Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xepyonx
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 08-06 14:07
waah schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:32:
[...]

Wat heb je er achter hangen?

Heb zelf het modem van t-mobile vervangen door een Fritzbox. En ook nog een extra Fritzbox als wired-repeater staan. Werkt top (want direct mesh-netwerk).

Dus mocht het niet kunnen: Koop een Fritzbox via Marktplaats voor 75 euro en je hebt álle instelmogelijkheden (ook bridge dus mocht je iets als ubiquity hebben). De Fritzbox heb ik probleemloos gebruikt bij Tele2, Telfort en t-mobile. Providermodems blijven dicht in de doos tegenwoordig voor retour als ik overstap naar een andere VDSL provider O-)
Ik heb er nu een tp link archer achter staan en verderop in huis een andere tp link wired in AP mode.

Werkt allemaal prima zoals het is, dus wil daarom ook dat de modem niet anders doet dan modemen. Ik zal eens kijken hoe dat werkt met zo een fritzbox!

Thx for the tip!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xepyonx
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 08-06 14:07
zjeeraar84 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:33:
[...]

Dat kan hij helaas niet. Maar het Zyxel modem dat ik heb gekregen is voor mij voldoende tweakbaar qua port forwarding en is voldoende stabiel. Ik gebruik hem overigens alleen bekabeld, en heb losse WiFi accesspoints.
Ook dit zal ik even verder uitlopen, als ik het met dmz kan oplossen en verder de wifi volledig uit kan schakelen zou het ook wel moeten lukken... bespaart me weer wat centen op de aanschaf van een fritzbox.

• kwiebus
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 23:54
RSB schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:28:
Heeft iemand een fritzbox icm tmobile thuis?
Zoja, werkt het stabieler dan die Zyxel?
Ik ben 3 weken geleden overgestapt van XS4All naar T-Mobile en heb het Zyxel, modem nog onuitgepakt in de doos zitten. Vooralsnog lijkt mijn Fritxbox! dus prima te werken. Ik merk ook tot nu toe geen verschil met XS4all als provider, behalve dat T-Mobile veel goedkoper is.
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True