Vergeet bij Star Wars niet dat er ook nog sets zijn uit de Clone Wars TV-serie, en de Rebels TV-serie. En de stand-alone films (Rogue One, Solo). Plus nog de sets uit de games (The Old Republic, Battlefront). En dan heb je ook nog de eigen producties van LEGO (Freemaker Adventures, Yoda Chronicles).Señor Sjon schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:22:
Niet alleen dat, maar de overstock van het jaar ervoor staat er ook nog. Dus doe het aantal setjes maal anderhalf. Je raakt ook het overzicht kwijt en bij Star Wars zouden ze de series op moeten delen in 1-3, 4-6 en 7-9. Dan kan je nog steeds 5-8 sets per serie hebben, maar hou je wel overzicht.
Om de LEGO Star Wars chaos maar even aan te duiden.
Met de wat grotere sets die ik meestal bouw heb ik gewoon echt de tijd niet om in één keer de hele set te bouwen. En als ik dan alle zakjes op één grote hoop gooi dan ben ik nog eens dubbel zo veel tijd kwijt met zoeken! Met een 40-urige werkweek, kinderen die s'avonds voor het slapen gaan nog voorgelezen willen worden, en een vrouw die 's avonds ook mijn aandacht nodig heeft, mag ik blij zijn als ik per dag gemiddeld een half uurtje aan LEGO bouwen toe kom.sjong schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:45:
Ik ben altijd nog zo erg dat ik eerst alle zakjes opentrek en op een grote stapel doe, daarna maar zoeken naar de juiste onderdelen. Ja meer werk maar heeft ook een soort ontspannende werking, Benieuwd hoe dat gaat bijde nog uit te pakken Assembly Square
[ Voor 37% gewijzigd door Haay op 09-03-2018 10:52 ]