Het Grote Lego Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 107 Laatste
Acties:
  • 1.008.091 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:59
Chakotay schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:16:
Gisteren maar eens mijn collectie in Rebrickable geprakt, altijd leuk om wat met dat soort data te spelen.

16,515 parts uit 80 sets:

[afbeelding]

Interessant om te zien dat ik als kind na 1994 al niets nieuws meer gekocht had... Ik dacht dat dat een stuk later was. De ene set uit 1998 is de 8880 supercar die ik veel later 2ehands als stapel losse parts gekocht heb, en het spul rond 2000-2005 een aantal Star Wars en een enkele Technic set die ik een jaar of 10 geleden heb gekocht. Daarna weer wat laten liggen, en recent weer begonnen :)

Dit alles is ingevoerd aan de hand van de instructieboekjes, ik heb nog niet gecontroleerd of alles ook nog 100% compleet is.
Dat ziet er gaaf uit, kende die site nog niet.
Vanavond ook maar eens kijken of ik alles ingevoerd krijg, just for te stats >:)
Iets anders van mijn sets maken volgens een instructie van anderen lijkt me ook erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

PWM schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 23:59:
[afbeelding]

Allemachtig wat is ie groot. De foto doet geen recht. Voor 600 euro wellicht nog een idee om er eentje op te bergen voor over een paar jaar.
Hij is idd behoorlijk groot, in London stond hij ook. En ook super gedetailleerd..
Qua investering is het waarschijnlijk een minder geschikte doos.. er is super veel animo voor (mede omdat de oude niet meer te betalen zijn) dus worden ze minder zeldzaam..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:04
Tien jaar geleden en daarvoor belande er nog wel eens een vergeten doos bedoelt voor een verjaardag op een zolder omdat de beoogde ontvanger zijn interesse verloor, Vervolgens werd zo'n doos jaren later bij verhuizing of zolder opruiming gevonden en waren er mensen bereid daar grof geld voor te betalen.

Tegenwoordig leggen zoveel mensen sets weg in de verwachting dat die over 10 jaar ook tien keer zoveel waard zijn, Dat de markt straks over verzadigt is met aanbod.
En je blij mag zijn als je er twee of drie keer de aanschafprijs voor krijgt. (Wat dan alsnog makkelijk verdient is, Maar het neemt wel tien jaar lang ruimte in en je moet het in perfecte conditie bewaren anders kun je fluiten naar je winst.)

Er zitten uiteraard nog wel wat meer haken en ogen aan, Zoals inflatie bijvoorbeeld, Maar die discussie mag je elders op het forum gaan voeren wat mij betreft.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
PWM schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 16:39:
[...]

Serieus? Er staan er hier gewoon 5 in de schappen (Oppry Mills, Tennessee). Misschien nog leuke grijze import mogelijkheid :p

EDIT:

Mmm, kunnen natuurlijk ook gewoon lege verpakkingen zijn. Loop van de week nog eens langs.
in wijnegem vertelde ze mij dat dozen in schap leeg zijn en je er altijd 1 van achteren krijgt ivm gewicht en de bijbehorende weggooi trolley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

PWM schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 23:59:
[afbeelding]

Allemachtig wat is ie groot. De foto doet geen recht. Voor 600 euro wellicht nog een idee om er eentje op te bergen voor over een paar jaar.
Hoe kom jij bij een prijs van 600 euro uit dan? De Falcon is toch €850 (wanneer deze überhaupt te verkrijgen is :+ )?

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rme
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-09-2021

Rme

Hallo iedereen, ik had een vraagje. Wat zijn jullie meningen ivm de LEGO architecture serie? Zijn deze de moeite om te sparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Als je ze de moeite waard vindt om te sparen wel ja :P
M.a.w.: als je ze leuk vindt: gewoon kopen! Zijn mooie bouwwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

caesar1000 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:47:
[...]

Hoe kom jij bij een prijs van 600 euro uit dan? De Falcon is toch €850 (wanneer deze überhaupt te verkrijgen is :+ )?
$799,- en op dit moment alles 15% korting. Met sales tax kom je dan op EUR 607,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rme
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-09-2021

Rme

Magic6399 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:15:
Als je ze de moeite waard vindt om te sparen wel ja :P
M.a.w.: als je ze leuk vindt: gewoon kopen! Zijn mooie bouwwerken.
Het is mss een vage vraag, ik bedoel of ze een leuke bouwervaring bieden of dat het maar saai is? Welke zijn hierin de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goosebirdy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:34
Rme schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:51:
[...]

Het is mss een vage vraag, ik bedoel of ze een leuke bouwervaring bieden of dat het maar saai is? Welke zijn hierin de moeite waard?
Ik heb inmiddels redelijk wat gebouwen en skylines in deze serie die zijn uitgekomen in de laatste paar jaar (de echte "oudjes" ontbreken dus) en ik vond geen van de sets wat het bouwen betreft tegenvallen, maar het is een compleet andere ervaring als een Creator Expert Modular of iets dergelijks. Veel kleine steentjes, veel van dezelfde kleur, dus dat moet je wel willen en vooral voldoende licht tijdens het bouwen is dan wel van belang.

1 set bouwen vind ik niet saai om te doen, maar je moet niet 3 sets tegelijk kopen en deze achter elkaar gaan bouwen, dan wordt het wel wat saai. Ik heb dan ook vaak afgewisseld of enige tijd tussen het bouwen van elke set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 16:14
Frieda schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:33:

Hey, dat zou tof zijn! Nu hopen dat ie deze winter nog voor de kerst uitkomt, kan ie er mooi bij :)
Volgens mij was het een 2018 set aankondiging, jammer genoeg nog helaas waarschijnlijk wachten erop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achiel007
  • Laatst online: 13:54
Net in Wijnegem in de Lego winkel, de falcon is uitverkocht natuurlijk maar de Apollo hebben ze gewoon nog paar dozen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Achiel007 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:33:
Net in Wijnegem in de Lego winkel, de falcon is uitverkocht natuurlijk maar de Apollo hebben ze gewoon nog paar dozen staan.
Hoe zit dat nu als je in NL woont en geen fysieke VIP pas hebt, kun je dan wel punten sparen? Is wel get overwegen waard om naar Wijnegem te rijden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er in ieder geval flink de balen van dat ik de Falcon niet kan pre-orderen. Nu moet ik iedere keer gaan controleren of hij alweer beschikbaar is.

Met een pre-order ben ik van die elende af en kan ik geduldig wachten tot hij weer beschikbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

mschol schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:54:
[...]

in wijnegem vertelde ze mij dat dozen in schap leeg zijn en je er altijd 1 van achteren krijgt ivm gewicht en de bijbehorende weggooi trolley
In de lego shop in Watford was dat ook het geval (lege demo dozen in de schappen), zelfs voordat de echte dozen beschikbaar waren..

bron:
Mijn collega en zijn zoon:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21032830_10155210285852800_9140745297776349015_n.jpg?oh=11383c0bb45ae8dfe497a7f75d5c1733&oe=5A3ACAB2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goosebirdy
Frieda schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:37:
[...]

Hoe zit dat nu als je in NL woont en geen fysieke VIP pas hebt, kun je dan wel punten sparen? Is wel get overwegen waard om naar Wijnegem te rijden namelijk.
VIP nummer / corresponderend mail adres bij de hand hebben en je kunt bij afrekenen aangeven dat je VIP bent op VIP nummer XXX en je punten worden bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 13:50
Achiel007 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:33:
Waren de dubbele VIP acties en polybag (mini store) daar ook lopende?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
*knip*

Pfft. Heb net een bricklink bestelling ontvangen. Zou uit Duitsland komen, maar kwam uit Servië. Geen probleem. Heb totaal bijna €75 aan besteed. Blijkt 3D printed Lego te zijn. Heb dark red slopes a €0.65 p/s gekocht. Heb al een aantal in huis en kon het vergelijken. Heb ook wat hondjes gekocht en die heb ik ook in huis en kon het ook vergelijken. Ben benieuwd wat de seller te zeggen heeft. Sowieso heb ik met Paypal betaald. We zullen het zien.
Controleren jullie de blokjes ook goed bij ontvangst? Of ben ik zo erg?

[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 10-10-2017 21:34 . Reden: Reactie op een verboden-verklaarde actie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 10:10

nielsvv

100% Afol

Suli schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:13:
Pfft. Heb net een bricklink bestelling ontvangen. Zou uit Duitsland komen, maar kwam uit Servië. Geen probleem. Heb totaal bijna €75 aan besteed. Blijkt 3D printed Lego te zijn. Heb dark red slopes a €0.65 p/s gekocht. Heb al een aantal in huis en kon het vergelijken. Heb ook wat hondjes gekocht en die heb ik ook in huis en kon het ook vergelijken. Ben benieuwd wat de seller te zeggen heeft. Sowieso heb ik met Paypal betaald. We zullen het zien.
Controleren jullie de blokjes ook goed bij ontvangst? Of ben ik zo erg?
Ik zou dit sowieso melden bij Bricklink. Verkoper riskeert dat zijn winkel gesloten word hierdoor.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
nielsvv schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:24:
[...]

Ik zou dit sowieso melden bij Bricklink. Verkoper riskeert dat zijn winkel gesloten word hierdoor.
Ik zou me rot voelen als ik achter zijn rug om naar Bricklink ga, zonder hem eerst een kans te geven. Maar aan de andere kant moet dit wel gemeld worden. Ik wacht zijn reactie eerst af en kijk wat hij doet. Want communicatie tot nu toe ging super (alleen wat gebrekkig engels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 22:26

almightyarjen

When does the hurting stop?

Suli schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

Ik zou me rot voelen als ik achter zijn rug om naar Bricklink ga, zonder hem eerst een kans te geven. Maar aan de andere kant moet dit wel gemeld worden. Ik wacht zijn reactie eerst af en kijk wat hij doet. Want communicatie tot nu toe ging super (alleen wat gebrekkig engels).
Ik zou niet te lang wachten, hij weet donders goed dat hij fout bezig is. Tenzij hij het er specifiek bij heeft gezet dat het 3D geprinte onderdelen zijn en dat jij dat niet hebt gezien. Als ik een onderdeel in een bepaalde kleur zoek, check ik eerst even of deze bij "known colors" wordt genoemd, zodat je weet dat het onderdeel daadwerkelijk in een set voorkomt. Zo niet, dan is het zeer waarschijnlijk een 3D print.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:51

Chakotay

Lick here to continue

@Suli heb je een foto van een van de bricks? Wat ik uit de gemiddelde 3Dprinter heb zien komen kan ik met mijn ogen dicht en 1 seconde voelen wel onderscheiden van echte bricks die uit een mold komen... Het is altijd heel duidelijk uit laagjes opgebouwd. Dat verkoop je niet perongeluk op Bricklink :X

*knip*

[ Voor 13% gewijzigd door naitsoezn op 10-10-2017 21:33 . Reden: Reactie op een verboden-verklaarde actie ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Eppo © schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:01:
@ToolkiT Ik had je al een PM gestuurd, maar helaas sta ik niet op de lijst. Kan jij mij toevoegen? En als het wordt afhalen in NL, waar is dat dan ergens?
Excuses dat ik je over het hoofd heb gezien.. je staat nu op de lijst :)

Word waarschijnlijk ergens in midden/oosten van het land (denk regio Arnhem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Chakotay schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:57:
@Suli heb je een foto van een van de bricks? Wat ik uit de gemiddelde 3Dprinter heb zien komen kan ik met mijn ogen dicht en 1 seconde voelen wel onderscheiden van echte bricks die uit een mold komen... Het is altijd heel duidelijk uit laagjes opgebouwd. Dat verkoop je niet perongeluk op Bricklink :X

*knip*
Hier wat foto's:
DRS
Scherpe randjes bovenin zorgde ervoor dat ik ze goed ging bekijken. Onderin staat niks, normaal wel.

Hond
Hond is super duidelijk nep.

Advertentie
Advertentie, geen 3D genoemd. Ook niet in de terms.

[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 10-10-2017 21:33 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Suli schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:23:
[...]

Hier de foto's
[afbeelding]
Scherpe randjes bovenin zorgde ervoor dat ik ze goed ging bekijken. Onderin staat niks, normaal wel.

[afbeelding]

[afbeelding]
Hm, dat is een stuk netter dan uit de gemiddelde hacker/makerspace-printer :) Maar dat is niet relevant, namaak hoort niet op Bricklink, ik zou hem reporten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

Frieda schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:37:
[...]

Ik heb Lego op een gegeven moment een mail gestuurd, aangezien het elke keer weer een klus is om in het Duits (City-trips naar het Ruhrgebied zijn aan te raden ;)) uit te leggen dat ik wel VIP ben, maar geen pas heb. Maandje later had ik een VIP-pas in huis. En uiteraard spaar je met online aankopen bij S@H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

[...]

Hier wat foto's:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Op alle studs staat altijd "Lego", ik weet niet of dit ook het geval is bij holle studs? Daaraan zou je het ook kunnen zien. Idd wel een stuk netter dan standaard 3D print, ziet er iig uit alsof het uit een mold komt.

Edit: welke bricklink winkel is dat in Duitsland? Ik heb ook een zooi slopes besteld bij een Duitse Bricklink winkel :X

[ Voor 7% gewijzigd door almightyarjen op 10-10-2017 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
almightyarjen schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:37:
[...]

Op alle studs staat altijd "Lego", ik weet niet of dit ook het geval is bij holle studs? Daaraan zou je het ook kunnen zien. Idd wel een stuk netter dan standaard 3D print, ziet er iig uit alsof het uit een mold komt.

Edit: welke bricklink winkel is dat in Duitsland? Ik heb ook een zooi slopes besteld bij een Duitse Bricklink winkel :X
Lego staat op elke stud. Onderin staat er niks, bij de echte staat er wel wat nummers.

De winkel heeft echt weinig bricks, denk niet dat je je slopes hier besteld hebt of het moet hetzelfde dark red slopes zijn :+.

[ Voor 10% gewijzigd door Suli op 10-10-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
[...]

Hier wat foto's:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Als ik mij niet vergis heb ik dat onderdeeltje en dan zeker de echte, zal vanavond even kijken of ik het kan vinden en kan zien of er ergens iets van lego op staat bij de echte.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[...]

Hier wat foto's:
[afbeelding]

[afbeelding]
Waarom is de hond super duidelijk nep? Is zelfs bedrukt, is dat niet erg veel moeite om zelf te doen?

Staan bij inverted slopes de Lego codes (soms) niet heel diep aan de zijkant? Overigens wijzigt de mal ook nu en dan. Bij oudere blokjes staan de codes soms ook op ander plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

MartijnS72 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:47:
[...]

Waarom is de hond super duidelijk nep? Is zelfs bedrukt, is dat niet erg veel moeite om zelf te doen?
Dat vroeg ik me ook af.. om dat zelf te doen lijkt me veel tijd kosten en krijg je niet zo makkelijk zo goed als dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
MartijnS72 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:47:
[...]

Staan bij inverted slopes de Lego codes (soms) niet heel diep aan de zijkant? Overigens wijzigt de mal ook nu en dan. Bij oudere blokjes staan de codes soms ook op ander plekken.
Ik wacht wel op de antwoord van de verkoper en hoop dat Zeehond ook over de dark red slope wat kan zeggen. Heb net gekeken en volgens mij zie ik wel iets diep aan de zijkant. Mijn dark red slopes hebben ze alleen onderin.
Kan ook een "slechte" uitvoering van Lego zelf zijn (scherpe randjes van de slopes en hoofd van mijn honden hebben de duidelijk zichtbare lijnen niet, maar zag net dat 1 van mijn konijnen dat wel heeft).
Gelukkig heb ik nog geen contact genomen met Bricklink (nu zit ik serieus te twijfelen of ze nep zijn).
Ben ik blij dat ik het hier heb geplaatst en dat jullie meedenken/kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:21

Reinier

\o/

Dat Friends-hondje lijkt me wel echt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Heb de verkoper al een vraag gesteld of hij mij 3d printed blokjes heeft gestuurd ipv echte lego. Moet ik nu zeggen dat ik verkeerd heb gekeken, excuses aanbieden en dat hij het als een niet verzonden bericht moet beschouwen? Of gewoon zijn reactie afwachten? Ben nu overtuigd dat ze echt zijn :F.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Als je overtuigd bent dat ze echt zijn zou ik er gewoon een berichtje achteraan sturen met excuses en even beknopt uitleggen waarom je op het verkeerde been werd gezet.

Ik heb overigens hier op een "tan"-kleurige inverted slope de volgende codes gevonden op de binnenkant van de schuine zijde: ©LEGO 2449 6-08.
De bijbehorende slope 4460 heb ik overigens in 2 varianten: de ene met holle nop met Lego en codes op de onderkant van de nop, de ander met open nop zonder duidelijk zichtbare markeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:15
Nee, ik denk appeltje voor de dorst....

:9

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:42
Suli schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:43:
Heb de verkoper al een vraag gesteld of hij mij 3d printed blokjes heeft gestuurd ipv echte lego. Moet ik nu zeggen dat ik verkeerd heb gekeken, excuses aanbieden en dat hij het als een niet verzonden bericht moet beschouwen? Of gewoon zijn reactie afwachten? Ben nu overtuigd dat ze echt zijn :F.
Zou er zoals gezegd een mailtje achteraan sturen als je nu overtuigd bent dat ze echt zijn.

Ik had ook wel eens een onderdeel (6L dunne Technic liftarms in oranje) dat maar in 2-3 setjes heeft gezeten rond 2003, maar de shop had er dik 100, nieuw. Ik heb er een stuk of 20 besteld, maar ze lijken gewoon echt te zijn. Rare shit soms op bricklink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
Heb inmiddels gekeken of ik er heb, maar het bleek helaas bruine te zijn die destijds bij de set meegeleverd waren die ik in gedachte had in plaats van donker rode. Weet niet of ze er een andere mal voor gebruikt zullen hebben maar de bruine heeft in de noppen lego staan Wie de green grocer heeft staan heeft deze steentjes als het goed is wel in het donker rood.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 10-10-2017 20:32 ]

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Zeehond schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:27:
Heb inmiddels gekeken of ik er heb, maar het bleek helaas bruine te zijn die destijds bij de set meegeleverd waren die ik in gedachte had in plaats van donker rode. Weet niet of ze er een andere mal voor gebruikt zullen hebben maar de bruine heeft in de noppen lego staan Wie de green grocer heeft staan heeft deze steentjes als het goed is wel in het donker rood.
Thanks voor het uitzoeken. Heb ze zelf in 7018, 7298 en 8102. Green grocer heb ik ooit gebricklinkt.

Heb een bericht gestuurd en inmiddels een nette bericht ontvangen van de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Modbreak:Heren, een mededeling van huishoudelijke aard: Een loterij / kansspel gaan we niet faciliteren, hoe populair en goed bedoelt ook. De betreffende posts zijn buiten het zicht geplaatst, gelieve deze niet meer in dit topic of elders bespreken.

[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 10-10-2017 21:48 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

*knip* Laat de V&A maar gewoon in Vraag & Aanbod overig

[ Voor 66% gewijzigd door naitsoezn op 11-10-2017 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bouwsteentjes....-in-nood-set-te-bestellen
Het Antwerpse brandweerkorps bestaat dit jaar 200 jaar. Samen met onze vrienden van Amazings, vieren ze het 200 jarige bestaan met twee LEGO Certified Professional sets. De eerste, de brandweerauto van het Brandweerkorps Antwerpen was populair en binnen no time uitverkocht. De tweede set, Jonkvrouw in nood, is vanaf nu te koop.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lz37rGf.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2017 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 16:52

nlboy

Alles kitz?

Ik zit te twijfelen om de 10258 - Londense bus te kopen. Tot nu toe heb ik de 2 Volkswagens (camper, kever), Ferrari en Mini Cooper, maar op een of andere manier trek mij de bus niet zo. Maar ja het 'hoort' wel bij de verzameling Creator voertuigen. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:45
nlboy schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:38:
Ik zit te twijfelen om de 10258 - Londense bus te kopen. Tot nu toe heb ik de 2 Volkswagens (camper, kever), Ferrari en Mini Cooper, maar op een of andere manier trek mij de bus niet zo. Maar ja het 'hoort' wel bij de verzameling Creator voertuigen. Hebben jullie dat ook?
Ik heb dan weer niets met de 2 Volkswagens en heb die dus niet in mijn bezit. Natuurlijk is het leuk om de hele verzameling te hebben maar om nu echt iets te gaan kopen waar je helemaal niets mee hebt.. voor mij niet in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000

Mappy

Piramide van Austerlitz

Ik vroeg me bij die foto af welk onderdeel die lange brandweerslang is. Maar dat is gewoon creatief gefotografeerd, zie onderstaande foto :)
Afbeeldingslocatie: https://www.bouwsteentjes.info/wp-content/uploads/2017/10/fb_img_1507667664465935654076.jpg

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 16:52

nlboy

Alles kitz?

la_fusion schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:44:
[...]

Ik heb dan weer niets met de 2 Volkswagens en heb die dus niet in mijn bezit. Natuurlijk is het leuk om de hele verzameling te hebben maar om nu echt iets te gaan kopen waar je helemaal niets mee hebt.. voor mij niet in ieder geval :)
Dat is waar. De kever heb ik puur vanwege mijn ouders die ook een kever hebben. ;-) En de camper vond ik een erg leuke set om te bouwen en neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik koop alleen de modellen die ik echt graag zie en/of op mijn kast wil zetten. Zo ik heb de T1, Kever en Mini Cooper gekocht, maar laat ik de Ferrari achterwege en de Londense bus is nog een twijfelgeval.

Gelukkig heb ik sinds ik uit mijn dark ages kwam nog niet het gevoel gehad dat ik echt een bepaalde collectie volledig moet sparen. Ik koop wat ik mooi vind en niets anders, dat is al duur genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Wat hebben jullie eigenlijk tegen de Ferrari F40? Ik vind dat juist een erg geslaagd model :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goosebirdy
Chakotay schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:36:
Wat hebben jullie eigenlijk tegen de Ferrari F40? Ik vind dat juist een erg geslaagd model :)
Ook ik vind de F40 geslaagd model, al staat deze niet op een prominente / opvallende plaats in huis, dan ogen de kever, T1 en mini toch net wat leuker / toegankelijker / herkenbaarder voor grote publiek.
De F40 staat bij de Caterham en een model die vanuit China is komen invliegen: allemaal sportievere modellen op een rij dus en daar doet de F40 wat het moet doen: er mooi en snel uitzien! :)

Wel vond ik de F40 het leukst / fijnst om te bouwen, waarbij opgemerkt moet worden dat ik van de mini slechts kleine bijdrage heb geleverd aan de bouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik heb de VW camper, vind de mini erg leuk maar te groot om naast de bus neer te zetten. De Kever vind ik meer op een lelijke eend lijken en de rest spreekt me helemaal niet aan..

Maar misschien toch nog wel de mini halen, dan maar ergens anders in de boekenkast neerzetten.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:11
Ik heb tot dezelfde voertuigen als jij ook hebt, plus ook nog de Caterham Seven en de (Creator 3-in-1) Turbo Track Racer (31070) welke er qua formaat en schaal goed bij passen.

De Londense Bus heb ik ook nog niet, maar gezien de productie looptijd van vorige modellen in de serie zal die voorlopig nog minimaal een jaar of twee in productie blijven. Sowieso is die Londense Bus nu nog een Lego Store Exclusive en pas wanneer die termijn is afgelopen zal de set ook in andere winkels verkocht gaan worden. En dan komt er vast wel een keer een mooie aanbieding langs. Geen haast dus. :)

Of de Londense Bus er nou echt bij past of niet maakt me niet eens zo veel uit. Het is een Creator Expert model, heeft geavanceerde bouwtechnieken en een display-waardig resultaat. Ik wil hem dus sowieso bouwen (en daar van genieten) en bij mijn verzameling plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:22
De mini is uit 2014 en die verwacht ik toch elk moment als discontinued. Maar ik vind hem relatief duur.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Señor Sjon schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:25:
De mini is uit 2014 en die verwacht ik toch elk moment als discontinued. Maar ik vind hem relatief duur.
Ik heb hem niet zo lang geleden voor €75 bij A-Tembo opgepikt, valt wel mee toch? Goedkoper dan de F40 & T1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Ik heb ze allemaal, VW bus 2x & kever, Mini Cooper 3x, Ferrari F40 2x , Caterham en de London bus.
Gezien de modellen van Lego qua schaal niet matchen staan die nooit bij elkaar op dezelfde plank/in dezelfde kast. Daarnaast moeten/worden ze door ruimte gebrek toch regelmatig afgewisseld/opgeborgen.

Toelichting wat betreft de dubbel sets:
VW bus = Standaard & pickup (Kunnen prima bij elkaar staan, Pickup is eigen ontwerp)
Mini Cooper = Standaard, AC Cobra & F1
Ferrari F40 = Standaard & F1

Beide F1's matchen qua schaal en kunnen dus ook bij elkaar staan.
(Al moet ik die van de F40 nog bouwen, Heb die digitaal al klaarstaan maar de set staat nog in doos.)
De Caterham leent zich niet echt voor alternates van hoge kwaliteit, Van de VW Kever heb ik nog niets gezien wat mij kon bewegen om het te repliceren en ontbreekt het mij nog aan inspiratie & de London Bus is vrij nieuw dus daar is nog niet veel mee gedaan. (Al heb ik wel een idee voor die laatste, Moet alleen nog kijken of dat haalbaar is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Señor Sjon schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:25:
Blijkbaar gaat de Ferrari F40 er (eind) dit jaar uit. In de Amerikaanse catalogus staat de F40 set als "Last Chance", wat zo veel betekent als: "als je hem nog wilt hebben moet je hem nu kopen want we hebben de productie al gestopt en zodra de magazijnvoorraden op zijn is het over en uit voor deze set".

Vorig jaar kwam eind oktober in de Europese Lego web-winkels op diverse sets de tag "Retiring Soon" als waarschuwing met gelijke strekking. Waarschijnlijk gaan we dat dus binnen twee weken ook weer zien...

Overigens heeft een andere Lego liefhebber in dit topic al eerder gemeld dat een winkel-manager hem had verteld dat de Ferrari F40 set door winkels niet meer te bestellen is bij LEGO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
De F40 zie ik de laatste tijd ook vaker voorbij komen dat die er binnenkort uitgaat. Van de mini nog niks gehoord.

Getwijfeld over de F40 maar ik hou t bij de Mini, T1 en Kever. Het is niet dat ik veel of iets tegen de F40 heb, maar ik heb er te weinig mee en er zijn nog genoeg andere sets die erg leuk zijn om te hebben. Keuzes :)

Ik zie de Caterham voorbij komen, maak een sprongetje naar een andere IDEAS set en vraag me af wie heeft hier die Beatles Fellow Submarine?

Is daar veel animo voor naast de doorgewinterde must have it all Beatles fans? Oftewel, is t een verrassende set qua build, parts enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Yellow submarine is meer een fan ding dan serieus verkocht volgens mij. De F40 is een leuke build en hij is de geestelijk vader van de blauwe Creator auto. Denk dat daarom de F40 er ook uit gaat. Wellicht zijn ze ook aan het schrappen in de licenties, ik weet niet hoe het andere Ferrari sets vergaat. Enig nadeel is dat de F40 er op foto's wel wat lomp uitziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Gim schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:05:
De F40 zie ik de laatste tijd ook vaker voorbij komen dat die er binnenkort uitgaat. Van de mini nog niks gehoord.

Getwijfeld over de F40 maar ik hou t bij de Mini, T1 en Kever. Het is niet dat ik veel of iets tegen de F40 heb, maar ik heb er te weinig mee en er zijn nog genoeg andere sets die erg leuk zijn om te hebben. Keuzes :)

Ik zie de Caterham voorbij komen, maak een sprongetje naar een andere IDEAS set en vraag me af wie heeft hier die Beatles Fellow Submarine?

Is daar veel animo voor naast de doorgewinterde must have it all Beatles fans? Oftewel, is t een verrassende set qua build, parts enzo?
@Gim Ik zou zeggen... lees mijn review van die Beatles Yellow Submarine maar op Bouwsteentjes.info :)
Señor Sjon schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:07:
Yellow submarine is meer een fan ding dan serieus verkocht volgens mij. De F40 is een leuke build en hij is de geestelijk vader van de blauwe Creator auto. Denk dat daarom de F40 er ook uit gaat. Wellicht zijn ze ook aan het schrappen in de licenties, ik weet niet hoe het andere Ferrari sets vergaat. Enig nadeel is dat de F40 er op foto's wel wat lomp uitziet.
Nou, onderschat niet hoeveel Beatles liefhebbers er zijn in de wereld. Sowieso zijn die Beatles minifigs erg collectable want uniek! Als je de Beatles Yellow Submarine en de Caterham Seven (beide Ideas sets uit 2016) vergelijkt dan denk ik dat de Yellow Submarine significant beter heeft verkocht dan de Caterham Seven. Die set heeft toch een beetje het probleem dat je voor vrijwel dezelfde prijs de Ferrari F40 kan kopen, wat veel meer waar voor je geld biedt (1158 Lego onderdelen vs 771 onderdelen). Plus het feit dat Ideas sets niet of nauwelijks met korting in Nederlandse winkels te koop zijn en niet vaak met (significante) korting door Amazon e.d. aangeboden worden, terwijl Creator Expert sets door veel winkels inclusief Intertoys verkocht worden.

[ Voor 40% gewijzigd door Haay op 11-10-2017 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Haay schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:10:
[...]

@Gim Ik zou zeggen... lees mijn review van die Beatles Yellow Submarine maar op Bouwsteentjes.info :)

[...]

Nou, onderschat niet hoeveel Beatles liefhebbers er zijn in de wereld. Sowieso zijn die Beatles minifigs erg collectable want uniek! Als je de Beatles Yellow Submarine en de Caterham Seven (beide Ideas sets uit 2016) vergelijkt dan denk ik dat de Yellow Submarine significant beter heeft verkocht dan de Caterham Seven. Die set heeft toch een beetje het probleem dat je voor vrijwel dezelfde prijs de Ferrari F40 kan kopen, wat veel meer waar voor je geld biedt (1158 Lego onderdelen vs 771 onderdelen). Plus het feit dat Ideas sets niet of nauwelijks met korting in Nederlandse winkels te koop zijn en niet vaak met (significante) korting door Amazon e.d. aangeboden worden, terwijl Creator Expert sets door veel winkels inclusief Intertoys verkocht worden.
Die mini figs zijn inderdaad wel erg collectible :) €54,99. Slim geprijsd, dan wordt er toch wat bijgekocht om gratis verzending te krijgen.

Dacht overigens dat deze set er al uit was maar dat was de big bang theory ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 17:08

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Marsman83 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:17:
Net klaar met mijn oude 8880 Super Car. Erg leuke build!
[afbeelding]
Alle onderdelen van tevoren schoon gemaakt en een paar ontbrekende via bricklink besteld.
Ik kan me nog goed herinneren hoe ik vroeger met al mijn spaargeld en opbrengst van een rommelmarkt naar de speelboom ging om deze te kopen. Wat een nostalgie 😁
Ik heb deze ook, een van mijn laatste Lego cadeau's toen ik een jaartje of 13 was (schat ik). Had wel een issue met tandwielen die erg snel kapot gingen.... F1 auto was ook fraai overigens!.

Zit sterk te denken een grote set te kopen voor onder de kerstboom. Actros of GT3RS? :D. Er is geen echt gelijkbaar 2017 model volgens mij?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Edit: Even ge-Googled en er zijn al winkels die NINJAGO® City (70620) aanbieden naast Lego's eigen winkels.

[ Voor 66% gewijzigd door Sato op 11-10-2017 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:59
Tortelli schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:05:
[...]

Ik heb deze ook, een van mijn laatste Lego cadeau's toen ik een jaartje of 13 was (schat ik). Had wel een issue met tandwielen die erg snel kapot gingen.... F1 auto was ook fraai overigens!.

Zit sterk te denken een grote set te kopen voor onder de kerstboom. Actros of GT3RS? :D. Er is geen echt gelijkbaar 2017 model volgens mij?.
Toevallig zit ik daar ook aan te denken, als Porsche fanaat ga ik waarschijnlijk voor de 911 GT3.
Morgen haal ik de 24uurs racewagen op, ook best een grote auto, ben erg benieuwd naar de moderne Lego Technic bouwstijl. Die 8880 is het nieuwste wat ik ooit van Lego in elkaar gezet heb.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Met een mooi boeketje heide en vers bosfruit moet het een gezellige herfstpicknick worden toch? O+
Afbeeldingslocatie: https://moo.mappz.net/20171011herfstpicknick.jpg

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Haay schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:10:
[...]
Nou, onderschat niet hoeveel Beatles liefhebbers er zijn in de wereld. Sowieso zijn die Beatles minifigs erg collectable want uniek! Als je de Beatles Yellow Submarine en de Caterham Seven (beide Ideas sets uit 2016) vergelijkt dan denk ik dat de Yellow Submarine significant beter heeft verkocht dan de Caterham Seven.
Toen ik vandaag naar Wijnegem reed was mijn strijdplan 4 grote PaB bekers + Yellow Submarine om de meeste promo's van de dag mee te pikken. Helaas heb ik de duikboot niet direct gevonden itt de Caterham en Adventure Time dozen. Hopelijk is er nog stock van deze set in de komende maanden, ik heb inmiddels genoeg VIP punten om deze 'gratis' te krijgen.

Uiteindelijk is mijn plan dus uitgedraaid op PaB bekers + een aantal sets van 10 euro (Thanksgiving, City accesoires, starter sets,...) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:26:
[...]

Toen ik vandaag naar Wijnegem reed was mijn strijdplan 4 grote PaB bekers + Yellow Submarine om de meeste promo's van de dag mee te pikken. Helaas heb ik de duikboot niet direct gevonden itt de Caterham en Adventure Time dozen. Hopelijk is er nog stock van deze set in de komende maanden, ik heb inmiddels genoeg VIP punten om deze 'gratis' te krijgen.

Uiteindelijk is mijn plan dus uitgedraaid op PaB bekers + een aantal sets van 10 euro (Thanksgiving, City accesoires, starter sets,...) ;).
Online is dan toch nog een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gim schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:28:
[...]

Online is dan toch nog een optie?
Dat is inderdaad een optie, het valt te zien wat er in de PaB stock zit in Wijnegem tegen dat de echte Kerstpromoties er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:52

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tortelli schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:05:
[...]

City train superpack. Of moet het Technic zijn?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 17:08

Tortelli

mixing gas and haulin ass

The Eagle schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:49:
[...]

City train superpack. Of moet het Technic zijn?
Moet Technic zijn inderdaad ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Chakotay schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:36:
Niks, ik heb hem net besteld :)

Heeft iemand trouwens de usb lighting kit voor F40/T1?

[ Voor 10% gewijzigd door ToolkiT op 11-10-2017 21:02 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Bezig met scenes opnemen voor de animation series. Wat een gedoe voor een scene van nog geen 10 seconden :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BHjz8jc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-10 17:30

GeeBee

Oddball

Zelfs de filmset wordt van Lego! Super!

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Iemand vroeg: hoeveel hangen er in de winkel?

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22366705_10159499736080088_6721314309265872888_n.jpg?oh=54d4022fb9eb3445e9123c78798653a4&oe=5A7A41AC
Afbeeldingslocatie: https://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22366376_10159499736085088_2589034757461369778_n.jpg?oh=5574a68d130a9326fc63e086e6b16d6a&oe=5A833729
Nou plenty dus..

[ Voor 42% gewijzigd door ToolkiT op 11-10-2017 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
ToolkiT schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 23:00:

[afbeelding]
[afbeelding]
Nou plenty dus..
Plenty indeed :) Had me voorgesteld dat ze met een berg in een gril-bak lagen. Ziet er netjes uit! Waarschijnlijk hiermee verraden dat ik nog nooit bij een Lego store ben geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay

Nou plenty dus..
Een andere bezoeker van die Lego Store in Londen heeft gevraagd hoe lang Lester daar nog verkocht zal worden. Het antwoord was: nog zeker een jaar. Dus voorlopig geen schaarste en met de 'via-via' distributie zal het wel goed komen dat men aan een Lester figuurtje kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Ik ben vandaag (donderdag) in Oberhausen. Als ik iemand van dienst kan zijn met het een of ander, stuur me dan even een PB.
Delivery route: alles dat min of meer langs de A12 ligt, plus Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[afbeelding]
[afbeelding]
Nou plenty dus..
Worden deze ook buiten de Uk verkocht? Wil er super graag 1 hebben, maar om nou ff naar Londen op en neer te rijden voor een poppetje...

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Mad-Matt schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:08:
[...]

Worden deze ook buiten de Uk verkocht? Wil er super graag 1 hebben, maar om nou ff naar Londen op en neer te rijden voor een poppetje...
neem er dan gelijk 3 mee :+

maar nee, vooralsnog is hij exclusief voor lego store op Leicester square.

@ToolkiT probeert wel een hoop tweakers blij te maken met een poppetje (waarvoor dank uiteraard), hij heeft een topic lopen op het forum hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Is er niet hier iemand die in Londen zit en er een partij wil kopen voor ons???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Mad-Matt schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:15:
Is er niet hier iemand die in Londen zit en er een partij wil kopen voor ons???
heb je het laatste deel van mijn post wel gelezen?

[A] Lego 40308 Lester minifig [Bieden v.a. €15]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Ik ga in de herfstvakantie (met de auto) naar Londen en ga proberen zo veel mogelijk Lester minifigs mee te nemen.

Maar ik heb ook al belangstelling vanuit het Bouwsteentjes.info redactie-team en bezoekers. Dus het hangt er helemaal vanaf hoeveel ik er kan halen, en hoeveel er vervolgens nog over blijven na aftrek van eerder aangegeven interesse.

Wanneer ik daarna nog extra over heb zal ik het hier wel melden voor de liefhebbers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wil je een eerlijk antwoord???

Nope...
(sorry O-) Maar heb gereageerd in je topic)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kapoen
Zouden we niet beter gewoon een Tweakers bedevaart richting Leicester Square inrichten? >:) ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kapoen schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:47:
Zouden we niet beter gewoon een Tweakers bedevaart richting Leicester Square inrichten? >:) ;)
Vorig jaar al gedaan en toen veel te veel uitgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Mad-Matt schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

Vorig jaar al gedaan en toen veel te veel uitgegeven :P
Dat is wel deels verzacht geweest door de dubbele VIP punten die we toen kregen, en de pond stond toen ook iets lager. Als ik me goed herinner was ik er in geslaagd om net boven de £125 uit te komen (127 :D) en alle goodies te krijgen, ondanks dat mijn aankoopplannetje compleet mislukt was.

Ik vraag me trouwens af of er geen verjaardagsfeestje in de Leicester Square winkel is op 17 november.

[ Voor 21% gewijzigd door Kapoen op 12-10-2017 14:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:47:
een Tweakers lego express?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 16:41
Vandaag een doos bezorgd met daarin de Viswinkel + Exclusive VIP set :)
Best apart dat die VIP set in een polybag zit ipv een doosje. Geen idee hoeveel steentjes erin zitten maar ik heb setjes met minder steentjes die wel in een doosje zijn gekomen. Het is ook geen klein zakje :*)

[ Voor 6% gewijzigd door moer op 12-10-2017 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
moer schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:57:
Vandaag een doos bezorgd met daarin de Viswinkel + Exclusive VIP set :)
Best apart dat die VIP set in een polybag zit ipv een doosje. Geen idee hoeveel steentjes erin zitten maar ik heb setjes met minder steentjes die wel in een doosje zijn gekomen. Het is ook geen klein zakje :*)
205 Lego onderdelen, volgens Brickset.com.

En ja, inderdaad. Vaag dat zo'n toch wel speciale set in een zak (geen zakje inderdaad!) zit en niet in een doosje. Zou de verzamelbaarheid wel verhogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Functie van een doos is zichtbaarheid in een winkel en dat is met een freebie niet nodig. Gok dat dat de reden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 08:23
*snip* Advertenties pluggen is hier niet de bedoeling, ondanks wellicht de goede bedoelingen.

Heb trouwens eindelijk het kerstdorp compleet, behalve de originele trein, die laat ik 'schieten' voor de prijzen die ik her en der zie, die bouw ik wel een keer na. De modulars zijn ook fantastisch, maar alles voor de Pet Shop begint ook al onbetaalbaar te worden helaas.

[ Voor 36% gewijzigd door Señor Sjon op 13-10-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Reinier schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:00:
Functie van een doos is zichtbaarheid in een winkel en dat is met een freebie niet nodig. Gok dat dat de reden is?
Moa, de dozen rond de Snowglobe, Fountain of Gingerbread House boden anders wel een meerwaarde imho. En bij de Classic minifigs was de verpakking deel van het concept.

Lego is al een tijdje bezig met polybags te maken in verschillende soorten plastic. De mini store zit duidelijk in een steviger soort zakje dan pakweg de Lloyd minifig. Dus ik vermoed eerder kostoverwegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Ja, dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
detulp050 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:20:
*snip*

Heb trouwens eindelijk het kerstdorp compleet, behalve de originele trein, die laat ik 'schieten' voor de prijzen die ik her en der zie, die bouw ik wel een keer na. De modulars zijn ook fantastisch, maar alles voor de Pet Shop begint ook al onbetaalbaar te worden helaas.
Modulars komen toch nieuwe van. Je kunt gewoon op de trein springen met de sets die er nog zijn. Zover ik begrijp zijn de nieuwere modulars voorzien van meer interieur detail. Ik ben zelf ook met Pet Shop ingestapt.

[ Voor 18% gewijzigd door Señor Sjon op 13-10-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Modbreak:Mensen, hoe leuk ook. We gaan wel paal en perk stellen aan allerhande V&A acties in dit topic. Wil je je advertentie onder de aandacht brengen, zet hem dan in je onderschrift, maar hier reclame maken ervoor is niet de bedoeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
LTVDKTW schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:49:
[...]

Capitol Building is leuk om te bouwen, maar wel prijzig ja. Al is die regelmatig bij Amazon.de te koop voor rond de €65,-. Mijn persoonlijke favoriet om te bouwen is de recente Solomon R. Guggenheim museum en de Trevi fontein.
Damn, niet verwacht dat het US Capitol zo'n grote doos had.. Hier ga ik me wel mee vermaken :D

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Hebben jullie tips voor specifieke winkels in Bricklink (of daarbuiten) voor onderdelen? Ik wil wat sets compleet maken, en ik zoek eigenlijk iets in Europa (of liefst zelfs NL) zodat ik de blokken met een paar dagen binnen heb ipv een paar weken.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Bra-Jo schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:15:
Hebben jullie tips voor specifieke winkels in Bricklink (of daarbuiten) voor onderdelen? Ik wil wat sets compleet maken, en ik zoek eigenlijk iets in Europa (of liefst zelfs NL) zodat ik de blokken met een paar dagen binnen heb ipv een paar weken.
ik zou alles in een wanted list zetten en dan bricklink de meest ideale combinatie van stores in NL of EU laten zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

almightyarjen schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:28:
[...]

ik zou alles in een wanted list zetten en dan bricklink de meest ideale combinatie van stores in NL of EU laten zoeken
Oh verrek, kan dat ook al? Da's mooi! Tnx, ik ga vanavond ff puzzelen. d:)b

Nomen nescio

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Señor Sjon schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:58:
[modbreak]Mensen, hoe leuk ook. We gaan wel paal en perk stellen aan allerhande V&A acties in dit topic. Wil je je advertentie onder de aandacht brengen, zet hem dan in je onderschrift, maar hier reclame maken ervoor is niet de bedoeling.[/]
spoiler: Psst
Afbeeldingslocatie: https://moo.mappz.net/20171013psst.jpg
Doossie LEGO kopuh? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:59
LAD93 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

Damn, niet verwacht dat het US Capitol zo'n grote doos had.. Hier ga ik me wel mee vermaken :D
Ja ik vond hem ook nogal groot :D Zeker in verhouding met de andere gebouwen die ik heb, al de Trevi fontein ook stiekem best fors :P
Pagina: 1 ... 24 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .