Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
kwdtje schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 19:05:
Meer mensen last van een traag/niet werkend PSN? Kan bijv. geen potje Infinite Warfare doen, kom er niet op :(
Ik denk dat Sony je gewoon probeert te behoeden voor dat spel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BigF25 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:30:
[...]

Hoe kun je The Lost Legacy al op releasedag van Uc4 gekocht hebben?
Uc4 is vorig jaar apr/mei uitgebracht toen was nog niets bekend van TLL
Het staat letterlijk in je quote: die zat in de season pass.
bram1984 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:03:
[...]
Dat ontken ik toch ook niet, maar dan zou je de referentie moeten snappen, tenzij je niet hebt opgelet. :)
Eerder niet onthouden denk ik. Maar spoil me :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:03
Zo, ook maar een PS4 Pro aangeschaft. Duurt nog even voordat het november is en ik m'n Xbox One X kan ophalen. En in de tussentijd moet er natuurlijk wel in 4K gegamed worden op m'n nieuwe LG OLED. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Rivanov schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 21:25:
Zo, ook maar een PS4 Pro aangeschaft. Duurt nog even voordat het november is en ik m'n Xbox One X kan ophalen. En in de tussentijd moet er natuurlijk wel in 4K gegamed worden op m'n nieuwe LG OLED. :)
lol, voor een enkele exclusive zowel een xbone one x als ps4 pro halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
ilyasse15 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 23:12:
[...]

lol, voor een enkele exclusive zowel een xbone one x als ps4 pro halen
Ik had ook een Xbox One en PS4. Maar afgelopen weekend m'n 55" Sony FHD verkocht aan m'n schoonouders incl. Xbox One en de LG OLED55B6V gekocht. Direct de Xbox One X gereserveerd en vandaag m'n PS4 verkocht en Pro gehaald. Moet m'n tv natuurlijk wel optimaal benutten. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Yakuza Kiwami 2 Leaked, Runs on Yakuza 6 Engine

Bron: Playstation Lifestyle

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ilyasse15 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:44:
Vraagje over Jak & Daxter remasters. Ik zie in de store dat alleen the Precursor legacy (deel I in de serie) beschikbaar is voor 15 piek, maar ik lees hier https://www.playstation.com/en-us/games/jak-and-daxter-ps4/ dat ook Jak 2 en Jak 3 op de ps4 als remaster komen. Iemand een idee wanneer? Want lijkt me als setje interessanter dan drie keer 15 euro, zeker als ze nog dit jaar uitkomen en ik wel verwacht dat er een pakket komt.
En dan ook graag ratchet en clank collectie! paar keer bijna deze games alsnog op de ps3 gekocht als collectie maar liever op de 4......vorige gen was ik nog een xboxer en ik ben nooit echt gewend geraakt aan de ps3 interface en in mindere mate controller......dus bij voorkeur op de ps4.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chantal_NL
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:40

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Rivanov schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 00:02:
[...]

Ik had ook een Xbox One en PS4. Maar afgelopen weekend m'n 55" Sony FHD verkocht aan m'n schoonouders incl. Xbox One en de LG OLED55B6V gekocht. Direct de Xbox One X gereserveerd en vandaag m'n PS4 verkocht en Pro gehaald. Moet m'n tv natuurlijk wel optimaal benutten. ;)
Goede keuze ... Echt ... Bizar mooi beeld :)
Hier staat sinds een maandje de OLED65B6V in huis (i.c.m. de Pro)

Vandaag of morgen komen Uncharted 4 en Lost Legacy (inclusief Jak & Daxter) binnen

Is het raadzaam om dan eerst de eerste 3 Unchated games te spelen ?
Die Nathan Drake Collection is nog geen 3 tientjes ...
(Maar dan krijg ik het wel heel erg "druk" :P )

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

Exirion

Gadgetfetisjist

Chantal_NL schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 07:42:
Ik had de eerste 3 delen ook nog nooit op de PS3 gespeeld. Voor die 2 tientjes moet je daar niet eens over nadenken. Gewoon gaan spelen, want zonde om te missen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Wat zuur dan trouwens dat de dlc wel bij de deluxe zat van Uncharted 4 en niet bij de collectors edition. Je zou toch mogen aannemen dat die alles bevat.

[ Voor 5% gewijzigd door warcow op 25-08-2017 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
warcow schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:11:
Wat zuur dan trouwens dat de dlc wel bij de deluxe zat van Uncharted 4 en niet bij de collectors edition. Je zou toch mogen aannemen dat die alles bevat.
In de PS store was de Digital Deluxe de enige andere optie dan de standaard dus is het logisch dat ie daar sowieso in zat ja. Vind het ook raar dat ie niet in de CE zit maar dat had je van te voren kunnen weten want er wordt altijd netjes vermeld wat er inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
@DigitalError

Is helemaal waar,wist het al langer maar blijft natuurlijk jammer. Desondanks geen spijnt van de collectors editie en dit nieuwe deel komt er zodra het voor 15 euro of zo is te kopen. Heb voor nu nog genoeg spellen staan. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:58

BlackEyedAngel

Just a decent guy

wa
wie
hoe

HEBBEN!!!!

http://kotaku.com/secret-...4-vita-and-ste-1798418464
Square Enix is remaking Secret of Mana 2. The beloved role-playing game will be released in Japan on February 15, 2018.

In August 1993, the game was originally released as Seiken Densetsu 2 in Japan on the Super Famicom (SNES), but sold outside Japan as Secret of Mana.
*O*

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16
Chantal_NL schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 07:42:
[...]
Ik vind van niet. Als je eenmaal Uncharted 4 hebt gespeeld voelen die oude games zo houterig aan. Tenminste, dat vind ik.

Krijg net een mailtje van Sony: actie PSN 15 maanden voor de prijs van 12. Is niet een slechte deal toch?

[ Voor 12% gewijzigd door tiguan op 25-08-2017 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tiguan schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:39:
[...]

Ik vind van niet. Als je eenmaal Uncharted 4 hebt gespeeld voelen die oude games zo houterig aan. Tenminste, dat vind ik.

Krijg net een mailtje van Sony: actie PSN 15 maanden voor de prijs van 12. Is niet een slechte deal toch?
Enige reden dat ik het niet doe is dat ik al een fysiek kaartje heb aangeschaft laast. Dus ik kan al een jaar vooruit, en ik vind het 2 jaar vooruit kopen net even te overdreven (ik wil ook een xbox kopen dus misschien ga ik dan wel weer terug naar live)

Maar normaliter, gelijk doen, helemaal omdat er dus een prijsverhoging aan zit te komen!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Gister Jak & Daxter remastered gekocht en gespeeld. Leuk spel, heerlijke humor etc maar man wat ziet het er teleurstellend uit. Ik weet dat het een PS2 spel betreft maar als dit een remaster is, dan weet ik ook wel wat voor kwaliteit ik me bij remastered moet voorstellen. No way dat dit 1080 is. Ben ik de enige die dit heeft??

[ Voor 3% gewijzigd door ilyasse15 op 25-08-2017 15:23 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:59
Moet hem even hier posten. Om te laten zien hoe extreem bruut GT sport eruit ziet vs realiteit.

Echt heel erg knap. En ook heel tof detail in gt sport dat als een auto aan de kant gaat ze even de knipper aanzetten van kom er maar langs, zoals afspraak is op de nurburgring!!(ook tijdens touristfahren).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
v8power67 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:25:
Moet hem even hier posten. Om te laten zien hoe extreem bruut GT sport eruit ziet vs realiteit.
[video]
Echt heel erg knap. En ook heel tof detail in gt sport dat als een auto aan de kant gaat ze even de knipper aanzetten van kom er maar langs, zoals afspraak is op de nurburgring!!(ook tijdens touristfahren).
Mooi, maar is dat in game...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ilyasse15 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:22:
Gister Jak & Daxter remastered gekocht en gespeeld. Leuk spel, heerlijke humor etc maar man wat ziet het er teleurstellend uit. Ik weet dat het een PS2 spel betreft maar als dit een remaster is, dan weet ik ook wel wat voor kwaliteit ik me bij remastered moet voorstellen. No way dat dit 1080 is. Ben ik de enige die dit heeft??
Het is een remaster, dus alles iets opgepoetst, maar het is beslist geen remake, waarbij de game van de basis af opnieuw is opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
ilyasse15 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:27:
[...]

Mooi, maar is dat in game...?
Replay modus dus nagenoeg zelfde op geloof ik motionblur na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:53:
[...]

Het is een remaster, dus alles iets opgepoetst, maar het is beslist geen remake, waarbij de game van de basis af opnieuw is opgezet.
Voor de PS3 is hij toen al geremastered in the collection. Toen is hij naar 720p gegaan @60fps. Nu hebben ze dan 1080p ervan gemaakt. Naar mijn idee echt niks anders dan de PS3-port omgezet naar PS4 en cashen maar weer. Precies de reden dat ik hem ook niet koop. Als ik hem op de ps3 nog niet had gespeeld was het wel de moeite waard. Naar mijn idee mogen ze wel iets meer doen dan alleen de resolutie omhoog gooien voor die prijs.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tiguan schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:39:
[...]

Hij vraagt dan ook of hij de eerste 3 eerst moet spelen en niet 4, dus weet niet wat jij leest. :)

Ik zou de eerste 3 zeker eerst spelen. Los van dat het gewoon vermakelijke games zijn (2 en 3 zeker), vind ik het kennen van de karakters zeker een meerwaarde in deel 4. Er zitten een hoop referenties in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chantal_NL
  • Laatst online: 15:40

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

bram1984 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:17:
[...]

Hij vraagt dan ook of hij de eerste 3 eerst moet spelen en niet 4, dus weet niet wat jij leest. :)

Ik zou de eerste 3 zeker eerst spelen. Los van dat het gewoon vermakelijke games zijn (2 en 3 zeker), vind ik het kennen van de karakters zeker een meerwaarde in deel 4. Er zitten een hoop referenties in.
Dat eerste deel in de reactie was een reactie op mijn vraag,
Maar ik denk toch dat ik net wat jij zegt wel eerst met deel 1 ga beginnen ...

Bedankt voor jullie reactie :)

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
Zo zit nu 8 uur in de game uncharted lost legacy en nog steeds niet klaar.
Blijf heel vaak hangen om screenshots te maken.
Heb denk dit voor het laatst gehad met uncharted 4.
Echt heel erg onder de indruk. En heb het geluk ook nog eens dat ik de deluxe editie destijds van Uncharted 4 gekocht heb samen met mijn broertje digitaal.
Dus heb nu echt voor een prikkie 2 hele dikke games gespeeld.(athans ben nog met 1 bezig)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26
Ben nu op Gamescom maar ik kijk er overheen of ze zijn er niet, PS4 exclusives. Wel veel animespellen en jrpg's maar daar heb ik echt niks mee. Bizar lange rijen trouwens. En waarom zou je drie kwartier wachten om Diablo 3 te spelen :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:16
v8power67 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 22:49:
Zo zit nu 8 uur in de game uncharted lost legacy en nog steeds niet klaar.
Blijf heel vaak hangen om screenshots te maken.
Heb denk dit voor het laatst gehad met uncharted 4.
Echt heel erg onder de indruk. En heb het geluk ook nog eens dat ik de deluxe editie destijds van Uncharted 4 gekocht heb samen met mijn broertje digitaal.
Dus heb nu echt voor een prikkie 2 hele dikke games gespeeld.(athans ben nog met 1 bezig)
Ja ik vind hem ook heel erg leuk. Voor 34 € gekocht en elke euro dubbel en dwars waard. Heb er nu 5:30 inzitten. Speel op hard en dat is soms helemaal niet gemakkelijk. De afwisseling van stealth handgevecht en vuurgevecht is weer heerlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
giantgiantus schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 23:37:
[...]

Ja ik vind hem ook heel erg leuk. Voor 34 € gekocht en elke euro dubbel en dwars waard. Heb er nu 5:30 inzitten. Speel op hard en dat is soms helemaal niet gemakkelijk. De afwisseling van stealth handgevecht en vuurgevecht is weer heerlijk!
Speel op modarate geloof ik, maar heb echt weer even moeten wennen aan hoe slecht ik ben in stealth games haha
Meestal na paar seconden ga ik over op rambo stijl schieten en rennen.
Maar later in de game ging het me beter af, zelfs aantal secties hellemaal stealth gedaan zonder gezien te worden ( behalve door mn slachtoffers }) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nevermind.

[ Voor 93% gewijzigd door SqueakyClean op 26-08-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bekende bug? Alle notificaties uitgeschakeld, maar wel nog elke keer de melding dat een scène is geblokkeerd voor het opnemen van video? Gaat om een lokaal account waar geen psn account aan gekoppeld is.

Edit: blijkbaar alleen bij Ratchet en clank. Weird.

[ Voor 11% gewijzigd door Ronwiel op 26-08-2017 23:44 . Reden: Reden achterhaald :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
B-Bandit schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:57:
[...]Naar mijn idee mogen ze wel iets meer doen dan alleen de resolutie omhoog gooien voor die prijs.
zoals een banaan op de hoofd van nathan zetten ?

Acties:
  • +11 Henk 'm!
de hoofd weetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Zal er in elk geval beter uit zien op een GROOT oledscherm van 0.75m afstand 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14
Ik zit met smart te wachten op Outcast Second Contact! Als 't goed is komt die eind september uit, tenzij weer uitgesteld. Zo veel gespeeld op de PC destijds, volgens mij kan ik nog zo blind door Adelpha heen lopen :)

Outcast_discs_pucover

Outcast_puartikel

Ah, nostalgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwistnix schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:19:
Ik zit met smart te wachten op Outcast Second Contact! Als 't goed is komt die eind september uit, tenzij weer uitgesteld. Zo veel gespeeld op de PC destijds, volgens mij kan ik nog zo blind door Adelpha heen lopen :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Ah, nostalgie.
Was een briljante game in die tijd idd. Hopelijk weten ze de feel van de game te behouden. Maar volgens mij komt ie nog niet uit in september ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
September is in ieder geval de periode die ik in m'n hoofd had.
De Tweakers E3 roundup noemt ook een verwachte release in september, maar ja wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Kwistnix schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:19:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ah, nostalgie.
Must buy, sowieso. Als ie goed verkoopt maken ze het vervolg namelijk :)

Ik heb het origineel ook veel gespeeld. Heb de originele kartonnen doos nog :)

Outcast was zowat de voorloper van alle open-world games met verschillende regios, npc's waarvan de interactie wijzigde afhankelijk van je reputatie onder de bevolking. Verhaallijn was gaaf en de muziek geniaal.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ja, ik begreep inderdaad dat second contact een soort fundraiser is voor deel 2. Aanschaf door mij ook gegarandeerd! Ik heb de originele uitgave van Outcast tot mijn grote schaamte niet liggen, want toen vond ik Twilight nog een goed idee :o
Later heb ik 'm dus nog wel netjes aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Remote Play met een PS4 Pro is echt een grote verbetering t.o.v. de normale PS4. Kan nu moeiteloos in 1080p streamen naar m'n iMac 5K zonder enige hick-up. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Als RPG liefhebber schaam ik mij nu een beetje dat ik outcast second contact niet ken en dus nooit gespeeld heb...
Oftewel, weer een titel toegevoegd aan mijn wishlist. :D

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
lennox-06 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 05:14:
[...]

zoals een banaan op de hoofd van nathan zetten ?
Het ging over Jak en Daxter, maar ok, het is wel dezelfde studio als van Uncharted, dus ik zie hem door de vingers.

Ze hadden met deze zeer beperkte update de game ook crossplay kunnen maken of goedkoper aanbieden.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vrijdag
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/dDD8p5/HZD.png

Shirt gekocht op Gamescom. Support je lokale gamedeveloper! Koopt Neederlandschen waer en helpt elckaer! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Uncharted lost legacy uitgespeeld. Wat een heerlijke game weer. Die reviewers zijn niet goed snik, of gamen gewoon teveel. Maar ik kan me niet voorstellen dat je niet een geweldige 8 uur hebt. Zeker tweede helft vd game speelt als een trein. Prachtige beelden en heerlijke actie!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
giantgiantus schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 22:44:
Uncharted lost legacy uitgespeeld. Wat een heerlijke game weer. Die reviewers zijn niet goed snik, of gamen gewoon teveel. Maar ik kan me niet voorstellen dat je niet een geweldige 8 uur hebt. Zeker tweede helft vd game speelt als een trein. Prachtige beelden en heerlijke actie!!
Is die game maar 8 uur? Jammer, dan wacht ik nog even op een pricedrop.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Donstil schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 23:15:
[...]

Rond de 35 euro is geen geld toch voor 8 uur plezier. Nuja misschien ben ik verpest door vroeger waar games oneindig veel duurder waren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
[...]

8 uur is voor een stand alone DLC toch best een prima tijd? En een goede game voor 35 euro vind ik persoonlijk een prima bedrag. :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
[...]

Ik zit al ruim over de 8uur en ben nog steeds niet klaar. Ben bijna in laatste chapter.
Maar ik ben iemand die een groot gebied hellemaal uitkamt.
Ik vind dit denk ik de beste dlc die ik ooit gespeeld heb.
Sowieso chloe en nadine zijn echt een top koppel.
Gewoon heel anders dan Nathan en sully/elena.
Maar wel echt super leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:39

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Jasphur schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:01:
[...]

8 uur is voor een stand alone DLC toch best een prima tijd? En een goede game voor 35 euro vind ik persoonlijk een prima bedrag. :)
Voor 8 uur vind ik €35 ook wat aan de hoge kant, vooral een spel als Uncharted wat je maar 1 keer speelt.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Aaargh! schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:29:
[...]

Voor 8 uur vind ik €35 ook wat aan de hoge kant, vooral een spel als Uncharted wat je maar 1 keer speelt.
Verkoop je hem en kost het 5€ voor 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jasphur schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:01:
[...]
Ik kocht op Release bij de MediaMarkt Uncharted4 voor 52,-.
Dan is 8 uur voor 35,- niet echt in verhouding.

Ik koop hem nog wel los hoor maar ik heb nu even genoeg te spelen dus kan mooi even wachten op een prijsdrop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
36euro delen door 8uur is 4.5 euro de uur.
Gemiddelde film is 12 euro en duurt gemiddeld 2uur, is 6 euro de uur.
Dus zie probleem absoluut niet..
Plus zoals ik al zei ik zit al ruim over 8uur heen en nog niet klaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:41:
36euro delen door 8uur is 4.5 euro de uur.
Gemiddelde film is 12 euro en duurt gemiddeld 2uur, is 6 euro de uur.
Dus zie probleem absoluut niet..
Plus zoals ik al zei ik zit al ruim over 8uur heen en nog niet klaar.
Ja want hoeveel een film kost is de graatmeter voor alles toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:39

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

giantgiantus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:31:
[...]

Verkoop je hem en kost het 5€ voor 8 uur.
Ik doe niet aan plastic schijfjes.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaargh! schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:51:
[...]

Ik doe niet aan plastic schijfjes.
Geen enkel probleem met (het materiaal van) schijfjes, maar ik kan helaas geen butler betalen die ze voor me wil wisselen :+
Dus ja digital is ook my prefered choice.

Voor een game die ik idd zou verwachten maar eenmalig te spelen vind ik het nog wel een prima optie.
hybrid digital/schijfjes user master race? :>

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Goh, het is soms net alsof je voor zo'n bedrag de game maar één keertje mag spelen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voxalizer schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:11:
Goh, het is soms net alsof je voor zo'n bedrag de game maar één keertje mag spelen.
Ik heb nog nooit een single player game nog eens opnieuw gespeeld met GTA5 als uitzondering.
Uncharted is leuk maar zo voorspelbaar als je het al eens gespeeld hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Deze uitbreidingen kosten net zo veel of duurder dan the Lost Legacy. Nou dan weet ik wel wat een betere deal is: https://www.thesims.com/nl_NL/store
Als we het toch hebben over DLC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Donstil schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:47:
[...]

Ja want hoeveel een film kost is de graatmeter voor alles toch?
Dude really... Het is een voorbeeld van een populaire uitgaansgelegenheid.
Dus het is een logisch vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vandaag of morgen ook maar eens aan Uncharted The Lost Legacy beginnen. Ik ben erg benieuwd! :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:31
Praten over wat een game waard is voor iemand is sowiewso een nutteloze discussie.

Ik heb No Man's Sky gekocht voor volle prijs en ik heb me er mee vermaakt, na de updates helemaal. Veel mensen zullen dus mij als gek bestempelen als ik zeg dat ik de game de volle prijs (52 bij mm) waard vond.

Maar ik heb ook 150 euro totaal aan bf4 uitgegeven, was het me waard. Wil iemand mij Dark Souls verkopen voor 20 euro, nou dat is me die 20 euro niet waard. :)

Nou vind ik hedendaags eigenlijk nog maar weinig games volle pond waard, maar komt meer omdat ik wat ouder wordt en het niet erg vind om geweldige game half jaar later te kopen voor de helft, ipv moet ik nu hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Aaargh! schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:29:
[...]

Spreek voor jezelf. Ik heb alle delen minstens 2x doorgespeeld (idem voor TLoU) en ga 4 zeker nog eens opnieuw doen. Daarbij vind ik juist een game als Uncharted meer geld waard dan een gemiddelde andere game. In mijn optiek: beste voice acting, beste (gezichts) animaties, beste verhaalvertelling, veruit de mooiste console graphics en over het algemeen de meest soepele controls. Hoge kwaliteit gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Ik vond Uncharted Lost Legacy een aardige game (DLC mag je het amper meer noemen imo), maar geen topper. De personages blijven oppervlakkig (en ik mistte echt een intro waar duidelijk was waarom je nu ineens met haar gaat en waarom ze daar nu achteraan gingen, uitleg later is vrij matig). Dit had wat mij betreft ook gewoon prima met Nate gekund. Ook de omgevingen, hoewel mooi, vond ik vrij dertien in een avonturen-dozijn overkomen. Sure, sommige setpieces zijn erg mooi, maar bij een paar locaties had ik het idee weer in Uncharted 4 te staan. Sommige animaties waren ook wat minder (vooral waar ze hun voeten neerzetten klopt niet zo goed als bij UC4 en die dikke kont van Chloe komt soms ook wat raar in beeld). Tegenstanders zijn weer vrij doorsnee en eigenlijk doet de DLC nergens echt wat nieuws. Stukje klimmen, stukje schieten/sluipen, stukje glijden in de modder, stukje racen, stukje trein, etc. Allemaal al wel eerder gedaan. Muziek was ook vrij afwezig en de puzzels nergens uitdagend (soms lastig om te zien wat ze nou willen dat je doet, maar als je dat eenmaal ziet is het echt te makkelijk), ook sommige hindernissen zijn irritant omdat je dan weer helemaal moet omlopen/klimmen.

Wat dat betreft zat het verhaal, de platformelementen, de setpieces met enemies en de interactie tussen de karakters in UC4 beter in elkaar. Ik vond Nadine ook erg tegenvallen. Is altijd erg negatief, vrij inspiratieloos en geforceerd grappig. Chloe is een stuk leuker, maar nergens halen de gesprekken het niveau tussen Chloe en Nate of Nate en Victor. Het is prima voer om wat uurtjes te vullen, maar om nou te zeggen beste DLC ooit? Nee. Daarvoor heb ik betere DLC gezien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 11:52

s0kkie

Cowabunga

Bij een DLC moet je nooit een compleet nieuwe game verwachten en uit de tekst begrijp ik dat je dat wel verwachtte :)
Het is en blijft Uncharted en Uncharted is vanaf deel 1 al een klim/schiet/puzzel jezelf door jungles of tombs.
Maar zoals al door andere mensen wordt gezegd scheidt deze game zichzelf van de andere 1 in een dozijn shooters door alle perfecte animaties, graphics, details, voice acting en hele goede humor.
Dat maakt het dat The Lost Legacy zeker wel een van de beste singleplayer DLC is die ooit is uitgekomen.
Naughty Dog weet precies wat het moet doen en leveren altijd kwaliteit van de hoogste plank.
Ik ben er zelf al een uurtje of 5 mee bezig en net in Chapter 5 belandt. Het is maar ook wat je eigen speelstijl is of je er snel of langzaam door heen gaat.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Ik vraag me toch al een paar dagen af waarom deze discussie (UC: Lost Legacy) zich hier en niet in het UC4 topic afspeelt :?
Wil zoveel mogelijk info/spoilers mijden, maar dat is een beetje lastig als alles in het algemene PS4 topic plaatsvindt...

[ Voor 3% gewijzigd door Canis Lupus op 28-08-2017 13:27 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Donstil schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:13:
[...]

Ik heb nog nooit een single player game nog eens opnieuw gespeeld met GTA5 als uitzondering.
Uncharted is leuk maar zo voorspelbaar als je het al eens gespeeld hebt.
Ik kan me eigenlijk geen enkele game voor de geest halen die ik maar 1x heb uitgespeeld. Ookal is het verhaal bekend, de meeste games hebben dan nog iets te bieden vind ik. En het is naar mijn mening ook niet zo dat een game ineens niet meer leuk is ookal ken je het verhaal... Heh, er is ook nog zoiets als leuke gameplay. Of vind je games gewoon toch niet zo leuk?

Ben je dan ook zo iemand die elke film maar 1x kijkt?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kwistnix
Dat doet ie toch. Volgens mij staat in die zin netjes een "ik vind". Ik deel die menig overigens, maar dat had ik al eerder gepost.
Beste DLC ooit, kan ik niet over oordelen, want niet gespeeld, maar ik betwijfel ten zeerste dat ik 'm beter zou vinden dan Blood and Wine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:21:
Praten over wat een game waard is voor iemand is sowiewso een nutteloze discussie.

Ik heb No Man's Sky gekocht voor volle prijs en ik heb me er mee vermaakt, na de updates helemaal. Veel mensen zullen dus mij als gek bestempelen als ik zeg dat ik de game de volle prijs (52 bij mm) waard vond.

Maar ik heb ook 150 euro totaal aan bf4 uitgegeven, was het me waard. Wil iemand mij Dark Souls verkopen voor 20 euro, nou dat is me die 20 euro niet waard. :)

Nou vind ik hedendaags eigenlijk nog maar weinig games volle pond waard, maar komt meer omdat ik wat ouder wordt en het niet erg vind om geweldige game half jaar later te kopen voor de helft, ipv moet ik nu hebben.
Bijkomend voordeel van wachten is dat je soms een GOTY versie koopt met alle dlc etc.

Maar verder is het inderdaad een discussie zonder einde.......Ik kijk eigenlijk nooit meer klassieke tv, BEHALVE dat ik het leuk vind om voetbal samenvattingen te kijken, zowel uit nederland als uit engeland. Dit is gewoon lastig zonder abonnement op normale tv. Anders mocht het zo de deur uit.

Zo zal het met games ook zijn, de ene game MOET je op release hebben, de ander is 1-2-5 of zelfs 10 of 20 jaar later nog net zo goed. Vandaar (imho) ook de blijvende populariteit van retro gaming. Nu steeds meer games ook een mp component hebben is dat het enige wat dit doorbreekt, en dan nog kan je je afvragen of je deze wil/moet spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwistnix schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:47:
[...]

Dat doet ie toch. Volgens mij staat in die zin netjes een "ik vind". Ik deel die menig overigens, maar dat had ik al eerder gepost.
Beste DLC ooit, kan ik niet over oordelen, want niet gespeeld, maar ik betwijfel ten zeerste dat ik 'm beter zou vinden dan Blood and Wine.
Nee, dat ging over de prijs. Daarna zegt hij "vooral een spel als Uncharted wat je maar 1 keer speelt", waarmee het woordje "je" suggereert dat hij voor iedereen spreekt. Anders had daar wel "ik" gestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
Mooie discussie over hoeveel geld een game per uur mag kosten. Games van 8 uur hebben tenminste nog een kans dat ik het uitspeel. Uncharted 1 was ook ongeveer zo lang en dat vond ik perfect. In 2,3 en 4 wordt het allemaal te langdradig voor me. Dan ga ik echt verlangen naar het einde en heb ik zin in wat anders. Zelfs al vind ik alles supergoed aan een spel dan nog wil ik dat het stopt op het hoogtepunt in plaat van er na.

Geef mij maar een game als Brother : A tale of two sons van 2-3 uur waar ik zwaar van onder de indruk ben en nog lang aan terug denk en dan boeit het me echt niet welke prijs daar aan hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nou ik heb lost legacy net uitgespeeld. En heb er echt gods gruwelijk hard van genoten.
Dit is voor mij persoonlijk de beste dlc ooit gespeeld.
Zegt misschien niet veel want koop niet echt veel dlc.
Maar damn wat een hoogstaande productie.
Snap niet dat er mensen zijn die zeggen dat de characters in dit spel niet zo bijzonder zijn...
Vond ze juist heel bijzonder en de manier van omgaan en de chemie ertussen.
En ja de graphics, er is al veel over gezegd maar hot diggity damn!! Wat een graphics.
Al met al echt heerlijke afsluiting van een al ziekelijk goede game(Uncharted 4).
spoiler:
ook een leuke credits scene

(Geen echte game spoiler maar toch even in tags)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Aaaargh. Waarom niet gewoon als SP :'(

http://www.rockstargames....r-s-Run-Watch-the-Trailer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Heb gta online denk 1uur geprobeerd en nooit meer geprobeerd erna.
Gta is een singleplayer game voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ja daarom mijn frustratie :P Ik wil Smugglers Run echt wel eens proberen als SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Heb maar 1,2 maand echte speeltijd in Los Santos rondgehangen dus voor mij is het geen sp game meer :) Vond de laatste sp ervaring ook maar mwah. Nu kon je aan het begin aardig makkelijk aan geld komen online, maar aan het eind heb ik nog alles bij elkaar geglitcht omdat de prijzen maar omhoog bleven gaan om sharkcards te kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08 21:26
Wat zijn hier de verwachtingen omtrent een aanstaande pricedrop / aanbieding van PS4 pro icm een leuke nieuwe game/games?
Speel al jaren op PC + Xbox. Haalde persoonlijk op de eerste plaats de Xbox icm Fifa i.v.m. de superieure controller, maar ik hoor goede verhalen over de hernieuwde DualShock controller dus zelfs mijn geliefde Fifa ga ik nu aankomend jaar op de PS4 spelen denk ik (wel balen van de gratis FUT extras die je bij elke nieuwe aanschaf van Fifa kreeg op de Xbox). Daarnaast aanbod Xbox is me zwaar tegengevallen. Baal ervan dat ik pareltjes als Uncharted, Horizon, The Last of Us e.d. nooit gespeeld heb. Tijd om dat in te halen met een aanschaf van een PS4 Pro (heb geen 4K tv, maar wel een LG OLED tv dus dat wordt hopelijk smullen!).
Maar ik vind de PS4 Pro nu nog stevig aan de prijs, vandaar mijn vraag. Zou september een maand zijn waarin er weer een leuke PS4 Pro bundel zal worden gelanceerd? Een pricedrop van de PS4 Pro zou wel geniale timing zijn nu de Xbox One X tegen een vrij hoge prijs wordt gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik baseer dit eigenlijk alleen maar op onderbuik gevoel, maar als er al combipacks komen met de pro. Verwacht ik deze pas tegen kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Maartendc schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:18:
Wat zijn hier de verwachtingen omtrent een aanstaande pricedrop / aanbieding van PS4 pro icm een leuke nieuwe game/games?
Speel al jaren op PC + Xbox. Haalde persoonlijk op de eerste plaats de Xbox icm Fifa i.v.m. de superieure controller, maar ik hoor goede verhalen over de hernieuwde DualShock controller dus zelfs mijn geliefde Fifa ga ik nu aankomend jaar op de PS4 spelen denk ik (wel balen van de gratis FUT extras die je bij elke nieuwe aanschaf van Fifa kreeg op de Xbox). Daarnaast aanbod Xbox is me zwaar tegengevallen. Baal ervan dat ik pareltjes als Uncharted, Horizon, The Last of Us e.d. nooit gespeeld heb. Tijd om dat in te halen met een aanschaf van een PS4 Pro (heb geen 4K tv, maar wel een LG OLED tv dus dat wordt hopelijk smullen!).
Maar ik vind de PS4 Pro nu nog stevig aan de prijs, vandaar mijn vraag. Zou september een maand zijn waarin er weer een leuke PS4 Pro bundel zal worden gelanceerd? Een pricedrop van de PS4 Pro zou wel geniale timing zijn nu de Xbox One X tegen een vrij hoge prijs wordt gelanceerd.
Fifa zit vanaf nu via sony qua marketing.
Dus alle extras komen nu naar ps4 ipv xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 21:16
Deze site even in de gaten houden. Had tijdje terug een aanbieding voor PS4 Pro + Uncharted 4 Horizon Zero Dawn voor 344 euro.
http://www.playstation4club.nl/playstation-4-pro-bundels/
PS4 exclusives ga je zeker veel plezier van hebben, vooral op de Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
s0kkie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:58:
Bij een DLC moet je nooit een compleet nieuwe game verwachten en uit de tekst begrijp ik dat je dat wel verwachtte :)
Het is en blijft Uncharted en Uncharted is vanaf deel 1 al een klim/schiet/puzzel jezelf door jungles of tombs.
Maar zoals al door andere mensen wordt gezegd scheidt deze game zichzelf van de andere 1 in een dozijn shooters door alle perfecte animaties, graphics, details, voice acting en hele goede humor.
Dat maakt het dat The Lost Legacy zeker wel een van de beste singleplayer DLC is die ooit is uitgekomen.
Naughty Dog weet precies wat het moet doen en leveren altijd kwaliteit van de hoogste plank.
Ik ben er zelf al een uurtje of 5 mee bezig en net in Chapter 5 belandt. Het is maar ook wat je eigen speelstijl is of je er snel of langzaam door heen gaat.
Deze DLC was meer dan standaard, waardoor het ook als standalone is uitgebracht. Hebben de devs zelf gezegd, maar goed. Ik snap dat het dan op het origineel lijkt, maar toch mag ie wel meer bieden dan alleen meer van hetzelfde. Daar is het DLC voor. Om andere dingen toe te voegen. Nieuwe vijanden, nieuwe wapens. Niets van dat alles. Ja tuurlijk is de nieuwe bad-guy er, maar je vecht normaal niet tegen nieuwe vijanden. En de wapens voelen ook niet aan (ik weet verder niet of alles al in de game zat, maar het is allemaal vrij doorsnee).

Animaties zijn ook zeker niet perfect. Regelmatig gezien dat ze ergens blijven hangen, dat voeten raar staan op ondergrond en dat bijpersonages gaan teleporten om maar in de buurt te blijven (en nee, ik ging niet hard maar met backtracken en alles ging het soms wel fout). Graphics vond ik ook niet zo mega als sommigen willen doen geloven. Zeker de roze bril op? Framerate dipte nog regelmatig, horizontaal de camera bewegen stotterde nog wel eens en was totaal niet vloeiend (hebben meer games, dus ik kan begrijpen dat je het vergeeft). Ik heb volgens mij 10 uur over de game gedaan, dus zeker niet zitten haasten. Sommige stukken zijn ook mooi, maar daar staat dan ook meteen een camera-plek bij. De rest zoals ik zeg is typisch adventure-omgeving. Drawdistance komen ze mooi omheen door bij elke map wel wat in de weg te zetten. Want echt grote omgevingen zie je eigenlijk nooit. En qua humor of personages is deze gewoon duidelijk minder dan de andere Uncharted games. Maar Chloe en Nadine vond ik ook verder nooit bijzonder voor ik deze game speelde.

Ik heb me wel vermaakt met de game en hij was voor DLC zeker wel goed afgewerkt, maar de roze bril valt hier toch wel wat op jongens. Sommigen kon ik al bijna niet meer serieus nemen, maar maken het nu echt af. Alles wat Sony/Naughty Dog doen is goud en top, al het andere is matig en "ik zie toch echt pixels, is dit wel 60fps" bullshit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08 21:26
Top die website kende ik niet en tevens goed om te weten dat de extras van Fifa nu naar PS4 komen :)
@Jasphur Ongetwijfeld gebeurt er iets rond de kerst, maar ik zou eerder in het najaar ook wel wat verwachten. Ik herinner me nog een leuke PS4 Pro + Horizon Zero Dawn actie met een prijs van €350, dat was een hele scherpe actie medio 2017. Voor de rest is het inderdaad op basis onderbuikgevoel (en hoop ik op een vroege aanbiedingsactie zodat ik eind september met Fifa kan starten op PS4 ;) ), maar jullie volgen al het nieuws omtrent de PS4 wat beter dus vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Martinspire In de paar uurtjes die ik gespeeld heb (ben op vakantie namelijk), kwam ik sowieso al een silenced pistol en nog een automatisch wapen tegen, die ik niet in Uncharted 4 gezien heb. Heb je The Lost Legacy wel gespeeld?

Nieuwe vijanden? Had je graag killer robots gezien ofzo? Of de zombi nazi's uit deel 1?

DLC is juist meer van hetzelfde. Een heel nieuw deel kun je aangrijpen om geheel nieuwe zaken toe te voegen. Dit is gewoon Uncharted 4 met een nieuw verhaal en nieuwe personages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 21:16
Maartendc schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:37:Ik herinner me nog een leuke PS4 Pro + Horizon Zero Dawn actie met een prijs van €350, dat was een hele scherpe actie medio 2017.
Excuses dat was de deal die ik bedoelde inderdaad. Geen Uncharted 4 maar Horizon Zero Dawn. Erg scherpe prijs was dat toen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Is er voor de PSN Store een website die de acties bijhoudt zoals je ook voor de Xbox hebt? www.xbox-store-checker.com is een ideale website om de verschillende landen te vergelijken.

Is zoiets dergelijks ook beschikbaar voor de PlayStation?

/edit: LOL. Zelf al gevonden. http://psn4.com/
Of zijn er meerdere / betere?

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 28-08-2017 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:45:
@Martinspire In de paar uurtjes die ik gespeeld heb (ben op vakantie namelijk), kwam ik sowieso al een silenced pistol en nog een automatisch wapen tegen, die ik niet in Uncharted 4 gezien heb. Heb je The Lost Legacy wel gespeeld?

Nieuwe vijanden? Had je graag killer robots gezien ofzo? Of de zombi nazi's uit deel 1?

DLC is juist meer van hetzelfde. Een heel nieuw deel kun je aangrijpen om geheel nieuwe zaken toe te voegen. Dit is gewoon Uncharted 4 met een nieuw verhaal en nieuwe personages.
De game is als standalone uitgegeven, dus alleen DLC is het echt niet meer (daar was het ook te groot voor geworden, weet je nog). En ik heb het over wapens die echt wat anders toevoegen. Die silenced is leuk, maar je krijgt er nooit genoeg kogels voor. En qua nieuwe enemies had er nog wel iets nieuws bij gemogen ja. Niet zo extreem als jij voorstelt, maar wel iets wat de meta op de schop gooit. Sowieso blijven ze erg snel kappen met doorzoeken en komen ze eigenlijk nooit echt in de buurt als je weg gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Rivanov schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:11:
Is er voor de PSN Store een website die de acties bijhoudt zoals je ook voor de Xbox hebt? www.xbox-store-checker.com is een ideale website om de verschillende landen te vergelijken.

Is zoiets dergelijks ook beschikbaar voor de PlayStation?

/edit: LOL. Zelf al gevonden. http://psn4.com/
Of zijn er meerdere / betere?
https://psprices.com/region-nl/index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ik durf te beweren dat de aankomende HZD DLC die van uncharted 4 ruimschoots gaat overtreffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Hoe leuk is crash n sane trilogie als je het vroeger nooit hebt gespeeld? Is het alleen leuk als je nostalgische gevoelens hebt? Of ook leuk de eerste keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:13:
[...]

De game is als standalone uitgegeven, dus alleen DLC is het echt niet meer (daar was het ook te groot voor geworden, weet je nog). En ik heb het over wapens die echt wat anders toevoegen. Die silenced is leuk, maar je krijgt er nooit genoeg kogels voor. En qua nieuwe enemies had er nog wel iets nieuws bij gemogen ja. Niet zo extreem als jij voorstelt, maar wel iets wat de meta op de schop gooit. Sowieso blijven ze erg snel kappen met doorzoeken en komen ze eigenlijk nooit echt in de buurt als je weg gaat.
Stand alone of add on, ik vind het niet echt relevant voor de inhoud die je kunt verwachten, eigenlijk. Het is en blijft geen vervolg op deel 4, maar een spinoff cq. uitbreiding.

Qua wapens zit het meeste er wel in binnen het realistische kader. Wat had jij nog willen zien dat echt een toevoeging zou zijn dan? Hetzelfde geldt voor de vijanden. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 23:02
Ik snap dat je groot fan bent van deze game maar het is echt wel voor een groot deel een reskin met een nieuw verhaal. Alle mechanics van 4 worden opnieuw gebruikt. Dat is prima afhankelijk van wat je er van verwacht. Jouw verwachtingen waren duidelijk anders. Maar goed, niets slechts over de wederopstanding van Jesus in discvorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
giantgiantus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:54:
Hoe leuk is crash n sane trilogie als je het vroeger nooit hebt gespeeld? Is het alleen leuk als je nostalgische gevoelens hebt? Of ook leuk de eerste keer?
Hoef je helemaal geen nostalgische gevoelens voor te hebben. Het is gewoon een super leuke game (mits je van het genre houdt). Wel doorzettingsvermogen moet je hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SmooK schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:37:
Ik snap dat je groot fan bent van deze game maar het is echt wel voor een groot deel een reskin met een nieuw verhaal. Alle mechanics van 4 worden opnieuw gebruikt. Dat is prima afhankelijk van wat je er van verwacht. Jouw verwachtingen waren duidelijk anders. Maar goed, niets slechts over de wederopstanding van Jesus in discvorm.
Tja dat sommige mensen liever een open wereld game met lasers en zombies hadden gezien, ligt meer aan henzelf. Het is inderdaad meer van hetzelfde. Ik zou ook niet weten waarom je iets anders verwacht. Heb ik een interview met ND gemist ofzo? Ze vertellen altijd een verhaal tussen meerdere karakters in een lineair opgebouwde game. Dit is een standalone uitbreiding op Uncharted 4 met 2 andere karakters. Ja wat verwacht je precies dan? Verras me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 23:02
Originele invalshoeken en interessante gameplay mechanics. Ik wil(net als jij schijnbaar) verrast worden als ik game. Helaas gebeurt dat niet zo vaak meer. Ik vind de game leuk om te spelen maar niet exceptioneel leuk. Ik had ook niets meer van de game verwacht dan wat deze biedt, dat vind ik jammer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nog 2 daagjes tot Everybody's Golf :) Heb er wel zin in. Hoop dat hij leuk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:41:
[...]

Stand alone of add on, ik vind het niet echt relevant voor de inhoud die je kunt verwachten, eigenlijk. Het is en blijft geen vervolg op deel 4, maar een spinoff cq. uitbreiding.

Qua wapens zit het meeste er wel in binnen het realistische kader. Wat had jij nog willen zien dat echt een toevoeging zou zijn dan? Hetzelfde geldt voor de vijanden. Ik ben benieuwd.
Flashbang. Rookgranaat. Schildje. Vijand met schild. Drones om je te spotten (of aan vast te hangen). Er is met wat fantasie genoeg te bedenken binnen het realistische kader (al meen ik me te herinneren dat we ook al eens gigantische spinnen, halve zombies en onsterfelijke inca-strijders te hebben gezien bij Uncharted. Realistisch was de serie nooit echt).

Ook bij die achtervolgingen gebeurd er niks nieuws. Auto met gun, jeeps en motoren hebben we al eerder gehad en volgt volledig dezelfde stramien als de main game. Prima als je alleen meer van hetzelfde wilt, maar ik heb daar gewoon een hekel aan. Als ik wil grinden (elke keer hetzelfde doen), ga ik wel Tetris spelen.

Deze setting en setup heb ik bij de main game al gezien. Die heb ik al voltooid, dus waarom zou ik het nogmaals willen doen met hier en daar net effe een detail anders (andere personages, andere schurk, verder copypaste). En dat jij echt dezelfde content verwacht had is prima, maar de game is gewoon apart op disk uitgebracht. Dat doe je niet met normale DLC. Staat ook gewoon in de verkooplijsten van deze week als aparte unit. Ik zie niet hoe je kunt blijven ontkennen dat je dit niet als nieuwe titel mag zien.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 28-08-2017 23:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
-SaveMe- schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:17:
Ik ben vandaag begonnen aan ng+ in Dark Souls III, dus ik denk dat ik over 2 dagen wel wat ontspanning kan gebruiken ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is eigenlijk niet goed te voorspellen. Het ligt voor de hand dat er leuke bundels aan zullen gaan komen. Er is er in ieder geval al eentje met Destiny 2 aangekondigd. Mogelijk dat er ook weer een nieuwe Star Wars Battlefront bundel komt. Bovendien heeft Sony er alleen maar baat bij wanneer de verkoopcijfers van de PS4 sterk terug zullen lopen. Naast de genoemde sites kun je ook pepper.nl en budgetgaming.nl voor leuke deals in de gaten houden.

En tot slot, een prijsverlaging kondigen ze nooit ruim van tevoren aan en zal waarschijnlijk maar een beperkt bedrag zijn, zoals 50 euro. Winkels hebben dan vaak (niet altijd) al betere deals door bundelaanbiedingen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Ik weet niet of het al genoemd is maar tot en met vandaag kun je 15 maanden Playstation Plus kopen voor de prijs van 12 maanden. Tevens geldt vanaf 1 september een nieuwe prijs: 59,59 EUR. Dat is dus 10 euo duurder dan dat het was.

Linkje aanbieding

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
-SaveMe- schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:17:
Ik heb nog nooit een game uit deze serie gespeeld maar lijkt me wel grappig.

De PS4 versie bevat PS4 Pro + HDR support.
Afbeeldingslocatie: http://cdn1-www.gamerevolution.com/assets/uploads/2017/08/21083675_10211389432989819_6882219686653430236_o-640x360.jpg
Je kunt kiezen uit 4K/60fps/standaard.

Bron: http://www.gamerevolution...f-ps4-ps4-pro-hdr-options

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaBEN schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:44:
[...]

Ik heb nog nooit een game uit deze serie gespeeld maar lijkt me wel grappig.

De PS4 versie bevat PS4 Pro + HDR support.
[afbeelding]
Je kunt kiezen uit 4K/60fps/standaard.

Bron: http://www.gamerevolution...f-ps4-ps4-pro-hdr-options
Had het gezien ja van de pro support. Game lijkt me inderdaad ook geinig. Lekker je poppetje levellen en upgraden met golfen :)

Pagina: 1 ... 101 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!