GTA 5 on release gekocht voor PS3 destijds. Single player een keer helemaal doorgespeeld, daarna niet meer aangeraakt. GTA Online boeit mij echt _helemaal_ niks. Sowieso multi-player niet.
De sp van GTA V is anders zijn geld dik en dwars waard. Echt episch!Sagat schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:30:
Ik behoor zelf overigens niet in die groep, Wil de game ondanks dit op zich nog wel een keer aanschaffen , maar de genoemde 10 euro is zo ongeveer mijn max, eerder 5 euro. En dan echt puur voor het verhaal, maar het zou wsl alleen extra backlag zijn die ik niet gauw zou spelen,
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik wil rockstar (op basis van gelimiteerd zelf spelen dus, maar vooral op wat je overal terugleest en hoort) rockstar ook alle credits geven voor het maken van fantastische verhalen of misschien wel beter gezegd belevenissen.-SaveMe- schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:58:
[...]
De sp van GTA V is anders zijn geld dik en dwars waard. Echt episch!
Grootste probleem is dat ik doorgaans een game speel voor de gameplay en niet voor een 'film ervaring'.
Qua gameplay heb ik het idee dat de lol vooral zit 'doellloos kloten' (daar verveel ik me al vrij snel mee) en mp maar......
Same. Ik ben echt old skool in dat ik couch mp wel leuk vind. Of kleinschalige lan parties met vrienden, maar online sp doorgaan weinig behoefte aan. In fighting games is het vaak wel leuk(er dan sp) mits de tegenstand rond hetzelfde niveau zit, veel slechter is saai en veel beter is frustrerendKwistnix schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:47:
GTA 5 on release gekocht voor PS3 destijds. Single player een keer helemaal doorgespeeld, daarna niet meer aangeraakt. GTA Online boeit mij echt _helemaal_ niks. Sowieso multi-player niet.
Smaken verschillen uiteraard.
10 second ninja DONE
De SP campaign is de prijs meer dan waard. Het is echt niet vergelijkbaar met JC3. Ik ben zelf ook geen online/multiplayer gamer, ik heb GTA Online b.v. nog nooit opgestart. GTA V is gewoon een v/d beste open-world single-player games en het verhaal is gewoon erg vermakelijk, als ik er een cijfer aan moet geven zeker een 9.5.Sagat schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:30:
Ik behoor zelf overigens niet in die groep, Wil de game ondanks dit op zich nog wel een keer aanschaffen , maar de genoemde 10 euro is zo ongeveer mijn max, eerder 5 euro. En dan echt puur voor het verhaal
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Even voor de duidelijkheid he, ik zeg niet dat gta5 een slecht spel is ofzo, en zelfs als niet fan van het genre realiseer ik me dat erg veel zo niet alle gamers die WEL fan zijn voor het verhaal gta5 zullen prefereren boven JC. Misschien qua aankloten niet, maar zoals gezegd het verhaal vind ik idd wel interesant en beetje rondlopen/rijden en chaos veroorzaken wat minder.Aaargh! schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:17:
[...]
De SP campaign is de prijs meer dan waard. Het is echt niet vergelijkbaar met JC3. Ik ben zelf ook geen online/multiplayer gamer, ik heb GTA Online b.v. nog nooit opgestart. GTA V is gewoon een v/d beste open-world single-player games en het verhaal is gewoon erg vermakelijk, als ik er een cijfer aan moet geven zeker een 9.5.
Maar (verhaal interresant) dat heb ik ook met bijvoorbeeld uncharted en nog meer TLOU die ook in mijn backlog zitten.
Oh en vergeet life is strange en untill dawn niet.
Puur op gameplay: batman en the order zijn games waar ik al gelijk aan denk. Driveclub lijkt me ook nog steeds geweldig.
En dan beperk ik me hier nog tot ps4 backlog
Reden dat ik ze noem is dat ik bijna al deze games dan eerder een kans zou willen geven dan een GTA5.
Omdat ik 'sons of anarchy' erg leuk en boeiend vind. Wil ik nog steeds 'the lost and the damned' uitspelen. Dat is relatief snel, en dan heb je een aardige indruk van GTA4.
Deze game heb ik dus al wel (wel is waar op PC) en kan ik dus zelfs nog goedkoper spelen dan 5-10 euro.
Mocht ik dit leuk vinden dan is het volgende idee om gta 4 sp serieus te gaan spelen, uit spelen is waarschijnlijk een utopie omdat ik gewoon weinig tijd aan game kan spenderen momenteel en ik veel andere genres leuker vind. Mogelijk sla ik de 'main' game zelfs over en ga dan verder met de 'ballad of gay tony' die natuurlijk ook erg goede reviews kreeg.
Mocht ik dan idd toch behoefte aan deel 5 krijgen, dan is deze zeer wsl al te vinden voor 'mijn' prijs van 5-10 euro.
[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 01-09-2017 14:43 ]
10 second ninja DONE
De telltela game of thrones game ook helemaal uitgespeeld. Vrij matige game eigenlijk, na 6 hele episodes krijg je een incomplete einde, je denkt dat in de laatste episode alle 4 de verhaallijnen samen komen, maar dat is dus totaal niet, alleen 2 van de 4. Het is gewoon precies als of er een complete episode 7 mist.
Daarnaast ben ik nog in twijfel om volgende week destiny 2 te halen. Hopelijk komen de reviews dit keer op tijd online.
Daarnaast ben ik nog in twijfel om volgende week destiny 2 te halen. Hopelijk komen de reviews dit keer op tijd online.
Doelloos kloten ben ik ook niet zo van. Maar juist ook de gameplay is in GTA V zo sterk. Hoe de wereld in elkaar steekt, al die minieme details die er in zitten, de physics, het rijden, schieten, etc. En dat gepaard met een briljante story line met drie echt zeer vette characters. Terwijl ik dit typ krijg ik weer een smile op mijn gezicht als ik aan sommige momenten terug denk. Echt, die drie charachters en het verhaal rondom hen is echt fantastisch. Zeker geen gimmick!Sagat schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:14:
[...]
Ik wil rockstar (op basis van gelimiteerd zelf spelen dus, maar vooral op wat je overal terugleest en hoort) rockstar ook alle credits geven voor het maken van fantastische verhalen of misschien wel beter gezegd belevenissen.
Grootste probleem is dat ik doorgaans een game speel voor de gameplay en niet voor een 'film ervaring'.
Qua gameplay heb ik het idee dat de lol vooral zit 'doellloos kloten' (daar verveel ik me al vrij snel mee) en mp maar......
En nu stop ik met veertjes ergens insteken
Het zal wel aan mij liggen, maar alles wat je noemt vind ik juist werkelijk dramatisch aan GTA en heeft me al snel doen stoppen. De physics zijn compleet belachelijk en ronduit lachwekkend; ik zie wel eens de meest absurde filmpjes (zonder mods) voorbij komen op Facebook. Het rijden en schieten (en vooral de cover mechanics) vind ik bizar slecht, alsmede de algehele (clunky) controls en rare animaties. Nee, Rockstar kan een hoop leren van sommige andere studio's als het op deze onderdelen aan komt.-SaveMe- schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:46:
[...]
Doelloos kloten ben ik ook niet zo van. Maar juist ook de gameplay is in GTA V zo sterk. Hoe de wereld in elkaar steekt, al die minieme details die er in zitten, de physics, het rijden, schieten, etc. En dat gepaard met een briljante story line met drie echt zeer vette characters. Terwijl ik dit typ krijg ik weer een smile op mijn gezicht als ik aan sommige momenten terug denk. Echt, die drie charachters en het verhaal rondom hen is echt fantastisch. Zeker geen gimmick!
En nu stop ik met veertjes ergens insteken
Apart dat we een zo totaal andere beleving van dezelfde game hebbenbram1984 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:57:
[...]
Het zal wel aan mij liggen, maar alles wat je noemt vind ik juist werkelijk dramatisch aan GTA en heeft me al snel doen stoppen. De physics zijn compleet belachelijk en ronduit lachwekkend; ik zie wel eens de meest absurde filmpjes (zonder mods) voorbij komen op Facebook. Het rijden en schieten (en vooral de cover mechanics) vind ik bizar slecht, alsmede de algehele (clunky) controls en rare animaties. Nee, Rockstar kan een hoop leren van sommige andere studio's als het op deze onderdelen aan komt.
En wat betreft je laatste zin, ik denk dat een hoop gamestudios dat heel anders zien
[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 01-09-2017 16:59 ]
Ik zou zeggen pak een Tomb Raider of Uncharted 4. Dat zijn pas soepele controls met goede shooting en cover mechanics. Een wereld van verschil. Ik begrijp nog steeds niet dat we die kwaliteit in vrijwel geen enkele (semi realistische) sandbox game terugzien. Gooi er desnoods een Arkham melee systeem tegenaan en je hebt de ultieme open wereld game op dat gebied. Dan neem ik een matig verhaal voor lief.-SaveMe- schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:58:
[...]
Apart dat we een zo totaal andere beleving van dezelfde game hebbenIeder zijn ding natuurlijk
En wat betreft je laatste zin, ik denk dat een hoop gamestudios dat heel anders zien
Maar je vindt de physics toch niet serieus goed hè? Je kan geloof ik met je motor via een schans de hele map over vliegen. Of je karakter die al struikelt als je over een stoepje heen loopt.
Volgens mij is het bij velen vrij duidelijk dat je niet bepaald een hoge hoed op hebt van GTA games. Het is inderdaad wennen aan de controls omdat ze niet heel intuïtief zijn, maar dat heeft ook zo zijn redenen. En de hele gameplay is erop aangepast. Net als dat de TR of U4 controls zo zijn omdat de gameplay zo is. Maar slecht is een mening, geen feit.bram1984 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:07:
[...]
Ik zou zeggen pak een Tomb Raider of Uncharted 4. Dat zijn pas soepele controls met goede shooting en cover mechanics. Een wereld van verschil. Ik begrijp nog steeds niet dat we die kwaliteit in vrijwel geen enkele (semi realistische) sandbox game terugzien. Gooi er desnoods een Arkham melee systeem tegenaan en je hebt de ultieme open wereld game op dat gebied. Dan neem ik een matig verhaal voor lief.
Maar je vindt de physics toch niet serieus goed hè? Je kan geloof ik met je motor via een schans de hele map over vliegen. Of je karakter die al struikelt als je over een stoepje heen loopt.
En ja er zit zeker diepte in de physics en hoe alles beweegt. Het is niet altijd even realistisch, maar alsnog erg leuk en past in veel punten enorm goed in de game. Het laat ze ook dingen doen die anders niet of niet zo goed kunnen. Om het show-effect groter te maken.
Er zijn meer games die oefening vergen als het op controls aankomt, maar dat wil niet zeggen dat ze slecht zijn of dat de physics slecht zijn omdat ze niet helemaal realistisch worden toegepast. Het geeft de makers de mogelijkheid om bepaalde dingen te doen, maar dat maakt het niet meteen slecht. En soms moet je ergens met een frisse blik in stappen, iets wat je bij de GTA-games volgens mij nooit gedaan hebt. En ja er is een hype omheen, maar de game is echt zoveel meer dan dat. De dialogen en het verhaal alleen al, maken er een unieke game van. Dat zie je in geen enkele andere game zo terug. En dan ook met name de details uit de dialogen en audio die vervolgens weer terugkomt in andere delen van de map of in objecten van de spelwereld.
In de hele fucking webbrowser van GTA zit al meer diepgang dan menig andere game. Als je dat niet wilt inzien is prima, maar om de game af te kraken is jammer als je het nooit eerlijk een kans geeft. En ja ik weet dat je het een kans denkt te hebben gegeven, maar dat is echt niet zo. Prima als het je ding niet is, maar geef dat niet op de game af.
@Martinspire Als je het over de punten hebt die ik noem, heb ik daar geen hoge hoed van op inderdaad. De wereld zelf en het verhaal zullen prima in elkaar zitten.
En wat zijn die rededen dan, volgens jou? Want je noemt ze verder niet op. Het voelt gewoon houterig en niet responsive. Voor mij is dat simpelweg een kenmerk van slechte controls, helemaal in zo een game.
En GTA vergt wat mij betreft nou niet enorm veel oefening. Het is niet bepaald Bloodborne ofzo. Het voelt (voor mij) gewoon niet soepel, niet smooth, niet responsive. Middelmaat wordt niet eens top omdat je veel oefent.
Ik was redelijk hyped door de media met GTA 5 hoor. Had er echt veel zin in destijds. Eerste paar uur waren ook overweldigend, totdat de euforie zakte en ik me langzaam begon te irriteren aan allerlei zaken tot het moment dat ik er gewoon geen zin meer in had (volgens mij ergens na de Trevor introductie) en me niet meer geroepen voelde om terug te keren. Als jij dat wijt aan het niet hebben van een frisse blik, so be it.
De webbrowser, serieus? Waarom zou ik in hemelsnaam in een game een webbrowser willen gebruiken? Dat soort dingen kan ik echt missen als kiespijn, net als al die net-niet mini games. Sorry, maar ik heb inderdaad geen enkele aandacht besteed aan de "fucking" webbrowser.
En wat zijn die rededen dan, volgens jou? Want je noemt ze verder niet op. Het voelt gewoon houterig en niet responsive. Voor mij is dat simpelweg een kenmerk van slechte controls, helemaal in zo een game.
En GTA vergt wat mij betreft nou niet enorm veel oefening. Het is niet bepaald Bloodborne ofzo. Het voelt (voor mij) gewoon niet soepel, niet smooth, niet responsive. Middelmaat wordt niet eens top omdat je veel oefent.
Ik was redelijk hyped door de media met GTA 5 hoor. Had er echt veel zin in destijds. Eerste paar uur waren ook overweldigend, totdat de euforie zakte en ik me langzaam begon te irriteren aan allerlei zaken tot het moment dat ik er gewoon geen zin meer in had (volgens mij ergens na de Trevor introductie) en me niet meer geroepen voelde om terug te keren. Als jij dat wijt aan het niet hebben van een frisse blik, so be it.
De webbrowser, serieus? Waarom zou ik in hemelsnaam in een game een webbrowser willen gebruiken? Dat soort dingen kan ik echt missen als kiespijn, net als al die net-niet mini games. Sorry, maar ik heb inderdaad geen enkele aandacht besteed aan de "fucking" webbrowser.
TR en UC vergelijken met GTA V is natuurlijk niet echt een goede vergelijking. Dat zijn totaal andere games. En ja ik vind de physics goed. Voor een open world sandbox over the top action game. Het maakt heel veel mogelijk waar de game voor staat. Dat het niet je ding is, prima. Maar ga niet zeggen dat het een slechte game is. In het genre is het gewoon top of the bill!bram1984 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:07:
[...]
Ik zou zeggen pak een Tomb Raider of Uncharted 4. Dat zijn pas soepele controls met goede shooting en cover mechanics. Een wereld van verschil. Ik begrijp nog steeds niet dat we die kwaliteit in vrijwel geen enkele (semi realistische) sandbox game terugzien. Gooi er desnoods een Arkham melee systeem tegenaan en je hebt de ultieme open wereld game op dat gebied. Dan neem ik een matig verhaal voor lief.
80 Million fans can't be wrong!
@-SaveMe- Hoezo niet? Allemaal third person met schieten en cover. Die kun je prima vergelijken. Uncharted voegt daar ook nog eens rijden aan toe.
Ik vind het, op de vlakken waar ik een game op afreken, een matige game. Ik had een aantal dingen graag anders gezien, hoe goed de wereld en het verhaal ook.
Ik vind het, op de vlakken waar ik een game op afreken, een matige game. Ik had een aantal dingen graag anders gezien, hoe goed de wereld en het verhaal ook.
Dead Rising 4 die tijdelijk exclusief was voor Xbox One en PC komt 5 december naar de Playstation 4.
Zelf vond ik er geen hol aan, dit itt deel 3, maar goed wie weet heeft het wel fans op de PS.
Zelf vond ik er geen hol aan, dit itt deel 3, maar goed wie weet heeft het wel fans op de PS.
Ik snap je helemaal!bram1984 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:02:
@-SaveMe- Hoezo niet? Allemaal third person met schieten en cover. Die kun je prima vergelijken. Uncharted voegt daar ook nog eens rijden aan toe.
Ik vind het, op de vlakken waar ik een game op afreken, een matige game. Ik had een aantal dingen graag anders gezien, hoe goed de wereld besturing en het verhaal ook.

* ralph075 zoekt snel een verstop-plekje...
De verhalen van GTA zijn toch een grote satirische kijk op de Amerikaanse samenleving? De fictieve websites dragen bij aan het neerzetten van een realistische, geloofwaardige spelwereld.bram1984 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:44:
[...]
Zelfs de soms wat houterige besturing/animatie helpt daarbij. Dit zijn geen bijna superhelden, maar kruimeldieven die je eerst moet trainen om hun conditie/vaardigheden op peil te krijgen.
Als open-wereld game is het bijna perfect. Op wat kleinigheden na, als politie die spawnt in de middle of nowhere en auto's die je weer rechtop krijgt met wat sturen (wel makkelijk).
Gta 5 is de uncharted van de open world games(uc en tr zijn duidelijk geen open world games) . Je kunt hoog en laag springen maar gta 5 zal nooit een slechte game worden. Je kunt het niet leuk vinden maar op technisch vlak is het al jaren een van de beste series die er te krijgen is. En als ik review scores vergelijk een van de beste games ooit gemaakt.
[ Voor 11% gewijzigd door RaijRaij op 01-09-2017 20:51 ]
Maar dan kijk je erg kortzichtig. Er is meer aan physics dan wat je met een auto kunt doen aan rare stunts. Alleen al het feit dat je in een levende stad zit en dus bij achtervolgingen deze stad moet doorkruisen is iets wat je niet in de andere 2 voorbeelden hebt. Hoe hard ga je, hoe hard kun je bochten nemen? Dat mag niet te snel, anders ben je de politie zo kwijt. En dat is bij Uncharted zo scripted als de pest btw. Bovendien moet je ook kunnen schieten tijdens het rijden (ook dat kan je niet in Uncharted). Dat gooit je hele controlscheme om. Zie maar waarom Saints Row ook niet de meest optimale schiet-controls heeft. En dan heb je nog een aantal knoppen die je voor andere acties nodig hebt. Switchen tussen karakters, telefoon openen, radio, etc. Al met al is het op sommige vlakken behelpen en dan is die van GTA echt wel prima. Er passen niet veel features meer bij. TR en Uncharted zijn wat dat betreft totaal anders omdat ze veel meer controle hebben over waar je bent en wat je kunt doen. En bevatten simpelweg minder diepgang.bram1984 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:44:
@Martinspire Als je het over de punten hebt die ik noem, heb ik daar geen hoge hoed van op inderdaad. De wereld zelf en het verhaal zullen prima in elkaar zitten.
Houterig lijkt het misschien, maar het zorgt ervoor dat je veel zorgvuldiger moet omgaan met cover. Altijd zorgen dat er iets in de buurt is en niet zomaar uit cover gaan om iets doms te doen. Koprollen is niet iets wat bij zo'n game past, dus ja dan moet het anders. Verder heeft het ook te maken hoe snel je (naast rijden) door de wereld heen loopt en dus ook te voet achtervolgingen doet (en achtervolgd wordt).En wat zijn die rededen dan, volgens jou? Want je noemt ze verder niet op. Het voelt gewoon houterig en niet responsive. Voor mij is dat simpelweg een kenmerk van slechte controls, helemaal in zo een game.
Toch ben je alsnog verkeerd bezig. Je wilt dingen die niet bij de game horen of die je anders behoort te doen. Het is geen rambo-shooter en je personage is geen superheld maar een vrij normale burger. Geen getrainde personen, maar soms ook wat onhandig. Het is de image die ze aan een personage willen geven. Om de sfeer te zetten en om duidelijk te maken dat je het niet als een Uncharted moet spelen. Uncharted en Tomb Raider bestaan vooral uit klimmen, maar GTA is dat totaal niet. Hoofdmoot is achtervolgingen.En GTA vergt wat mij betreft nou niet enorm veel oefening. Het is niet bepaald Bloodborne ofzo. Het voelt (voor mij) gewoon niet soepel, niet smooth, niet responsive. Middelmaat wordt niet eens top omdat je veel oefent.
Dat dacht ik al en dat is ook meteen het probleem. Zo'n browser past perfect bij de setting en humor die ze neerzetten. Is het je ding niet? Prima, maar ga dan niet lopen zeuren dat het zo beperkt is. Alleen al het feit dat je je bankzaken regelt via je telefoon heb ik nog geen andere game zien doen (terwijl het IRL best normaal is). Dan heb je nog de locaties en personages die je tegenkomt of de reclames die je op de radio hoort. Alles heeft een eigen website en zet wel ergens iets te kakken.De webbrowser, serieus? Waarom zou ik in hemelsnaam in een game een webbrowser willen gebruiken? Dat soort dingen kan ik echt missen als kiespijn, net als al die net-niet mini games. Sorry, maar ik heb inderdaad geen enkele aandacht besteed aan de "fucking" webbrowser.
Alleen al die radiostations heb ik lang zitten luisteren als MP3 of via Spotify. En dan gewoon met de reclamespotjes tussendoor. Ik lachte me rot. Kun je daar niet om lachen, dan is GTA gewoon niet voor jou omdat er dan zo enorm veel aan je voorbij gaat. Maar als je dan niet inziet dat er gewoon enorm veel sfeer en goed op elkaar aangesloten componenten in de game zitten, dan vind ik dat eerder kortzichtig dan dat het een matige game is.
@bram1984 Je gaat nooit van GTA V houden, das duidelijk. Maar je bent wel biased en niet eerlijk in je vergelijkingen. Maar niet erg, smaken verschillen!
Over smaken gesproken, vanavond weer lekker bezig geweest in Everybody's Golf. Moest eerst ff inkomen. Mijn derde button press (impact) verknalde ik steeds. Maar ineens zat ik er weer in en beleefde ik een hoop moois
Over smaken gesproken, vanavond weer lekker bezig geweest in Everybody's Golf. Moest eerst ff inkomen. Mijn derde button press (impact) verknalde ik steeds. Maar ineens zat ik er weer in en beleefde ik een hoop moois
Nice!
Ook al geleerd hoe je (super) top- back en sidespin aan je slagen mee kan geven?
Dat is wel grappig om mee te spelen.
Vanmiddag ook een online Turf War gedaan; dat is best chaotisch maar wel leuk
Ook al geleerd hoe je (super) top- back en sidespin aan je slagen mee kan geven?
[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 01-09-2017 22:53 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee, dat kan ik nog niet volgens mij. Moet ik eerst nog een rank up denk ik ... Wat houdt dat turf war eigenlijk in ?dvdkiwi schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:51:
Nice!
Toch maar Uncharted gekocht, Ik heb nu 4:45 gespeeld en de kaart al uitgespeeld zonder te rushen, (heb alle foto lokaties, een hoop schatten, alle kisten) en ga nu naar de Final temple.
Ben benieuwd of er nog voldoende gameplay in het niet open stuk zit.
Wel ziet het er allemaal weer fantastisch uit
[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 02-09-2017 02:10 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Even een opinie gevraagd, als Xbox fan van het eerste uur (gevaarlijk domein hier
) ga ik helemaal voor de Xbox One X dit najaar.
Toch speel ik met het idee om ook een PS4 in huis te halen als tweede console, vooral voor de exclusives. Ik vind het echter wat overdreven om twee 4k consoles in huis te halen, en om het financieel wat te verzachten dacht ik dan aan een PS4 slim om mij setup te vervoegen. Toch twijfel ik nog wat, of het nog wel het geld waard is anno 2017 en dat ik misschien beter wacht op een nieuwe versie / pricedrop van de pro ?
Alvast dank voor jullie mening.
Toch speel ik met het idee om ook een PS4 in huis te halen als tweede console, vooral voor de exclusives. Ik vind het echter wat overdreven om twee 4k consoles in huis te halen, en om het financieel wat te verzachten dacht ik dan aan een PS4 slim om mij setup te vervoegen. Toch twijfel ik nog wat, of het nog wel het geld waard is anno 2017 en dat ik misschien beter wacht op een nieuwe versie / pricedrop van de pro ?
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Ik zou voor naast een XboX juist een Pro kopen dan.Darks schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 01:36:
Even een opinie gevraagd, als Xbox fan van het eerste uur (gevaarlijk domein hier) ga ik helemaal voor de Xbox One X dit najaar.
De Exclusive titels op de PS4 maken allemaal gebruik van de 4K mogelijkheden van de Pro en als je dan van de XboX games naar de PS4 gaat is het niet een te grote stap terug.
Ik zou nu wachten tot de kerstaanbiedingenDarks schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 01:36:
Even een opinie gevraagd, als Xbox fan van het eerste uur (gevaarlijk domein hier) ga ik helemaal voor de Xbox One X dit najaar.
Als je met de kaart Chapter 4 bedoelt, heb je nog een aardig lang stuk te gaan. Ga er vanuit dat je dan rond de helft zit.Donstil schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 01:29:
Toch maar Uncharted gekocht, Ik heb nu 4:45 gespeeld en de kaart al uitgespeeld zonder te rushen, (heb alle foto lokaties, een hoop schatten, alle kisten) en ga nu naar de Final temple.
PSN: Redrafted
Het mooiste is natuurlijk om de Pro te halen, zeker als je beide consoles op een 4K-televisie aansluit. Maar men verwacht/hoopt eigenlijk dat Sony bij de introductie van de One X een zelfde soort truc uithaalt als bij die van de Switch en de PS4 Pro tijdelijk afprijst.Darks schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 01:36:
Daarnaast is het weer bijna het eind van het jaar: mogelijk dat de Pro voor het eerst meedoet met de Black Friday en kerstaanbiedingen. Hou ook de Duitse/Britse Amazons in de gaten: vooral amazon.co.uk is mogelijk interessant met de lage koers van het pond ten opzichte van de euro.
Ter overweging:
De PS4 Slim 500GB is al diverse keren voor minder dan € 200 euro aangeboden. Mocht je 'm voor die prijs weten te bemachtigen, kun je de console via tweedehands verkoop later met waarschijnlijk weinig 'verlies' weer van de hand doen.
Dat moet wel Chapter 4 zijn met 4:45 op de klok. Ik heb er bijna 9 uur opzitten en begin net met chapter 8Xerox schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:31:
[...]
Als je met de kaart Chapter 4 bedoelt, heb je nog een aardig lang stuk te gaan. Ga er vanuit dat je dan rond de helft zit.
Heb wel bijna een fucki*** uur verloren bij 1 specifieke puzzel....
Pb gestuurd
Een online ranking systeem zou trouwens geen overbodige luxe zijn.
Ik heb de Xbox One en PS4 ook gebroederlijk naast elkaar gehad. De Xbox One heb ik verkocht met de pre-order van de Xbox One X Scorpio Edition in aantocht. En aangezien ik sinds twee weken m'n LG OLED 4K HDR TV heb, heb ik de PS4 direct vervangen door de PS4 Pro. Zo mis ik geen enkele exclusive.Darks schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 01:36:
En de games zien er waanzinnig uit op m'n TV, zeker de Pro Optimized games.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nu kunnen de Xbox bezitters ook een beetje het Wipeout sfeertje proeven.
Het lijkt wel een exacte kopie
Hoe zou dit met VR zijn?dvdkiwi schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:07:
Het lijkt wel een exacte kopie![]()
[video]
Ontzettend tof

Weet niet zeker of ik het /sarcasm mis, maar zo niet, dan:
.GoO schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:16:
Redout komt naar PSVR, gemaakt door ex-ontwikkelaars van WipeOut
[video]
Blijkt dus ook van ex-medewerkers te zijn
[ Voor 14% gewijzigd door ralph075 op 02-09-2017 21:20 ]
HerkenbaarDutchOwnage schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:28:
[...]
Dat moet wel Chapter 4 zijn met 4:45 op de klok. Ik heb er bijna 9 uur opzitten en begin net met chapter 8.
Heb wel bijna een fucki*** uur verloren bij 1 specifieke puzzel....
PSN: Redrafted
Ik heb er overheen gelezenralph075 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 21:17:
[...]
Beste mensen,
€300,- voor de PRO is dat een goede prijs of normale prijs?
In MM Duitsland hier kan je voor €598,- 2x PS4 PRO krijgen
samenkoop gebeurd niet via tweakers
In MM Duitsland hier kan je voor €598,- 2x PS4 PRO krijgen
samenkoop gebeurd niet via tweakers
[ Voor 21% gewijzigd door Gropah op 03-09-2017 12:04 ]
300 euro per stuk is een aardige prijs voor een pro, als ik zo naar onze pricewatch kijk. (Had je zelf ook prima kunnen doen trouwens, maar oketheduke1989 schreef op zondag 3 september 2017 @ 07:08:
Beste mensen,
In MM Duitsland hier kan je voor €598,- 2x PS4 PRO krijgen. Mocht dat een goede prijs zijn zoek ik een koper!
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ja klopt,
ik zie inderdaad 395,- per stuk.
Mochten er mensen geintereseerd zijn
Samenkoop gebeurd niet via tweakers
ik zie inderdaad 395,- per stuk.
Mochten er mensen geintereseerd zijn
Samenkoop gebeurd niet via tweakers
[ Voor 50% gewijzigd door Gropah op 03-09-2017 12:04 ]
Cool. Ziet er eigenlijk vetter uit dan WipeOut. Ben normaal niet van de racers, maar in VR wil ik dit wel proberen.ralph075 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 21:17:
[...]
[...]
[...]
[...]
Doet me denken aan jaaaren terug: Starwars Racer 1, voor de PCdvdkiwi schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:07:
[video]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Bij deze ga ik je tegenspreken: ik vind van niet.bram1984 schreef op zondag 3 september 2017 @ 08:17:
[...]
Cool. Ziet er eigenlijk vetter uit dan WipeOut.
Ik zie in de mediamarkt folder destiny 2 ps4 pro bundel voor 379. Ben alleen bang dat de game zelf los niet in de actie komt.
zag em staan ja, inclusief een actiefiguurtjeNieuwevolger schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:19:
Ik zie in de mediamarkt folder destiny 2 ps4 pro bundel voor 379. Ben alleen bang dat de game zelf los niet in de actie komt.
aanbieding hier te bekijken oa: https://www.spotta.nl/folders/media-markt?fid=5028
[ Voor 9% gewijzigd door RubenSaurus op 03-09-2017 11:31 ]
Tja, net zoals Wipeout bijna een "exacte kopie" van F-zero wasdvdkiwi schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:07:
Beter goed gejat dan slecht bedacht, het ziet er iig goed uit
Smiling as the shit comes down...
Hierbij even een reminder dat samenkoop niet word geregeld via tweakers. Dit ivm hele nare zaken in het verleden. Als je een goede aanbieding ziet voor 2x PS4 (Pro) dan staat het je natuurlijk altijd vrij om het 2e exemplaar op de V&A te zetten
Heb ze beide en ik spreek jou weer tegendvdkiwi schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:22:
[...]
Bij deze ga ik je tegenspreken: ik vind van niet.
Is dit niet een pes/fifa discussie? De fans zullen zo hun voorkeur hebben, voor de rest ziet het er zo goed als hetzelfde uit? (alle twee trouwens schaamteloze kopieën van F-zerodvdkiwi schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:22:
[...]
Bij deze ga ik je tegenspreken: ik vind van niet.

Zoals ScrooLoose al zei dus.
edit:
note to self, eerst alle post lezen alvorens zelf te posten.

[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 03-09-2017 13:41 ]
10 second ninja DONE
Kijk eens naar Little big planet, Overcooked of Trials fusion, allemaal er vermakelijke games op de bank.RobertoBravo schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:20:
Kort vraagje,
Wat vinden jullie de beste couch 4 player "party-game", wat ik bedoel is de game die je met 3 vrienden erbij samen kan spelen. Beetje het Mariokart/Oude COD gevoel. Ik heb het idee dat er nog maar weinig van dat soort games zijn (sportgames niet meegenomen).
Oh damn!!! Dat ziet er heel mooi uit (graphics en artstyle), lekker snel en het nummer in de trailer klinkt goed. Eens opzoeken hoe de rest van de muziek klinkt want dat is imho het minpunt aan WipeOut, tevaak dezelfde nummers gehoord.dvdkiwi schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:07:
[video]
https://www.google.nl/search?q=custom+wallpaper+ps4lennox-06 schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:18:
ik heb foto's op mijn usb, maar ik krijg niet de optie om die te instellen als achtergrond ? waar die optie ?
[ Voor 21% gewijzigd door Fietsbel op 03-09-2017 22:19 ]
39
Staan zat linkjes toch? Doe je wel moeite?lennox-06 schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:18:
ik heb foto's op mijn usb, maar ik krijg niet de optie om die te instellen als achtergrond ? waar die optie ?
@Fietsbel zal wel aan mij liggen, maar ik wordt er niet wijzer van. kan je het snel uitleggen ?
Klopte idd en nu ik de game uitgespeeld heb (8uur13) vond ik eigenlijk het open map gedeelte het minst. Wat ervoor zit en vooral erna is weer adembenemend mooie Uncharted gameplay.Xerox schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:31:
[...]
Als je met de kaart Chapter 4 bedoelt, heb je nog een aardig lang stuk te gaan. Ga er vanuit dat je dan rond de helft zit.
Daarom toch wel weer genoten van deze halve titel, ook vond ik het prima gaan met de twee dames. Miste het oude hoofdpersonage geen seconde eigenlijk.
Edit: Wel stoorde ik mij weer aan de momentjes waar er een richel afbreekt als je net probeert te klimmen of er ineens een heel brokstuk afbreekt. Dat gebeurd zo vaak dat het irritant wordt. Net zoals in de eerdere games eigenlijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 03-09-2017 22:53 ]
ben al een half uur bezig, sorry dat ik er slecht in ben. ik heb nu sharefactory gedownload, en een map gemaakt op mijn usb met de naam sharefactory/images. ik weet niet of ik op de goede weg ben..bram1984 schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:46:
[...]
Staan zat linkjes toch? Doe je wel moeite?
update: ik krijg de melding 'resolutie van de afbeelding wordt niet ondersteund' bij sharefactory. hierdoor krijg ik ze niet te zien. hoe nu verder?
[ Voor 17% gewijzigd door Farabi op 03-09-2017 22:57 ]
Ben ik de enige die vroeger elke game wel tof vond, en zich kapot heeft gespeeld en nu weinig trek in om campaign mode zowel online. Ofwel PS nauwelijks aanraak mits er familie op bezoek komt om Fifa te spelen. Maar ik zie Nintendo meer aantrekkelijk klinken omdat het zo eenvoudig uitziet en kleurrijk. Dus grafische gezien ben ik niet fan van maar de "retro" feeling weer aan het leven komt.
Vast niet.Tosun schreef op maandag 4 september 2017 @ 00:03:
Ben ik de enige die vroeger elke game wel tof vond, en zich kapot heeft gespeeld en nu weinig trek in om campaign mode zowel online. Ofwel PS nauwelijks aanraak mits er familie op bezoek komt om Fifa te spelen.
Nope, zie het retro forum 
Maar vind het ook cool om moderne games te spelen! Het is vaak wel moeilijker om iets nieuws te leren. Dan is het vaak leuker/makkelijker om terug te vallen op ietsbekends. Wsl de reden dat sequels en zelfs remasters zo populair zijn.
Maar vind het ook cool om moderne games te spelen! Het is vaak wel moeilijker om iets nieuws te leren. Dan is het vaak leuker/makkelijker om terug te vallen op ietsbekends. Wsl de reden dat sequels en zelfs remasters zo populair zijn.
10 second ninja DONE
Nog meer mensen hier die Just Cause 3 onverwacht erg leuk vinden en spel eigenlijk niet speelt om het verhaal?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Waarom wel dan?Jasphur schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:42:
Nog meer mensen hier die Just Cause 3 onverwacht erg leuk vinden en spel eigenlijk niet speelt om het verhaal?
En stottert het niet enorm op de PS4?
Op de Pro zonder beast mode stottert hij alleen als ik veel dingen laat knallen. Voor de rest speelt het prima. Is (nog) niet gecrashed zoals andere hier op het forum hadden.
En waarom wel: omdat het lekker chaos veroorzaken is, zoeken naar toffe combo's met die touwen en bommen.
@rajackar Had boost mode uit luiheid nog niet aangezet. Vanavond maar eens proberen.
En waarom wel: omdat het lekker chaos veroorzaken is, zoeken naar toffe combo's met die touwen en bommen.
@rajackar Had boost mode uit luiheid nog niet aangezet. Vanavond maar eens proberen.
[ Voor 37% gewijzigd door Jasphur op 04-09-2017 10:53 ]
Digital Foundry had JC3 getest met boost mode en dat fixt bijna alle problemen in JC3. Als je een pro hebt kun je JC3 dus prima spelen zoals het bedoeld wasJasphur schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:50:
Op de Pro zonder beast mode stottert hij alleen als ik veel dingen laat knallen. Voor de rest speelt het prima. Is (nog) niet gecrashed zoals andere hier op het forum hadden.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Jezus. Wat een verschil. Zeker bij 1:25.
Yep, verschil is hier echt enorm. Hele periodes strak 30fps waar de OG onderin de 20 hangt.Jasphur schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:56:
Jezus. Wat een verschil. Zeker bij 1:25.
[video]
Veel beter speelbaar imho.
Tja, eigenlijk zou het natuurlijk op de OG ook beter speelbaar moeten zijn. Jammer van de developer in dit geval.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
nee, hier ook. ik ga daarom ook puur voor spellen met een geweldig verhaal erin zoals yakuza, mgs, god of war, uncharted, the last of us, horizon zero dawn enz. deze spellen kan ik echt niet laten liggen. Vooral het verhaal van Yakuza is ongekend, dat niveau zal waarschijnlijk nooit gehaald worden vermoed ik. Puur voor dit spel heb ik weer een PS3 en PS4(pro) aangeschaft. Online gaming vind ik trouwens geen reet meer aan, doe ik nooit meer en ik hou niet met vrienden gamen, beste ervaring is alleen gamen in mijn geval.Tosun schreef op maandag 4 september 2017 @ 00:03:
Ben ik de enige die vroeger elke game wel tof vond, en zich kapot heeft gespeeld en nu weinig trek in om campaign mode zowel online. Ofwel PS nauwelijks aanraak mits er familie op bezoek komt om Fifa te spelen. Maar ik zie Nintendo meer aantrekkelijk klinken omdat het zo eenvoudig uitziet en kleurrijk. Dus grafische gezien ben ik niet fan van maar de "retro" feeling weer aan het leven komt.
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 04-09-2017 11:07 ]
Nee, ik vind het met recht echt een bagger gameJasphur schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:42:
Ik heb er wel de nodige tijd inmiddels inzitten, maar ben nu toch echt tot de conclusie geworden dat het gewoon niet niet af is
Teveel glitches
Connectie problemen, elke f*cking keer weer, nee ik wil offline en dan toch proberen wanneer je naar menu gaat

Amper main missies waarvan meerdere hetzelfde zijn
Geen verhaal
Slechte performance
Niet goed gebalanceerde challenges
Besturing werkt soms niet goed
Voelt meer als een publieke beta versie

Blij dat het een gratis game was, want hiervoor moeten betalen? Nee, echt niet
@FabianGTI Dat de game gratis was speelt zeker mee in het spelgenot 
Had er misschien een 10'tje voor over gehad, met wat ik nu weet.
Had er misschien een 10'tje voor over gehad, met wat ik nu weet.
Ja. Gewoon op de release gehaald en uitgespeeld. Zonder echt problemen, nog voor de patches. Erg leuke sandbox game. Nu dat hij in PS+ zit ook maar ff de DLCs aangeschaft in de aanbieding. Een ervan heb ik inmiddels gedaanJasphur schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:42:
Vandaag het vissen unlocked in Everybody's Golf
Leuke afwisseling tussen de golf tournamentjes door.
Al met al een behoorlijk verslavend en érg vermakelijk spelletje
Review van psx-sense
Leuke afwisseling tussen de golf tournamentjes door.
Al met al een behoorlijk verslavend en érg vermakelijk spelletje
Review van psx-sense
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 05-09-2017 05:42 ]
Waarom heb je Boost Mode niet aanstaan? Bij mij staat deze standaard aan.Jasphur schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:50:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Is er buiten dit nog een reden om voor de pro te gaan? Gaat deze bijvoorbeeld langer ondersteund worden?giantgiantus schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:19:
Als je 4k tv hebt zeker voor de pro gaan. Het prijsverschil is equivalent aan 2 games.....
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
In eerste instantie is aangekondigd dat er geen pro exclusives komen en dat alles speelbaar moet zijn op de hele PS4 familie. De vraag is echter - als ze zich al aan hun woord houden - of zij een zelfde definitie hanteren van 'speelbaar' als jij (hoeveel waarde hecht je aan framedrops etc). Mocht het financieel haalbaar zijn zou ik zelf toch voor de pro kiezen, aangezien je dan zeker weet dat he future proof bent. Ook de restwaarde zal hoger liggen mocht je m ooit weer willen verkopen.Dreifarben schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:54:
[...]
Is er buiten dit nog een reden om voor de pro te gaan? Gaat deze bijvoorbeeld langer ondersteund worden?
psn: jagermeistertim
En wat veel mensen vergeten: alle trailers en reviews van nieuwe games gaan natuurlijk gerenderd worden op de Pro. Ik zou het wat vervelend vinden als ik erg uit kijk naar een spel en het uiteindelijk minder mooi is dan verwacht.TTHEEBO1 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:02:
[...]
In eerste instantie is aangekondigd dat er geen pro exclusives komen en dat alles speelbaar moet zijn op de hele PS4 familie. De vraag is echter - als ze zich al aan hun woord houden - of zij een zelfde definitie hanteren van 'speelbaar' als jij (hoeveel waarde hecht je aan framedrops etc). Mocht het financieel haalbaar zijn zou ik zelf toch voor de pro kiezen, aangezien je dan zeker weet dat he future proof bent. Ook de restwaarde zal hoger liggen mocht je m ooit weer willen verkopen.
Anyway, wat ziet Uncharted The Lost Legacy er toch schitterend uit op de PS4 Pro en een 55" 4K tv. Ongelofelijk wat ze allemaal voor elkaar krijgen. Als 30er heb ik het begintijdperk van gaming ook meegemaakt en het is ongelofelijk wat voor stappen er eigenlijk gezet zijn
ik zag bij sniper elite 3 een v-sync on/off functie. ik heb dit nooit eerder gezien bij een consolespel. zijn er meerdere spellen die dit hebben ?
Ik had hem uitgezet omdat een spel ineens erg begon te haperen. Weet even niet meer welk spel dat was.Rivanov schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 07:00:
[...]
Waarom heb je Boost Mode niet aanstaan? Bij mij staat deze standaard aan.
Boost mode werkt niet goed voor alle spellen. Dus had hem uitgezet en ben die functie eigenlijk gewoon vergeten.
Gister weer aangezet i.c.m. JC3 en damn, haha. Moest het echt even opnieuw wennen. Wat een verschil.
Ik had zelf in broforce glitches met boost mode enabled. Vooral omdat ik toen boost mode uitkwam voornamelijk diablo en of kleine arcade games speelde heb ik het eigenlijk ook uitgelaten.Jasphur schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:44:
[...]
Ik had hem uitgezet omdat een spel ineens erg begon te haperen. Weet even niet meer welk spel dat was.
Boost mode werkt niet goed voor alle spellen. Dus had hem uitgezet en ben die functie eigenlijk gewoon vergeten.
Gister weer aangezet i.c.m. JC3 en damn, haha. Moest het echt even opnieuw wennen. Wat een verschil.
Zet het altijd wel aan als ik sf5 speel, dat spel heeft echt nasty laadtijden (voor een FF-ing fighting game
10 second ninja DONE
Rocket League heeft het ook.lennox-06 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:13:
ik zag bij sniper elite 3 een v-sync on/off functie. ik heb dit nooit eerder gezien bij een consolespel. zijn er meerdere spellen die dit hebben ?
Doorgaans kun je op console games maar weinig grafische instellingen veranderen, uitzonderingen daargelaten. Met de komst van de Pro is dat ook wat veranderd en krijg je bijvoorbeeld ook de keus waar de extra kracht in de Pro voor moet worden gebruikt.
Crosspost:
PS plus nodig om Destiny 2 te spelen?
[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 05-09-2017 11:12 ]
https://www.google.nl/sea...0&ei=RGquWdPpB8XEaP7fndAHmfneed schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:06:
Crosspost:
https://www.giantbomb.com...ont-have-ps-plus-1805553/
http://destiny.wikia.com/wiki/Thread:8675
Antwoord, nee dus... alleen als je mee wilt doen aan Raid (wat het ook mogen zijn, ik speel Destiny niet) etc dan heb je wel Plus nodig. Word zelfs gezegd dat plus wel geadviseerd word om het 'volledige destiny gevoel' te krijgen.
[disclaimer]
Speel geen destiny dus weet niet 100% zeker, maar PS plus kost je nog geen 50-60 euro per jaar... dus wat let je.
[/]
[ Voor 9% gewijzigd door Griffin op 05-09-2017 11:14 ]
Ja het is een online gamemfneed schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:06:
Crosspost:
Grounded is juist makkelijk/leuk om uit te spelen als je al begint op Hard zonder listen mode. Uiteindelijk leer/snap je ook het patroon die een vijand gebruikt.bram1984 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:16:
[...]
Eerste playthrough heb ik op Hard gedaan zonder listen mode. Dat is wel de sweet spot, vind ik.
Grounded/Survivor ook wel eens geprobeerd, maar die vind ik net even te moeilijk en teveel trial & error.
Wanneer kijkt hij om de hoek, wanneer roept hij versterking, hoe reageren vijanden op bepaalde geluiden zowel infected als non-infected.
De maandelijkse PS-plus games zijn hier te activeren/downloaden/negeren.
inFAMOUS: Second Son, Child of Light, That’s You!, RIGS: Mechanised Combat League (PSVR), We Are Doomed en Hatoful Boyfriend voor PS4.
inFAMOUS: Second Son, Child of Light, That’s You!, RIGS: Mechanised Combat League (PSVR), We Are Doomed en Hatoful Boyfriend voor PS4.
Shoot, het is dinsdag. ThnxKlor schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:51:
De maandelijkse PS-plus games zijn hier te activeren/downloaden/negeren.
De jetpacks die jij hierboven noemde ging over een prototype jetpack die in WW2 ingezet zou moeten worden gebruikt maar dit is gelukkig nooit gelukt (wat een verassingVerwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:10:
Zal de bèta zeker wel gaan checken, maar een c.o.d halen op de release zal het waarschijnlijk niet worden...Of ik moet weggeblazen worden Door de beta (ervaring is anders afgelopen jaren).
Dit is wel hun kans om de oudere garde weer terug te winnen inderdaad.
Maar ik las alweer zoiets over jetpacks en dergelijke...*zucht*

Maar helaas zou COD WW2 wel zo stom kunnen zijn om dit te implementeren in het spel. Zie hieronder link van de jetpack en uitvinder.
http://wonderfulengineeri...-enabled-soldiers-to-fly/
Tip: Knack 2 is momenteel (door een foutje?) gratis in de PlayStation Store in Nieuw-Zeeland, dus als je even een extra Nieuw-Zeelands accountje aanmaakt, kun je de game gratis aanschaffen.
Geschenkje van veertig euro, zolang het duurt.
Edit: Nu ook gratis in de Nederlandse store. Dan toch geen foutje?

[ Voor 26% gewijzigd door Tweakmans op 06-09-2017 00:22 ]
Soms gaan de potjes golf érg lekker 
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8ptW1uMcpOg]
De banen worden ook steeds leuker en uitdagender
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IHVOUPO85l4&t=7s]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8ptW1uMcpOg]
De banen worden ook steeds leuker en uitdagender
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IHVOUPO85l4&t=7s]
Sony is wakker, speel de game offline.Kans bestaat als je online gaat datbdie onspeelbaar wordt.Tweakmans schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 23:46:
Tip: Knack 2 is momenteel (door een foutje?) gratis in de PlayStation Store in Nieuw-Zeeland, dus als je even een extra Nieuw-Zeelands accountje aanmaakt, kun je de game gratis aanschaffen.
[afbeelding]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Helaas inmiddels weer niet gratis meer

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Klopt, rond middernacht via de nieuw zeeland store gratis gekocht, hij was ook korte tijd in de nl store gratis.
voorlopig nog steeds speelbaar. benieuwd of sony hier nog iets tegen gaat doen. Uiteraard is offline gaan nu een optie, maar dat ga ik niet doen.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Nieuwe sale, veel spul voor onder de 5 euro en een heleboel Ubisoft spul in de aanbieding.
https://blog.eu.playstati...avings-on-ubisoft-titles/
https://blog.eu.playstati...avings-on-ubisoft-titles/
Mooie aanbieding. The division voor 18 euro is natuurlijk geen geld.
FCG
Ik vermaak mij voorlopig wel met deze aanbiedingen:
Puzzle Showdown 4K (Volledig spel)
€3,99
Mahjong (Volledig spel)
€2,99
Momonga Pinball Adventures (Volledig spel)
€3,99
Monopoly Family Fun Pack (Volledig spel)
€12,99
Puzzle Showdown 4K (Volledig spel)
€3,99
Mahjong (Volledig spel)
€2,99
Momonga Pinball Adventures (Volledig spel)
€3,99
Monopoly Family Fun Pack (Volledig spel)
€12,99
Make music, not war
Gisteren een 2tb Firecuda geplaatst in mijn PS4 Pro en moet zeggen dat het allemaal wat sneller is geworden met laadtijden met bijvoorbeeld Just Cause 3 dus anderen die hun 1tb willen vervangen dan is de Firecuda een zeer goeie vervanging.
Echt een toppertje dit. Vannacht ook weer net even te lang gespeeld. Als ik eenmaal ver genoeg voor sta op de AI ga ik altijd trickshots proberen. Zo had ik vannacht door een boom op een bepaalde manier te raken een mogelijkheid om via een andere baan af te snijden. vandaar had ik net genoeg power om met een perfecte slag op een bruggetje te stuiteren en zo het laatste stukje water te overbruggen. Als dat lukt voelt dat zo epicdvdkiwi schreef op woensdag 6 september 2017 @ 01:29:
Soms gaan de potjes golf érg lekker
[video]
De banen worden ook steeds leuker en uitdagender![]()
[video]
Kun je rainbow six siege volledig in coop spelen ?
Tomb Raider Definitive Edition voor 8 euro idemjeka schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:53:
Mooie aanbieding. The division voor 18 euro is natuurlijk geen geld.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik ben al een tijd bezig om een super sidespin put te maken, maar krijg 'm maar niet voor elkaarBeakzz schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:43:
Als ik eenmaal ver genoeg voor sta op de AI ga ik altijd trickshots proberen.
En ik kom niet hoger dan lvl10; misschien toch maar eens wat meer op safe spelen ipv altijd de langste afstand proberen te slaan
Dit topic is gesloten.
Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!