Goede tip... Daar zat ik nog op te azen, beste deal ooit voor dat model. Meteen besteld: dinsdag afhalen in Maaseik.steelke schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:01:
Voor mezelf de Bugatti laten bestellen in de winkel: ze hebben de prijs gelijk gezet met bol.com en dan nog 10% extra.
Knoop doorgehakt en net de Porsche besteld. Ik had nog een optie bij een Bricklink-advertentie, maar nadat ik interesse had getoond ging de prijs met €50,- omhoog. Nu toch maar bij Amazon.de besteld. Grote kans dat de set nu goedkoper wordt, maar ik ben onder de €200,- kwijt en dat was mijn persoonlijke grens. Geeft sowieso een stukje rust nu de bestelling gedaan is 
Nu hopen dat de Bugatti ook ooit eens onder of rond die grens komt.
Nu hopen dat de Bugatti ook ooit eens onder of rond die grens komt.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Topdeal! #besteldnlboy schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:25:
Net Lego Architecture Skyline collectie 21047 Las Vegas bij Amazon.de gekocht voor 27,99. Tot nu toe het goedkoopst.
Nieuwe video, een geautomatiseerde level crossing, set 4532. Enjoy 
Herkenbaar verhaal. Voor grote sets zet ik ook altijd een grens, als ik dan toch niet de allerbeste promo vang is het ook niet het einde van de wereld. Zo wilde ik graag de Destiny’s Bounty aanschaffen, en aangezien er altijd fikse kortingen te vinden zijn op die set was mijn grens €100. Toen ik de set vond aan die prijs heb ik dan een aankoop gedaan. En dan zag ik gisteren deze set aan €67... jammer, maar je kan altijd blijven wachten op die ene super-promo.FeaR schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 04:29:
maar ik ben onder de €200,- kwijt en dat was mijn persoonlijke grens. Geeft sowieso een stukje rust nu de bestelling gedaan is
*nieuwe video van Arjen!*almightyarjen schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:39:
*eerst op het duimpje klikken, dan kijken*
Mooie layout
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Nope, ik wilde 'een paar sets' neerzetten voor de video, maar het is een compleet dorp gewordenKapoen schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:48:
*nieuwe video van Arjen!*
*eerst op het duimpje klikken, dan kijken*![]()
Mooie layoutLigt die permanent in je werk/videoruimte?

@almightyarjen To the batcontainer! 
Zojuist sintklaascadeautje voor mezelf aangeschaft. Nieuw, uit de winkel, zelfs rechtstreeks uit de leveranciers omdoos en met de doos zelf nog geen krasje:

Overigens gewoon winkelprijs betaald ook, niet die woekerprijzen van ebay
Zojuist sintklaascadeautje voor mezelf aangeschaft. Nieuw, uit de winkel, zelfs rechtstreeks uit de leveranciers omdoos en met de doos zelf nog geen krasje:

Overigens gewoon winkelprijs betaald ook, niet die woekerprijzen van ebay
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Hell yeah! Ook in 4K! Heb ik die 32" monitor toch niet voor niks gekocht!almightyarjen schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:39:
[YouTube: Lego train level crossing 4532 fully automated by Arduino]
Nadeel van die scherpte is dat het wel heel erg opvalt dat je niet alles even lekker hebt aangedrukt ;-).
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ja, dat krijg je toch met zoveel sets. Ik zag het tijdens het editen ook. Daarnaast trap je nog wel eens wat omver tijdens het filmen, met dat soort dingen als gevolg.SeatRider schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:54:
[...]
Hell yeah! Ook in 4K! Heb ik die 32" monitor toch niet voor niks gekocht!
Nadeel van die scherpte is dat het wel heel erg opvalt dat je niet alles even lekker hebt aangedrukt ;-).
Desalniettemin blijft het een genot om er naar te kijken. Leuk ook die grapjes tussendoor!almightyarjen schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:02:
[...]
Ja, dat krijg je toch met zoveel sets. Ik zag het tijdens het editen ook. Daarnaast trap je nog wel eens wat omver tijdens het filmen, met dat soort dingen als gevolg.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ik kwam zojuist onderstaand tegen, veel nieuwe sets voor komend jaar.
Met name die nieuwe Technic Porsche vind ik interessant! Staat mooi naast mijn andere

https://rebrickable.com/blog/169/new-2019-lego-sets/
Met name die nieuwe Technic Porsche vind ik interessant! Staat mooi naast mijn andere

[ Voor 29% gewijzigd door Marsman83 op 24-11-2018 13:26 ]
@The Eagle waar heb je die nou weer vandaan? Die kan ik inderdaad alleen maar terug vinden op MP en andere sites.
@almightyarjen Mijn 2-jarige dochter heeft zich samen met mijzelf prima vermaakt met die video, erg leuk gemaakt en die 'easter eggs' zijn wel grappig (space poppetjes, alien, village people, terminator op de monorail, de T-Rex op de silo etc)
@almightyarjen Mijn 2-jarige dochter heeft zich samen met mijzelf prima vermaakt met die video, erg leuk gemaakt en die 'easter eggs' zijn wel grappig (space poppetjes, alien, village people, terminator op de monorail, de T-Rex op de silo etc)
Ik heb zo mijn adresjes 
Lokale speelgoedwinkel in dit geval, niet echt onderdeel van een keten en zonder webwinkel. De echte dus. Kom dr wel eens vaker, heeft dat spul al zeker een jaar staan ofzo. Zag recent dat ie de prijs van die F40 met 25 euro verhoogd had tov de originele retail prijs. Ik weet dat ie niet gek ik, hij weet ook wat het ongeveer waard kan zijn. Heeft ook nog een Chiron staan a 400 euro. Aardige vent.
Maar die F40 stond al wat lager op mijn lijstje en had nu een goede aanleiding
Lokale speelgoedwinkel in dit geval, niet echt onderdeel van een keten en zonder webwinkel. De echte dus. Kom dr wel eens vaker, heeft dat spul al zeker een jaar staan ofzo. Zag recent dat ie de prijs van die F40 met 25 euro verhoogd had tov de originele retail prijs. Ik weet dat ie niet gek ik, hij weet ook wat het ongeveer waard kan zijn. Heeft ook nog een Chiron staan a 400 euro. Aardige vent.
Maar die F40 stond al wat lager op mijn lijstje en had nu een goede aanleiding

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
En je krijgt dan normaal gezien ook stickers voor op een spaarkaart die dan vanaf 2 januari ook nog eens een korting van 10 euro zal zijnFlozem schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 01:17:
[...]
Goede tip... Daar zat ik nog op te azen, beste deal ooit voor dat model. Meteen besteld: dinsdag afhalen in Maaseik.
https://www.vrt.be/vrtnws...-hart-ophalen-in-antwerp/
Aan het eind beelden van de Antwerpse kathedraal. Impressive. 250k stukjes.
Filmpje is hopelijk ook in NL te bekijken.

https://www.reddit.com/r/...9sx933/antwerp_cathedral/
Aan het eind beelden van de Antwerpse kathedraal. Impressive. 250k stukjes.
Filmpje is hopelijk ook in NL te bekijken.

https://www.reddit.com/r/...9sx933/antwerp_cathedral/
[ Voor 55% gewijzigd door Hurtebise op 24-11-2018 18:41 . Reden: Enkele pics ]
Haha dat poppetje met chainsaw op perronalmightyarjen schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:39:
[YouTube: Lego train level crossing 4532 fully automated by Arduino]
Zojuist de mack anthem besteld van de black friday deal van vandaag. Icm 70 euro tegoed maar 48 euro betaald. Im happy !
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
netjes; Is een aardig model te zien, maar trekt mij niet genoeg om te kopenv8power67 schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:10:
Zojuist de mack anthem besteld van de black friday deal van vandaag. Icm 70 euro tegoed maar 48 euro betaald. Im happy !
scroll wat terug....Marsman83 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:21:
Met name die nieuwe Technic Porsche vind ik interessant! Staat mooi naast mijn andere![]()
[Afbeelding]
Marsman83 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:21:
Met name die nieuwe Technic Porsche vind ik interessant! Staat mooi naast mijn andere![]()
[Afbeelding]

Die 21315 is toch allang bekend? (Pop-Up Book)
Je zal op die brancard liggenalmightyarjen schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:39:
Zag gisteren dat de Destiny's Bounty €60 was maar gisteravond domweg vergeten te bestellen 
Ben nu aan het kijken naar 3 sets die op 'Retiring soon' staan:
42069 Extreem Avontuur
21310 Oude Viswinkel
75144 Snowspeeder
75827 Ghostbusters Brandweerkazerne
Vooral die laatste 3 wil ik nog hebben omdat die denk ik anders in prijs door de handelaren snel omhoog zal vliegen als ze uit productie gaan. Weet iemand wanneer ze precies uit productie gaan? Is dat aan het einde van het jaar? Of deze maand nog?

42069 Extreem Avontuur
21310 Oude Viswinkel
75144 Snowspeeder
Vooral die laatste 3 wil ik nog hebben omdat die denk ik anders in prijs door de handelaren snel omhoog zal vliegen als ze uit productie gaan. Weet iemand wanneer ze precies uit productie gaan? Is dat aan het einde van het jaar? Of deze maand nog?
meestal eind van het jaar, maar hou er rekening mee dat het vaak ook op=op is..ggj87 schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:42:
Zag gisteren dat de Destiny's Bounty €60 was maar gisteravond domweg vergeten te bestellen
42069 Extreem Avontuur
21310 Oude Viswinkel
75144 Snowspeeder
ik heb op een lego evenement in steenwijk de manual crossing voor €35 gescoord, toen bedacht ik mij dat ik veel te weinig geld had meegenomen
nu nog een lijstje met benodigdheden om met electronica te knutselen zoeken (arjen zal vast wel ergens iets verteld hebben)
[ Voor 15% gewijzigd door mschol op 25-11-2018 18:06 ]
Bij mijn weten (info die ik heb) gaat Destiny's Bounty pas in 2019 met pensioen, dus daar zal vast nog wel weer eens een goede aanbieding voor langskomen.ggj87 schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:42:
42069 Extreem Avontuur
21310 Oude Viswinkel
75144 Snowspeeder
Wat Oude Viswinkel, Snowspeeder en Ghostbusters Brandweerkazerne betreft ... Tja, de productie daarvan is al gestopt. Dus nu loopt de voorraad van die sets leeg afhankelijk van hoe snel ze besteld worden (in heel Europa). Sowieso is de Ghostbusters kazerne al Uitverkocht bij Lego zelf. Dus ik vrees voor je dat je die set alvast kunt vergeten. De Oude Viswinkel en de Snowspeeder zijn nog wel bestelbaar bij Lego zelf, maar voor hoe lang nog is puur koffiedik kijken.
Bedankt 
Ik bestel bijna niets meer bij Lego zelf. Ik ben al een aantal jaar aangemeld bij Brickwatch en dat heeft me al heel wat geld bespaard
De sets zijn inmiddels besteld, wordt een dure maand zo, maar het is niet anders. Moet maar eens wat meer op die Lego hobby zitten.
Ik bestel bijna niets meer bij Lego zelf. Ik ben al een aantal jaar aangemeld bij Brickwatch en dat heeft me al heel wat geld bespaard
Vraag me af wat de verbeteringen en verschillen zijn tussen deze en de GT3. Hopelijk heeft de nieuwe wél het juiste aantal versnellingen en een blokkade zodat hij niet oneindig door kan schakelen. En een motor die niet zo afgedekt is zou ook wel leuk zijn.Marsman83 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:21:
[Afbeelding]
Mee eens, ben ook zeer benieuwd naar de verschillen.ggj87 schreef op zondag 25 november 2018 @ 23:46:
[...]
Vraag me af wat de verbeteringen en verschillen zijn tussen deze en de GT3. Hopelijk heeft de nieuwe wél het juiste aantal versnellingen en een blokkade zodat hij niet oneindig door kan schakelen. En een motor die niet zo afgedekt is zou ook wel leuk zijn.
Maar ga hem toch wel halen, als Porsche fanaat
Ik wil hem ook wel, ben wel fan van die grote Technic auto's. Ga deze keer wel langer wachten met kopen. Had de Porsche té snel en véél te duur gekochtMarsman83 schreef op maandag 26 november 2018 @ 00:11:
[...]
Mee eens, ben ook zeer benieuwd naar de verschillen.
Maar ga hem toch wel halen, als Porsche fanaat
De nieuwe Porsche heeft juist geen versnellingsbak. Is ook iets kleiner dan de oranje.
ggj87 schreef op zondag 25 november 2018 @ 23:46:
[...]
Vraag me af wat de verbeteringen en verschillen zijn tussen deze en de GT3. Hopelijk heeft de nieuwe wél het juiste aantal versnellingen en een blokkade zodat hij niet oneindig door kan schakelen. En een motor die niet zo afgedekt is zou ook wel leuk zijn.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Dit weekend kwam mijn Porsche 911 GT3 uit Engeland aan en bleek de doos van het model zelf toch een (lichte) beschadiging te hebben. De modeldoos was overigens wel verpakt in 2 dozen. Wat raden jullie aan? Even contact opnemen met de klantenservice? Het is toch zonde bij een LEGO set met een nieuwprijs van €320.FeaR schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:16:
[...]
Amazon.co.uk, .de of .fr? Ik lees behoorlijk wat verhalen over beschadigde verpakkingen bij vooral de eerste twee. * FeaR twijfelt nog steeds om de Technic Porsche aan te schaffen (die bij Amazon dus het goedkoopste is...).

(Foto's verwijderd in verband met feedback)
[ Voor 16% gewijzigd door caesar1000 op 26-11-2018 07:58 ]
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Je hebt first world problems en first world problems, maar dit is wel next level. Ik zou een andere hobby nemen als ik jou was, sorry hoor.caesar1000 schreef op maandag 26 november 2018 @ 00:34:
[...]
Dit weekend kwam mijn Porsche 911 GT3 uit Engeland aan en bleek de doos van het model zelf toch een (lichte) beschadiging te hebben. De modeldoos was overigens wel verpakt in 2 dozen. Wat raden jullie aan? Even contact opnemen met de klantenservice? Het is toch zonde bij een LEGO set met een nieuwprijs van €320.
Op de foto's is het misschien niet goed te zien, maar die witte streepjes zijn dieper dan ze lijken. Vandaar de vraag aan jullie wat hiermee te doen. Aangezien de steentjes zeer waarschijnlijk niet beschadigd zijn denk ik er ook aan om het te laten en gewoon het model te bouwen.CopyCatz schreef op maandag 26 november 2018 @ 00:42:
[...]
Je hebt first world problems en first world problems, maar dit is wel next level. Ik zou een andere hobby nemen als ik jou was, sorry hoor.
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
het zijn wel erg regelmatige witte streepje, maar bij mij zou het gewoon vallen onder "shelfwear" en er niet om geven 
aanvulling:
Amazon kan hier weinig aan doen, die hebben een omdoos in een doos verpakt, dit "probleem" zal bij sommige lego dozen vast onstaan, net een wat mindere doos; shit happens, helaas..
aanvulling:
Amazon kan hier weinig aan doen, die hebben een omdoos in een doos verpakt, dit "probleem" zal bij sommige lego dozen vast onstaan, net een wat mindere doos; shit happens, helaas..
[ Voor 45% gewijzigd door mschol op 26-11-2018 00:58 ]
Dit is wel een hele nieuwe dimensie van zeiken zeg.. Ik vind het bizar dat mensen er uberhaupt aan denken om een klantenservice van een bedrijf, welke de doos goed verpakt heeft, voor een goede prijs verkocht heeft, en bijna 100% zeker snel verzonden heeft, hiermee lastig te vallen voor zoiets kleins aan een doos van een reguliere -eigenlijk niet bijzondere/zeldzame- bouwset?
Ik heb zelf ook wel eens wat teruggestuurd met een kleine beschadiging, maar ging toen om een collector's versie (vrij prijzig) van The Hobbit (het boek).
Kan me er aan de ene kant wel wat bij voorstellen als je de door op de kast zet, maar dan nog zie je er op dat moment niets van. Daarnaast als je het koopt om later te verkopen, is het wel zuur. Maar je kunt absoluut niet zeggen dat het inpakken heel slecht is gedaan.
On a different note kreeg ik gisteren een belletje van mijn schoonmoeder of ik al bezig was met mijn kerst dorp. Nog niet, maar dat komt wel na Sinterklaas. Is een beetje vreemd voor mijn dochter en een principe dingetje tegenover de winkels om daarna pas te beginnen.
Kwam ze een kwartier later aan de deur om het geld te geven voor de brandweerkazerne omdat ik veel doe voor ze en heb gedaan toen mijn schoonvader in het ziekenhuis lag. (Geen idee eigenlijk, maar goed. Wel super lief).
Dus straks de kazerne maar eens bestellen.
Kan me er aan de ene kant wel wat bij voorstellen als je de door op de kast zet, maar dan nog zie je er op dat moment niets van. Daarnaast als je het koopt om later te verkopen, is het wel zuur. Maar je kunt absoluut niet zeggen dat het inpakken heel slecht is gedaan.
On a different note kreeg ik gisteren een belletje van mijn schoonmoeder of ik al bezig was met mijn kerst dorp. Nog niet, maar dat komt wel na Sinterklaas. Is een beetje vreemd voor mijn dochter en een principe dingetje tegenover de winkels om daarna pas te beginnen.
Kwam ze een kwartier later aan de deur om het geld te geven voor de brandweerkazerne omdat ik veel doe voor ze en heb gedaan toen mijn schoonvader in het ziekenhuis lag. (Geen idee eigenlijk, maar goed. Wel super lief).
Hoe lang duurt het meestal voor je de rekening van LEGO binnen krijgt via de S@H webshop? Heb mijn bestelling precies een week geleden binnen gekregen, maar nog geen factuur. Ook staat er nergens in mijn account of ik betaald heb of niet.
Normaal moest ik altijd tevoren betalen, maar dit maal kon het achteraf.
week; ik bel ze meestal op; wat is rekeninnummer, betaling/kenmerk - dat staat vast wel ergens op de site, maar bellen is sneller dan zoeken op lego.nlMadDogMcCree schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:10:
Hoe lang duurt het meestal voor je de rekening van LEGO binnen krijgt via de S@H webshop? Heb mijn bestelling precies een week geleden binnen gekregen, maar nog geen factuur. Ook staat er nergens in mijn account of ik betaald heb of niet.
Jammer van de versnellingen maar ik ga denk ik toch lekker voor de nieuwe Porsche. Vind hem er net wat stoerder uitzien en door een maatje kleiner ook wat beter te plaatsen. Zal ook aanzienlijk in prijs schelen en na bouw toch vooral display. Een persoonlijke afwegingggj87 schreef op zondag 25 november 2018 @ 23:46:
[...]
Geen ervaring met de versnellingsbak in de oude maar is wellicht in de nieuwe te moccen? Of gaat dat krap worden hmmm...
[ Voor 7% gewijzigd door Gim op 26-11-2018 20:11 ]
Die Ford figures zijn dan ook alleen USA exclusive?himlims_ schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:14:
NYC exclusives afgeleverd
[Afbeelding]
Tee info, die ford figuurtjes kun je gratis afhalen bij de Fors concept shop (rockerfeller center geloof ik)
[Afbeelding]
Vriendin heeft Harry spin setje in elkaar zitten
Want die zien er goed uit en zou ik ook wel willen,
Anders eens kijken hoe we die kunnen ontvangen.
PSN: McMillan0984
De oranje Porsche is blijkbaar niet zo'n goed display model. Onze Held der Steine vertelt in zijn laatste FAQ video dat hij er een in de etalage heeft staan en dat de zwarte steentjes nog mooi zwart zijn maar de oranje enorm van kleur verschoten.Gim schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:54:
[...]
Zal ook aanzienlijk in prijs schelen en na bouw toch vooral display.
Is dat hetzelfde als de Fordhub NYC? Want die zit in Westfield World Trade Center.himlims_ schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:14:
NYC exclusives afgeleverd
Tee info, die ford figuurtjes kun je gratis afhalen bij de Fors concept shop (rockerfeller center geloof ik)
Kijk, alleen maar meer reden dus om voor die nieuwe te gaan. Al heb ik het vermoeden dat die witte panelen ook gaan verkleurenphYzar schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:35:
[...]
De oranje Porsche is blijkbaar niet zo'n goed display model. Onze Held der Steine vertelt in zijn laatste FAQ video dat hij er een in de etalage heeft staan en dat de zwarte steentjes nog mooi zwart zijn maar de oranje enorm van kleur verschoten.
En met 'wit' een bruggetje naar Winter Village. Afgelopen twee avonden besteed om de WV market set in elkaar gezet. Boven verwachting. De kraampjes hebben al wat meer om het lijf dan de kleintjes die ik al had en de carrousel was echt leuk om te bouwen. Tevreden met het eindresultaat. De stickers heb ik (nog) niet geplakt en eigenlijk ziet het er al heel goed uit zonder.
Nu nog steentjes bij elkaar zoeken/kopen om de rendieren met slee te laten bewegen. De carrousel laat ik gewoon handmatig, want die heeft zo meer speelwaarde voor de kinderen
Helaas nog geen goede en vooral handige plek kunnen vinden of vrijmaken om een winterdorp neer te zetten met rondrijdende trein zonder dat het dorp overdag in de volle zon staat. Om nou de rest van het seizoen de gordijnen de hele dag dicht te houden om verkleuring tegen te gaan.... dat gaat hem niet worden
Wit lijkt sowieso een rotkleur te zijn voor LEGO, mijn Saturn V had al vanuit de doos al verschillende tinten wit (valt niet echt op maar is wel subtiel aanwezig) en het is een set die ik liever niet in het zonlicht zet. Sterker nog, hij zit al weer in de doos
[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 27-11-2018 10:00 ]
Daar is het, kunt ze ook op bricklink vinden. Maar als iemand tripje nyc doet, en WTC bezoekt is het maar een stukje, kleine moeite daar even binnen te glippenOmeAnne schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:59:
[...]
Is dat hetzelfde als de Fordhub NYC? Want die zit in Westfield World Trade Center.
Nadat mijn star destroyer geannuleerd was door fun.be (de deal was blijkbaar te goed voor 52.50
) heb ik maar een andere set gekocht 

en

en

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Tja.. wie is het niet overkomen als kind.. Ik weet het nog goed, het was een 1x2 witte tile, met Police er op... Wat heb ik toen een buikpijn gehad, mede doordat mijn politiemotor toen nog maar 1 bordje had..
https://gizmodo.com/heres...to-poop-a-lego-1830656545
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Nog nooit!keverjeroen schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:49:
Tja.. wie is het niet overkomen als kind.. Ik weet het nog goed, het was een 1x2 witte tile, met Police er op... Wat heb ik toen een buikpijn gehad, mede doordat mijn politiemotor toen nog maar 1 bordje had..
En gok dat ik er inmiddels te oud voor ben
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Weet iemand hier of Brickheadz 41630 (Jack Skellington & Sally) en 41631 (Newt Scamander & Gellert Grindelwald) niet meer geproduceerd zuallen worden (staant als uitverkocht)? Heb het per e-mail aan de klantenservice gevraagd (bellen lukt me niet met BEN), maar krijg geen antwoord.
[ Voor 5% gewijzigd door Suli op 27-11-2018 13:28 ]
Als hij op S@H op uitverkocht staat, dan zal ie ook niet meer komen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Heb het wel eens meegemaakt dat iets na uitverkocht te zijn, toch nog weer beschikbaar werd. Had hierop gehoopt.Señor Sjon schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:59:
Als hij op S@H op uitverkocht staat, dan zal ie ook niet meer komen.
Was ook in de jaren 80/90 toen er nog geen brick seperators bestonden.. Tanden werkte dan vaak heel goed om onderdelen van elkaar te krijgen..Mad-Matt schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:39:
[...]
Nog nooit!
En gok dat ik er inmiddels te oud voor ben
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Ik ben 36, dus dat heb ik echt wel meegekregenkeverjeroen schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:50:
[...]
Was ook in de jaren 80/90 toen er nog geen brick seperators bestonden.. Tanden werkte dan vaak heel goed om onderdelen van elkaar te krijgen..
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Meestal zijn dat retouren of orders niet doorgegaan zijn denk ik.Suli schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:25:
[...]
Heb het wel eens meegemaakt dat iets na uitverkocht te zijn, toch nog weer beschikbaar werd. Had hierop gehoopt.
Zijn browser plug-ins die dat soort updates van een url monitorenSuli schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:25:
[...]
Heb het wel eens meegemaakt dat iets na uitverkocht te zijn, toch nog weer beschikbaar werd. Had hierop gehoopt.
Als de lego website toch nog eens iDeal ging implementeren... Hallo Lego, welkom in 2018!
Hallo $user, gebruik een creditcard zoals de rest van de wereld.
jaren 90 bestonden ze wel maar waren ze alleen via de service folder van lego aan te vragen en waren ze dus een echte zeldzaamheid..keverjeroen schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:50:
[...]
Was ook in de jaren 80/90 toen er nog geen brick seperators bestonden.. Tanden werkte dan vaak heel goed om onderdelen van elkaar te krijgen..
https://brickset.com/sets/821-1/Brick-Separator-Grey
waarom een onzekere/onbetrouwbare betaalmethode implementeren als je al een betaalmethode hebt waarbij de klant gelijk verzekerd is..?sus schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:36:
Als de lego website toch nog eens iDeal ging implementeren... Hallo Lego, welkom in 2018!
Mijn eerste post was wat ongelukkig geformuleerd waardoor de vraag bij sommige Tweakers in het verkeerde keelgat is geschoten. Het ging er inderdaad om dat de doos hierdoor niet meer in 'mint' condition is en je daar tegenaan kan lopen als je de set in de toekomst wilt verkopen (ongeopend/mint). Om de klantenservice onnodige moeite te besparen, heb ik ervoor gekozen om de doos toch zelf te openen en binnenkort te starten met de bouw. Eind goed, al goed.Arunia schreef op maandag 26 november 2018 @ 08:37:
Ik heb zelf ook wel eens wat teruggestuurd met een kleine beschadiging, maar ging toen om een collector's versie (vrij prijzig) van The Hobbit (het boek).
iDeal onzeker en onbetouwbaar? Juist ja...mschol schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:27:
waarom een onzekere/onbetrouwbare betaalmethode implementeren als je al een betaalmethode hebt waarbij de klant gelijk verzekerd is..?
Maar om je vraag te beantwoorden, niet iedereen (de meeste Nederlanders zelfs) heeft een creditcard. Heb ik ook verder nergens nodig, want ik kan prima bestellen met iDeal. En in het buitenland heb ik eventueel Paypal, die het automatisch incasseren van mijn betaalrekening. Maar dat hebben ze daar ook niet.
relatief: jazeker, met ideal maak jij geld over van A naar B en moet je maar hopen dat er wat wordt verzonden; terugstorten kan inprinciepe niet; het is een bankoverschrijving met een iets snellere verwerking.sus schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 23:25:
[...]
iDeal onzeker en onbetouwbaar? Juist ja...
Maar om je vraag te beantwoorden, niet iedereen (de meeste Nederlanders zelfs) heeft een creditcard. Heb ik ook verder nergens nodig, want ik kan prima bestellen met iDeal. En in het buitenland heb ik eventueel Paypal, die het automatisch incasseren van mijn betaalrekening. Maar dat hebben ze daar ook niet.
Bij betaling met creditcard zijn, in de meeste gevallen iig (ik ken niet alle creditcards) , je aankoop en de verzending verzekerd; Ja je zal wat moeite moeten doen, maar geld kan je terug krijgen bij problemen, bij ideal is dat gewoon niet het geval als het een niet al te schimmige winkelier is.
net als dat wanneer je pas geskimt wordt: bij creditcard ben je er tegen verzekerd (helaas een keer meegemaakt na vakantie), bij een reguliere bank moet je hopen dat de bank mee wil werken.
dus ja: ideal is onzeker/onbetrouwbaar.
Onzin. Je mag ervan uit gaan dat webshops zoals die van Lego en andere middel/grote bedrijven gewoon leveren na betaling, anders wordt dat heel snel bekend waardoor er minder mensen daar iets gaan kopen. Dit is al helemaal het geval bij Lego, omdat dit direct leidt tot imagoschade van het merk.mschol schreef op woensdag 28 november 2018 @ 07:39:
dus ja: ideal is onzeker/onbetrouwbaar.
maar de betaalmethode is onbetrouwbaar/onzeker voor de klant, dus die niet aanbieden vind ik niet meer dan logisch voor een niet hollands bedrijf., zeker als je je imago ook nog wilt "garanderen"almightyarjen schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:19:
[...]
Onzin. Je mag ervan uit gaan dat webshops zoals die van Lego en andere middel/grote bedrijven gewoon leveren na betaling, anders wordt dat heel snel bekend waardoor er minder mensen daar iets gaan kopen. Dit is al helemaal het geval bij Lego, omdat dit direct leidt tot imagoschade van het merk.
maar goed dat is ook slechts maar mijn mening over ideal vs creditcard
ideal is wel erg makkelijk
[ Voor 11% gewijzigd door mschol op 28-11-2018 09:30 ]
In het geval van de Lego shop kun je gewoon kiezen om achteraf te betalen met een acceptgiro. Zelf ook een paar keer moeten doen omdat de creditcardbetaling daar mislukt..sus schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 23:25:
[...]
iDeal onzeker en onbetouwbaar? Juist ja...
Nogmaals onzin, de betaalmethode is zeker niet onbetrouwbaar dan wel onzeker. De eventuele afhandeling van de gehele transactie is een stuk onzekerder, je hebt geen verzekering bij het geheel e.d.mschol schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:27:
[...]
maar de betaalmethode is onbetrouwbaar/onzeker voor de klant, dus die niet aanbieden vind ik niet meer dan logisch voor een niet hollands bedrijf., zeker als je je imago ook nog wilt "garanderen"
Als je dat bedoelt en dat denk ik, dan kan ik daarin meegaan, maar om iDeal zelf als onbetrouwbaar af te schilderen is onzin.
Een gerenommeerd bedrijf, met een prima staat van dienst zou dit prima als betaaloptie kunnen aanbieden, zonder dat het afbreuk doet aan je imago.
Het zal eerder zijn dat NL misschien te klein is voor hun om die specifieke betaaloptie aan te bedieden, dan moet je dat ook voor alle andere verschillende landen. Maar nogmaals onbetrouwbaar/onzeker en slecht voor imago, nee joh,
IDeal is niet een must, maar als je toch via acceptgiro moet betalen en je koopt voor het eerst bij Lego moet je vooraf betalen (in mijn geval). Dan duurt het een dag voordat je betaalgegevens hebt, moeten hun nog je betaling nog verwerken en daarna worden de goederen verzonden. iDeal zou hier een prima oplossing zijn, omdat je ten eerste niet hoeft te wachten en ten tweede kun je ook niet 'vergeten' te betalen, waarna je denkt: "Wanneer komen mijn spullen nou eens?". Hierdoor hebben zij meer zekerheid dat ze het geld hebben en geen goederen voor dagen vast te houden wanneer zij moeten wachten op de betaling.
Zelf zou ik dan wel een Paypal optie willen. Ongeveer evenveel zekerheid als een creditcard en je kunt hem gewoon koppelen aan je bankrekening.
Zelf zou ik dan wel een Paypal optie willen. Ongeveer evenveel zekerheid als een creditcard en je kunt hem gewoon koppelen aan je bankrekening.
[ Voor 12% gewijzigd door small2 op 28-11-2018 10:39 ]
Waarom zou Lego investeren in een betaaltechniek waar klanten uit slechts één land(je) gemak van hebben? Ik ken sowieso niet veel buitenlandse bedrijven die iDeal aanbieden.
Oh nee!!! wat een gedrocht, een Lego Technic Corvette ZR-1 (42093)

De werkende V8 is leuk in een relatief klein model, maar waarom hebben ze een model gemaakt van een Corvette ZR-1 die blikschade heeft aan de voorzijde
.De alternatieve hot-rod is dan wel weer aardig

De werkende V8 is leuk in een relatief klein model, maar waarom hebben ze een model gemaakt van een Corvette ZR-1 die blikschade heeft aan de voorzijde
Er was nog wat oranje over van de onverkochte GT3's zo te zien.
Ze maken er wel een bende van met de auto's de laatste tijd. De DB5 was meh, de 911 ook en nu deze roadkill weer.
De discussie over betaalmethodes kan beter in PFSL overigens.

De discussie over betaalmethodes kan beter in PFSL overigens.
De "nieuwe" Lego City roadplates zijn bekend (bouwsteentjes.info. Het enige nieuwe is dat de bocht nu met de kruising een set vormen en de rechte met de T-splitsing... Wow wat een vernieuwing!
Is dat de verandering? Ik was aan het kijken naar de afbeeldingen en had niet door dat ze alleen de inhoud van de zakjes hadden gewijzigdchrisO schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:01:
De "nieuwe" Lego City roadplates zijn bekend (bouwsteentjes.info. Het enige nieuwe is dat de bocht nu met de kruising een set vormen en de rechte met de T-splitsing... Wow wat een vernieuwing!

Nuja, ik vermoed dat T-splitsingen en rechte straten net iets populairder zijn dan kruispunten en bochten.
Nog leuker zou zijn dat ze alle soorten gewoon appart verkochten natuurlijk.
City voor 2019 stelt erg teleur, alleen maar herhalingen en bijna alles vliegt (niet de winkel uit schat ik zo in).
Zijn er nog meer hier die aan het AFOL designer program hebben meegedaan? ~400 inzendingen dus ik heb een kans van 1/20 dat ik geselecteerd wordt!
Zijn er nog meer hier die aan het AFOL designer program hebben meegedaan? ~400 inzendingen dus ik heb een kans van 1/20 dat ik geselecteerd wordt!
Van de Technic 2019 kant wordt ik ook niet echt vrolijk van, alhoewel de 2018 winter sets ook niet al te goed ware. Alleen de Mack Anthem was toen interessant IMO. Hopelijk dat de zomer collectie beter wordt.
Het lijkt wel dat Lego Technic steeds minder om functies gaat en steeds meer om looks en de logo's van bedrijven.
Het lijkt wel dat Lego Technic steeds minder om functies gaat en steeds meer om looks en de logo's van bedrijven.
Nou, hier word je niet heel vrolijk van. Ook weer de wegplates gebundeld... ik denk dat ze meer verkopen als er gewoon 2 van een type in zouden zitten. Nu laten mensen de wegen maar helemaal achterwege.
Is het raar dat ik er eerder een Mustang dan een ZR1 in zie?chrisO schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:10:
De werkende V8 is leuk in een relatief klein model, maar waarom hebben ze een model gemaakt van een Corvette ZR-1 die blikschade heeft aan de voorzijde![]()
Die V8 vind ik best 'lomp' gemaakt, compact engines zijn er al jaren, bijzonder zeker niet.
Wel grappig dat ze dezelfde wiel-boogjes gebruiken als de 911, ziet er wederom totaal niet uit.
https://www.promobricks.d...chnic-2019-42093-0002.jpg
Zie die gigantische ruimte bij die achterwielen..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Deze wielboogjes zijn kleiner! 9x4 vs 15x5 in de PorschesSinergyX schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:07:
[...]
Is het raar dat ik er eerder een Mustang dan een ZR1 in zie?
Die V8 vind ik best 'lomp' gemaakt, compact engines zijn er al jaren, bijzonder zeker niet.
Wel grappig dat ze dezelfde wiel-boogjes gebruiken als de 911, ziet er wederom totaal niet uit.
https://www.promobricks.d...chnic-2019-42093-0002.jpg
Zie die gigantische ruimte bij die achterwielen..
Bedoel niet qua formaat, maar style, die RSR heeft ook soortgelijke boogjes, maar ook relatief gezien te kleine wielen.chrisO schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:32:
[...]
Deze wielboogjes zijn kleiner! 9x4 vs 15x5 in de Porsches
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ah ok, dat was mij niet duidelijk. Maar kleine wielen is hipSinergyX schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:35:
[...]
Bedoel niet qua formaat, maar style, die RSR heeft ook soortgelijke boogjes, maar ook relatief gezien te kleine wielen.

Wat mij betreft heb je gelijk, toch vraag ik mij af of het mixen van roadplates echt een negatief punt is voor het doelpubliek. Over het algemeen hebben kinderen toch geen grote layouts liggen? Indien ouders van elk type roadplateset er twee kopen hebben ze al 8 baseplates in totaal. Dat is al een behoorlijke layout met redelijk wat flexibiliteit toch?Señor Sjon schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:07:
Nou, hier word je niet heel vrolijk van. Ook weer de wegplates gebundeld... ik denk dat ze meer verkopen als er gewoon 2 van een type in zouden zitten. Nu laten mensen de wegen maar helemaal achterwege.
Voor ons AFOLs is het natuurlijk een andere zaak, maar ik denk dat deze packs eerder positief onthaalt worden bij hun echte doelpubliek.
En je 'dwingt' AFOLs om meer wegplaten te kopen dan ze eigenlijk nodig hebben, wat dus alleen maar mooi is voor de bankrekening van de LEGO group.Kapoen schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:39:
[...]
Wat mij betreft heb je gelijk, toch vraag ik mij af of het mixen van roadplates echt een negatief punt is voor het doelpubliek. Over het algemeen hebben kinderen toch geen grote layouts liggen? Indien ouders van elk type roadplateset er twee kopen hebben ze al 8 baseplates in totaal. Dat is al een behoorlijke layout met redelijk wat flexibiliteit toch?
Voor ons AFOLs is het natuurlijk een andere zaak, maar ik denk dat deze packs eerder positief onthaalt worden bij hun echte doelpubliek.
Ja, ik snap die sponseringen wel. En het is natuurlijk wel cool.small2 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:05:
Van de Technic 2019 kant wordt ik ook niet echt vrolijk van, alhoewel de 2018 winter sets ook niet al te goed ware. Alleen de Mack Anthem was toen interessant IMO. Hopelijk dat de zomer collectie beter wordt.
Alleen ik ben wel laar met al die relatief kleine sets van wagens en dergelijke. Ik vond de emmerwiel graaf machine echt fantastisch. Daar mogen er van mij wel meer komen.
In mijn kindertijd had je elke variant los per twee verpakt. Alleen als je iets uit mocht kiezen van je ouders, dan was een wegplaat nou niet top-of-the-list, buiten dat je natuurlijk bij vrijwel elk gebouw wel een grondplaat had.Kapoen schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:39:
[...]
Wat mij betreft heb je gelijk, toch vraag ik mij af of het mixen van roadplates echt een negatief punt is voor het doelpubliek. Over het algemeen hebben kinderen toch geen grote layouts liggen? Indien ouders van elk type roadplateset er twee kopen hebben ze al 8 baseplates in totaal. Dat is al een behoorlijke layout met redelijk wat flexibiliteit toch?
Dat is toch een onhandig uitgangspunt. Maar dan nog, ze hebben al 400+ sets als ik het goed heb, dan kunnen die twee wegplaatsets er ook wel extra bij.chrisO schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:42:
[...]
En je 'dwingt' AFOLs om meer wegplaten te kopen dan ze eigenlijk nodig hebben, wat dus alleen maar mooi is voor de bankrekening van de LEGO group.
Dat is toevallig, in mijn kindertijd ook!Señor Sjon schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:45:
[...]
In mijn kindertijd had je elke variant los per twee verpakt. Alleen als je iets uit mocht kiezen van je ouders, dan was een wegplaat nou niet top-of-the-list, buiten dat je natuurlijk bij vrijwel elk gebouw wel een grondplaat had.
Ik denk echt niet dat Lego dit specifiek doet om ons AFOLs een hak te zetten, zo'n groot segment van hun klantenbestand zijn we ook weer niet.chrisO schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:42:
[...]
En je 'dwingt' AFOLs om meer wegplaten te kopen dan ze eigenlijk nodig hebben, wat dus alleen maar mooi is voor de bankrekening van de LEGO group.
opzich is het wel veel logischer voor een stads layout, maar echte vernieuwing (bv een rotonde met in het midden noppen) zou ik best een toffe vinden, en erg modern want steeds meer kruispunten in steden zijn of worden vervangen door rotondeschrisO schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:01:
Vraagje; ik heb de LEGO 10268 Vestas windmolen in elkaar gezet. Behalve wat kleine reserve onderdelen heb ik nog Technic blokje 4x1 (wit) en een platte 4x2 over (wit). de kans is vrij groot dat ik deze over het hoofd heb gezien (ik denk in de motor), maar kan iemand dit bevestigen? Onderdelen zijn te groot om als reserve te dienen lijkt me.
Ik kan vanuit hier niet beoordelen of je hem wel of niet hebt ingebouwd bij de motor; bij deze build is het vrij lastig om even de boel te demonteren, maar dat is de enige manier naar mijn idee. Ik vind de windmolen een erg mooi ding, maar wel onpraktisch groot. Hij staat hier nu op zolder.Odicus schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:35:
Vraagje; ik heb de LEGO 10268 Vestas windmolen in elkaar gezet. Behalve wat kleine reserve onderdelen heb ik nog Technic blokje 4x1 (wit) en een platte 4x2 over (wit). de kans is vrij groot dat ik deze over het hoofd heb gezien (ik denk in de motor), maar kan iemand dit bevestigen? Onderdelen zijn te groot om als reserve te dienen lijkt me.
Gisteren voor het eerst een issue gehad met een levering van Lego, de doos (zo'n onderdoos met een deksel wat je erop laat zakken, als je begrijpt wat ik bedoel) was helemaal niet dicht met plakband of van die plastic touwen en er miste van alles. Lego heeft het wel opgelost gelukkig, maar wat een domper!
Hier vorige week ook. Doos kwam open aan met scheur erin.detulp050 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:11:
Gisteren voor het eerst een issue gehad met een levering van Lego, de doos (zo'n onderdoos met een deksel wat je erop laat zakken, als je begrijpt wat ik bedoel) was helemaal niet dicht met plakband of van die plastic touwen en er miste van alles. Lego heeft het wel opgelost gelukkig, maar wat een domper!
Er miste niets. Heel wonderlijk omdat er ook een aantal polybags inzaten.

^-- size matters
//edit;
iemand ervaring met custom-made minifigures?
bijv. https://www.firestartoys.com/Shop/Custom-Design-Minifigures
https://citizenbrick.com/
http://www.customminifig.co.uk/buy-lego/
of valt dat in de category, fake lego shit?
//edit2;
how da fck maak je een D of een W ...? iemand tips? (eeste concept van 3 hoog, is iets te enthousiast).
dus nu naar 2 hoogte aan het kijken, lijkt wat mooier aan te sluiten

voor het maken van zon textuele weergaven, heb ik me laten inspireren door;

[ Voor 104% gewijzigd door himlims_ op 29-11-2018 14:20 ]
Verwijderd
Hoi, hoi, ik ben op het forum : ik ben op zoek naar een oplossing om bochten kleiner te krijgen. Ik heb maar een breedte van 51cm om de kersttrein 10254 te laten rijden. Is er soms een oplossing ? groeten, Kris
heb je hem zelf geprint of laten printen?himlims_ schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:56:
[Afbeelding]
^-- size mattershttps://www.thingiverse.com/thing:203114
//edit;
//edit2;
how da fck maak je een D of een W ...? iemand tips? (eeste concept van 3 hoog, is iets te enthousiast).
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Misschien is dit wat: http://mocrecipes.com/2015/12/07/lego-lettering-small-font/himlims_ schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:56:
[Afbeelding]
^-- size mattershttps://www.thingiverse.com/thing:203114
//edit;
//edit2;
[Afbeelding]
[Afbeelding]
als je hier was, kreeg je een knuffelPin0 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:34:
[...]
Misschien is dit wat: http://mocrecipes.com/2015/12/07/lego-lettering-small-font/

check de partlist op bricklink, die is vaak vrij accuraat, anders even zoeken naar iemand die een foto van de reserve delen heeft gemaaktOdicus schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:35:
tweakers doen elkaar permanent de groetenVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:29:
Hoi, hoi, ik ben op het forum : ik ben op zoek naar een oplossing om bochten kleiner te krijgen. Ik heb maar een breedte van 51cm om de kersttrein 10254 te laten rijden. Is er soms een oplossing ? groeten, Kris
heb die van mij vorige week in ontvangst genomen; oprecht verbaast hoe goed dit kwaliteit is. De r24 is de kleinste draaicirkel
[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 29-11-2018 16:46 ]
Een windmolen hoort toch buiten te staan? Op zolder vangt ie geen winddetulp050 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:09:
... windmolen ... Hij staat hier nu op zolder.
En binnenFeaR schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 04:29:
Knoop doorgehakt en net de Porsche besteld.
Amazon Duitsland verscheepte vanuit Frankrijk, maar pakketje was binnen vier dagen binnen. Verzonden in de originele omdoos vanuit Lego met daarop direct het verzendlabel. Dat zorgen maken over verzenden was gelukkig dus niet nodig (al is het wel "ongelukkig" volgens mij bankrekening
[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 29-11-2018 20:04 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Kreeg teveel bezwaarschriften van de buren!Guardian1980 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:39:
[...]
Een windmolen hoort toch buiten te staan? Op zolder vangt ie geen wind
Vandaag de 42069 Extreme Adventure binnen gekregen. Helaas was de doos ook niet 100%. Zit aan de voorkant wat kreukels in en aan de achterkant is het karton een beetje gescheurd. Het is wel een set die ik wil bouwen en ik niet gauw van af wil dus ja.
Ook de 75877 Mercedes-AMG GT3 en 75881 2016 Ford GT & 1966 Ford GT40 vandaag ontvangen. Ben wel benieuwd naar die setjes. Die Speed Champions worden steeds leuker! Alleen jammer dat ze 2e hands zo duur zijn geworden.
Ook de 75877 Mercedes-AMG GT3 en 75881 2016 Ford GT & 1966 Ford GT40 vandaag ontvangen. Ben wel benieuwd naar die setjes. Die Speed Champions worden steeds leuker! Alleen jammer dat ze 2e hands zo duur zijn geworden.
Gisteren een nieuwe motor van de rode stoomlocomotief(10874) toegestuurd gekregen van Lego service uit Billund ondanks dat ik in een uithoek van Europa woon. Wel netjes hoe ze dat oplossen. Ik moest wel een filmpje van de kapotte motor opsturen. Ik vraag me af of ze nog iets met die meldingen over kapotte onderdelen doen, een motor die na een paar weken stuk is, is voor Lego geen goede reclame.
Wel een mooi systeem die nieuwe Duplo treinen, vooral dat ze licht en geluid hebben en dat dat alles ook via een iPad app te besturen is.
Wel een mooi systeem die nieuwe Duplo treinen, vooral dat ze licht en geluid hebben en dat dat alles ook via een iPad app te besturen is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked
.
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked