Avantiiiii!!!!! Wat een droom, kan het niet geloven hoe goed deze autos is
Forza Ferrari
Forza Ferrari
[ Voor 12% gewijzigd door Grimmie187 op 28-05-2017 15:51 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 12% gewijzigd door Grimmie187 op 28-05-2017 15:51 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Switch to Giro, switch to Indy. Wat een zondag!
Waiting on the world to change
Ik ben oprecht blij voor jeGrimmie187 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:51:
Avantiiiii!!!!! Wat een droom, kan het niet geloven hoe goed deze autos is![]()
Forza Ferrari
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Gaaf dit soort dagen he?!UltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:51:
[...]
Hoezo? Vettel reed een paar ronden sneller en kwam zo aan de overwinning.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Voor Kimi zeker, die is gewoon aan de kant geschoven.
Een wonder is geschied
Wordt die Indy ergens uitgezonden? Of gestreamed?UltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:51:
[...]
[ Voor 33% gewijzigd door alwaysleft op 28-05-2017 15:53 ]
Ziggo! streams?lampekap06 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:52:
[...]
Wordt die Indy ergens uitgezonden? Of gestreamed?
[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 28-05-2017 15:53 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ziggo 404lampekap06 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:52:
[...]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ziggolampekap06 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:52:
[...]
ABC of Ziggo Sport Racing.lampekap06 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:52:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Ziggo sportlampekap06 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:52:
[...]
Same here, boodschappen doen en van het weer genieten...FastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:50:
Nou, ik ga ff boodschappen doen (ijs halen onder andere) en dan om 18:00 de tv weer aan
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Moet je Ziggo Sport Racing hebben.spartacusNLD schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:53:
[...]
Ziggo! streams?door doen we hier niet aan!
Zou nog mooier zijn als het buiten zou regenen.. (dan voel ik mijzelf niet zo'n zolderkamer tvkijker/toetsenbord held
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Iets met bbq...Grrrrrene schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:53:
[...]
Same here, boodschappen doen en van het weer genieten...
Wat hadden ze beter kunnen doen in deze situatie?Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:52:
[...]
Kimi en Max hadden het beter moeten doen dan
Krukar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:52:
Voor Kimi zeker, die is gewoon aan de kant geschoven.
VES was de verliezer van een tactische poging om 2 rijders voor BOT te krijgen, maar heeft uiteindelijk wel gewerkt (RIC op het podium), was die wissel andersom gegaan had je kans dat BOT gewoon 3de was geworden.
Beide beter gekwalificeerd, Max was de hele week al beter, en beide zijn opgeofferd op een slechte strategie voor hun teamgenoot, terwijl ze voor lagen op hun teamgenoot.Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:52:
Kimi en Max hadden het beter moeten doen dan
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iedereen voor hen inhalen zoals Ric en Vet deden, Ooh wacht...
Speciaal daarvoor Ziggo Sport Totaal Go afgesloten. #goalonsolampekap06 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:52:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Voor RAI zeker, VES kun je van twee kanten bekijken, dat had ook nog beter uit kunnen pakken als Mercedes niet zo snel had gereageerd, dat deed het niet en dan is het voor VES natuurlijk jammer maar ik vind die niet zo overduidelijk als het vooruitschuiven van VET.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:54:
[...]
[...]
Beide beter gekwalificeerd, Max was de hele week al beter, en beide zijn opgeofferd op een slechte strategie voor hun teamgenoot, terwijl ze voor lagen op hun teamgenoot.
RIC eerst naar binnen sturen? Of wachten.. de US was nog lang niet "op".Smultie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:55:
Iedereen die hier vindt dat Max door het team achtergesteld is... kunnen jullie me uitleggen wat het team anders had moeten doen?
[ Voor 35% gewijzigd door yorkick op 28-05-2017 15:58 ]
En was ie dan voorbij Bottas gekomen???yorkick schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:57:
[...]
RIC eerst naar binnen sturen? Of wachten.. de US was nog lang niet "op".
Ze hadden RIC kunnen binnenhalen om BOT zo te dwingen om te stoppen, maar of dat gewerkt had is onzeker. Normaal werkt een undercut wel, maar wat ik niet snap is dat ze bij RBR niet (net als iedereen hier die live timing volgt) heeft gezien dat ze dan klem kwamen te zitten achter Sainz?Smultie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:55:
Iedereen die hier vindt dat Max door het team achtergesteld is... kunnen jullie me uitleggen wat het team anders had moeten doen?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Als ze beide een stuk langer door konden blijven rijden dan Bottas wellicht wel. RB was toch sneller dan MERC
Waiting on the world to change
Testing, one, two ...
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Zekersjaool schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:59:
Respect hoor voor die Italianen. Iedere keer vol enthousiasme je volkslied meezingen.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Je zegt wel dat inhalen mogelijk is maar volgens mij is er deze race niemand voor een positie ingehaald.Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:59:
@Vos @DaniëlWW2
Ja het is zuur. En wat ze beter hadden kunnen doen? racen! Inhalen laten zien dat je beter bent al is dat moeilijk om Monaco maar het kán wel. Dat de strategie verkeerd uitpakte ja. Maar Vettel deed het wel in die ronden om door te trappen en zo voor Kimi te komen. Ik had het Kimi ook meer gegund.
Mwa, ik vraag me af of je met de auto's van dit jaar kan inhalen. Na de eerste ronde hebben we volgens mij geen inhaalactie gezien die niet in een crash eindigde.Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:59:
@Vos @DaniëlWW2
Ja het is zuur. En wat ze beter hadden kunnen doen? racen! Inhalen laten zien dat je beter bent al is dat moeilijk om Monaco maar het kán wel. Dat de strategie verkeerd uitpakte ja. Maar Vettel deed het wel in die ronden om door te trappen en zo voor Kimi te komen. Ik had het Kimi ook meer gegund.
Dit zul je met ons Wilhelmus nooit mee gaan maken... Zo saai en langzaam.Krukar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:00:
[...]
ZekerDe vreugde groeit natuurlijk ook na al die jaren achter RB/Merc draaien ze eindelijk weer een topseizoen.
Kampioenschapsteam zullen ze dit jaar niet meer worden. Af en toe podium pakken is wat hen rest Red Bull.RichardQG schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:00:
RB kan trouwens wel stoppen met de 2017 auto en zich volledig op 2018 focussen. Er valt toch niks meer te halen dit jaar. Ooh ja en voor 2020 een andere motor leverancier zoeken, want 2019 wordt het jaar dat Renault Red Bull passeert.
Het is inderdaad enorm moeilijk maar kijk de geschiedenis erop na. Het kán wel.josje94 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:00:
[...]
Je zegt wel dat inhalen mogelijk is maar volgens mij is er deze race niemand voor een positie ingehaald.
Inhalen is hier niet moeilijk maar onmogelijk. Met de huidige aero kan je gewoon niet dichtbij volgen.Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:59:
@Vos @DaniëlWW2
[ Voor 30% gewijzigd door SanderH_ op 28-05-2017 16:04 ]
Ja en dan zing je over een koning van Spanje en dat je Diets-bloed hebt.sjaool schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:01:
[...]
Dit zul je met ons Wilhelmus nooit mee gaan maken... Zo saai en langzaam.
Perez heeft Stroll ingehaald kort nadat hij te horen kreeg dat zijn motortemeratuur kritisch was.josje94 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:00:
[...]
Je zegt wel dat inhalen mogelijk is maar volgens mij is er deze race niemand voor een positie ingehaald.
Dan begrijp je het dus niet.Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:59:
@Vos @DaniëlWW2
o.a. VER heeft in 2015 & 2016 ingehaald..Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:01:
[...]
Het is inderdaad enorm moeilijk maar kijk de geschiedenis erop na. Het kán wel.
Vandaag kon dat imo niet. Er zijn gewoon nul normale inhaalacties geweest.Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:59:
@Vos @DaniëlWW2
Max z'n band er goed opzettenSmultie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:55:
Willehelmus vahaan nahasouwe (en dan haken de meesten al afsjaool schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:01:
[...]
Dit zul je met ons Wilhelmus nooit mee gaan maken... Zo saai en langzaam.
Klopt maar in de geschiedenis waren we auto's iets minder breed en had men minder last van de lucht van de auto's voor zich.Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:01:
[...]
Het is inderdaad enorm moeilijk maar kijk de geschiedenis erop na. Het kán wel.
Klopt was toen wel wat makkelijker door de minder brede auto
Gelukkig zijn de auto's even breed gebleven en kun je die statistieken dus goed gebruiken om aan te geven dat inhalen wel kan.
[ Voor 38% gewijzigd door Dijkstraat op 28-05-2017 16:05 ]
Idd, daar moet je toch gewoon volle sjas overheen spuiten, of niet dan?JeroenTheStig schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:03:
wat een waardeloos, stijf podiumceremonie was dit zeg met die bobo's die daar interessant staan te doen. Maar o wee als er champagne overheen gespoten wordt
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Iets met stille wateren....JeroenTheStig schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:03:
wat een waardeloos, stijf podiumceremonie was dit zeg met die bobo's die daar interessant staan te doen. Maar o wee als er champagne overheen gespoten wordt
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Die mogen er dan wel wat overheen spuiten?max schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:04:
[...]
Iets met stille wateren....
Moet jij eens kijken wat die Charlene 's avonds met die waterdragers doet.
Sorry maar dat is een aanname van jou. Mijn focus lag inderdaad bij de 24h van Nordslcheife wat een fenomenaal einde kende. Maar ik kijk al lang genoeg F1 en autosport om te begrijpen wat ze probeerden. Sinds ik 5 jaar was en kom uit '85.Keida schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:02:
[...]
Dan begrijp je het dus niet.
Red bull probeerde hier de Undercut met een tweede band die per definitie langzamer is. Dan werkt een undercut nooit en moet je een overcut proberen. Maw zo lang mogelijk buiten blijven.
En dan inderdaad ook nog achter Sainz naar buiten komen..
Dit is niet het teambelang bovenaan stellen; dit is gewoon dom
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het is meer dat hij in 2015 achter de leiders aan ging en gebruik maakte van blauwe vlaggen (slim, sneaky) en in 2016 had het geregend en we hebben al vaker gezien dat je dan buiten de race lijn meer grip kunt hebben (plus dat hij gewoon goed is in de regen). Ik denk niet dat de iets bredere auto's zoveel uitmaken dat inhalen ineens niet meer kan. Dat was op Monaco altijd al lastig, zo niet onmogelijk.Marc3l schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:04:
[...]
Klopt was toen wel wat makkelijker door de minder brede auto
[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 28-05-2017 16:06 ]
Als zelfs the iceman zo reageert weet je dat ie goed genaaid isalwaysleft schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:05:
Raikkonen baalt stevig.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq