Hopelijk is dit de juiste plek voor mijn vraag, mocht dat niet het geval zijn hoor ik het graag.
Wat ik wil is mijn "domme" deurbel vervangen door een "slimme" deurbel van Unifi. Volgens de specificaties dient deze aangesloten te worden op 16-24VAC, 20VA. Aangezien mijn huidige beltrafo maar 8v kan leveren, ben ik op zoek naar een nieuwe beltrafo. Hierbij ben ik uitgekomen op de ABB TS24/8-12-24, nu is het "probleem" dat deze 3 modules breed is.
In mijn groepenkast zijn nu geen drie losse modules naast elkaar beschikbaar, waardoor ik mij afvraag of de indeling iets aangepast kan worden, zodat deze geplaatst kan worden. Voordat ik een elektricien laat komen. Hierbij een overzicht van mijn groepenkast.:strip_exif()/f/image/etCF9295nmBAl5kdYioPBeGa.jpg?f=fotoalbum_large)
Mochten er meer informatie nodig zijn, hoor ik het graag.
Wat ik wil is mijn "domme" deurbel vervangen door een "slimme" deurbel van Unifi. Volgens de specificaties dient deze aangesloten te worden op 16-24VAC, 20VA. Aangezien mijn huidige beltrafo maar 8v kan leveren, ben ik op zoek naar een nieuwe beltrafo. Hierbij ben ik uitgekomen op de ABB TS24/8-12-24, nu is het "probleem" dat deze 3 modules breed is.
In mijn groepenkast zijn nu geen drie losse modules naast elkaar beschikbaar, waardoor ik mij afvraag of de indeling iets aangepast kan worden, zodat deze geplaatst kan worden. Voordat ik een elektricien laat komen. Hierbij een overzicht van mijn groepenkast.
:strip_exif()/f/image/etCF9295nmBAl5kdYioPBeGa.jpg?f=fotoalbum_large)
Mochten er meer informatie nodig zijn, hoor ik het graag.