Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote Lego Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 107 Laatste
Acties:
  • 1.008.771 views

Onderwerpen

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

(jarig!)
Fladder80 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:18:
400 euro voor een verzameling van scene's en het landingsplatform is niet op school voor de UCS slave 1... meh, als het nou een soort architecture model van cloud city was geweest....
Ja dat is dan wel weer heel erg aan de prijs... :X

Less = more

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Mooie set maar €349 voor 2800 onderdelen?? Wordt wachten tot Amazon een goede korting heeft.

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 15:50
Fladder80 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:18:
[...]

400 euro voor een verzameling van scene's en het landingsplatform is niet op schaal voor de UCS slave 1... meh, als het nou een soort architecture model van cloud city was geweest....
"maar" 349.99 hoor! En deze keer in DLD eens dezelfde prijs (wat nadelig is voor tzt de Amazon DE prijs)

• Fladder80
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11-2024
JPDeckers schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:30:
[...]

"maar" 349.99 hoor! En deze keer in DLD eens dezelfde prijs (wat nadelig is voor tzt de Amazon DE prijs)
Typisch, toen ik keek stond er nog 399,99 dus dat valt alweer mee. Maar nog steeds niet de Bespin city set waar ik op gehoopt had.

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:44

vectormatic

Warlock of the doorlock

Die Slave I ziet er wel tof uit

Ik las eerder vandaag dat er voor volgend jaar geruchten gaan over een X-wing, Tie fighter, Slave I en A-wing voor resp $30, $20 $? en $15, speciaal voor het 20 jarig bestaan van Lego SW. Toen dacht ik nog dat het misschien re-releases zouden zijn van de originelen uit 1999 (wat ik best cool zou vinden), maar deze Slave I laat toch zien dat er ook best wat te maken is van dit soort voertuigen op een kleinere schaal zonder meteen in microfighter-land terecht te komen

(zelfde setnummers werden overigens ook genoemd als Junior sets dus wie weet valt de boel tegen)

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
almightyarjen schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:05:
Een nieuwe aflevering van de automated container terminal. Ga eerst even naar de wc, het is weer een lange aflevering :P

[video]
Ik kijk dit soort dingen juist op de wc.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 13:13

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben dus niet de enige die teleurgesteld is met het eindproduct.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Los van de prijs oogt het niet echt mooi. Beetje een zooitje zo bij elkaar. Eerste snelle indruk. Even wachten op een jangbricks videootje om het wat nader te bekijken.

Dan zie ik mijn geld eerder naar Hogwarts Castle gaan met alle micro figs en stickers.

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11 00:28
Kapoen schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

Ik ben zelf ook bezig aan een kleine layout, en heb een gelijkaardig idee. Mijn collectie bevat wel meer sets uit de jaren '80 dan '90. Een set als deze zou ik direct in mijn layout kunnen planten:
[afbeelding]
Alleen zou ik deze natuurlijk niet tussen een paar modulars plaatsen, maar eerder tussen mijn (kleinere) moc's vanwege de schaal :)
Dat is ook mijn dilemma. Ik heb zoveel mooie sets maar dat staat niet echt bij de modulars.
Ik denk dat ik het bij modulars en zelfbouw laat in het stadsdeel. Bij de treinen zet ik dan voornamelijk de bestaande sets die met transport te maken hebben.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:49

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik weet al wat Held der Steine als commentaar zal hebben. :) Ik vind het ook niks, kan ik misschien beter die Bugatti kopen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11 16:46

D75

Hoi

Vraagje
Ik heb voor mijn verjaardag de Ninjago city haven 70657 gekregen en aasde ook al een tijdje op de grote Ninjago City 70620.

Tijdens mijn vakantie is hij veelvuldig een stuk goedkoper geweest... 250 euro :F vooral bij de Amazon's.

...maar nu al weer een tijdje op de originele prijs van 329 (met nu een aanbieding van 297).

Ik zie op brickwatch dat het aantal winkels dat hem verkoopt drastisch is gedaald to 3 (incl. Lego.nl). Betekent dit dat hij er eerdaags uit gaat?

Iemand ervaring of als er iets bij Amazon tijdelijk op is, dat die weer terug komt?

[ Voor 11% gewijzigd door D75 op 21-08-2018 16:24 ]

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

• Gim
  • Niet online
zonoskar schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:12:
Ik weet al wat Held der Steine als commentaar zal hebben. :) Ik vind het ook niks, kan ik misschien beter die Bugatti kopen.
Ja, want hij was wel erg enthousiast over de Bugatti :)

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 11:04
Iemand hier toevallig enig idee, als je nu lego besteld via S@H met de actie van >35 met de gratis pug hondje. En hij wordt niet toegevoegd aan het winkelmandje.
Wordt hij dan alsnog meegestuurd of kan ik beter even wachten tot ze het gefixed hebben/klantenservice morgen even bellen?

Bedankt alvast :)

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:10
kokkie20 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:31:
Iemand hier toevallig enig idee, als je nu lego besteld via S@H met de actie van >35 met de gratis pug hondje. En hij wordt niet toegevoegd aan het winkelmandje.
Wordt hij dan alsnog meegestuurd of kan ik beter even wachten tot ze het gefixed hebben/klantenservice morgen even bellen?

Ik zou nog niet bestellen in dat geval, en zeker zijn dat dat setje in je boodschappentas zit. Daarnet heb ik het ff nagekeken op de Belgische S@H en de promotie lijkt nog niet uitgeput, dus die moet zeker in je mandje verschijnen.

Heb je eventueel VIP punten gebruikt waardoor je totaalbedrag lager ligt dan de drempelwaarde van die promo? In principe zou dat geen verschil mogen maken, maar heel soms zorgt het wel eens voor problemen...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online

Ik zie het hondje alleen in de Duitse en Belgische winkelwagen verschijnen van de landen die ik snel heb getest.

• kokkie20
@Kapoen nee geen vip punten gebruikt :)
Ik ga morgen voor de zekerheid even de klantenservice lastig vallen want zonde sls je besteld en hem er natuurlijk niet bij krijgt ;) bedankt in ieder geval voor de reacties :)
Appart dat hij wel in België / Duitsland tevoorschijn komt maar niet in Nederland

• ggj87

Ik zag net deze voorbij komen op YouTube. Die is mooi gedaan en in het filmpje laat hij ook nog eens zien hoe je hem moet bouwen! Ik zou hem zelf wel in het zwart maken :)

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 09:12
mschol schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:37:
[...]

gewone grondplaten kopen en dan met vinylverf oid ze wit maken?
of gewoon zoeken naar set waar de witte 32x32 in zit
https://www.bricklink.com/catalogItemIn.asp?P=3811&in=S

en die goedkoop op mp proberen te vinden.

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 16:20
Is er nu nog steeds niet bekend wat de winter village set in 2018 word?

• ggj87
Ik zat nog eens naar dat kanaal te kijken van die Mad Max Inteceptor moc en ik kom erachter dat dat kanaal vol staat met filmpjes van moc's incl. bouwinstructie _/-\o_

YouTube: hachiroku24

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:11

almightyarjen

When does the hurting stop?

Kapot schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:44:
Is er nu nog steeds niet bekend wat de winter village set in 2018 word?
Het lijkt erop dat de policy van Lego is om zo lang mogelijk te wachten met de onthulling van bepaalde sets om namaak te voorkomen. dat zag je ook met de nieuwe trein sets dit jaar. Het kan dus nog wel even duren...

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Goverman
  • Laatst online: 28-11 23:12

Goverman

not loaded

almightyarjen schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:31:
[...]

Het lijkt erop dat de policy van Lego is om zo lang mogelijk te wachten met de onthulling van bepaalde sets om namaak te voorkomen. dat zag je ook met de nieuwe trein sets dit jaar. Het kan dus nog wel even duren...
Tja, uiterlijk 12 september heh, want 13 september komt er een creator expert set uit, naast Cloud City...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:49

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Gim schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:41:
[...]

Ja, want hij was wel erg enthousiast over de Bugatti :)
Ach, ik heb de 42070 ook gekocht, HdS vind dat ook niks: "das blauwe Elend"

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zelfde probleem; lego CS bellen; dan maken ze het in orde voor je

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Ik dacht dat Lego wel geleerd had van de backlash na de Hoth UCS, maar nu dus weer zo'n set. De Death Star was nog enigszins logisch en meer een geheel. Ding is ook al jaren op de markt, 1-2 jaar geleden zelfs opnieuw uitgebracht.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Gim
  • Niet online
zonoskar schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:51:
[...]

Ach, ik heb de 42070 ook gekocht, HdS vind dat ook niks: "das blauwe Elend"
Ik weet dat HdS er ook het één en ander over te zeggen had. Eerst maar eens kijken of de Porsche nog een keer onder de 200 komt.

De blauwe kraan 42042 was HdS wel behoorlijk positief over. Die vind ik ook nog steeds erg tof. Mede door sets zoals die weet ik nog niet of de Heavy Terrain crane iets beter biedt. Wel imposant en ander soort kraan.. en wel meer stenen maar dat is geen doel :)

Iets anders... Bricksworld is nu officieel failliet verklaard waar ze eerst nog dachten online verder te gaan? Dus toch einde van de Bocs? Had er toch nog even mee gewacht omdat t erop leek dat ze daar wel mee doorgingen.

[ Voor 15% gewijzigd door Gim op 22-08-2018 10:43 ]

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Gim schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:23:
[...]

Iets anders... Bricksworld is nu officieel failliet verklaard waar ze eerst nog dachten online verder te gaan? Dus toch einde van de Bocs? Had er toch nog even mee gewacht omdat t erop leek dat ze daar wel mee doorgingen.
ik heb altijd begrepen dat ze wel door wilde gaan evt, maar dan niet met lego.. (en als er daadwerkelijk handgemenen zijn geweest met een vertegenwoordiger snap ik dat wel)

• Kapoen
Voor de minifig verzamelaars, hier zijn de aankomende TRU 'Bricktober' packs:
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/XCzV-qtFDK5tKd94ELGO8s1xmW6CGneKrwK24HAzwXg.png?fit=crop&crop=faces%2Centropy&arh=2&w=960&s=dd44cf2a3c6f78260264cdb42556a4d7

• Gim
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:19:
[afbeelding]
5005254 Harry Potter it is! 8) Zou kunnen zijn dat je de thema packs alleen krijgt met een set van dat thema?

Mij staat nog iets vaags bij dat de 1e pack al kort vóór oktober zijn ronde deed vorig jaar? Wil er op tijd bij zijn :)

• Kapoen
Gim schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:59:
[...]

5005254 Harry Potter it is! 8) Zou kunnen zijn dat je de thema packs alleen krijgt met een set van dat thema?

Mij staat nog iets vaags bij dat de 1e pack al kort vóór oktober zijn ronde deed vorig jaar? Wil er op tijd bij zijn :)
Nu ik naar de data kijk op dat foldertje zie ik dat de eerste pack al binnen enkele dagen verschijnt? :?

Anyhoo, verleden jaar waren deze packs ook gewoon los te koop als ik mij niet vergis. Dus hou TRU NL en DE in de gaten de komende weken zou ik zeggen.

• Gim
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:01:
[...]

Nu ik naar de data kijk op dat foldertje zie ik dat de eerste pack al binnen enkele dagen verschijnt? :?

Anyhoo, verleden jaar waren deze packs ook gewoon los te koop als ik mij niet vergis. Dus hou TRU NL en DE in de gaten de komende weken zou ik zeggen.
Hahaha ik was ook compleet gefocused op de plaatjes. Is al rap. Alleen de eerste geld echt voor me.

• MDT-Maikel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-02-2021
D75 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:16:
Hoi

Vraagje
Ik heb voor mijn verjaardag de Ninjago city haven 70657 gekregen en aasde ook al een tijdje op de grote Ninjago City 70620.

Tijdens mijn vakantie is hij veelvuldig een stuk goedkoper geweest... 250 euro :F vooral bij de Amazon's.

...maar nu al weer een tijdje op de originele prijs van 329 (met nu een aanbieding van 297).

Ik zie op brickwatch dat het aantal winkels dat hem verkoopt drastisch is gedaald to 3 (incl. Lego.nl). Betekent dit dat hij er eerdaags uit gaat?

Iemand ervaring of als er iets bij Amazon tijdelijk op is, dat die weer terug komt?
Op bricklink nog wel voor 280 EUR. Heeft iemand trouwens ervaring met deze bricklink store? En vooral hoe zij zo goedkoop aan semi-exclusive sets komen?

Ik ben trouwens wel blij dat deze zomer een deceptie op het gebied van City sets is, want ik wil ook nog beide Ninjago sets kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door MDT-Maikel op 22-08-2018 17:48 ]

brick store | mdt.re

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

Aangezien ik vandaag in Breda was, eindelijk ook maar eens Mini Billund bezocht. En ik moet zeggen, helemaal de moeite waard. In het museum veel herkenbare sets gezien van vroeger, maar het panorama is pas echt mooi. Vooral leuk dat ik nu eindelijk het station van @almightyarjen heb gezien. Op Youtube zag het er al mooi uit, maar in het echt is het nog veel mooier d:)b

• almightyarjen

almightyarjen

Guardian1980 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 18:08:
Aangezien ik vandaag in Breda was, eindelijk ook maar eens Mini Billund bezocht. En ik moet zeggen, helemaal de moeite waard. In het museum veel herkenbare sets gezien van vroeger, maar het panorama is pas echt mooi. Vooral leuk dat ik nu eindelijk het station van @almightyarjen heb gezien. Op Youtube zag het er al mooi uit, maar in het echt is het nog veel mooier d:)b
Ah leuk! Deden de roltrappen en liften het nog? Die zijn niet gebouwd op continue bedrijf wat daar wel gebeurd :D

• Kapot
Goverman schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:04:
Zo, gisteren is er weer een impuls aan het kerstdorpje-to-be gegeven.

Via marktplaats konden we vrij goedkoop op de kop tikken:
- 41323 (Friends - winter chalet) voor €19,95, nieuw in doos
- 31025 (Creator - berghut) voor € 17,50, in ziplocs.

Verder heb ik via Bricklink wat witte dakjes en plaatjes e.d. besteld, zodat ik er een mooi kerstplaatje van kan maken. Denk aan toothplates (voor de ijspegels), plaatjes in allerlei soorten en maten e.d.

Ik ben benieuwd... :)
Ik had hetzelfde idee met 41323, hou ons op de hoogte als je wilt, en misschien een lijst met onderdelen die je gaat vervangen? O-)

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 19:24
Paar jaar terug de Lego 42024 containertruck gekocht voor ik meen 55 euro. Veel plezier mee gehad om dat ding te bouwen. Ik heb vroeger erg veel met Lego gedaan. Nu kwam deze week de 42078 Mack truck voorbij voor 100 euro incl verzenden... en ja.... ik kon het niet laten :) Volgende week komt hij als het goed is binnen, ziet er op de plaatjes al mooi uit. Ik vrees alleen voor de grootte :) Ik vind de technic modellen op foto altijd kleiner ogen dan ze daadwerkelijk zijn.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

almightyarjen schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:17:
[...]

Ah leuk! Deden de roltrappen en liften het nog? Die zijn niet gebouwd op continue bedrijf wat daar wel gebeurd :D
Veel dingen gebeuren niet continue, maar moet je activeren met een drukknop. Bij jouw station zat één zo'n drukknop, daarmee gingen de schuifdeuren open en dicht. Misschien gebeurde er nog meer, maar dat heb ik dan in ieder geval niet gezien.

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-11 23:09
NoepZor schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:18:
Paar jaar terug de Lego 42024 containertruck gekocht voor ik meen 55 euro. <Knip> Ik vrees alleen voor de grootte :) Ik vind de technic modellen op foto altijd kleiner ogen dan ze daadwerkelijk zijn.
De truck zonder trailer is ongeveer net zo groot als 42024, De wielen van beide zijn van dezelfde grote.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kapoen schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:19:
[afbeelding]
Hoe kunnen we er hier aan komen?

• Kapoen
Mad-Matt schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 15:55:
[...]

Hoe kunnen we er hier aan komen?
Mijn Duits is niet al te best, maar ik geloof dat ze in dit artikel stellen dat je voor €40 euro Lego moet aankopen bij TRU. Er komt blijkbaar geen losse verkoop (bij TRU) itt vorige jaren.
Het is ook mogelijk dat andere (web)shops deze minifigs zullen verkopen, het is geen TRU exclusive.

Waarom deze actie nog Bricktober heet begrijp ik niet, men begint er volgende maandag aan en de laatste pack is voorzien eind september.

[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 23-08-2018 19:28 ]

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:04

Reinier

\o/

Suli schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:47:
[...]

Ik zie het hondje alleen in de Duitse en Belgische winkelwagen verschijnen van de landen die ik snel heb getest.
Bij mij verschijnt hij nu gewoon op de NL-site :)

• kokkie20
Kapoen schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 19:25:
[...]

Mijn Duits is niet al te best, maar ik geloof dat ze in dit artikel stellen dat je voor €40 euro Lego moet aankopen bij TRU. Er komt blijkbaar geen losse verkoop (bij TRU) itt vorige jaren.
Het is ook mogelijk dat andere (web)shops deze minifigs zullen verkopen, het is geen TRU exclusive.

Waarom deze actie nog Bricktober heet begrijp ik niet, men begint er volgende maandag aan en de laatste pack is voorzien eind september.
Dus dan zou je voor 160 euro aan lego moeten kopen om die setjes te bemachtigen.
Jammer als het echt waar is, dan maar op een andere manier kijken of ik ze kan bemachtigen :9

Inmiddels werkte bij mij ook nu na het toevoegen van €35 aan producten de hond polybag in de winkelwagen te krijgen in de nederlandse S@H :)

• Marsman83
Zojuist mijn 4563 set toegevoegd :)

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/fibg5r5zz.jpg

Dit was mijn eerste trein, kan me de kerstavond dat ik die kreeg nog goed herinneren!
Nu nog een PF motor eronder en hij kan weer mee met het tijdperk d:)b
De accupack verstop ik dan wel in die rode dichte wagon erachter.

• ggj87

Kwam ik toevallig tegen op YT. Hij heeft erg mooie dingen gemaakt met Technic!

• almightyarjen

almightyarjen

Marsman83 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:46:
Zojuist mijn 4563 set toegevoegd :)

[afbeelding]
Nu nog een PF motor eronder en hij kan weer mee met het tijdperk d:)b
De accupack verstop ik dan wel in die rode dichte wagon erachter.
Ben ik nou de enige die elke PF trein ombouwt naar 9V? :D

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:44

vhal

ಠ_ಠ

Gisteravond ben ik begonnen met Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bRPposZaQqMwTJL3XOVHB0oi/medium.jpg

Het begon al goed toen ik zakje 1 klaar had daar ik 4 onderdelen 'over' had die niet echt vallen onder de categorie reserveronderdeel :P Dus dan maar terugbladeren in het boekje waar deze had moet zitten :P Overigens vrij debiel om 2 aparte instructieboekjes er in te doen, bundel ze dan of zo.
ggj87 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:03:
[video]

Kwam ik toevallig tegen op YT. Hij heeft erg mooie dingen gemaakt met Technic!
De SF-16H als basis nemen en dan een dikke V12 er in mikken.... :N

[ Voor 24% gewijzigd door vhal op 24-08-2018 07:56 ]

Strava

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:44

vectormatic

Warlock of the doorlock

vhal schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:52:

De SF-16H als basis nemen en dan een dikke V12 er in mikken.... :N
Precies, fuck de SF-16H, gewoon een F2004 van maken _/-\o_ (moeten er alsnog 2 cilinders het veld ruimen, 412T2 dan maar?)

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 19:24
Sato schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:12:
[...]

De truck zonder trailer is ongeveer net zo groot als 42024, De wielen van beide zijn van dezelfde grote.
Zeg je juist, zonder trailer :) Ik had ergens gelezen het geheel 80 cm lang is. Zitten trouwens geen electrische of pneumatische features op. Maar ik wil hem gewoon op de kast zetten in mijn "kantoor" (PC hok). Zitten wel veel pieces in voor het geld. 2500 stuks 8)

De wijzen komen uit het Oosten!

• Marsman83
almightyarjen schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:25:
[...]

Ja het scheelt wel batterijen wisselen.
Ik vind het wel gaaf dat je met PF meerdere treinen op hetzelfde spoor kan besturen, ook zijn de rails wat goedkoper wat ook wel fijn is met deze dure hobby 😉

• Kapoen
*flauw modus* hoeveel onderdelen zitten in dat katmodel? Die ziet er heel realistisch uit ;)
Of kwam ze de hoeken van de Lego doos inspecteren? Dat doet de kat van mijn ouders ook altijd met kartonnen dozen, kopjes geven aan de scherpe kantjes 8)7

Anyhoo, volgens Brickset zit er nog een (microbuild) Harry Potter set aan te komen. Deze keer van de Diagon Alley, maar niet op dezelfde schaal grootte als Hogwarts:
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/large/40289-1.jpg?082211
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/news/Pzn_lwi6FI_pd53EVrgc0-c3uxpwEmEQKA.jpg
Het zou best kunnen dat dit een GWP wordt natuurlijk, en dat er nog een grote versie van de Diagon Alley komt. Maar dit zijn louter geruchten...

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand een goede bron waar en hoe ik een Ribba-lijst gebruik voor minifigs?

https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00378403/

Ik kan niet echt goed vinden hoe mensen dit doen.

Die Diagon Alley wil ik ook nog wel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mad-Matt op 24-08-2018 11:02 ]

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:46

Rhapsody

In Metal We Trust

Mad-Matt schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:01:
Weet iemand een goede bron waar en hoe ik een Ribba-lijst gebruik voor minifigs?

https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00378403/

Ik kan niet echt goed vinden hoe mensen dit doen.

Die Diagon Alley wil ik ook nog wel :)
https://www.technologist....sing-ikea-ribba-frames/6/ ?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat is zo simpel dat ik het bijna zelf kan verzinnen, thanks.

• Kapoen
En dit is dus een van de weinige situaties waar ik zou opteren voor namaak blokjes, ik zou nooit dure Lego elementen kunnen beschadigen met lijm of schroeven.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kapoen schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:44:
[...]

En dit is dus een van de weinige situaties waar ik zou opteren voor namaak blokjes, ik zou nooit dure Lego elementen kunnen beschadigen met lijm of schroeven.
Die slope-blokjes kosten € 0,06 per stuk, daar durf ik wel wat lijm tegen aan te smeren.

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-11 23:26
[...]

Je hoeft op zich helemaal niet te lijmen. Ik heb er zelf ook een in elkaar geflanst op basis van een 10701 grijze baseplate. Deze bevestig je met dubbelzijdige tape in het frame. Vervolgens kan je gewoon de voetplaten van de collectible minifigures tussen de noppen schuiven. Alles is beter zonder Kraggle.

[Video: https://www.dropbox.com/s/jk184063uxwr9n4/ribbaframe.jpg?raw=1]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/y9y6UA1DAlWNwyjKtTqSbL13/medium.jpg

Ben in Billund op vakantie en als je dan toch wat in de LEGO store daar moet kopen kan je beter wat meenemen wat uniek is en dus dit.

Wou eigenlijk de DB5 meenemen maar die was een tientje duurder dan in de S@H en omdat hij toch al duur is toch maar laten liggen.....

[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 24-08-2018 16:00 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Kapoen
Gunner schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:00:
[afbeelding]

Ben in Billund op vakantie en als je dan toch wat in de LEGO store daar moet kopen kan je beter wat meenemen wat uniek is en dus dit.

Wou eigenlijk de DB5 meenemen maar die was een tientje duurder dan in de S@H en omdat hij toch al duur is toch maar laten liggen.....
Wat heeft die Tree of Creativity set gekost als ik vragen mag? Ik heb er ook wel interesse in, maar ik zal waarschijnlijk via een ander kanaal deze set moeten aanschaffen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kapoen schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:03:
[...]

Wat heeft die Tree of Creativity set gekost als ik vragen mag? Ik heb er ook wel interesse in, maar ik zal waarschijnlijk via een ander kanaal deze set moeten aanschaffen.
Omgerekend vanuit DKK zo'n 78 euro. Op marktplaats zie je inderdaad wel veel van deze sets staan van mensen die hier zijn geweest waarschijnlijk, en om er een paar euro aan te verdienen. Er zit ook daarom op beide sets ook een max per persoon om te kopen.

Voordeel van de shop in Lego House is dat je hier wel VIP-punten krijgt, op het email-adres van het vip account aangezien wij geen kaart hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 24-08-2018 17:09 ]

• MDT-Maikel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-02-2021
Na het zien van deze video was ik verkocht wat betreft een kraan voor mijn toekomstige stad. En na wat speurwerk hem goedkoop kunnen vinden, alles op de foto (behalve de plastic bakken en wat planten en plates op de voorgrond) voor 125€ kunnen vinden. Daarin zat ook nog een RC motor die ik ongetest op bricklink meteen weer voor 25€ heb verkocht! Dus die kraan min of meer voor de marktwaarde gekocht en de rest er gratis bij. Ook nog een voetbal stadion met van die verende minifigs en lego racers prul, maar dat doneer ik.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IoGK6Ah.jpg

Ik ben bezig met mijn eerste modular MOC, een fietsenwinkel, De voorgevel op de eerste etage is al min of meer af en voorbijgangers kunnen die fietsen goed zien, maar voor de begane grond is het nog wat lastiger. Wordt waarschijnlijk weer bricklink, omdat ik zelf geen geschikte ramen heb. Het dak wordt een terras met die boom/plant en zo'n hipster koffie bar die je tegenwoordig in fietsenwinkels hebt (Ik haat dit fenomeen overigens).

Wat Billund betreft, ik kan iedereen hartelijk afraden naar Legoland te gaan. Zeker spontaan, je betaalt 55€ p.p. en het is me met mijn broertje en zusje gelukt om welgeteld 3 waardeloze attracties te bezoeken. Lego House lijkt me wel leuk, maar daar hadden we helaas geen tijd voor, nog wel even in de store voor de architectuur set geweest.

Edit: Weer iemand toevallig wat dat metalen voorwerp liggend voor de kraan is? Er staat Lego op, maar ik kan het online (nog) niet vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door MDT-Maikel op 24-08-2018 17:11 ]

brick store | mdt.re

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MDT-Maikel schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:09:
Wat Billund betreft, ik kan iedereen hartelijk afraden naar Legoland te gaan. Zeker spontaan, je betaalt 55€ p.p. en het is me met mijn broertje en zusje gelukt om welgeteld 3 waardeloze attracties te bezoeken. Lego House lijkt me wel leuk, maar daar hadden we helaas geen tijd voor, nog wel even in de store voor de architectuur set geweest.
Klopt, LEGOLAND is ook niets voor AFOL's zoals wij. Het is een themapark voor kinderen, niets meer niets minder. Gelukkig had ik een resortpass en een vrijkaart voor kinderen en had aan een enkele full price ticket genoeg voor drie personen dus dat scheelde. Maar het is leuk om er geweest te zijn; m'n dochter van vier vond het geweldig. Heb een minifigure met 'I love Legoland'' als sleutelhanger voor souvenir en dat was het dan :P

Sowieso is Denemarken een verschrikkelijk duur land voor alles.

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 24-08-2018 18:15 ]

• Versaevel
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 27-11 17:02
Ik gaat maandag naar Denemarken en dus ook naar zowel het park als naar lego house. Koop je die boom op het park of echt in de shop op lego house?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Versaevel schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:46:
Ik gaat maandag naar Denemarken en dus ook naar zowel het park als naar lego house. Koop je die boom op het park of echt in de shop op lego house?
Heb hem niet gezien in LEGOLAND. De boom zelf staat ook op LEGO House, dus wellicht daarom alleen daar verkrijgbaar.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

almightyarjen schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:25:
[...]

Nee hoor, die van mij zijn ook omgebouwd, voor zover mogelijk iig :)
Doe er alleen veel te weinig mee :(

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Kapoen
MDT-Maikel schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:09:
Na het zien van deze video was ik verkocht wat betreft een kraan voor mijn toekomstige stad. En na wat speurwerk hem goedkoop kunnen vinden
*knip*
Mooie vondst _/-\o_ :9~
En te zeggen dat ik al blij was met een polybag die ik vandaag heb aangeschaft. Eentje die al lang op mijn verlanglijst stond, maar ik nergens kon vinden. Per toeval hadden ze vandaag een promodisplay in een supermarkt waar ik wel vaker boodschappen ga doen. Gelijk twee exemplaren meegegrabbeld zonder nadenken :D An sich is de minifig niet speciaal, maar het voertuig en de bedrukte tegel zijn wel leuk voor een straatwerksituatiedisplayding...
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/large/30357-1.jpg?201712160848
Gunner schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:07:
[...]

Omgerekend vanuit DKK zo'n 78 euro. Op marktplaats zie je inderdaad wel veel van deze sets staan van mensen die hier zijn geweest waarschijnlijk, en om er een paar euro aan te verdienen.
Markplaats, Ebay, Bricklink,... zijn inderdaad de kanalen die ik nu bekijk voor een eventuele aankoop. Bedankt voor de prijsopgave, zo kan ik tenminste een inschatting maken. Het liefst van al zou ik eigenlijk alleen de handleiding willen aanschaffen, want op de minifig na zitten er geen exclusieve onderdelen in deze set dacht ik?

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
[...]

als het geen lasten moet dragen maar alleen dingen op z'n plek moet houden: kinderlijm.
vaak afspoelbaar met water en bevat afaik Geen mogelijk bijtende middelen ofzo

voor echte display situaties zou ik dat doen, met een zo minimaal mogelijke hoeveelheid

beschadig je niks mee..

[ Voor 11% gewijzigd door mschol op 24-08-2018 20:29 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kapoen schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:09:
[...]

Mooie vondst _/-\o_ :9~
En te zeggen dat ik al blij was met een polybag die ik vandaag heb aangeschaft. Eentje die al lang op mijn verlanglijst stond, maar ik nergens kon vinden. Per toeval hadden ze vandaag een promodisplay in een supermarkt waar ik wel vaker boodschappen ga doen. Gelijk twee exemplaren meegegrabbeld zonder nadenken :D An sich is de minifig niet speciaal, maar het voertuig en de bedrukte tegel zijn wel leuk voor een straatwerksituatiedisplayding...
[afbeelding]

[...]

Markplaats, Ebay, Bricklink,... zijn inderdaad de kanalen die ik nu bekijk voor een eventuele aankoop. Bedankt voor de prijsopgave, zo kan ik tenminste een inschatting maken. Het liefst van al zou ik eigenlijk alleen de handleiding willen aanschaffen, want op de minifig na zitten er geen exclusieve onderdelen in deze set dacht ik?
Welke supermarkt? Deze staat ook hier al even op wishlist

• Kapoen
himlims_ schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:24:
[...]

Carrefour, meer bepaald een filiaal in de regio Mechelen (provincie Antwerpen). Dus helaas in België vrees ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 24-08-2018 21:29 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kapoen schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:28:
[...]

Carrefour, meer bepaald een filiaal in de regio Mechelen (provincie Antwerpen). Dus helaas in België vrees ik.
Rot Belgen ook altijd :P

• Versaevel
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 27-11 17:02
Ligt ook bij ons in play today te gouda voor een paar eurie

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11 17:01
himlims_ schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:24:
[...]

Top1toyszeist (ook een site, franchise) heeft ze ook in de winkel, €5 geloof ik.

• Kapot
Heb deze van de week op vakantie in Frankrijk in mijn handen gehad in inderdaad de Carrefour, 3,30 euro per stuk......

• Marsman83
Kapoen schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

Ik ben zelf ook bezig aan een kleine layout, en heb een gelijkaardig idee. Mijn collectie bevat wel meer sets uit de jaren '80 dan '90. Een set als deze zou ik direct in mijn layout kunnen planten:
[afbeelding]
Alleen zou ik deze natuurlijk niet tussen een paar modulars plaatsen, maar eerder tussen mijn (kleinere) moc's vanwege de schaal :)
Ik ben wel benieuwd naar jouw progress, heb je foto's? Altijd mooi om steden voorbij te zien komen :)

• Kapoen
Marsman83 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:33:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar jouw progress, heb je foto's? Altijd mooi om steden voorbij te zien komen :)
Voorlopig is het alleen een mengeling van opgebouwde polybags en een paar kleine builds op een lelijke bruine ondergrond. De hitte van afgelopen zomer hebben mijn motivatie om te bouwen geen goed gedaan, maar dat gaat hopelijk veranderen de komende dagen... *stay tuned for more*

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
@MDT-Maikel de hijskraan is echt een mooie vondst. Zeker omdat Lego bij mij wetende een dergelijke hijskraan daarna nooit meer heeft uitgebracht. Voor een Stadslayout is dat wel echt een mooie toevoeging :).

200 fish found!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dwJ9zv5fYzdznB0miblhKYI7/full.jpg

Gewoon omdat weinig foto’s langs komen :+

• DP Kunst
  • Laatst online: 22:11
Te weinig foto's, daar is wat aan te doen. Laatste stand van zaken van m'n Eureka Tower:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DBOe1PrUWVZlkrV71Ng8gyuL/full.jpg

Dit stuk zit nu op 1,65m (zonder tafeltje). Uiteindelijke doel is ongeveer 2,4m hoog :).

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Kapoen
DP Kunst schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:44:
Te weinig foto's, daar is wat aan te doen. Laatste stand van zaken van m'n Eureka Tower:

[afbeelding]

Dit stuk zit nu op 1,65m (zonder tafeltje). Uiteindelijke doel is ongeveer 2,4m hoog :).
*ziet foto*, scrolled naar beneden... scrolled naar beneden... scrolled naar beneden... etc. _/-\o_
Is dit een bouwwerk voor je eigen collectie of voor een publieke display? Knap werk tot nu toe zou ik zeggen, het ding is nu al bijna even kort/lang/groot/... als mezelf 8)7

• Kapot
Na 2 jaar twijfelen om aan een winter village te beginnen nu toch maar de knoop doorgehakt, de oudere sets zijn al niet betaalbaar meer maar ik heb nu voor een redelijke prijs

10254-1: Winter Holiday Train
10259: Winter Village Station
10199: Winter Village Toy Shop

Besteld!

Dit word het begin van mijn dorpje dit jaar hoewel je met een trein en station niet echt een dorpje kan maken. 8)7
Dus maar eens gaan bedenken hoe ik dat een beetje samen ga stellen, heb ook nog een advent kalender (2824-1: City Advent Calendar) en het peperkoekhuisje (40139-1: Gingerbread House) om voor wat aankleding te zorgen....
Mocht iemand nog oudere sets kwijt willen voor een schappelijke prijs...... O-)

• Kapoen
Kapot schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:10:
Dit najaar gaat Kruidvat waarschijnlijk ook nog de vignettes van verleden jaar verkopen, dat hebben ze ook al gedaan met de Valentijn en Pasen setjes.
40262 Christmas Train Ride
40263 Christmas Town Square
Misschien dat andere winkels ook nog oude stock verkopen, maar ze mogen allezinds niet duurder zijn dan 10 euro.

• DP Kunst
  • Laatst online: 22:11
Kapoen schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:09:
[...]

*ziet foto*, scrolled naar beneden... scrolled naar beneden... scrolled naar beneden... etc. _/-\o_
Is dit een bouwwerk voor je eigen collectie of voor een publieke display? Knap werk tot nu toe zou ik zeggen, het ding is nu al bijna even kort/lang/groot/... als mezelf 8)7
Deze wordt voor m'n eigen collectie. Ben ooit naar Melbourne geweest waar het ding staat en ik wilde iets tofs van Lego gaan maken. 1+1 = een flink Lego bouwwerk aan het worden.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Gim
  • Niet online
Kapot schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:10:
Na 2 jaar twijfelen om aan een winter village te beginnen nu toch maar de knoop doorgehakt, de oudere sets zijn al niet betaalbaar meer maar ik heb nu voor een redelijke prijs

10254-1: Winter Holiday Train
10259: Winter Village Station
10199: Winter Village Toy Shop

Besteld!

Dit word het begin van mijn dorpje dit jaar hoewel je met een trein en station niet echt een dorpje kan maken. 8)7
Dus maar eens gaan bedenken hoe ik dat een beetje samen ga stellen, heb ook nog een advent kalender (2824-1: City Advent Calendar) en het peperkoekhuisje (40139-1: Gingerbread House) om voor wat aankleding te zorgen....
Het gingerbread huisje, wou dat ik die ook voor een schappelijk prijsje zag. Hoeft geeneens MISB te zijn als ie maar compleet is. Hij wordt wel vaker aangeboden door verzamelaars die hem niet bouwen maar die prijzen...

En LEGO is dit keer wel sterk in het niet weggeven van hints voor een nieuwe set. Iedereen tast nog in het donker of praat geruchten na :)

• almightyarjen

almightyarjen

Hierbij mijn bijdrage voor wat meer foto's in het topic ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/quakGKG.jpg

• Kapoen
Gim schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:58:
[...]

Het gingerbread huisje, wou dat ik die ook voor een schappelijk prijsje zag. Hoeft geeneens MISB te zijn als ie maar compleet is. Hij wordt wel vaker aangeboden door verzamelaars die hem niet bouwen maar die prijzen...
Kan je het Gingerbread huisje niet gewoon opbouwen mbv de pdf instructies? Er zitten geen zeldzame onderdelen in vziw.

@Kapot Er komt binnenkort natuurlijk ook weer een nieuwe City adventkalender aan. Indien je de volledige inhoud al eens wilt bekijken: link

• kokkie20
Klopt in het gingerbread huisje zit geen zeldzame onderdelen :)
Leuk om nog een WV persoon erbij te hebben :D Dit jaar ga ik hem niet al te veel uitbreiden (Eerst even kijken wat de nieuwe WV set word) en wil de rendieren automatiseren met de slee erbij voor de santa's workshop :)
Misschien volgend jaar maar eens een nieuwe MOC bij elkaar bricklinken :D (Heb nog zoveel mocs met bouwbeschrijving staan die ik wil maken :D )

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 13:26
Ik heb de Bugatti Chiron weer uit elkaar gehaald, maar heeft iemand een leuke andere build die te maken is met de inhoud van de Chiron? Kan de Chiron wel weer bouwen (ga ik in de toekomst zeker weer doen, maar vroeg me af of er nog andere builds waren met deze steentjes, die ik dan nu eerst nog even kan maken).

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-11 16:46
Voor de foto, langdurig project in aanbouw.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nsNmCIvQtHCbWChqCLkEv0Ks/full.jpg

• Gim
  • Niet online
Kapoen schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:27:
[...]

Kan je het Gingerbread huisje niet gewoon opbouwen mbv de pdf instructies? Er zitten geen zeldzame onderdelen in vziw.

@Kapot Er komt binnenkort natuurlijk ook weer een nieuwe City adventkalender aan. Indien je de volledige inhoud al eens wilt bekijken: link
Ugh. Dacht al die tijd van niet. Vanavond eens kijken voor de instructies en BrickLink opstarten... had hem dus allang in huis kunnen hebben.

En over 2 dagen het HP setje van TRU. Ik ga er heel even vanuit dat je dan iets van HP moet kopen om zo die franchises wat extra te pushen. The Great Hall lijkt me van ene kant erg tof om een winters tafereel van te maken en toe te voegen aan de WV opzet, maar is stiekem ook wel erg kolossaal bij al die kleine setjes :P

• kokkie20
Gim schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:51:
[...]

Ugh. Dacht al die tijd van niet. Vanavond eens kijken voor de instructies en BrickLink opstarten... had hem dus allang in huis kunnen hebben.

En over 2 dagen het HP setje van TRU. Ik ga er heel even vanuit dat je dan iets van HP moet kopen om zo die franchises wat extra te pushen. The Great Hall lijkt me van ene kant erg tof om een winters tafereel van te maken en toe te voegen aan de WV opzet, maar is stiekem ook wel erg kolossaal bij al die kleine setjes :P
Als je hem zoekt op bricklink, kun je hem ook "Part out" doen, kun je alles gelijk in een wenslijstje zetten en in 1x bestellen.
Hoef je niet al die onderdelen 1 voor 1 op te zoeken :)

• almightyarjen

almightyarjen

Voor de container terminal heb ik een big ass compressor gebouwd :)

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11 17:01
Goofyduck384 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:18:
Ik heb de Bugatti Chiron weer uit elkaar gehaald, maar heeft iemand een leuke andere build die te maken is met de inhoud van de Chiron? Kan de Chiron wel weer bouwen (ga ik in de toekomst zeker weer doen, maar vroeg me af of er nog andere builds waren met deze steentjes, die ik dan nu eerst nog even kan maken).
Deze Mclaren 570s misschien?

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-11 17:31

Amphiebietje

In de blubber

Ingelogd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:45:

[afbeelding]
Die pit-uitgang ziet er nogal gevaarlijk uit, zou de FIA nooit goed vinden... ;)

• Marsman83
Ingelogd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:45:

[afbeelding]
Leuk idee die oude stadsmuur, zit er ook aan te denken om zoiets aan de rand van mijn stad te maken.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

trouwens, wat ik erg jammer vond aan Hogwarts. Dat de capes van de minifigs (3) van de oude goedkopere kwaliteit is. Niet de zachte stof van Darth Vader of de HP minifigs. Voor dat geld vind ik dat wel een gemis.

• Kapot
Goverman schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:04:
Zo, gisteren is er weer een impuls aan het kerstdorpje-to-be gegeven.

Via marktplaats konden we vrij goedkoop op de kop tikken:
- 41323 (Friends - winter chalet) voor €19,95, nieuw in doos
- 31025 (Creator - berghut) voor € 17,50, in ziplocs.

Verder heb ik via Bricklink wat witte dakjes en plaatjes e.d. besteld, zodat ik er een mooi kerstplaatje van kan maken. Denk aan toothplates (voor de ijspegels), plaatjes in allerlei soorten en maten e.d.

Ik ben benieuwd... :)
Kijk eens wat ik vond:

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4472/24159128928_99108fd8f5_c.jpg

Alleen de LDD file werkt niet bij mij... :'(

• Gim
  • Niet online
Kapot schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 09:42:
[...]

Kijk eens wat ik vond:

[afbeelding]

Alleen de LDD file werkt niet bij mij... :'(
Die is leuk gelukt!

• Kapot

• kokkie20
Probeer deze eens (Heb hem zelf gewoon kunnen openen en even opnieuw opgeslagen in de nieuwste formaat (Alleen de vernieuwde versie van diegene, de originele heb ik eruit geknipt ;) )
*Wel even de nieuwste LDD versie gebruiken :)

http://www.mediafire.com/...ow_Resort_Chalet.lxf/file

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb de holiday train, winter station en de winterdraaimolen nog in de doos staan, moet nog opgebouwd worden. Vorig jaar niet aan toegekomen :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1 ... 74 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .