Lekker retro!cheiron schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:36:
Ik vind het nummer op de neus bij Ferrari echt prachtig
Mooie actie tussen BOT en VET!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zo moet je verdedigen Ricciardo. Kijk eens naar Bottas.
HAM loopt met bijna 2s per rondje in

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Haha, kom op... Vettel was Ric al lang en breed voorbij voor de remzone. Dat kun je niet verdedigen.alwaysleft schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:37:
Gaaaf
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kijk zo race je jongens! Knap van VET!
"When you grow up your heart dies"
Kijk, dít is F1 !!!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
That's Racing
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
ok, die was lol
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Regel is niet meer toch.BasvanS schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:38:
BOT beweegt meer dan 1 x!!
Mooi Vettel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Fantastisch Vettel!!
Flickr PSN ID= cheironnl
Een team wil als Mercedes vorig jaar dominant zijn en alle ronden leiden. Als je het team ziet juichen bij mooie acties op de baan kun je toch echt niet beweren dat zij niet genieten van een gevecht. Het alternatief waar je het over hebt is als een mak lammetje volgen en nergens een keer je bolide ernaast prikken.Vos schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:37:
[...]
Dat je geen onnodige gevechten aan gaat. Dat was toch duidelijk met mijn eerste reactie? Ik begin niet over de Q....
Natuurlijk snap ik dat een kijker altijd een gevecht wil zien. Echter denkt een team/coureur niet zo.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat leek even op Schumacher zo!
Waiting on the world to change
Lekkere beweging. Riskant, maar mooi gedaan
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Het heeft geen zin om naar rechts te gaan, dan had Vettel er gewoon links volledig voorbij gereden en neem je onnodig risico. RBR weet dat ze nog niet een top 4 auto hebben en Riciardo weet dat ookalwaysleft schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:37:
Esta bene...
Hmm was dit een teamcall om HAM voorbij te laten aan BOT?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Jochie kan ook weer lachen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Bottas voor de 1 stopper? Moet mogelijk zijn als ie nog een paar rondjes doorgaat.
Dan nog. Onnodig risico? Verdedigen hoort bij F1. Het is geen potje dammen.kevz schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:39:
[...]
Het heeft geen zin om naar rechts te gaan, dan had Vettel er gewoon links volledig voorbij gereden en neem je onnodig risico. RBR weet dat ze nog niet een top 4 auto hebben en Riciardo weet dat ook
HAM is veel sneller, nieuwere banden enzo, lijkt mij geen enkele meerwaarde hebben om hem tegen te houden.scorpie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:40:
Hmm was dit een teamcall om HAM voorbij te laten aan BOT?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Rijdt Hamilton hem uit?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hoe ver zit RIC nu achter BOT? Want dat heeft hem wel veel tijd gekost, en RIC heeft ook de mediums eronder nu. (ik heb even geen info/beeld)
Hmm, toen ik zei dat er een paar af moesten vliegen bij de start bedoelde ik niet Max...
Ook in Rotterdam lijkt het Feyenoord weer niet te lukken om 2e te worden dit jaar.
Ook in Rotterdam lijkt het Feyenoord weer niet te lukken om 2e te worden dit jaar.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Waarom zou je op het vuil gaan rijden als de aanval van Vettel 100% kans van slagen heeft door het snelheidsverschil?alwaysleft schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:40:
[...]
Dan nog. Onnodig risico? Verdedigen hoort bij F1. Het is geen potje dammen.
50myorkick schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:41:
Hoe ver zit RIC nu achter BOT? Want dat heeft hem wel veel tijd gekost, en RIC heeft ook de mediums eronder nu. (ik heb even geen info/beeld)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Tire degradation will close you in... Wel ja... kom op, ga er op eigen kracht voorbij Lewis.
5.7 secondenyorkick schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:41:
Overigens was het niet mijn schuld dat Max eraf ligt. Nee, Maldonado is aanwezig en dan gaan er dingen mis.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik beweer niet dat een team niet geniet van een gevechtGrrrrrene schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:39:
[...]
Een team wil als Mercedes vorig jaar dominant zijn en alle ronden leiden. Als je het team ziet juichen bij mooie acties op de baan kun je toch echt niet beweren dat zij niet genieten van een gevecht. Het alternatief waar je het over hebt is als een mak lammetje volgen en nergens een keer je bolide ernaast prikken.
Je gaat als team of coureur niet een onnodig (!) gevecht aan als dat je plekken kan kosten. Dit zie je voornamelijk rondom pitstops, zoals bij Ricciardo dus.
RIC zit nu 6.5s 7.5s achter BOT.yorkick schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:41:
Zo'n race is ook een rollercoaster van emoties.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ja, gaat snel...
Mooi, gun die mannen wel een feestje, gaat Dirk toch zijn kampioenschap pakken met Feyenoord!.hoevenpe schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:41:
Ric heeft net zoals Max twee weken geleden zijn motor in standje Renault Clio gezet om veilig uit te rijden.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Pfff, Ric rijdt voor spek en bonen mee. Bottas maakt ook weinig indruk (ondanks dat ie als roadblock is ingezet).
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Die rijdt nu de race die Max 14 dagen geleden reed. Gewoon in het niemandsland... boring.Señor Sjon schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:45:
Pfff, Ric rijdt voor spek en bonen mee. Bottas maakt ook weinig indruk (ondanks dat ie als roadblock is ingezet).
Is ook logisch, naar voren kunnen ze niets, en van achter komt er geen druk. Des te minder motor onderdelen ze nu gebruiken door dit sparen, des te meer kunnen ze mogelijk na de Renault upgrade nog spelen zonder grid straffen.wontcachme schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:45:
Ric heeft net zoals Max twee weken geleden zijn motor in standje Renault Clio gezet om veilig uit te rijden.
Ik was na de start even weg, maar heeft Massa nog een straf gekregen voor de actie op Alonso?
Flickr PSN ID= cheironnl
RB is in ieder geval niet dichter bij FER gekomen zo lijkt het
Als die knaller er niet was geweest had VER wellicht de voorsprong iets kunnen verstoren bij RAI en BOT, maar meer ook niet. De komende tijd dus nog geen podium in zicht?
Nope.cheiron schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:47:
Ik was na de start even weg, maar heeft Massa nog een straf gekregen voor de actie op Alonso?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
VER heeft zijn motor ook goed gespaard.Dennism schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:46:
[...]
Is ook logisch, naar voren kunnen ze niets, en van achter komt er geen druk. Des te minder motor onderdelen ze nu gebruiken door dit sparen, des te meer kunnen ze mogelijk na de Renault upgrade nog spelen zonder grid straffen.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Nope...cheiron schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:47:
Nope, er zijn deze race nog geen straffen uitgedeeld. Ze zijn heel coulant.cheiron schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:47:
Toch fijn voor WEH. 8 Plaatsen opgeschoven
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Er zijn meer mensen aan het racen toch?rolandos582 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:45:
Heel jammer dit voor alonso
Prima dat HAM nerveus klinkt. Afgelopen jaren vond ik hem altijd maar mwah, bijna ongeinteresseerd. Dit is veel leuker

Jup, in Sochi ook al. Niet heel veel vertrouwen in z'n team soms lijkt het.nachtnet schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:47:
HAM klinkt nerveus.. (hele race al..)
Hij roept altijd wel dat hij graag meer spanning en close racing ziet, maar ondertussen ..
Volgens mij kunnen Mercedes en Hamilton echt niet (meer) omgaan met enige druk van een ander team...
Uiteraard ik geniet van de race maar toch is het jammer. Op 7 beginnen en nu 15 in zijn thuisland. Gun het hem wel
HAM lijkt niet meer te weten hoe je moet vechten, lijkt het. Afgelopen jaren ging het redelijk "makkelijk", nu klinkt hij elke race zenuwachtig en gestressed.
Waiting on the world to change
Prachtig dit. Nu zien we de echte Mercedes ipv fluitend races winnenDaniëlWW2 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:50:
Volgens mij kunnen Mercedes en Hamilton echt niet (meer) omgaan met enige druk van een ander team...

Valt me ook op. Lewis onder druk klinkt erg stressigDaniëlWW2 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:50:
Ook +1 voor Ferrari. Steeds 1-op-1 radioverkeer tussen HAM-Merc doorzetten naar VET.
Denk dat je hier behoorlijk gelijk hebt. HAM rijdt al paar jaar in schone lucht vooraan en kreeg altijd hulp van wat blauwe vlaggen..DaniëlWW2 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:50:
P7 als startpositie was dan ook wel een mooi cadeautje in je thuisland.rolandos582 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:50:
[...]
Uiteraard ik geniet van de race maar toch is het jammer. Op 7 beginnen en nu 15 in zijn thuisland. Gun het hem wel
Het lijk wel alsof Lewis het racen om een positie vergeten is.
En weg Stoffel, dom foutje.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 14-05-2017 14:52 ]
kluns vdoorne
Ook een pannenkoek
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wth, dat was wel heel.. dom..
VSC
Vandoorne.
Stoffel, gast
Flickr PSN ID= cheironnl
Klopt, maar eerder kraakte je de emoties rondom Max nogal af..rolandos582 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:50:
[...]
Verwijderd
Ferrari heeft een gewoon een enorme slag geslagen met het verbieden van de "trick" suspension bij Mercedes en RB en daarnaast een top auto met een top motor. Jammer voor Verstappen maar fijn dat vooralsnog voorbij is voor Mercedes.kevz schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:51:
[...]
Prachtig dit. Nu zien we de echte Mercedes ipv fluitend races winnen
Dude, wat doe je?! Zou zo mooi zijn voor Honda om 2 auto's heel een race uit te laten rijden.. zou een opsteker voor ze kunnen zijn..
?BasvanS schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:52:
Virtual Safetycar AUW VET
Geen idee eigenlijk of dit nu voordelig of nadelig is voor Vettel.....
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1