Gisteren en vandaag bezig geweest met het vervangen van mijn groepenkast.
Before:
After:
3 fase kast, tijdelijk aangesloten op 1 fase, Stedin komt binnenkort alles omzetten.
11 groepen + kookgroep.
Ziggo modem met 4x UTP voor diverse ruimtes en TV aansluiting naar de woonkamer en naar zolder.
Daarnaast AOP van Ziggo verplaatst naar de meterkast (niet verder vertellen

), idem voor telefoon (blauwe kabel, hier moet ik nog een mooie aansluitdoos voor vinden, ik gebruik de telefoonlijn verder niet overigens)
Alles zelf gedaan, alleen een elektricien heeft de kast aangesloten tot de hoofdschakelaar.
Onderkant moet nog worden afgewerkt met multieplex, had ik geen tijd meer voor
Kookgroep heb ik eigenlijk een foutje mee gemaakt, want die zit nu op 1 fase terwijl ik straks 3 fase heb.
Kookplaat wordt 7400 watt maar ik lees van anderen dat dit nooit voorkomt, je zet nooit alle pitten op max.
Maar ik had eigenlijk een krachtgroep moeten bestellen, die zou ik nog net kwijt kunnen als ik 1 automaat eruit haal die ik niet gebruik.
Afijn, als de keuken is geplaatst dan zal ik ondervinden hoe het gaat, en ik kan het altijd nog omzetten.
De kabel is gelukkig hetzelfde.
3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024