Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• PepsiNL1
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:07
quote:
rclahsen schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:21:
[...]

Welke internetsnelheid heb je besteld? Voor zover ik weet krijg je bij T-Mobile standaard VDSL.
50 MB, volgens de site was tot 100MB beschikbaar op ons adres. De 23e komt trouwens ook een kpn monteur de lijn doormeten ofzoiets, zegt m'n vader net, misschien weten ze al dat we nu nog aangesloten zitten op ADSL

• rclahsen
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:16
quote:
PepsiNL1 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:27:
[...]

50 MB, volgens de site was tot 100MB beschikbaar op ons adres. De 23e komt trouwens ook een kpn monteur de lijn doormeten ofzoiets, zegt m'n vader net, misschien weten ze al dat we nu nog aangesloten zitten op ADSL
Bij zowel bij 20, 50 en 100 Mbit/s krijg je een VDSL-aansluiting. Reden hiervoor zijn dat 50 Mbit- en 100 Mbit-snelheden niet te halen zijn met ADSL2+. Zelfs als je het instapabonnement afsluit (20 Mbit/s) wordt je aangesloten via VDSL (omdat je dan makkelijker overgezet kan worden naar een sneller abonnement als je dat zou wensen).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PepsiNL1
quote:
rclahsen schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:56:
[...]

Bij zowel bij 20, 50 en 100 Mbit/s krijg je een VDSL-aansluiting. Reden hiervoor zijn dat 50 Mbit- en 100 Mbit-snelheden niet te halen zijn met ADSL2+. Zelfs als je het instapabonnement afsluit (20 Mbit/s) wordt je aangesloten via VDSL (omdat je dan makkelijker overgezet kan worden naar een sneller abonnement als je dat zou wensen).
Bedankt voor de informatie! Zodra we zijn aangesloten zal ik nog wel even laten weten hoe het is gegaan en wat de snelheid is! Kan haast niet wachten :)

• tomdabom
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-06 21:28
Heeft hier iemand ervaring met een ander modem icm T-Mobile thuis ?
Ik wil namelijk een 7490 gaan neerzetten icm bridge modus, dit zodat ik de pppoe verbinding kan opzetten vanaf mijn Edgerouter.

http://valid.canardpc.com/z5h6en - 5GHz

• Calitomnication
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 12:19

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

quote:
PcDealer schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:29:
[...]

Je geeft niet duidelijk aan waarom je wilt overstappen. Als het om het geld gaat, je kan ook downgraden. Welke voordelen biedt T-Mobile voor jou?

Of je het verschil in snelheid gaat merken, ligt uiteraard aan je/jullie continue verbruik.
Puur financieel. Bij Ziggo betalen we nu dik ¤60 per maand. Als wij de overstap naar T-Mobile maken sparen wij het eerste jaar ¤ 287.40 uit, dit is wel inclusief de korting van T-mobile erbij.
Het 2e jaar is het verschil "maar" ¤ 167.40.

Heb al contact gehad met Ziggo en ze hebben me een aanbod gedaan, 3 maanden voor ¤ 34,95, maar daarna gaat de abonnementsprijs met 3 euro omhoog tov wat we nu hebben. Dus nog steeds duurder.

Downgraden bij Ziggo kan, maar dan val je meteen terug naar 40/4 mbit, hier vragen ze dan ¤ 47,50 pm voor. Ook niet echt een logische stap zeg maar.

Dus wat kan T-Mobile bieden; 100/30 mbit, thuiskorting ivm mobiel abonnement, alleen zie ik ook regelmatig op het internet dat het aansluiten fout gaat, de verbinding niet altijd even sterk is en dat ze slecht bereikbaar zijn in geval van storingen.

Hoewel Ziggo vrij aan de prijs is, vraag ik mij af of het overstappen naar een vrij nieuwe speler in de markt zonder gevolgen blijft en of dit verstandig is voor de 2 tientjes in de maand :)

Garmin Forerunner 235 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect
tips voor New York | FRIET

• Lrrr
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 17-06 08:28

Lrrr

Voorheen bekend als jamy015

quote:
Calitomnication schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 08:11:
alleen zie ik ook regelmatig op het internet dat het aansluiten fout gaat, de verbinding niet altijd even sterk is en dat ze slecht bereikbaar zijn in geval van storingen.
Dit kan je over elke provider vinden op het internet. Er zijn altijd mensen met problemen, en die klagen, terwijl de overgrote meerderheid geen reden tot klagen heeft omdat alles prima loopt. Het beeld dat je krijgt op het internet is dus vertekend.

* Lrrr heeft geen problemen, super wifi en vindt de klantenservice top (maar dat is natuurlijk anekdotisch)

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8!

• dolby
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
quote:
[...]

Puur financieel. Bij Ziggo betalen we nu dik ¤60 per maand. Als wij de overstap naar T-Mobile maken sparen wij het eerste jaar ¤ 287.40 uit, dit is wel inclusief de korting van T-mobile erbij.
Het 2e jaar is het verschil "maar" ¤ 167.40.
Bijna ¤ 300 goedkoper, dat is toch voor de meeste mensen een fors bedrag wat je goedkoper uit bent.
Mijn ervaring met vvdsl is dat het stabiel is, gewoon een jaartje proberen joh.
quote:
[...]

Hoewel Ziggo vrij aan de prijs is, vraag ik mij af of het overstappen naar een vrij nieuwe speler in de markt zonder gevolgen blijft en of dit verstandig is voor de 2 tientjes in de maand :)
T-Mobile Thuis is de voortzetting van Vodafone Thuis met dezelfde mensen (Wet Overgang van Onderneming was van toepassing dus de medewerkers gingen mee).
Vodafone Thuis werkte al een aantal jaren op zowel xDSL als glasvezel. Dus een vrij nieuwe speler zou ik het niet willen noemen.

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:37

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
Aha, dat maakt het duidelijker. Aansluiten is als het goed is eenmalig. Mijn schoonouders hebben T-Mobile en ik hoor ze er nooit over, tot afgelopen zaterdag toen ik gebeld werd dat ze geen verbinding hadden. Uur later opgelost. Als het goedkoper is en alles biedt wat je wil, dan doe je het toch?

LinkedIn WoT Cash Converter

• sschelhaas
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:29
Afgelopen tijdheb ik contact met T-Mobile over mijn internetsnelheid; die is namelijk veel te laag. Waar ik 93 (zowel volgens T-Mobile als volgens netco-fpi-info.fourstack.nl) zou moeten krijgen kom ik maar op 57. T-Mobile klantenservice geeft aan intern een beleid te hebben geen actie te ondernemen zolang de snelheid minimaal 60% van de beloofde snelheid is. Dit vindt ik nogal gek, gezien T-Mobile zelf op de website beloofd dat in 80% van de gevallen minimaal 85% van de snelheid moet worden bereikt en altijd minimaal 75%. Iemand hier ervaring mee?

• tomdabom
quote:
sschelhaas schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:32:
Afgelopen tijdheb ik contact met T-Mobile over mijn internetsnelheid; die is namelijk veel te laag. Waar ik 93 (zowel volgens T-Mobile als volgens netco-fpi-info.fourstack.nl) zou moeten krijgen kom ik maar op 57. T-Mobile klantenservice geeft aan intern een beleid te hebben geen actie te ondernemen zolang de snelheid minimaal 60% van de beloofde snelheid is. Dit vindt ik nogal gek, gezien T-Mobile zelf op de website beloofd dat in 80% van de gevallen minimaal 85% van de snelheid moet worden bereikt en altijd minimaal 75%. Iemand hier ervaring mee?
Ik zou ze gewoon op die voorwaarden wijzen. Ik zou er in iedergeval niet mee akkoord gaan.

• rkvvkevin
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 17-06 12:08
quote:
tomdabom schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 15:18:
Heeft hier iemand ervaring met een ander modem icm T-Mobile thuis ?
Ik wil namelijk een 7490 gaan neerzetten icm bridge modus, dit zodat ik de pppoe verbinding kan opzetten vanaf mijn Edgerouter.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Momenteel Ziggo Max met TP-Link C5400. Werkt dit naar behoren icm met T-Mobile thuis?

• tomdabom
quote:
rkvvkevin schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:54:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Momenteel Ziggo Max met TP-Link C5400. Werkt dit naar behoren icm met T-Mobile thuis?
Dat kun je wel vergeten, dat is sowieso geen DSL modem. Je kunt wel een Zyxel Vigor 130 aanschaffen, maar of IPTV dan gaat werken kan ik je niet vertellen.

• rkvvkevin
quote:
tomdabom schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:59:
[...]

Dat kun je wel vergeten, dat is sowieso geen DSL modem. Je kunt wel een Zyxel Vigor 130 aanschaffen, maar of IPTV dan gaat werken kan ik je niet vertellen.
Ik neem aan dat ik de TP-link router welk kan gebruiken icm Huawei modem van T-Mobile?

• tomdabom
quote:
rkvvkevin schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:03:
[...]

Ik neem aan dat ik de TP-link router welk kan gebruiken icm Huawei modem van T-Mobile?
Ligt er aan, hoe gebruik je je TP-Link nu ?
Je kan hem als DMZ client laten fungeren maar dan krijg je sowieso dubbel NAT wat niet erg prettig is voor bepaalde applicaties/services.
Of als AP en dan alle router functie op dat ding uitschakelen.

• rkvvkevin
quote:
tomdabom schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:05:
[...]

Ligt er aan, hoe gebruik je je TP-Link nu ?
Je kan hem als DMZ client laten fungeren maar dan krijg je sowieso dubbel NAT wat niet erg prettig is voor bepaalde applicaties/services.
Of als AP en dan alle router functie op dat ding uitschakelen.
Momenteel draaien ze samen (tplink en Ziggo box) dus dubbel NAT, heb de router natuurlijk niet als AP gekocht 8)7

• tomdabom
quote:
rkvvkevin schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:11:
[...]

Momenteel draaien ze samen (tplink en Ziggo box) dus dubbel NAT, heb de router natuurlijk niet als AP gekocht 8)7
Dan kun je je huidige opstelling zo overzetten. Snap niet zo goed waarom je nu dan dubbel NAT draait ?
1 belletje naar Ziggo en je modem staat in bridge, soms kun je het zelfs in de web interface doen.

• IJburger
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 09-06 03:34
Iemand anders storing met internet in Amsterdam?

• rkvvkevin
quote:
tomdabom schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:13:
[...]

Dan kun je je huidige opstelling zo overzetten. Snap niet zo goed waarom je nu dan dubbel NAT draait ?
1 belletje naar Ziggo en je modem staat in bridge, soms kun je het zelfs in de web interface doen.
Klopt! Heb het modem in bridge modus gehad, echter bleek dit de snelheid van de router aan te tasten... uiteindelijk weer omgezet en nu dus dubbel NAT opstelling. Snelheid is beter dan met bridge modus

• PepsiNL1
Oke, zojuist is de lijn geactiveerd!

download is nu zo rond de 30Mbps, upload 31 Mbps, had ook iets gelezen over intrainen van de modem, dus eigenlijk zou de verbinding over een aantal dagen op 50/30 Mbps moeten zitten?

Edit: en zojuist is de snelheid naar 48Mbps down/30Mbps up gegaan!

Tot nu toe zeer tevreden over T-mobile thuis :)

PepsiNL1 wijzigde deze reactie 24-03-2018 21:20 (21%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:59

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Zijn er meer Tweakers die de 750mbps lijn van T-mobile gebruiken?

Ik vroeg me af in hoeverre het standaard geleverde modem +router voldoet bij die snelheden. Er zou een WiFi service check plaatsvinden, maar ik betwijfel of je met een meegeleverd dingetje daadwerkelijk goede WiFi gaat krijgen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 17-06 08:28

Lrrr

Voorheen bekend als jamy015

quote:
Jeroenneman schreef op zondag 8 april 2018 @ 12:27:
Zijn er meer Tweakers die de 750mbps lijn van T-mobile gebruiken?

Ik vroeg me af in hoeverre het standaard geleverde modem +router voldoet bij die snelheden. Er zou een WiFi service check plaatsvinden, maar ik betwijfel of je met een meegeleverd dingetje daadwerkelijk goede WiFi gaat krijgen.
Daarvoor moet je in het glasvezeltopic zijn. [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8!

• Dionysiou
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19:50
Gisteren definitief overgestapt van NLEx naar T-Mobile Thuis. Het installeren van de router en interactieve tv ging vlekkeloos en makkelijk. Ik stap ieder jaar over, dus het is inmiddels een koud kunstje geworden.

Ik heb de Wi-Fi van de T-Mobile router uitgezet, en tevens mijn eigen router als access point geconfigureerd. Werkt perfect en ik haal de juiste snelheden (100mb/s),

• moca007
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 09-06 20:35
quote:
Dionysiou schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:57:
Gisteren definitief overgestapt van NLEx naar T-Mobile Thuis. Het installeren van de router en interactieve tv ging vlekkeloos en makkelijk. Ik stap ieder jaar over, dus het is inmiddels een koud kunstje geworden.

Ik heb de Wi-Fi van de T-Mobile router uitgezet, en tevens mijn eigen router als access point geconfigureerd. Werkt perfect en ik haal de juiste snelheden (100mb/s),
Goed om te horen dat alles goed werkt, ik ben ook opzoek naar een leuke deal om overstappen van NLE, zit te denken aan online / t-mobile. Heb je een leuke deal kunnen sluiten bij t-mobile? Welke tv box gebruiken ze?

• rens-br
  • Laatst online: 17-06 00:17
quote:
Al in de OP gekeken: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie?

rens-br wijzigde deze reactie 03-05-2018 13:45 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 21:30
Ik wil graag overstappen van kpn dsl 100mbit na T-Mobile het scheelt aardig in de kosten per maand en zeker de eerste 6 maanden.

Mijn vraag is krijg je dezelfde box en modem al je die van kpn krijgt?
Die box is lekker snel en totaal geen problemen mee na de ellende van de horizon box.

Huidige Pc

Acties:
  • +1Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23:32
Tmobile gebruikt andere apparatuur (TV en modem) die naar mijn mening/ervaring iets minder vlot werken dan die van KPN zelf.

krakendmodem wijzigde deze reactie 06-05-2018 18:29 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MichelJ
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16:10
quote:
Bassbounce schreef op zondag 6 mei 2018 @ 17:46:
Ik wil graag overstappen van kpn dsl 100mbit na T-Mobile het scheelt aardig in de kosten per maand en zeker de eerste 6 maanden.

Mijn vraag is krijg je dezelfde box en modem al je die van kpn krijgt?
Die box is lekker snel en totaal geen problemen mee na de ellende van de horizon box.
KPN heeft opnemen in de cloud, netflix en de poorten van het modem zijn voor zowel internet als tv.

T-Mobile heeft box voor TV, speciale box met harde schijf voor opnemen, geen netflix op de box en op het modem zijn poort 1 en 2 voor internet en 3 en 4 voor TV.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 21:30
Ik lees veel klachten omtrent de tv box dat deze langzaam is met name het zappen na andere zenders klopt dit nog steeds?

Huidige Pc

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MichelJ
quote:
Bassbounce schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:23:
Ik lees veel klachten omtrent de tv box dat deze langzaam is met name het zappen na andere zenders klopt dit nog steeds?
Er is sinds kort ook de Amino 610 box, deze is een stuk sneller dan de oude Entone 510. De hardeschijf box is nog steeds dezelfde sinds jaren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17-06 08:49
Wouw wat een onzin van T-Mobile. Bewust een modem beperken en er niets aan willen doen. :( Jammer van mijn eerste ervaring met T-mobile thuis.

Ik heb een Huawei HG659 modem, deze heeft officieel 4 lan poorten maar t-mobile sluit er twee af (enkel voor tv).
Weten jullie of je met andere firmware alsnog deze poorten kan openen? Ik heb namelijk écht 4 lan poorten nodig.

Ik heb wel een router liggen. Een tp-link WR1043ND. Maar hij heeft geen 5Ghz wifi. Als ik deze gebruik voor lan en de HG659 voor wifi dan kunnen mijn wifi apparaten zeker niet meer communiceren met mijn NAS die op LAN zit?

Werkt dit wel als ik een switch koop?

Heilige Kaas wijzigde deze reactie 07-05-2018 18:47 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 21:01
In principe kun je van een router ook een switch maken, misschien zit er zelfs al een instelling voor in je router. Ik zou zeggen Google ff.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Heilige Kaas schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:46:
Wouw wat een onzin van T-Mobile. Bewust een modem beperken en er niets aan willen doen. :( Jammer van mijn eerste ervaring met T-mobile thuis.

Ik heb een Huawei HG659 modem, deze heeft officieel 4 lan poorten maar t-mobile sluit er twee af (enkel voor tv).
Weten jullie of je met andere firmware alsnog deze poorten kan openen? Ik heb namelijk écht 4 lan poorten nodig.

Ik heb wel een router liggen. Een tp-link WR1043ND. Maar hij heeft geen 5Ghz wifi. Als ik deze gebruik voor lan en de HG659 voor wifi dan kunnen mijn wifi apparaten zeker niet meer communiceren met mijn NAS die op LAN zit?

Tplink met kabel aansluiten op een laptop of computer en erop inloggen. Dhcp settings uitzetten en je hebt een switch. Van 1 van de twee internetpoorten van de Huawei een kabel naar een LAN poort van de TP-link.
Eventueel wifi op de TP Link uitzetten als je die van de Huawei alleen wil gebruiken.
Of wifi aanlaten maar dan wel goed kijken naar de kanalen zodat je geen verstoring op elkaar krijgt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MichelJ
quote:
Heilige Kaas schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:46:

Je kan altijd met een switch uitbreiden, TMobile is nog niet zover om net als KPN op alle poorten zowel internet als TV aan te bieden. Vergeet niet dat KPN hier al 15 jaar mee bezig is en T-Mobile, voorheen Vodafone Thuis, nog maar 4 jaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17-06 08:49
Hmm dat kan ik wel begrijpen. Toch is het gek. De modem heeft wel de optie om 4x internet uit te zenden. Ik ga het dan maar eens proberen met de tp-link als switch. Ff testen of dat met mn nas ook lekker werkt.
Alleen jammer van je energieverbruik. Weer minstens 10 watt permanent erbij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• moca007
ik ben van plan om over te stappen naar T-mobile voor internet en tv met opnemen, nu lees ik dat de tv box voor opnemen erg traag is. T-mobile gebeld en die gaven aan dat een nieuwe box hebben die wordt geleverd naar nieuwe klanten die zou een stukken beter werken, wie heeft al zo box thuis?

Voor wie wil overstappen, via cashbackxl ¤65 cashback en geen aansluitkosten van ¤30.

• Hageneis
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20:32
Vanmiddag is er storing (geweest). Na 20 minuten in de wacht, deed de Wi-Fi het weer.

• Centurius
  • Laatst online: 20:03
quote:
moca007 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:09:
ik ben van plan om over te stappen naar T-mobile voor internet en tv met opnemen, nu lees ik dat de tv box voor opnemen erg traag is. T-mobile gebeld en die gaven aan dat een nieuwe box hebben die wordt geleverd naar nieuwe klanten die zou een stukken beter werken, wie heeft al zo box thuis?

Voor wie wil overstappen, via cashbackxl ¤65 cashback en geen aansluitkosten van ¤30.
De Amino Box die aan nieuwe klanten geleverd wordt is aanzienlijk sneller maar die kan niet opnemen. Voor opnames krijg je nog steeds de oudere (tragere) Entone.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:18
quote:
moca007 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:09:

CashbackTotaal geeft ¤80 cashback en geen aansluitkosten.

http://www.speedtest.net/my-result/4477844115

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hab2000
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 14:22
quote:
WhySoSerious? schreef op zondag 13 mei 2018 @ 01:24:
[...]

CashbackTotaal geeft ¤80 cashback en geen aansluitkosten.
Cashback is afhankelijk van je type verbinding, single, duo of triple dsl.

Maar hoe weet je nu wat er bij je aangelegd is?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:18
quote:
hab2000 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:52:
[...]

Cashback is afhankelijk van je type verbinding, single, duo of triple dsl.

Maar hoe weet je nu wat er bij je aangelegd is?
Daar mee bedoelen ze het pakket. Ik ga tripple glasvezel nemen en dat is dan internet, bellen en tv.

WhySoSerious? wijzigde deze reactie 13-05-2018 14:57 (5%)

http://www.speedtest.net/my-result/4477844115

Acties:
  • 0Henk 'm!

• moca007
quote:
Centurius schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:05:
[...]

De Amino Box die aan nieuwe klanten geleverd wordt is aanzienlijk sneller maar die kan niet opnemen. Voor opnames krijg je nog steeds de oudere (tragere) Entone.
Heb begrepen dat ze een nieuwe type box aan het testen zijn die vanaf het najaar aan iedereen geleverd gaat worden, deze zou alle boxen gaan vervangen en opnemen via de cloud mogelijk maken. Geldt de 14 dagen bedenk tijd ook na ontvangt van het pakket? Heb nu de box van NLEX werkt prima en snel helaas hebben ze prijs omhoog gegooid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Centurius
  • Laatst online: 20:03
quote:
moca007 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:22:
[...]

Heb begrepen dat ze een nieuwe type box aan het testen zijn die vanaf het najaar aan iedereen geleverd gaat worden, deze zou alle boxen gaan vervangen en opnemen via de cloud mogelijk maken. Geldt de 14 dagen bedenk tijd ook na ontvangt van het pakket? Heb nu de box van NLEX werkt prima en snel helaas hebben ze prijs omhoog gegooid.
Nee, de 14 dagen gaat in vanaf wanneer je de bestelling doet en het pakket wordt pas na de bedenktermijn verstuurd. Tot de dag van oplevering zou je een opzeg boete krijgen van ¤ 75,00 en vanaf dat moment een volledige afkoopsom.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• moca007
quote:
Centurius schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:47:
[...]

Nee, de 14 dagen gaat in vanaf wanneer je de bestelling doet en het pakket wordt pas na de bedenktermijn verstuurd. Tot de dag van oplevering zou je een opzeg boete krijgen van ¤ 75,00 en vanaf dat moment een volledige afkoopsom.
Thx voor de info, ben niet van plan te annuleren, gezien voor mij momenteel geen alternatief is.

• M_V
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:24
Ik ben van plan om van Telfort over te gaan naar T-mobile, in verband met de prijsverhoging bij Telfort. Als ik het 50/5 profiel kies, werkt het dan net als bij Telfort dat ze hem op 50/10 zetten? Want die 10mbit upload is wel het minimale voor mij...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlueMotion
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18:34
quote:
M_V schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:28:
Ik ben van plan om van Telfort over te gaan naar T-mobile, in verband met de prijsverhoging bij Telfort. Als ik het 50/5 profiel kies, werkt het dan net als bij Telfort dat ze hem op 50/10 zetten? Want die 10mbit upload is wel het minimale voor mij...
Daar sluit ik me bij aan. Ik heb al eens een rondje gebeld met verschillende providers, maar ik heb totnogtoe geen zinnig antwoord gekregen op de vraag hoe dat nu zit met upload. Dus ook van mij: iemand ervaring met een wel/niet begrensde uploadsnelheid?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18:15

vr6-only

Blub Blub

quote:
M_V schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:28:
quote:
BlueMotion schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:23:
[...]

Daar sluit ik me bij aan. Ik heb al eens een rondje gebeld met verschillende providers, maar ik heb totnogtoe geen zinnig antwoord gekregen op de vraag hoe dat nu zit met upload. Dus ook van mij: iemand ervaring met een wel/niet begrensde uploadsnelheid?
Zit je achter een straatkast en haal je bij je huidige provider 30 Mbit upload? Dan is het bij T-Mobile niet anders.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 14-06 11:59
quote:
MichelJ schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:11:
[...]

Je kan altijd met een switch uitbreiden, TMobile is nog niet zover om net als KPN op alle poorten zowel internet als TV aan te bieden. Vergeet niet dat KPN hier al 15 jaar mee bezig is en T-Mobile, voorheen Vodafone Thuis, nog maar 4 jaar.
bedoel je hiermee dat T-Mobile na 4 jaar nog steeds niet weet hoe ze een VLAN op een poort binnen hun eigen modem configureren ?

• JaxTeller
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03-06 17:29
Van welk netwerk maakt T-mobile gebruik voor hun internet?

En wat is jullie mening over de Huawei modem?

• rens-br
quote:
JaxTeller schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:39:
Van welk netwerk maakt T-mobile gebruik voor hun internet?
Wat bedoel je met 'Netwerk'? T-Mobile xDSL, maakt gebruikt van het xDSL netwerk van KPN. T-Mobile Glasvezel maakt gebruik van...Glasvezel.

• JaxTeller
quote:
rens-br schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:58:
[...]

Wat bedoel je met 'Netwerk'? T-Mobile xDSL, maakt gebruikt van het xDSL netwerk van KPN. T-Mobile Glasvezel maakt gebruik van...Glasvezel.
Ok, KPN dus. Dat wilde ik weten. Ik ga binnenkort overstappen en twijfel tussen T-Mobile Thuis en Telfort. Beide maken gebruik van het KPN netwerk en beloven ongeveer dezelfde snelheid. Telfort maakt gebruikt van Experia Box en T-Mobile maakt gebruik van een Huawei modem. Ik weet niet bij wie ik een abonnement zou moeten nemen.

• rens-br
quote:
JaxTeller schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:05:
Ok, KPN dus. Dat wilde ik weten. Ik ga binnenkort overstappen en twijfel tussen T-Mobile Thuis en Telfort. Beide maken gebruik van het KPN netwerk en beloven ongeveer dezelfde snelheid.
Er is in Nederland maar één bedrijf met een xDSL netwerk en dat is KPN, bij welke aanbieder je dus je xDSL abonnement afsluit, je zit altijd op het KPN netwerk. Zelfde geldt voor het Coax netwerk, dat is 'alleen' Ziggo (en Delta in Zeeland). Bij Glasvezel heb je iets meer keus, maar 9 van de 10 keer zijn de kabels van Reggefiber = KPN.

• JaxTeller
quote:
rens-br schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:08:
[...]

Er is in Nederland maar één bedrijf met een xDSL netwerk en dat is KPN, bij welke aanbieder je dus je xDSL abonnement afsluit, je zit altijd op het KPN netwerk. Zelfde geldt voor het Coax netwerk, dat is 'alleen' Ziggo (en Delta in Zeeland). Bij Glasvezel heb je iets meer keus, maar 9 van de 10 keer zijn de kabels van Reggefiber = KPN.
Ok duidelijk, dan vraag ik me af wat het verschil is tussen T-mobile en Telfort bijvoorbeeld. Lastig om een keuze te maken. T-Mobile is wel iets goedkoper en een verschil in modem.

• rens-br
quote:
JaxTeller schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:11:
Ok duidelijk, dan vraag ik me af wat het verschil is tussen T-mobile en Telfort bijvoorbeeld. Lastig om een keuze te maken. T-Mobile is wel iets goedkoper en een verschil in modem.
Van het internet tot aan het modem is het hetzelfde, van het modem tot aan de TV is het verschillend. Andere zenders, andere IPTV kastjes, andere zenders etc. Het is een beetje persoonlijke voorkeur wat je het fijnste vind.

• JaxTeller
quote:
rens-br schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:14:
[...]

Van het internet tot aan het modem is het hetzelfde, van het modem tot aan de TV is het verschillend. Andere zenders, andere IPTV kastjes, andere zenders etc. Het is een beetje persoonlijke voorkeur wat je het fijnste vind.
Ik ga alleen internet nemen, zonder tv of telefonie. Het modem van Telfort is een Experia box en van T-mobile een Huawei. Als ik op internet op zoek ga naar ervaringen van beide partijen, zie ik voor beide partijen (geldt overigens voor alle internetproviders in Nederland) heel veel negatieve reacties. Dus een keuze maken is best lastig :P

• rens-br
quote:
JaxTeller schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:17:
Ik ga alleen internet nemen, zonder tv of telefonie. Het modem van Telfort is een Experia box en van T-mobile een Huawei. Als ik op internet op zoek ga naar ervaringen van beide partijen, zie ik voor beide partijen (geldt overigens voor alle internetproviders in Nederland) heel veel negatieve reacties. Dus een keuze maken is best lastig :P
Begrijpelijk. Ik heb helaas geen ervaring met beide, dus kan er maar weinig over zeggen. Maar als Wifi op beide probleem is, gewoon eigen AP's aansluiten dan weet je in ieder geval zeker dat dat werkt.

• JaxTeller
quote:
rens-br schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:39:
[...]

Begrijpelijk. Ik heb helaas geen ervaring met beide, dus kan er maar weinig over zeggen. Maar als Wifi op beide probleem is, gewoon eigen AP's aansluiten dan weet je in ieder geval zeker dat dat werkt.
Ok bedankt, binnenkort even een beslissing maken. En als iemand ervaring heeft met Telfort, dan hoor ik dat ook graag.

JaxTeller wijzigde deze reactie 24-05-2018 17:43 (8%)

• rclahsen
quote:
JaxTeller schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:42:
[...]

Ok bedankt, binnenkort even een beslissing maken. En als iemand ervaring heeft met Telfort, dan hoor ik dat ook graag.
Internet van T-Mo Thuis via DSL is best prima hoor. Afgelopen jaar, op 2 korte storingen na, prima kunnen gebruiken. Het is alleen dat ik bij NLE weer gebruik kan maken van een prima actiekorting en ik de tv-dienst van KPN (wat NLE gebruikt) fijner vind. Anders was ik gebleven.

Maar als je tv niet gaat gebruiken is dat laatste punt minder relevant. En dan kan ik je vertellen dat het internet gewoon prima is.

• JaxTeller
quote:
rclahsen schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:54:
[...]

Internet van T-Mo Thuis via DSL is best prima hoor. Afgelopen jaar, op 2 korte storingen na, prima kunnen gebruiken. Het is alleen dat ik bij NLE weer gebruik kan maken van een prima actiekorting en ik de tv-dienst van KPN (wat NLE gebruikt) fijner vind. Anders was ik gebleven.

Maar als je tv niet gaat gebruiken is dat laatste punt minder relevant. En dan kan ik je vertellen dat het internet gewoon prima is.
Ook met meerdere gebruikers thuis?

• rclahsen
quote:
JaxTeller schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:09:
[...]

Ook met meerdere gebruikers thuis?
Dat niet, maar met 50 of 100 Mbit/s moet dat ook geen probleem worden.

• JaxTeller
quote:
rclahsen schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:35:
[...]

Dat niet, maar met 50 of 100 Mbit/s moet dat ook geen probleem worden.
Klopt, als ze de beloofde snelheid ook leveren:)

• rclahsen
quote:
JaxTeller schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:51:
[...]

Klopt, als ze de beloofde snelheid ook leveren:)
Daarvoor kun je de site https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ goed gebruiken :)

• JaxTeller
quote:
Ow nice, thanks. Dit geldt dus eigenlijk ook voor telfort en kpn zelf. Jammer dat we niet kunnen zien welke partij daadwerkelijk de snelste verbinding levert

JaxTeller wijzigde deze reactie 24-05-2018 21:35 (24%)

quote:
JaxTeller schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:14:
[...]

Ow nice, thanks. Dit geldt dus eigenlijk ook voor telfort en kpn zelf. Jammer dat we niet kunnen zien welke partij daadwerkelijk de snelste verbinding levert
Dat zie je niet omdat dat niet kan. Elke provider krijgt dezelfde technische mogelijkheden van KPN Netco/Wholesale.
Dus je zou bij elke provider via de DSL lijn hetzelfde moeten kunnen halen. Los van limieten door abonnementen (zoals een 40/4) abonnement of zo).

• JaxTeller
quote:
Barre73 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:02:
[...]

Dat zie je niet omdat dat niet kan. Elke provider krijgt dezelfde technische mogelijkheden van KPN Netco/Wholesale.
Dus je zou bij elke provider via de DSL lijn hetzelfde moeten kunnen halen. Los van limieten door abonnementen (zoals een 40/4) abonnement of zo).
Nee, dat begrijp ik. Bedankt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Siebz0r
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 02-06 17:09

Siebz0r

Got root?

Na het lezen van dit topic heb ik de gok gewaagd en ben overgestapt van Ziggo naar T-Mobile thuis. Vandaag ook echt gebruik proberen te maken van deze verbinding maar wat een gedoe. Alles is echt super traag en of ik bekabeld zit of zonder maakt geen verschil. Vandaag ook contact opgenomen met de klantenservice en die hebben mij een handleiding gestuurd om het probleem te debuggen. (Echter voor Windows dus ik hoop dat ze me ook helpen bij het zien van Linux screenshots. 😅)
Soms heb ik een piekje van een paar MB maar over het algemeen zijn het dialup snelheden van vroeger als ik al verbinding heb.
Ook is het me opgevallen dat ik sommige servers niet kan benaderen, 8.8.8.8 bijvoorbeeld. Nu had ik wat gelezen over dat zij deze DNS overriden met hun eigen DNS. Iemand die dit herkent?
Ik hoop maar dat ze dit mooi oplossen want dit is echt 💩

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MichelJ
quote:
Siebz0r schreef op maandag 28 mei 2018 @ 22:01:
Na het lezen van dit topic heb ik de gok gewaagd en ben overgestapt van Ziggo naar T-Mobile thuis. Vandaag ook echt gebruik proberen te maken van deze verbinding maar wat een gedoe. Alles is echt super traag en of ik bekabeld zit of zonder maakt geen verschil. Vandaag ook contact opgenomen met de klantenservice en die hebben mij een handleiding gestuurd om het probleem te debuggen. (Echter voor Windows dus ik hoop dat ze me ook helpen bij het zien van Linux screenshots. 😅)
Soms heb ik een piekje van een paar MB maar over het algemeen zijn het dialup snelheden van vroeger als ik al verbinding heb.
Ook is het me opgevallen dat ik sommige servers niet kan benaderen, 8.8.8.8 bijvoorbeeld. Nu had ik wat gelezen over dat zij deze DNS overriden met hun eigen DNS. Iemand die dit herkent?
Hoever zit je van het ISRA af? Wat voor kabel gebruik je?
Vraag eens aan de Klantenservice of ze een lijnmeting doen? (testen of er fouten opzitten)(geen seltmeting)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Siebz0r

Siebz0r

Got root?

quote:
MichelJ schreef op maandag 28 mei 2018 @ 22:44:
[...]

Hoever zit je van het ISRA af? Wat voor kabel gebruik je?
Vraag eens aan de Klantenservice of ze een lijnmeting doen? (testen of er fouten opzitten)(geen seltmeting)
De modem zit een paar centimeter van waar de lijn binnenkomt. Telefoonkabeltje is degene die bijgeleverd is.
De klantenservice heeft op afstand een meting gedaan en dat leek in orde. Mogelijk zou er binnenkort een monteur langskomen om de boel vanuit hier eens te testen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Siebz0r schreef op maandag 28 mei 2018 @ 22:01:
Welke snelheid zou er technisch mogelijk moeten zijn op je adres?
(zie: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Siebz0r

Siebz0r

Got root?

quote:
Barre73 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:18:
[...]

Welke snelheid zou er technisch mogelijk moeten zijn op je adres?
(zie: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/)
104 Mbit/s dus het zou naar mijn idee ook gewoon in orde moeten zijn.. theoretisch althans.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MichelJ
quote:
Siebz0r schreef op maandag 28 mei 2018 @ 22:58:
[...]

De modem zit een paar centimeter van waar de lijn binnenkomt. Telefoonkabeltje is degene die bijgeleverd is.
De klantenservice heeft op afstand een meting gedaan en dat leek in orde. Mogelijk zou er binnenkort een monteur langskomen om de boel vanuit hier eens te testen.
Is dat in de woonkamer of meterkast?
Mensen denken vaak dat de aansluiting in de woonkamer de hoofdaansluiting is. Maar dan gaat er stiekem een kabel (via buis of kruipruimte) naar de meterkast waar de kabel erg slecht aaangesloten zit op het ISRA. Het ISRA is het connectie punt tussen waar de KPN zijn verantwoordelijkheden heeft voor een goed signaal en waar de consument moet zorgen voor een goede verbinding.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Siebz0r

Siebz0r

Got root?

quote:
MichelJ schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:45:
[...]

Is dat in de woonkamer of meterkast?
Mensen denken vaak dat de aansluiting in de woonkamer de hoofdaansluiting is. Maar dan gaat er stiekem een kabel (via buis of kruipruimte) naar de meterkast waar de kabel erg slecht aaangesloten zit op het ISRA. Het ISRA is het connectie punt tussen waar de KPN zijn verantwoordelijkheden heeft voor een goed signaal en waar de consument moet zorgen voor een goede verbinding.
Woonkamer, voor zover ik kan zien komt de lijn daar ook binnen. In de meterkast zie ik namelijk ook geen telefoonkabel binnenkomen.
Vandaag ook weer contact gehad met de klantenservice en wat triviale dingen geprobeerd zoals de UTP kabel in een andere poort doen etc. Wonder boven wonder werkte het ineens, zowel ik als de klantenservice hebben hier geen verklaring voor. Misschien dat er iemand ergens wat veranderd heeft op de achtergrond?
De snelheid is nu al een paar uurtjes prima, met speedtest haal ik rond de 95 Mbps down en 30 Mbps up. 8)

Met wifi haal ik wel mindere snelheden maar dat is niets vreemds naar mijn idee.

Ik kan nu ineens ook een succesvolle ping uitvoeren naar 8.8.8.8 dus er moet naar mijn idee wel wat veranderd zijn.
Anyway, als dit zo blijft dan is deze jongen dik tevreden. Sta er enorm van versteld dat deze snelheden over de 2 aderige telefoonkabel gaan. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 11-06 18:32
quote:
Siebz0r schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:18:
[...]
De snelheid is nu al een paar uurtjes prima, met speedtest haal ik rond de 95 Mbps down en 30 Mbps up.
Volgens mij duurt het wel 6-7 dagen tot de modem (en DLM) op de juiste snelheid kan werken. Het kan dus helemaal toeval zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Siebz0r

Siebz0r

Got root?

quote:
ben2513 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:02:
[...]

Volgens mij duurt het wel 6-7 dagen tot de modem (en DLM) op de juiste snelheid kan werken. Het kan dus helemaal toeval zijn.
Enig idee waarom dat zoiets een paar dagen kan duren? Is het net zoiets als nieuwe schoenen; dat je ze eerst in moet lopen oid? :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 11-06 18:32
quote:
Siebz0r schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:20:
Is het net zoiets als nieuwe schoenen; dat je ze eerst in moet lopen oid? :P
Precies! ;) Dat heeft alles te maken met Dynamic Line Management.

Kijk maar hier:

FreshMaker in "Internet vergeleken met buren":
quote:
FreshMaker schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:46:
[...]
Traineren is de communicatie tussen de modems en de DSLAMS
De eerste week / weken analyseert het DSLAM de verbinding, begint hoog, er geen rare storingen optreden, een stapje hoger, is de verbinding niet naar wens, stapje terug.
Tot er een punt is dat de maximale snelheid snelheid in een marge functioneert,
Dat is het intrainen van het modem, in de DSLrouter kan je dit terugvinden onder het verbindingslog
Racer89 in "Het grote xDSL-topic":
quote:
Racer89 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:21:
[...]
Er wordt hoofdzakelijk gekeken naar de onderbrekingen wat het modem heeft. Er zit ook nog verschil tussen IQ en HQ profiel. IQ - Internet Quality voor internet only, en HQ voor High Quality voor lijnen met ITV er bij. IQ word dacht ik gekeken onderbrekingen per 48 uur en HQ onderbrekingen per 24 uur. Dit is ook bepalend of een lijn stabiel is en DLM niks doet of dat de lijn unstable is en de DLM gaat reageren. Specifieke instellingen word ook bepaalt door leverancier. Zoals Alcatel en of Nokia. Het is dus een samenhang tussen Fouten, bij te veel fouten / onderbrekingen en vervolgens wordt dit vergeleken met de tijd wat er tussen zit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
:+ als je het zó wegzet, is het wel héél simplistisch geschreven ;)

Maar in essentie correct !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Siebz0r

Siebz0r

Got root?

Today I learned. Met kabel nooit mee te maken gehad. Bedankt voor de uitleg. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hp-got
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 23:10
quote:
Siebz0r schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:20:
[...]Is het net zoiets als nieuwe schoenen; dat je ze eerst in moet lopen oid? :P
Dat intrainen van modem met DLM geldt voor een VDSL lijn.
Als je VVDSL (Vectored VDSL) hebt is er een ander mechanisme dat zorgt voor stabiliteit, dat heeft geen dagen nodig om het optimum te vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PA5AM
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 15:24
Iemand hier ervaring met het flashen van een alternatieve firmware op het Huawai HG659 modem?

Ik heb wat zitten lezen op http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies.cfm?t=2572047 en het lijkt er op dat een provider uit Nieuw zeeland een 'vanilla' firmware aanbied op http://pages.bigpipe.co.nz/bigpipe-modem-setup/ . Hiermee zou het mogelijk moeten zijn het modem te bridgen.

Het is mogelijk om op een firmware flash pagina terecht te komen door de resetknop ingedrukt te houden bij het opstarten en naar http://192.168.1.1/ te gaan. Alleen ben ik hier nog iets te huiverig voor totdat ik een reserve modem heb >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21:46

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica

L460

Je hebt dat ding in bruikleen, dus andere firmware erop zou ik niet zo snel doen.
Maar als je toch al een reservemodem moet aanschaffen, kun je dan niet beter gelijk iets naar keuze kopen zoals een Draytek of een Fritz!box o.i.d. ? Ben je gelijk van alle beperkingen af.

Hardware te koop | Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen | Tweakblog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PA5AM
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 15:24
Dat is me weer iets te prijzig voor mijn experiment. En de 659 doet PPPoE passthrough met die firmware, en dat is genoeg voor wat ik wil.

Heb nu eentje op marktplaats gekocht, zal daar eens mee gaan prutsen.

• MensionXL
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20:56

MensionXL

Optimaliseren!

Hoe ervaren jullie het modem qua instellingen, geeft T-mobile veel vrijheid? En blijft het modem lange tijd stabiel of moet er regelmatig gereboot worden?

Gratis hardware! - Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1 2 3 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*