Het Grote Lego Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 107 Laatste
Acties:
  • 1.008.090 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 16:14
GeeBee schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:49:
[...]

Dat ziet er inderdaad goed uit. Uitprinten doe ik niet, ik heb alles liever digitaal op de tablet.
Ik had de pagina-afmetingen wel vergroot in de hoop dat de resolutie dan mee zou gaan, maar dat kun je dus regelen met de zoompercentages.
Klopt :) met de zoom percentage kun je veel veranderen :) op den duur wil ik wel de meeste mocs van mij uitprinten maar eerst maar de onderdelen ervoor verzamelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 16:41

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 22:26

almightyarjen

When does the hurting stop?

Chakotay schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:01:
Heh, ik heb de buurkinderen van 8 & 5 vandaag wat van mijn oude Ice Planet & Space Police sets in elkaar laten zetten. Mooi om te zien hoeveeel verschil er is met de huidige instructies, ik moest regelmatig wat verduidelijken voor ze. Tegenwoordig zijn er veel meer stappen, en mis je veel minder snel een stukje door de inventory bij elke stap.

Op Reddit was daar laast ook wel een interessante discussie over.
toevallig gisteravond een paar classic space sets in elkaar gezet, ik moest echt weer even wennen aan de hoeveelheid parts per stap in de instructies. Ik ben een beetje lui geworden door de instructies van tegenwoordig :D voorkeur gaat wel uit naar de oude, al is het alleen dat die dikke boekwerken veel ruimte innemen...

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikHouben
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-10 17:22
mschol schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:10:
[...]

hier staat hij nog steeds in zijn doos, te wachten tot ik tijd (maar vooral ruimte heb)

zijn er al mensen die hun zwarte vip pas hebben?
Hij is binnen.
Wat een gigantische doos zeg!! :o
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

lego brengt periodiek een magazine uit (thema/minifig) echter krijg ik nergens gevonden waar je hierop kunt abboneren, weet iemand waar dat kan? (nld/eng uitvoering)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 20:16

Nyarlathotep

Crawling Chaos

mschol schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:10:
[...]

hier staat hij nog steeds in zijn doos, te wachten tot ik tijd (maar vooral ruimte heb)

zijn er al mensen die hun zwarte vip pas hebben?
Mijn MF is al in elkaar gezet. Maar... Hoe weet ik of ik zo'n unieke VIP pas krijg? Die wil ik wel hebben namelijk :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Nyarlathotep schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:09:
[...]

Mijn MF is al in elkaar gezet. Maar... Hoe weet ik of ik zo'n unieke VIP pas krijg? Die wil ik wel hebben namelijk :)
die kun je (zo verneem ik hier) enkel bemachtigen in een officiele lego store (bijv. in duitsland/belgie)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

himlims_ schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:11:
[...]

die kun je (zo verneem ik hier) enkel bemachtigen in een officiele lego store (bijv. in duitsland/belgie)
Volgens de FAQ van Lego wordt ie opgestuurd:

How will I receive my card?

The card will be sent via postal mail – please note that cards are not available in Brand Retail Stores. These will also be sent via post to ensure they’re personalisedand if applicable, linked to a pre-existing account. This means that all previously earned points will be available on the new card and it will already be activated. The original account will need to be fully registered by December 31, 2017.

https://shop.lego.com/en-US/Exclusive

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:54:
lego brengt periodiek een magazine uit (thema/minifig) echter krijg ik nergens gevonden waar je hierop kunt abboneren, weet iemand waar dat kan? (nld/eng uitvoering)
Uitgeverij Meis en Maas brengt die tijdschriften in Nederland onder lincentie uit. Volgens mij is er alleen voor Ninjago een abonnement mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
himlims_ schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:11:
[...]

we hebben het over de speciale zwarte vip pas: volgens medewerker in essen wordt die opgestuurd en krijgen alleen de eerste 20k kopers hem, alleen wanneer die dus komt weet ik niet en ben ik dus benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardcore
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 20:47
ToolkiT schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:40:
OK, veel animo dus.. ik zal er zoveel mogelijk meenemen :)
Mag ik ook m'n hand nog opsteken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
@ToolkiT maar het gaat dus een loterij worden voor die mini figuren? :P

Hoeveel mensen hebben ondertussen hun interesse getoond? (me too me too). Niet meer op twee handen te tellen toch? :D

Blijken ze straks niet meer op voorraad te zijn :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 23:00
Kapoen schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:43:
[...]

Inderdaad een leuke discussie, ik heb er even diagonaal overheen gelezen. Eén argument ivm de vereenvoudiging van de plannetjes en genummerde zakjes vond ik wel niet meteen terug, namelijk dat Lego sets tegenwoordig ook veel meer onderdelen en details bevatten.

Ik zie mezelf niet meteen een Millenium Falcon, Ninjago City, Assembly Square,... in elkaar zetten met de oude stijl van 'verticale' plannetjes waarbij je de verschillen tussen tekeningen moest vergelijken om te zien wat je nu precies moest plaatsen van onderdelen. Dat werkte goed voor de oudere sets, toen de grootste gebouwen grofweg tussen 300 en 400 onderdelen bevatten. Met sets van 1000+ onderdelen is dat niet te doen denk ik.

Ik weet niet of de vergelijking volledig opgaat, maar ik vond het grappig om te zien dat bijvoorbeeld 6380 Emergency Treatment (1987) 308 onderdelen bevat en het populaire Kerstsetje 40139 Gingerbread House (2015) 277 onderdelen bevat, maar wel gratis werd weggegeven :9
Nou kan ik niet spreken voor oude grote gewone Lego sets, maar bij Technic had je bij de oudere grote sets (1000-1500 parts) altijd een inventory per stap en dan moest je maar naar een plaatje kijken tot al je verzamelde onderdeeltjes op waren. En dan stond je model in 25-35 (!!!) stappen op tafel. Dit vergt wat geduld, wat kinderen nu nog minder hebben dan in mijn tijd, dus ja, queue domme instructies van vandaag de dag.

Nu kan je zeggen dat de oude Technic sets 2D bouwen (van de onderste brick af gewoon stapelen) waren waar de huidige sets 3D bouwen zijn en dus makkelijker, maar dan ben ik nog van mening dat Lego wel heel erg mikt op de meest ongeduldige/domme kinderen met de moderne instructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
Gim schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:10:

Hoeveel mensen hebben ondertussen hun interesse getoond? (me too me too). Niet meer op twee handen te tellen toch? :D

Toevallig sprak ik iemand die er was geweest.
Hij zei dit tegen mij;
3 max per persoon, snap alleen niet waarom aangezien er meer dan honderd hingen en constant aangevuld werden 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:22
kokkie20 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:58:
[...]

Hij zei dit tegen mij;
3 max per persoon, snap alleen niet waarom aangezien er meer dan honderd hingen en constant aangevuld werden 8)7
Anders schuiven mensen de hele voorraad in hun tas en dan heeft alleen een enkeling wat.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
Señor Sjon schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:38:
[...]

Anders schuiven mensen de hele voorraad in hun tas en dan heeft alleen een enkeling wat.
goed voor de online verkoop :+
Nee ik snap wel waarom hoor, maar het waren ook zijn woorden niet de mijne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Gim schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:10:

Meer animo dan ik kan krijgen vrees ik.. ik zal in de winkel eens kijken of ik iemand anders zo gek kan krijgen er ook een paar voor me te kopen.. even wat gepast geld meenemen dus..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

[...]

Hij zei dit tegen mij;
Waarom zoveel agressie en aversie tegen handelaren?

:+ Misschien was het wel een boze tweakert, die hebben het niet zo op handelaren/scalping

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:51

Chakotay

Lick here to continue

Ik had de 6879 van Ice Planet die de buurjongens in elkaar hadden gezet, daar kan je dan maar 1 ding mee doen natuurlijk:

SPACESHIP

Spaceship!

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:11
Hij zei dit tegen mij;
Als LEGO die restrictie niet aan zou brengen dan komen er vermogende handelaren die in één keer het hele rek (desnoods 100 zakjes in één keer) in hun mandje donderen en afrekenen, om ze vervolgens met flinke winst weer door te verkopen onder het mom van: handel is handel!

Aan de ene kant voorzien ze daarmee in een behoefte, omdat er heel veel mensen zijn die niet in staat zijn om die Lego winkel op Leicester Square in Londen te bezoeken maar wel graag die minifig zouden willen hebben. Die kunnen dan bij die handelaren terecht. Als Lego die Lester minifig via kunstmatige schaarste zo beperkt te koop biedt terwijl ze hem best overal via S@H zou kunnen verkopen, dan vragen ze er wel een beetje om.

Maar als ze geen restrictie zouden hebben dupeert LEGO wel de mensen die dan voor een leeg rek komen te staan in de winkel. Dus vandaar die restrictie. Het is een extra drempel om het die scalpers moeilijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
Haay schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:15:
[...]

Als LEGO die restrictie niet aan zou brengen dan komen er vermogende handelaren die in één keer het hele rek (desnoods 100 zakjes in één keer) in hun mandje donderen en afrekenen, om ze vervolgens met flinke winst weer door te verkopen onder het mom van: handel is handel!

Aan de ene kant voorzien ze daarmee in een behoefte, omdat er heel veel mensen zijn die niet in staat zijn om die Lego winkel op Leicester Square in Londen te bezoeken maar wel graag die minifig zouden willen hebben. Die kunnen dan bij die handelaren terecht. Als Lego die Lester minifig via kunstmatige schaarste zo beperkt te koop biedt terwijl ze hem best overal via S@H zou kunnen verkopen, dan vragen ze er wel een beetje om.

Maar als ze geen restrictie zouden hebben dupeert LEGO wel de mensen die dan voor een leeg rek komen te staan in de winkel. Dus vandaar die restrictie. Het is een extra drempel om het die scalpers moeilijker te maken.
Ik snap waarom lego de restrictie erop gezet heeft (En geef ze ook geen ongelijk) Enigste wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat het echt maar alleen in die specifieke winkel is en dan niet gewoon wereld wijd.
Snap ook zijn reactie wel (Hij wou er dus meerdere halen om ze voor de normale prijs aan mensen te verkopen die niemand kent verder in Engeland om ze eventueel te kunnen halen. Ja via bricklink of ebay heb je ze, maar daar betaal je ook gewoon heel fijn de hoofdprijs voor ;)
Zag toevallig vandaag op facebook groep 1 zakje te koop aangeboden worden voor 30 euro!
Maar goed hopelijk hebben een paar mensen hier meer geluk dat ze de lotterij gaan winnen van toolkit :D
Zelf ook nog steeds op zoek ernaar maar vind 30 euro voor 1 minifigure iets teveel van het goede :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:25
[...]
Als Lego die Lester minifig via kunstmatige schaarste zo beperkt te koop biedt terwijl ze hem best overal via S@H zou kunnen verkopen, dan vragen ze er wel een beetje om.
Zou het niet mogelijk zijn dat 'wanneer het stof is gaan liggen' we die Lester minifig als promotieartikel gaan krijgen in andere S@H/Lego Store winkels?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar heeft Lego belang bij een zekere kunstmatige schaarste/gekte.

Anders zouden ze dit niet (blijven) doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 08:23
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 04:48:
Blijkbaar heeft Lego belang bij een zekere kunstmatige schaarste/gekte.

Anders zouden ze dit niet (blijven) doen.
Lego wil ze exclusief houden zodat mensen de moeite nemen die specifieke winkel te bezoeken. En dan gelijk iets anders kopen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 17:02

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Afgelopen week heb ik in Belgrado doorgebracht en daar is sinds kort ook een Lego store!

Helaas (zoals alles dat geïmporteerd wordt) een stuk duurder dan in Nederland maar wel erg gaaf om een keer langs te gaan :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pIVhAoIVkev2qbfMBDiGZt6h/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SlWCAJlnE8ZDGzKIozSqzdlh/full.jpg

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kokkie20 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:55:
[...]

Ik snap waarom lego de restrictie erop gezet heeft (En geef ze ook geen ongelijk) Enigste wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat het echt maar alleen in die specifieke winkel is en dan niet gewoon wereld wijd.
Snap ook zijn reactie wel (Hij wou er dus meerdere halen om ze voor de normale prijs aan mensen te verkopen die niemand kent verder in Engeland om ze eventueel te kunnen halen. Ja via bricklink of ebay heb je ze, maar daar betaal je ook gewoon heel fijn de hoofdprijs voor ;)
Zag toevallig vandaag op facebook groep 1 zakje te koop aangeboden worden voor 30 euro!
Maar goed hopelijk hebben een paar mensen hier meer geluk dat ze de lotterij gaan winnen van toolkit :D
Zelf ook nog steeds op zoek ernaar maar vind 30 euro voor 1 minifigure iets teveel van het goede :+
idd, zag diezelfde op MP. als je reageert krijg je te horen dat er totaal geen winst gemaakt wordt omdat de kosten zo hoog zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
kokkie20 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:55:
[...]

Dus Bumblebee Girl wordt t ook niet voor jou? Ook zo'n goedkoop figuurtje. Mr gold daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 29-09 13:40
Even een vraagje over de Millennium Falcon UCS. Worden er hier nog meer van gemaakt of blijft het bij deze batch die er nu is geweest? Ik zou er graag 1 in mijn bezit willen hebben alleen de prijzen op Marktplaats slaan nergens op (meeste willen er 1100 voor hebben). Moet ik even geduld hebben of toch er 1 op Marktplaats aanschaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Kraanwater schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:20:
Even een vraagje over de Millennium Falcon UCS. Worden er hier nog meer van gemaakt of blijft het bij deze batch die er nu is geweest? Ik zou er graag 1 in mijn bezit willen hebben alleen de prijzen op Marktplaats slaan nergens op (meeste willen er 1100 voor hebben). Moet ik even geduld hebben of toch er 1 op Marktplaats aanschaffen?
gewoon geduld hebben, hij komt als het goed is vanzelf weer beschikbaar (lego heeft nergens gezegd dat hij limited is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

Jang is aan de gang gegaan met Boost, hij heeft er zijn eigen draai aan gegeven:

YouTube: LEGO Boost tank-bot self-driving test! 🤖

en hier zijn commentaar:

YouTube: LEGO Boost tank-bot up close! 🤖

Leuk om te zien, en het zorgt ook weer voor kriebels om er toch eentje aan te schaffen en er mee aan de slag te gaan. Zijn er hier nog meer die er mee aan de slag zijn gegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Kraanwater schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:20:
Geduld bewaren, net als mijzelf die een paar weken moest wachten op onderstaande set welke gisteren eindelijk bezorgd werd :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4FwJTnVBnjCfK5MXZZAfSBpb/full.jpg

Zakje 1 en 2 heb ik gisteravond even in elkaar gezet en het is nu al een aardig groot ding.

Strava

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[...]

Sit-rep:
Slechte nieuws: er is idd een max van 3 per klant...
Goede nieuws:
Na even praten met de store manager en de situatie uitgelegd hebben kon ik er 10 meekrijgen :)

In het schap hingen er trouwens plenty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 16:09
ToolkiT schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:40:
[...]

Sit-rep:
Goede nieuws:
Na even praten met de store manager en de situatie uitgelegd hebben kon ik er 10 meekrijgen :)

Dat word vechten dan voor de geïnteresseerde... >:) of natuurlijk slijmen bij ToolkiT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Sit-rep:
Goede nieuws:

Wat ik in zo'n situatie toch altijd denk: hoe moeilijk is het om de max 3 te kopen, naar buiten te gaan, even een andere winkel te bezoeken, en een uur later (ofzo) terug te komen en weer 3 te halen ? En dat dan te herhalen tot je er genoeg hebt. Of als je met meerdere personen (gezin bv) bent je rekent er zelf 3 af, en je vrouw ook, en je kind ook...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:51

Chakotay

Lick here to continue

@ToolkiT heuj, goed geregeld :)

Als je ze gaat verloten en we een nummer onder de 10 moeten kiezen, 42!

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
[...]

Sit-rep:
Goede nieuws:

nice..

ik hou het topic in de gaten om te zien hoe je de gelukkige winnaars gaat aanwijzen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Haay schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:47:
[...]

Wat ik in zo'n situatie toch altijd denk: hoe moeilijk is het om de max 3 te kopen, naar buiten te gaan, even een andere winkel te bezoeken, en een uur later (ofzo) terug te komen en weer 3 te halen ? En dat dan te herhalen tot je er genoeg hebt. Of als je met meerdere personen (gezin bv) bent je rekent er zelf 3 af, en je vrouw ook, en je kind ook...
Dat was ook mijn plan B, om random strangers te vragen er 3 voor me te kopen, maar dit was een betere oplossing.. de regel is denk ik om speculatie met die dingen te voorkomen/remmen..

De reden dat ze allen in deze shop te koop zijn is om mensen te lokken, en fig is ook speciaal voor deze shop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

vhal schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:05:
[...]

Geduld bewaren, net als mijzelf die een paar weken moest wachten op onderstaande set welke gisteren eindelijk bezorgd werd :+

[afbeelding]

Zakje 1 en 2 heb ik gisteravond even in elkaar gezet en het is nu al een aardig groot ding.
Het raketje was een paar dagen terug weer heel even te bestellen in o.a. de VS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen3950
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:21
Reinier schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:06:
[...]

Het raketje was een paar dagen terug weer heel even te bestellen in o.a. de VS :)
Ik was afgelopen zaterdag in Wijnegem en daar stonden véél dozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
[...]

Sit-rep:
Goede nieuws:

Oe.... hoop dat ik bij de gelukkigen zit! :) Hoeveel mag een gelukkige winnaar trouwens aan je betalen?
Chakotay schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:51:
@ToolkiT heuj, goed geregeld :)

Als je ze gaat verloten en we een nummer onder de 10 moeten kiezen, 42!
jaja, 42.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de nieuwe modular bekend wordt gemaakt?

Ik heb trouwens ook interesse in de Lester minifigure :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Gim schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:19:
[...]

Oe.... hoop dat ik bij de gelukkigen zit! :) Hoeveel mag een gelukkige winnaar trouwens aan je betalen?
Ik moet ff uitzoeken wat de wisselkoers en verzendkosten zijn.. eind van de maand ben ik mogelijk in NL dus ophalen is dan ook een optie.. stay tuned..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:56

The Eagle

I wear my sunglasses at night

@ToolkiT mocht je dr eentje over hebben hou ik me aanbevolen :)

Vwb Lego Boost: tijdje terug op mijn werk even mee mogen spelen. Werkt best leuk, app is vrij uitgebreid. Robot was al gebouwd, konden we helemaal sturen naar zijn doel. Uiteindelijk een fotograaf mee beschoten :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
Gim schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:09:
[...]

Dus Bumblebee Girl wordt t ook niet voor jou? Ook zo'n goedkoop figuurtje. Mr gold daargelaten.
Nope die wordt het ook niet voor mij :p spaar alleen maar minifigs die ik leuk vind :D
[...]

Sit-rep:
Goede nieuws:

Goed bezig, weet niet hoeveel animo vanuit tweakers er was maar we zullen aan het eind van de maand zien wie er 1 krijgt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

[afbeelding]

Ik ben ff in de war, ben je die raket set in elkaar aan het zetten of de banaan? If so, hoeveel onderdelen bevat die banaan dan wel niet? >:) _/-\o_
ToolkiT schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:46:
[...]

Ik moet ff uitzoeken wat de wisselkoers en verzendkosten zijn.. eind van de maand ben ik mogelijk in NL dus ophalen is dan ook een optie.. stay tuned..
Moest ik bij de gelukkigen zijn moet ik er wel even bij vertellen dat ik in het verre België woon. Indien dat een bezwaar is haal je mijn naam maar uit de lotterij, het is begrijpelijk indien je dit uniform zou willen afhandelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Kapoen op 06-10-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Volgens mij was de animo > 10. :)

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Voor de liefhebbers:

https://twitter.com/LEGO_Group/status/916302067945308160
Retweet for another chance to win this year's #LEGONYCC exclusive. LEGO BrickHeadz Boba Fett and Han Solo in Carbonite! 😍👏 @StarWars
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLdb33lUMAAiP7r.jpg:large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-10 22:29
[...]

Sit-rep:
Goede nieuws:

Dikke kudos voor het feit dat je alleen al deze moeite neemt man! Nu is het hopen hopen hopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kokkie20
^ ben het met pixels66 eens :) Of ik er nu 1 krijg of niet, alle lof voor jou dat je dit over hebt voor je mede-tweakers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 737freak
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 19:45
[...]

[afbeelding]

Waar heb je de 21309 besteld? Heb je tips hoe deze het beste te bemachtigen is hier in NL?
Alvast bedankt! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

737freak schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:45:
[...]

Waar heb je de 21309 besteld? Heb je tips hoe deze het beste te bemachtigen is hier in NL?
Alvast bedankt! :)
Gewoon in de lego webshop op die sporadische momenten dat deze set te bestellen is. Jammerlijk kent de lego webshop geen e-mail notificatie waardoor je elke dag wel even moet kijken of deze beschikbaar is. Ik had hem begin september besteld.

Andere weg is marktplaats of toch naar Belgie/Duitsland rijden... :|

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
pixels66 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:14:
[...]

Dikke kudos voor het feit dat je alleen al deze moeite neemt man! Nu is het hopen hopen hopen!
Mucho karma points! :) maar idd erg tof voor de gedane moeite! Wat zou t geven met een NL store? Een zeeuws meisje in klederdracht?

En man, zojuist de Destiny's Bounty gebouwd. Erg leuk om te bouwen en mooi met alle details. Groter dan verwacht ook :)

[ Voor 14% gewijzigd door Gim op 06-10-2017 20:08 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:59
Net klaar met mijn oude 8880 Super Car. Erg leuke build!
Afbeeldingslocatie: http://www.technicopedia.com/8880/8880iso.JPG
Alle onderdelen van tevoren schoon gemaakt en een paar ontbrekende via bricklink besteld.
Ik kan me nog goed herinneren hoe ik vroeger met al mijn spaargeld en opbrengst van een rommelmarkt naar de speelboom ging om deze te kopen. Wat een nostalgie 😁

[ Voor 47% gewijzigd door Marsman83 op 06-10-2017 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Laatst online: 06-10 22:26

almightyarjen

When does the hurting stop?

Marsman83 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:17:
[afbeelding]
Alle onderdelen van tevoren schoon gemaakt en een paar ontbrekende via bricklink besteld.
Ik kan me nog goed herinneren hoe ik vroeger met al mijn spaargeld en opbrengst van een rommelmarkt naar de speelboom ging om deze te kopen. Wat een nostalgie 😁
Dit was mijn laatste voordat ik de dark ages in ging, erg mooie set idd. Samen met de 8868 blijven het mijn favoriete Technic sets :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Ah de 8868, daar droomde ik vroeger van. Heb hem nooit gehad, misschien nu eens ergens op de kop tikken!
De 8880 was ook een van mijn laatste sets die ik vroeger gekocht had. Ben sinds kort weer actief met Lego, heerlijk is het om weer als vanouds steentjes bij elkaar te zoeken! Kom er helemaal tot rust van na een lange dag werken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

[afbeelding]
d:)b
Aah, die heb ik ook nog ergens in een verhuisdoos liggen, volgens mij zit deze nu in elkaar als het F1-model. Helaas ontbreken er nog wel het eea parts, ik mis alleen de tijd om alles te sorteren en te bricklinken. :X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-10 09:19

quelake

PSN Quelake

Marsman83 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:15:
Ah de 8868, daar droomde ik vroeger van. Heb hem nooit gehad, misschien nu eens ergens op de kop tikken!
De 8880 was ook een van mijn laatste sets die ik vroeger gekocht had. Ben sinds kort weer actief met Lego, heerlijk is het om weer als vanouds steentjes bij elkaar te zoeken! Kom er helemaal tot rust van na een lange dag werken 8)
Ik heb de 8868 nog liggen, incl doos (wel gewoon opgebouwd destijds). Wil er best vanaf als je interesse hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisO schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:47:
[...]

Dat word vechten dan voor de geïnteresseerde... >:) of natuurlijk slijmen bij ToolkiT ;)
moet ik me bij slijmen het volgende voorstellen :

hielen likken, voeten kussen en please please please zeggen ?? :/

nee, dank je, blijf wel gewoon hopen.

en met anderen eens, respect voor wat die gast voor mede tweakers over heeft !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:52
[afbeelding]
Oeh, hier ongeveer zelfde verhaal... ook de speelboom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-10 17:30

GeeBee

Oddball

Iemand een tip voor SR3D? De download op de site werkt niet.
En dan géén Softonic-linkjes natuurlijk :'(

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
GeeBee schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:24:
Iemand een tip voor SR3D? De download op de site werkt niet.
En dan géén Softonic-linkjes natuurlijk :'(
http://download.cnet.com/...3000-6677_4-75936287.html

cnet dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Volgens brickset krijgen we vanaf dinsdag toch nog een polybag actie, en dit tot 25 oktober.
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4504/23657034698_87e3cb6799_b.jpg
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4448/36799157354_b7767f68a4_b.jpg
De drempel is wel vrij hoog, je moet voor €125 aankopen om deze te krijgen.
Daarnaast is de timing ook jammer, zo vlak voor de traditionele feestdagen promo’s. Ik had gehoopt dat we deze poly pas volgende maand zouden krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 07-10-2017 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:10
Kapoen schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:29:
Volgens brickset krijgen we vanaf dinsdag toch nog een polybag actie, en dit tot 25 oktober.
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarnaast is de timing ook jammer, zo vlak voor de traditionele feestdagen promo’s. Ik had gehoopt dat we deze poly pas volgende maand zouden krijgen.
Valt samen met dubbel vip punten. Misschien wel het ideale moment om aan de 125 euro te geraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Dat ding heb ik een paar maanden geleden al voorbij zien komen. Was dat alleen maar een gelekte foto, of was ie toen al stiekem ergens te krijgen aan de andere kant van de wereld ofzo? Staat me iets van bij dat het een China-exclusive zou zijn, maar misschien dachten mensen dat vanwege het draakje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Roeltjuh schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:40:
Dat ding heb ik een paar maanden geleden al voorbij zien komen. Was dat alleen maar een gelekte foto, of was ie toen al stiekem ergens te krijgen aan de andere kant van de wereld ofzo? Staat me iets van bij dat het een China-exclusive zou zijn, maar misschien dachten mensen dat vanwege het draakje...
Het klopt dat deze eerst verscheen op de Aziatische markt. Daarna dook deze op op de kalender voor oktober in de VS.
Kapotto schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:36:
[...]

Valt samen met dubbel vip punten. Misschien wel het ideale moment om aan de 125 euro te geraken
De dubbele punten zijn nog niet bevestigd voor Europa, wel in de VS. Fingers crossed.

[ Voor 22% gewijzigd door Kapoen op 07-10-2017 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
[afbeelding]
[afbeelding]
daar is een grote variant van toch? of vergis ik mij nou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
mschol schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:13:
[...]

daar is een grote variant van toch? of vergis ik mij nou?
40145 Brand Retail Store
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/AdditionalImages/40145-1/40145_alt1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm8.static.flickr.com/7543/15234610664_d9fc7b3ab4.jpg
Deze set geven ze weg bij de opening van een nieuwe winkel of andere festiviteit.

[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 07-10-2017 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
[afbeelding]
[afbeelding]
Opzicht is het wel een vrij groot setje wat ze weg geven, maar €125 is natuurlijk wel vrij hoog, zeker als je ook beide feestdagen promo's wilt is het toch een behoorlijk bedrag wat je aan het uitgeven komt.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Is er ergens een overzicht van al die promoties te vinden? Op zich staat er nog genoeg op mijn verlanglijst, oa het winter treinstation, de oude viswinkel en die raket als ie ooit nog weer op voorraad is.. Wordt even puzzelen in welke volgorde ze aan te schaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Heeft hier iemand de Porsche 42056? Is het een leuke set?
Mij lijkt dit echt de Überlego set 😱
Zit eraan te denken om mijzelf deze met kerst te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Niet online
Marsman83 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:12:
Doorzoek dit topic maar eens op de term 'porsche' ;), men is niet onverdeeld positief en ik sluit me daar bij aan.
Ik vind zelf bijvoorbeeld de Claas tractor, die grofweg de helft kost (of met een beetje slim inkopen nog minder), veel leuker. Als je een beetje opschiet is ook de 42043 nog normaal beschikbaar, ook een betere aankoop wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Ik vond dit een hele gave set, maar heb ook meer met echte schaalmodellen dan algemene voertuigen. Met de mods is het leuk werken, heb er heel wat uurtjes aan verspijkerd.
Ik koop bijna geen sets (alleen losse steentjes) maar dit zijn sets die ik dan wel weer leuk vind om te hebben. Zo koop ik misschien de BMW r1200 ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ik heb 'm ook. Ik vind hem echt gaaf staan. Maar als je meer op de werking let en dat belangrijk vindt, dan is er nogal wat te klagen te vinden op het internet. Het is maar net wat je belangrijk vindt. Ik geef er persoonlijk niet zo om, ik vind de Porsche gewoon vet om te hebben, en hij is wel serieus groot..

Via Amazon voor leuke prijzen verkrijgbaar tegenwoordig.. Daar had ik 'm toen ook vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Ok thanks, ik ben best groot Porsche fan dus dat rechtvaardigt voor mij de prijs en de wat mindere functionaliteit.
Als het verder maar een leuke build is en hij er mooi uitziet.

Die Arocs lijkt me ook erg gaaf, zit te twijfelen tussen deze en die porsche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
Frieda schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:43:
Is er ergens een overzicht van al die promoties te vinden? Op zich staat er nog genoeg op mijn verlanglijst, oa het winter treinstation, de oude viswinkel en die raket als ie ooit nog weer op voorraad is.. Wordt even puzzelen in welke volgorde ze aan te schaffen!
indien je graag de lego winkel polybag wilt zul je dan de oude vis winkel of de apollo moeten aanschaffen aangezien het winter trein station onder de €125,- zit.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

Ik hoop dat die polybag ook in de fysieke winkels komt en dat we in die periode ook een dubbele VIP-actie staat. Ik wil binnenkort naar Centr-O en de Ninjago City staat nog op m'n verlanglijstje. Dat zou een mooie samenkomst van omstandigheden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pixels66
Marsman83 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:33:
Ok thanks, ik ben best groot Porsche fan dus dat rechtvaardigt voor mij de prijs en de wat mindere functionaliteit.
Als het verder maar een leuke build is en hij er mooi uitziet.

Yup, hier ook een Porsche fan, dus dat maakt al veel goed met zo'n set..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Niet online
Marsman83 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:33:
De Arocs is van medio 2015, met een gebruikelijke looptijd van 2 jaar voor een Technic set kun je zelf wel uitrekenen wat daarmee gaat gebeuren (vandaar ook mijn opmerking 'als je opschiet').
De Porsche heeft sowieso nog een jaar te gaan, hoewel daar meerdere theorieën over de ronde doen. Ofwel hij gaat er eerder uit vanwege tegenvallende verkopen, ofwel hij loopt langer omdat er uitgegaan werd van hogere verkopen en er nu een te grote voorraad is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:22
Zeehond schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:35:
[...]

indien je graag de lego winkel polybag wilt zul je dan de oude vis winkel of de apollo moeten aanschaffen aangezien het winter trein station onder de €125,- zit.
Alleen jammer dat de Apollo in S@H zeldzamer is dan het echte apparaat. :X

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
Señor Sjon schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:41:
[...]

Alleen jammer dat de Apollo in S@H zeldzamer is dan het echte apparaat. :X
Ja, dat is dan idd wel weer een beetje irritant ja :/

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Zeehond schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:35:
[...]

Je kan natuurlijk ook een aantal sets aanschaffen en zo aan €125 komen.
Als het winter station echt een vereiste is dan zou ik bijvoorbeeld dit aanschaffen:

- Winter Trein Station €75
- 40260 Halloween Haunt €10
- 40261 Thanksgiving €10
- 40154 Iconic Pencil Pot €13
- 40153 Iconic Birthday Table Decoration €8

Van één van de laatste vier sets zou ik een dubbel aanschaffen om aan de nodige €125 te komen, of één van de City start packs voor €10. Op deze manier heb je een redelijke mix van exclusieve S@H sets die ok zijn qua prijs-per-onderdeel verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
Kapoen schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:24:
[...]

Je kan natuurlijk ook een aantal sets aanschaffen en zo aan €125 komen.
Als het winter station echt een vereiste is dan zou ik bijvoorbeeld dit aanschaffen:

- Winter Trein Station €75
- 40260 Halloween Haunt €10
- 40261 Thanksgiving €10
- 40154 Iconic Pencil Pot €13
- 40153 Iconic Birthday Table Decoration €8

Van één van de laatste vier sets zou ik een dubbel aanschaffen om aan de nodige €125 te komen, of één van de City start packs voor €10. Op deze manier heb je een redelijke mix van exclusieve S@H sets die ok zijn qua prijs-per-onderdeel verhouding.
Dat is zeker ook een optie ja mocht Frieda daar ook interesse in hebben aangezien de huidige lijst al behoorlijk prijzig is :P

40170 city accessoires zou overigens ook nog wel een leuke zijn :)

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Zeehond schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:30:
[...]

Dat is zeker ook een optie ja mocht Frieda daar ook interesse in hebben aangezien de huidige lijst al behoorlijk prijzig is :P

40170 city accessoires zou overigens ook nog wel een leuke zijn :)
Ja precies! :) Maar ik heb gespaard, en ik heb ook nog VIP punten in te wisselen! Een tweede winter toy store erbij voor het winterdorp decor erbij zou ook leuk zijn, kan ik nog een huisje neerzetten. Ik heb eigenlijk nu al zin om dat winterdorp weer op te zetten, vind het altijd zo gezellig staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:39

Amphiebietje

In de blubber

[afbeelding]
Deze set heb ik ooit (als ik mij goed herinner) gekocht met geld dat ik voor mijn verjaardag had gekregen. De keus ging tussen deze en de space shuttle met fiber optics led verlichting... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Kapotto schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:36:
[...]

Ondertussen zijn de dubbele punten inderdaad bevestigd door promobricks, en dit van 10 t.e.m. 24 oktober.

Lego maakt er wel een potje van zeg. Eerst een lege kalender aankondigen voor september en oktober met alleen een store promo (Lloyd poly). Daarna kwam er ineens een Juniors/Duplo promo op S@H. En nu gooien ze onverwacht twee grote promo’s online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Nou, hopelijk is die VIP promo (zakje) nog beschikbaar in Londen tot het eind van die actie. Ik wil namelijk wanneer ik later deze maand in Londen ben de Assembly Square (180 GBP) kopen. Als ik daar dan nog dat promo zakje bij krijg, en dubbele VIP punten, dan is dat een goede koop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
Frieda schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:47:
[...]

Ja precies! :) Maar ik heb gespaard, en ik heb ook nog VIP punten in te wisselen! Een tweede winter toy store erbij voor het winterdorp decor erbij zou ook leuk zijn, kan ik nog een huisje neerzetten. Ik heb eigenlijk nu al zin om dat winterdorp weer op te zetten, vind het altijd zo gezellig staan!
Dat scheelt natuurlijk wel ja :). Opzicht als je wat mee huisjes wilt is het zeker nog het overwegen waard om een gebouw 2x te kopen om het wat voller te maken, en het ziet best leuk uit (het zelf de oude en de nieuwe staan). Weet niet hoeveel huisjes je momenteel hebt?

Wat betreft het winterdorp nu opbouwen zie ik het probleem niet Zeehond in "Het Grote Lego Topic - Deel 5" O-) :P

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Zeehond schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:51:
[...]

Dat scheelt natuurlijk wel ja :). Opzicht als je wat mee huisjes wilt is het zeker nog het overwegen waard om een gebouw 2x te kopen om het wat voller te maken, en het ziet best leuk uit (het zelf de oude en de nieuwe staan). Weet niet hoeveel huisjes je momenteel hebt?

Wat betreft het winterdorp nu opbouwen zie ik het probleem niet Zeehond in "Het Grote Lego Topic - Deel 5" O-) :P
Helemaal niet veel, Santa's workshop en de Toy Store, de trein en nog een allegaartje van kleine marktkraampjes en minifigs uit de advent dozen waar ik wat scenes mee heb gebouwd. Ik vind jouw landschap wel erg tof! :)

Maar goed, tijd zat tot de kerst en misschien trek ik toch de Silent Mary binnenkort uit de verpakking, die heb ik ook nog steeds liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
Frieda schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:26:
[...]

Helemaal niet veel, Santa's workshop en de Toy Store, de trein en nog een allegaartje van kleine marktkraampjes en minifigs uit de advent dozen waar ik wat scenes mee heb gebouwd. Ik vind jouw landschap wel erg tof! :)

Maar goed, tijd zat tot de kerst en misschien trek ik toch de Silent Mary binnenkort uit de verpakking, die heb ik ook nog steeds liggen!
Dat zijn er idd niet superveel wellicht dat je nog gebouwen hebt waar je sneeuw op kunt leggen in de vorm van witte platen en die toevoegen, naast een eventueel tweede toyshop? Verder bedankt :), heb er wat tijd in gestoken.

Veel bouwplezier met de Silent Mary :)

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/N9WPv3E3ZLeI3QNA1QVXa878/thumb.jpg

Allemachtig wat is ie groot. De foto doet geen recht. Voor 600 euro wellicht nog een idee om er eentje op te bergen voor over een paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
PWM schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 23:59:
[afbeelding]

Allemachtig wat is ie groot. De foto doet geen recht. Voor 600 euro wellicht nog een idee om er eentje op te bergen voor over een paar jaar.
Banaan voor schaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inieminie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-08 09:41
even domme vraag.... als ik vippoints inlever dan krijg ik wel gewoon vippoints over het resterende bedrag toch? en neem aan dat voor polybags oid het bedrag telt voordat ik de vippoints ingeleverd heb?

wilde de toyshop bestellen met actie maar misschien dan ook het station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Inieminie schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:07:
even domme vraag.... als ik vippoints inlever dan krijg ik wel gewoon vippoints over het resterende bedrag toch? en neem aan dat voor polybags oid het bedrag telt voordat ik de vippoints ingeleverd heb?

wilde de toyshop bestellen met actie maar misschien dan ook het station
het bedrag na vippunten aftrek is bepalend voor de goodies

over het resterende bedrag krijg je uiteraard punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
mschol schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:05:
[...]
het bedrag na vippunten aftrek is bepalend voor de goodies
Dat staat er net los van afaik, zodra je de drempel voor een promo hebt bereikt met je gekozen artikelen krijg je deze. De VIP punten zijn niet meer dan een uitgestelde korting, die los staan van andere promo's.

Anders zou dat nogal een serieuze opwaartse spiraal genereren qua aankoopbedragen en nog meer VIP punten ;)

*edit* eigenlijk zijn de VIP punten zelfs geen echte korting, het is geld dat je al hebt uitgegeven aka 'sigaar uit eigen doos'

[ Voor 32% gewijzigd door Kapoen op 09-10-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Heb zojuist de 42039 24uurs racewagen 2e hands besteld voor een leuke prijs. Staat denk ik erg mooi naast mijn 8880 en wellicht in de toekomst de 42056 :9~
Eind deze week dus weer flink wat bouwplezier :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Frieda schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:26:
[...]

Er komt ook nog een set (31080) aan. Wellicht ook een mooie creator toevoeging. Een winter lodge. Da's dan toch een gebouw erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Zeehond schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 23:44:
[...]

Dat zijn er idd niet superveel wellicht dat je nog gebouwen hebt waar je sneeuw op kunt leggen in de vorm van witte platen en die toevoegen, naast een eventueel tweede toyshop? Verder bedankt :), heb er wat tijd in gestoken.

Veel bouwplezier met de Silent Mary :)
Ja ik moet eigenlijk eens gewoon wat witte platen shoppen! En thanks, de Mary is een leuke build volgens mij :)
Gim schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:59:
[...]

Er komt ook nog een set (31080) aan. Wellicht ook een mooie creator toevoeging. Een winter lodge. Da's dan toch een gebouw erbij.
Hey, dat zou tof zijn! Nu hopen dat ie deze winter nog voor de kerst uitkomt, kan ie er mooi bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
PWM schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 23:59:
[afbeelding]

Dat soort stickers met "Biggest set ever made" moeten ze niet doen als ik in de winkel loop...
Dan wil ik nog wel eens de neiging hebben er een post-it of zo onder te plakken met "but also smallest stock ever" :P

(niet dat ik acute plannen had er 1 te kopen, maar over een maandje had leuk geweest en dat zie ik eerlijk gezegd ook niet gebeuren met de voorraden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

AppieNL schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 16:12:
[...]

Dat soort stickers met "Biggest set ever made" moeten ze niet doen als ik in de winkel loop...
Dan wil ik nog wel eens de neiging hebben er een post-it of zo onder te plakken met "but also smallest stock ever" :P

(niet dat ik acute plannen had er 1 te kopen, maar over een maandje had leuk geweest en dat zie ik eerlijk gezegd ook niet gebeuren met de voorraden)
Serieus? Er staan er hier gewoon 5 in de schappen (Oppry Mills, Tennessee). Misschien nog leuke grijze import mogelijkheid :p

EDIT:

Mmm, kunnen natuurlijk ook gewoon lege verpakkingen zijn. Loop van de week nog eens langs.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 09-10-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Misschien dat ze de winkels wel goed bevoorraden en de site mondjesmaat. Deden/doen ze bij de Saturn V ook geloof ik.
Pagina: 1 ... 23 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .