Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:30
cornfed99111 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:48:
Doom kost nu maar €14,99 in de Playstation Store.
Was een tijdje geleden in de aanbieding bij de Mediamarkt voor €15. Dus de prijs is zeer laag.
Als je die gemist zou hebben, is dit de gelegenheid...

https://store.playstation...02092_00-DOOMEUROPEROWSKU
Dat scheelt maar 0,01 met de eerdere aanbieding hoor. :+

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:17
En ik heb zojuist mijn eerste platina trofee met Horizon binnen geharkt :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xopYOMPvrrUgeZVj1O4Uj5rh/medium.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Cardwizard op 15-03-2017 13:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

BM

Moderator Spielerij
Even wat reacties weggehaald, kunnen we vanaf nu gewoon weer lief doen? O+

[ Voor 22% gewijzigd door BM op 15-03-2017 15:42 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Commentaar op de moderatie mag in Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 92% gewijzigd door BM op 15-03-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:17
BM schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:41:
[mbr]Even wat reacties weggehaald, kunnen we vanaf nu gewoon weer lief doen? O+ [/]
:(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Treevium schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:55:
En ik heb zojuist mijn eerste platina trofee met Horizon binnen geharkt :Y)

[afbeelding]
PlayStation heeft je geretweet.

Gefeliciteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
http://blog.us.playstatio...-plus-members-this-april/

Drawn to death gratis in April voor PS+

[ Voor 18% gewijzigd door RubenSaurus op 15-03-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compleet nieuwe tactiek dit van Sony, eerst maak je de game van F2P naar P2P om hem vervolgens in het ps plus aanbod te stoppen, zodat ze al 1 game minder hoeven weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 19:15
Net ff filmpje bekeken maar wat ziet dat spel er vet uit zeg!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Goed nieuws voor de veteranen onder ons!

Hier word ik dus blij van :D _/-\o_ O+

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchellHearth schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 07:08:
[...]

Net ff filmpje bekeken maar wat ziet dat spel er vet uit zeg!!!
Ziet er grappig en origineel uit, maar ik sla 'm denk ik helemaal over. Ik kom al niet door mijn eigen backlog heen, laat staan de IGC backlog. Ik speel daarbij vrijwel niet meer online. Het is een goede tijd voor de singleplayer liefhebber. Denk dat ik mijn abbo niet verleng in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
bram1984 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:10:
[...]

Ziet er grappig en origineel uit, maar ik sla 'm denk ik helemaal over. Ik kom al niet door mijn eigen backlog heen, laat staan de IGC backlog. Ik speel daarbij vrijwel niet meer online. Het is een goede tijd voor de singleplayer liefhebber. Denk dat ik mijn abbo niet verleng in september.
Is de PLUS echt alleen maar voor online spelen? Ik dacht dat de PLUS voor alle dingen die met internet te maken hebben gold. Zoals het uploaden van je tijd bij bijvoorbeeld Trackmania Turbo. Anders moet ik ook maar eens niet gaan verlengen eind dit jaar haha.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:48:
[...]

Is de PLUS echt alleen maar voor online spelen? Ik dacht dat de PLUS voor alle dingen die met internet te maken hebben gold. Zoals het uploaden van je tijd bij bijvoorbeeld Trackmania Turbo. Anders moet ik ook maar eens niet gaan verlengen eind dit jaar haha.
Ja en voor auto uploads van je saves naar de cloud geloof ik. Maar die kun je ook even handmatig doen als je klaar bent met spelen. Uploaden van tijden is mij niet bekend verder.

En af en toe een leuke korting natuurlijk. Die was ik even vergeten. Daar heb ik dan wel weer regelmatig gebruik van gemaakt (games als Tomb Raider en Killzone voor een tientje enzo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09 14:44
Ik heb mijn psn in januari ook niet verlengt en ben al twee platinum trophies rijker. Online spelen kost teveel tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:54:
[...]

Ja en voor auto uploads van je saves naar de cloud geloof ik. Maar die kun je ook even handmatig doen als je klaar bent met spelen.
Je hebt wel plus nodig om savegames online op te kunnen slaan. Zonder plus kan je ze dus niet alsnog handmatig online saven.

Als ik zie wat voor plezier de kinderen hebben met de games van de afgelopen 2 maanden (LBP en Tearaway), dan is het voor mij alweer een jaar lidmaatschap van Plus waard geweest in 2017 (en maart moet nog komen ;) ).

[ Voor 22% gewijzigd door ralph075 op 16-03-2017 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ralph075 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:26:
[...]

Je hebt wel plus nodig om savegames online op te kunnen slaan. Zonder plus kan je ze dus niet alsnog handmatig online saven.

Als ik zie wat voor plezier de kinderen hebben met de games van de afgelopen 2 maanden (LBP en Tearaway), dan is het voor mij alweer een jaar lidmaatschap van Plus waard geweest in 2017 (en maart moet nog komen ;) ).
Ah okay.

Tja als je een beetje van je kids had gehouden, had je die games natuurlijk al lang gekocht. ;)

Geintje natuurlijk. Maar deze heb ik allebei al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 10:52
ThaBEN schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:09:
Goed nieuws voor de veteranen onder ons!
[video]
Hier word ik dus blij van :D _/-\o_ O+
Jaaaa. Alleen die reacties eronder :'). Maar dat is hier offtopic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:42
Zo, nog even de laatste games op de PlayStation 4 afmaken en dan op naar een nieuwe prioriteit. Toch nog altijd heimwee gehad naar sommige Nintendo titels.

Gisteren een nieuwe Wii U kunnen kopen door een zacht prijsje. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/obup0TZqfkyG5gnM69Vc7DX1/full.jpg

De meeste games heb ik de afgelopen twee jaar al opgepikt in de aanbieding. Ik loop nog drie The Legend Of Zelda's achter (The Twilight Princess, The Wind Waker en Breath Of The Wild) en Super Mario Bros. U en Mario Kart 8 met de kinderen waren ook een belangrijke reden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:30
Jumpman schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:54:
Zo, nog even de laatste games op de PlayStation 4 afmaken en dan op naar een nieuwe prioriteit. Toch nog altijd heimwee gehad naar sommige Nintendo titels.

[afbeelding]

De meeste games heb ik de afgelopen twee jaar al opgepikt in de aanbieding. Ik loop nog drie The Legend Of Zelda's achter (The Twilight Princess, The Wind Waker en Breath Of The Wild) en Super Mario Bros. U en Mario Kart 8 met de kinderen waren ook een belangrijke reden.
Je krijgt het nog druk. :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

[afbeelding]

Netjes! Maar vertel mij je truuk om de tijd stil te zetten en door te blijven gamen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een maandje of wat ook een Wii U en sinds launchday een Switch.

De drang naar Nintendo spellen heb ik alweer ingevuld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Bftim7BIpMOTNn8k8AZZUzHK/full.jpg

100 sterren gehaald in mijn favoriete Nintendo spel Super Mario 64 op de Wii U.

Toch gebruik ik nog elke dag mijn PS4 Pro.

Gamen is en blijft mijn favoriete hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Vergeet Bayonetta 2 niet.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 20:47
Bij mij is de PS4 echt een Rocket League machine momenteel, want verder is het enkel Zelda op de Switch momenteel. Eindelijk weer een game die het open world concept goed benut. Horizon is een mooie game, maar ik kan er niet meer inkomen. Ga van punt A naar B en je weet al precies wat je daar moet gaan doen. Voelt voor mij meer als afvinken.

Verder mis ik nu echt de handheld modus bij de PS4. Went snel zoiets. Maar gelukkig hoef ik niet te kiezen, want de PS4 gaat vanzelf weer een keer overuren draaien en waarschijnlijk al bij Mass Effect.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Beakzz schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:02:
Bij mij is de PS4 echt een Rocket League machine momenteel, want verder is het enkel Zelda op de Switch momenteel. Eindelijk weer een game die het open world concept goed benut. Horizon is een mooie game, maar ik kan er niet meer inkomen. Ga van punt A naar B en je weet al precies wat je daar moet gaan doen. Voelt voor mij meer als afvinken.

Verder mis ik nu echt de handheld modus bij de PS4. Went snel zoiets. Maar gelukkig hoef ik niet te kiezen, want de PS4 gaat vanzelf weer een keer overuren draaien en waarschijnlijk al bij Mass Effect.
Ik snap je heel goed, want ik ervaar tegenwoordig de meeste openwereld games ook zo. Langdradig en vaak bekruipt het gevoel me dat ik een soort van takenlijst af moet werken. Op de een of andere manier heb ik daar bij Horizon echter geen last van. Waarom? 1. omdat de graphics bizar mooi zijn, 2. het verhaal erg interessant is en 3. de wereld echt eens iets anders is voor mij en me uitdaagt om verder te spelen. Bovendien vind ik de gameplay qua gevechten en besturing hierbij wel erg goed/leuk. Iets wat ik bijvoorbeeld bij Far Cry 3 niet had. Jammer dat je het bij Horizon niet ook zo ervaart, want ik vind het een prachtige game tot nu toe.

Ben wel nieuwsgierig, waarom benut Zelda in jouw ogen het openwereld concept wel goed. Waarom voelt dat voor jou niet aan als van punt A naar B gaan en afvinken wat je moet doen?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Side quests hadden beter kunnen zijn in Horizon, maar voor de rest hebben ze na mijn pad prima gebruik gemaakt van de verschillende gebieden in de wereld. Ben benieuwd wat red dead redemption 2 gaat doen kwa open world, bij rockstar hebben ze sowieso wel het budget om aandacht te besteden aan sterke side quests waar door omgevingen waar je niet komt met de main story/quest ook echt toegevoegde waarde heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
dvd-linden schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:16:
[...]

Ik snap je heel goed, want ik ervaar tegenwoordig de meeste openwereld games ook zo. Langdradig en vaak bekruipt het gevoel me dat ik een soort van takenlijst af moet werken. Op de een of andere manier heb ik daar bij Horizon echter geen last van. Waarom? 1. omdat de graphics bizar mooi zijn, 2. het verhaal erg interessant is en 3. de wereld echt eens iets anders is voor mij en me uitdaagt om verder te spelen. Bovendien vind ik de gameplay qua gevechten en besturing hierbij wel erg goed/leuk. Iets wat ik bijvoorbeeld bij Far Cry 3 niet had. Jammer dat je het bij Horizon niet ook zo ervaart, want ik vind het een prachtige game tot nu toe.

Ben wel nieuwsgierig, waarom benut Zelda in jouw ogen het openwereld concept wel goed. Waarom voelt dat voor jou niet aan als van punt A naar B gaan en afvinken wat je moet doen?
Mij verveelt het na 40 uur ook echt totaal nog niet, terwijl ik nog niet eens op 40% zit en vrijwel alles op de map doe. Gisteren ook weer 3 uur zitten spelen. Ik ben in die 3 uur één keer per ongeluk het laatste gedeelte van een sidequest tegengekomen en die heb ik weliswaar afgemaakt, maar verder ben ik alleen maar aan het jagen, looten en verzamelen geweest. Oftewel: geen ene moer opgeschoten, maar entertainment ten top. Maar ik vermaak me ook met de Far Cry's altijd prima (op deel 2 na). Zolang een open wereld game niet een soort van realiteit nabootst (GTA, Sleeping Dogs) en gewoon lekker speelt (Batman, Mordor, Dying Light, Assassins Creed, Tomb Raider etc.), blijf ik eigenlijk altijd wel doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:34:
Ik heb sinds een maandje of wat ook een Wii U en sinds launchday een Switch.

De drang naar Nintendo spellen heb ik alweer ingevuld:

[afbeelding]

100 sterren gehaald in mijn favoriete Nintendo spel Super Mario 64 op de Wii U.

Toch gebruik ik nog elke dag mijn PS4 Pro.

Gamen is en blijft mijn favoriete hobby.
Ook hier geen Platinum Trophy, er zijn 120 Stars. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jumpman Ik ben ook nog niet klaar met SM64.

Ik moet nu nog 19 frusterende sterren halen.

Ik deed het al beter dan in de jaren 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:25:
Side quests hadden beter kunnen zijn in Horizon, maar voor de rest hebben ze na mijn pad prima gebruik gemaakt van de verschillende gebieden in de wereld. Ben benieuwd wat red dead redemption 2 gaat doen kwa open world, bij rockstar hebben ze sowieso wel het budget om aandacht te besteden aan sterke side quests waar door omgevingen waar je niet komt met de main story/quest ook echt toegevoegde waarde heeft.
Is "na mijn pad" een soort synoniem voor "naar mijn mening"? Serieuze vraag.

Ik ben gisteren in het woestijngebied aan gekomen. Als RDR2 dat niveau ook maar gaat benaderen, wordt het grafisch echt een prachtige game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:26:
[...]

Mij verveelt het na 40 uur ook echt totaal nog niet, terwijl ik nog niet eens op 40% zit en vrijwel alles op de map doe. Gisteren ook weer 3 uur zitten spelen. Ik ben in die 3 uur één keer per ongeluk het laatste gedeelte van een sidequest tegengekomen en die heb ik weliswaar afgemaakt, maar verder ben ik alleen maar aan het jagen, looten en verzamelen geweest. Oftewel: geen ene moer opgeschoten, maar entertainment ten top. Maar ik vermaak me ook met de Far Cry's altijd prima (op deel 2 na). Zolang een open wereld game niet een soort van realiteit nabootst (GTA, Sleeping Dogs) en gewoon lekker speelt (Batman, Mordor, Dying Light, Assassins Creed, Tomb Raider etc.), blijf ik eigenlijk altijd wel doorspelen.
Dat heb ik ook. Beetje gewoon de "ontdekkingsreiziger" spelen. Naar gebieden gaan waar je met de game niet komt. Of dat ene bos helemaal uitkammen zonder iets te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
bram1984 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:33:
[...]

Is "na mijn pad" een soort synoniem voor "naar mijn mening"? Serieuze vraag.
Lijkt op een samentrekking van 'naar mijn mening' en 'voor mijn part'. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:34:
[...]

Dat heb ik ook. Beetje gewoon de "ontdekkingsreiziger" spelen. Naar gebieden gaan waar je met de game niet komt. Of dat ene bos helemaal uitkammen zonder iets te vinden.
Precies dat. En de gameplay is gewoon lekker. Het is letterlijk gewoon leuk om die game te besturen met als bonus dat ik soms met open mond van de uitzichten en animaties van de robots geniet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
bram1984 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:26:
[...]

Ik heb precies hetzelfde met Horizon. Voelt gewoon echt als een genot aan om in die wereld rond te lopen. Wat ik bijvoorbeeld bij Sleeping Dogs (ondanks een goed vechtsysteem) en Far Cry 3 veel minder had. Daardoor gingen die games op een gegeven moment voor mij ook aanvoelen als een takenlijst die afgewerkt moest worden en gebruikte ik bij Far Cry 3 bijvoorbeeld continu de fast travel; iets dat ik bij Horizon nog geen enkele keer gedaan heb.
Overigens zal het ook wel te maken hebben met het feit dat de gameplay van Horizon mij een stuk beter ligt dan bijvoorbeeld de shooter gameplay van een Far Cry 3, maar dat is natuurlijk puur persoonlijk. (Overigens wil ik niet zeggen dat Far Cry 3 een slechte game is, maar het is wel een game die er bij mij voor gezorgd heeft dat ik openwereld games te groot ben gaan vinden en ik er moeite mee heb gekregen om ze volledig door te spelen.)

Ik denk trouwens ook wel dat het verhaal in Horizon een heel belangrijk punt is voor mij. Als ik het vergelijk met de gemiddelde openwereld game qua verhaal dan is dit een (tot nu toe) veel interessanter verhaal en draagt het er voor mij aan bij dat de wereld heel interessant is en blijft om doorheen te lopen. Wat dat betreft moet ik ook echt terugkomen op mijn woorden dat ik dacht dat de game enigszins zou gaan tegenvallen. Voor mij is het een van de beste nieuwe IP's van de laatste jaren.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
dvd-linden schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:16:
[...]

Ach ik zal Horizon echt wel een keer goed oppakken en ik vind het ook geen slechte game, maar ik denk dat ik even een overdosis heb gehad aan moderne open world games. Bij Zelda vind ik het mooie dat je eigenlijk aan je lot word overgelaten, Vanaf het begin heb ik namelijk de missie om de eindbaas te verslaan, maar dat is natuurlijk het einddoel van het spel en alles er tussen moet je eigenlijk ontdekken. Je dwaalt dus een beetje door de wereld en overal zitten secrets en verassingen. Je kan wel hoofdlijnen volgen, maar het meeste komt dus op jezelf aan. Je hebt dus echt geen idee waar je naar op weg bent en wat daar het doel is. Daar kom je natuurlijk wel achter als je de juiste npc's aan spreekt.

Verder werkt alles met elkaar samen. Dus hak een boom om naast de rivier en je kan het verderop als brug gebruiken of je gebruikt die boom om onder aan een heuvel de vijand te verpulveren :+ om maar wat te noemen.

Het enige wat je een beetje de goede kant op duwt is dat je gebieden gaat ontwijken waar de vijand te sterk voor je is en je kan werkelijk alles beklimmen zolang je maar genoeg stamina heb, Samengevat is het dus de enorme vrijheid die je krijgt en de uitdaging die het spel biedt.Voor velen zal juist die totale vrijheid een breekpunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Beakzz schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:10:
[...]

Vanaf het begin heb ik namelijk de missie om de eindbaas te verslaan, maar dat is natuurlijk het einddoel van het spel en alles er tussen moet je eigenlijk ontdekken. Je dwaalt dus een beetje door de wereld en overal zitten secrets en verassingen.
Begrijp ik hieruit dat het spel geen verhaal heeft en zoals vrijwel elke andere Nintendo game alleen draait om de gameplay ? Klinkt echt oersaai eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Aaargh! schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:18:
[...]

Begrijp ik hieruit dat het spel geen verhaal heeft en zoals vrijwel elke andere Nintendo game alleen draait om de gameplay ? Klinkt echt oersaai eigenlijk.
Nope, er zit zelfs een goed verhaal in, maar je wordt niet aan het handje vastgehouden. Misschien is dat juist wel het probleem wat ik bij andere open world games heb. Dat er een lineair verhaal in een wereld wordt gestopt die dat totaal niet is.Maar genoeg hier over, Er is een Zelda topic voor deze discussie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat beakzz bedoelt dat je meteen overal naar toe kan komen en meteen boss battles kan doen, een beetje zoals fallout 4. Terwijl Horizon en the witcher 3 meer story gericht is.

lees ook net dat Horizon in z'n eerste 2 weken 2.6 miljoen keer verkocht heeft, ter vergelijking, uncharted 4 verkocht 2.7 miljoen x in z'n eerste week.

@bram1984 bedoel met mijn pad inderdaad mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Beakzz schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:22:
[...]
Misschien is dat juist wel het probleem wat ik bij andere open world games heb. Dat er een lineair verhaal in een wereld wordt gestopt die dat totaal niet is.
Om het maar weer wat meer algemeen te trekken: verhalen zijn toch per definitie linear ? Dat het een open wereld is heeft daar niets mee te maken. Hoe had je een niet-linear verhaal gedacht ?

Kijk eens naar een waar-gebeurde film, dat zijn lineaire verhalen terwijl ze zich in de ultieme open-world (de echte wereld) afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaargh! schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:48:
[...]

Om het maar weer wat meer algemeen te trekken: verhalen zijn toch per definitie linear ? Dat het een open wereld is heeft daar niets mee te maken. Hoe had je een niet-linear verhaal gedacht ?

Kijk eens naar een waar-gebeurde film, dat zijn lineaire verhalen terwijl ze zich in de ultieme open-world (de echte wereld) afspelen.
Bij zelda botw of Fallout kan je bijvoorbeeld in 1x naar de eindbaas lopen en eigenlijk heel het begin van een quest skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Nieuwevolger schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:54:
[...]

Bij zelda botw of Fallout kan je bijvoorbeeld in 1x naar de eindbaas lopen en eigenlijk heel het begin van een quest skippen.
Maar dan is het geen verhaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Aaargh! schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:48:
[...]

Een verhaal over jouw leven zal lineair zijn, maar dat betekent niet dat jij je leven lineair leeft. Achteraf gezien zal mijn speelsessie in Zelda dus lineair zijn, maar nu kan ik nog beslissen welke kant ik op ga ook al zal het einde als de verhalen bij elkaar komen lineair zijn.
Aaargh! schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:02:
[...]

Maar dan is het geen verhaal meer.
Jawel maar heel kort en zonde van je geld :p Je conclusies zijn iets te kort door de bocht :)

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 16-03-2017 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilyasse15
Zojuist God of War 3 uitgespeeld, en wat een bruut spel. Bij vlagen wel vrij lastig (die 3 koppige hondbaas heb ik een keer of 25 geprobeerd denk ik, poseidon ook wel als eerste boss, de rest was vrij makkelijk), waardoor ik de game soms een paar dagen liet liggen. Wist dat het een dope game was, maar het heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Enige punt is dat ik soms wat "normale" gevechten miste, alles draait wel om de bosses, terwijl ik ook gewoon 10 minuten wil smashen, want de combat is gewoon ijzersterk. Kan iig niet wachten op deel 4, ook omdat ik benieuwd ben naar de "overgang" van (half)dode Kratos naar springlevende Kratos.

Ondertussen ook Fallout 4 gehaald in de aanbieding. Ik weet het, ik loop VER achter maar ik koop games eigenlijk nooit bij release, tenzij het heeeele bijzondere titels zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door ilyasse15 op 16-03-2017 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Beakzz schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:02:
[...]

Een verhaal over jouw leven zal lineair zijn, maar dat betekent niet dat jij je leven lineair leeft.
Nee, maar mijn leven bestaat wel uit een hoop oorzaak => gevolg events.

Om het Fallout voorbeeld aan te halen: waarom zou ik een random persoon opzoeken en deze zonder reden afknallen, daar moet iets aan vooraf gaan. Je moet als speler een motivatie hebben voor je acties, en het verhaal zorgt daarvoor.

Of om het echte leven als voorbeeld te nemen: je kan ook niet een willekeurige vrouw van straat plukken, meeslepen naar het gemeentehuis en er mee trouwen. Er gaat een lineair 'verhaal' aan vooraf (versieren, uitgaan, relatie die steeds serieuzer wordt, etc.).

Je stapt ook niet op een willekeurige dag een kantoor binnen en neemt plaats achter een bureau en zegt: ik werk hier nu. Je zal eerst een opleiding moeten volgen, je diploma halen, solliciteren, etc.

Het is juist veel meer immersion-breaking en onrealistisch als je dat hele stuk over kan slaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Aaargh! schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:11:
[...]

waarom zou ik een random persoon opzoeken en deze zonder reden afknallen?
omdat het kan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 13:53

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Motivatie kan ook zijn inderdaad om te zien wat er gebeurt :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Eerste ervaringen met Mass Effect vallen volgens mij nogal tegen, slechte voice acting, slechte animaties, klinkt nog niet veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
niekvandermeer schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:51:
Eerste ervaringen met Mass Effect vallen volgens mij nogal tegen, slechte voice acting, slechte animaties, klinkt nog niet veelbelovend.
Zou treurig zijn. Maarja 3 was ook al veel minder eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Dat idee kreeg ik al een beetje met de multiplayer aankondiging. Dat hoort naar mijn mening echt niet in zo'n game en doet de single player ervaring nooit goed.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KmQbth4R8h4]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5CPYw5uxER4]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Die ogen zijn zo levenloos, net als de rest van het gezicht. Het is echt belachelijk die animaties, maar goed Bioware is al jaren niet meer wat het was.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaargh! schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:11:
[...]

je kan ook niet een willekeurige vrouw van straat plukken, meeslepen naar het gemeentehuis en er mee trouwen.

Je stapt ook niet op een willekeurige dag een kantoor binnen en neemt plaats achter een bureau en zegt: ik werk hier nu.
Jij moet een eigen politieke partij beginnen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:56
Om in te haken op de discussie ten aanzien van Horizon: ZD. Ik vind het een geweldige game, prachtige wereld en heerlijke combat. Het verhaal is wat mij betreft 13 in een dozijn.

Wat ik wel jammer vind is de manier waarom de spelwereld via icoontjes informatie aan je verstrekt. Zou toch veel vetter zijn als je in gesprekken aanwijzingen krijgt en je dan ook echt op zoek moet naar een locatie.

Heb er nu 30 uur inzitten en raak het wel een beetje zat. Ga het laatste deel van de eind quest spelen en dan is het prima. Laatste keer dat ik 30 uur in een game heb gestoken kan ik me niet meer herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
giantgiantus schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:30:

Wat ik wel jammer vind is de manier waarom de spelwereld via icoontjes informatie aan je verstrekt. Zou toch veel vetter zijn als je in gesprekken aanwijzingen krijgt en je dan ook echt op zoek moet naar een locatie.
Ik snap dat sommige mensen dat veel leuker vinden, maar het moet ook toegankelijk blijven voor het grote publiek (meer geld voor vervolgdelen).

Het was leuk als het optie was geweest voor extra hard of iets dergelijks

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

poor Leno schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:24:
[...]

Jij moet een eigen politieke partij beginnen! >:)
Ik ben meer voor een dictatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaargh! schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:38:
[...]

Ik ben meer voor een dictatuur.
Achja, poteeto - potaato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Ollievssn schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:36:
[...]

Ik snap dat sommige mensen dat veel leuker vinden, maar het moet ook toegankelijk blijven voor het grote publiek (meer geld voor vervolgdelen).

Het was leuk als het optie was geweest voor extra hard of iets dergelijks
Ja eens hoor. Ben er zelf ook ambivalent in aangezien ik een game na verloop van tijd ook gewoon zat ben (hoe goed die ook is). Maar merk dat ik het suf vind dat ik eigenlijk alleen maar van geel icoon naar geel icoon ren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:30:
Om in te haken op de discussie ten aanzien van Horizon: ZD. Ik vind het een geweldige game, prachtige wereld en heerlijke combat. Het verhaal is wat mij betreft 13 in een dozijn.

Heb er nu 30 uur inzitten en raak het wel een beetje zat. Ga het laatste deel van de eind quest spelen en dan is het prima. Laatste keer dat ik 30 uur in een game heb gestoken kan ik me niet meer herinneren.
Bizar in hoeverre de speeltijd van deze game bij verschillende mensen uiteenloopt.

30 Uur is wel echt extreem kort trouwens. Heb je wel sidequests en al die andere zooi gedaan, of echt alleen het verhaal? Ik zit ergens rond de 40 uur en nog maar op 40%. Qua mainquest ben ik pas net over de Carja Border, dus volgens mij zit nog lang niet op de helft zelfs. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
ff een bommetje droppen; Horizon is overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
ilyasse15 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:14:
Mooi onderbouwd joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Droppen om het droppen? ;) Waarom vind je het overrated?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
bram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:13:
[...]

Bizar in hoeverre de speeltijd van deze game bij verschillende mensen uiteenloopt.

30 Uur is wel echt extreem kort trouwens. Heb je wel sidequests en al die andere zooi gedaan, of echt alleen het verhaal? Ik zit ergens rond de 40 uur en nog maar op 40%. Qua mainquest ben ik pas net over de Carja Border, dus volgens mij zit nog lang niet op de helft zelfs. O-)
Denk dat ik nog wel een uur of 5-10 nodig heb hoor om hem uit te spelen. Speel hem op hard en dan wordt de combat op een gegeven moment relatief makkelijk.

Ik heb alle chauldrons, en longnecks gedaan, niet alle side quests. Die vind ik irritant. Kill dit, loop een uur en kill dat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Lijkt me sowieso niet het geval, die game zal niet iedereen bevallen maar dat wil niet zeggen dat hij overrated is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:26:
[...]

Denk dat ik nog wel een uur of 5-10 nodig heb hoor om hem uit te spelen. Speel hem op hard en dan wordt de combat op een gegeven moment relatief makkelijk.

Ik heb alle chauldrons, en longnecks gedaan, niet alle side quests. Die vind ik irritant. Kill dit, loop een uur en kill dat :).
Ik zit op 1 Cauldron en 2 Tallnecks. Verder alle collectibles aan de rechterkant van de map verzameld en alle Vantages gevonden + alle sidequests aan die kant gedaan + alle robot sites gevonden. Staan alleen nog wat Hunting Grounds open, maar die doe ik als ik alle skills en de beste wapens heb. Ook op Hard. Ik ben nu echt net over de grens het woestijngebied in gegaan. Dus na 40 uur pas de eerste Stormbird gezien. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:47:
[...]

Ik zit op 1 Cauldron en 2 Tallnecks. Verder alle collectibles aan de rechterkant van de map verzameld en alle Vantages gevonden + alle sidequests aan die kant gedaan + alle robot sites gevonden. Staan alleen nog wat Hunting Grounds open, maar die doe ik als ik alle skills en de beste wapens heb. Ook op Hard. Ik ben nu echt net over de grens het woestijngebied in gegaan. Dus na 40 uur pas de eerste Stormbird gezien. :+
Haha, je bent er dus echt van aan het genieten, als een 100 jaar oude cognac _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
bram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:47:
[...]

Ben je niet bang dat je het op een gegeven moment zat bent dan? Ik heb ook veel zin in Nier Automata dus er wacht ook iets leuks als ik klaar ben.

Het lijkt erop alsof Mass Effect 4 een grote teleurstelling gaat worden, dus die valt weg van de speellijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:33
De sidequests van Horizon zijn idd vrij eentonig. Beetje tracken meer is het niet eigenlijk.

De main quest en de hele wereld zijn voor mij de sterke punten van de game.

Al die dingen die je moet vetzamelen boeien mij voor geen meter. Het zal de spelduur wel verlengen maar dat is het dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:58:
[...]

Ben je niet bang dat je het op een gegeven moment zat bent dan? Ik heb ook veel zin in Nier Automata dus er wacht ook iets leuks als ik klaar ben.

Het lijkt erop alsof Mass Effect 4 een grote teleurstelling gaat worden, dus die valt weg van de speellijst.
Nee, maar met zo een instelling kun je net zo goed geen games opstarten of series kijken, want ja, stel je voor.

Als een game leuk is en de tijd vliegt voorbij, dan ga ik toch niet alles afraffelen omdat ik bang ben dat er wellicht een moment komt dat ik het zat ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
bram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:09:
[...]

Nee, maar met zo een instelling kun je net zo goed geen games opstarten of series kijken, want ja, stel je voor.

Als een game leuk is en de tijd vliegt voorbij, dan ga ik toch niet alles afraffelen omdat ik bang ben dat er wellicht een moment komt dat ik het zat ben.
Fair point. Ik zou zelf dan alleen het verhaal afronden en daarna al die klusjes doen. Anyway, gewoon lekker doen wat je leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:53
Na aanleiding van god of war 4 die eind dit jaar uitkomt en er echt gruwelijk uitziet overweeg ik om god of war 3 remasterd tweedehands te kopen bij gamemania, ben wel benieuwd of de meeste mensen enthousiast zijn over dit spel? de reviews zijin vrij positief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb tot nu toe alle God of Wars spellen gespeeld en ik vond ze altijd geweldig :)
Grafisch altijd top en brute actie.

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 17-03-2017 12:12 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:33
SToRM666 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:12:
Ik heb tot nu toe alle God of Wars spellen gespeeld en ik vond ze altijd geweldig :)
Grafisch altijd top en brute actie.
Klopt al lijkt deze wel een andere stijl te hebben vergeleken met de voorgaande delen. Ik geloof een ander camerastandpunt?

[ Voor 3% gewijzigd door Smeldor op 17-03-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:16
giantgiantus schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:40:
[...]
Maar merk dat ik het suf vind dat ik eigenlijk alleen maar van geel icoon naar geel icoon ren.
Dit kan je uitzetten in het menu, dus dat je wel nog zelf beetje de weg moet vinden. :)

Vond het ook nogal dom, die gps iconen duf volgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 10:52
Smeldor schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:30:
[...]

Klopt al lijkt deze wel een andere stijl te hebben vergeleken met de voorgaande delen. Ik geloof een ander camerastandpunt?
Tot en met god of war 3 is de camerastandpunt hetzelfde. Bij deel 4 wordt ie idd anders als we de trailers mogen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
giantgiantus schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:26:
[...]

Mocht je overigens een platinum willen behalen voor de game zal je toch echt even all side quests moeten doen ;)

Als je dat niet boeit dan maakt het verder niets uit natuurlijk!

Overigens vond ik de sidequests ook best leuk moet ik zeggen! Dat tracken is weer es wat anders enzo! (wel erg Witcher 3 achter met de witcher sense, hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
Ambition88 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:02:
Na aanleiding van god of war 4 die eind dit jaar uitkomt en er echt gruwelijk uitziet overweeg ik om god of war 3 remasterd tweedehands te kopen bij gamemania, ben wel benieuwd of de meeste mensen enthousiast zijn over dit spel? de reviews zijin vrij positief. :)
Is nergens bevestigd maar het is te hopen dat hij eind dit jaar in de winkels ligt, een van de weinige games die ik op dag 1 van release moet hebben. E3/juni weten me meer vermoed ik.

Gow3 is trouwens Awesome.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Tegenargument: Horizon is de beste game ooit.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
Even ter verduidelijking 19 maart is het in Spanje vaderdag, en het is een promotie van GoW om die reden.

Wat er op de poster staat is ongeveer het volgende:
"Mijn papa is beter dan die van jouw."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:30
Wellicht als 'ie een 9,7 gemiddeld had gehad zoals GTA V. Maar met deze score: http://www.metacritic.com...ation-4/horizon-zero-dawn

Nee. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

DISCOUNTS KLAXON. Grab big savings on Ubisoft games on PS Store this weekend, inc. For Honor, Rainbow Six Siege:

https://blog.eu.playstati...ation-store-this-weekend/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7Hs4VSX4AAOfVN.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Zijn er al mensen begonnen aan Flatout 4? Ik ben heeeeel erg benieuwd of de sfeer hetzelfde is als 2 want als dat het geval is komt ie in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:51:
Zijn er al mensen begonnen aan Flatout 4? Ik ben heeeeel erg benieuwd of de sfeer hetzelfde is als 2 want als dat het geval is komt ie in huis.
Vraag me er ook wat over af (offline coop, mogelijk via LAN bijv.? Zou mooi zijn met een paar PS4's en vrienden). Vriend van me heeft hem wel besteld, dus ik weet het antwoord erop hopelijk snel.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:36
*knip*
Alvanosa schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:51:
[...]
Wat er op de poster staat is ongeveer het volgende:
"Mijn papa is beter dan die van jouw."
Ah, dus ook in Spanje maken ze spelfouten :+

[ Voor 65% gewijzigd door Chaoss op 18-03-2017 12:06 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:40:
*knip*

[...]

Ah, dus ook in Spanje maken ze spelfouten :+
Lol, dat krijg je als je bijna geen Nederlands meer gebruikt. :+

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 18-03-2017 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:03
LuPo schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:53:
[...]

Wellicht als 'ie een 9,7 gemiddeld had gehad zoals GTA V. Maar met deze score: http://www.metacritic.com...ation-4/horizon-zero-dawn

Nee. :)
Mja 89 is veel te laag imo. Wat ook niet helpt is dat een paar reviewers blijkbaar een totaal andere verwachting ervan hadden (een 50, serieus, wat heeft die gesnoven). En dat sommige review-sites sindsdien geen cijfers meer geven (er staan nog enkele positieve zonder een cijfer). Erg jammer, want deze game verdiend het echt wel om in de 90+ te staan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb vorige week Horizon voor het eerst gezien en was nog niet helemaal overtuigd, maar ik ga m zeker nog wel kopen om te kijken of het wat voor mij is.
Smeldor schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:30:
Tot nu toe was het altijd met een vaste camera. De rechter stick kon je dan gebruiken om weg te rollen/duiken. De gameplay was misschien wel eens aan wat vernieuwing toe. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe GoW.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik vindt een 9 een prima score voor Horizon ZD, grafisch bijna net zo mooi als Uncharted maar dan in een open wereld. Enige wat echt tegenvalt is de lipsync en facial animaties. Verder is de setting origineel, de combat vet, het verhaal ok.

Ik durf wel te stellen dan 9,7 voor GTA te hoog is :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Chaoss schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 12:30:
Ik durf wel te stellen dan 9,7 voor GTA te hoog is :P
Ze hebben GTA te realistisch en ingewikkeld gemaakt, is mijn idee. Ik vond GTA III helemaal geweldig en heb 'm ook echt uitgespeeld, maar na Vice City heb ik geen enkele GTA meer uitgespeeld. Kan ook met leeftijd te maken hebben, maar ik vond dat er bij nieuwe delen steeds te veel onzin bij kwam.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:04:
[...]

Vraag me er ook wat over af (offline coop, mogelijk via LAN bijv.? Zou mooi zijn met een paar PS4's en vrienden). Vriend van me heeft hem wel besteld, dus ik weet het antwoord erop hopelijk snel.
Local multiplayer 2-8 personen (maar dat is wel op dezelfde​ PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 20:26

Winkiller

De Mopperpot

bram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:09:
[...]

Iedereen is anders, ik ben het wel met hem eens, hetzelfde verhaal bij de Farcry games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als kind zijnde vond ik gta 4 wat zich veel te serieus neemde, ook minder leuk dan san andreas. Dat zag je ook wel terug in de verkoop cijfers bij de 'casuals'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen GTA IV + DLC's en GTA V uitgespeeld.

GTA IV + DLC's op de Xbox 360 en GTA V op de Xbox 360 en PS4.

Het zijn leuke spellen om echt van te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:43:
Ik heb alleen GTA IV + DLC's en GTA V uitgespeeld.

GTA IV + DLC's op de Xbox 360 en GTA V op de Xbox 360 en PS4.

Het zijn leuke spellen om echt van te genieten.
Ik ben met gta5 best een eind gekomen maar ik vond de missies eentonig en veel te makkelijk. Vooral te makkelijke games trek ik slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Scores voor games (of welk ander medium dan ook) die boven de 9 komen of zelfs de 10 halen zijn sowieso een tikkeltje idioot want dat dat zou betekenen dat er niks te verbeteren is wat nooit het geval is.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:36
Dat is ook weer niet helemaal waar.
Voorbeeldje: je krijgt een 10 voor een proefwerk omdat je alles goed hebt.
Wil dat zeggen dat je alle vragen perfect hebt beantwoord? Nee.
Zo zie ik game scores ook; als ze goed zijn kunnen ze best een 9,5 of 10 scoren naar mijn mening ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:01:
Ik ben met gta5 best een eind gekomen maar ik vond de missies eentonig en veel te makkelijk. Vooral te makkelijke games trek ik slecht.
[PS4] Bloodborne

[PS4] Nioh

[Multi] Dark Souls 3

Probeer deze zou ik zeggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

giantgiantus schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:01:
[...]

Heb precies het omgekeerde, ik trek te moeilijke games niet. Er is geen reet aan om steeds hetzelfde stukje te moeten spelen omdat je niet verder komt (*kuch* Bloodborne *kuch*).

Als het verhaal te langzaam verteld wordt omdat je maar heel moeizaam verder komt dan ga ik me al snel vervelen. Helemaal irritant is als je zogenaamd een of andere badass bent maar je gaat al bij het minste of geringste dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
ScrooLoose schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:16:
Scores voor games (of welk ander medium dan ook) die boven de 9 komen of zelfs de 10 halen zijn sowieso een tikkeltje idioot want dat dat zou betekenen dat er niks te verbeteren is wat nooit het geval is.
Tuurlijk is een 10 wel te verbeteren. Ten eerste is het altijd gegeven de huidige stand van de techniek, ten tweede is het afhankelijk van de omgeving. Je snapt het concept van scoring niet denk ik. Het is altijd een relatief iets.
Pagina: 1 ... 43 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!