Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 16% gewijzigd door Dijkstraat op 14-05-2017 14:19 ]
Als je helemaal aan de binnenkant zit dan moet je ook eerder remmen, anders vlieg je te ver naar buiten. Bottas deed echt niets verkeerd, die probeerde 2 breed door bocht 1 te gaan. Helaas dacht Max wel even buiten om te gaan waar het gewoon onmogelijk is. Puur een race incident door gretig rijden van sommigethijszor schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:17:
[...]
Hoe komt bottas in die positie? het leek wel alsof hij veel vroeger remde ofzo..
Ik verwacht ook niet dat ze het (kunnen) repareren en hem weer de baan op sturen... zou wel wat wezen zeg.Grrrrrene schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:19:
[...]
Ik heb ze dat nog nooit zien doen, dus ik denk dat dat wel meevalt
"When you grow up your heart dies"
Maar dan blijft het nog wel steeds 4x DNF.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt maar dit is niks motorisch of mechanisch. Dus om het dan maar een blamage noemen vind ik wat overtrokken.
Ricciardo al op 18 seconde gereden. In racetrim dus duidelijk Ferrari en Mercedes bovenliggend.
Qua rangorde niks verandert, alleen wat dichterbij gekomen Red Bull.
Nee, de rest van het seizoen in een McLaren rijdenDaniëlWW2 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:21:
Schuldig ja, elke race van het seizoen als laatste starten voor straf.![]()
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
win je niets mee, maar sloop je wel je auto mee.
[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 14-05-2017 14:23 ]
[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 14-05-2017 19:54 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
[ Voor 5% gewijzigd door Krukar op 14-05-2017 14:24 ]
Ik noem het ook geen blamage, maar 4x een auto niet aan de finish in 4 races is nou niet echt om over naar huis te schrijven.sjaool schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:21:
[...]
Klopt maar dit is niks motorisch of mechanisch. Dus om het dan maar een blamage noemen vind ik wat overtrokken.
Verwijderd
Kan hij daar niet een penalty voor krijgen, het is zeg maar een soort "schwalbe"alwaysleft schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:23:
He pushed me of. Dacht het even niet Carlos.
Bottas geen straf.
Vettel voor de undercut.
Dat is wel erg wreed.Krukar schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:22:
[...]
Nee, de rest van het seizoen in een McLaren rijden
En Vettel gaat ook paars.
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 14-05-2017 14:26 ]
Dat valt me wel vaker op aan RIC, zit weinig race spirit in op zulke momentenalwaysleft schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:25:
Ricciardo die niet eens zijn best doet een beetje te verdedigen. Komop, probeer het iedergeval.

[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 14-05-2017 14:26 ]
How do you save a random generator ?
"Sainz vindt nieuwe Sponsor in Bosch grasmaaiers"
Waiting on the world to change
[ Voor 3% gewijzigd door Nat-Water op 14-05-2017 14:27 ]
In racetrim niet eens zoveel opgeschoten met de update.RichardQG schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:26:
Jammer dat nu wel duidelijk is dat RB duidelijk nog steeds een stuk langzamer is dan Merc en Ferrari. RB heeft tot nu toe te veel punten laten liggen om nog voor de 2e plek in de constructeurs te kunnen meedoen. Zelfs al gaan ze nog een winnende auto krijgen, de achterstand is gewoon te groot.
Goede opmerking, was door de "chaos" mij even ontgaan. Hoop voor ze dat ze het vast kunnen blijven houden.Fietsbel schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:26:
Netjes van Force India!
Pleaaaase calm downnnn
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
RIC was dit weekend sowieso niet zo snel als Max.alwaysleft schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:26:
[...]
In racetrim niet eens zoveel opgeschoten met de update.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ABov7dFzx5s]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NAn-dYp9xDY]
Nee: CALM DOWN!!!!!! HE'S CRAZY!!!!!!1!!rolandos582 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:27:
Calm down hes crazy 😂😂😂
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
euh, volgens mij moest die engineer zelf ff rustig doen... Magnussen was volgens mij heel rustig hahaalwaysleft schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:27:
Haha die race engineer van Magnussen.
Pleaaaase calm downnnn
Verwijderd
Ricciardo was 0,5 seconde langzamer dan Verstappen, dus er is nog hoop dat de achterstand minder is. Anyways de Renault motor is een issue, geen idee of RB nog de motor t.o.v andere Renault teams de motor verder heeft teruggeschroefd. Misschien gezien de race positie dat RB dat nu voor de zekerheid weer heeft gedaan om de motor te sparen. Er valt toch niks meer dan de 4de plek te halen.RichardQG schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:26:
Jammer dat nu wel duidelijk is dat RB duidelijk nog steeds een stuk langzamer is dan Merc en Ferrari. RB heeft tot nu toe te veel punten laten liggen om nog voor de 2e plek in de constructeurs te kunnen meedoen. Zelfs al gaan ze nog een winnende auto krijgen, de achterstand is gewoon te groot.
Dan kun je gelijk zien dat HAAS een Ferrari opvoeding/opleiding gehad heeft.. (klinkt als de radiocalls van VET.)rolandos582 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:27:
Calm down hes crazy 😂😂😂

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"Does he have Roscoe in his car?!"yorkick schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:29:
Zware race zo te horen, goed om weer eens gehijg te horen:)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Dus iedereen mag na kwalificatie gewoon stoppen? Dan weet iedereen wat de pace is toch?Vos schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:28:
Ricciardo is niet in gevecht met Vettel, dus vandaar gaat hij het gevecht ook niet aan.
Als je racet, race je, positie is positie.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Als je dit een high Risk move vindt...kevz schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:16:
Tja, Max met de standaard high risk high reward moves, vandaag dus lege handen.
Wat me meer irriteerd is dat Alonso er af geduwd werd, ach ja, #justF1things ^^
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat is misschien wel de grootste ergernis van de fans. Echt bizar wat een verschillen. In ronde 14 reed VET al achter MAS (vlak voor de pitstop). Het wordt pas leuk, als er echt meer teams kunnen meedoen.Tosemime schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:30:
Verschillen in het veld zijn wel gigantisch, en nog niet eens 20 ronden onderweg
Nathalie Pinkham ?SuBBaSS schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:29:
LOL, die muts van Sky ook nog vragen aan RAI of er iets positiefs is aan dit weekend. Hij loopt nog net niet weg...
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dit. Max had wel zijn positie met hand en tand verdedigt. Want Max.scorpie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:30:
[...]
Dus iedereen mag na kwalificatie gewoon stoppen? Dan weet iedereen wat de pace is toch?
Die heeft ook nog niet gepit hèscorpie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:31:
Heeft iemand trouwens Wehrlein op P6 al gespot? Holy crap, die had ik ook ff gemist
Is altijd bij nieuwe regels. Volgend jaar is het veel dichter bij mekaar.pinda powerrr schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:32:
[...]
Dat is misschien wel de grootste ergernis van de fans. Echt bizar wat een verschillen. In ronde 14 reed VET al achter MAS (vlak voor de pitstop). Het wordt pas leuk, als er echt meer teams kunnen meedoen.
Als je wilt stoppen stop jescorpie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:30:
[...]
Dus iedereen mag na kwalificatie gewoon stoppen? Dan weet iedereen wat de pace is toch?
Verder ben ik het niet met je eens. En RBR blijkbaar ook niet
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Guess so. Als dat die meid is over wie een tweaker onlangs zij dat ze eens wat te eten moest krijgen dan is zij het.
"de geit"SuBBaSS schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:34:
[...]
Guess so. Als dat die meid is over wie een tweaker onlangs zij dat ze eens wat te eten moest krijgen dan is zij het.
Prima muts om naar te kijken hoor
Na-aper ;)!Bart-Willem schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:34:
Zou me niets verbazen als Mercedes op een 1-stop strategie zit.
Mij wel, M is behoorlijk langzamer dan S (of merc moet ergens een nieuwe super power modus in de nieuwe motor gebouwd hebben..)Bart-Willem schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:34:
Zou me niets verbazen als Mercedes op een 1-stop strategie zit.
Vos schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:33:
[...]
Verder ben ik het niet met je eens. En RBR blijkbaar ook niet
Idd, die haalt de snelheid bij VET er wel uit!thijszor schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:35:
Bottas mag ook even nuttig zijn...
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat je geen onnodige gevechten aan gaat. Dat was toch duidelijk met mijn eerste reactie? Ik begin niet over de Q....Grrrrrene schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:35:
[...]
Welk punt wil je maken? Er mag niet geraced worden van RBR? RBR vindt dat je na Q moet stoppen met racen...?
Natuurlijk snap ik dat een kijker altijd een gevecht wil zien. Echter denkt een team/coureur niet zo.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 14-05-2017 14:38 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1