Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-05 16:30

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter

Thuis is opgericht in 2011 door Vodafone. Vodafone Thuis biedt internet, telefonie en TV diensten aan op de glasvezel en DSL lijn. Ze zijn begonnen om dit aan te bieden in 10 Nederlandse gemeente, maar later is dit uitgebreid naar bijna alle gemeentes in Nederland.

In februari 2016 maakte Vodafone en Ziggo bekend samen verder te willen gaan onder een joint venture. In augustus keurde Europese Commissie de fusie goed onder één voorwaarde, Vodafone moest zijn Thuis diensten afstoten. In november werd er een overeenstemming bereikt tussen Vodafone en T-Mobile om de Thuis diensten over te nemen. Vanaf februari 2017 zullen alle diensten overgaan op T-Mobile, voor huidige klanten veranderd er vooralsnog niks.

Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het xDSL aanbod en techniek van T-Mobile Thuis.

Terug naar Inhoudsopgave

T-Mobile Thuis biedt Internet, Bellen en TV aan, dat wil zeggen dat de diensten los of met elkaar kunnen worden afgesloten. Er worden verschillende snelheden aangeboden, op zowel glasvezel als DSL. Het basis TV pakket heeft meer dan 60 TV zenders, waarvan 30 in HD kwaliteit en worden er daarnaast nog allerlei themapakketten aangeboden. Voor telefonie biedt T-Mobile een 2e telefoonlijn en 'onbeperkt' bellen naar vaste en mobiele nummers aan.

Voor een overzicht van alle geboden diensten kan gekeken worden op de website van T-Mobile.

T-Mobile biedt haar diensten aan op zowel Glasvezel als DSL. De snelheden op beide netwerken zijn verschillend. Zo worden er op Glasvezel snelheden van 50 tot 750 Mbit/s aangeboden en op DSL van 20 tot 100 Mbit/s. De snelheden op DSL zijn niet symmetrisch, op Glasvezel zijn ze dat wel.

Bij DSL is de afstand tot de centrale bepalend voor de snelheid van het abonnement. T-Mobile geeft een snelheid indicatie aan, maar het wil niet zeggen dat die dan ook bereikt wordt. Er kan geen abonnement afgesloten worden hoger dan de snelheid indicatie.
Snelheid(down)Snelheid(up)Prijs
20 Mbit/s2 Mbit/s€27,-
50 Mbit/s5 Mbit/s€28
100 Mbit/s10 Mbit/s€31,-

Het standaard televisiepakket kost 15 euro in de maand en daarvoor biedt T-Mobile meer dan 60 zenders, waarvan 30 in HD aan. Voor het meest recente overzicht van de televisiezenders kan er gekeken worden op de website. De bitrate van de TV-zenders heeft @d-vine opgesomd. Verder kan er overal TV gekeken worden via TV Anywhere, te benaderen via de browser en als app voor iOS en Android. Hiermee is het mogelijk om 10 dagen programma gemist te kijken voor NPO 1, NPO 2, NPO 3, SBS6, Net5 en Veronica, Fox Sport 1 Eredivisie en Begin gemist op 25 zenders.

Standaard biedt het pakket één Interactieve TV Box, voor €5,- extra per maand kunnen er tot 4 boxen bijgekocht worden, daarnaast kan er voor €5,- per Box opnemen en pauzeren aan toe voegen. De prijzen staan hieronder opgesomd.

Wat?Prijs
Standaard€15,-
Extra Box€5,-
Opnemen€5,-

Daarnaast biedt T-Mobile ook nog verschillende thema pakketten aan, deze staan hieronder genoemd:
PakketPrijsZenders
Kids & Music€3,75Nickelodeon Junior, Nick Toons, Pebble TV, JimJam, Duck TV, BoomerangTV, BabyTV, MTV Brand New, MTV Music 24, SLAM!TV, I-Concerts, TV Oranje, SchlagerTV, Stingray Lite TV, 192TV, Vh2, Vh2 Classic, DjazzTV, Trace Urban, BravaNL, Mezzo
Entertainment€3,75Comedy Central Family, Comedy Central Extra, RTL Lounge, NPO 101, E! Entertainment, LUXE.tv, CBS Reality, Luxe TV HD, OUT TV, GINX, American Movie Classics, RTL Crime, Family 7, Brazzers TV Europe, Secret Circle
Infotainment€3,75Discovery World, Discovery Science, National Geographic Wild, Crime & Investigation Network, Motorsport TV, Al Jazeera (English), NPO Nieuws, NPO Politiek, Travel Channel, Horse Country TV, ONS, NPO Cultura
Internationaal€3,75CBBC, BBC Four, BBC Entertainment, CBeebies, CNBC Europe, CNN Turk, ARTE, NDR, ProSieben, Sat.1, RTL Television, Kika, Tagesschau24, 3SAT, EinsFestival, TVE, RAI Uno, Antena3, Mediaset Italia, 2M Maroc

Als laatste biedt T-Mobile ook nog een aantal premium zenders aan:
PakketPrijsInformatie
Fox Sports Eredivisie€7,502 extra Eredivisie kanalen, inclusief Fox Sport Go
Fox Sports Compleet€12,50FOX Sports Compleet met 5 sportkanalen, inclusief Fox Sport Go
Film 1€15,-4 reclamevrije zenders en on demand
Ziggo Sport Totaal€15,-6 kanalen met de favoriete wedstrijden en sporthelden
Erotiek pakket€10,-Penthouse, Meiden van Holland Hard; Dusk!, Dorcel TV en Passie XXX

Deze extra pakketten en premium zenders hoeven niet voor elke Interactieve TV Box aangeschaft te worden.

T-Mobile biedt ook telefonie aan voor €2,50. Een tweede telefoonlijn kost €5,- pm. Voor €7,50 kan er onbeperkt gebeld worden naar vaste nummers en voor €5,- meer ook naar mobiele nummers.

De beltarieven kunnen gevonden worden op de website van T-Mobile.

Er worden geen installatiekosten gerekend, maar wel 30 euro activatiekosten.

Daarnaast krijg je bij T-Mobile de eerste 6 maanden korting wanneer er een alles-in-een pakket afgesloten wordt, soms is het daardoor goedkoper om toch een alles-in-één af te sluiten ipv. maar één of twee pakketten. Tevens is het mogelijk om een cashback van €65, 45 of €30,- aan te vragen via Cashback XXL.

Het abonnement elke maand naar boven en naar beneden worden aangepast, zo kan bijvoorbeeld de zenderpakketten, TV of telefonie helemaal aan-of uitgezet worden. Internet blijft altijd beschikbaar, al kan wel elke maand de snelheid worden aangepast.

Vanaf oktober 2017 biedt T-Mobile ook korting aan voor abonnees die Thuis en Mobiel combineren. In juni 2018 zijn deze kortingen aangepast, waardoor je nu meer data, meer TV-zenders, meer snelheid en meer korting kan krijgen. Zie de website van T-Mobile voor het actuele aanbod.

De aanbiedingen die te vinden zijn op de website van T-Mobile gelden alleen voor nieuwe klanten. Wanneer bestaande klanten willen verlengen zijn er andere aanbiedingen. De meeste klanten krijgen een aanbod voor 20% korting op het internet de eerste 6 maanden. Het heeft dus geen zin om weer een alles-in-een te nemen, de korting blijft hetzelfde. Verlengen kan al na 9 maanden, waardoor je dus effectief maar 3 maanden per jaar de volle mep betaald. Verlengen kan alleen telefonisch door te bellen naar 0800-0092.

Terug naar Inhoudsopgave

Internet
Bij een DSL verbinding krijg je sinds april 2019 de Zyxel VMG8825-T50, dat is de vervanger van de Huawei HG659. De Zyxel is een dual band router en kans dus overweg met 2,4GHz en 5Ghz netwerken. De snelheden zijn respectievelijk 450Mbps en 1733 Mbps en heeft ondersteuning voor 4x4 MIMO.

Verder ondersteund het toestel, in tegenstelling tot zijn voorganger, Any Port Any Service. Dat wil zeggen dat elke ethernet poort gebruikt kan worden voor zowel internet als TV. Hierdoor is het niet langer nodig om te werken met losse VLANS en is het dus ook niet nodig om twee losse kabels te gebruiken.

Zyxel VMG8825-T50 (v.a. mei 2019)
Huawei HG659 (v.a. september 2018)

Meer informatie over het modem is te vinden op de website van T-Mobile.

Televisie
Er twee verschillende boxen beschikbaar. De Amino Aria 610x, die de Entone Kamai 500 vervangt, wordt standaard geleverd en de Entone Amulet 515 wordt gebruikt voor opnemen en pauzeren.

https://tweakers.net/ext/f/jBNx2czyKKl39q2d04avuXPZ/full.png
Amino Aria 610x
Entone Amulet 515

Informatie over de verschillende TV boxen kan teruggevonden worden op de website van T-Mobile.

Terug naar Inhoudsopgave

Alle prijzen genoemd in deze OP zijn aan veranderingen onderhevig, helaas is het voor ons niet mogelijk om de prijzen real-time aan te passen. Verder zijn al deze prijzen gebaseerd op het standaard tarief, zonder eventuele kortingen. Kijk voor de meest actuele prijs altijd even op de website van T-Mobile Thuis. Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.016-02-2017Topic aangemaakt
V1.101-09-2017Prijzen en snelheden aangepast
V1.209-10-2017Stuk over combineren Vast en Mobiel toegevoegd en hoofdstuk gevolgen overname verwijderd.
V1.310-01-2018Prijzen aangepast
V1.415-02-2018Prijzen aangepast
V1.512-06-2018Nieuwe informatie over combineren Mobiel + Thuis toegevoegd
V1.630-04-2019Tekst aangepast en hoofdstuk verlengen toegevoegd
V1.714-05-2019Informatie Zyxel VMG8825-T50 en nieuwe TV box toegevoegd

Terug naar Inhoudsopgave

rens-br wijzigde deze reactie 23-05-2019 11:39 (220%)

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
Jorgen schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:08:
Aangezien het bij Vodafone / T-Mobile - voor zover ik weet - gaat om hdd-opslag en niet om cloudopslag, kan je toch gewoon ook zelf een decoder kopen met opname mogelijkheden, i.p.v. deze te huren van T-Mobile?
Als je het signaal gedecodeerd krijgt, dan moet dat inderdaad wel lukken. Of je moet het signaal direct van de HDMI kabel afpakken, dan moet het wel werken.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
jeroenmuzikant schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:15:
Moet je niet, net als bij de meeste (alle?) aanbieders, de tv-decoder van de provider gebruiken?
Er is een grote kans dat een eigen gekochte decoder het niet gaat doen als je het mij vraagt...
Je kan inderdaad niet zomaar een decoder aansluiten, aangezien het signaal niet gedecodeerd kan worden. Dit gaat dus niet werken. Je zou eventueel wel tussen de provider decoder en je tv een HDMI capturer kunnen zetten die het opneemt. Maar ik heb geen idee in hoevere dit mag en verkocht wordt.
quote:
Net andersom neem ik maar aan niet? 8)
offtopic:
Copy, Paste fout. Dank voor het melden.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
frumper schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:12:
Het roze spat van je scherm af... ik denk niet dat wij thuis de enigen zijn die het een grote achteruitgang vinden. Je zit toch regelmatig in het tv-menu te bladeren. Voor ons serieus een issue om een overstap te overwegen naar een andere glasvezel-aanbieder.
Ik vind het eigenlijk wel een grote verbetering. Het diepere zwart met wit is veel beter leesbaar en rustiger. Het Roze daarin tegen is inderdaad wel little too much. Het is zelfs zo erg dat bij sommige geselecteerde knoppen de leesbaarheid achteruit gegaan is, doordat roze en wit niet goed combineert.

Maar ik zou eerst even contact opnemen met de chat of ze er iets aan kunnen veranderen, voordat je meteen een overstap overweegt.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
Jorgen schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 17:01:
Ik vermoedde dat het bij IPTV net zo zou zijn.
Voor zover ik weet gaat dat helaas niet bij T-Mobile.
quote:
Verona27 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 17:11:
Dan lijkt T-Mobile toch wel een alternatief mits zij ook een korting kunnen geven.
Kortingen kun je eenvoudig opzoeken op de website of even kijken in de OP: [T-Mobile Thuis via xDSL] Ervaringen & Discussie[/TOPIC] .

rens-br wijzigde deze reactie 16-02-2017 17:19 (17%)

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
Verona27 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 17:23:
Ja, dat had ik al doorgelezen maar doelde meer op een korting als ik bel (waar ik nog niet aan toegekomen ben) want alleen die 30 euro dan wel van cashback dan wel via overstappen via telefoon is natuurlijk niet echt een korting, dan kan ik net zo goed bij Telfort blijven.
Je bedoeld nog meer korting dan de 6 maanden 20 euro korting, inclusief 50 euro cashback, geen installatie of activatiekosten?
quote:
VicVD schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 21:57:
Via breedbandwinkel zag ik een mooie deal. Vroeg me alleen af, kun je met de standaard tv ontvanger niet pauzeren?
Streams worden lokaal opgeslagen op de Mediabox, aangezien de standaard box geen harde schijf heeft is het niet mogelijk om daarmee te pauzeren. Er zit wel begin gemiste en uitzending gemist op, waarbij je de laatste wel kan pauzeren.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
Verona27 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:35:
Nou ja ik begreep dat je moet bellen om de installatiekosten te annuleren en het lijkt me dat je dan ook via de telefoon het abonnement afsluit wat de cashback al onmogelijk maakt? En ik zou alleen internet afnemen dus die 6 maanden korting krijg ik ook niet. Daarbij is alleen korting van 33 naar 29,50. Meer met de gedachte: nee heb je, ja kun je krijgen.
Met alleen internet is de aanbieding inderdaad wel beperkt. Zeker omdat je al 75+30 euro kwijt bent aan installatie + activatie. Je kan dan inderdaad het beste even bellen om te kijken wat er mogelijk is.

Betreft de activatiekosten. Die kan je volgens mij telefonisch en via e-mail laten kwijtschelden en vervolgens wordt dat bij het afsluiten verrekend, als ik me niet vergis.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
PWA777 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 20:16:
Wie o wie weet raad?

Edit: zou dit gaan werken met een splitter die aangesloten is op zowel poort 2 als poort 4?
Dit is vrij logisch gedrag.

Op poort 1 en 2 zit je internet verbinding en op poort 3 en 4 zit je TV verbinding. Als je dus aangesloten zit op poort 1 of 2 kan je alleen internet gebruiken en poort 3 en 4 alleen TV.

Zou je dit willen combineren over één kabel moet je gaan werken met VLAN's en trunken, ik heb geen idee of de Airport daar ondersteuning voor heeft.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
Hertog schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 16:47:
Wellicht handig voor de startpost, T-Mobile gebruikt andere ethernet-poorten voor internet en tv. Als je dus tv en internet via ethernet in je woonkamer wilt heb je twee kabels nodig. En je kunt dus maar twee ethernet-poorten gebruiken op de router.
Goede aanvulling inderdaad. Ik heb het toevoegd. (Mocht je in de toekomst nog verbeteringen willen melden, kan dat beter via de DM)

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
Bedankt @man-o-script voor het opmerken:

De prijzen gaan vanaf vandaag omhoog voor nieuwe abonnementen. Het 50 en 100Mbit/s abonnement worden respectievelijk 50 cent en €1,50 duurder:

Snelheid(down)Snelheid(up)Prijs (oud)Prijs (nieuw)
20 Mbit/s2 Mbit/s€27,-€27,-
50 Mbit/s5 Mbit/s€27,50€28
100 Mbit/s10 Mbit/s€29,50€31,-

De TS is daarop aangepast.

rens-br wijzigde deze reactie 10-01-2018 14:09 (10%)

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
Jeffrey87 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:05:
Maar ja, grote boze KPN verhoogt heel sneaky de wholesale prijzen, en de prijzen waren al erg laag natuurlijk.
Die kans is inderdaad aannemelijk. Maar ze zijn volgens mij nog wel een van de goedkoopste op DSL.
quote:
Verona27 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:07:
Wow, dan ben ik net op tijd overgestapt! (22 december) Hoezo verhogen ze ineens de prijzen?
Als je was gebleven was er ook niks aan de hand. De prijsverhoging is alleen voor nieuwe klanten, tenminste op Glasvezel ga ik niks meer betalen.

rens-br wijzigde deze reactie 10-01-2018 14:09 (3%)

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
Verona27 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:09:
Ja, maar ben dus nieuwe klant vanaf Telfort, dus wat dat betreft dus net op tijd :)
Ow op die manier. Dan ben je inderdaad precies op tijd overgestapt.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
RJC82 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 00:02:
@rens-br In de TS staat iets over installatiekosten van € 37,50. Die ben ik niet tegen gekomen, is dat het zelfde als activatiekosten? Dan zijn deze inmiddels verlaagd naar € 30,-.
Nee, die staan los van elkaar. Maar ik kan het inderdaad ook niet meer terugvinden op de website, dus ik verwacht dat ze die hebben laten vallen. Ik zal het aanpassen, bedankt voor de tip.

Heb je ook gebruik gemaakt van de Cashback?

rens-br wijzigde deze reactie 15-02-2018 07:24 (4%)

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
Al in de OP gekeken: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie?

rens-br wijzigde deze reactie 03-05-2018 13:45 (16%)

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
JaxTeller schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:39:
Van welk netwerk maakt T-mobile gebruik voor hun internet?
Wat bedoel je met 'Netwerk'? T-Mobile xDSL, maakt gebruikt van het xDSL netwerk van KPN. T-Mobile Glasvezel maakt gebruik van...Glasvezel.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
JaxTeller schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:05:
Ok, KPN dus. Dat wilde ik weten. Ik ga binnenkort overstappen en twijfel tussen T-Mobile Thuis en Telfort. Beide maken gebruik van het KPN netwerk en beloven ongeveer dezelfde snelheid.
Er is in Nederland maar één bedrijf met een xDSL netwerk en dat is KPN, bij welke aanbieder je dus je xDSL abonnement afsluit, je zit altijd op het KPN netwerk. Zelfde geldt voor het Coax netwerk, dat is 'alleen' Ziggo (en Delta in Zeeland). Bij Glasvezel heb je iets meer keus, maar 9 van de 10 keer zijn de kabels van Reggefiber = KPN.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
JaxTeller schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:11:
Ok duidelijk, dan vraag ik me af wat het verschil is tussen T-mobile en Telfort bijvoorbeeld. Lastig om een keuze te maken. T-Mobile is wel iets goedkoper en een verschil in modem.
Van het internet tot aan het modem is het hetzelfde, van het modem tot aan de TV is het verschillend. Andere zenders, andere IPTV kastjes, andere zenders etc. Het is een beetje persoonlijke voorkeur wat je het fijnste vind.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
JaxTeller schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:17:
Ik ga alleen internet nemen, zonder tv of telefonie. Het modem van Telfort is een Experia box en van T-mobile een Huawei. Als ik op internet op zoek ga naar ervaringen van beide partijen, zie ik voor beide partijen (geldt overigens voor alle internetproviders in Nederland) heel veel negatieve reacties. Dus een keuze maken is best lastig :P
Begrijpelijk. Ik heb helaas geen ervaring met beide, dus kan er maar weinig over zeggen. Maar als Wifi op beide probleem is, gewoon eigen AP's aansluiten dan weet je in ieder geval zeker dat dat werkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
JaxTeller schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:52:
Weet iemand misschien wat de reden kan zijn tussen dit grote verschil tussen de 2.4ghz en 5ghz netwerken en waarom de upload speed zo apart hoog is.
Er zit voor zover ik weet geen 'cap' op de Uploadspeed, je haalt dus gewoon de maximale snelheid die je kan halen. Betreft 2,4Ghz en 5Ghz is ook een vrij logische verklaring. Ga maar eens kijken naar de hoeveelheid 2,4Ghz netwerken en 5Ghz netwerken in je omgeving. Je zal zien dat 2,4Ghz veel meer last heeft van andere netwerken, waardoor de snelheid lager is.

Daarnaast is de 2,4Ghz 'standaard' ook gewoon een stuk langzamer dan 5Ghz.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
Modbreak:
T-Mobile heeft momenteel een storing op het vaste internet, zie het forum van T-Mobile. Het is dan ook niet nodig hier individueel te melden dat je er last van hebt.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
Hopjesvla79 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:29:
Zijn er meer mensen hier die dat hebben afgenomen zonder te gebruiken? Scheelt fors dan wanneer ik alleen internet en tv afneem, ook ivm Telfort dsl
+1, alleen dan niet op DSL maar op glas. Na de aanbiedingsperiode (6 maanden) heb ik telefonie ook uit laten zetten, scheelt daarna toch weer 2,50 per maand.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
V1RT schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:14:
Nu is mijn vraag kan en mag dit zomaar zonder daar jou over in te lichten?
En hoe zit het contract wijs? Want ik neem alleen maar internet af, geen TV/Telefonie en betaal rond de 20 euro per-maand, volgens mij zit ik nu ook in een maandelijks contract maar dat moet ik even controleren.
Voor zover ik weet hebben ze iedereen meerdere e-mails gestuurd. Niet alleen om te melden dat ze overgenomen zijn, maar ook wanneer het officiële moment was, daarnaast ook om te melden dat de provider e-mailadressen gingen wijzigen van Vodafone, naar T-Mobile. Dus ik denk dat je gewoon wat e-mails gemist hebt.

Overigens gaat je contract na één jaar automatisch over in een maandcontract en gezien het feit de wisseling al in februari 2017 was, heb je dus sowieso nu een maand contract.

Maar is het zo'n grote ramp dat je overgegaan bent? Je betaald maar +/-20 euro en voor zover ik weet is dat het goedkoopste internet only abonnement.

rens-br wijzigde deze reactie 15-10-2018 15:27 (7%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True