Het Grote Lego Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 107 Laatste
Acties:
  • 1.008.023 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:48

almightyarjen

When does the hurting stop?

Kapoen schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:50:
En het blijft maar nieuwe sets regenen, hier een aantal sets van Lego Movie 2: link
Veel fan service voor liefhebbers van Classic Space.

Battle pack, $10
[Afbeelding]
4+, junior set, $20
[Afbeelding]
Meer sets in het brickset artikel.
*edit* nog meer foto’s en andere Lego movie sets op brothers-brick
Leuk die classic space dingetjes! :Y

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
almightyarjen schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:14:
[...]

Leuk die classic space dingetjes! :Y
Ik heb zo’n vaag vermoeden dat die battle pack het heel goed gaat doen :9

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 12:57
Kickasz schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:19:
Inmiddels hebben mijn kinderen een aardige verzameling aan Lego weten te bemachtigen O-) . Nu lopen we alleen wel tegen het volgende probleem aan: opslag. Hoe slaan jullie je Lego op? Vroeger gooide ik alles bij elkaar in een grote bak. Echter heb ik later wel geleerd dat het daarna lastig wordt om alle onderdelen van een bepaalde set weer bij elkaar te zoeken.

Nu de sets steeds vaker uit kleine onderdelen bestaat, zoek ik eigenlijk een betere en ook betaalbare oplossing. Ik heb al zitten kijken naar de diverse assortimentsdozen. Echter heb ik nog niet de juiste maat / prijs kunnen vinden. Om per assortimentsdoos 25 euro te betalen, wordt het al snel een hele dure oplossing 8)7.

Dus hoe doen jullie het? ;)
Voor mijzelf? Sorteren, soms tot het autistische toe.. Voor mijn dochter van 7? Lekker alles in 1 (ok, 2 al) grote bak! Zo deed ik het zelf vroeger als kind ook. Moet zeggen dat kinderen best creatief worden als ze zelf iets gaan bouwen en door een bak met onderdelen kunnen zoeken. Ze komen dan vaak onderdelen tegen die ze helemaal niet zochten, maar toch kunnen gebruiken. Nou heeft mijn dochter ook niet heel erg de behoefte om de sets weer origineel op te bouwen, volgens het boekje.. ;)

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
keverjeroen schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:28:
[...]

Voor mijzelf? Sorteren, soms tot het autistische toe.. Voor mijn dochter van 7? Lekker alles in 1 (ok, 2 al) grote bak! Zo deed ik het zelf vroeger als kind ook. Moet zeggen dat kinderen best creatief worden als ze zelf iets gaan bouwen en door een bak met onderdelen kunnen zoeken. Ze komen dan vaak onderdelen tegen die ze helemaal niet zochten, maar toch kunnen gebruiken. Nou heeft mijn dochter ook niet heel erg de behoefte om de sets weer origineel op te bouwen, volgens het boekje.. ;)
Bij ons is het verschillend, dochterlief bouwt het liefst volgens de boekjes, terwijl zoonlief het liefste mijn oude Lego pakt, welke per kleur, gesorteerd zit in assortimentsdozen en gewoon begint te bouwen.

Ik denk dat ik voor nu de sets uit elkaar blijf houden in aparte afsluitbare zakken met set nummers erop. En die weer in nette opbergdozen plaats om het zo enig zins leefbaar te houden in de woonkamer :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Ik sorteer op kleur en mik per kleur alles in één IKEA-bak. Het graaien in een bak heeft ook wel wat tenslotte :+

* vhal rent snel weg...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

AppieNL schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:07:
[...]

Dit bewijst vrij weinig, want de banden van de 42000 hebben hogere wangen dan de Le Mans en Rally car (staat NB in de post die je quote).

De banden van de 42000 zijn de "klassieke" maat van 81.xmm. De bandenmaat die Lego al sinds tijden gebruikt voor hun "grootste" auto's. Zoals de 8880 en ook die F1 auto op je foto zijn net boven de 81mm. Wat wel een verschil is, is de breedte van de band van de 42000 tov van je 1:8 Ferrari F1 auto op de foto, die van de 42000 zijn veel smaller.
Ik was in de war, de LMP auto is de 42039, ik dacht dat dit de 42000 was. De 42000 heeft idd grotere banden dan de LMP. Ik heb die 42000 nota bene ook nog.

[ Voor 21% gewijzigd door zonoskar op 20-11-2018 22:11 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kh65
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 12:41
Kickasz schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:19:
Inmiddels hebben mijn kinderen een aardige verzameling aan Lego weten te bemachtigen O-) . Nu lopen we alleen wel tegen het volgende probleem aan: opslag. Hoe slaan jullie je Lego op? Vroeger gooide ik alles bij elkaar in een grote bak. Echter heb ik later wel geleerd dat het daarna lastig wordt om alle onderdelen van een bepaalde set weer bij elkaar te zoeken.

Nu de sets steeds vaker uit kleine onderdelen bestaat, zoek ik eigenlijk een betere en ook betaalbare oplossing. Ik heb al zitten kijken naar de diverse assortimentsdozen. Echter heb ik nog niet de juiste maat / prijs kunnen vinden. Om per assortimentsdoos 25 euro te betalen, wordt het al snel een hele dure oplossing 8)7.

Dus hoe doen jullie het? ;)
Hier wordt af en toe ook gesorteerd naar enkele verschillende soorten sorteer-dozen.
Je kunt ook nog een soort tussenvorm doen: Soortgelijke onderdelen bij elkaar in een bak of lade.
En speciale dingen wat meer in sorteer-dozen.
Bij de LeenBakker hebben ze staande ladenbakken van verschillende formaten en hoogtes waar je heel handig bijv. alle blokjes van 2/3/4/6 lang in kan doen of andere handige categorieën. Die kun je er dan
ook nog gemakkelijk uit halen voor hetzij vullen hetzij het bouwen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:24
Op rebrickable is er weer een nieuwe MOC beschikbaar voor de 42056 Porsche.
Afbeeldingslocatie: https://m.rebrickable.com/media/cache/e9/3f/e93fa0ce2a8a49a8505ee7b0858453e8.jpg?1542372561.8501732

Gaaf hoe iemand zoiets kan verzinnen, net zoals de geweldige Lancia Stratos.

Afbeeldingslocatie: https://m.rebrickable.com/media/cache/45/94/45944c53b93410d769c169e56ec7f9bf.jpg?1539072997.8636065

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ingelogd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:27:
[Afbeelding]
Er missen alleen nog de McLaren stickers ;)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:24
redfoxert schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:28:
[...]

Afscheidscadeau voor Alonso _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:23
redfoxert schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:28:
[...]

Heeft McLaren nog sponsors dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
AppieNL schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:41:
[...]

Heeft McLaren nog sponsors dan? :P
Kimoa? :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
vhal schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 21:32:
Ik sorteer op kleur en mik per kleur alles in één IKEA-bak. Het graaien in een bak heeft ook wel wat tenslotte :+

* vhal rent snel weg...
Hear hear....hier ook gewoon hoor. Alles per kleur in 1 bak. Waarbij bruin is bruin en groen is groen. Oftewel geen onderscheid tussen licht en donker van 1 kleur. Misschien heb ik er ook nog niet genoeg van.
Daarnaast gaan 'lichtjes', banden, auto onderdeeltjes en ander soortige vreemde dingen in bakjes van de chinees.

De oudste hier vindt het geweldig om door de bakken te sneupen om te kijken wat ie kan gebruiken. En zelf ook, als ik een keer iets aan het bouwen ben, vaak voor hem, dan kom ik van alles tegen wat ik niet zocht maar toch kan gebruiken.

Ik denk wel dat ik na de winter mijn eigen (winter) sets, opberg in chinees doosjes en die weer in een grote bak doe. Geen idee of ik dat per set ga doen of per kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kapoen schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:23:
[...]

Ik heb zo’n vaag vermoeden dat die battle pack het heel goed gaat doen :9
vind ze echt geweldig; als iemand ze spot, worden ze wel gedeeld toch?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Ingelogd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:27:
[Afbeelding]

Gaaf hoe iemand zoiets kan verzinnen, net zoals de geweldige Lancia Stratos.

[Afbeelding]
Die Stratos is wel heel erg goed gelukt zeg! Heb je toevallig een link naar meer details?

Gisteren de AM DB5 binnen gekregen. Zo'n dozen zijn toch altijd weer groter dan gedacht :D Net als de kerstgoodie trouwens.. mooie doos met flink wat onderdelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

1974 Lancia Stratos Stradale HF:
https://rebrickable.com/m...-porsche-gt3-rs/#comments

[ Voor 5% gewijzigd door GeeBee op 21-11-2018 08:53 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://miek.nl/images/2017/IMG_20171118_185347.jpg

wanneer je een 'raised city' bouwt, zie ik regelmatig dat men de reguliere plates gebruikt (maar die kun je dan toch niet vast zetten? gezien gebrek aan nopjes aan de onderkant). hoe doet men dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

himlims_ schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:19:
[Afbeelding]

wanneer je een 'raised city' bouwt, zie ik regelmatig dat men de reguliere plates gebruikt (maar die kun je dan toch niet vast zetten? gezien gebrek aan nopjes aan de onderkant). hoe doet men dat?
Stukje dun karton eronder zodat ze even hoog worden als een normale plate misschien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
Met karton of misschien tiles op hoogte brengen en gewoon los laten liggen, zal door de zwaartekracht niet veel mee gebeuren. Uiteraard kun je het wel vast maken aan andere plates.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:15

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

almightyarjen schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:23:
[...]

Stukje dun karton eronder zodat ze even hoog worden als een normale plate misschien? :?
Hoeft niet eens, als zo'n plaat op de studs rust is hij net zo hoog

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Kapoen schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:50:
En het blijft maar nieuwe sets regenen, hier een aantal sets van Lego Movie 2: link
Mooie fanservice voor liefhebbers van Classic Space:

Battle pack, $10
[Afbeelding]
4+, junior set, $20
[Afbeelding]
Meer sets in het brickset artikel.
*edit* nog meer foto’s en andere Lego movie sets op brothers-brick
:o

gimme :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VTbk0MkRHY9oZdfv14ivADu2/full.jpg

Gezien de Frozen sets van mijn dochter (4jr) een behoorlijke puinhoop waren, heb ik met haar eens het e.e.a. uitgezocht en opnieuw in elkaar gezet. De schade viel gelukkig mee, sommige figuren waren terecht gekomen in het Playmobil ziekenhuis :+

Op zolder heb ik nog de laatste Brickhead liggen van Elsa en nog een Frozen huis (41068). Jammer dat de oudere sets niet echt leverbaar meer zijn voor een normale prijs.

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
OmeAnne schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:21:
[...]

Ik denk wel dat ik na de winter mijn eigen (winter) sets, opberg in chinees doosjes en die weer in een grote bak doe. Geen idee of ik dat per set ga doen of per kleur.
Blijft leuk, de manieren waarop iedereen zijn of haar lego doet sorteren en opbergen. Het winter gedeelte triggers me. De enige sets die ik dusver echt deed opbergen ipv stof laten vangen de rest vh jaar. Alleen dit jaar ga ik ze toch echt afbreken en dan opbergen. Gemakshalve had ik ze gebouwd en al opgeborgen in dozen maar t geeft belachelijk veel loze ruimte in de dozen en ik mis dit jaar het opnieuw opbouwen. Gelukkig heb ik wat nieuwe winter sets erbij :)

Eén set ongesorteerd, compact in één doos. Lekker zoek plezier bij t bouwen en toch de set compleet :) Met bouwen van nieiwe sets gooi ik ook alles op één hoop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
himlims_ schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:35:
[...]

vind ze echt geweldig; als iemand ze spot, worden ze wel gedeeld toch?
Als ze niet meteen uitverkopen, wat mogelijk is gezien de hype :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 22:14

FeaR

In GoT we trust

CopyCatz schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:54:
Bij amazon weten ze gelukkig wel hoe je lego netjes moet verzenden:

[Afbeelding]

Eindelijk mijn death star binnen voor 350 euro.. heeft 2 maand geduurd maar dan heb je ook wat.
Amazon.co.uk, .de of .fr? Ik lees behoorlijk wat verhalen over beschadigde verpakkingen bij vooral de eerste twee. * FeaR twijfelt nog steeds om de Technic Porsche aan te schaffen (die bij Amazon dus het goedkoopste is...).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
FeaR schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:16:
[...]

Amazon.co.uk, .de of .fr? Ik lees behoorlijk wat verhalen over beschadigde verpakkingen bij vooral de eerste twee. * FeaR twijfelt nog steeds om de Technic Porsche aan te schaffen (die bij Amazon dus het goedkoopste is...).
FR. Maar amazon is echt niet meer per land gescheiden hoor, het is maar net waar ze het hebben liggen. In dit geval ging het erg vreemd, begin september besteld toen ie fors gezakt was in prijs maar al uitverkocht. Ze bleven me verzekeren dat ie zou komen, en kwam uiteindelijk uit een of andere Duitse groothandel naar me toe..Daar op de site stond ie voor 450, dus ook met verlies proberen ze orders gelukkig wel te fulfillen.

Nu de keuze wat ik van het weekend ga bouwen, de achtbaan of de death star..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Ik heb ooit eens enkele Dimensions setjes gekocht bij één van de drie grote Amazon winkels, wegens flink afgeprijsd. En helaas kwamen de doosjes verhakkeld aan :'( Gelukkig was de inhoud wel onbeschadigd, maar het was duidelijk dat ze de sets koste wat kost in een kleiner formaat van doos wilden proppen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Aangezien mijn Lego Ideas project voor het winter station is expired, kan ik het LDD bestand hiervan ter download aanbieden. Die kan je op deze pagina vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
almightyarjen schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:02:
Aangezien mijn Lego Ideas project voor het winter station is expired, kan ik het LDD bestand hiervan ter download aanbieden. Die kan je op deze pagina vinden.
:o wist niet dat je een hele pagina met die ldd's had. tof _O_

*gauw dat station bouwen..* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 16:25
[...]

42056 is vanuit LEGO al per stuk in een fabrieksdoos verpakt. Die ik via Amazon UK bestelde zat ook nog een omdoos van Amazon zelf omheen, meer dan prima verpakt dus.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:44
Speedy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:28:
[...]

42056 is vanuit LEGO al per stuk in een fabrieksdoos verpakt. Die ik via Amazon UK bestelde zat ook nog een omdoos van Amazon zelf omheen, meer dan prima verpakt dus.
Bij jou wel dan, mijn bestelling van Amazon.de zat zonder omdoos in een krappe Amazon verpakking. Die was dus wel (licht) beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Flozem schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:36:
[...]

Bij jou wel dan, mijn bestelling van Amazon.de zat zonder omdoos in een krappe Amazon verpakking. Die was dus wel (licht) beschadigd.
amazon presteert het om een toetsenbord van 200 euro zonder beschermende verpakking te versturen, dus wat dat betreft heb ik geen hoge hoed op van amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:46

MsG

Forumzwerver

Ik heb van Fun.be na aanleiding van mijn klacht omtrent de LEGO Apollo Saturn V die beschadigd aankwam (qua doos) 10 euro korting gekregen. Op een totaalprijs van 101,- inclusief verzending vind ik dat best schappelijk. Ben daar maar voor gegaan, anders moest ik hem weer helemaal terugsturen, weer wachten totdat hij voor die prijs op voorraad was (kreeg namelijk anders enkel m'n geld terug) en dan hopen dat hij dit keer wel ongeschonden aan zou komen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
MsG schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:40:
Ik heb van Fun.be na aanleiding van mijn klacht omtrent de LEGO Apollo Saturn V die beschadigd aankwam (qua doos) 10 euro korting gekregen. Op een totaalprijs van 101,- inclusief verzending vind ik dat best schappelijk. Ben daar maar voor gegaan, anders moest ik hem weer helemaal terugsturen, weer wachten totdat hij voor die prijs op voorraad was (kreeg namelijk anders enkel m'n geld terug) en dan hopen dat hij dit keer wel ongeschonden aan zou komen.
een kleine kreukel in de doos doe ik niet moeilijk over, een gat of een verzendlabel (!!!) op de doos is voor mij reden om te zeuren om korting..
het blijft voor mij speelgoed, dat ik wel probeer in een zo goed mogelijke staat te houden voor eventuele verkoop

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:08
En sticker hell zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• la_fusion
Jammer dat het in grove lijnen weer hetzelfde model is inderdaad. Wel zijn die witte onderdelen wellicht handig om die Stratos MOC in het wit te maken :+

Met betrekking tot het verpakken.. deze week dus de AM DB5 binnen gekregen incl kerstpresentje en dat was de eerste keer dat ik het idee had dat ze die twee een beetje erin gepropt hadden. Normaal zit er wel wat beweging tussen de dozen maar dat was dit keer niet. Daarnaast zat er geen factuur meer bij.. is Lego hiermee gestopt?

Vandaag overigens voor mijn verjaardag de maak je eigen BrickHeadz doos gekregen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@bord4kop *O* @la_fusion

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/adXVAVMfyWk/maxresdefault.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 22-11-2018 09:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 14:31

bord4kop

maximaal 100KB!

la_fusion schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:13:
..

Vandaag overigens voor mijn verjaardag de maak je eigen BrickHeadz doos gekregen :D
Gefeliciteerd!

* bord4kop moet nog Lego(?) krijgen.. O-)

| Security Management |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Over verpakken gesproken, gisteren kreeg ik dit binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9xjEzUH7Tg8CZyycq9OsvzgA/full.jpg

LEGO S@H is niet veel 'beter' dan een Amazon e.d. Het gratis setje is redelijk geplet :+ @la_fusion ik heb wel een pakbon maar geen factuur

[ Voor 10% gewijzigd door vhal op 22-11-2018 09:38 ]

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeAnne
Hey een Stokke stoel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:08
En ik eerst maar zoeken in de posts hierboven naar een Stokke stoel in Lego :D. Scherp opgemerkt in elk geval :).

• la_fusion
vhal schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:37:

[Afbeelding]

LEGO S@H is niet veel 'beter' dan een Amazon e.d. Het gratis setje is redelijk geplet :+ @la_fusion ik heb wel een pakbon maar geen factuur
Ah ja bij mij zat er nog een luchtbubbel geklemd tussen het gratis setje en de AM. Misschien baalt Lego er nu gewoon zelf van dat het gratis setje te groot is :+

• mschol
  • Niet online
Jammer dat het in grove lijnen weer hetzelfde model is inderdaad. Wel zijn die witte onderdelen wellicht handig om die Stratos MOC in het wit te maken :+

Met betrekking tot het verpakken.. deze week dus de AM DB5 binnen gekregen incl kerstpresentje en dat was de eerste keer dat ik het idee had dat ze die twee een beetje erin gepropt hadden. Normaal zit er wel wat beweging tussen de dozen maar dat was dit keer niet. Daarnaast zat er geen factuur meer bij.. is Lego hiermee gestopt?

ik heb de afgelopen 10 jaar nooit een factuur in een lego doos gehad, altijd pakbonnen (facturen per mail) , misschien ligt dat aan de manier van betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

baal zo dat die assembly square aanbieding vd week niet heb kunnen aanschaffen .... grrr

mooie moc voor gevonden; https://rebrickable.com/m...e-model-modular/#comments

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dECZEeN.png

Afbeeldingslocatie: https://m.rebrickable.com/media/cache/a0/03/a003273508e806f45403008c80d964e0.jpg?1531490659.288559

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 16:18

Facturen werden/worden altijd apart verzonden.

• la_fusion
Sorry voor de verwarring.. ik doelde op de pakbonnen.. die zat er dit keer niet bij.. het zal de leeftijd zijn ;)

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-07 20:41
zojuist de Assembly square ontvangen, besteld bij John Lewis.. Pfff...zwaar beschadigde doos. Doos niet goed verpakt , gevallen op hoekpunt en het lijkt wel of er sticker op heeft gezeten en die hebben ze er gewoon afgescheurd.
Iemand ervaring met het indienen van een klacht bij John Lewis? ik bestel daar normaal nooit wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen

Gelukkige verjaardag aan jou en @bord4kop oOo

Bij mijn bestelling van S@H die ik afgelopen dinsdag ontving zat er wel een factuur/bon. En ook bij mij was de mini Kerstsets een beetje geblutst, maar niet te erg gelukkig.
himlims_ schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:59:
baal zo dat die assembly square aanbieding vd week niet heb kunnen aanschaffen .... grrr
Was er een goede deal te scoren? Die moet ik jammer genoeg ook gemist hebben dan.
Ik was aan het denken om mijn 'sigaar-uit-eigen-doos-vip-punten' uit te geven aan de Assembly Square, voor een flinke korting (duh) en de volgende mini Kerstset.

• HC_N.ick
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:23
Justie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:44:
zojuist de Assembly square ontvangen, besteld bij John Lewis.. Pfff...zwaar beschadigde doos. Doos niet goed verpakt , gevallen op hoekpunt en het lijkt wel of er sticker op heeft gezeten en die hebben ze er gewoon afgescheurd.
Iemand ervaring met het indienen van een klacht bij John Lewis? ik bestel daar normaal nooit wat.
Ik krijg hem vandaag binnen van hen, ben benieuwd of de mijne er ook zo gehavend uit ziet.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kapoen schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:46:

Was er een goede deal te scoren? Die moet ik jammer genoeg ook gemist hebben dan.
Ik was aan het denken om mijn 'sigaar-uit-eigen-doos-vip-punten' uit te geven aan de Assembly Square, voor een flinke korting (duh) en de volgende mini Kerstset.
137 pond ~160euro (binnen 12u uitverkocht)

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-07 18:00

tim427

Turbulence!

Flozem schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:36:
[...]

Nou dat beloofd wat.. Werd net door werk gebeld; "Hey, je Lego Achtbaan hebben we net in ontvangst genomen".... Hoe weten ze wat er in zit? Hebben ze de verzendlabels direct op de Lego doos geplakt :'( ?

Ben benieuwd...

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Kan natuurlijk best zo zijn dat ze Lego dozen met beschadigingen die mensen terugsturen gewoon in een black friday aanbieding stoppen. Want als nieuw verkopen lukt niet makkelijk.

Die nieuwe Porsche gaat er natuurlijk voor zorgen dat de 42056 niet echt in waarde gaat stijgen? Dan kan ik hem beter zelf opbouwen dan.

De first order star destroyer voor 52 euro was wel een leuke deal, hopelijk is de doos daarvan niet echt super beschadigd :)

[ Voor 16% gewijzigd door zonoskar op 22-11-2018 11:35 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-07 20:41
Ik had naast de Assembly square ook een beetle en T1 besteld. De dozen van de auto's zijn wel in orde. Ik ben benieuwd hoe John Lewis gaat reageren. Ik heb ze een bericht gestuurd, kon helaas geen foto meesturen.
Gisteravond ook lang geprobeerd de destroyer te bestellen, maar website bleef vastlopen. Dat was een mooie prijs.
Als Porsche fan kan ik niet wachten totdat de nieuwe Porsche er is :) Dat wordt een leuk kerst cadeautje :)

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Die oranje Porsche daalt nog wel wat meer hopelijk, de nieuwe vond ik overigens best geslaagd maar ik wacht de reviews wel even af. Wel vond ik het jammer dat de wielen niet met een centerlock vastzitten zoals in het echt maar schijnbaar met 3 pins. Het was een mooie gelegenheid om een oude part te reanimeren icm een geschikte velg :P

https://www.bricklink.com...=2999&idColor=9#T=S&C=9&O

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6o0fErK4Fx9U2GpbThnuBhUx/medium.jpg

Had verder nog wat polybags op de kop getikt van de lokale FB-marktplaats voor weinig :P

Strava

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://s3-us-west-2.amazonaws.com/media.brothers-brick.com/wp-content/uploads/2018/11/LEGO-Movie-2-70825-Queen-Watevra-Wa%E2%80%99Nabi%E2%80%99s-Build-Whatever-Box-02-1024x682.jpg

in de category, "is maar waar je druk om maakt" dat oranje remove-a-brick-tool, heeft ander kleurtje :+

• AppieNL
vhal schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:37:

[Afbeelding]

Praktisch hetzelfde pakket als dat ik gister binnen kreeg. De verzenddoos had al beschadigingen dus ik ging er al vanuit dat de inhoud wat deukjes en kreukels had opgelopen. Het bleef bij kreukels, jammer, maar vind ik geen drama. Wat ik wel jammer vind (en ook bij de Saturn) is dat de oude Ideas doos met klep blijkbaar echt voorbij is nu? Aangezien het Ideas set #4 is nu met deze doos? Vond dat toch altijd de wat mooiere dozen.

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
AppieNL schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:52:
[...]

Praktisch hetzelfde pakket als dat ik gister binnen kreeg. De verzenddoos had al beschadigingen dus ik ging er al vanuit dat de inhoud wat deukjes en kreukels had opgelopen. Het bleef bij kreukels, jammer, maar vind ik geen drama. Wat ik wel jammer vind (en ook bij de Saturn) is dat de oude Ideas doos met klep blijkbaar echt voorbij is nu? Vond dat toch altijd de wat mooiere dozen.
Ook bij de kleinere IDEAS sets zoals Tron is er geen klep meer?

Saturn V en Old Fishing Store zijn vrij grote IDEAS sets. Ik weet niet of er soortgelijk grootte IDEAS sets waren in het verleden die wel een klep hadden.

• AppieNL
Als ik me niet vergis had de Ship in a Bottle hem ook al niet meer? Toch ook een "klein" setje, Tron weet ik niet.

Bij de Saturn dacht ik ook: ach, zal door de grote zijn, zelfde met Voltron, maar nu met het sprookjesboek in zo'n doos begon het toch te dagen dat het misschien gewoon voorbij is.

• Kapoen
himlims_ schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:46:
in de category, "is maar waar je druk om maakt" dat oranje remove-a-brick-tool, heeft ander kleurtje :+
Illuminati!

Alle stokheid op een gekje, ik heb al comments gezien van mensen die speciaal vanwege de nieuwe kleur van die brick separator de set willen aanschaffen 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chrisO
Kapoen schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:14:
[...]

Illuminati!

Alle stokheid op een gekje, ik heb al comments gezien van mensen die speciaal vanwege de nieuwe kleur van die brick separator de set willen aanschaffen 8)7
Er zijn ook genoeg mensen die (overpriced) LEGO bestellen op S@H enkel en alleen omdat ze de gratis kerst freeby moeten hebben... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

chrisO schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:22:
[...]

Er zijn ook genoeg mensen die (overpriced) LEGO bestellen op S@H enkel en alleen omdat ze de gratis kerst freeby moeten hebben... ;)
BURN! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
chrisO schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:22:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-7XOR8bunnd4/T0Qa2goVLAI/AAAAAAAAAyY/4TEBfzQJIDQ/s1600/Taxi-Driver2.jpg
Ok, ik heb afgelopen weekend ook een bestelling geplaatst... maar alleen vanwege de dubbele VIP punten hoor O-)

• tim427

tim427

Turbulence!

tim427 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:19:
[...]

Nou dat beloofd wat.. Werd net door werk gebeld; "Hey, je Lego Achtbaan hebben we net in ontvangst genomen".... Hoe weten ze wat er in zit? Hebben ze de verzendlabels direct op de Lego doos geplakt :'( ?

Ben benieuwd...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Evd4RdOqYbjvtOyfqRn2t8rE/medium.jpg

Doos ziet er voor de rest wel netjes uit, maar die verzendlabel is net beetje jammer :( :'(

• MisterTata
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-10-2021
tim427 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:17:
[...]

[Afbeelding]

Doos ziet er voor de rest wel netjes uit, maar die verzendlabel is net beetje jammer :( :'(
Dat is inderdaad niet netjes geleverd zou ik zeggen, net mijn bestelling van JL ontvangen - ziet er netjes uit allemaal 👍

• tim427

tim427

Turbulence!

MisterTata schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:39:
[...]

Dat is inderdaad niet netjes geleverd zou ik zeggen, net mijn bestelling van JL ontvangen - ziet er netjes uit allemaal 👍
Dit was amazon.it overigens...

Een andere zending van Amazon.it (iets kleiner qua formaat) is netjes ingepakt.

Alsof ze geen verpakking meer hadden voor dit formaat (roller coaster)

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30
tim427 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:17:
[...]

[Afbeelding]

Met een föhn het label er voorzichtig afhalen, zou moeten lukken.

• HC_N.ick
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:23
Justie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:44:
Pakketje was bij mij perfect verpakt binnengekomen zonder stickers, scheuren of andere beschadigingen met originele Lego verpakking eromheen en airpockets voor de stevigheid. Wellicht is de bezorgdienst er niet zo netjes mee om gegaan?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Over pakketjes gesproken, “kerstverlichting” gearriveerd.

Wip

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yr8UYFyZm4D6lxn8bBm9jlPS/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MywWSdUZ1Gd302j32RtwyZc8/full.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door himlims_ op 22-11-2018 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:14:
[...]

Illuminati!

fuck, heb ik dat hardop gezegd? :$ :+

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:44
himlims_ schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:10:

Wip

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Welke verlichtingsset heb je gebruikt? Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Voor diegene die 'in de markt' zijn voor de Rough Terrain Crane, vandaag een all time low bij Amazon (Co.Uk)

https://www.brickwatch.ne.../Rough-Terrain-Crane.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Laatst online: 18:42
Maarten schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:02:
Voor diegene die 'in de markt' zijn voor de Rough Terrain Crane, vandaag een all time low bij Amazon (Co.Uk)

https://www.brickwatch.ne.../Rough-Terrain-Crane.html
Die had ook ik gezien op brickwatch, maar twijfel nog vanwege de 'slechte verhalen' rondom verzending... :/

EDIT: prijs is alweer verhoogd bij Amazon, te laat... :F

[ Voor 6% gewijzigd door BigEagle op 23-11-2018 11:01 ]

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 16-09 06:54
Kun je bij de nieuwe treinen ook 2 motoren koppelen aan 1 afstandsbediening? Ik zit te denken om er nog een 60197 bij te kopen en een lange trein te maken. Kun je dan 2 motoren koppelen aan 1 kanaal op de afstandsbediening? Of wel aan 2 kanalen op de afstandsbediening? (ben nieuw in het treingebeuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kleinelievewolff schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:23:
Kun je bij de nieuwe treinen ook 2 motoren koppelen aan 1 afstandsbediening? Ik zit te denken om er nog een 60197 bij te kopen en een lange trein te maken. Kun je dan 2 motoren koppelen aan 1 kanaal op de afstandsbediening? Of wel aan 2 kanalen op de afstandsbediening? (ben nieuw in het treingebeuren)
@almightyarjen had geloof ik zijn treintjes redelijk 'opgevoerd' voor 'The Big Crash'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
himlims_ schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:10:

Wip

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ouch.. flinke tornado langsgekomen zo vlak voor de feestdagen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

CopyCatz schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:20:
[...]
FR. Maar amazon is echt niet meer per land gescheiden hoor, het is maar net waar ze het hebben liggen. In dit geval ging het erg vreemd, begin september besteld toen ie fors gezakt was in prijs maar al uitverkocht. Ze bleven me verzekeren dat ie zou komen, en kwam uiteindelijk uit een of andere Duitse groothandel naar me toe..Daar op de site stond ie voor 450, dus ook met verlies proberen ze orders gelukkig wel te fulfillen.
Porsche is nu extreem goedkoop bij Amazon.IT, alleen lees je ook daarover weer slechte verhalen. Zelfs dat Lego dozen onverpakt worden verstuurd. Gewoon adressticker op de doos en met de Italiaanse PostNL mee :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeAnne
Dat zou zeker moeten kunnen.
Maar 2 60197 achter elkaar zouden ook met 1 motor moeten kunnen werken. Heb je er dus 1 over om in een andere trein te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
FeaR schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:58:
[...]

Porsche is nu extreem goedkoop bij Amazon.IT, alleen lees je ook daarover weer slechte verhalen. Zelfs dat Lego dozen onverpakt worden verstuurd. Gewoon adressticker op de doos en met de Italiaanse PostNL mee :P
Bestel je er 1 of 2 kleinere sets bij en dan maar hopen dat ze je order niet splitsen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Na al de pakjesperikelen met amazon lees ik dat de Destiny's Bounty vandaag aan €67 staat bij Amazon.uk 8)7

Naja, niet dat ik die zou bestellen, de doos staat hier reeds achter mij sinds een paar weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisO
Kapoen schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:05:
[...]

Na al de pakjesperikelen met amazon lees ik dat de Destiny's Bounty vandaag aan €67 staat bij Amazon.uk 8)7

Naja, niet dat ik die zou bestellen, de doos staat hier reeds achter mij sinds een paar weken.
Die heb ik dus eerder vandaag besteld, mijn 2e en laatste aankoop van dit jaar (op Bricklink orders na dan :X )
Zo goedkoop die Destiny's Bounty en nog zat ik een half uur te twijfelen of dit dan mijn laatste aankoop van het jaar zou worden of fat ik toch zou wachten op iets anders....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapotto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:15
Kapoen schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:05:
[...]

Had er al eentje maar de deals was te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kapotto schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:11:
[...]

Had er al eentje maar de deals was te goed.
Jij wil een prive armada bouwen van piratenschepen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427

tim427

Turbulence!

Lizard schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:06:
[...]

Met een föhn het label er voorzichtig afhalen, zou moeten lukken.
Ik krijg een nieuwe en mag de oude bij DHL DropOff droppen 8)

Hopelijk sturen ze de nieuwe wél met verpakking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

[...]
zo goedkoop was deze nou ook weer niet, 2 weken terug stond hij voor hetzelfde bedrag op amazon.co.uk. Toen had ik hem besteld maar vervolgens geannuleerd 8)7

Overigens snap ik niet helemaal waar de 'angst' nou opeens vandaan komt met verzending. Die label op de achtbaan beschouw ik maar als een eenmalige f*ckup van die andere winkel maar over het algemeen verzend amazon.de e.d. 'gewoon' netjes. Het is eerder de transporteur die er een bende van maakt...

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Nee, dat kan niet. Eventueel zou het wel aan 2 kanalen kunnen, maar dat is helemaal niet nodig. Bron? Ik heb 'm zelf thuis zo rijden en gebruik de andere motor in een oude passagierstrein waar de batterijbox kapot van was.

Wat ik trouwens wel erg jammer vind is dat ik niet 1 afstandsbediening kan gebruiken om 2 treinen aan te sturen. Ook de app is nog redelijk beperkt waardoor ik daar ook alleen maar 1 trein tegelijk mee kan besturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 21:49
Ze hebben het druk (gehad) bij S@H, afgelopen weekend een order geplaatst ivm dubbele VIP punten en de kerst promo. Eerste keer dat ik zo lang moet wachten.
Thanks very much for your recent LEGO® Shop order.

We know you’re waiting for your order to arrive and we’re writing to let you know that it’s been slightly delayed due to the large volume of orders we’ve received over the past week.

We’ve been working hard to catch up, so your order will be shipped today and will be with you in the next few days. Once your order is on its way, we’ll send you a shipping confirmation email with a tracking number so you can track your parcel.

We're really sorry if this delay causes you any problems and we hope you’ll love your new LEGO set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

vhal schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:34:
[...]
Overigens snap ik niet helemaal waar de 'angst' nou opeens vandaan komt met verzending.
Normaal is verzending het laatste waar ik bij stil sta (of eigenlijk niet bij stil sta). Ik bestel alles wat ik wil via internet en het is altijd goed gekomen. Ik heb alleen nog nooit iets via Amazon besteld en de reviews lezende op Brickwatch doet me twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:09
vhal schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:34:
[...]
Overigens snap ik niet helemaal waar de 'angst' nou opeens vandaan komt met verzending. Die label op de achtbaan beschouw ik maar als een eenmalige f*ckup van die andere winkel maar over het algemeen verzend amazon.de e.d. 'gewoon' netjes. Het is eerder de transporteur die er een bende van maakt...
Yups. Heb er al tientallen dozen besteld (ff niet vragen hoeveel ervan gebouwd zijn), en is op 1x na elke keer goed gegaan.

En die ene keer dat de set-doos beschadigd was omdat ze (inderdaad) in een plastic zak ipv een Amazon omdoos hadden verstuurd, heb ik contact met hun support opgenomen en kreeg ik 25% korting

Dus… Door die paar slechte verhalen zou ik me inderdaad niet laten leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

himlims_ schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:34:
[...]

@almightyarjen had geloof ik zijn treintjes redelijk 'opgevoerd' voor 'The Big Crash'
Ja maar ik gebruik het oude 9V systeem, heb die nieuwe power-up dingen gelijk aan de kant gegooid. Ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat je ze kan koppelen, lijkt me ook niet meer dan logisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapotto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:15
Net een goede deal gedaan op amazon.de. Ninjago haven voor 147 euro.

Blijkbaar kreeg ik een coupon van 15-20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Modbreak:Kleine reminder, aanbiedingen hier: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Vestas windmolen in Duitsland 179, hier 199.. Blijf het oneerlijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
CopyCatz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:45:
Vestas windmolen in Duitsland 179, hier 199.. Blijf het oneerlijk vinden.
in het black friday topic hier op tweakers hebben ze het over http://www.huifkarverzendservice.nl/ oid
wellicht werkt dat?

De ninjago city haven voor EUR 147,83 gekocht bij amazon, krijg 20 euro discounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 12:57
Er is al veel geschreven over Legoland in dit topic, maar 1 dingetje kan ik niet terug vinden.. Bestaat er een combiticket voor Legoland en Legohouse? Ik ga in het voorjaar met mijn dochter die kant op willen (buiten het reizen om) 2 volle dagen in Billund zijn. Een combiticket voor 2 dagen, beide attracties zou natuurlijk mooi zijn.

Heb zelf natuurlijk ook gezocht, en kom op deze pagina dat een combiticket zou bestaan, maar als ik doorklik, zie ik het nergens terug..

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:45
Ja, Twee treinen op één remote kan.
Het is echter wat ingewikkeld aangezien Lego er zelf geen uitleg over geeft, Heb het een paar weken geleden dan ook voor moeten googlen.

Twee treinmotoren op hetzelfde kanaal zou dan ook moeten kunnen (mits beide hun eigen batterijbox hebben), Kan het eventueel nog eens testen dit weekend. Wilde immers toch al kijken of mijn nieuwe telefoon wel werkt met de App.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Sato schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:05:
[...]

Ja, Twee treinen op één remote kan.
Het is echter wat ingewikkeld aangezien Lego er zelf geen uitleg over geeft, Heb het een paar weken geleden dan ook voor moeten googlen.

Twee treinmotoren op hetzelfde kanaal zou dan ook moeten kunnen (mits beide hun eigen batterijbox hebben), Kan het eventueel nog eens testen dit weekend. Wilde immers toch al kijken of mijn nieuwe telefoon wel werkt met de App.
Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar eigenlijk. Ik had het idee dat de remote zo werkte dat het ene knopje de ene aansluiting van de baterijbox bediende en het andere knopje de andere aansluiting. Geen idee hoe een afstandsbedieining gepaird kan worden met 2 baterijboxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 21:38

Reintji

(2 x dad)²

Dat ging met de IR set wat gemakkelijker inderdaad

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tim427

tim427

Turbulence!

Janoz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:19:
[...]

Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar eigenlijk. Ik had het idee dat de remote zo werkte dat het ene knopje de ene aansluiting van de baterijbox bediende en het andere knopje de andere aansluiting. Geen idee hoe een afstandsbedieining gepaird kan worden met 2 baterijboxen.
Check dit YouTube filmpje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

FeaR schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:50:
[...]
Normaal is verzending het laatste waar ik bij stil sta (of eigenlijk niet bij stil sta). Ik bestel alles wat ik wil via internet en het is altijd goed gekomen. Ik heb alleen nog nooit iets via Amazon besteld en de reviews lezende op Brickwatch doet me twijfelen.
Vanmiddag kreeg ik toevallig nog een amazon-doos
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g3XtbkmyUeANNcUlxp1LLkNI/medium.jpg

Alleen een klein dingetje op de hoek van de doos maar dit mag geen naam hebben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/v3pQF8Y4Go8k4Gu9yVDOEwAE/medium.jpg

Strava

Pagina: 1 ... 87 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .