Dankzij deze discussie ook maar eens een 8043 gekocht via Marktplaats, en je hebt geen woord gelogen: wat een super leuke set is dat om te bouwen, maar ook om te gebruiken! Veel powerfuncties en vooral het omschakelen van de schakelaar via de IR remote is echt een supertoffe oplossing.AppieNL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:17:
[...]
Ook al lijkt die op de Unimog, nog steeds de Arocs. Hele leuke technieken en vooral VEEL techniek (die ook nog eens werkt out of the box itt de Porsche). Mijn BWE nog steeds niet gebouwd, maar vind het ook niet echt een "show model". Ik durf wel te zeggen dat sinds de 8043 (en de Unimog) de Arocs het beste flagship is van de afgelopen jaren.
Helaas zaten er ook geen stickers bij mijn set, maar ik heb via deze site stickers gekocht:
https://www.brickstickershop.com/
Niet origineel natuurlijk, maar is een Nederlander die op deze manier het mogelijk maakt om voor een paar euro je set weer compleet te maken. Enige kleine nadeel is dat je de stickers zelf moet uitknippen, maar voor de prijs hoor je me daarover niet klagen
Hebben jullie nog tips voor andere Technic modellen met veel powerfuncties en techniek? Ik heb de Porsche, Unimog en Arocs al.
Zat zelf te kijken naar de 8421, de 8275 of de 42030.