met mijn vip punten wordt hij in DE <700 euro, prima bedrag om hem op dag 1 te halen..
heb je die VIP punten op je Duitse account?mschol schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:04:
met mijn vip punten wordt hij in DE <700 euro, prima bedrag om hem op dag 1 te halen..
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
ik rij naar oberhausen en laat daar mijn vip kaart zientismij schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:09:
[...]
heb je die VIP punten op je Duitse account?
Ervaringen uit het verleden die wel garantie geven voor de toekomst. Het is alleen de vraag of iedereen er van kan profiteren en daar heb ik geen garantie voor, maar dat heeft wel een kans van 90% denk ik.Fladder80 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:54:
[...]
Vanwaar dat vertrouwen dat ze hem stevig gaan afprijzen?
VIP punten op deze set is sowieso leuk, 40 euro alweer retour.
[ Voor 7% gewijzigd door AppieNL op 01-09-2017 17:11 ]
Voor de Batmankostuum verzamelaars, bij TRU komt volgende aanbieding aan ivm hun 'Bricktober' event:

Promobricks.de zegt dat deze set te koop zal aangeboden worden (voor 15 euro), thebrickfan.com houdt het op een gratis doos bij een minimale aankoop van $75.

Promobricks.de zegt dat deze set te koop zal aangeboden worden (voor 15 euro), thebrickfan.com houdt het op een gratis doos bij een minimale aankoop van $75.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Oktober dus bij TRU gaan kijken. Heb al redelijk wat van Batman dus dit is een mooie aanvulling. Hoe je t krijgt is dus nog even de vraag. ThanksKapoen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:11:
Voor de Batmankostuum verzamelaars, bij TRU komt volgende aanbieding aan ivm hun 'Bricktober' event:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
thanx a lot, simpel, duidelijk en dus heeeeeel erg simpel voor die kleinehatsa schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 05:27:
[...]
Ik heb wat instructies voor kerstversiering liggen. PB je mail even, dan stuur ik 't naar je op!
Vandaag even ontstressen met lego vuurtoren set 31051, ik heb het iets uitgebreid en er een soort van diorama van gemaakt.

He, ik heb opeens een mailtje dat de Saturn verzonden is. Dat is snel, bij het bestellen stond er 'na 6 september'...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Waarschijnlijk moet je daarvoor naar Amerika. Aan Bricktober wordt hier in NL niet gedaanGim schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:22:
[...]
Oktober dus bij TRU gaan kijken. Heb al redelijk wat van Batman dus dit is een mooie aanvulling. Hoe je t krijgt is dus nog even de vraag. Thanks
Mjah, had t al gepost en toen bedacht ik me dat ook... wie weet op eBayMagic6399 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:12:
[...]
Waarschijnlijk moet je daarvoor naar Amerika. Aan Bricktober wordt hier in NL niet gedaan
Volgens promobricks.de zijn ze te krijgen via TRU Duitsland.Magic6399 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:12:
[...]
Waarschijnlijk moet je daarvoor naar Amerika. Aan Bricktober wordt hier in NL niet gedaan
Leveren zij wel aan Nederlandse adressen?Kapoen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 23:15:
[...]
Volgens promobricks.de zijn ze te krijgen via TRU Duitsland.
Het enige wat ik zo direct in hun voorwaarden vind:
*edit* bij een 'test aankoop' zie ik Nederland wel bij de mogelijkheden staan.a) Allgemeine Versandkosten
Für den Versand außerhalb von Deutschland fällt folgende Versandkostenpauschale an:
Belgien 5,95€
Polen 11,95€
Italien 11,95€
Lieferung ins Ausland
Eine Lieferung ist in folgende Länder möglich:
Niederlande
Belgien
Polen
Italien
[ Voor 40% gewijzigd door Kapoen op 02-09-2017 09:08 ]
Toys'r'us.nl levert vanuit Duitsland dus wellicht staat die actie ook op hun Nederlandse site.
@almightyarjen
Misschien kun je de dradenboel oplossen door de aansturing aan de andere kant van de loopwagen te monteren (== loopwagen omdraaien
) en dan de draden en slangen via zo'n rupsband te laten lopen.
Misschien kun je de dradenboel oplossen door de aansturing aan de andere kant van de loopwagen te monteren (== loopwagen omdraaien

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Is eigenlijk al bekend wanneer je voor de UCS MF je de order kan plaatsen? nu alleen verlanglijstje...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
als vip lid kan je vanaf 14 september bestellensimons schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:28:
Is eigenlijk al bekend wanneer je voor de UCS MF je de order kan plaatsen? nu alleen verlanglijstje...
Klopt, zeggen ze wel, maar je kan toch niet online bestellen.Kapoen schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:02:
[...]
*edit* bij een 'test aankoop' zie ik Nederland wel bij de mogelijkheden staan.
[...]
NL staat niet in het dropdown menu bij bestelformulier. België wel.
Het is meer dat ik anders een vriendelijke mede tweakers nodig heb die heel toevallig familie in Duitsland heeft wonen om eenmalig een pakketje door te sturen
die mini figuren van Batman zien er gewoon geinig uit! 
Maar klopt. Afgaande op bouwsteentjes.info vorig jaar is t niet leverbaar naar Nederland.
Maar klopt. Afgaande op bouwsteentjes.info vorig jaar is t niet leverbaar naar Nederland.
[ Voor 17% gewijzigd door Gim op 02-09-2017 13:38 ]
Ik heb dit topic kortgeleden ontdekt en "toevallig" een paar bestellingen geplaatst op amazon.de (lego boek en 41068) en op https://shop.lego.com/nl-NL/Serie-17-71018 maar n aantal poppetjes voor mijn dochter als ze zich goed gedraagt :-)
€1,99. Dan is t goed te doenjohnb52 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:50:
Ik heb dit topic kortgeleden ontdekt en "toevallig" een paar bestellingen geplaatst op amazon.de (lego boek en 41068) en op https://shop.lego.com/nl-NL/Serie-17-71018 maar n aantal poppetjes voor mijn dochter als ze zich goed gedraagt :-)
Even een vraagje voor de mensen met de Lego Boost 17101 set.
Je hebt een tablet nodig met android of IOS.
Nu heb ik hier 2 tablet allebei met windows10 maar wel 2x een mobiele telefoon met android. IS de handleiding die alleen via de "tablet"kan ook op een telefoonscherm te zien of werkt die software niet eens op een telefoon ?
[edit]
Niet dus want op apparaten met een scherm kleiner dan 8" kan de app sowieso niet geinstalleerd worden blijkt uit de specificaties :
Mijn zoontje is al een tijdje aan het sparen maar dit is toch wel ff een domper.
Je hebt een tablet nodig met android of IOS.
Nu heb ik hier 2 tablet allebei met windows10 maar wel 2x een mobiele telefoon met android. IS de handleiding die alleen via de "tablet"kan ook op een telefoonscherm te zien of werkt die software niet eens op een telefoon ?
[edit]
Niet dus want op apparaten met een scherm kleiner dan 8" kan de app sowieso niet geinstalleerd worden blijkt uit de specificaties :
Had eigenlijk geen zin om alleen hiervoor weer een andere tablet aan te schaffen.Hardware
Android tablet met Bluetooth Low Energy technologie (Bluetooth 4.1 of hoger)
1 GB RAM
Dual core processor 1,4 GHz
Scherm van 8 inch of groter
Microfoon
Luidspreker
Besturingssysteem
Android 5.0 of hoger
Geteste apparaten
ASUS ZenPad S 8,0"
Google Pixel C
HTC Nexus 9
HTC Nexus 9 (2)
Lenovo Yoga Tablet 2 8"
Lenovo Yoga Tab 3 8"
Nvidia SHIELD Tablet (LTE)
Samsung Galaxy Tab S
Samsung Galaxy Tab A
Samsung Galaxy Tab S2 NOOK
Sony Xperia Z2 Tablet (LTE)
Sony Xperia Z3 Tablet Compact (LTE)(2)
Xiaomi Mi Pad 2
Mijn zoontje is al een tijdje aan het sparen maar dit is toch wel ff een domper.
[ Voor 58% gewijzigd door harley op 02-09-2017 14:43 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Helaas moet je voor de Lego Boost een tablet (IOS of Android) hebben van meer dan 7 inch. Voor meer tablet specificaties https://www.lego.com/nl-n.../boost?ignorereferer=true
Het is wel raadzaam om je aan de lijst van tablets te houden. Ik heb het geprobeerd met een Huawei Mediapad M3 maar dat gaf problemen met de bluetooth verbinding terwijl de specs klopten.
Het is wel raadzaam om je aan de lijst van tablets te houden. Ik heb het geprobeerd met een Huawei Mediapad M3 maar dat gaf problemen met de bluetooth verbinding terwijl de specs klopten.
Wel mooi dat je nu met de 3x vip points voor € 127,- aan vip points krijgt bij de nieuwe Millenium Falcon. Ik ga er zo maar eens eentje bestellen. Die krijgt een mooi plekje in mijn nieuwe kantoor.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Someone returns disappointed in 3, 2, 1...Major_ton schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:16:
Wel mooi dat je nu met de 3x vip points voor € 127,- aan vip points krijgt bij de nieuwe Millenium Falcon. Ik ga er zo maar eens eentje bestellen. Die krijgt een mooi plekje in mijn nieuwe kantoor.
Je kan ook gewoon zeggen wat je weet...
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Gewoon wat hier boven al een paar keer staat, hoor. Is nog niet te bestellen,Major_ton schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:25:
[...]
Je kan ook gewoon zeggen wat je weet...
Kijk, dat helpt een stuk meer. Ik zou toch zweren dat hij gister wel te bestellen was, maar dat heb ik verkeerd gezien dan. Houdt dit in dat de MF uiteindelijk niet met de 3x VIP points te bestellen is?NMJ schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:27:
[...]
Gewoon wat hier boven al een paar keer staat, hoor. Is nog niet te bestellen,.
Klopt. Die actie eindigt morgen, de MF is pas vanaf de 14e beschikbaar (voor LEGO VIP's).Major_ton schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:30:
[...]
Kijk, dat helpt een stuk meer. Ik zou toch zweren dat hij gister wel te bestellen was, maar dat heb ik verkeerd gezien dan. Houdt dit in dat de MF uiteindelijk niet met de 3x VIP points te bestellen is?
Het is om te janken!!! Bedankt voor de info!NMJ schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:32:
[...]
Klopt. Die actie eindigt morgen, de MF is pas vanaf de 14e beschikbaar (voor LEGO VIP's).
de saturn (maandag weer stock) en bb8 waren op in BE
BE schijnt 40 MF's binnen te krijgen op dag 1, verwachting is dat die binnen 2 uur uitverkocht zijn.
Er wordt niet aan reserveren gedaan
als je de slave 1 wilt hebben, NU je slag slaan; hij staat binnenkort op retiring soon
intressant feitje: de MF is de eerste set die voor release(verkoop) geshowcased wordt in de winkel
hij weegt trouwens 15KG
BE schijnt 40 MF's binnen te krijgen op dag 1, verwachting is dat die binnen 2 uur uitverkocht zijn.
als je de slave 1 wilt hebben, NU je slag slaan; hij staat binnenkort op retiring soon
intressant feitje: de MF is de eerste set die voor release(verkoop) geshowcased wordt in de winkel
hij weegt trouwens 15KG
[ Voor 4% gewijzigd door mschol op 02-09-2017 16:02 ]
Thx voor de tip, ik heb idd een soort systeem als dat gebruikt bij de container terminal van een paar jaar geleden.GeeBee schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:26:
@almightyarjen
Misschien kun je de dradenboel oplossen door de aansturing aan de andere kant van de loopwagen te monteren (== loopwagen omdraaien) en dan de draden en slangen via zo'n rupsband te laten lopen.
[afbeelding]
Zonet heb ik mijn 10226 Sopwith Camel afgebroken en herleid tot schoendoosformaat (letterlijk). Een rotklus, maar het model stond alleen maar stof te happen op een anonieme rek. Hopelijk heb ik goed gekozen qua categorieën/zakjes bij het sorteren, of een toekomstige wederopbouw gaat lastig worden
Volgende kandidaat schoendoosbewoner wordt de 42009 Mobile Crane MKII. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat deze veel lastiger gaat worden qua afbraakwerk...
Volgende kandidaat schoendoosbewoner wordt de 42009 Mobile Crane MKII. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat deze veel lastiger gaat worden qua afbraakwerk...
Dat hangt van je schoenmaat af...
40 van die grote dozen vult t magazijn goed, maar 2 uur? Met de hype kan ik me voorstellen dat t nog rapper gaat. Best een gok als je vooral voor die set die kant op gaat.mschol schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:50:
hij weegt trouwens 15KG
Kan je online 's nachts gewoon vanaf 00:01 bestellen?Gim schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:20:
[...]
40 van die grote dozen vult t magazijn goed, maar 2 uur? Met de hype kan ik me voorstellen dat t nog rapper gaat. Best een gok als je vooral voor die set die kant op gaat.
Ik ben niet van plan om die MF te missen. Ik wacht hier al jaren op.
mja, dat is wat zij schatten..Gim schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:20:
[...]
40 van die grote dozen vult t magazijn goed, maar 2 uur? Met de hype kan ik me voorstellen dat t nog rapper gaat. Best een gok als je vooral voor die set die kant op gaat.
de truuk is dus bij opening aanwezig te zijn wil je zeker weten (of iig je kansen maximaliseren) dat je er op dag 1 een te pakken krijgt
de BB8 hadden ze, 100+ stuks ofzo binnengekregen, die waren gister al uitverkocht; en dat was dan een voorraad waar ze het een week mee hadden moeten doen

volgens mij werkt lego zijn site pas ergens in de ochtend bij, dus dan issie pas in de ochtend te bestellenRikHouben schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:38:
[...]
Kan je online 's nachts gewoon vanaf 00:01 bestellen?
Ze zijn redelijk slordig qua beheer van S@H, veiligheidshalve kan je de dag er voor ook al een paar keer checken... dankzij een attente medetweaker hier (sorry, ik ben de naam vergeten) kon ik zo de Saturn V een dag voor de officiële release al bestellen.RikHouben schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:38:
[...]
Kan je online 's nachts gewoon vanaf 00:01 bestellen?
Die staat hier ook op de planning om in de komende weken gesloopt te worden en voorlopig in een box te zitten. Net als m'n Unimog, 8466, 42030, 42043 en misschien nog wat meer dingen.Kapoen schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:14:
Rotwerkje dat ik al minimaal een half jaar aan het uitstellen ben.
overigens krijgen de eerste kopers een speciaal star wars pasje waarmee in 2018 speciale sets en kortingen te krijgen zijn
niet heeel bijzonder, maar dan loont het iig om vroeg erbij te zijn
Zag t inderdaad bij S@H. Als je dan toch een VIP pasje wil, is dit wel een erg gave om te hebben.mschol schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:53:
overigens krijgen de eerste kopers een speciaal star wars pasje waarmee in 2018 speciale sets en kortingen te krijgen zijn
Ik heb het gevoel dat de AFOL gemeenschap steeds groter wordt en meer uitgeeft. Allerlei speciale sets zijn in no time uitverkocht. Of denken jullie dat het allemaal investeerders zijn die een run op nieuwe sets veroorzaken?
Veel succes allezinds! Ik heb wel de indruk dat die oranje brickseparators niet bijster goed zijn in het uitduwen van die technic pin connectors. Ik had al bijna een paar van die grijze pinnetjes vervormd bij de afbraak van de Sopwith.AppieNL schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:50:
[...]
Die staat hier ook op de planning om in de komende weken gesloopt te worden en voorlopig in een box te zitten. Net als m'n Unimog, 8466, 42030, 42043 en misschien nog wat meer dingen.
Rotwerkje dat ik al minimaal een half jaar aan het uitstellen ben.
Ook in Oberhausen waren de BB-8's op vandaag (zaterdag rond 13:00). Bij S@H staat 'ie nu op nalevering na 19 september...mschol schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:50:
Beide denk ik. Maar zeker ook veel handelaren gezien het aantal Saturns wat ik Marktplaats voorbij zie komen.almightyarjen schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:20:
Ik heb het gevoel dat de AFOL gemeenschap steeds groter wordt en meer uitgeeft. Allerlei speciale sets zijn in no time uitverkocht. Of denken jullie dat het allemaal investeerders zijn die een run op nieuwe sets veroorzaken?
Ja, dat ding is vrij nutteloos bij Technic, die hoek bij het asje bovenop dat ding maakt z'n gebruik vrij beperkt. De oude Technic boekjes hadden van die Lego gemaakte 'tools' om dingen te ontmantelen. Sommige gebruik ik nog steeds, maar dan in een moderne uitvoering, zoals de klassieke pin-push tool: 12L asje met axle connector en daarop zo'n dingetje, handig bij priegel hoekjes.Kapoen schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 19:40:
[...]
Veel succes allezinds! Ik heb wel de indruk dat die oranje brickseparators niet bijster goed zijn in het uitduwen van die technic pin connectors. Ik had al bijna een paar van die grijze pinnetjes vervormd bij de afbraak van de Sopwith.
Een beetje van alles vermoed ik. Een poging om mijn gedachten te ordenen:almightyarjen schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:20:
- Een aantal AFOLs zullen proberen een dubbele (of meerdere) aankoop te doen om hun hobby te financieren.
- in mijn vriendenkring merk ik dat mensen sporadisch of impulsief een aankoop doen van een model zoals de Technic Porsche, Saturn V of Star Wars UCS of... gewoon als therapie/afleiding, maar zonder verdere interesse in de hobby. Tegenwoordig is een AFOL net zo normaal als mensen die zich verkleden en naar één of andere sci-fi beurs gaan, of de meest obscure bordspelen in huis halen. Allemaal trendy escapisme voor volwassenen
- de bekendheid van Lego als merk stijgt nog, oa. door de films en bv. de lancering van de Millenium Falcon die in de mainstream pers gegooid wordt.
Moet eerlijk bekennen dat ik een beetje moe wordt van al die Starwars shizzle. Heb dr vroeger al nooit iets aan gevonden, en nu nog steeds niet. Laat staan dat ik 400 of 800 euro uit zou geven aan een doos met vnl grijze stukjes. Nee dank u.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Idd, doe mij maar classic spaceThe Eagle schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 20:41:
Moet eerlijk bekennen dat ik een beetje moe wordt van al die Starwars shizzle. Heb dr vroeger al nooit iets aan gevonden, en nu nog steeds niet. Laat staan dat ik 400 of 800 euro uit zou geven aan een doos met vnl grijze stukjes. Nee dank u.
Ik denk dat ik ergens de komende dagen mijn 6973 maar eens ga controleren op compleetheid, en een poging doen om de boel schoon te krijgen. Hij zit nog grotendeels in elkaar (mogelijk al ruim 20 jaar) in mijn unsorted-stash
Of telt Ice Planet niet als classic space?
Fingers crossed dat we volgend jaar een classic space set krijgen in de Lego 60e verjaardagssets.
Yups. Niet voor niks van de week deze gekocht:
Plus Dimensions set van Emmet, A-team en Knightrider. Stukje jeugdherinnering
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Serieus? Ben die dingen vanmiddag gewoon bij de Intertoys tegen gekomen in de stad.pi! schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 19:49:
[...]
Ook in Oberhausen waren de BB-8's op vandaag (zaterdag rond 13:00). Bij S@H staat 'ie nu op nalevering na 19 september...
Ja voor mij net wel. Alles daarna niet meer. Maar personen van een paar jaar jonger zullen denken dat het thema daarna (exploriens ofzo?) nog onder classic space valt
[Fitty-mode]
Echt niet!
Classic space is alleen de eerste serie -> 1978 tm 1987/88
http://lego.wikia.com/wiki/Classic_Space
Vanaf Blacktron (1987) is het al geen classic space meer.
Echt niet!
Classic space is alleen de eerste serie -> 1978 tm 1987/88
http://lego.wikia.com/wiki/Classic_Space
Vanaf Blacktron (1987) is het al geen classic space meer.

[ Voor 27% gewijzigd door GeeBee op 03-09-2017 00:01 ]
die grote nieuwe? lijkt me dat alleen lego die atm verkooptDe Rikster schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:48:
[...]
Serieus? Ben die dingen vanmiddag gewoon bij de Intertoys tegen gekomen in de stad.
Nee hoor...mschol schreef op zondag 3 september 2017 @ 00:22:
[...]
die grote nieuwe? lijkt me dat alleen lego die atm verkoopt
Zie zelfs de fisherman store al bij TRU liggen. Waardoor de Brickwatch prijsverlaging mail al binnenkwam voordat ik mijn bij Lego bestelde set binnenkreeg. Dat is wel ietwat minder
Ja die van 109,99 de 75187.mschol schreef op zondag 3 september 2017 @ 00:22:
[...]
die grote nieuwe? lijkt me dat alleen lego die atm verkoopt
Alleen bij LEGO krijg je momenteel polybag en extra vip punten toch op SW? Dus wat dan voordeliger is? Maar die old fishing store is wel interessant!!!!
[ Voor 10% gewijzigd door Gim op 03-09-2017 09:11 ]
Verwijderd
misschien domme vraag, maar wie of wat is TRU ?
ken een hoop winkels waar ze me met alle plezier zien komen om me spaarpot om te keren, maar TRU
ken een hoop winkels waar ze me met alle plezier zien komen om me spaarpot om te keren, maar TRU
Toys-R-UsVerwijderd schreef op zondag 3 september 2017 @ 09:15:
misschien domme vraag, maar wie of wat is TRU ?
*edit* promobricks.de heeft de kalender voor september/oktober promoties overlopen:
store only
- 15/9 - 31/10: kalender coupon 9: gratis Ninjago Keychain (Mr. Wu)
- 27/10 - 31/10: kalender coupon 10: gratis... iets... ivm Halloween.
- 15/9 - 29/10: Ninjago Movie Lloyd Polybag, bij minimum aankoop €30
store & online
- nog tot 29/10: Kai's Dojo Pod bij elke Ninjago aankoop (geen min. bedrag)
Ik vraag me af of deze kalender wel compleet is, je moet voor 3 van de 4 promoties naar een Lego store gaan. Dus online klanten hebben vrij weinig opties de komende twee maanden. Daarnaast ontbreekt de dubbele VIP punten periode in oktober die we andere jaren wel kregen. Ook is er geen melding van de eerste Kerstmis freebie.
[ Voor 86% gewijzigd door Kapoen op 03-09-2017 10:08 ]
Sowieso een gekte. Er komt naar gevoel zoveel uit de laatste tijd wat groots is. Saturn V, Ninjago City, MF, (BB8), Old Fishing Store.
Welke lego fanaten hier met een uitpuilende spaarpot laten de MF eigenlijk compleet links liggen? Ookal is het de grootste en duurste set ooit en weet heel de wereld, die niet into lego is, dit door alle media aandacht?
Ben je nog wel fanaat als je hem niet koopt
Niet-lego collega's en vrienden die met stomheid geslagen zijn en dat jij net die ene set niet hebt die zij net wel kennen 
Hoppa, Old fishing store besteld.
Welke lego fanaten hier met een uitpuilende spaarpot laten de MF eigenlijk compleet links liggen? Ookal is het de grootste en duurste set ooit en weet heel de wereld, die niet into lego is, dit door alle media aandacht?
Ben je nog wel fanaat als je hem niet koopt
als je geen star wars fan bent, kan koop je hem nietGim schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:05:
Sowieso een gekte. Er komt naar gevoel zoveel uit de laatste tijd wat groots is. Saturn V, Ninjago City, MF, (BB8), Old Fishing Store.
Ben je nog wel fanaat als je hem niet kooptNiet-lego collega's en vrienden die met stomheid geslagen zijn en dat jij net die ene set niet hebt die zij net wel kennen
een heel groot, normalere, set is voor genoeg mensen iets waar ze op wachten
[ Voor 5% gewijzigd door mschol op 03-09-2017 10:13 ]
LOL, maar iedereen houdt toch van star warsmschol schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:11:
[...]
als je geen star wars fan bent, kan koop je hem niet
een heel groot, normalere, set is voor genoeg mensen iets waar ze op wachten
Ik zou hem zelf al kopen en dan waarschijnlijk een paar jaar op zolder bewaren. Niet eens als investering maar gewoon omdat ik dat ding de komende tijd echt nergens kan plaatsen haha. Dan ga ik alleen maar stukjes kwijtraken. Dus tja, schiet niet op
[ Voor 25% gewijzigd door Gim op 03-09-2017 10:23 ]
de originele kon ik kwijt waar nu mijn bucketwheel en shield carrier staanGim schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:19:
[...]
LOL, maar iedereen houdt toch van star warsMaar vooruit, mensen die echt totaal niks hebben met Star wars zullen hun geld elders aan uitgeven.
Ik zou hem zelf al kopen en dan waarschijnlijk een paar jaar op zolder bewaren. Niet eens als investering maar gewoon omdat ik dat ding de komende tijd echt nergens kan plaatsen haha. Dan ga ik alleen maar stukjes kwijtraken. Dus tja, schiet niet opDing is kolossaal
die moeten wijken, want ik moet nu 2 MF's kwijt (~13k aan stukjes, ~25kg lego
Verwijderd
en een misschien nog dommere vraag, hoe zoeken jullie naar aanbiedingen op amazon ?
ben nu ff aan het gluren, maar ruim 400 pagina's met ons geliefde speelgoed hihi
ben nu ff aan het gluren, maar ruim 400 pagina's met ons geliefde speelgoed hihi

Ik meen dat je bij brickwatch kon kiezen voor een winkel en dan de scherpste prijzen. Meen ik. Of het is gewoon over alle winkels heen de beste aanbiedingen.Verwijderd schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:42:
en een misschien nog dommere vraag, hoe zoeken jullie naar aanbiedingen op amazon ?
Zelf heb ik een fiks aantal sets in de brickwatch staan en hoor vanzelf wel of er eentje voordelig is, waar dan ook.
En verder forums zoals deze en sites zoals bouwsteentjes.info met aanbieding alerts.
Op brickwatch vind je een overzicht van de meeste promoties op webwinkels, en de verschillende amazon winkels staan er ook tussen uiteraard. Stel wel je landcode rechtsboven goed in.Verwijderd schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:42:
Ik heb niets met SW. Ik ken de films uiteraard, maar in mijn Lego collectie heb ik slechts enkele SW minifigs en mini builds. De UCS MF gaat hier dan ook zeker niet komen, maar dat wil niet zeggen dat ik geen gelijkaardig bedrag kan uitgeven aan andere sets die ik nog wilGim schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:19:
[...]
LOL, maar iedereen houdt toch van star warsMaar vooruit, mensen die echt totaal niks hebben met Star wars zullen hun geld elders aan uitgeven.
Even een domme vraag, maar houdt de plank dat? Bedoel met slechts 1 MF. Zeker als t een glazen plaat is. Of laat je er een dikkere plaat inzetten.mschol schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:33:
[...]
de originele kon ik kwijt waar nu mijn bucketwheel en shield carrier staan
die moeten wijken, want ik moet nu 2 MF's kwijt (~13k aan stukjes, ~25kg lego)
Niet. Via brickwatch.net kun je de prijzen volgen/zien. Na bezoek van Denemarken dit jaar voor het eerst hier wat besteld.Verwijderd schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:42:
Het is redelijk suf dat Amazon op heel wat producten de beperking heeft dat je Amazon Prime moet hebben om te mogen bestellen. Proeflidmaatschap genomen en besteld. De Prime zending kwam pas na ruim een week aan.
Ik weet niet wanneer ik weer een proeflidmaatschap mag nemen, maar betalen voor Prime voor snelle verzending is iig onzin
Iemand zei hier laatst dat de MINI Cooper EOL zou gaan, en ik snap het wel. De kleur van de groene stenen is vast moeilijk, er zitten duidelijke kleurverschillen in de stenen. De motorkap is hier in two-tone ..
het is een kastje waar ik max 1 mf kwijt kan, ik ga daarboven wel een plank maken denk ik om ook die andere kwijt te kunnen.Gim schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:56:
[...]
Even een domme vraag, maar houdt de plank dat? Bedoel met slechts 1 MF. Zeker als t een glazen plaat is. Of laat je er een dikkere plaat inzetten.
10/15 KG moet voor een plank of kastje geen probleem zijn lijkt mij
Als hij EOL gaat dan neem ik aan niet vanwege kleur maar omdat hij al lang beschikbaar is.biomass schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:57:
[...]
Iemand zei hier laatst dat de MINI Cooper EOL zou gaan, en ik snap het wel. De kleur van de groene stenen is vast moeilijk, er zitten duidelijke kleurverschillen in de stenen. De motorkap is hier in two-tone ..
Het is maar een vermoeden maar hogere productie kosten vanwege de kleur (afwijkingen) en minder vraag omdat de Mini niet zo vrolijk oogt als de T1? De Volkswagen bus loopt al langer mee. We hebben ze nu alle twee, dus mij maakt het niet meer uit
Problemen met kleurschakeringen zijn niet exclusief voor deze set. Ongeveer elke set met grote structuren heeft er tegenwoordig mee te maken. Enkele maanden geleden heb ik uit een PaB muur blauwe 1x2 bricks gehaald die lichtjes andere tinten hebben.biomass schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:14:
Het is maar een vermoeden maar hogere productie kosten vanwege de kleur (afwijkingen) en minder vraag omdat de Mini niet zo vrolijk oogt als de T1? De Volkswagen bus loopt al langer mee. We hebben ze nu alle twee, dus mij maakt het niet meer uit
Ik zie nu pas iets aparts. Had de old fishing store in mijn winkelmand. Hele proces doorlopen bij TRU, betaald met PayPal en vervolgens terugkomen bij TRU op een pagina dat mijn winkelmand leeg is. Althans ik keek er nu naar, dacht klaar te zijn na betaling.
Geen bevestiging van TRU, ook niet per mail, zie ook (nog!) niks bij Paypal in de app. Als ik vervolgens weer naar de hoofdpagina van TRU ga dan zie ik het artikel weer in mijn winkelmand.
Ik zie spoken...
Maar geen idee of ik nu een bestelling gaande heb en even moet wachten.
Iemand anders die dit kent van TRU en of PayPal? Zonde als ik de aanbieding misloop maar wil ook niet met 2 exemplaren eindigen.
Geen bevestiging van TRU, ook niet per mail, zie ook (nog!) niks bij Paypal in de app. Als ik vervolgens weer naar de hoofdpagina van TRU ga dan zie ik het artikel weer in mijn winkelmand.
Ik zie spoken...
Iemand anders die dit kent van TRU en of PayPal? Zonde als ik de aanbieding misloop maar wil ook niet met 2 exemplaren eindigen.
[ Voor 4% gewijzigd door Gim op 03-09-2017 11:28 ]
@Gim heb je wel een bevestiging van je bestelling gekregen of iets bij order status staan?
200 fish found!
Helemaal niks. Heb het proces in 1 keer gelijk doorlopenZeehond schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:30:
@Gim heb je wel een bevestiging van je bestelling gekregen of iets bij order status staan?
Wellicht kunnen dan beter even morgen met hun klanten service bellen om te vragen. Ik denk wellicht het veiligste wat je even kunt doen om het zeker te weten.Gim schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:35:
[...]
Helemaal niks. Heb het proces in 1 keer gelijk doorlopen
200 fish found!
Heb dit ook gehad bij m'n laatste bestelling. Ik heb toen iets van 5x de laatste stap gedaan dat ik wel een bevestiging kreeg van PayPal maar niet van Toys'r'us. Vervolgens gebeld en de man aan de telefoon zei dat ik niet al m'n pop ups blocks had uitgeschakeld (had ik wel). Als ik om 17:00 uur niet het bevestigingsmailtje kreeg, moest ik maar bellen. Dus toen maar gebeld, order gecancelled en weer opnieuw online er in gezet (PayPal bedrag was direct na cancel weer terug), ging toen nog niet goed en heeft de man aan de telefoon het doorgestuurd naar de afdeling die er over gaat, toen kreeg ik de volgende ochtend het mailtje.Gim schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:27:
Ik zie nu pas iets aparts. Had de old fishing store in mijn winkelmand. Hele proces doorlopen bij TRU, betaald met PayPal en vervolgens terugkomen bij TRU op een pagina dat mijn winkelmand leeg is. Althans ik keek er nu naar, dacht klaar te zijn na betaling.
Ik zie spoken...
Toys'r'us bestelsysteem is gewoon knudde, bij elke andere shop is het bevestigingsmailtje ook de bevestiging dat ze gaan verzenden, dat gaat Toys'r'us pas daarna checken en wat soms dan ook gebeurd is dat zij hem dan cancellen omdat ze pas over 3 weken weer voorraad hebben (en 90% van de klanten zal het geen ramp vinden te wachten voor die leuke prijs), maar dat betekent eigenlijk voor deze prijs kunnen we niet meer leveren. Kunnen ze wel leveren, krijg je pas het derde verlossende mailtje dat het verzonden wordt.
Heel veel bestel ik dus niet bij ze en ik hou er altijd rekening mee dat ik de lul ga zijn en niks krijg.
Ik heb hele dikke glasplaten (1cm-ish dik) die vast wel 10+ kg kunnen dragen (staat al dik een jaar een helicarrier op eentje, maar de Falcon komt toch op de houten plank eronder van 3cm dik, mede doordat ik dan genoeg ruimte heb voor @Pin0's plan om schuin te zetten en dat ik ben gerustgesteld dat die niet er door heen dondertGim schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:56:
[...]
Even een domme vraag, maar houdt de plank dat? Bedoel met slechts 1 MF. Zeker als t een glazen plaat is. Of laat je er een dikkere plaat inzetten.
Zijn trouwens ook genoeg Star Wars fans die de MF lelijk vinden en veel liever een andere UCS zien
[ Voor 32% gewijzigd door AppieNL op 03-09-2017 14:42 ]
Ik heb eens even gekeken naar een mail forwarding service. De nieuwe MF bestellen en laten leveren in de UK scheelt bijna 150 euro! Shipping naar Nederland kost ongeveer 50 euro dus je kan 100 euro besparen.
Maar....
Forward2Me blijkt dus alle pakketten eerst te openen, om te kijken of er niet iets in zit wat eigenlijk niet verstuurd mag worden!
Geen idee of ze je mooie mint MF doos opentrekken om alles te doorzoeken, maar dat risico ga ik natuurlijk niet lopen. Jullie zijn dus gewaarschuwd...
Het staat in hun voorwaarden blijkbaar, en reviews op Trustpilot geven dit ook aan helaas....
Maar....
Forward2Me blijkt dus alle pakketten eerst te openen, om te kijken of er niet iets in zit wat eigenlijk niet verstuurd mag worden!
Geen idee of ze je mooie mint MF doos opentrekken om alles te doorzoeken, maar dat risico ga ik natuurlijk niet lopen. Jullie zijn dus gewaarschuwd...
Het staat in hun voorwaarden blijkbaar, en reviews op Trustpilot geven dit ook aan helaas....
@Nyarlathotep als je hem dag 1 wil dan gewoon bij S@H kopen. Je betaalt meer maar je hebt hem dan zeker en niemand die met de bestelling rommelt.
Mjah ik zie dus geeneens activiteit binnen de PayPal app dus heb een vaag vermoeden dat iets fout is gegaan met de cache of zo. Schijn bestelling en schijn betaling.AppieNL schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:40:
[...]
Heb dit ook gehad bij m'n laatste bestelling. Ik heb toen iets van 5x de laatste stap gedaan dat ik wel een bevestiging kreeg van PayPal maar niet van Toys'r'us. Vervolgens gebeld en de man aan de telefoon zei dat ik niet al m'n pop ups blocks had uitgeschakeld (had ik wel). Als ik om 17:00 uur niet het bevestigingsmailtje kreeg, moest ik maar bellen. Dus toen maar gebeld, order gecancelled en weer opnieuw online er in gezet (PayPal bedrag was direct na cancel weer terug), ging toen nog niet goed en heeft de man aan de telefoon het doorgestuurd naar de afdeling die er over gaat, toen kreeg ik de volgende ochtend het mailtje.
[ Voor 7% gewijzigd door Gim op 03-09-2017 11:53 ]
hm ben niet zo iemand die hem in doos op zolder laat staan, bouw ze allemaal, maar als ze de doos stuk maken is de lol er wel vanaf. Maar even doorzoeken en anders kost het gewoon echt geld om hem snel te hebben.Nyarlathotep schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:44:
Ik heb eens even gekeken naar een mail forwarding service. De nieuwe MF bestellen en laten leveren in de UK scheelt bijna 150 euro! Shipping naar Nederland kost ongeveer 50 euro dus je kan 100 euro besparen.
Maar....
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
ik neem aan dat ze de verzenddoos opentrekken, niet productdoos?Nyarlathotep schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:44:
Maar....
Geen idee, maar ik neem het risico niet. Ik heb zowat alle dozen bewaard, in nieuwstaat. Dat wil ik met deze zeker weten ook doen.mschol schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:12:
[...]
ik neem aan dat ze de verzenddoos opentrekken, niet productdoos?
mschol schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:44:
[...]
volgens mij werkt lego zijn site pas ergens in de ochtend bij, dus dan issie pas in de ochtend te bestellen
Damn, ik zie het alweer gebeuren. Jaren wachten to je eindelijk de kans hebt op een MF en dan zal ik 'm wel weer net missen.Kapoen schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:44:
[...]
Ze zijn redelijk slordig qua beheer van S@H, veiligheidshalve kan je de dag er voor ook al een paar keer checken... dankzij een attente medetweaker hier (sorry, ik ben de naam vergeten) kon ik zo de Saturn V een dag voor de officiële release al bestellen.
BB-8 staat ook al in back-order.
Mooie vergelijking tussen de 2007 UCS Millennium Falcon en de 2017 UCS Millennium Falcon:

Zie verdere uitleg in het artikel: https://www.brickhello.co...nnium-Falcon-2007-vs-2017

Zie verdere uitleg in het artikel: https://www.brickhello.co...nnium-Falcon-2007-vs-2017
Dit heb ik ook weleens gehad, bij een storing van het betalingsverkeer tussen Paypal en mijn bank (bedrag kon niet worden afgeschreven).Gim schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:27:
Ja, vrij recentelijk met het orderen van de X-Wing uit Rogue One een maandje of 2 terug. Ding zit in mijn winkelmandje, betaling via Paypal leek goed te gaan, terug in de winkel. Dank voor uw bestelling. Maar: Geen bevestiging van Paypal, geen mail van TRU. Uiteindelijk nog even gewacht een dag of 2 of er alsnog een mail zou komen. Nope, actie weer afgelopen.Gim schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:27:

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Ik heb uiteindelijk gewoon nogmaals besteld en toen ging het wel goed.ElectricHead schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:38:
[...]
Ja, vrij recentelijk met het orderen van de X-Wing uit Rogue One een maandje of 2 terug. Ding zit in mijn winkelmandje, betaling via Paypal leek goed te gaan, terug in de winkel. Dank voor uw bestelling. Maar: Geen bevestiging van Paypal, geen mail van TRU. Uiteindelijk nog even gewacht een dag of 2 of er alsnog een mail zou komen. Nope, actie weer afgelopen.
Waar het mee te maken lijkt te hebben is dat ik de bestelling in de webshop heb gedaan met de browser die door Samsung wordt aangeboden; nooit die browser vervangen door Chrome. Vanuit de webshop werd ik naar de Paypal app geleidt (had ook de bank app kunnen zijn voor ideal) en na (schijnbare) betaling werd ik teruggeleidt naar de webshop.... echter gebeurde dit in Chrome! Kan me voorstellen dat de webshop in Chrome dan vervolgens geen flauw idee heeft omdat ik daar niet aangemeld ben of niks.
Maar goed, 2e keer ging het wel goed; bestelling geplaatst zo'n 2 uur later. Echter heb ik naderhand wel 2 entries in Paypal erbij, zeer kort na elkaar en ook pas na m'n succesvolle bestelling. Ben er nog niet aan uit of die 2 entries behoren tot die zelfde bestelling. In elk geval een andere status. Even in de gaten houden dus wat dit gaat doen. Bij Toys R Us heb ik nog steeds slechts 1 bestelling. *UPDATE* gelet op m'n geschiedenis lijken de 2 entries normaal.
Dus mjah, lag het nu aan de browser-app interactie of was er toch sprake van een storing... als ik maar 1x betaal en maar 1 bestelling krijg. Ik wil hem ook best 2x ontvangen en 1x betalen, maar niet andersom
Wel jammer dat je de actie bent misgelopen!
En nu back 2 LEGO
Ze worden momenteel aangeboden bij ToysRus.nl!Kapoen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:11:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gratis bij een bestelling van €40 euro... of gewoon los bestellen.
Alleen jammer dat ik gisteren m'n LEGO bestelling al gedaan heb. Komt goed, allang blij dat ze ook hier in ons kikkerlandje te bestellen zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Gim op 04-09-2017 12:33 ]
Bij Lego zelf ? Mijne is onderweg met DHL, verwacht hem eind vd week. Geen idee waar vandaan het verstuurd wordt. Zo te zien is het nog niet ingescand door DHL.RikHouben schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:16:
[...]
[...]
Damn, ik zie het alweer gebeuren. Jaren wachten to je eindelijk de kans hebt op een MF en dan zal ik 'm wel weer net missen.
BB-8 staat ook al in back-order.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mijn Saturn komt volgens de DHL Track/trace vanaf "KUEHNE + NAGEL" in Geel. Is echter helaas nog niet bezorgd, de bezorgpoging van afgelopen zaterdag is helaas mislukt door "tijdelijke overmacht". De bezorger is überhaupt niet langsgeweest en komt vandaag nog een keer. Hopen dat hij aan het einde van het bezorg-tijdslot komt dan maar, of het bij de buren afgeeft.loekf2 schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:38:
[...]
Bij Lego zelf ? Mijne is onderweg met DHL, verwacht hem eind vd week. Geen idee waar vandaan het verstuurd wordt. Zo te zien is het nog niet ingescand door DHL.
Beetje off topic, maar mijn ervaring is dat thuisblijven voor DHL (Parcel) geen zin heeft. In de meeste gevallen is het een uur extra na het verlopen van het tijdslot dat ze afgeven. M'n Saturn V kwam zelfs 2 uur te laat. Laatst kwam een Amazon.de zending ook gewoon een uur te laat.Chakotay schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:48:
[...]
Mijn Saturn komt volgens de DHL Track/trace vanaf "KUEHNE + NAGEL" in Geel. Is echter helaas nog niet bezorgd, de bezorgpoging van afgelopen zaterdag is helaas mislukt door "tijdelijke overmacht". De bezorger is überhaupt niet langsgeweest en komt vandaag nog een keer. Hopen dat hij aan het einde van het bezorg-tijdslot komt dan maar, of het bij de buren afgeeft.
Wat ik ook een probleem vind is dat je een zending alleen naar een afhaalpunt binnen 1-2 kilometer kunt sturen. PostNL (en UPS) zijn daar veel flexibeler in.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
PostNL is punctueler inderdaad. De DHL-bezorgers hebben ook altijd gigantische haast, een paar keer gehad dat ik er achteraan moest rennen omdat de bezorger alweer gevlucht was voordat ik bij de voordeur kon zijn.loekf2 schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:05:
[...]
Beetje off topic, maar mijn ervaring is dat thuisblijven voor DHL (Parcel) geen zin heeft. In de meeste gevallen is het een uur extra na het verlopen van het tijdslot dat ze afgeven. M'n Saturn V kwam zelfs 2 uur te laat. Laatst kwam een Amazon.de zending ook gewoon een uur te laat.
Wat ik ook een probleem vind is dat je een zending alleen naar een afhaalpunt binnen 1-2 kilometer kunt sturen. PostNL (en UPS) zijn daar veel flexibeler in.
Daarnaast, kon ik maar een afhaalpunt kiezen... De bezorger was niet eens langsgeweest, dus ook geen briefje met code om de zending aan te passen. Als hij vanavond 2 uur na het tijdslot aankomt is het helemaal prima, dan is er tenminste iemand thuis
Een eerste visual van de eerste Kerstfreebie is opgedoken op hothbricks.com

Het is een advent kalender zoals we er verleden jaar ook al eentje hebben gehad. Op de Italiaanse kalender staat deze vanaf 22 oktober bij een minimum aankoop van €65. Ik verwacht dat we deze ook hier zullen zien.

Het is een advent kalender zoals we er verleden jaar ook al eentje hebben gehad. Op de Italiaanse kalender staat deze vanaf 22 oktober bij een minimum aankoop van €65. Ik verwacht dat we deze ook hier zullen zien.
[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 04-09-2017 13:29 ]
Ik heb het niet aan gedurfd om nogmaals te bestellen. Nu inmiddels afgelopen vrijdag maar even gedaan voor Force Friday II met extra VIP punten en een kleine bijbetaling in VIP punten.Gim schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:14:
[...]
Ik heb uiteindelijk gewoon nogmaals besteld en toen ging het wel goed.
Waar het mee te maken lijkt te hebben is dat ik de bestelling in de webshop heb gedaan met de browser die door Samsung wordt aangeboden; nooit die browser vervangen door Chrome. Vanuit de webshop werd ik naar de Paypal app geleidt (had ook de bank app kunnen zijn voor ideal) en na (schijnbare) betaling werd ik teruggeleidt naar de webshop.... echter gebeurde dit in Chrome! Kan me voorstellen dat de webshop in Chrome dan vervolgens geen flauw idee heeft omdat ik daar niet aangemeld ben of niks.
Maar goed, 2e keer ging het wel goed; bestelling geplaatst zo'n 2 uur later. Echter heb ik naderhand wel 2 entries in Paypal erbij, zeer kort na elkaar en ook pas na m'n succesvolle bestelling. Ben er nog niet aan uit of die 2 entries behoren tot die zelfde bestelling. In elk geval een andere status. Even in de gaten houden dus wat dit gaat doen. Bij Toys R Us heb ik nog steeds slechts 1 bestelling. *UPDATE* gelet op m'n geschiedenis lijken de 2 entries normaal.
Dus mjah, lag het nu aan de browser-app interactie of was er toch sprake van een storing... als ik maar 1x betaal en maar 1 bestelling krijg. Ik wil hem ook best 2x ontvangen en 1x betalen, maar niet andersom![]()
Wel jammer dat je de actie bent misgelopen!
En nu back 2 LEGO
Dus, van de week heb ik weer wat Lego erbij en hopelijk volgende week ook de Saturn V.
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Huidige bestelling annuleren (of terugsturen als het binnen komt) en een nieuwe bestelling plaatsen. Heb ik ook net gedaan. Viel mij bij TRU wel op dat je nadat je de bestelling hebt geplaatst met de Paypal snel checkout je het ook nog moet bevestigen in de webshop voordat hij definitief is. Mogelijk is dat fout gegaan bij sommige? (de TRU site ziet er namelijk uit als een overzicht wat je hebt besteld, maar dat moet je onderaan eerst nog accepteren voordat het echt een order wordt).Gim schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:58:
[...]
Alleen jammer dat ik gisteren m'n LEGO bestelling al gedaan heb. Komt goed, allang blij dat ze ook hier in ons kikkerlandje te bestellen zijn
Ben trouwens vandaag ook even langs de Lego store in België gegaan. De Saturn was weer ruim op voorraad (ze hadden er 170 binnen gekregen) @mschol nog bedankt voor de tip!
Edit: Bij de Lego store lag nog een mooi boekje van de Falcon
[ Voor 51% gewijzigd door Eppo © op 04-09-2017 17:33 ]
Ja, bij Lego zelf.loekf2 schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:38:
[...]
Bij Lego zelf ? Mijne is onderweg met DHL, verwacht hem eind vd week. Geen idee waar vandaan het verstuurd wordt. Zo te zien is het nog niet ingescand door DHL.
Nu blijkt hij pas de 19de verscheept te worden. Uiteraard nadat de MF beschikbaar komt. Maar je krijgt je tripple VIP points pas als je pakje verstuurd wordt.
Niks VIP points van BB-8 voor de aankoop van de MF dus, in mijn geval.
Waarom koop ik nog bij Lego zelf???
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked
.
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked