Voor nieuwe gratis banden. Saintz zat meer dan een pitstop achter hem en Max is dus gewoon op dezelfde plek aangesloten in de safetycar trein.alwaysleft schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:24:
Waarom ging Verstappen stoppen?
Nee een kans geven Bottas te pakken. Hij is geen plaats verloren, en heeft nu nieuwe Ultra Softs. Moet wel eerst nog aansluiten nu.loekf2 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:23:
Wat doet Redbull nou, Max nog meer naaien vandaag ?
Onder de SC was het gat naar SAI groot genoeg.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Je verliest niet zoveel tijd tijdens een SC? Hij had 17s ofzo op Sainz en Hamilton, dat kon blijkbaar. Je pitstop gaat niet langzamer tijdens een SC, het overige verkeer wel
[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 28-05-2017 15:26 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Sjonge jonge, zet die oranje bril toch eens af man en let op, meesterlijke snelle zet van RB en Verstappen om direct te pitten. Valt niks mee te verliezen.loekf2 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:23:
Wat doet Redbull nou, Max nog meer naaien vandaag ?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2017 15:26 ]
Wel grappig. Vele lopen Ollie vaak af te zeiken, maar die zei het wel gelijk toen VER naar binnen kwam.
Luister nou naar alonso button
Als RIC RAI nu ook nog eens pakt bij de herstart...
"When you grow up your heart dies"
Dat had ik niet in de gaten. Ik dacht dat het gat naar SAI / HAM kleiner was. Dan was het dus een hele goede call.Grrrrrene schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:25:
[...]
Je verliest niet zoveel tijd tijdens een SC? Hij had 17s ofzo op Sainz en Hamilton, dat kon blijkbaar. Je pitstop gaat niet langzamer tijdens een SC, het overige verkeer wel
Alonso zal wel not amused zijn, JB die z'n auto stuk rijdt
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Straks nog een SC zo te horen. Stroll heeft er vertrouwen in.
Moet die SC wel rap naar binnen, anders lever US ook niks meer op
zit wel een achterblijver tussen bottas en ver
In progress: VW kever
Even a broken clock is right twice a dayRoD schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:26:
[...]
Dat had ik niet in de gaten. Ik dacht dat het gat naar SAI / HAM kleiner was. Dan was het dus een hele goede call.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Echt hoor Button, de boel is net vervangen en dan sloopt hij het weer. Alonso zal blij zijn.
Zeker omdat Button waarschijnlijk in zijn broek heeft geplast bij die bocht.
Zeker omdat Button waarschijnlijk in zijn broek heeft geplast bij die bocht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
13 - 14.U123456 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:27:
hoeveel ronden nog. heb hier geen tv
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Die Maylander staat ook goed door te bokken met die GT...
14 zeer spannende rondenU123456 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:27:
Stroll: "I peed a little when I drove passed WEH's flipped over car. Flipping NEVER HAPPENS ON PS4!"
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
14U123456 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:27:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Stroll is toe aan een Happy Meal + mint Shake
"I don't know what to do !"
"I don't know what to do !"
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Die merc met sirenes heeft ook niet zoveel grip zie ik
[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 28-05-2017 15:28 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En de tweede Sauber in de problemen.
LOL ERI
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat een prutser haha.
Duurt lang dit, weg met die Mercedes Bernd.
Duurt lang dit, weg met die Mercedes Bernd.
[ Voor 52% gewijzigd door Vos op 28-05-2017 15:29 ]
LOL
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Onder de SC crashen, hoe doe je dat?
Die SC gaat nog wel even door. Jammer voor Max.
Hahaha Olav moest ook even nies-lachen om Ericsson
McLaren nog wel in de punt(en) trouwens.
Hebben ze eigenlijk nog een reserve SC? Mocht hij crashen dat er nog een ander voor kan gaan rijden. Of pakken ze dan Lewis zijn auto uit de garage
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik had eerder moeten klagen dat het te saai was
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Hoe de f*ck crash je zo tijdens een safety car?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
wtf zo'n F1 heeft nog minder grip dan een fiat panda met koude banden en remmen
Simpel, geen temperatuur in de banden en remmen.
Het zou me trouwens niets verbazen als er zo na de SC nog een paar gaan door concentratie issues e.d.
Koude remmen, koude banden.
Waiting on the world to change
Zichzelf overschatten met koude remmen en koude banden.
Als Stroll nu echt geen vertrouwen in zijn remmen heeft rijdt hij hem de pitbox in...
Je zou nu toch wel moeten weten dat de actie bij Monaco even op zich laat wachten.
Bottas is ook al eens in een spin terecht gekomen bij een SC
Safety Car in thus lap. 12 leuke rondjes!
Niet echt een reserve SC, maar ik denk dat ze dan de Medical Car pakken (exact zelfde auto, maar iets ander bepakkingen).wontcachme schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:29:
Hebben ze eigenlijk nog een reserve SC? Mocht hij crashen dat er nog een ander voor kan gaan rijden. Of pakken ze dan Lewis zijn auto uit de garage
SC in this lap
Hoe snel zal de safty car weer terugkomen voor Stroll?
Ehm Fout, er is een 100% kopie aanwezig van beide.Ryur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:30:
[...]
Niet echt een reserve SC, maar ik denk dat ze dan de Medical Car pakken (exact zelfde auto, maar iets ander bepakkingen).
En de top 5 weer binnen een beeld.
De Medical Car is een C 63 S Kombi, de Safety Car is een AMG GT S, niet echt dezelfde auto....Ryur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:30:
[...]
Niet echt een reserve SC, maar ik denk dat ze dan de Medical Car pakken (exact zelfde auto, maar iets ander bepakkingen).
RIC tegen de vangrail?
Bye RIC?!
En VAN eraf.
En de volgende...
Jammer voor McLaren dit...
Wat ik dan weer niet snap is dat de medical car een lage station auto is, waarom niet een G AMG ofzo? Dat stapt toch veel beter in als je van alles gekneust of gebroken hebt?
Zo! Gaat hard zo!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Die Medical car is wel praktischer als je met je gezin op vakantie wilt, maar voor woon-werk pak ik toch liever de GT.max schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:32:
[...]
De Medical Car is een C 63 S Kombi, de Safety Car is een AMG GT S, niet echt dezelfde auto....
Ik met m'n grote mondNat-Water schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:29:
McLaren nog wel in de punt(en) trouwens.
Achter de SC kun je het gat naar je voorganger dichtrijden. Hierdoor schuift het veld weer in elkaar.Saturnus schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:33:
[...]
Hoe kan dat eigenlijk? De safety car rijdt trager dan de maximum snelheid onder SC?
Wtf doet die stoffel nou? Vergeet in te sturen ofzo ? Whhaha zag er super flauw uit hah
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zullen wel wat ruimte nodig hebben voor medische uitrusting? Lijkt mij de enige verklaring.-Sander- schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:33:
Wat ik dan weer niet snap is dat de medical car een lage station auto is, waarom niet een G AMG ofzo? Dat stapt toch veel beter in als je van alles gekneust of gebroken hebt?
Damn, VAN ... Wat ongelooflijk jammer! Ik gunde het die jongen echt!
Maar goed, nu weer even wat peper in de race. Komaan!!
Maar goed, nu weer even wat peper in de race. Komaan!!
Gaat vooral om de levensreddende spullen + doctor in de auto..-Sander- schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:33:
Kon geen kant meer op natuurlijk.v8power67 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:33:
Wtf doet die stoffel nou? Vergeet in te sturen ofzo ? Whhaha zag er super flauw uit hah
@nachtnet Kan je een screenshot posten van die F1-trein die onder de McLaren die in de kraan hangt door rijden?
De potentiële markt voor een C63 is groter dan die voor een G63-Sander- schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:33:
[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 28-05-2017 15:34 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1