Hij zat bij mij in zo'n gripzakje, waarschijnlijk tegen het krassen. Overigens reflecteert hij bij mij gewoon hoor, dus ik denk dat er toch niets meer voor zit en dat er in het hoekje een klein krasje zit (die je niet ziet in de build zelf, zit in een hoekje).
Zeer waarschijnlijk wel ja, maar goed, ik wacht even op mijn verjaardag, mooie gelegenheid om deze dure hobby te financieren. Ik heb maar een extra plank aan de muur gehangen van anderhalve meter en daar passen er zeker een stuk of 5 op.
Ik moet wel zeggen dat de sets pre- Parijs Restaurant mij niet echt trekken. Ik vind het juist het interieur een pré. Palace Cinema vind ik aan de buitenkant erg tof, maar aan de binnenkant te saai ingericht. Alles ervoor vind ik sowieso niet heel super. Ook de laatste vind ik er eigenlijk niet echt tussen passen. Dus voorlopig staan er 2 op de wenslijst. Assembly Square en Brick Bank.
Maarja, wanneer er minder keuze is, is het vaak ook weer niet goed. Ik denk eigenlijk vooral dat een aantal series gewoon niet zo populair zijn. Dan denk ik aan Brickheadz, Dimension, Elves (Disney en Friends zullen veel beter lopen), Nexo Knights, Mindstorms (te duur) en Minecraft (de hype lijkt toch wel voorbij).
[
Voor 20% gewijzigd door
MadDogMcCree op 08-03-2018 18:03
]