Het Grote Lego Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 107 Laatste
Acties:
  • 1.008.103 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:05
Kapoen schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:59:
Blijkbaar zijn er weer hardnekkige geruchten ivm het einde van Nexo Knights, zowel Brickset als Zusammengebaut berichten erover.

Moest dit thema effectief geannuleerd worden laat het mij warm noch koud, op wat polybags na heb ik er geen sets van in mijn collectie. Voor de papa's en mama's hier, is Nexo Knights populair bij jullie kinderen? Ik kan het niet inschatten.
Laat mij persoonlijk ook warm noch koud. Het thema deed mij hoegenaamd niets. Net zo min als Chima mij iets deed.

Mijn kinderen zijn niet erg grote LEGO fans, hoewel ze er wel af en toe mee spelen. M'n dochter houdt het echter op Friends en daarvan afgeleide sets van Disney en Elves. En mijn zoon speelt voornamelijk met Star Wars minifigs en verder losse bouwsels.

M'n neefje heeft wel wat Nexo Knights sets van m'n broer gekregen in de loop der jaren. Maar wat ik hoorde van m'n broer was het allemaal wel fragiel. Beetje mee spelen betekende dat er voortdurend onderdelen vanaf vielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Ik heb ooit één doosje bij een bestelling gekregen en was totaal clueless wat ik ermee moest. Stond ook niet bij de freebies van S@H, dus dat was denk ik het laatste offensief voor die lijn.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50
Blijkbaar zijn er weer hardnekkige geruchten ivm het einde van Nexo Knights, zowel Brickset als Zusammengebaut berichten erover.

Moest dit thema effectief geannuleerd worden laat het mij warm noch koud, op wat polybags na heb ik er geen sets van in mijn collectie. Voor de papa's en mama's hier, is Nexo Knights populair bij jullie kinderen? Ik kan het niet inschatten.
Hopelijk komen ze dan weer met een echt ridder thema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:44
Daar (een nieuw ridderthema) zou ik echt enorm blij mee zijn.

Dat was vroeger toch wel mijn meest favoriete lijn en met een beetje indoctrinatie is mijn zoontje vast ook zo om O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:48

almightyarjen

When does the hurting stop?

Mijn buurkinderen hebben aardig wat van dat Nexo spul. Ze hebben ook wel eens gevraagd waarom ik dat niet heb. Het laat mij dus ook koud :D

Thumbs-up voor een echt ridderthema maar ik ben bang dat dat niet "spannend" genoeg is voor de hedendaagse jeugd. Misschien als je erbij vertelt dat je in die tijd iets van 80% kans had om niet aan een natuurlijke dood te sterven, maar ik vraag me af of ze dat concept begrijpen :P

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:58
chrisO schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:55:
[...]

Hopelijk komen ze dan weer met een echt ridder thema
en
kleautviool schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:11:
Daar (een nieuw ridderthema) zou ik echt enorm blij mee zijn.

Dat was vroeger toch wel mijn meest favoriete lijn en met een beetje indoctrinatie is mijn zoontje vast ook zo om O-)
Ik meende begrepen te hebben dat het meest recente Castle thema uit 2013 ook niet bijster populair was.
Kingdoms uit 2010 lijkt dichter bij de wens van de AFOLs te liggen vermoed ik, maar de vraag is of Lego nog brood ziet in speelsets met zoveel details?

Ik had als kind meer met de piratenlijn eigenlijk, en de laatste revival in 2015 was ook geen lang leven beschoren 8)7 Ik vond de sets uit 2015 m.u.v. het schip eigenlijk nog niet eens zo slecht...

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 31-01-2018 14:27 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Kapoen schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:25:
[...]
Ik had als kind meer met de piratenlijn eigenlijk, en de laatste revival in 2015 was ook geen lang leven beschoren 8)7 Ik vond de sets uit 2015 m.u.v. het schip eigenlijk nog niet eens zo slecht...
Ik wel. Ik vond de sets erg karig qua details en grootte. Daarnaast geen baseplates wat een "pirateneiland" toch een stuk minder eiland maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
De ship in a bottle is nu te bestellen via shop@home.

Net besteld met wat andere dingen voor de gratis 60 years of LEGO set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Hoe zijn jullie ervaringen met de shop van Lego.com? Ik heb nu Saturn besteld, maar ze zijn mijn betaling al zes dagen kwijt ...

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
WhizzCat schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:09:
Hoe zijn jullie ervaringen met de shop van Lego.com? Ik heb nu Saturn besteld, maar ze zijn mijn betaling al zes dagen kwijt ...
Nog nooit last van gehad.
Betaal wel altijd met CC.

De levering duurt soms wel een aantal dagen.
Voor mijn gevoel versturen ze 1x of 2x in de week alles richting Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
GamezMaster schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:11:
[...]

Nog nooit last van gehad.
Betaal wel altijd met CC.

De levering duurt soms wel een aantal dagen.
Voor mijn gevoel versturen ze 1x of 2x in de week alles richting Nederland.
dit

die verzending naar nl zou idd heel goed kunnen, moet altijd meerdere dagen wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Support is wel vrij goed trouwens. Kreeg een keurig mailtje met verzoek om info, dus hoop dat ze 't goed afhandelen. Was overigens echt mijn Betaling die ze niet konden vinden. Dat ze pakketten verzamelen om te versturen vind ik prima ;)

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Betaling 'kwijt' ? Hoe heb je betaald dan?

Over het algemeen betaal ik met credit-card. Hangt een beetje van de drukte af hoe snel of traag er verzonden wordt. Soms duurt het meerdere dagen dat de bestelling in statussen "Processing" en vervolgens "In Warehouse" staat. Maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik 's ochtends iets bestelde en eind van de middag al een verzendbericht kreeg.

M'n Saturn V die ik afgelopen zondag besteld heb werd gisteren overigens door LEGO verzonden maar DHL track&trace heeft het pakket nog niet in hun systeem zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Haay schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:28:
[...]

Betaling 'kwijt' ? Hoe heb je betaald dan?

Over het algemeen betaal ik met credit-card. Hangt een beetje van de drukte af hoe snel of traag er verzonden wordt. Soms duurt het meerdere dagen dat de bestelling in statussen "Processing" en vervolgens "In Warehouse" staat. Maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik 's ochtends iets bestelde en eind van de middag al een verzendbericht kreeg.

M'n Saturn V die ik afgelopen zondag besteld heb werd gisteren overigens door LEGO verzonden maar DHL track&trace heeft het pakket nog niet in hun systeem zitten.
Ja, geen idee. Ik heb gewoon vooruit betaald (heb geen CC, beter van niet ook :D). 25-1 betaald en vandaag maar eens achteraan gemailed, maar ook al antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
almightyarjen schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:56:
[...]

Ik wel. Ik vond de sets erg karig qua details en grootte. Daarnaast geen baseplates wat een "pirateneiland" toch een stuk minder eiland maakt.
Mja, ik vrees dat baseplates zowiezo al 'the way of the dodo' gegaan zijn voor Lego, niet alleen in de korte pirates revival. Qua karigheid viel het nog mee naar mijn smaak, omdat je ze aan elkaar kon klikken per twee.

Wie weet had Lego nog grotere sets klaarliggen in het geval dat deze serie wel een succes werd? Voor mij was het een goeie poging omdat het de eerste piratenlijn was na dat ik uit de dark ages kwam icm nostalgie.

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 31-01-2018 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nooit echt een probleem gehad. Soms een dagje langer In Warehouse dan een andere keer maar altijd mijn bestelling redelijk snel ontvangen. Eénmaal was een artikel vergeten. Dat werd diezelfde dag nog nagestuurd en nog wat extra vip puntjes ter compensatie. Wel altijd met CC besteld maar meer omdat ik pas later er achter kwam dat t ook zonder kon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kapoen schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Mja, ik vrees dat baseplates zowiezo al 'the way of the dodo' gegaan zijn voor Lego, niet alleen in de korte pirates revival. Qua karigheid viel het nog mee naar mijn smaak, omdat je ze aan elkaar kon klikken per twee.

Wie weet had Lego nog grotere sets klaarliggen in het geval dat deze serie wel een succes werd? Voor mij was het een goeie poging omdat het de eerste piratenlijn was na dat ik uit de dark ages kwam icm nostalgie.
Die serie is er ook wel heel snel uitgegaan. Volgens mij heeft het nauwelijks een halfjaar gekregen.

Maar de baseplate... Alleen modulars hebben die nog zo'n beetje. Veel sets zijn nu een los samenraapsel zonder baseplate en vaak maar onhandig even op te bergen. Mijn dochter vind Arendelle wel een leuke set, maar alle losse crap kan je nergens vastzetten door de kleine baseplate. Zo zijn er wel meer sets die ik om die reden maar laat liggen.

Als ze nou eens de wegenplates van elkaar scheiden, dan verkopen ze er ook meer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:47
GamezMaster schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:56:
De ship in a bottle is nu te bestellen via shop@home.

Net besteld met wat andere dingen voor de gratis 60 years of LEGO set.
Wil ik hem dus ook bestellen, zit ik eens al dik 5 minuten te kijken naar hoe ING de Mastercard SecureCode gaat checken... Kan me niet heugen dat ik die onzin eerder had bij Lego. Achterlijke nutteloze meuk. Ik wil je gewoon geld geven, niet zo moeilijk doen.

Edit: Maar via andere browser besteld, Firefox deed hiervoor dus moeilijk.

[ Voor 7% gewijzigd door AppieNL op 31-01-2018 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Señor Sjon schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:26:
[...]

Die serie is er ook wel heel snel uitgegaan. Volgens mij heeft het nauwelijks een halfjaar gekregen.

Maar de baseplate... Alleen modulars hebben die nog zo'n beetje. Veel sets zijn nu een los samenraapsel zonder baseplate en vaak maar onhandig even op te bergen. Mijn dochter vind Arendelle wel een leuke set, maar alle losse crap kan je nergens vastzetten door de kleine baseplate. Zo zijn er wel meer sets die ik om die reden maar laat liggen.

Als ze nou eens de wegenplates van elkaar scheiden, dan verkopen ze er ook meer. :+
Dochter was blij met een paar baseplates. Inderdaad met reden zodat ze wat dingetjes kon vastzetten. En nu kan ze dr eigen modulars verzinnen en erop bouwen... ahum wishful thinking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 15:47

Zoon van 10 vond de 1e wave van nexo nights nog wel wat, maar daarna was het snel over.
Dimensions spel speelt ie daarentegen nog steeds af en toe.

Zoon van 6 is momenteel alleen maar geinteresseerd in alles met wielen. Nexo nights heeft em nooit geboeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:12
Weet iemand wanneer de nieuwe Speed Champions serie in de verkoop gaat? Ik kan nergens een datum vinden, maar de Fiesta Rally en de Mustang moeten er echt komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
Señor Sjon schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:26:
[...]

Modulars lijken idd nog de enige te zijn zo'n beetje met een baseplate ja, daar kunnen ze denk ik er ook lastig vanaf aangezien je op het moment at je die op gewone platen neer gaat zetten je ze niet meer aan andere kunt vastmaken eenvoudig i.v.m. hoogteverschil. Of ze zouden daar een apart verbindingsstukje voor moeten uitbrengen. Eerst kreeg je de basisplaten in verschillende maten bij sets, zelfs in 8 x 16. Persoonlijk vind ik het ook erg jammer dat dit niet meer gebeurd, vooral omdat ze een stukje omgeving creëerde. Ik ben benieuwd naar de toekomst van de baseplate eigenlijk. Ik heb ben ik elk geval zuinig op de platen die ik heb, zeker op de specialere maten zoals 16*16 en 8*16.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 00:32

Mappy

Piramide van Austerlitz

AppieNL schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:48:
Wil ik hem dus ook bestellen, zit ik eens al dik 5 minuten te kijken naar hoe ING de Mastercard SecureCode gaat checken... Kan me niet heugen dat ik die onzin eerder had bij Lego. Achterlijke nutteloze meuk. Ik wil je gewoon geld geven, niet zo moeilijk doen.

Edit: Maar via andere browser besteld, Firefox deed hiervoor dus moeilijk.
Ik kreeg net bij het verifiëren van m'n creditcardgegevens in dat ING Mastercard frame - net buiten beeld - een knop om een tancode naar me te laten sturen. Pas na wat scrollen zag ik 'm staan.

Daarnaast crasht de Lego site en/of shop af en toe als het z'n eigen cookies niet meer snapt.
In Firefox:
  • Ga naar https://shop.lego.com/
  • Druk op F12 om de developer bar te openen
  • Ga naar tabblad "storage"
  • Klik op "Cookies", "Local storage" en "Session storage"
  • Rechtsklik bij alledrie "shop.lego.com" en vervolgens "Delete all"
  • Druk op F12 om de developer bar te sluiten
  • F5 om de pagina opnieuw te laden
  • Log opnieuw in indien nodig

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
pixels66 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:03:
Weet iemand wanneer de nieuwe Speed Champions serie in de verkoop gaat? Ik kan nergens een datum vinden, maar de Fiesta Rally en de Mustang moeten er echt komen!
Ik dacht ergens gelezen te hebben in Maart.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:30

vectormatic

Warlock of the doorlock

pixels66 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:03:
Waarschijnlijk circa 1 maart, net als voorgaande jaren

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Mappy schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 02:41:
[...]

Ik kreeg net bij het verifiëren van m'n creditcardgegevens in dat ING Mastercard frame - net buiten beeld - een knop om een tancode naar me te laten sturen. Pas na wat scrollen zag ik 'm staan.

Daarnaast crasht de Lego site en/of shop af en toe als het z'n eigen cookies niet meer snapt.
In Firefox:
  • Ga naar https://shop.lego.com/
  • Druk op F12 om de developer bar te openen
  • Ga naar tabblad "storage"
  • Klik op "Cookies", "Local storage" en "Session storage"
  • Rechtsklik bij alledrie "shop.lego.com" en vervolgens "Delete all"
  • Druk op F12 om de developer bar te sluiten
  • F5 om de pagina opnieuw te laden
  • Log opnieuw in indien nodig
Thanks, ik kreeg geen tan code onderaan het scrollen in dat hokje, maar goed zal dat wel even fixen in Firefox voor de volgende keer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haay
Ohhh, dit is leuk! Het mini model van de Black Seas Barracuda in de 60 Years of the Brick promo past vrijwel perfect in de fles van de Ideas set Ship in a Bottle. Alleen de topjes van de masten met de vlaggen moeten (helaas) eraf...
Afbeeldingslocatie: http://zusammengebaut.com/wp-content/uploads/2018/01/lego-ideas-schiff-in-der-flasche-21313-barracuda-60-jahre-lego-stein-40290-bestandteile-2018-zusammengebaut-andres-lehmann.jpg
Bron: http://zusammengebaut.com...-nach-braunschweig-43515/

[ Voor 13% gewijzigd door Haay op 01-02-2018 12:30 . Reden: Bron toegevoegd ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kapotto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Ik ga even mijn deelname aan de lego wedstrijd “Lego moments in space” delen, na 9 februari kan er op gestemd worden.

Mijn deelname is getiteld “Alien invasion”, en de omschrijving “The man on the moon spots a landing 'alien'.”

https://ideas.lego.com/ch...8f-4ae8-9e6b-cb8867326c05

Dus allen stemmen ;).

Doen er nog Tweakers mee met de wedstrijd?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:08
Kwam dit bericht op mijn werk tegen, kon het wel waarderen:
https://www.cobouw.nl/bou...-het-echte-werk-101257280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
dit kreeg ik net in mijn mailbox:
Exclusief voor VIP Black Card-houders Dubbele VIP-punten voor alle LEGO® Star Wars™ aankopen
Verdien meer tijdens de hele maand februari
more to come, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
mschol schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:35:
dit kreeg ik net in mijn mailbox:

[...]
more to come, ben benieuwd
Op bouwsteentjes.info melden ze dat iedereen dubbele VIP punten krijgt op deze twee sets in februari:
Vooral de rechtse set is redelijk lachwekkend denk ik. Een set die heel veel kritiek krijgt prijzen ze aan 8)7
Zelfs op S@H stapelen de negatieve reviews zich op.

Afbeeldingslocatie: https://www.bouwsteentjes.info/wp-content/uploads/2018/02/img_20180201_0939568252269049172783169.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Kapoen op 02-02-2018 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:30

vectormatic

Warlock of the doorlock

Kapoen schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:09:
[...]

Op bouwsteentjes.info melden ze dat iedereen dubbele VIP punten krijgt op deze twee sets in februari:
Vooral de rechtse set is redelijk lachwekkend denk ik. Een set die heel veel kritiek krijgt prijzen ze aan 8)7

[afbeelding]

*edit* en volgens dit bericht op bouwsteentjes.info krijgen we zelfs dubbele VIP punten op alle Star Wars producten deze maand, ook zonder zwarte VIP kaart.
Die FO At-st is inderdaad de grootste miskleun van de laatste jaren, nog erger dan de Snowspeeder die achteraf een halve second in de achtergrond in beeld was 8)7

Lego mag wat dat betreft echt wel eens wat meer duidelijkheid eisen van Disney MBT ontwerpen die ze krijgen, price/part ratio daargelaten zit er toch bij elke golf wel weer een gigantische miskleun

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:06
[...]

*edit* en volgens dit bericht op bouwsteentjes.info krijgen we zelfs dubbele VIP punten op alle Star Wars producten deze maand, ook zonder zwarte VIP kaart.
Voor zover ik dit versta zijn er geen dubbele punten voor iedereen. Enkel voor diegene die een zwarte VIP kaart hebben of deze nog moeten ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
felder schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:45:
[...]

Voor zover ik dit versta zijn er geen dubbele punten voor iedereen. Enkel voor diegene die een zwarte VIP kaart hebben of deze nog moeten ontvangen.
Ja je hebt gelijk, mijn verontschuldigingen. Ik had het bericht verkeerd geïnterpreteerd 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 02-02-2018 09:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
Voor wie nog zit te dubben over de "60 Years of the Brick" promo die je gratis krijgt bij aankoop van €125 aan Lego in de Lego Webwinkel ... In de VS is deze promo inmiddels 'uitverkocht' en niet meer te krijgen. Dus als je hem niet mis wilt lopen en geen woekerprijzen op Marktplaats/eBay/etc wil betalen dan zou ik adviseren niet te lang meer te wachten!

Ik heb gisteren m'n bestelde Saturn V met promo ontvangen en ik moet zeggen: deze promo is het echt waard om te hebben. Puur Collector's Item !
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4636/39029868012_b7bf22bfdc.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Haay op 02-02-2018 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Tijd voor een wazig plaatje, van de Ninjago City add-on set ‘the dockyards’.
Volgens promobricks zou deze set 2500 onderdelen bevatten en rond de €230 moeten kosten. Deze set zou verschijnen in juni.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/13fygkxsmnd01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

Vandaar de dubbele punten, op die manier hopen ze er van af te komen :P
Kapoen schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:06:
Deze set zou verschijnen in juni.
Zou mooi zijn, kan ik 'm mijzelf cadeau doen voor m'n verjaardag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Kapoen schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:06:
Tijd voor een wazig plaatje, van de Ninjago City add-on set ‘the dockyards’.
Volgens promobricks zou deze set 2500 onderdelen bevatten en rond de €230 moeten kosten. Deze set zou verschijnen in juni.
Pas op met plaatsen van plaatjes (of linkjes naar plaatjes) van Confidential Lego sets! Lego is ERG actief met het opsporen en take-down berichten sturen van gelekte foto's van sets die nog niet vrijgegeven zijn. Bij Bouwsteentjes.info zijn we daar ook beducht op, nadat we al eens een melding vanuit Lego hebben gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Haay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:04:
Voor wie nog zit te dubben over de "60 Years of the Brick" promo die je gratis krijgt bij aankoop van €125 aan Lego in de Lego Webwinkel ... In de VS is deze promo inmiddels 'uitverkocht' en niet meer te krijgen. Dus als je hem niet mis wilt lopen en geen woekerprijzen op Marktplaats/eBay/etc wil betalen dan zou ik adviseren niet te lang meer te wachten!

Ik heb gisteren m'n bestelde Saturn V met promo ontvangen en ik moet zeggen: deze promo is het echt waard om te hebben. Puur Collector's Item !
[afbeelding]
Ik heb hem ook binnen. Weet eigenlijk niet wat ik ermee wil. Houden of verkopen. Bouwen ga ik hem denk ik sowieso niet.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Haay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:53:
[...]

Pas op met plaatsen van plaatjes (of linkjes naar plaatjes) van Confidential Lego sets! Lego is ERG actief met het opsporen en take-down berichten sturen van gelekte foto's van sets die nog niet vrijgegeven zijn. Bij Bouwsteentjes.info zijn we daar ook beducht op, nadat we al eens een melding vanuit Lego hebben gekregen...
de kans dat ze een (extern gehoste) afbeelding op nerdy-forum gaan opzoeken lijkt me 0

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-09 08:27
Pssssssssst..

LEGO Star Wars Millennium Falcon 75192

voorraad bij intertoys!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:42
Haay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:04:

[afbeelding]
Ik zou hem heel graag willen hebben maar tegelijkertijd is er niets wat ik graag wil hebben wat de 125+ euro aantikt. Bepaalde dozen kopen om vervolgens weer op Marktplaats te slingeren kan, maar dat is ook maar een gok natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
la_fusion schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:14:
[...]

Ik zou hem heel graag willen hebben maar tegelijkertijd is er niets wat ik graag wil hebben wat de 125+ euro aantikt. Bepaalde dozen kopen om vervolgens weer op Marktplaats te slingeren kan, maar dat is ook maar een gok natuurlijk.
Ik zie de doosjes nu al voor €40 euro voorbij komen en snel verkocht worden.

Wellicht dat je iets voor iemand kunt bestellen, die persoon dan €20 euro korting geeft waarmee je feitelijk het doosje voor €20 koopt (nog steeds goedkoper dan de prijzen die voorbij komen) plus je scoort er minimaal 125 punten mee, wat ook weer minimaal €5 euro is, dus dan heb je het doosje voor €15 en een ander is blij met een scherpe deal. (wat je dus in principe ook kunt doen met een 'onbekende' op MP, zolang je maar een gewilde set of sets koopt die je op deze manier wat scherper kunt aanbieden dan een ander).

[ Voor 10% gewijzigd door Gim op 02-02-2018 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Guardian1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:20:
[...]
Vandaar de dubbele punten, op die manier hopen ze er van af te komen :P
Dan is de set nog heel prijzig. De originele prijs is €65, dus je krijgt 130 punten in totaal. Dat komt neer op een onrechtstreekse korting van €5. €60 of €65 blijft hoe dan ook een stevige prijs voor een set van 370 onderdelen. Zelfs Amerikaanse reviewers klagen over de prijs en daar vraagt Lego een basisprijs van $40 (€32, maar zonder BTW) 8)7 Ik vermoed dat de enige 'saving grace' van die set een directe fikse korting zal zijn.

Anyhoo, ik heb ondertussen ook een exemplaar van de verjaardagsset. Gisteren kwam mijn bestelling aan bij het ouderlijk huis, een grote doos met veel verpakkingsmateriaal en ook nog een Diner modular. Vandaag ben ik die maar ff gaan oppikken. Hoera voor ouderlijke proxy afhaalpunten! _/-\o_

*edit* review van de verjaardagsset door Jang:

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 02-02-2018 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Kapoen schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:11:
[...]
Anyhoo, ik heb ondertussen ook een exemplaar van de verjaardagsset. Gisteren kwam mijn bestelling aan bij het ouderlijk huis, een grote doos met veel verpakkingsmateriaal en ook nog een Diner modular. Vandaag ben ik die maar ff gaan oppikken. Hoera voor ouderlijke proxy afhaalpunten! _/-\o_
Gisteren kwam hij bij mij ook binnen, met veel verpakkingsmateriaal en de Diner modular _/-\o_
Vandaag stond de Mack Anthem voor de deur, ik zeg laat die sneeuw maar komen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 04:13
Sinds de Saturn V heb ik de smaak weer te pakken. Inmiddels ook de VW bus in elkaar gezet, mijn vader bleek deze gewoon een aantal jaren geleden 2e hands te hebben gekocht, dus die heb ik even weggesnaaid van zijn zolder. Ook de Mini Cooper had hij liggen, die heeft mijn broer meegenomen.

Nu we dan toch bezig zijn, vind ik dat er ook wel een modulair gebouw mag komen (of een ideas gebouw set). Het doel is om slechts 1 set te kopen (ja, dat gaat niet makkelijk worden). Ik twijfel tussen de volgende sets:

10243 Parijs Restaurant
10246 Detectivekantoor
10251 Stenenbank
10255 Gebouwenset
21310 De Oude Viswinkel

10255 is wel een behoorlijke klap duurder, maar per steen dan weer goedkoper, dus die optie rechtvaardig ik bij deze :p. Maar goed, welke set is aan te raden wanneer je maar één set koopt? Ik heb namelijk niet de ruimte om er meerdere weg te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De oudste eerst is het devies. Naar verwachting gaat Parisian Restaurant er dit jaar uit. Ook Ideas sets 21310 draaien max 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
Señor Sjon schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:07:
De oudste eerst is het devies. Naar verwachting gaat Parisian Restaurant er dit jaar uit. Ook Ideas sets 21310 draaien max 1 jaar.
De kans is klein dat ik er een 2e set bij koop, dus dat maakt me niet zoveel uit. Ik ben vooral op zoek naar een set die leuk is om te bouwen en veel details heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

MadDogMcCree schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:58:
10243 Parijs Restaurant
10246 Detectivekantoor
10251 Stenenbank
10255 Gebouwenset
21310 De Oude Viswinkel
Assembly square staat nog op m'n verlanglijstje, maar van de rest vond ik het Parisian restaurant het leukst om te bouwen en mooist om te zien.

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
MadDogMcCree schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:58:
Sinds de Saturn V heb ik de smaak weer te pakken. Inmiddels ook de VW bus in elkaar gezet, mijn vader bleek deze gewoon een aantal jaren geleden 2e hands te hebben gekocht, dus die heb ik even weggesnaaid van zijn zolder. Ook de Mini Cooper had hij liggen, die heeft mijn broer meegenomen.

Nu we dan toch bezig zijn, vind ik dat er ook wel een modulair gebouw mag komen (of een ideas gebouw set). Het doel is om slechts 1 set te kopen (ja, dat gaat niet makkelijk worden). Ik twijfel tussen de volgende sets:

10243 Parijs Restaurant
10246 Detectivekantoor
10251 Stenenbank
10255 Gebouwenset
21310 De Oude Viswinkel

10255 is wel een behoorlijke klap duurder, maar per steen dan weer goedkoper, dus die optie rechtvaardig ik bij deze :p. Maar goed, welke set is aan te raden wanneer je maar één set koopt? Ik heb namelijk niet de ruimte om er meerdere weg te zetten.
ik zou gaan voor de 21310, 10243 of 10251 als je uit die sets moet kiezen..
niet specifiek in die volgorde maar vind de 21310 wel 1 van de meest gedetailleerde.

Brickworld ofzo (die NL toko die wel meer MOC;s verkoopt) heeft ook een pier voor de 21310

morgen antwerpen bellen of ze daar de goodie nog hebben, dan maar de diner oppikken, of een goed star wars model ivm dubbele vip punten voor mij (goede tips?. zat zelf aan de snowspeeder te denken, veel alle andere grote exclusievere, op BB8 na, modellen heb ik al)

[ Voor 8% gewijzigd door mschol op 03-02-2018 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Mappy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:23:
[...]

Assembly square staat nog op m'n verlanglijstje, maar van de rest vond ik het Parisian restaurant het leukst om te bouwen en mooist om te zien.
Eigenlijk wat @mschol zegt, die sets zijn de aanraders. Je hebt al iets van YouTube filmpjes bekeken? Wellicht dat een review (jangbricks?) je kan helpen beslissen.

Ik zou voor Parisian Restaurant gaan want die is en de oudste EN toevallig ook erg mooi, ook als standalone. Mocht je dan toch de smaak te pakken krijgen dan heb je de oudst beschikbare al. Old Fishing is echter ook erg mooi dus zou die eigenlijk ook halen dit jaar, voor wanneer je ruimte gaat krijgen!

Assembly is een mooie en grote jubileumset maar toch, zie voorgaande.

[ Voor 4% gewijzigd door Gim op 03-02-2018 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
zo, ik heb het 60 jaar lego classic setje
(en nog een lego VIP store, die hadden ze nog in wijnegem).
wel druk, er was de belgische legofan club dag.

ik heb de ucs snowspeeder gehaald ivm dubbele punten voor die starwars vipkaart houders

[ Voor 23% gewijzigd door mschol op 03-02-2018 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
Gim schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 08:39:
[...]

Eigenlijk wat @mschol zegt, die sets zijn de aanraders. Je hebt al iets van YouTube filmpjes bekeken? Wellicht dat een review (jangbricks?) je kan helpen beslissen.

Ik zou voor Parisian Restaurant gaan want die is en de oudste EN toevallig ook erg mooi, ook als standalone. Mocht je dan toch de smaak te pakken krijgen dan heb je de oudst beschikbare al. Old Fishing is echter ook erg mooi dus zou die eigenlijk ook halen dit jaar, voor wanneer je ruimte gaat krijgen!

Assembly is een mooie en grote jubileumset maar toch, zie voorgaande.
Hmm, Assembly Square stond eigenlijk bovenaan, maar nu ga ik dan toch weer twijfelen. Ik heb alles bekeken op Youtube. Ik denk dat ik toch voor Parisian Restaurant ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
MadDogMcCree schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:19:
[...]

Hmm, Assembly Square stond eigenlijk bovenaan, maar nu ga ik dan toch weer twijfelen. Ik heb alles bekeken op Youtube. Ik denk dat ik toch voor Parisian Restaurant ga.
AS heb ik nog niet dus daar kan ik niet over oordelen. Parisian Restaurant is samen met Detective Office mijn favoriet. DO omdat het mijn eerste was en ik de smokkel route heel leuk vond. Het restaurant vind ik minder bij de andere sets passen, vooral als je er eentje rechts tegenaan plakt. Je verstopt het terras achter op die manier. Stand alone zou ik voor het restaurant gaan. Maar zoals ik al aangaf ik heb geen mening over AS omdat ik die (nog) niet heb.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
MadDogMcCree schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:19:
[...]

Parisian Restaurant is een prima keuze denk ik. Het is een mooi gebouw en Assembly Square blijft nog wel een poos beschikbaar itt PR.

*edit* momenteel staat de PR wel in 'back order' vanaf 9 februari op S@H NL/BE. Toch zou ik er voor opteren om al te bestellen, dan krijg je zeker ook nog die verjaardagsset mee.

[ Voor 17% gewijzigd door Kapoen op 03-02-2018 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Kapoen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:41:
Parisian Restaurant is een prima keuze denk ik. Het is een mooi gebouw en Assembly Square blijft nog wel een poos beschikbaar itt PR.

*edit* momenteel staat de PR wel in 'back order' vanaf 9 februari op S@H NL/BE. Toch zou ik er voor opteren om al te bestellen, dan krijg je zeker ook nog die verjaardagsset mee.
Ik zou ook de Parisian Restaurant adviseren. Was mijn eerste Modular gebouw en ik ben er nog steeds 'verliefd' op. O+

Wat bovenstaande advies van Kapoen betreft ... Het is wel een risico om nu de PR te bestellen met het idee om dan nog de 60th Anniversary set erbij te krijgen. Als die set tussen nu en de verzenddatum van de PR uitverkocht raakt, dan heb je grote kans dat je hem mis loopt. Ze leggen hem niet alvast voor je apart, in afwachting van de 'back order' van PR...

Wat je dan het beste kunt doen is PR bestellen en nog iets kleins erbij dat wel gewoon beschikbaar is. Dan zal LEGO dat kleine setje (kan zelfs een afgeprijsde sleutelhanger van €2,50 zijn!) samen met de 60th Anniversary set alvast naar je verzenden en komt de PR later vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb pas zitten googlen naar wat men als populairste modular aanwijst, je vindt daar best veel lijstjes van. Ik wilde weten hoe het oude spul (cafe corner) zich verhoudt, maar het viel me op dat idd parisien restauant structureel als beste/leukste werd aangewezen.

Mocht je geld hebben zal assembly square je puur door de grote prima in de smaak vallen maar met pr zit je zeker ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:25

SuBBaSS

-has Ryzen

Werd via twitter gewezen op NBA Lego, had ik tot nog toe nooit van gehoord.
Wel ontzettend gaaf zeg (voor een fan, kan me voorstellen dat dit wel "niche" is).
Qua bouwen zal het niet heel bijzonder zijn maar lijkt me dat die mini figures wel aardige collectables zijn?

Standaard set:

Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/i/131512254672-0-1/s-l1000.jpg

Kun je ook dit mee:

Afbeeldingslocatie: https://ballislife.com/wp-content/uploads/2011/12/dsc07806.jpg
O+

Heb het hier nooit langs zien komen, maar toevallig een tweaker hier die ook spul uit deze serie heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Ja! Dat is een gave serie. Heb er een klein speelveldje van met vier spelers. Was erg leuk toen ik nog wat jonger was. Vooral leuk om samen mee te spelen. Evenals de voetbalserie. Daar had ik een veld van. Volgens mij een Nederlands elftal uitvoering ivm WK destijds.

Vond dit een erg goed concept van Lego. Veel minifigs en goed speelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:49

vhal

ಠ_ಠ

Vandaag kwam de postmeneer langs met een iets wat grote doos. Nou had ik min of meer wel een grote doos verwacht na het bestellen van deze set maar na het openen was ik toch wel verrast. :o De set was even in de aanbieding bij amazon voor een kleine 805 euro, als ik de reviews mag geloven is dit wel een goede deal :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BLAPyUbUpwmM3u4A6g1eOLyJ/full.jpg

Nu nog wat tijd vinden...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
vhal schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:52:
Vandaag kwam de postmeneer langs met een iets wat grote doos. Nou had ik min of meer wel een grote doos verwacht na het bestellen van deze set maar na het openen was ik toch wel verrast. :o De set was even in de aanbieding bij amazon voor een kleine 80 euro, als ik de reviews mag geloven is dit wel een goede deal :P

[afbeelding]

ERG goede deal én daarbij een erg leuke set. Maar €80 Is wel extreem goedkoop. Heb hem alleen voor zo'n £76 of zo gezien, in elk geval meer in de buurt van €90. In elk geval een set die je geld en tijd waard is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

@Gim Woeps tikfoutje, 85€ was het. Het scheelde een paar euro omdat ik hem betaalde in £ via mijn CC, alleen jammer van de verzendkosten maar omdat ik nog wat anders nodig had maakte dat iets minder erg.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Vandaag kwam de postmeneer langs met een iets wat grote doos. Nou had ik min of meer wel een grote doos verwacht na het bestellen van deze set maar na het openen was ik toch wel verrast. :o De set was even in de aanbieding bij amazon voor een kleine 80 euro, als ik de reviews mag geloven is dit wel een goede deal :P

[afbeelding]

Heeft die kat ook niet meegespeeld in de Ninjago film? ;)
€85 voor een set die bij Lego €170 kost is meer dan een mooie deal natuurlijk :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pin0
  • Niet online
almightyarjen schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:56:
[...]

Waar gaat dit over, wat heeft Pin0 gewonnen?
Ik heb dus de https://brickset.com/sets/6176782-1/Escape-the-Space-Slug gewonnen. Een set van 161 stukjes. Kijk ik zojuist wat deze set doet op ebay ed. maar dat setje gaat nu gewoon voor ongeveer 100-150 euro. Dat had ik niet verwacht! (en een suffert op marktplaats die er 600 euro voor wil) Toch nog maar even niet bouwen...

Bijzonder de waarde die mensen geven aan een doosje...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Leuk man, gefeliciteerd! :Y zitten er zeldzame onderdelen in dat setje gezien hij zoveel waard is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 12:42
Bron: http://www.toytalkguys.co...ture-set-images-leak.html
Super low-res foto's van Chinese Wall en Statue of Liberty architecture sets:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-v0eZdOsqOLc/WnMF-5Y2_4I/AAAAAAAAANs/whxxCTFggZI3hxGRGMwM-qk5KQzR3JopACLcBGAs/s1600/Image%2BEditor%2B%252847%2529.jpg
Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-2v1ZJ85i5ZE/WnMF4MUdMJI/AAAAAAAAANo/IPpk5o6mAgwCLmVmfTGE-qwsqRa5_PAjQCLcBGAs/s640/Image%2BEditor%2B%252848%2529.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MadDogMcCree
Het is het Parijs Restaurant geworden. Ik ben benieuwd! Zal pas volgende week binnen komen, maar daar kan ik wel op wachten. Mocht er alsnog een 2e set komen, dan wordt dat het Detectivekantoor.

Ik vind De Oude Viswinkel ook heel tof, maar omdat de kleine man er ook mee zal willen spelen valt die toch af. Dat is toch meer een 'kijk' set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Pin0 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:57:
[...]

Ik heb dus de https://brickset.com/sets/6176782-1/Escape-the-Space-Slug gewonnen. Een set van 161 stukjes. Kijk ik zojuist wat deze set doet op ebay ed. maar dat setje gaat nu gewoon voor ongeveer 100-150 euro. Dat had ik niet verwacht! (en een suffert op marktplaats die er 600 euro voor wil) Toch nog maar even niet bouwen...

Bijzonder de waarde die mensen geven aan een doosje...
Als ik me niet vergis, kregen mensen vorig jaar dit setje bij een speciale (op uitnodiging) Star Wars koop dag in officiële Lego winkels. Ofwel vrij zeldzaam in zoverre ik weet, wellicht verklaard dat de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:06
Ik heb van de week bij lego een bestelling geplaatst. Daarbij kon ik kiezen tussen betalen met een credid card of betalen achteraf. Ik heb gekozen voor betalen achteraf. Daarvan heb ik een mailtje gekregen dat mijn bestelbedrag te hoog was en dat ik vooraf moest betalen. Dat heb ik dus gedaan. Maar vervolgens heb ik inmiddels ook nog een keer een acceptgiro thuis gestuurd gekregen.

Overkomt dit meer mensen?

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Edgenumber schreef op zondag 4 februari 2018 @ 06:55:
Ik heb van de week bij lego een bestelling geplaatst. Daarbij kon ik kiezen tussen betalen met een credid card of betalen achteraf. Ik heb gekozen voor betalen achteraf. Daarvan heb ik een mailtje gekregen dat mijn bestelbedrag te hoog was en dat ik vooraf moest betalen. Dat heb ik dus gedaan. Maar vervolgens heb ik inmiddels ook nog een keer een acceptgiro thuis gestuurd gekregen.

Overkomt dit meer mensen?
De kans is aanwezig dat de factuur bij achteraf betalen een traject in gaat dat hij gewoon altijd op acceptgiro papier wordt afgedrukt en dat ze daar niet vanaf kunnen wijken

Als je vooraf alles betaald hebt: niet meer naar omkijken, anders het resterende bedrag overmaken (evt m.b.v. die acceptgiro :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Nou... toch maar wat bij elkaar geshopt met het 60 jarig setje als bonus. Ship in a bottle (21313), wat creatieve setjes met die 60 jaar tegel, blauwe grondplaat en nog wat leuk grut :) mn bestelling bestaat nu alleen uit 3 afleverdatums :P

Saturn en Old Fishing staan toch allemaal op naleveren dus dat is iets voor Pasen :)

Ofschoon ze ship in a bottle gewijzigd hebben tov de originele inzending (waren goede redenen voor als ik jangbricks post moet geloven) was ik toch wel nieuwsgierig en is het eens iets totaal anders. Mooi non licensed display modelletje met wat exclusievere onderdeeltjes.

Had eigenlijk verwacht dat het 60 jaar setje ondertussen al op zou zijn. Is t één setje per huishouden of per bestelling?

[ Voor 47% gewijzigd door Gim op 04-02-2018 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pin0
  • Niet online
almightyarjen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:13:
Leuk man, gefeliciteerd! :Y zitten er zeldzame onderdelen in dat setje gezien hij zoveel waard is?
Thanks! Schijnt inderdaad een speciale uitgave te zijn waar er 3500 van zijn gemaakt. Werd in 2016 aan VIP lego klanten uitgedeeld bij bepaalde bestellingen.

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gim schreef op zondag 4 februari 2018 @ 13:14:
Had eigenlijk verwacht dat het 60 jaar setje ondertussen al op zou zijn. Is t één setje per huishouden of per bestelling?
Op de Lego kalender staat in kleine lettertjes 'één set per huishouden', maar dat is nogal relatief heb ik de indruk. De recente hotdogkraam polybag viel onder dezelfde voorwaarden, toch heb ik er twee exemplaren van ontvangen bij evenveel bestellingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haay
almightyarjen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:13:
Hier is een Review op Brickset van dat Escape the Space Slug setje, inclusief uitleg waarom het zo zeldzaam is.

Prijzig vanwege zeldzaamheid van de complete set en niet omdat er nou bijzondere Lego steentjes in zitten.
Gim schreef op zondag 4 februari 2018 @ 13:14:
Blijkbaar is de voorraad 60th Anniversary setjes in Europa groter dan in de VS, want daar is het online al op sinds afgelopen week. Of misschien zijn er gewoon meer mensen in de VS die dure (> $125) Lego aankopen doen dan hier in Europa? Wie weet ...

In ieder geval heb ik in de afgelopen jaren niet gemerkt dat Lego daadwerkelijk de regel van "1 promo setje per huishouden" toepast. Als je eerste bestelling eenmaal voorbij status "Processing" is en al in status "Warehouse" zit, dan krijg je bij je volgende bestelling, mits je aan de voorwaarden voldoet natuurlijk, gewoon weer een promo erbij. En tja, als een promo €25 of meer oplevert dan kun je dat ook zien als mooie korting op de inkoop van de set die je wilt hebben. Als je dus bv. zo'n Saturn V koop voor €130 en dat 60th Anniversary setje verkoopt voor €30, dan heb je netto die Saturn V voor €100. Nog afgezien van de VIP-punten die je er ook nog voor gekregen hebt. ;) Geen slechte deal dus, om het kopen van dure sets te bewaren voor wanneer LEGO dit soort leuke promo setjes erbij doet. Beter dan 2x VIP punten (effectief ~ 10% korting) !

[ Voor 55% gewijzigd door Haay op 04-02-2018 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

er zijn diverse lego magazines, weet iemand waar je een abbonnament kunt afsluiten?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
himlims_ schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:52:
er zijn diverse lego magazines, weet iemand waar je een abbonnament kunt afsluiten?>
Voor de digitale edities zou ik gewoon op de website van het magazine kijken. Papieren edities zijn niet altijd rechtstreeks te krijgen in NL/BE, maar daarvoor kan je best ook terecht op de magazine site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:45

sus

is druk :+

Dan toch de Diner maar even besteld, voor de kleine man nog wat Ninjago en City spul, al met al weer een leuke order :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 07:00
Vandaag kwam de postmeneer langs met een iets wat grote doos. Nou had ik min of meer wel een grote doos verwacht na het bestellen van deze set maar na het openen was ik toch wel verrast. :o De set was even in de aanbieding bij amazon voor een kleine 805 euro, als ik de reviews mag geloven is dit wel een goede deal :P

[afbeelding]

Ik heb hem ook binnen van Amazon ... Kan hem nog niet bouwen omdat ik eerst ruzie met ze moet gaan maken, de doos ziet er uit alsof er een auto overheen is gereden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
sus schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:18:
Dan toch de Diner maar even besteld, voor de kleine man nog wat Ninjago en City spul, al met al weer een leuke order :D
En het 60th anniversary setje natuurlijk ;)

En met Diner, het sprongetje naar modulars en een vervolgsprongetje dat ik nog even ga bekijken wat ik met de modulars ga doen. Neemt stiekem toch wel veel ruimte in beslag naast de andere sets....
Mooi rijtje modulars naast elkaar of toch maar aan cherry picking doen, persoonlijke top choices, die sets standalone etaleren en de verdere modulars misschien toch doorverkopen. Neemt niet weg dat ik modulars verder wel erg tof vind om te bouwen.

Nog niet helemaal aan uit :)

Sets zoals Parisian Restaurant, Old Fishing Store, diverse andere IDEAS, en T1/Kever, die kun je los mooi en makkelijk plaatsen. Net wat gevarieerder.

Technic is even een apart verhaal. Die breek ik sneller af om iets anders of opnieuw te bouwen :) De kinderen gaan volgens mij niet zoveel met de modulars doen omdat een open huis net wat makkelijker speelt.

Food for thoughts.

[ Voor 3% gewijzigd door Gim op 05-02-2018 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus

sus

Diner wordt mijn 7e modular, heb de afgelopen 6 ook al staan. Alles daarvoor helaas niet.

De Old Fishing store wil ik op zich ook wel hebben, maar ik hoop eigenlijk dat er in dat thema meer komt, een compleet haventje zeg maar. Nu past het eigenlijk nergens bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sus schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:34:
Diner wordt mijn 7e modular, heb de afgelopen 6 ook al staan. Alles daarvoor helaas niet.

De Old Fishing store wil ik op zich ook wel hebben, maar ik hoop eigenlijk dat er in dat thema meer komt, een compleet haventje zeg maar. Nu past het eigenlijk nergens bij.
de bouwer van ' old fishing' is een nederlander, hij heeft meerdere idea's in dezelfde stijl over de 10.000 votes:
Afbeeldingslocatie: https://ideascdn.lego.com/community/projects/7a1/261/129623/2282981-o_1a9pkglpl1v581l99mcd12d8ta07-thumbnail-full.png
Boat repair shop

Afbeeldingslocatie: https://ideascdn.lego.com/community/projects/8b8/1b3/142529/2473470-o_1ajmegp911hvj1atv9r3137rd9h7-thumbnail-full.jpg
Boat House Diner

Afbeeldingslocatie: https://ideascdn.lego.com/community/projects/6c8/ca2/154108/2668048-o_1atdn093cpu831l1jn11lptgck7-thumbnail-full.png
Dive Shop

Afbeeldingslocatie: https://ideascdn.lego.com/community/projects/d47/77c/163836/2802195-o_1b5nk96kg1oe9152v1vgecteuot-thumbnail-full.png
light house

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
himlims_ schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:57:
[...]

de bouwer van ' old fishing' is een nederlander, hij heeft meerdere idea's in dezelfde stijl over de 10.000 votes:
Ik heb zelfs begrepen dat Lego hem een baan had aangeboden, maar dat heeft die afgewezen. Hij wil geloof ik wel wat freelance werk voor ze doen, dus wie weet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

's Avonds nog even relaxen in het zwembad :7
Afbeeldingslocatie: https://moo.mappz.net/20180205zwemmen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

AppieNL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:14:
[...]

Ik heb zelfs begrepen dat Lego hem een baan had aangeboden, maar dat heeft die afgewezen. Hij wil geloof ik wel wat freelance werk voor ze doen, dus wie weet.
Kan ik ergens goed begrijpen dat Lego hem een baan heeft aangeboden. Hele herkenbare stijl met originele thema's. Knap werk stuk voor stuk!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 10-09 22:34
himlims_ schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:57:
[...]

[afbeelding]
Boat repair shop

[afbeelding]
Boat House Diner

[afbeelding]
Dive Shop

[afbeelding]
light house
De eerste is al een keer afgeschoten in een reviewronde, de laatste 3 zitten nu in dezelfde reviewronde. In deze blog zeggen ze dat ze in ieder geval 1 set uit de reviewronde al hebben gekozen...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Haay schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:42:
Wat bovenstaande advies van Kapoen betreft ... Het is wel een risico om nu de PR te bestellen met het idee om dan nog de 60th Anniversary set erbij te krijgen. Als die set tussen nu en de verzenddatum van de PR uitverkocht raakt, dan heb je grote kans dat je hem mis loopt. Ze leggen hem niet alvast voor je apart, in afwachting van de 'back order' van PR...

Wat je dan het beste kunt doen is PR bestellen en nog iets kleins erbij dat wel gewoon beschikbaar is. Dan zal LEGO dat kleine setje (kan zelfs een afgeprijsde sleutelhanger van €2,50 zijn!) samen met de 60th Anniversary set alvast naar je verzenden en komt de PR later vanzelf.
Dit klopt niet? :/ Ik heb iets besteld wat pas na een bepaalde datum geleverd kan worden en wat spul erbij gedaan wat wel direct leverbaar is. Daarmee kom ik aan het bedrag van €125 en zou ik dus in principe de beschikbare zaken al moeten ontvangen. Echter sturen ze die niet alvast op. Ik krijg juist een mail dat m'n bestelling wat vertraagd zal zijn omdat een paar zaken nog niet binnen zijn.

Wat ik wel zie is dat er bij het 60 year setje staat: "bestelling in magazijn" en dat is een status die betekent dat dat product wel voor je klaar staat. Zo had ik het destijds ook met de Caterham... set was uitverkocht en uit handel, maar hij stond bij mij met status "bestelling in magazijn".

Zekerheidshalve zal ik vandaag natuurlijk wel even bellen naar LEGO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus

sus

Oeh, die extra ideas; dat is precies wat ik bedoelde :) Als hier meer van komt, weet ik wel waar m’n geld de komende tijd naar toe gaat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Gim schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:07:
Dit klopt niet? :/ Ik heb iets besteld wat pas na een bepaalde datum geleverd kan worden en wat spul erbij gedaan wat wel direct leverbaar is. Daarmee kom ik aan het bedrag van €125 en zou ik dus in principe de beschikbare zaken al moeten ontvangen. Echter sturen ze die niet alvast op. Ik krijg juist een mail dat m'n bestelling wat vertraagd zal zijn omdat een paar zaken nog niet binnen zijn.

Wat ik wel zie is dat er bij het 60 year setje staat: "bestelling in magazijn" en dat is een status die betekent dat dat product wel voor je klaar staat. Zo had ik het destijds ook met de Caterham... set was uitverkocht en uit handel, maar hij stond bij mij met status "bestelling in magazijn".

Zekerheidshalve zal ik vandaag natuurlijk wel even bellen naar LEGO :)
Ik spreek puur uit ervaring hoor. :) En ik denk dat je het 60 year setje dat in magazijn zit samen met die andere kleine dingen wel snel gaat ontvangen, terwijl die andere bestelling die nog vertraagd is later zult ontvangen. Zo is het tot nu toe altijd bij mij gegaan de afgelopen jaren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Haay schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:33:
[...]

Ik spreek puur uit ervaring hoor. :) En ik denk dat je het 60 year setje dat in magazijn zit samen met die andere kleine dingen wel snel gaat ontvangen, terwijl die andere bestelling die nog vertraagd is later zult ontvangen. Zo is het tot nu toe altijd bij mij gegaan de afgelopen jaren. ;)
Daarom schreef ik het al met een vraagteken haha :) Had er zo'n vermoeden bij dat het wellicht afhangt van de LEGO werknemer :P Ik laat me verrassen; zou dus kunnen dat het een geheel geautomatiseerd mail systeem is, waarbij men op de achtergrond wel al iets voor me gaat betekenen. Ik zou het alleen maar mooi vinden als er daadwerkelijk iets deze kant op komt deze week :*)

[edit] Zo gezegd, zo gedaan. Gebeld met de klantenservice en zij geven inderdaad aan dat je mogelijkerwijs een probleem hebt als je slechts één artikel besteld die te lang niet voorradig is. Je hoeft ook maar een mini figuur verrassingszakje of andere ongein bij je bestelling te zetten die wél beschikbaar is en dan heeft LEGO een aanleiding om je al het bonus setje toe te sturen.

Hierbij gaf de vriendelijke dame zelfs aan dat er nog een "risico" is voor LEGO, want zo kan het gebeuren dat ze je het bonus setje toesturen met de beschikbare sleutelhanger, waarna de klant de klantenservice opbelt om de Saturn V te annuleren :P Zo had ik er dus nog niet over nagedacht, dus als iemand een smerig goedkoop spelletje wil spelen >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Gim op 06-02-2018 10:11 . Reden: klantenservice gebeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gim schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:01:
[...]

Daarom schreef ik het al met een vraagteken haha :) Had er zo'n vermoeden bij dat het wellicht afhangt van de LEGO werknemer :P Ik laat me verrassen; zou dus kunnen dat het een geheel geautomatiseerd mail systeem is, waarbij men op de achtergrond wel al iets voor me gaat betekenen. Ik zou het alleen maar mooi vinden als er daadwerkelijk iets deze kant op komt deze week :*)
Het is mij onlangs ook overkomen met een bestelling. Ik had zonder goed te lezen op de oranje balk geklikt bij een bepaalde set (een City starter pack nota bene) om deze aan te schaffen. Bij het verwerken van mijn bestelling bleek dan dat deze in 'back order' stond.

Lego gaf aan dat mijn bestelling in twee zou gesplitst worden, en dat gebeurde ook. Alleen lagen de verzenddata van beide pakketjes slechts een dag van elkaar 8)7 Ze lieten lang uitschijnen dat ze wachtten op dat ene item...

Uiteindelijk hebben ze dan op hun kosten toch echt een verzending gedaan met alleen een City starter pack :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Kapoen schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Het is mij onlangs ook overkomen met een bestelling. Ik had zonder goed te lezen op de oranje balk geklikt bij een bepaalde set (een City starter pack nota bene) om deze aan te schaffen. Bij het verwerken van mijn bestelling bleek dan dat deze in 'back order' stond.

Lego gaf aan dat mijn bestelling in twee zou gesplitst worden, en dat gebeurde ook. Alleen lagen de verzenddata van beide pakketjes slechts een dag van elkaar 8)7 Ze lieten lang uitschijnen dat ze wachtten op dat ene item...

Uiteindelijk hebben ze dan op hun kosten toch echt een verzending gedaan met alleen een City starter pack :o
Omdat ik net nog de laatste reactie geplaatst had heb ik mijn bestaande post aangepast. Zojuist gebeld met klantenservice. De laatste opmerking van de klantenservice vond ik wel grappig. Brengt je haast op ideeën. Maar zo werken ze nu eenmaal... als ze je iets kunnen toesturen, dan doen ze dat. Als je wil annuleren door vertraging, dan mag dat. Tja, die servicegraad heeft voor- en nadelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Als ik me niet vergis staat er tegenwoordig in de kleine lettertjes van Lego:
Indien u de order retourneert, dient u ook items te retourneren die "gratis" waren bij de order. Lego is hetzelf dus blijkbaar ook een beetje zat dat mensen er misbruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
AppieNL schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:28:
Als ik me niet vergis staat er tegenwoordig in de kleine lettertjes van Lego:
Indien u de order retourneert, dient u ook items te retourneren die "gratis" waren bij de order. Lego is hetzelf dus blijkbaar ook een beetje zat dat mensen er misbruik van maken.
Oh ik ben het daar helemaal mee eens... ofschoon die kleine lettertjes toch weer niet de lading dekken.

Het gaat in dit geval over het wijzigen van een order, niet het retourneren. Een wijzig en annuleer optie die door LEGO zelf aangedragen wordt per mail, zonder enige voorwaarde dat het gebeurd moet zijn voordat er iets 'gratis' verstuurd is. Het staat een klant vrij om een order te wijzigen (i.v.m. vertraagde artikelen) en dat hij dat dus ook zou kunnen doen nadat hij al een deel van de bestelling (inclusief bonus) wel ontvangen heeft.

De dame van de klantenservice zei ook min of meer letterlijk: "Ja, het zou kunnen gebeuren dat wij een klant alvast een beschikbare set toesturen inclusief promo setje, zodat hij alvast lekker kan bouwen, en dat de klant daarna zijn bestelling laat wijzigen, waarmee een vertraagde set komt te vervallen. Ja, dat is een risico dat wij nemen opdat de klant lekker kan bouwen". Neem maar even aan dat dit soort misbruik minimaal is vergeleken met nette bestellingen.

Ik ga er overigens geen misbruik van maken, want het is wel een lage streek. Ik stel hun service niveau juist erg op prijs. En in deze gaat het om een Saturn V die ik dus echt niet ga annuleren. Ben mede door dit forum zo enthousiast geworden over deze set dat ik hem nu ook bouwen wil ook :Y

Ze zouden de boel natuurlijk kunnen aanscherpen:
1) het promo setje wordt wel al voor je gereserveerd en je wacht maar
2) je bestelt maar gewoon lekker artikelen die wel beschikbaar zijn
3) het promo setje wordt alleen met een deel levering meegestuurd als je puur op basis van je deel levering al aan de €125 voorwaarde voldoet
4) je wordt er bij wijziging/annulering erop geattendeerd dat je feitelijk het promo setje moet terugsturen, omdat je bestelling niet meer voldoet, en dat er bij geen gehoor een markering bij je account komt te staan, zodat je bij een volgende bestelling minder service geniet.

[ Voor 6% gewijzigd door Gim op 06-02-2018 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Die Fishingstore staat nog op mijn lijstje. Die lighthouse hierboven zou er best naast passen.

Gisteravond heb ik de eerste twee zakjes opgebouwd van Destiny’s Bounty, wat ik iets jammer vond is dat het roer muurvast lijkt te zitten. Ik had wel een beweegbaar roer verwacht eigenlijk. Daarnaast had ik het onderdek iets groter verwacht voor zover je dat nu kan zeggen maar naast de Saturn V ziet alles er opeens klein uit :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
vhal schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:25:
Die Fishingstore staat nog op mijn lijstje. Die lighthouse hierboven zou er best naast passen.

Gisteravond heb ik de eerste twee zakjes opgebouwd van Destiny’s Bounty, wat ik iets jammer vond is dat het roer muurvast lijkt te zitten. Ik had wel een beweegbaar roer verwacht eigenlijk. Daarnaast had ik het onderdek iets groter verwacht voor zover je dat nu kan zeggen maar naast de Saturn V ziet alles er opeens klein uit :+
Wat betreft de overige sets die door Robert Bontenbal (ontwerper van Old Fishing Store en bijpassende andere modellen) op Ideas zijn ingediend: reken er maar niet op dat die overige sets door de Review Board heen komen. Ze willen in het Ideas thema geen serie van bij elkaar passende gebouwen uitgeven. Bijvoorbeeld de "Boat Repair Shop" van Robert Bontenbal welke ook 10.000 stemmen had gehaald is in de Derde 2016 Review (3 augustus 2017) dan ook afgewezen. In de volgende Review ronde (zomer 2018 verwacht) zit weer een model van Robert (Boat House Diner) maar zal echt met m'n oren staan te klapperen mocht die set wel goedgekeurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-10 22:00
Vergeet trouwens niet dat het terugnemen van retourzendingen ook geld kost dus kan wel begrijpen dat ze niet al te moeilijk doen als je misbruik maakt van het systeem met deelverzendingen.
Ik denk alleen wel dat als je het vaker doet je wel een keer op de blacklist komt te staan.

Die overige sets van Robert zijn wel gaaf om te hebben zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-09 18:09
Haay schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:00:
[...]

Wat betreft de overige sets die door Robert Bontenbal (ontwerper van Old Fishing Store en bijpassende andere modellen) op Ideas zijn ingediend: reken er maar niet op dat die overige sets door de Review Board heen komen. Ze willen in het Ideas thema geen serie van bij elkaar passende gebouwen uitgeven. Bijvoorbeeld de "Boat Repair Shop" van Robert Bontenbal welke ook 10.000 stemmen had gehaald is in de Derde 2016 Review (3 augustus 2017) dan ook afgewezen. In de volgende Review ronde (zomer 2018 verwacht) zit weer een model van Robert (Boat House Diner) maar zal echt met m'n oren staan te klapperen mocht die set wel goedgekeurd worden.
Wellicht een idee dat Robert Bontenbal de handleidingen verkoopt als de sets niet in productie gaan! Zou de Boat Repair Shop wel erg leuke aanvulling vinden bij de Old Fishing Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:52:
abonnementen zijn in nederland niet te verkrijgen ivm het vele wisselen van assortiment.
via meisenmaas.nl kun je diverse uitgaves bestellen / herbestellen.

op een mail van mij (ik zit met hetzelfde probleem, kreeg ik de volgende uitgifte data voor city

Er verschijnen dit jaar zes LEGO CITY magazines. Deze zijn te koop bij de boekhandel en in de supermarkt. Ze verschijnen op de volgende data:

01-02-18 LEGO City magazine 1
29-03-18 LEGO City magazine 2
09-05-18 LEGO City magazine 3
12-07-18 LEGO City magazine 4
20-09-18 LEGO City magazine 5
15-11-18 LEGO City magazine 6

de supermarkt die ze op zeker heeft is de jumbo. verders doen ook de ako en de bruna vaak mee in deze lijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Omdat het alweer bijna Kerstmis is:
- promobricks.de meldt dat de Friends advent kalender dit jaar geen minidoll zal bevatten en 10 euro duurder wordt. Wel zullen er meer onderdelen in zitten.
- beschrijving v/d inhoud van de Star Wars kalender (alles gespoilerd!): ninjabrick.com
- op basis van wazige plaatjes kon ik uitmaken dat de City kalender ook dit jaar hetzelfde blijft qua concept: Kerstman, sneeuwman, kerstboom en nog wat random minifigs en microbuilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:23

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kapoen schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:10:
Omdat het alweer bijna Kerstmis is:
- promobricks.de meldt dat de Friends advent kalender dit jaar geen minidoll zal bevatten en 10 euro duurder wordt. Wel zullen er meer onderdelen in zitten.
- beschrijving v/d inhoud van de Star Wars kalender (alles gespoilerd!): ninjabrick.com
- op basis van wazige plaatjes kon ik uitmaken dat de City kalender ook dit jaar hetzelfde blijft qua concept: Kerstman, sneeuwman, kerstboom en nog wat random minifigs en microbuilds.
Tijd gaat hard inderdaad, bijna weer kerst.
Vroege "leaks" hoop voor de Friends liefhebbers dat dit niet klopt.

Starwars klinkt wel leuk!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Pagina: 1 ... 44 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .