandaag in de Intertoys de Corvette ZR1 (42093) liggen. Kende deze nog niet en was eigenlijk ook niet meteen van plan hem mee te nemen maar het 'b-model' trok me over de streep: coole Hot Rod! Afgerekend en meegenomen dus.

Uiteraard Lego gemaild, maar is het wellicht normaal dat het even duurt voordat dit beschikbaar is? Of kan ik ze nog ergens anders vinden?
Inmiddels de instructies voor het B-model gevonden via de 'Lego Life' app (via de site nog steeds niets...) en gisteravond even omgebouwd. Vind hem er leuk uitzien!

:)

• magic_nl
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 23:18

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

GeeBee schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:47:
[...]

Netjes gedaan! En eindelijk weer eens een Technic figure gebruikt ;)
Dat is precies de reden dat ik ‘m support.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AppieNL schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:33:
[...]

Weet niet of dit je eigen MOC is, no offence, maar als er een Lego Ideas Technic set komt, hoeft dat voor mij niet deze te zijn >.>

Het is een leuk uitgewerkt model, maar Lego heeft zulke modellen zelf al eens gemaakt.

Er staan veel mooiere (imo of course) Technic ontwerpen (die een ook een grotere doelgroep aanspreken dan een landbouw werktuig) op Ideas die nooit de 10k hebben gehaald zoals een Technic F40 (volgens mij nog voor de Creator set F40 en de Porsche set). En het enkele Technic voorstel dusver dat de 10k haalde, is gesneuveld in de review.
Daarom vind ik al lang dat Ideas amper tot niets meer toevoegt, voor mij meer een leuke collage van MOC builders, al lang niet meer voor nieuwe ideetjes voor Lego om te maken.

Er staan ook veel Speed champions tussen, een LMP wagen hebt met bijna 10k support, terwijl dat ding zeer twijfelachtig is qua bouw, maar een andere LMP welke wel echt gemaakt is amper 1000 support, hadden ze er al genoeg uit kunnen halen om een betere 2019 lineup te maken dan die huidige lelijke dingen.

En maar niet te praten over de hype van popup books, iedereen die maar iets kan bedenken in zo'n ding, staat daar inmiddels tussen.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

LMP = Le Mans Prototype?

• Trent900
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 22-03 14:14
Zet je spoiler eens goed. Geen idee waarom ik dit zo vaak verkeerd zie.

• la_fusion
Gisteren de eerste order van BL binnen gekregen en daardoor een klein gedeelte van de MOC kunnen maken:

Echter het grootste gedeelte nog niet.. wel mooi om te zien dat het echt wel goed eruit komt te zien zoals ik het had bedacht. Daar was ik zelf namelijk nog een beetje bang voor :+
Pagina: 1 ... 93 ... 105 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True