Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ambition88 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:22:
[...]

Ah oke :) wist niet dat er in december weer een Sony event is.
PlayStation Experience, dacht het weekend van 9 December ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Exorcist schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:29:
[...]

Dat gaat niet - in ieder geval niet op jouw manier -. Als het al zou moeten lukken moet dat vanuit JD zelf gaan maar daar ga ik vanuit. PARAM.PDF, SFO e.d. zijn PS3 specifieke bestanden waar de PS4 helemaal niets mee kan. PARAM.SFO bevat o.a. gegevens over je account, PS3 specifiek ID etc. etc.

Denk dat wat jij wilt simpelweg onmogelijk is.
Bedankt. Dan hoef ik er niet verder meer naar te kijken. Helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Gim schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 07:12:
[...]

En vergeet de Paris Games Week niet in begin November!! Daar heeft Sony een press conference voor aangekondigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Gim schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 07:12:
[...]

Als die beelden jou heel dierbaar zijn, dan kun je ze natuurlijk opnemen. Er zijn oplossingen te koop dat je ps3 game beelden op kunt nemen met een pc.
En anders gewoon even de videocamera voor de tv zetten. :P

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Net een preorder voor (de collectors editie) van Ni no Kuni 2 geplaatst bij bol. Ik ben benieuwd of deze net als het eerste deel ook uit gaat verkopen. Die heb ik toen met moeite ook nog kunnen bestellen. Zou wel leuk zijn om van beide delen de collectors editie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Ari Gold schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:53:
[...]

Met code 83613 en de 5% korting die je krijgt als je een nieuw account maakt.

Via nl.pepper.com.
Heb je een link naar de Pepper pagina?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

musiman schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:00:
[...]

Als die beelden jou heel dierbaar zijn, dan kun je ze natuurlijk opnemen. Er zijn oplossingen te koop dat je ps3 game beelden op kunt nemen met een pc.
En anders gewoon even de videocamera voor de tv zetten. :P
Haha. Dat laatste was ik inderdaad nu van plan. Er zitten gewoon een paar heel leuke stukjes tussen van m'n kinderen. Destijds nooit bij stilgestaan dat ik ze niet kon exporteren of dat ik dat misschien zou willen.

Ik zag trouwens dat Playstation Store nog steeds €40 vraagt voor JD 2015. Had ergens wel verwacht dat ze dit soort oudere games voor een gereduceerder tarief zouden aanbieden. Dan toch maar voor een schijfje gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

warcow schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:01:
Net een preorder voor (de collectors editie) van Ni no Kuni 2 geplaatst bij bol. Ik ben benieuwd of deze net als het eerste deel ook uit gaat verkopen. Die heb ik toen met moeite ook nog kunnen bestellen. Zou wel leuk zijn om van beide delen de collectors editie te hebben.
Best mooie collectors edition voor een "mooi" prijsje... ;)

Ik hou wel van die fantasy RPG's à la Dragon Quest. Erg jammer dat 1 niet op de PS4 te spelen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 10:24
warcow schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:01:
Ah, mooi dat ze er nu op staan. Hield het al een tijdje in de gaten maar ze hadden voorheen alleen de PC versie. Ben voor de LE gegaan. Mooie steelbook ook.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Uncharted DLC ziet er weer fenomenaal uit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:27

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:52
bram1984 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:47:
Heb er ook echt wel weer zin in. Vind zelf de korte speelduur wel lekker. Gewoon equivalent aan een HBO serie seizoen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16
giantgiantus schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:57:
[...]

Ik snap deze redenatie niet. Door al die exclusive crap heb ik nu een X1 en een Ps4 pro (en een switch, maar die is iig nog echt anders). Die twee apparaten zijn praktisch hetzelfde. Ik wil gewoon goede games en zou willen dat ze op elk apparaat uitkomen. Waarom zou ik hopen op een exclusive.

Alleen het argument van Bram makes sense in mijn ogen. Als Sony echt meet vrijheid geeft aan de ontwikkelaars zou dat een reden zijn om op exclusives te hopen, maar een andere reden kan ik echt niet bedenken.
Exclusieve crap is wat ervoor zorgt dat er concurentie is. Zonder exclusieve games heeft het geen reden een console maker te zijn.
Dan zou er maar 1 fabrikant zijn en dus geen concurrentie en dan zijn wij er de dupe van.
Juist dat er exclusieve games zijn zorgt ervoor dat er keuze is. Ik vind de sony exclusieve games juist zo fantastisch en die van xbox op forza na niks.
Heb toch beide consoles voor de exclusieve games.
Tuurlijk in een perfecte wereld zou 1 console alle spellen enz beste zijn.
Maar een monopoly situatie is altijd slecht voor de klant.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:11
bram1984 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:47:
Kan zijn, maar ik vind 'm te duur en ik heb he-le-maal niks met Nadine Ross. Ik laat 'm daarom sowieso liggen tot ie in ieder geval een stuk gunstiger geprijsd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 19:11
@v8power67 Happy cakeday :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Kwistnix schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:33:
[...]

Kan zijn, maar ik vind 'm te duur en ik heb he-le-maal niks met Nadine Ross. Ik laat 'm daarom sowieso liggen tot ie in ieder geval een stuk gunstiger geprijsd is.
34€ vind ik niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Thanks! Waar vink ik overigens die 5% korting aan voor nieuwe klanten? Heb me net geregistreerd, maar kan die optie nergens vinden. De code van Pepper kan ik wel invoeren.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

CT schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:03:
..Toen Mordor voor weinig gehaald, dacht weer weggeblazen te worden na Dragon Age gezien de reviews van dit spel nog 100x positiever waren. Maar dat valt vies tegen helaas -O-
Uiteindelijk na nog is proberen heb ik nu ineens mordor helemaal uitgespeeld O-)
Het is toch best wel stiekum erg leuk. Probleem is alleen dat als je net begint dat het spel enorm moeilijk lijkt. Je mist echt enorm veel abilities en moet direct tegen captains vechten en later al een paar warchiefs afmaken.

Door alleen warchiefs te kiezen die niet tegen ranged konden is het gelukt dit station te passeren, vervolgens krijg je Vault, Flurry, Brand, Shadowstrike etc..

..en dan kan je direct zo een stronghold inrennen, 4 captains en warchief afslachten (of branden), zonder ook maar 1 health te verliezen :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:23
Als ik mijn internetverbinding test op de PS4 komt ie altijd met de melding dat de "router in use does not support IP packet fragmentation and network features of some features may be restricted".
Het heeft te maken met poorten ed (waar ik overigens niet in kom via mijn pc), maar dat is nu niet mijn vraag.
Wat ik me wel afvraag: zou dit ook invloed hebben op het PSN menu zelf of staat dat er los van?
Als ik in mijn friend list op iemand zijn profiel klik zit ik vaak 3-5 minuten naar een blauw laadscherm te kijken.
Ook het laden van What's New, het bekijken van een Community, het synchen van trophies of zelfs het laden van de icoontjes onder "TV&Video" (Youtube etc) duren soms belachelijk lang.
Soms willen sommige dingen zelfs helemaal niet laden.

Dus wat denken jullie, heeft het een (de modem; UBEE EVW3200) met het ander (de traagheid van het PSN menu) te maken?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er mensen die excited zijn voor de CoD WW2 beta? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:29
@dvdkiwi ubee zeker van ziggo, pff die modems zijn erg slecht.Zou hem meteen omruilen voor een cisco modem.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:17:
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er best crap uit :/

Echt jammer, had er best veel van verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Amaze86 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:29:
@dvdkiwi ubee zeker van ziggo, pff die modems zijn erg slecht.Zou hem meteen omruilen voor een cisco modem.
Met online gamen heb ik nul problemen met de UBEE, dus tenzij die modem onderdeel van het probleem is wat ik hierboven aankaart zie ik geen enkele reden om 'm om te ruilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
poor Leno schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:31:
Ziet er best crap uit :/

Echt jammer, had er best veel van verwacht..
Misschien moeten ze het maken van een nieuwe CoD een keertje uitbesteden aan DICE, die er een maken op de Frostbite Engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat DICE wel een awesome WW2 shooter zou maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Wil hem zeker proberen, maar ben bang dat ik hem niet leuk ga vinden. Heb geen pre-order gedaan ook, dus geloof dat ik hem ook niet meteen kan doen. Maar het moet mij overtuigen de game te halen. Campaign zal vast prima zijn, al verwacht ik ook daar geen topper.
poor Leno schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:40:
Ik denk dat DICE wel een awesome WW2 shooter zou maken :D
Hebben ze ervaring met het maken van awesome shooters dan?

offtopic:
En ja dat is sarcasme

[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 23-08-2017 13:06 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwistnix schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:33:
[...]

Ik vind het wel meevallen voor een speelduur van ca. 10 uur. Gelukkig speel je met Chloe en ND is daarbij veruit de beste verhaalverteller. Kan me dan weinig boeien als ik iets niet met een karakter heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-09 14:57
Ja ik wel, ben heel erg benieuwd naar hoe het is, ben zelf meer fan van BF maar COD blijft toch heerlijk als het gaat om Splitscreen/coop. Al heb ik alles wat na BO2 kwam niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
bram1984 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:13:
[...]

Ik vind het wel meevallen voor een speelduur van ca. 10 uur. Gelukkig speel je met Chloe en ND is daarbij veruit de beste verhaalverteller. Kan me dan weinig boeien als ik iets niet met een karakter heb.
Maar toch heeft hij een klein puntje. Ik ben het met je eens dat ND een steengoede verhaalverteller is en dat de cutscenes en characters, over het algemeen, van een ongekend hoog niveau zijn. Echter, Nadine Ross vind ik ook een oninteressant personage die in Uncharted 4 op mij totaal geen indruk heeft gemaakt. Nou laat ik me graag verrassen en wie weet komt het helemaal goed, maar ergens vind ik het toch een rare keuze. Hopelijk zit ik ernaast en moet ik terugkomen op mijn woorden.

En inderdaad, gelukkig spelen we met Chloe, die vind ik namelijk wel weer erg tof.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
bram1984 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:13:
[...]

ze zijn zeker goede verhaalvertellers, de beste.. niet helemaal met je eens, maar dat is echt iets persoonlijks :) (Voor mij staat Silent Hill 2 nog eenzaam aan de top).
Ik heb wel zin in dat spel, maar net zoals U4 wordt het een budgetbak titel, met U4 heb ik me tegen alle verwachtingen in (buiten de irritante issues) goed kunnen vermaken. Dus deze komt ook in huis

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
dvd-linden schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:13:
[...]

Maar toch heeft hij een klein puntje. Ik ben het met je eens dat ND een steengoede verhaalverteller is en dat de cutscenes en characters, over het algemeen, van een ongekend hoog niveau zijn. Echter, Nadine Ross vind ik ook een oninteressant personage die in Uncharted 4 op mij totaal geen indruk heeft gemaakt. Nou laat ik me graag verrassen en wie weet komt het helemaal goed, maar ergens vind ik het toch een rare keuze. Hopelijk zit ik ernaast en moet ik terugkomen op mijn woorden.

En inderdaad, gelukkig spelen we met Chloe, die vind ik namelijk wel weer erg tof.
Chloe is zeker een tof character. Al is het maar om de bips :P
Maar haar houding was ook gaaf uitgewerkt, hopen dat ze dat nu ook weer hebben toegepast

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EpxTAuD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:07:
Als ik mijn internetverbinding test op de PS4 komt ie altijd met de melding dat de "router in use does not support IP packet fragmentation and network features of some features may be restricted".
Het heeft te maken met poorten ed (waar ik overigens niet in kom via mijn pc), maar dat is nu niet mijn vraag.
Wat ik me wel afvraag: zou dit ook invloed hebben op het PSN menu zelf of staat dat er los van?
Als ik in mijn friend list op iemand zijn profiel klik zit ik vaak 3-5 minuten naar een blauw laadscherm te kijken.
Ook het laden van What's New, het bekijken van een Community, het synchen van trophies of zelfs het laden van de icoontjes onder "TV&Video" (Youtube etc) duren soms belachelijk lang.
Soms willen sommige dingen zelfs helemaal niet laden.

Dus wat denken jullie, heeft het een (de modem; UBEE EVW3200) met het ander (de traagheid van het PSN menu) te maken?
Heb dezelfde problemen, maar (meestal) alleen nadat ik een game heb gespeeld. Daarna werken de "what's new?" en PS store zelden (en overige functies die internet vereisen). Overigens geen foutmelding als ik de verbinding test, maar wel Ziggo+Ubee.

Als ik het probleem ervaar, de internetverbinding in het instellingenmenu uit- en inschakel, werkt het prompt weer naar behoren (totdat ik weer een game heb gespeeld).
Als ik de PS wakker maak, en gelijk de store induik, werkt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat is hier dus ook het geval: even de internet connection testen en alles werkt weer snel. Totdat ik één ding heb bekeken, waarna de snelheid weer als een plumpudding in elkaar zakt.
Ik heb het overigens niet enkel nadat ik een game heb gespeeld, regelmatig ook na opstarten van de PS4.

Hopelijk doet 5.00 hier iets mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
Sweet baby jesus...
Wat een genot voor het oog is uncharted the lost legacy.
Damn ben net in eerste stuk jungle maar wil alleen maar fotos schieten.
Dit is me een pareltje zeg.
Vind tot nu toe het ook zeer goed spelen en de connectie tussen de 2 dames is goed.
Ben zeer onder de indruk en dat na uncharted 4 en horizon...
En dat btw op een tv uit 2009 en geen hdr en geen 4k.
Weet niet of ik nog meer pracht en praal wel zou overleven :o :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Nou gefeliciteerd.

Nee serieus, gefeliciteerd *O* :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 16-09 07:56
v8power67 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:04:
Sweet baby jesus...
Vind tot nu toe het ook zeer goed spelen en de connectie tussen de 2 dames is goed.
Oke wow dit had ik niet verwacht!

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongf7
  • Laatst online: 09-09 12:34
Sweet baby jesus...
...
Ok, meteen gekocht.. terwijl ik had willen wachtten tot de herfst en prijsverlaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Sweet baby jesus...
Heb je een screenshotje voor ons? :P

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Superkiwi
Jasphur schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:19:
[...]

[Bram-modus]
https://www.google.nl/sea...AUICigB&biw=2048&bih=1023
[/Bram-modus]

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 08:24

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:47:
Dat is hier dus ook het geval: even de internet connection testen en alles werkt weer snel. Totdat ik één ding heb bekeken, waarna de snelheid weer als een plumpudding in elkaar zakt.
Ik heb het overigens niet enkel nadat ik een game heb gespeeld, regelmatig ook na opstarten van de PS4.

Hopelijk doet 5.00 hier iets mee.
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, op zowel mijn OG PS4 als de PS4 Pro. Ook bij Ziggo dus en met dezelfde UBEE modem. Op een gegeven moment bij contractverlenging een nieuwe modem gekregen (zo'n witte, uit mijn hoofd Connect Box oid). Problemen nooit meer gehad.

Volgens mij kun je gewoon een andere modem aanvragen bij Ziggo.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Jasphur schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:19:
[...]

Heb er al genoeg maar staan nog op de ps4.. zal dalijk effe paar uploaden.
Ben geen echte pro photomode iemand. Maak.meestal gewoon vanuit gameplay een screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
v8power67 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:42:
[...]

Heb er al genoeg maar staan nog op de ps4.. zal dalijk effe paar uploaden.
Ben geen echte pro photomode iemand. Maak.meestal gewoon vanuit gameplay een screenshot.
ja, dat is dus precies de rede waarom ik een screenshot van jou vraag ipv die google resultaten haha. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rime nog ff een tweede playthrough gedaan om de platinum te halen. Ik doe haast nooit tweede playthroughs, dus dat zegt genoeg! Damn wat wordt
spoiler: Major story spoiler
het rouw proces van een vader die rouwt over zijn verdronken zoon
mooi in game uitgebeeld! _/-\o_

Dikke 9!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Jasphur schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:05:
[...]

ja, dat is dus precies de rede waarom ik een screenshot van jou vraag ipv die google resultaten haha. :+
Wat is beste manier om die png bestanden te uploaden ? Geloof dat de naar jezelf measagen de beste manier is toch of moet png met uab stick ?
-SaveMe- schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:12:
Rime nog ff een tweede playthrough gedaan om de platinum te halen. Ik doe haast nooit tweede playthroughs, dus dat zegt genoeg! Damn wat wordt

Dikke 9!
Damn moet deze game nog een keer halen hoor veel goeds.

[ Voor 38% gewijzigd door v8power67 op 23-08-2017 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
v8power67 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:20:
[...]

Wat is beste manier om die png bestanden te uploaden ? Geloof dat de naar jezelf measagen de beste manier is toch of moet png met uab stick ?
Ik knal ze eigenlijk altijd op een USB stikkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Jasphur schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:21:
[...]

Alrighty then zal een sticky zoeken zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:20:
Damn moet deze game nog een keer halen hoor veel goeds.
Kijk maar eens op V&A :) Geen reden meer om hem te laten liggen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:12:

Dikke 9!
Hebben jullie dat ook dat je dan gelijk die onweerstaanbare zwarte balk wil aanklikken? -O-

Edit: Vergeten.. Als je dus iemand quote met een spoiler, zie je wat er staat }:|

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 23-08-2017 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:26:
[...]

Hebben jullie dat ook dat je dan gelijk die onweerstaanbare zwarte balk wil aanklikken? -O-
Echt niet doen als je de game ooit nog wil gaan spelen! Je eerste playthrough moet je gewoon blank in gaan en alles in je opnemen en zien wat je er van maakt ... !

Acties:
  • +2 Henk 'm!
maar.. maar.. must.. click.. :X

(ik kon gelukkig het voor 90% vermijden wat er stond toen ik quotte _O- )

[ Voor 55% gewijzigd door poor Leno op 23-08-2017 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
-SaveMe- schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:24:
[...]

Kijk maar eens op V&A :) Geen reden meer om hem te laten liggen 8)
Doe gamesharing met broertje dus haal hem digitaal voor 50% van de store prijs :P
Maar hij komt er zeker !!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
Jasphur schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:21:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4tDaGH7.jpg
Dit is mijn enigste photo mode foto, heb niks echt veranderd alleen de characters eruit gehaald, en geloof de stand van de zon maar veranderde niet veel.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/skbv0KG.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pQLDKFo.jpg
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CNDLh1e.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/z2rzcce.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FDAoTlf.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ns8lYVE.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/orAw3I6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Pm4gYP6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c6b8JYj.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KHVJXMh.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nd3Pz8Y.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MJlVhhI.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OJkRTrx.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AYFJRS2.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door v8power67 op 23-08-2017 17:15 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RubenSaurus
allemaal leuk en aardig, maar de enige ECHTE uncharted babe is natuurlijk gewoon Elena he O+

dit voelt bijna als vreemdgaan( the lost legacy)

[ Voor 25% gewijzigd door RubenSaurus op 23-08-2017 16:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Ze haalt mij de woorden uit de mond…

Pas op: is tekst bij een beeld wat een spoiler is :P

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kK7syVm.jpg

@DigitalError opgelost :D

[ Voor 40% gewijzigd door Jasphur op 23-08-2017 17:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Spoiler Alert! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Wel jammer dat imgur er jpg van maakt ipv png houdt..
Is even een verschil in opslag van factor 10..
Dus hoop detail verloren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@v8power67 Je kan ze ook gewoon privé uploaden naar Facebook en dan vanaf je tijdlijn opslaan. Hoef je niet zo moeilijk te doen met een USB stick.

Ik ben nu ook in het hoofdgebied, dat echt gigantisch is. Hij speelt weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
v8power67 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:51:
Wel jammer dat imgur er jpg van maakt ipv png houdt..
Is even een verschil in opslag van factor 10..
Dus hoop detail verloren.
maar alsnog genoeg gespoilerd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
DigitalError schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:01:
[...]

maar alsnog genoeg gespoilerd :+
Heb die ene in spoiler gezet maar zou eigenlijk niet weten wat de spoiler is... Dat het in india afspeelt ? :+
Maar serieus zie geen enkele spoiler. Sowieso niks wat niet in trailers etc getoond is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
v8power67 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:12:
[...]

Heb die ene in spoiler gezet maar zou eigenlijk niet weten wat de spoiler is... Dat het in india afspeelt ? :+
Maar serieus zie geen enkele spoiler. Sowieso niks wat niet in trailers etc getoond is.
:o in India? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Laatst online: 16-09 09:37
Is jullie PS4 (pro) in rustmodus ook best luid? Tuurlijk is hij vrijwel stil...tot je erop let. Dan hoor je constant een licht gezoom/gekraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
TheProf82 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:45:
Is jullie PS4 (pro) in rustmodus ook best luid? Tuurlijk is hij vrijwel stil...tot je erop let. Dan hoor je constant een licht gezoom/gekraak.
Is hij toevallig niet iets aan het downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Begint uncharted the lost legacy niet een beetje random? Het ontbreekt een beetje aan een reden waarom je opeens op jacht gaat. Heb ik iets gemist? Ben net begonnen aan chapter 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Origins schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:53:
[...]

Is hij toevallig niet iets aan het downloaden?
Het is al weken. Is jullie ps4 pro geruisloos in rest mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:58:
Begint uncharted the lost legacy niet een beetje random? Het ontbreekt een beetje aan een reden waarom je opeens op jacht gaat. Heb ik iets gemist? Ben net begonnen aan chapter 4.
Yep maar wellicht komt dat nog. Vermaak me er prima mee in ieder geval.
TheProf82 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:07:
[...]

Voor zover ik weet, hoor ik 'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
[...]

Bij mij hoor ik hem dus alleen als hij aan het downloaden is, maar zodra dat klaar is dan hoor ik hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Ja ik vind hem ook er leuk. De interactie tussen die twee dames is ook erg vermakelijk.

Ik heb nog maar 1 encounter gehad, maar lijkt alsof ai nog beetje beter is dan uc4 of is dat niet waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 23:02
[...]

Hij is zeker niet geruisloos, in stand-by bromt hij heel zacht en als hij download kun je wel zeggen dat hij koelt.

Zitten er in uncharted weer zoveel jeep secties? dat haalde voor mij echt het tempo eruit en was vooral nogal suf om te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TheProf82 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:45:
Die van mij fluit best wel tijdens het spelen. Errg irritant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dude! It's a video game :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 21:32
Ik word helemaal gestoord van die gameupdates... Elke week is er wel een update voor COD IW en dan moet ik elke keer een update van 15 GB gaan downloaden, dat slaat toch helemaal nergens op. Kan nooit spelen op deze manier.

Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Nergens last van, die updates worden gedownload wanneer ik lig te slapen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 21:32
Chaoss schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:22:
Nergens last van, die updates worden gedownload wanneer ik lig te slapen.
Zet je je ps4 altijd in rustmodus? Het kan toch niet zijn dat ik elke keer 15 GB moet downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ja, updates worden netjes gedownload en geïnstalleerd. Totaal geen overlast.

Ben het met je eens dat een update van 15Gb wel overdreven is maar dat ligt aan de devs van CoD.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• TheProf82
Excuus allemaal, ik hoorde de tijdklok van mijn vriendins aquarium ipv de ps4 haha. In standby inderdaad helemaal stil :D

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 11:10
TheProf82 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 00:04:
Excuus allemaal, ik hoorde de tijdklok van mijn vriendins aquarium ipv de ps4 haha. In standby inderdaad helemaal stil :D
:o _/-\o_

PSN: Maichel

TheProf82 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 00:04:
Jammer dat je je PS4 nog niet ter reparatie hebt aangeboden:
"ja, hij maakt zo'n tikkend geluid in standby stand..." :9~

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik dacht laatst ook dat mijn PS4 een takkeherrie maakte, bleken mijn kinderen te zijn :/

Nog niet echt wat interessants vanaf de Gamescom of heb ik het gemist? meestal wordt er nog wel een game onthult oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
kan dit niet beter hier? [PS4] Uncharted 4: A Thief's End

• Conscience NL
  • Laatst online: 16-09 10:24
giantgiantus schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:58:
Daar zit ik ook ongeveer en vooralsnog houd ik het op dat Chloe
spoiler:
haar vader “achterna” wil gaan o.i.d., omdat ze regelmatig opnoemt dat haar vader ook vaak met die tusk en dat rijk bezig was.
giantgiantus schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:27:
Ja ik vind hem ook er leuk. De interactie tussen die twee dames is ook erg vermakelijk.

Ik heb nog maar 1 encounter gehad, maar lijkt alsof ai nog beetje beter is dan uc4 of is dat niet waar?
Die scherpe en soms ietwat bijdehandte opmerkingen van Chloe zijn ook goed gedaan. 8)

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:44:

Ben het met je eens dat een update van 15Gb wel overdreven is maar dat ligt aan de devs van CoD.
Wel fijn juist die grote updates. Kan je het spel tenminste spelen vanaf HD ipv Disk :)
bram1984 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:34:
[...]

Uncharted 2 niet gespeeld zeker?
Jawel hoor. Maar ook dat is gewoon een game ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:31:
[...]

Jawel hoor. Maar ook dat is gewoon een game ;)
Dat ontken ik toch ook niet, maar dan zou je de referentie moeten snappen, tenzij je niet hebt opgelet. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
ilyasse15 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:39:
Iemand ervaring met kapotte controllers en retourprocedure? Ik stuur mijne vandaag terug op naar PlayStation en in hun mail staat dat ze streven om binnen 15 werkdagen een nieuwe (of gereviseerde) controller terug te sturen. Dat is drie volle weken, klopt dat met jullie ervaringen?
Voor de geïnteresseerden en voor mensen die er misschien ooit mee te maken krijgen: ik heb gisteren een nieuwe gekregen, nadat ik de controller vorige week woensdag heb opgestuurd. Dus woensdag 16/8 pakketje afgegeven in de middag, 23/8 in de middag thuisbezorgd, exact een week dus.

Heb voor mn gevoel wel redelijk geluk gehad want het serienummer achterop de controller was er af. Dat stickertje kwam los en dat trok ik weg, waardoor ik ook het serienummer eraf trok. Eerste reactie vanuit Sony was sorry maar pech, maar na aandringen en uitleg (en ook verwijzingen naar fora waaruit blijkt dat meerdere mensen de issue van loskomend stickertje achterop benoemen), gingen ze uiteindelijk toch akkoord met vervanging. Ik heb nu mijn serienummers apart genoteerd voor de zekerheid, want is zonde om iets zelf te moeten kopen terwijl je garantie hebt en niet met controllers smijt..Kortom, zeer tevreden met de klantenservice van Sony :Y

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 21:25
ilyasse15 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:14:
[...]

Voor de geïnteresseerden en voor mensen die er misschien ooit mee te maken krijgen: ik heb gisteren een nieuwe gekregen, nadat ik de controller vorige week woensdag heb opgestuurd. Dus woensdag 16/8 pakketje afgegeven in de middag, 23/8 in de middag thuisbezorgd, exact een week dus.
Dat is inderdaad snel, ik heb een keer 2,5 maanden moeten wachten 8)7 8)7

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09
CoD WWII Private Beta is (nu nog) publiekelijk beschikbaar in de Hong Kong PSN store. Mocht iemand dat willen weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
ChuckyDevil schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:18:
CoD WWII Private Beta is (nu nog) publiekelijk beschikbaar in de Hong Kong PSN store. Mocht iemand dat willen weten.
Thanks zojuist opgepikt. Had gelukkig nog een HK account. _/-\o_
Zijn er nog andere demo's/beta's daar die de moeite waard zijn en die ik nu over het hoofd zie?

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:00
Terwijl iedereen zich bezig houdt met Lost Legacy, wacht ik rustig af tot de prijs wat zakt. :P
Uncharted 4 heb ik in december voor 15 euro op Bol gekocht...

Gelukkig heb ik ondertussen wel 3 andere games kunnen lenen (Lijken me alle drie top)
Welke moet ik eerst doen?
-Bioshock The Collection
-Gravity Rush 2
-Infamous Second Son

Ik twijfel tussen Infamous en Bioshock, al was Gravity Rush 1 ook best goed..

Verwijderd

Voxalizer schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:26:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, op zowel mijn OG PS4 als de PS4 Pro. Ook bij Ziggo dus en met dezelfde UBEE modem. Op een gegeven moment bij contractverlenging een nieuwe modem gekregen (zo'n witte, uit mijn hoofd Connect Box oid). Problemen nooit meer gehad.

Volgens mij kun je gewoon een andere modem aanvragen bij Ziggo.
Ik heb zelf recent ook gebeld en de problemen aangekaart (draadloos internet in het algemeen, dus niet alleen PS4) en verzocht om een nieuw modem na ruim 4 jaar gebruik. De volgende dag is deze bezorgd.

Btw, ik heb The Lost Legacy al op de releasedag van Uncharted 4 kunnen kopen. Die zat inbegrepen bij de Season Pass volgens mij. Anyway, ik heb al gezien dat de game op mijn downloadlijst staat tezamen met Jak & Daxter, maar eerst deel 4 maar eens uitspelen. :)

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:44:

Ik heb die optie wel aan staan, maar game updates worden pas gedownload als ik de PS4 aanzet. Erg irritant.

• BigF25
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:04:
[...]

Ik heb zelf recent ook gebeld en de problemen aangekaart (draadloos internet in het algemeen, dus niet alleen PS4) en verzocht om een nieuw modem na ruim 4 jaar gebruik. De volgende dag is deze bezorgd.

Btw, ik heb The Lost Legacy al op de releasedag van Uncharted 4 kunnen kopen. Die zat inbegrepen bij de Season Pass volgens mij. Anyway, ik heb al gezien dat de game op mijn downloadlijst staat tezamen met Jak & Daxter, maar eerst deel 4 maar eens uitspelen. :)
Hoe kun je The Lost Legacy al op releasedag van Uc4 gekocht hebben?
Uc4 is vorig jaar apr/mei uitgebracht toen was nog niets bekend van TLL

• RubenSaurus
BigF25 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:30:
[...]

Hoe kun je The Lost Legacy al op releasedag van Uc4 gekocht hebben?
Uc4 is vorig jaar apr/mei uitgebracht toen was nog niets bekend van TLL
omdat de dlc inbegrepen zat bij de Deluxe Edition voor 20,- ipv de 40,- die het nu kost :+

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Vraagje over Jak & Daxter remasters. Ik zie in de store dat alleen the Precursor legacy (deel I in de serie) beschikbaar is voor 15 piek, maar ik lees hier https://www.playstation.com/en-us/games/jak-and-daxter-ps4/ dat ook Jak 2 en Jak 3 op de ps4 als remaster komen. Iemand een idee wanneer? Want lijkt me als setje interessanter dan drie keer 15 euro, zeker als ze nog dit jaar uitkomen en ik wel verwacht dat er een pakket komt.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:55
Meer mensen last van een traag/niet werkend PSN? Kan bijv. geen potje Infinite Warfare doen, kom er niet op :(
Pagina: 1 ... 100 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!