Zou er ingehaald worden deze race?!? Spannend!!!
RIC heeft net echt mazzel gehad zeg.
"When you grow up your heart dies"
De medical car is geen ambulance. Hij is alleen bedoeld om de dokter met z'n spullenboel bij een ongeluk te krijgen.-Sander- schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:33:
Wat ik dan weer niet snap is dat de medical car een lage station auto is, waarom niet een G AMG ofzo? Dat stapt toch veel beter in als je van alles gekneust of gebroken hebt?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Pff, VER lijkt wel sneller, zit echt op de bips van BOT, maar er is simpelweg gewoon geen ruimte geloof ik...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Zaterdag: RIC boos op team
Zondag: Max boos op team
Gezellig.
Zondag: Max boos op team
Gezellig.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als die vanavond/vannacht de Indy500 wint, zeker!nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:36:
ALO natuurlijk DOTD
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
BOT loopt uit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En dat 78 ronden lang hè. Zie die onboard beelden.
SAI is toch wel lekker constant op die zesde plek, zowel training als kwali en nu de race.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Heeft er in ieder geval toch een Mercedes aan kop gereden
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ja echt niet normaal. Dat doe ik met mijn passat variant ook dagelijks wanneer ik tussen de file door laveer. Saaie race man.
PER deed even een do or die.
Een Sauber zou hier nog kunnen pareren, inhalen is onmogelijk hier met deze autosalwaysleft schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:38:
Mercedes kan gewoon pareren lijkt het.
dat was BOTnachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:38:
HAM :"does it look comfortable?"
Het is niet dat BOT nu ineens slijtage gaat krijgen van de banden, waardoor VER in het voordeel is. Ben bang dat het moment weg is.
Waiting on the world to change
En Perez wil naar Ferrari?? muahaha
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ja, ik snap niet waarom. Hij zat er nog niet half naast...nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:39:
PEREZ is kwaad op FI..
Dan ga je lekker in de tuin zitten met een biertje in dit weerKrukar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:40:
[...]
In 78 ronden één inhaalactie op de baan, spannende race man
Als je zelfs aan het einde van de tunnel de hele race geeneen inhaalpoging ziet, dan weet je wel dat de auto's echt onmogelijk zijn gemaakt om elkaar te volgen....
Het zit je wel hoog he? Dat je tijdens zo'n saai evenement in het topic blijft roepen dat je het zo saai vindt?Krukar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:40:
[...]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat zit ik ookUltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:41:
[...]
Dan ga je lekker in de tuin zitten met een biertje in dit weer
Perez is goed bezig eerst stoffel van het circuit rijden en nu kvyat
En Stroll houdt het op 5 ronden voor het einde voor gezien.
Welke race kijk jij? In de eerste ronde is er al 4 keer ingehaald ofzo!Krukar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:40:
[...]
Geparkeerd in de pits. Z'n helicopter was gearriveerd om hem op te komen halen van de BSO.Wognummer schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:41:
Stroll eraf?
Stroll out, maar hij liep dan ook eerder al te klagen over z'n remmen. Beter dit dan dat hij 'm crasht..
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Zou je alsjeblieft ergen anders op het forum willen gaan zeuren? Wij vinden het namelijk wél spannend genoeg om te kijken. Of gewoon niet meer reageren aub.Krukar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:40:
[...]
Waiting on the world to change
hou je biertje dan maar met 2 handen vast
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Max gaat hem er niet voorbij krijgen ben ik bang...
En dat heerschap zit dan waarschijnlijk ook nog in de Codemasters F1 2018 game....sjaool schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:41:
En Stroll houdt het op 5 ronden voor het einde voor gezien.

Inhaalacties bij het wegrijden tellen niet en volgens mij heeft er buiten de start niemand ingehaaldFastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:41:
[...]
Welke race kijk jij? In de eerste ronde is er al 4 keer ingehaald ofzo!
Je kan beter pit strategy of the day doen in monaco....
Dit is het. Zie Max echt niet voorbij Bottas komen.
Waarom dan constant de onboard vanaf Bottas?
Waarom kijk jij een saaie race? Ik kijk naar een race vol spektakel. Wat is nou gek? Iets kijken wat je leuk vindt om te zien of iets waar je geen bal aan vindt en daar maar over doordrammen in een topic vol mensen die je geen F1-tans vindt? Ga buiten in het zonnetje een spannend boek lezen ofzoKrukar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:42:
[...]
Het zit je wel hoog hé? dat je tijdens zo'n spannende race in het topic blijft roepend at je het niet saai vindt?

[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 28-05-2017 15:43 ]
Denk het ook niet. Er lijkt ook gewoon echt geen ruimte voor te zijn. Toch die bredere banden dit jaar, denk ik.alwaysleft schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:43:
Dit is het. Zie Max echt niet voorbij Bottas komen.
Ik kijk omdat ik elke F1 race kijk, mag ik het daarom niet saai vinden?Grrrrrene schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:43:
[...]
Waarom kijk jij een saaie race? Ik kijk naar een race vol spektakel. Wat is nou gek? Iets kijken wat je leuk vindt om te zien of iets waar je geen bal aan vindt en daar maar over doordrammen in een topic vol mensen die je geen F1-tans vindt? Ga buiten in het zonnetje een spannend boek lezen ofzo
Ik denk het ook niet.UltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:42:
Max gaat hem er niet voorbij krijgen ben ik bang...
"Look after my car.."

De wedstrijd is niet de beste van de kalender, maar ik vind je commentaar in dit topic vooral saai.Krukar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:44:
[...]
Ik kijk omdat ik elke F1 race kijk, mag ik het daarom niet saai vinden?
Hey kijk, een boot met tieten erop.
#JustMonacoThings
#JustMonacoThings
Dan had je de 24h Nurburgring moeten kijken. Wát een einde die laatste 2 uren waren super spannend.Krukar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:44:
[...]
Ik kijk omdat ik elke F1 race kijk, mag ik het daarom niet saai vinden?
F1 stond hier een beetje op de achtergrond. De on-board beelden zijn geweldig maar ja het is niet dé race van inhaal pogingen.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Voor iedereen die weer een saaie 2 uur heeft gehad, welkom bij uren vol actie in de FIA WEC. Eerst volgende is Le Mans, daarna weer de kleinere 6 uur races.
Ricciardo wel lucky driver of the weekend. Zwaar outqualified, maakt een fout die net zo goed zijn race kon kosten en alsnog op het podium
Ik zit al aan mijn derde, met deze wedstrijd tijd genoeg om tussendoor wat te drinkenKrukar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:45:
[...]
Ik reageerde alleen op iemand anders, doe is niet zo geprikkeld. Pak een biertje ofzo
Vind iemand de race hier ook saai?
Jammer maar helaas. Hopen op sprinklers volgend jaar
.
Had Kimi wel een overwinning gegund.
Jammer maar helaas. Hopen op sprinklers volgend jaar
Had Kimi wel een overwinning gegund.
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 28-05-2017 15:47 ]
Vergeet niet de voorkeursbehandelingRichardQG schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:46:
Ricciardo wel lucky driver of the weekend. Zwaar outqualified, maakt een fout die net zo goed zijn race kon kosten en alsnog op het podium
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dat gaat lachen worden met commentaar zometeen
Hij heeft het vooral aan zijn zeer snelle rondjes doorrijden te danken gehad.
Je neemt me de woorden uit de mond, maar goed, die moet je ook hebben. Vorig jaar was dramatisch voor hem, die had hij kunnen winnen.RichardQG schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:46:
Mwoah, dat valt echt mee hoor. Logische "gok" van het team, die helaas voor Max goed uitpakte. Hij voelt zich genaaid, maar was vanuit het team bekeken logisch.
Verstappen zo eerst maar even potje Fifa doen om af te koelen, dan CV bij Niki en Toto droppen en daarna de pers te woord staan.
Omdat er niemand voor hem reed....sjaool schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:47:
[...]
Basement Bios ---- Exo-S
Op het juiste moment pieken, noemen ze dat
In het hele weekend hoefde hij maar 2 laps snel te zijn voor een podiumplaats.
Ook zonder die 15'ers had hij het gered. De soft was gewoon een aardig stukje trager.sjaool schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:47:
[...]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Waar het om gaat is dat je niet langszij een andere auto kan komen tenzij je er naast eentje begint. Bij de officiële statistieken worden inhaalacties in de 1e ronde ook niet geteld, dus er zijn gewoon nul officiële inhaalacties geweest.FastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:44:
[...]
AHAHAHAH, ja, zo kan ik het ook wel, zeuren dat er geen inhaalacties zijn "nee, die tellen niet"
Blijft een irritant ventje, Vettel

Haters everywhere but I don’t really care
Toch wel lekker dat RB wel op het podium staat, ben echter bang dat het volgende race weer plek 5/6 wordt.
En wat zou dat geven?dr.lowtune schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:48:
Verstappen zo eerst maar even potje Fifa doen om af te koelen, dan CV bij Niki en Toto droppen en daarna de pers te woord staan.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Max heeft in ieder geval Monaco uitgereden dit keer en punten gepakt, om er maar een positief punt aan te draaien .....
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Precies, dat is zijn mazzel geweest. Goede strategen die dat voor hem uitgedacht. Jammer voor Max. Maar een positief punt is dat hij de race heeft uitgereden.
Nou, ik ga ff boodschappen doen (ijs halen onder andere
) en dan om 18:00 de tv weer aan
Ach, als hij de morgen in Milton Keynes de telemetrie ziet zal hij de team beslissingen ook wel begrijpen.Breezers schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:49:
Max heeft in ieder geval Monaco uitgereden dit keer en punten gepakt, om er maar een positief punt aan te draaien .....
Vergeet het wielrennen nietFastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:50:
Nou, ik ga ff boodschappen doen (ijs halen onder andere) en dan om 18:00 de tv weer aan
Slechts één slippertje. Terwijl RIC de muur in reed en BOT meerdere slippertjes had. Prima gedaan, teamtactiek pakte slecht uit. En nu maar gauw vergeten en op naar de volgende race.Breezers schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:49:
Ben eigenlijk wel benieuwd of het een voorkeursbehandeling was. Als Ric was gaan pitten had Bottas w.s. niets gedaan, bij Max zijn stop was het een gok, deed Bottas niets zou Max hem kunnen pakken, deed Bottas wel wat kon Ric pushen. Ik denk eigenlijk dat RBR dacht dat ze Max voor Bottas konden krijgen en dat Ric "Plan B" was mocht dat niet lukken. Maar goed de interviews zullen dat wel uitwijzen.
Zeker weten. Mercedes gewoon weer vechten met Ferrari in Canada.Krukar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:49:
Toch wel lekker dat RB wel op het podium staat, ben echter bang dat het volgende race weer plek 5/6 wordt.
Red Bull derde team daar.
Maxie heel boos.
Voor de bingokaart: Plooij gaat VER straks weer wat woorden in de mond leggen..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1