Een sensor kan je (nog) niet in HomeKit toevoegen, oo de achterzijde van de bewegingsmelder kan je instellen of hij altijd moet reageren of alleen als het donker is, vervolgens kan je ook nog instellen of hij 1, 5 of 10 minuten moet blijven branden.Waah schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:00:
Zit zelf te kijken naar een lamp+sensor voor in de hal. Maar dat werkt natuurlijk de hele dag...
Kan je met de Ikea HUB instellen dat die alleen aan gaat na zonsondergang OF op tijd?
Je kan in HomeKit wel een scène starten op het moment dat de ontvanger in een andere modus schiet.
Ja, je zou je bewegingsmelder op 5 minuten kunnen zetten en via HomeKit aangeven dat de lamp 2 minuten na inschakeling weer uit moet gaan.
Meest mooie zou zijn als er nog een vierde stand bij zou komen die geen signaal geeft na een timer, dan ben er helemaal
Wat betreft het signaal en iPad als hub, ik heb hiervoor een 4K Apple TV gekocht die toch al ol het verlanglijstje stond, nooit meer gezeik (wat ik met mijn iPad wel had)
[ Voor 8% gewijzigd door Toppe op 10-11-2017 12:11 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!