Het is geen singleplayer game, er zijn geen missies.-SaveMe- schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:44:
Kun je rainbow six siege volledig in coop spelen ?
Online coop is wel mogelijk, geen couch.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Het is geen singleplayer game, er zijn geen missies.-SaveMe- schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:44:
Kun je rainbow six siege volledig in coop spelen ?
Hoe ziet de multiplayer eruit dan als er geen missions zijn. Toch niet alleen maar versus modes ?dutchgio schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:33:
[...]
Het is geen singleplayer game, er zijn geen missies.
Online coop is wel mogelijk, geen couch.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Het zijn Attacker vs. defender achtige modes, bom opblazen/voorkomen, gijzelaar redden/vasthouden etc.-SaveMe- schreef op woensdag 6 september 2017 @ 22:37:
[...]
Hoe ziet de multiplayer eruit dan als er geen missions zijn. Toch niet alleen maar versus modes ?
Je kunt tegen Bots spelen. Alleen of met iemand anders samen. Of de normale traditionele multiplayer 5 vs 5.-SaveMe- schreef op woensdag 6 september 2017 @ 22:37:
[...]
Hoe ziet de multiplayer eruit dan als er geen missions zijn. Toch niet alleen maar versus modes ?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Borderlands al geprobeerd?-SaveMe- schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:00:
@dutchgio & @Rivanov OK, thanks. Dan is het toch niet echt wat voor mij. Ben nog op zoek naar een coop game om met zijn tweeen te kunnen spelen (campaign/free roam)...
Ja, tot gort gespeeld. Laatste game die ik volledig coop heb gedaan is GR Wild Lands. Zoveel games al solo of coop gespeeld. En er zitten weinig coop games (shooter achtig) in de pijplijn helaas ...
Destiny 2? Kan alles met 2 of meer! allee ngeen couch...-SaveMe- schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:17:
[...]
Ja, tot gort gespeeld. Laatste game die ik volledig coop heb gedaan is GR Wild Lands. Zoveel games al solo of coop gespeeld. En er zitten weinig coop games (shooter achtig) in de pijplijn helaas ...
Je kan toch alleen de strikes coop doen, niet de hele campaign/missions ?mfneed schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:20:
[...]
Destiny 2? Kan alles met 2 of meer! allee ngeen couch...
Wat mij bij staat is dat alleen de openingsmissie niet co-op kan:) Wellicht dat er hier meer zijn die dat kunnen beantwoorden:P-SaveMe- schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:22:
[...]
Je kan toch alleen de strikes coop doen, niet de hele campaign/missions ?
Daar ben ik dan wel benieuwd naarmfneed schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:24:
[...]
Wat mij bij staat is dat alleen de openingsmissie niet co-op kan:) Wellicht dat er hier meer zijn die dat kunnen beantwoorden:P
[ Voor 24% gewijzigd door -SaveMe- op 07-09-2017 09:26 ]
na de intro levels van de campaign kun je de hele campaign ook met 3 man coop spelen, werkt geweldig.-SaveMe- schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:22:
[...]
Je kan toch alleen de strikes coop doen, niet de hele campaign/missions ?
Cool! Klinkt goed. Met twee man kan ook neem ik aan? En je boekt dan beiden gewoon progressie voor de campaign ?robinez schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:25:
[...]
na de intro levels van de campaign kun je de hele campaign ook met 3 man coop spelen, werkt geweldig.
overigens is het niet alleen strikes meer, je hebt nu veel meer PVE coop content zoals bijvoorbeeld 'adventures' die je tegenkomt.
2 man kan dan ook:) het is niet verplicht om dan met zn 3e te gaan... wel krijg je in de strikes dan 1 extra speler via een matchmaking.-SaveMe- schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:27:
[...]
Cool! Klinkt goed. Met twee man kan ook neem ik aan? En je boekt dan beiden gewoon progressie voor de campaign ?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Jups. Dan kom je weer bij BorderlandsJasphur schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:37:
Ik mis wel wat goeie splitscreen spellen tegenwoordig
Vroeger knallen met Red Faction of elkaar dwars zitten in Split Second, mooie tijden.
In de Playstation store? (zie hem namelijk alleen voor € 29,99) staan.Exirion schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:49:
[...]
Tomb Raider Definitive Edition voor 8 euro idem
Crap zeg. Gisteren stond hij er toch echt wel voor €7.99 met melding '70% korting' en was aan het overwegen hem te kopen. Vandaag inderdaad weer gewoon €29.99.Marc3l schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:09:
[...]
In de Playstation store? (zie hem namelijk alleen voor € 29,99) staan.
[ Voor 23% gewijzigd door Twixie op 07-09-2017 10:20 ]
Zal ongetwijfeld een leuk spel zijn. Maar dat stijltje-SaveMe- schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:38:
[...]
Jups. Dan kom je weer bij BorderlandsErg benieuwd naar deeltje 3
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die Tomb Raider is al een paar keer 7,99 geweest in verschillende sales, dat zal dus waarschijnlijk weer terugkomen op een gegeven moment.Twixie schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:18:
[...]
Crap zeg. Gisteren stond hij er toch echt wel voor €7.99 met melding '70% korting' en was aan het overwegen hem te kopen. Vandaag inderdaad weer gewoon €29.99.
Ik vermoed dat die gewoon meeging met die Games Under €20 promo die nu blijkbaar afgelopen is. TR was al sinds 16/8 te krijgen voor €7.99 : https://psprices.com/regi...raider-definitive-edition
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Pas op, dat spel kan een verslavende werking hebbenMarc3l schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:09:
[...]
Gisteren ook 2 potjes Everybody's Golf gedaan, ff inkomen maar erg leuk spel
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vast wel. Anders de US store in de gaten houden. Ik had hem daar een tijd terug voor zo'n $5 ofzo.psych schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:24:
[...]
Die Tomb Raider is al een paar keer 7,99 geweest in verschillende sales, dat zal dus waarschijnlijk weer terugkomen op een gegeven moment.
Jup, daar was hij in januari $4,49 , komt tegen de feestdagen vast weer terug.maukoo schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:33:
[...]
Vast wel. Anders de US store in de gaten houden. Ik had hem daar een tijd terug voor zo'n $5 ofzo.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ah helaas, bedankt voor je reactie.Twixie schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:18:
[...]
Crap zeg. Gisteren stond hij er toch echt wel voor €7.99 met melding '70% korting' en was aan het overwegen hem te kopen. Vandaag inderdaad weer gewoon €29.99.
Ik vermoed dat die gewoon meeging met die Games Under €20 promo die nu blijkbaar afgelopen is. TR was al sinds 16/8 te krijgen voor €7.99 : https://psprices.com/regi...raider-definitive-edition
Gelukkig bijna weekenddvdkiwi schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:27:
[...]
Pas op, dat spel kan een verslavende werking hebben
Als je maat niet van sciencefiction houdt, dan is Sniper Elite 4: Italia misschien een optie (of de voorganger Sniper Elite 3: Afrika). Beide games kun je de volledige campagin wel co-op spelen, dacht ik.-SaveMe- schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:32:
Damn, raak ik enthousiast. FF appen naar mijn coop maat, zegt ie "Daar heb ik niks mee, too spacy voor mij" ...
Dat gaat hem dus niet worden helaas. Jammer, had wel weer zin in een lekkere coop game
Thanks. Ga eens naar die games kijken ...Tweakmans schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:31:
[...]
Als je maat niet van sciencefiction houdt, dan is Sniper Elite 4: Italia misschien een optie (of de voorganger Sniper Elite 3: Afrika). Beide games kun je de volledige campagin wel co-op spelen, dacht ik.
[ Voor 17% gewijzigd door -SaveMe- op 07-09-2017 13:59 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq