Cobb schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:36:
Gaat er nog iemand naar Legoworld dit jaar? Ik vraag mij af of het de 80 euro waard is voor 4 personen (twee kinderen). Mijn zoontje is enorme lego fan maar als het om kopen, kopen draait dan wordt het minder leuk denk ik. Hij heeft namelijk zijn zakgeld dit weekend helemaal uitgegeven bij A-tembo.
Er is zoals Gim al zei een Intertoys met 10% korting (niet interessant genoeg als aanbieding).
Er is altijd wel een LEGO friends en LEGO city set als beursaanbieding die iets meer dan 10%korting heeft. Daarnaast zijn er 2 grabbelbakken waar je voor 6? cent per gram steentjes kan graaien en er zijn nog 2-3 standjes waar je LEGO merchandise kan kopen.
Daarnaast is er de FAN zone, waar je bouwwerken van AFOLs kan bekijken en een LEGO 'museum' waar oude sets zijn opgesteld in vitrine kasten. Dit is wel leuk om te zien, maar opzich de prijs van 17 - 19.50 niet waard.
Verder zijn er nog wat grote LEGO modellen te vinden verspreid over de zalen (beelden van Friends, Star Wars, Ninjago, Tower Bridge, het koningspaar etc...
Het belangrijkste van LEGOWorld is toch de mogelijkheid om daar met LEGO te bouwen/spelen op diverse plaatsen liggen grote hopen 2x4 bricks (meestal 1 kleur) waarmee je kan bouwen. verder zijn er bij de diverse LEGO thema's tafels waar je kunt bouwen met steentjes in dat thema (Friends, LEGO City, Star Wars, Ninjago, Technic etc...)
Indien je er niet heen gaat/wil voor het bouwen, dan is een groot deel van LEGOWorld alvast niet interessant voor jouw (kinderen)