Je kunt geen digitale aankopen van het ene account naar het andere verplaatsen.its_Muppet schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:41:
De vraag zal vast al eens beantwoord zijn, maar 98 pagina's doorzoeken werd me iets te veel.
Ik ben voor mijn zoon bezig om een PS4 over te nemen. Zowel verkoper als ik hebben geen ervaring met overzetten van informatie en er zijn veel spellen alleen digitaal beschikbaar. Ik weet inmiddels dat het hoofdaccount niet weg mag en dat er dus altijd informatie van verkoper beschikbaar moet blijven op de PS4.
Hoe kan ik (tijdens de "overdracht") zoveel mogelijk op mijn naam zetten en de informatie van de verkoper dus zoveel mogelijk weghalen zonder dat ik functionaliteit en DLC en ingame aankopen verlies?
Ben ik dan verplicht om met zijn username te blijven spelen?
Zou de verkoper de PS4 die jij wil overnemen als primair device aangemerkt laten voor zijn account en digitale content hebben, dan kun je in principe alle geinstalleerde spellen die hij heeft spelen met een acount account op die PS4. Maar zodra hij een andere PS4 als primair insteld dan werkt dat grapje niet meer.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay