Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:24
Martinspire schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 23:26:
[...]

...

Deze setting en setup heb ik bij de main game al gezien. Die heb ik al voltooid, dus waarom zou ik het nogmaals willen doen met hier en daar net effe een detail anders (andere personages, andere schurk, verder copypaste). En dat jij echt dezelfde content verwacht had is prima, maar de game is gewoon apart op disk uitgebracht. Dat doe je niet met normale DLC. Staat ook gewoon in de verkooplijsten van deze week als aparte unit. Ik zie niet hoe je kunt blijven ontkennen dat je dit niet als nieuwe titel mag zien.
ik snap je punt wel, maar als je zo kijkt naar games dan kun je eigenlijk niets meer spelen. Praktisch elk volgende deel van een game is een herhaling van zetten.

- Cod's zijn eigenljik gewoon nieuwe mappacks met een extra SP avontuur.
- Racegames -> nauwelijks tot geen vernieuwing, gewoon hergebruik van de meeste racebanen plus 1 of 2 nieuwe banen en wat nieuwe autos (wat ze net zo goed niet kunnen doen)
- games als knack -> deel 2 is gewoon weer net zoals deel 1
- platformers -> lijkt me duidelijk, elk deel is hetzelfde als de vorige met nieuwe levels om doorheen te lopen
- destiny -> nauwelijks vernieuwing, hooguit het bestaande concept iets uitgebreid
- Fifa -> elk deel is praktisch hetzelfde waarbij er alleen gegoogeld wordt met de snelheden en wat kleine tweaks in het overspelen of body contact.

en zo kun je uren doorgaan. Het is ook enorm onverstandig om een game compleet overhoop te gooien, dat kan over het algemeen alleen maar tegenvallen aangezien je de gameplay dan mist die je in het vorige deel zo leuk vond. We weten allemaal nog wel hoe de modernisering van COD werd ontvangen. De wanhopige poging om nu naar WWII te gaan is tekenend voor de serie.

Overigens, ik hoor tot het kamp dat blij is dat de gameplay nauwelijks wijzigt. Als ik een nieuw type game wil spelen dan moet dat wat mij betreft gewoon een nieuwe IP zijn. Wel vind ik dat indien de gameplay wat verbetering kan gebruiken dat deze minimaal getweaked kan worden (zoals bijvoorbeeld bij The Crew 2), maar allemaal extra dingen omdat het een nieuw deel is hoeft wat mij betreft echt niet.

De nieuwe uncharted is wat mij betreft een schot in de roos, het is inderdaad meer van hetzelfde maar met een nieuw verhaal en andere lokaties. Dat de gameplay mechanics hetzelfde zijn ben ik alleen maar blij om. Ik vind het overigens veel meer dan een DLC,

Maar zoals ik zei, ik snap je punt wel, maar in het huidige game landschap kun je dan net zo goed stoppen met gamen, want wat jij graag wil is op dit moment niet hoe de game industrie zich ontwikkeld kwa het nemen van risico's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
-SaveMe- schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Had het gezien ja van de pro support. Game lijkt me inderdaad ook geinig. Lekker je poppetje levellen en upgraden met golfen :)
Ik begrijp dat er maar 5 courses zijn?
Zijn het serieus maar 5 banen? Of zijn het 5 levels/thema's met elk meerdere holes om op te spelen?

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:31
ThaBEN schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:58:
[...]

Ik begrijp dat er maar 5 courses zijn?
Zijn het serieus maar 5 banen? Of zijn het 5 levels/thema's met elk meerdere holes om op te spelen?
18 holes per "thema"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

SmooK schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:37:
Ik snap dat je groot fan bent van deze game maar het is echt wel voor een groot deel een reskin met een nieuw verhaal. Alle mechanics van 4 worden opnieuw gebruikt.
Maar Uncharted draait toch ook om het verhaal en niet om de gameplay mechanics ?

Klaag je ook over elke nieuwe aflevering van Game of Thrones want het zijn dezelfde characters, dezelfde omgevingen, alleen een ander verhaal ?

[ Voor 17% gewijzigd door Aaargh! op 29-08-2017 12:34 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 23:02
Aaargh! schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:34:
[...]

Maar Uncharted draait toch ook om het verhaal en niet om de gameplay mechanics ?

Klaag je ook over elke nieuwe aflevering van Game of Thrones want het zijn dezelfde characters, dezelfde omgevingen, alleen een ander verhaal ?
Dat eerste is jouw mening. Jij vindt uncharted leuk om het verhaal, ik om de gameplay en die is nog steeds goed in het nieuwste deel maar brengt niets nieuws naar de tafel. En nee een serie kunnen je niet vergelijken met een game. Een serie bevat geen gameplay. Als we het over een telltale game hadden had je een punt.

[ Voor 27% gewijzigd door RaijRaij op 29-08-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:54:
Hoe leuk is crash n sane trilogie als je het vroeger nooit hebt gespeeld? Is het alleen leuk als je nostalgische gevoelens hebt? Of ook leuk de eerste keer?
Ken je de site 'zero punctuation'?
Daar kan je iig de redenen terug horen om het niet te doen :+

Ik heb zelf toch wel interesse (zelfde als jou, vroeger niet of nauwelijk gespeeld), maar de interesse lat ligt niet hoog, omdat je via emulatie de orginele games heel makkelijk zou kunnen spelen, en zelfs daar neem ik de moeite niet voor.
Voor mij dus op de lijst van games die ik scoor als ze schandalig goedkoop zijn. mag best even duren, genoeg andere games te spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Kreeg net deze mail!
Deze e-mail bevestigt dat uw Sony Entertainment Network aanmeldings-ID (e-mailadres) is gewijzigd.

Als u uw aanmeldings-ID niet hebt gewijzigd…

Deze e-mail is naar u verzonden omdat de aanmeldings-ID (e-mailadres) voor de relevante Sony Entertainment Network-account is gewijzigd. Als u uw aanmeldings-ID niet hebt gewijzigd, neem dan a.u.b. contact op met de klantendienst via het volgende adres:
Meer mensen dit gekregen?

[ Voor 13% gewijzigd door Amdwarrior op 29-08-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Amdwarrior schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:30:
Kreeg net deze mail!

[...]

Meer mensen dit gekregen?
Lijkt op spam. Kun je wel nog inloggen op PSN?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
giantgiantus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:54:
Hoe leuk is crash n sane trilogie als je het vroeger nooit hebt gespeeld? Is het alleen leuk als je nostalgische gevoelens hebt? Of ook leuk de eerste keer?
Crash is gewoon een leuk spel voor tussendoor. Het is niet moeilijk en het is niet te makkelijk.
Het ene level is simpel de andere vraagt wat meer oefening. Het is wat dat betreft gewoon een lekker old skool platformspel.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Scrisissszzz schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:34:
[...]

Lijkt op spam. Kun je wel nog inloggen op PSN?
Nee herkent mail niet bizar dit kan toch niet zomaar mail wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Amdwarrior schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:37:
[...]

Dan zou ik direct Sony bellen, het kan zijn dat je account is gehackt. Kan ook dat ze ergens anders je wachtwoord hebben bemachtigd. Bijvoorbeeld op PSN hetzelfde wachtwoord als bv je e-mail? Vriend van me ooit gehad, zijn gmail was gehackt en PSN had hetzelfde wachtwoord....

Sony bellen, al helemaal als er een credit card aan je account zit..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Amdwarrior schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:37:
[...]

Je kunt je mailadres wijzigen na inloggen op je account, en dan een nieuw emailadres opgeven.
Ter verificatie worddt er dan nog een email verstuurd, maar daarna is je mail wel veranderd.
Er is dus al ingelogd in je account c.q. je wachtwoord is bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Scrisissszzz schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:41:
[...]

Dan zou ik direct Sony bellen, het kan zijn dat je account is gehackt. Kan ook dat ze ergens anders je wachtwoord hebben bemachtigd. Bijvoorbeeld op PSN hetzelfde wachtwoord als bv je e-mail? Vriend van me ooit gehad, zijn gmail was gehackt en PSN had hetzelfde wachtwoord....

Sony bellen, al helemaal als er een credit card aan je account zit..
Ik gebeld nemen wel snel op niet eerst half uur wachten :o kreeg mail met wachtwoord wijzigingen alleen doet ie het niet weer bellen nu 1 uur wachten voor die link vanwege storing |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zijn de PSN plus titels voor september al bekend? ik zie nergens een nieuwsitem op de bekende sites, of ik kijk er volledig overheen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Nog niet, waarschijnlijk wordt dat morgen bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Fietsbel schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:21:
Zijn de PSN plus titels voor september al bekend? ik zie nergens een nieuwsitem op de bekende sites, of ik kijk er volledig overheen.
Dat is ook logisch als ze nog niet bekendgemaakt zijn. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er is een demo van Knack 2 in de playstation store!

http://www.psx-sense.nl/2...-uit-met-een-gratis-demo/

Ik heb deel 1 gespeeld en die was wel leuk. Denk niet dat ik deel 2 ga spelen. Mss ooit als er een gaatje is en voor een nice price :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

dutchgio schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:22:
Nog niet, waarschijnlijk wordt dat morgen bekend gemaakt.
Okay, dan wachten we geduldig af :)
Tweakmans schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:29:
[...]

Dat is ook logisch als ze nog niet bekendgemaakt zijn. ;)
Logisch inderdaad want er is nog nooit vroegtijdig iets gelekt over psn plus titels.... :O

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:34:
Er is een demo van Knack 2 in de playstation store!

http://www.psx-sense.nl/2...-uit-met-een-gratis-demo/

Ik heb deel 1 gespeeld en die was wel leuk. Denk niet dat ik deel 2 ga spelen. Mss ooit als er een gaatje is en voor een nice price :)
Knack is zo'n game die volgens mij best ok is, geen hoogvlieger, maar zeker vermakelijk. Ben benieuwd of een deel 2 wel echt (dichterbij iig) een AAA titel komt.

Ga de demo van deel 2 wel proberen denk ik :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:40
Fietsbel schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:42:
[...]

Okay, dan wachten we geduldig af :)

[...]

Logisch inderdaad want er is nog nooit vroegtijdig iets gelekt over psn plus titels.... :O
Vroeger hadden we ook Dennis die zijn inside kennis deelde van potentiele PS+ games en andere aanbiedingen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:44
Je kan nu in ieder geval wel alvast gratis vissen. :)

Link: https://store.playstation...09106_00-0000000000000000

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:12:
[...]

Knack is zo'n game die volgens mij best ok is, geen hoogvlieger, maar zeker vermakelijk. Ben benieuwd of een deel 2 wel echt (dichterbij iig) een AAA titel komt.

Ga de demo van deel 2 wel proberen denk ik :)
Helemaal goed verwoord. Knack zat bij mijn PS4 die ik bij Amazon kocht, anders had ik die nooit gehaald. Maar was inderdaad best vermakelijk. Demo van deel 2 staat nu te downloaden :)

Er staat ook een gratis game in de store: Fishing Planet

Eens kijken wat het is :)

[ Voor 11% gewijzigd door -SaveMe- op 29-08-2017 18:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

PS+ titels van September Infamous en Child of Light
Afbeeldingslocatie: https://images.hotukdeals.com/threads/content/a8pL9/2777105.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Infamous heb ik dan al (zeker een aanrader, heeft ook ps4 pro support) maar mooi om te zien dat Sony nu echt serieus wordt met de ps plus games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goede titels, helaas beide al platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
-SaveMe- schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:05:
Goede titels, helaas beide al platinum
idem hier, eens kijken wat er nog meer in zit.

maar was second son niet al in de ps+ geweest? (edit): misschien in de war met First Light.

Wikipedia: List of Instant Game Collection games (PAL region)

[ Voor 40% gewijzigd door RubenSaurus op 29-08-2017 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:21
Ik ga me een stomme vraag stellen, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer als ik bij de prijswatch verdere leuzes wil aanvinken.

Ik zie zoveel sata aansluitingen, welke zoek ik precies voor een andere hdd in de Pro? Ik zie Sata 150-300-600 en weet ik veel wat allemaal.

Ik wil nl. zo'n SSHD kopen, maar heb nog steeds geen idee welke voor de Pro. Ik zie enkel de Firecuda.

edit ; oke SATA 600. Dat weet ik dus al.
Past er we meer in dan 2TB?

[ Voor 23% gewijzigd door maartend op 29-08-2017 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:56
Tot 9,5mm uit mijn hoofd ;)

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:03
Ik ben nu sinds een halve week met killing floor 2 die een tijd geleden gratis in de ps plus zat. Heb nu door dat ik gewoon medic moet zijn en vies hard iedereen healen. Ik kwam maar niet door die weekly outbreak heen en toen met level 10 medic in 1 x met 1969 hp gehealed over de 7 waves. Helemaal mooi icm iig 1 goede berserker die een weg blocked zodat ik veilig sta.

.. verslavend spel dit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nilltris
  • Laatst online: 14-06-2023
Ik heb gister avond een nieuwe community op playstation gemaakt dat zich geheel gaat toewijden aan datgene dat de mensheid scheid van de rest van de dierenwereld: Toiletten! Ik wil in deze community screenshots gaan delen van allerlei in game toiletten. Van dixies tot de klassieke po's en van outhouses tot smart-toilets. Er zijn nu alleen nog maar twee leden. Ik zou het dan ook leuk vinden als er wat tweakers joinen! De community heet "Toilets in games" en de profiel afbeelding is een hele mooie outhouse vanuit Overwatch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:59

Dhrax

Prog Lord

Nilltris schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:33:
Ik heb gister avond een nieuwe community op playstation gemaakt dat zich geheel gaat toewijden aan datgene dat de mensheid scheid van de rest van de dierenwereld: Toiletten! Ik wil in deze community screenshots gaan delen van allerlei in game toiletten. Van dixies tot de klassieke po's en van outhouses tot smart-toilets. Er zijn nu alleen nog maar twee leden. Ik zou het dan ook leuk vinden als er wat tweakers joinen! De community heet "Toilets in games" en de profiel afbeelding is een hele mooie outhouse vanuit Overwatch.
Mijn interesse heb je niet, maar origineel is het zeker :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:56
Ik moest keihard lachen!

Succes d:)b

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:00
Pervert. Hahaha
Succes.

Tip: Borderlands heeft er wel een aantal!!

[ Voor 3% gewijzigd door Jackal131 op 30-08-2017 10:31 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Wow. Das een aparte fetish :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
En ondertussen hebben jullie je allemaal aangemeld natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:46:
En ondertussen hebben jullie je allemaal aangemeld natuurlijk :+
Sorry, vergeten. Was ff bezig. Zat op het toilet :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nilltris
  • Laatst online: 14-06-2023
Joh, niet zo zuur, pruim...
Als ik twee mensen heb kunnen laten lachen met deze community heb ik m'n doel bereikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:29
Zit er bij een PS4 Slim een 2.0 HDMI kabel (voor HDR-weergave) of moet ik voor HDR er 1 voor aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
LOL! eerste waar ik aan moest denken wat de toilet 'scene' van Duke Nukem 3D :D mooie tijden waren dat :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
low_n_slow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:55:
[...]

LOL! eerste waar ik aan moest denken wat de toilet 'scene' van Duke Nukem 3D :D mooie tijden waren dat :9
Of de eerste scene van de eerste Soldier of Fortune :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:44
Mldn schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:42:
Zit er bij een PS4 Slim een 2.0 HDMI kabel (voor HDR-weergave) of moet ik voor HDR er 1 voor aanschaffen?
Dat weet ik zo niet. Bij de Action liggen voor € 2,99 HDMI 2.0(b) kabels. Goed kijken op de verpakking, er liggen ook nog oude HDMI 1.4 kabels. Deze heb ik een aantal weken geleden gehaald voor mijn PlayStation 4 Pro voor bij een andere TV en werkt perfect.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Tip: Wijzig de profiel foto in het toilet van desperados

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:29
Kan het jammer genoeg ook nergens vinden..
Had wel gevonden dat de PS4 Slim wel HDR ondersteuning bied.
Jumpman schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:07:
[...]

Dat weet ik zo niet. Bij de Action liggen voor € 2,99 HDMI 2.0(b) kabels. Goed kijken op de verpakking, er liggen ook nog oude HDMI 1.4 kabels. Deze heb ik een aantal weken geleden gehaald voor mijn PlayStation 4 Pro voor bij een andere TV en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:15

Yucko

One clown to rule them all !

Mldn schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:21:
Kan het jammer genoeg ook nergens vinden..
Had wel gevonden dat de PS4 Slim wel HDR ondersteuning bied.

[...]
alle PS4's (OG, Slim en Pro) ondersteunen HDR vanaf FW 4.0

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Je kunt gewoon een HDMI 1.4 kabel gebruiken voor HDR.
De 2.0 kabels zijn voornamelijk bedoeld voor de extra bytes die verstuurd moeten worden voor 4k etc.

De PS4 OG heeft gewoon een HDMI 1.4 aansluiting die met wat slimigheid HDR kan uitsturen.
En dat werkt prima. Heb zelf ook gewoon een 1.4 kabel aan mijn PS4 hangen en kan prima genieten van HDR

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26
Er zijn nu alleen nog maar twee leden.
Dus op dit moment is het een gevalletje "two guys, one up"? :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eurogamer's Everybody's Golf review: Recommended!

http://www.eurogamer.net/...30-everybodys-golf-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Did not watch.....

*Kiwi gaat hem zo ophalen bij zijn Bol.com afhaalpunt oOo

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:19:
[...]

Did not watch.....

*Kiwi gaat hem zo ophalen bij zijn Bol.com afhaalpunt oOo
Net eerste tournamentje gespeeld (sp). Geinig, niet heel serieus. En wel druk op het scherm. Voor de Pro heb je een 4k optie, maar op een full hd scherm kun je die niet aanvinken, dus geen supersampling. En dat is best jammer, want het shimmert nogal ...

Verder nog best wat dingetjes die me nog niet duidelijk zijn, maar ik heb het ook nog te weinig gespeeld ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tweakmans
De nieuwe PS Plus-games voor september zijn bekend:
  • inFAMOUS: Second Son (PS4)
  • Child of Light (PS4)
  • RIGS: Mechanised Combat League (PS4 bonus title – PS VR required)
  • That’s You (PS4 bonus title)
  • Truck Racer (PS3)
  • Handball 2016 (PS3)
  • We Are Doomed (PS Vita & PS4)
  • Hatoful Boyfriend (PS4 & PS Vita)

[ Voor 4% gewijzigd door Tweakmans op 30-08-2017 17:50 . Reden: video toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Tweakmans schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:46:
De nieuwe PS Plus-games voor september zijn bekend:
  • inFAMOUS: Second Son (PS4)
  • Child of Light (PS4)
  • RIGS: Mechanised Combat League (PS4 bonus title – PS VR required)
  • That’s You (PS4 bonus title)
  • Truck Racer (PS3)
  • Handball 2016 (PS3)
  • We Are Doomed (PS Vita & PS4)
  • Hatoful Boyfriend (PS4 & PS Vita)
Een PSVR bonus, nice! Dat mag vaker gebeuren d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Oeh, de volledige versie van RIGS voor niks, da's wel leuk. Iets wat ik normaal niet zou aanschaffen, te hoge kots-factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Toch wel Second Son? Er werd getwijfeld of die wel inde PS+ kwam :) Die halen we zeker binnen, heb de andere delen ook gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
Vraagje: ik zit zo'n 3,5 meter van de TV + PlayStation te gamen en begin me er langzamerhand echt te ergeren aan dat de headphone die ik in m'n controller heb geplugd regelmatig stottert. Nu had ik op bijvoorbeeld Reddit al gelezen dat het aan Bluetooth kan liggen en het feit dat m'n wifi router ook in de woonkamer staat. Iemand dezelfde ervaring (gehad) die mij kan helpen? Ik game namelijk het liefst met m'n headset op maar wil wel gewoon goed geluid hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:38
DarkSide schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:45:
Je kunt gewoon een HDMI 1.4 kabel gebruiken voor HDR.
De 2.0 kabels zijn voornamelijk bedoeld voor de extra bytes die verstuurd moeten worden voor 4k etc.

De PS4 OG heeft gewoon een HDMI 1.4 aansluiting die met wat slimigheid HDR kan uitsturen.
En dat werkt prima. Heb zelf ook gewoon een 1.4 kabel aan mijn PS4 hangen en kan prima genieten van HDR
Dat is bijzonder. Want met de HDMI kabels die ik in mijn bezit had werd HDR totaal niet ondersteund. Toen ik de HDMI High Speed kabels bij Action ging halen, werkte het direct.

Fijn trouwens dat inFAMOUS Second Son bij PS+ Games zitten. Weer een extra 4K HDR game in m'n collectie. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 30-08-2017 20:39 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
[...]

Ik moest direct aan GoldenEye 64 denken, 1e level binnenkomen via het toilet! Eerst ff de guard omleggen met de silenced pp7. Mooie binnenkomer!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Metal gear solid 1, met wachter die kou heeft gevat en op het toilet zit whaha

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Matige Plus maand voor mij, Second Son vind ik helemaal niks en Child of Light heb ik op de 360 volgens mij zelfs al gespeeld.

Maar goed, kan niet elke maand feest zijn natuurlijk en ik heb Everybody's Golf om me te vermaken!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Net just couse 3 uitgespeeld. Alle missies en alle eilanden overgenomen. Eerst vond ik het niks, te overdreven, maar toch was het wel leuk om lekker te klooien af en toe.
GTA vind ik ook al jaren over de top, en speel ik eigenlijk ook niet meer. Maar dat komt vooral ook door het groffe gedoe waar ik niks mee heb.
Met Just Cause kreeg ik er stiekem toch steeds meer lol in als halve superman door dat landschap heen te raggen. En zo langzaam toch het spel uitgespeeld. Het verhaal is totaal niet boeiend overigens (iets wat ik doorgaans wel belangrijk vind), maar het klooien is gewoon leuk.
Ik heb zelfs een aantal bijna records gehaald:
9,8km real-in (zit bij de top 2% van alle spelers), en 11km hoogte winnen met parachutte zit in de top 1% van alle spelers. 20 minuten wingsuit had ik ook wel hoog verwacht, maar dat viel nog aardig tegen haha.
Ik snap alleen niet hoe je kunt zien wat anderen nou precies hebben gehaald voor afstanden en tijden. Anders heb ik een idee of het nut heeft mijn PR te proberen te verbeteren, of dat het gat met de nr1 te groot is.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Er is een vervolg op het legendarisch moeilijke Super Meat Boy aangekondigd:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eerste vs match in singleplayer (de tweede had ik al na drie holes ;) )

Je schijnt ook op de holes rond te kunnen lopen en items vinden, weet iemand hoe dat moet ?

• On_E

On_E

Housemusic

-SaveMe- schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:54:
Mijn eerste vs match in singleplayer (de tweede had ik al na drie holes ;) )

[video]

Je schijnt ook op de holes rond te kunnen lopen en items vinden, weet iemand hoe dat moet ?
Dat kan op een open course volgens mij.

als fervent bezoeker van het retro forum beveel ik duke nuke'em 3d van harte aan. (weet alleen niet of die ook op ps4 is :D)

Edit:
Aargh ik was niet de eerste :/
[...]

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 31-08-2017 08:14 ]

10 second ninja DONE

Tweakmans schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:51:
Er is een vervolg op het legendarisch moeilijke Super Meat Boy aangekondigd:

[video]
eerste reactie: Vet! (oprecht niet sarcastisch bedoeld! Vind het eerste deel echt een ode aan gaming met alle verwijzingen etc), ik hou ook van platformers.
tweede reactie: ik heb hem op zowel pc als ps4 niet uitgespeeld (not even close)
derde reactie: met de ps4 controller krijg ik pijn in mijn handen van deze game! ga hem dus wsl niet aanschaffen op dit platform, maar eerder op pc of switch

Waarschijnlijker is dat ik lekker af ten toe verder ga met deel 1. Alleen al uitspelen is moeilijk zat en alle achievements/trophies halen wsl voor mij zelfs onmogelijk..tenzij ik een week of 2 full time mijn leven er aan spendeer......mogelijk meer zelfs :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:14

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Sagat schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 08:12:
[...]
als fervent bezoeker van het retro forum beveel ik duke nuke'em 3d van harte aan. (weet alleen niet of die ook op ps4 is :D)

[...]
https://store.playstation...05968_00-PAGODA0000000000

:)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Haha ik had Duke 3D zo lang niet gezien :D

In mn hoofd zag t eruit als Battlefield 1 _O-
Haha thanks, hoewel ik de game (als velen vermoed ik) nooit 'echt' gekocht heb, heb ik er momenteel weinig behoefte aan om deze te kopen.

Grappig genoeg (i guess....) had ik wel bijna doom voor x360 gekocht. Omdat dit echt recht toe recht aan gameplay was, vond ik het wel te doen met controller, bij recente rts geeft ik nog steeds voorkeur aan muis tobo......bij duke ook wel geloof ik :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Sagat schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 08:19:
eerste reactie: Vet! (oprecht niet sarcastisch bedoeld! Vind het eerste deel echt een ode aan gaming met alle verwijzingen etc), ik hou ook van platformers.
tweede reactie: ik heb hem op zowel pc als ps4 niet uitgespeeld (not even close)
derde reactie: met de ps4 controller krijg ik pijn in mijn handen van deze game! ga hem dus wsl niet aanschaffen op dit platform, maar eerder op pc of switch
Wat de moeilijkheid en de besturing betreft: volgens de FAQ op SuperMeatBoy hebben ze verschillende zaken aangepast omdat de game zowel voor pc, consoles als mobiele telefoons uitkomt:
Levels are dynamically constructed based on difficulty. Each time you beat a level, it reconstructs into a harder version of itself (up to a point...we aren’t gods). Meat Boy and Bandage Girl are no longer defenseless, they can punch and kick their enemies. And, the biggest difference, the controls controls are now two buttons, you have a jump, a jump attack, a dive, and a slide.

Two Buttons? That Sounds Dumb!
Here's the thing: shut up. Two buttons doesn’t mean less control, it means we designed levels to use two buttons. You can get a surprising amount of movement and precision by designing levels that complement your controls. Super Meat Boy felt great because there was a marriage of level design and controls, Super Meat Boy Forever is no different.

Is This an Auto-Runner?
To describe Super Meat Boy Forever as an auto-runner would be a disservice. It’s like saying that Zelda: Breath of the Wild is a game about a swordsman. Meat Boy / Bandage Girl do always run, but there is so much more to the game than running. They can attack enemies, they can dash through the air, there are tons of levels, there are bosses, there are secrets, and there is a surprising amount of difficulty that doesn’t feel unfair. It’s everything you would expect a Super Meat Boy sequel to be. Super Meat Boy Forever is a Super Meat Boy game that you can play anywhere on pretty much any device that’s powerful enough to run it!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Everybody's Golf is een partijtje lastig zeg!
Eerste tournooitje als 9e van de 16 afgesloten met +7 :P
Wel ontzettend tof! Doet me weer erg denken aan de GTA V golfbaan.

dvdkiwi schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:53:
Everybody's Golf is een partijtje lastig zeg!
Eerste tournooitje als 9e van de 16 afgesloten met +7 :P
Wel ontzettend tof! Doet me weer erg denken aan de GTA V golfbaan.
Huh??? Ik heb het eerste tournooitje met -6 afgesloten en de tweede met -9! :? Echt super easy. Je hebt nog grote cups ook!

[ Voor 14% gewijzigd door -SaveMe- op 31-08-2017 13:23 ]

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
dvdkiwi speelt alles meteen op super mega hardcore moeilijkheid :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb geen idee, ging gewoon een offline toernooitje in.
Qua mogelijkheden en dergelijke moet ik nog een en ander uitvogelen; vind het tot nu toe een beetje onoverzichtelijk.
Wel mijn eerste vs match 3-0 gewonnen, met een 49.1ft putt als winning shot :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=j9pTcW4d1b0]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is aardig komkommertijd als een Nintendo stijl golf game het gesprek van de dag is in het PS4 draadje. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:24:
Het is aardig komkommertijd als een Nintendo stijl golf game het gesprek van de dag is in het PS4 draadje. :+
Het is met Gran Turismo de langstlopende succesvolle serie van Sony.

• Homeland
  • Niet online
Heeft iemand al die gratis visgame geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
On_E schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:35:
[...]

Het is met Gran Turismo de langstlopende succesvolle serie van Sony.
Serieus joh? Heb er echt nog nooit van gehoord. Het genre boeit me ook totaal niet, dus das niet zo gek.

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-09 10:39
Kort vraagje,

Wat vinden jullie de beste couch 4 player "party-game", wat ik bedoel is de game die je met 3 vrienden erbij samen kan spelen. Beetje het Mariokart/Oude COD gevoel. Ik heb het idee dat er nog maar weinig van dat soort games zijn (sportgames niet meegenomen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:57
MitchellHearth schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:16:
Vraagje: ik zit zo'n 3,5 meter van de TV + PlayStation te gamen en begin me er langzamerhand echt te ergeren aan dat de headphone die ik in m'n controller heb geplugd regelmatig stottert. Nu had ik op bijvoorbeeld Reddit al gelezen dat het aan Bluetooth kan liggen en het feit dat m'n wifi router ook in de woonkamer staat. Iemand dezelfde ervaring (gehad) die mij kan helpen? Ik game namelijk het liefst met m'n headset op maar wil wel gewoon goed geluid hebben...
Dat probleem heb ik ook met de PS4 Pro (V2 controller) dat is opgelost door de controller met de kabel te verbinden en alle communicatie over de kabel te laten gaan ipv bluetooth.

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
dm-dutchman schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:33:
[...]

Dat probleem heb ik ook met de PS4 Pro (V2 controller) dat is opgelost door de controller met de kabel te verbinden en alle communicatie over de kabel te laten gaan ipv bluetooth.
Echt ja? Daar heb ik nog niet aan gedacht. Dacht dat dat hij alleen zou opladen via de kabel en dat communicatie nog steeds draadloos plaatsvindt. Maar dit is zeker een goede suggestie, thanks!

[ Voor 0% gewijzigd door MitchellHearth op 31-08-2017 16:38 . Reden: Typefoutje ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:57
MitchellHearth schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:37:
[...]

Echt ja? Daar heb ik nog niet aan gedacht. Dat dat hij alleen zou opladen via de kabel en dat communicatie nog steeds draadloos plaatsvindt. Maar dit is zeker een goede suggestie, thanks!
Bij de instellingen van de controller is er een optie om de communicatie over te schakelen naar kabel. Eventueel kan ik je vanvond in een PB wel een foto sturen van die instelling.

Edit: Bij mij is het geluid dan helder, ook het uitschakelen van de trilfunctie helpt in somige gevallen, het lijkt er dus op dat accu van de controller niet voldoende vermogen levert om te trillen en geluid over te dragen op het zelfde moment.

[ Voor 19% gewijzigd door dm-dutchman op 31-08-2017 16:40 ]

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
bram1984 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:15:
[...]

Serieus joh? Heb er echt nog nooit van gehoord. Het genre boeit me ook totaal niet, dus das niet zo gek.
Ik ook niet, golf spreekt mij ook niet echt aan maar nu ik de beelden en de review heb gezien ben ik bang dat ik hem ook ga kopen |:( :P

• ralph075
  • Niet online
Homeland schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:54:
Heeft iemand al die gratis visgame geprobeerd?
Geprobeerd, ja, en daar blijft het ook bij.

Persoonlijk vind ik de game te onoverzichtelijk en de game is duidelijk gebouwd om je als speler te verleiden aankopen te doen. Op zich logisch natuurlijk voor een free2play-game, maar soms kan dat ook meevallen en stoort het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Misschien beter bekend als Hot Shots Golf, zeker in Japan erg populair al sinds de PS1 volgens mij. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Golf games zijn dope! ;) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
Hoe dan ook onmisbaar (hier) op een local mp avondje 😁 Die water hazard of misslag met hoongelach belonen..Net voor dat je zelf weer de mist in gaat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
GTA 5 nu 30euro in de PS Store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Zijn er mensen die GTA5 nog niet hebben dan ? Het spel staat al jaren in de lijst met meestverkochte spellen, je zou denken dat iedereen ondertussen wel een kopietje heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aaargh! schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:58:
[...]

Zijn er mensen die GTA5 nog niet hebben dan ? Het spel staat al jaren in de lijst met meestverkochte spellen, je zou denken dat iedereen ondertussen wel een kopietje heeft.
Als iedereen 'm al heeft is er geen reden meer om 'm te blijven verkopen, wel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:21
[...]

Nou, ik dus. Een keer gekocht voor 10 euro, geprobeerd en doorverkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
[...]

Eerste deel is uit 1997 voor de PS1....

Wikipedia: Everybody's Golf (series)

Dit is 'pas' het 12e deel! Overigens heeft het ook in sommige delen van de wereld Hot Shots Golf geheten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:19

Mauz1978

Console War Veteran

RobertoBravo schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:20:
Kort vraagje,

Wat vinden jullie de beste couch 4 player "party-game", wat ik bedoel is de game die je met 3 vrienden erbij samen kan spelen. Beetje het Mariokart/Oude COD gevoel. Ik heb het idee dat er nog maar weinig van dat soort games zijn (sportgames niet meegenomen).
Probeer overcooked eens! Een heerlijk chaotische en bij vlagen hilarische coop game waarbij je tezamen gerechten moet maken. Ik speel t met mn vrouw en t is echt lachen en soms frustrerend moeilijk.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:40
ralph075 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:14:
[...]

Geprobeerd, ja, en daar blijft het ook bij.

Persoonlijk vind ik de game te onoverzichtelijk en de game is duidelijk gebouwd om je als speler te verleiden aankopen te doen. Op zich logisch natuurlijk voor een free2play-game, maar soms kan dat ook meevallen en stoort het niet.
Volledig mee eens, zonde van je bandbreedte

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-09 10:39
Mauz1978 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:25:
[...]

Probeer overcooked eens! Een heerlijk chaotische en bij vlagen hilarische coop game waarbij je tezamen gerechten moet maken. Ik speel t met mn vrouw en t is echt lachen en soms frustrerend moeilijk.
Thanks, ga ik proberen! ik hoop zelf heel erg dat Gang Beasts een keer uitkomt op de ps4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
[...]

Op de PS3 heb ik m, maar op de PS4 niet.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik had 'm op release op de PS3, maar vrij snel weer verkocht. Op de PS4 ook weer een poging gewaagd (geleend van een vriend), maar niet gekocht dus.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 01-09-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
[...]

Ik heb m ook heel even op de PS3 gehad, nooit op de PS4, gewoon niet mijn game. Ik ben al afgehaakt na GTA2 doen het niet third person werd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb GTA V op de 360 uitgespeeld (campaign) en nog eens op de PS4. Online nooit gespeeld. Volgens mij is dat alleen leuk met een vaste club vrienden. Heb de game nog steeds. In de hoop op sp DLC. Maar dat kan ik wel vergeten weet ik zo onderhand ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:11
RobertoBravo schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:20:
Kort vraagje,

Buzz!

Maar die hebben ze helaas nog niet naar de PS4 gebracht :(

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
Scrisissszzz schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:54:
[...]

Ik heb m ook heel even op de PS3 gehad, nooit op de PS4, gewoon niet mijn game. Ik ben al afgehaakt na GTA2 doen het niet third person werd ;)
Heb je toch wel de beste van de serie gemist.

*O* Vice City *O*

Moet zeggen heb GTA5 op 360 nog wel gespeeld, maar naarmate het online gebeuren echt enorme grindfest werd, was interesse meteen weg.

Maar moet Rockstar wel toegeven dat ze heel netjes veel nieuw gratis content hebben gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De meeste mensen die ook maar een beetje interesse hebben in gta 5 zouden hem inmiddels gekocht moeten hebben. Echter nieuwe mensen betekent wsl nieuwe online users, en dus die 'shark cards' onzin verkopen waar ze toch dikke knaken mee verdienen lijkt me.

Ik behoor zelf overigens niet in die groep, Wil de game ondanks dit op zich nog wel een keer aanschaffen , maar de genoemde 10 euro is zo ongeveer mijn max, eerder 5 euro. En dan echt puur voor het verhaal, maar het zou wsl alleen extra backlag zijn die ik niet gauw zou spelen, want:

Heb gta 3 op pc log ergens op cd, en gta 4 en dlc op steam, dus als ik echt craving voor het genre krijg zit het goed (en laast just cause via plus, dat is ook ongeveer wel het genre geloof ik)
Maar al deze games weinig gespeeld.

3 nog het meest, maar ik vond de controls frustrerend, mogelijk is dat tegenwoordig anders.

[ Voor 17% gewijzigd door Sagat op 01-09-2017 13:32 ]

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 102 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!