The Eagle schreef op donderdag 5 april 2018 @ 19:14:
Als het aan mij ligt gaat die hele starwars set het raam uit en komt TLG gewoon weer met een lading classic space sets. Word zelf maar eens creatief ipv de boel in te kopen.
* The Eagle had niks met starwars, heeft niks met starwars en wil het ook niet hebben.
Eens, ik ben zelf ook behoorlijk SW-moe, en zou liever wat originele space themas terugzien.
Maar ik denk niet dat iets classic-space achtigs te verwachten is, als je kijkt naar lego's originele space themas zie je ook al dat er continu evolutie is, na ice-planet/exploriens hebben we bijvoorbeeld space police 3 gehad, wat ook al een heel andere stijl is dan SP2, en sets zijn ook steeds groter en complexer geworden, nu 1 op 1 classic space sets uitbrengen zou ook niet meer verkopen aan de mainstream.
Overigens zie ik af en toe in de nexo lineup nog wel eens iets old skool space achtigs, 72002 en 72003 hadden kwa concept en grof design zo Blacktron II sets kunnen zijn, doe een colour swap en vervang de nieuwerwetse onderdelen (wielen van de twinfector, cockpit van de bomber) door Blacktron II spul et viola!
Maar we can hope, ik zou persoonlijk een Blacktron III en nieuwe "good guy" factie helemaal tof vinden.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings