Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

its_Muppet schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:41:
De vraag zal vast al eens beantwoord zijn, maar 98 pagina's doorzoeken werd me iets te veel.

Ik ben voor mijn zoon bezig om een PS4 over te nemen. Zowel verkoper als ik hebben geen ervaring met overzetten van informatie en er zijn veel spellen alleen digitaal beschikbaar. Ik weet inmiddels dat het hoofdaccount niet weg mag en dat er dus altijd informatie van verkoper beschikbaar moet blijven op de PS4.

Hoe kan ik (tijdens de "overdracht") zoveel mogelijk op mijn naam zetten en de informatie van de verkoper dus zoveel mogelijk weghalen zonder dat ik functionaliteit en DLC en ingame aankopen verlies?
Ben ik dan verplicht om met zijn username te blijven spelen?
Je kunt geen digitale aankopen van het ene account naar het andere verplaatsen.

Zou de verkoper de PS4 die jij wil overnemen als primair device aangemerkt laten voor zijn account en digitale content hebben, dan kun je in principe alle geinstalleerde spellen die hij heeft spelen met een acount account op die PS4. Maar zodra hij een andere PS4 als primair insteld dan werkt dat grapje niet meer.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 13:06
DigitalError schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:07:
[...]

Dit is gewoon een domme actie, hij kan ten alle tijden zijn wachtwoord veranderen en dan heb je niks meer aan al die games. Een PS4 slim in de sale is rond de €200 dus dan zou ik dat proberen. (Persoonlijke mening)
Ik denk dat ik inmiddels goed contact heb met de verkoper. Ik denk dat wel kunnen regelen dat we zijn wachtwoord kunnen wijzigen en dat ik het nieuwe wachtwoord kan invoeren. Dat lijkt me veilig genoeg?

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Nu online

Yucko

its_Muppet schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:09:
[...]

Ik denk dat ik inmiddels goed contact heb met de verkoper. Ik denk dat wel kunnen regelen dat we zijn wachtwoord kunnen wijzigen en dat ik het nieuwe wachtwoord kan invoeren. Dat lijkt me veilig genoeg?
nee, aangezien hij nog altijd toegang heeft tot het emailadres wat bij het PSN account hoort, en dus ten alle tijden het wachtwoord kan resetten.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 20:11
Ik denk een aantal mensen wel, maar niet iemand die weer een discussie wilt starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Het emailadres kun je ook wijzigen.
Maar het blijft een gokje, ik zou er niet voor kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
Yucko schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:10:
[...]

nee, aangezien hij nog altijd toegang heeft tot het emailadres wat bij het PSN account hoort, en dus ten alle tijden het wachtwoord kan resetten.
En dat emailadres is niet te wijzigen? Het kan overal, dus waarom niet op een PS4?

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Nu online

Yucko

its_Muppet schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:11:
[...]

En dat emailadres is niet te wijzigen? Het kan overal, dus waarom niet op een PS4?
mja, dacht dat je zowel je PSN naam als emailadres niet kon veranderen ... maar blijkt dat je emailadres wel mag veranderen.
My bad ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
its_Muppet schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:09:
[...]

Je moet alles regelen voordat je betaald. Dus buiten het PSN wachtwoord, zorgen dat het hoofdaccount op jou e-mail adres en telefoonnummer staat (als het two way verificatie bevat). Nadeel voor hem is dan weer dat hij indien dat gedaan wordt zijn creditcard moet ontkoppelen, anders kan jij op zijn creditcard kopen. Als je alles op jou naam naam/e-mail hebt staan, ook de PS4 als master van zijn Sony account laten ontkoppelen. De PSN naam kan je vooralsnog niet wijzigen, volgens mij.

Persoonlijk zou ik voor een schone (factory reset) PS4 met een eigen account gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 21-08-2017 14:25 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
E-mail adres kan je wijzigen, maar het is mogelijk om via de support dit terug te draaien naar het originele e-mail adres. De verkoper kan dus verifiëren dat het zijn account is door PSN ID door te geven, datum van aanmaken en zn geboorte datum. Sony kan dan terug draaien en zn originele erop zetten. Ze kunnen álleen terug draaien naar het oorspronkelijke e-mail adres (niet naar een ander adres).

Scenario: verkoper zegt tegen support dat zijn PSN account is gehackt en en zn email adres en wachtwoord zijn gewijzigd. Sony verifieert gegevens en geeft aan dat ze het enkel terug kunnen draaien naar het originele email adres. Hierna kiest hij wachtwoord vergeten en hij heeft weer volledig toegang tot zn account en reset hij via de website primaire apparaten (1x per 6 maanden op afstand mogelijk). Je hebt dan geen toegang meer tot de games en het account.

Of hij zo ver gaat, geen idee. Maar zolang hij toegang heeft tot het e-mail adres waarmee de PSN account is aangemaakt, kan het terug gedraaid worden. Je kan denken: ik doe het gewoon en speel de games zolang het kan. Gewoon via een nieuw account spelen en zolang er niks gebeurt, kan je blijven spelen. Onderneemt hij toch actie dan zie je slotjes en heb je in ieder geval een tijdje de games kunnen spelen. Maar als je extra betaalt voor het account, dan moet je goed nadenken of het de risico waard is.

Denk dat hiermee ook genoeg is gezegd over dit onderwerp en je nu zelf moet beslissen of je de risico wil nemen of niet met alle info die je nu hebt.

Bron: ik spreek uit ervaring en contact met Sony

[ Voor 27% gewijzigd door ASNNetworks op 21-08-2017 14:32 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
ASNNetworks schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:27:
E-mail adres kan je wijzigen, maar het is mogelijk om via de support dit terug te draaien naar het originele e-mail adres. De verkoper kan dus verifiëren dat het zijn account is door PSN ID door te geven, datum van aanmaken en zn geboorte datum. Sony kan dan terug draaien en zn originele erop zetten. Ze kunnen álleen terug draaien naar het oorspronkelijke e-mail adres (niet naar een ander adres).

Scenario: verkoper zegt tegen support dat zijn PSN account is gehackt en en zn email adres en wachtwoord zijn gewijzigd. Sony verifieert gegevens en geeft aan dat ze het enkel terug kunnen draaien naar het originele email adres. Hierna kiest hij wachtwoord vergeten en hij heeft weer volledig toegang tot zn account en reset hij via de website primaire apparaten (1x per 6 maanden op afstand mogelijk). Je hebt dan geen toegang meer tot de games en het account.

Of hij zo ver gaat, geen idee. Maar zolang hij toegang heeft tot het e-mail adres waarmee de PSN account is aangemaakt, kan het terug gedraaid worden. Je kan denken: ik doe het gewoon en speel de games zolang het kan. Gewoon via een nieuw account spelen en zolang er niks gebeurt, kan je blijven spelen. Onderneemt hij toch actie dan zie je slotjes en heb je in ieder geval een tijdje de games kunnen spelen. Maar als je extra betaalt voor het account, dan moet je goed nadenken of het de risico waard is.

Denk dat hiermee ook genoeg is gezegd over dit onderwerp en je nu zelf moet beslissen of je de risico wil nemen of niet met alle info die je nu hebt.

Bron: ik spreek uit ervaring en contact met Sony
Bedankt voor de uitgebreide uitleg. Ik heb net met Sony gebeld en zij gaven bijna hetzelfde aan. De persoon legde uit dat het belangrijk is dat je de geboortedatum wijzigt en evt. een geheime vraag instelt. Dan zou de originele eigenaar er niets meer mee kunnen.

Update: koop is van de baan. Verkoper had 2nd thoughts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:40
https://twitter.com/PlayStationEU/status/899571883422691329

'Iets nieuws' om te revealen? Mijn interesse is gewekt. Bij the looks of it kan het nog wel eens om een console gaan.

[ Voor 125% gewijzigd door djmelvee op 21-08-2017 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
djmelvee schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:42:
https://twitter.com/PlayStationEU/status/899571883422691329

'Iets nieuws' om te revealen? Mijn interesse is gewekt. Bij the looks of it kan het nog wel eens om een console gaan.
Kijk eens op de vorige pagina spuitelf :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:40
DigitalError schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:54:
[...]

Kijk eens op de vorige pagina spuitelf :+
Volgens mij zeg ik niet dat het iets is wat nog niet is vermeld hier? Zeg alleen dat mijn interesse is gewekt. Niks spuit elf dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 21:06
Bintzak schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:15:
[...]

Geen ervaring mee maar misschien wel de simpelste oplossing. [mbr]Referral links zijn niet toegestaan[/mbr]
Zo dan pricewatch: Hori Tactical Assault Commander Grip Zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oeh ik hoop op een Starwars BF2 PS Pro witte Stormtrooper oOo

(die wel goed gelukt is itt die van de eerste }:| )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
YouTube: IGN Live Presents: EA Live Show at Gamescom 2017

Livestream van EA persconferentie op Gamescom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt erop dat bioware ook nog aan de beurt komt straks.

Pff die graphics van sw bf2 zijn wel heel dik.

[ Voor 30% gewijzigd door Nieuwevolger op 21-08-2017 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:09
Ik heb sinds gisteren de LG OLED55B6V en heb nu mijn normale PlayStation 4 via een HDMI High Speed kabel aangesloten op de TV. Maar blijf de melding krijgen: HDR Not Supported.

Enig idee waar dit aan kan liggen?

/edit: FIXED! Bleek dat HDMI Ultra Deep Color per HDMI poort ingeschakeld dient te worden. Stond overal UIT. :+

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 21-08-2017 18:54 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nieuwevolger schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 18:41:
Lijkt erop dat bioware ook nog aan de beurt komt straks.

Pff die graphics van sw bf2 zijn wel heel dik.
Battlefront 2 was vet!

toen kwam NFS met die domme BMW release (net zoiets als die porsche bij MS op de E3)

en nu een fucking hond om de Sims 4 te promoten....

What's next? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik wat gemist na de sims? Moest even eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nieuwevolger schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 19:06:
Heb ik wat gemist na de sims? Moest even eten.
nee, alleen dom gelul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat het maar aan ea over om 10 minuten aan een oude game te besteden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
2 uur Until Dawn gespeeld en ben er klaar mee. Teveel goedkope jump scares imo..

Plus ik wilde iedereen in leven houden maar de eerste potential death gebeurde ook nog. Kunt ook niet het chapter opnieuw starten ofzo. Of helemaal overnieuw of doorgaan.. dan laat maar :+

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Scrisissszzz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:47:
2 uur Until Dawn gespeeld en ben er klaar mee. Teveel goedkope jump scares imo..

Plus ik wilde iedereen in leven houden maar de eerste potential death gebeurde ook nog. Kunt ook niet het chapter opnieuw starten ofzo. Of helemaal overnieuw of doorgaan.. dan laat maar :+
Ik had zelf meer horror verwacht. Tot nu toe is het alleen maar buiten in de sneeuw lopen.. :F

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dat is dus ook altijd zonde van geweldige spellen die dan "gratis" op PS+ komen. Gezeur van mensen die het spel niet begrijpen, niet snappen, niet leuk vinden maar tóch hun beklag gaan doen en de kwaliteit(en) van het spel zelf niet inzien zoals de initiële kopers dat wel hebben gedaan. Zet het uit, verwijder het van je HDD en stop met zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W-ares
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-01 14:23
Vraagje

Zit er een verschil tussen je headset direct aantesluiten aan je ps4 of aan je controller?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
W-ares schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 01:19:
Vraagje

Zit er een verschil tussen je headset direct aantesluiten aan je ps4 of aan je controller?
Google -> ps4 headset controller vs usb

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Exorcist schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 23:58:
Dat is dus ook altijd zonde van geweldige spellen die dan "gratis" op PS+ komen. Gezeur van mensen die het spel niet begrijpen, niet snappen, niet leuk vinden maar tóch hun beklag gaan doen en de kwaliteit(en) van het spel zelf niet inzien zoals de initiële kopers dat wel hebben gedaan. Zet het uit, verwijder het van je HDD en stop met zeuren.
Sorry hoor, maar dit vind ik onzin. Al kreeg je geld toe om het te spelen: iedereen mag iets van een game vinden en dat op een forum toelichten wat mij betreft. Van teksten als 'kwaliteiten niet inzien' of 'spel niet snappen' krijg ik spontaan jeuk. Waarom toch altijd die lange tenen als iemand een spel wat minder vindt, waar je zelf zo van genoten hebt? Hoe kan je je daar toch 'beledigd' door voelen? 'Zonde'? Hoe dan?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Mocht iemands PS+ binnenkort aflopen: in de psstore nu 15 maanden (ipv 12) voor 50 euro. Niet heel denderend, maar geldig tot 28 augustus. Vanaf 1 sept gaan de prijzen omhoog naar 60 voor 12.

(Mijne verliep 6 september, dus deze toch maar even gepakt)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
lelijk :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DH0MNkWWsAEUiSn.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:02
Inderdaad niet de mooiste. En het is niet eens een Pro :o

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Exorcist schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 23:58:
Excuse me??

Ik klaag ook over spellen waar ik voor heb betaald maar toch tegenvallen. Als een spel me niet bevalt is het mijn goed recht dit te vertellen. Ik kan ook lovend zijn over een spel wat via PS+ gratis is, of over een spel wat ik heb betaald. Een spel wat jij geweldig vindt kan ik niks vinden, of andersom. Op een forum mag iedereen zijn mening delen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 23:58

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dat is dan het grote aangekondigde ding? :')

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:31
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:18:
[...]

Dat is dan het grote aangekondigde ding? :')
Idd een ps4 met een extra kleurtje..........wat een flater.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Hadden jullie serieus meer verwacht? was toch wel vrij duidelijk dat het om een bundel o.i.d. zou gaan, of had je nu echt een PS5 verwacht?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:31
Chaoss schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:28:
Hadden jullie serieus meer verwacht? was toch wel vrij duidelijk dat het om een bundel o.i.d. zou gaan, of had je nu echt een PS5 verwacht?
Ik hoopte van niet, anders had ik destiny2 year 2 of 3 wel kunnen vergeten op mn ps4 :+

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Edit: nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Voxalizer op 22-08-2017 09:49 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:12
Oe een GT Sport PS Pro :D
O wacht, het is een slim..... -O-
Waarom PD, waarom? De Pro functionaliteiten in GT zo flink promoten en dan een speciale GT console uitgeven die het gepromote niet kan leveren...

Git gud scrub :+
spoiler:
(was Jessica je slachtoffer?)

Zonder dollen, ik zou 'm gewoon doorspelen als ik jou was. Het hele spel duurt niet super lang en het is toch wel leuk om 'm tenminste één keer door te spelen tot het einde.
Qua jump scares ben ik het met je eens. Het hele spel valt ook meer in de "Cabin in the Woods" categorie dan in de "Evil Dead" categorie.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Heb je het langer volgehouden dan ik,
Heb het na 15 min van mijn HD verwijderd 🤗

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:59:
Oe een GT Sport PS Pro :D
O wacht, het is een slim..... -O-
Waarom PD, waarom? De Pro functionaliteiten in GT zo flink promoten en dan een speciale GT console uitgeven die het gepromote niet kan leveren...

[...]

Git gud scrub :+
spoiler:
(was Jessica je slachtoffer?)

Zonder dollen, ik zou 'm gewoon doorspelen als ik jou was. Het hele spel duurt niet super lang en het is toch wel leuk om 'm tenminste één keer door te spelen tot het einde.
Qua jump scares ben ik het met je eens. Het hele spel valt ook meer in de "Cabin in the Woods" categorie dan in de "Evil Dead" categorie.
Yep zij ja, 1 QTE gemist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Pannenkoek.

Tip: zodra je een QTE mist snel op de PS Home knop drukken, spel afsluiten en opnieuw starten.
Dan begin je bij je laatste savegame, vlak voor de QTE sequence.
Heb ik regelmatig gedaan bij de no death run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dvdkiwi schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:14:
[...]

Pannenkoek.

Tip: zodra je een QTE mist snel op de PS Home knop drukken, spel afsluiten en opnieuw starten.
Wordt QTE vaak gebruikt? Ik had er al een hekel aan bij the Order 1886 en daar wordt het amper gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
poor Leno schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:27:
[...]

-O-

geen.. witte.. storm..trooper..
:(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
SqueakyClean schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:22:
[...]
Wordt QTE vaak gebruikt? Ik had er al een hekel aan bij the Order 1886 en daar wordt het amper gebruikt.
Yep, relatief vaak.
Maar op zich vallen ze in UD wel mee qua moeilijkheid en lengte. En als je een keer faalt en je restart weet je de sequence al, die verandert namelijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een beetje apart dat Sony zo zuinig is met special editions voor de ps4 pro. De markt voor special editions zijn eigenlijk juist de mensen die al een ps4 hebben en geld te veel hebben. Verder vind ik hem wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09

Dat je een chapter niet opnieuw kan spelen is juist het hele punt van het spel... 8)7

Als je het spel uitgespeeld hebt kun je kiezen of je chapters opnieuw doet zodat je iedereen eventueel in leven kunt houden (Succes, Gaat je niet lukken.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 07:20
Je kan wel iedereen in leven houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W-ares
Ik ben opzoek naar een over-ear headset die maximaal 75 euro kost met surround sound en graag met een usb portal voor de PlayStation 4.

Ik heb veel gezocht maar heb nog te veel vragen. Dus kan iemand mij iets aanbieden?

[ Voor 3% gewijzigd door W-ares op 22-08-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavano
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 09:41
7.1 surround sound headset...

Lang leve marketing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
W-ares schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:40:
Ik ben opzoek naar een headset die maximaal 75 euro kost met een 7.1 surround sound en graag met een usb portal voor de PlayStation 4.

Ik heb veel gezocht maar heb nog te veel vragen. Dus kan iemand mij iets aanbieden?
Que? 7.1 over 2 speakers in een headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W-ares
Jasphur schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:44:
[...]

Que? 7.1 over 2 speakers in een headset?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

W-ares schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:40:
Ik ben opzoek naar een headset die maximaal 75 euro kost met een 7.1 surround sound en graag met een usb portal voor de PlayStation 4.

Ik kan je ieder van deze headsets aanbieden. Ik zorg dat ze bij je op de bank belanden voor de geadverteerde prijs + 15% handling fee :+ Levertijd afhankelijk van Coolblue.

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 22-08-2017 10:51 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W-ares
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:49:
[...]

Ik kan je ieder van deze headsets aanbieden. Ik zorg dat ze bij je op de bank belanden voor de geadverteerde prijs + 15% handling fee :+ Levertijd afhankelijk van Coolblue.
Bij de logitech G430 is er geen surround voor de PlayStation 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

W-ares schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:53:
[...]

Bij de logitech G430 is er geen surround voor de PlayStation 4.
Keuzes laat ik aan jou. Ik doe alleen een aanbieding, waarom je verzocht.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wohooo een headset vraag! *O*

Koop de Sony Gold, 7.1 virtual surround. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W-ares
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:54:
[...]

Keuzes laat ik aan jou. Ik doe alleen een aanbieding, waarom je verzocht.
Bedankt voor de aanbieding maar ik zocht meer ergens als de Razer kraken usb alleen die heeft geen bediening op de headset. 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
de PRO bundels zullen volgend jaar dan wel komen denk. Dan krijg je de Kratos PRO versie, de Joel&Ellie pro etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W-ares
Wat is jullie ervaring over het gebruiken van een headset aangesloten aan je PlayStation 4 controller en direct aan je PlayStation 4? Want veel mensen zeggen dat direct aansluiten een beter geluid geeft dus daarom wil ik liever ook een usb verbinding. Dus kan iemand vertellen of dit ook bij jullie geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
W-ares schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:56:
[...]

Bedankt voor de aanbieding maar ik zocht meer ergens als de Razer kraken usb alleen die heeft geen bediening op de headset. 😢
Schijnt dat het meegeleverde oortje de beste kwaliteit biedt. Maar niet iedereen weet dat, dus sst!

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Laatst online: 13:12
W-ares schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:16:
Wat is jullie ervaring over het gebruiken van een headset aangesloten aan je PlayStation 4 controller en direct aan je PlayStation 4? Want veel mensen zeggen dat direct aansluiten een beter geluid geeft dus daarom wil ik liever ook een usb verbinding. Dus kan iemand vertellen of dit ook bij jullie geldt?
Ik gebruik de Sony gold headset draadloos via bluetooth (het dongeltje) of via de controller (bedraad) als hij leeg is, en vind het geluid prima. Nooit direct geprobeerd via de playstation, maar dat zou ik ook zeer irritant vinden gezien ik 3M ervan af zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W-ares
TheProf82 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:18:
[...]

Ik gebruik de Sony gold headset draadloos via bluetooth (het dongeltje) of via de controller (bedraad) als hij leeg is, en vind het geluid prima. Nooit direct geprobeerd via de playstation, maar dat zou ik ook zeer irritant vinden gezien ik 3M ervan af zit.
Hoor je een verschil tussen wireless en bedraad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

W-ares schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:22:
[...]

Het gaat hier over headphones, waarbij je uit twee units 8 kanalen wil ontvangen. En dan een vraag over een kwaliteitsverschil tussen wireless en bedraad? 8)7

teacher in "zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht # 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Laatst online: 13:12
W-ares schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:22:
[...]

Nee maar gezien de categorie van de headset (low-midrange) let ik hier ook niet op. Bij mijn bose headphones bijvoorbeeld let ik er wel op (en merk ik verschil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 16-09 08:45
ik snap mijn ps4 pro echt niet meer :P de afgelopen dagen speelde ik nba en hoorde je de fan echt wel geluid maken , en nu heb ik de hele ochtend cities skylines gedaan en daarna even 1 potje nba 2k17 en nu hoorde je mn fan helemaal niet :D snap er niks meer van , waarom t ene moment wel en t andere moment totaal niet .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W-ares
Maar wat is jullie ervaring met je headset aansluiten aan je controller en direct aan je PlayStation 4? Bij welke is het geluid beter?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Klaar nou, jij gaat t verschil echt niet horen.

En al helemaal niet met een stereo/virtual surround headset onder de 75,-

Zoals ik eerder zei, voor die prijs koop een Sony Gold, 7.1 Virt Sur, wireless dongle in je PS en gaan. Beste optie.

[ Voor 34% gewijzigd door poor Leno op 22-08-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
W-ares schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:43:
Maar wat is jullie ervaring met je headset aansluiten aan je controller en direct aan je PlayStation 4? Bij welke is het geluid beter?
Mijn headset is draadloos Sony Wireless Stereo Headset, die destijds door Sony tegen het einde van de PlayStation 3 is gereleased. Ik ben er erg tevreden over. Aan het begin van de PlayStation 4, toen de headset nog niet ondersteund werd, wel een AKG K518DJ op de controller gebruikt. De eerste optie gaf het het beste geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:14:
[...]

Pannenkoek.

Lekker man, pannenkoek ;)

Zal het onthouden voor een eventuele volgende keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ik zit gewoon lekker met mijn Grado SR60 in de controller :P

Maar goed, zijn er nog mensen aan het gamen? Ik ben nog steeds lekker bezig met FFXII TZA, blijf mij verbazen over de pracht en praal van de game.

[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 22-08-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Aardige bummer dit. Ik was de aankondiging eigenlijk alweer vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis
  • Laatst online: 15-09 21:09

Cis

http://www.mediamarkt.nl/...-lost-legacy-1515892.html

Vanaf morgen, voor de geinteresseerden: ps4 pro + uncharted the lost legacy: 399,-

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
De Pro is 289 bij otto.de. Voor de mensen die dicht bij de grens wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Laatst online: 15-09 21:09

Cis

Ari Gold schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:11:
De Pro is 289 bij otto.de. Voor de mensen die dicht bij de grens wonen.
Linkje? Ik zie m alleen maar voor 319,95.
https://www.otto.de/p/pla...variationId=549794823-M24

[ Voor 15% gewijzigd door Cis op 22-08-2017 12:25 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
W-ares schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:16:
Dikke onzin. Ik heb de Turtlebeach 500p en sindsdien kan ik quickscopedropshotten als een pro. Daarbij komen de kleuren ook nog beter tot hun recht én is de downloadsnelheid gestegen naar 80Mb/s.

Dus 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Hier wat meer info; link
Een speciale Gamescom 2017 aanbieding.

Werkwijze:

Maak nieuw account aan, want de kortingen gelden alleen voor nieuwe klanten.
Gebruik twee korting acties:
* 5% korting aanvinken voor nieuwe klanten
* kortingscode 83613 invullen bij het afrekenen (gutschein).

Dan wordt de prijs €288,99.

Verzenden naar NL doen ze niet, maar je kan naar een Hermes Paketshop laten zenden om je pakket daar zelf op te halen. Daarom ook een grensdeal, want je moet toch in de buurt van de grens wonen. Paketshops kan je eenvoudig vinden op de myhermes.de site.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Met code 83613 en de 5% korting die je krijgt als je een nieuw account maakt.

Via nl.pepper.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hoe dan? Dat moet dan software-matig geregeld worden of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W-ares
Jasphur schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:18:
[...]

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:44

Lapras

Ice beam

Jasphur schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:04:
Maar goed, zijn er nog mensen aan het gamen? Ik ben nog steeds lekker bezig met FFXII TZA, blijf mij verbazen over de pracht en praal van de game.
Ik ben al weken eigenlijk alleen maar bezig met Warframe. Voor een gratis spel is het echt geweldig. Zo geweldig dat ik er gister wat geld aan heb uitgegeven.

Snap niet dat niet meer mensen het spelen, gegeven de populariteit van Destiny.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 11:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Jasphur schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:18:
[...]

is geen echt 5.1 of 7.1 maar een simulatie daarvan. Softwarematig worden de kanalen samen gevoegd tot 2.0

Net als met een soundbar zal het nooi echt 5.1/7.1 worden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Ik heb een vraag met betrekking tot migreren van game-data en hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Ik wil graag mijn opgeslagen video bestanden van Just Dance migreren van mijn PS3 naar mijn PS4 (want buiten de PS om kan ik niks met de bestanden). Daar zitten toch de nodige grappige filmpjes tussen van mijn kinderen dan wel van houterige volwassenen. Ik weet niet of het kan. Ik verwacht wel dat ik dan minimaal voor de PS4 ook JD 2015 moet kopen als de video's gemaakt zijn met JD 2015 op de PS3.

Meer de vraag of dit gaat werken :)

Het is me gelukt om alle video bestanden vanuit het menu interface te selecteren en deze te kopiëren naar een USB stick. Een combinatie van PARAM.PFD, PARAM.SFO en groot SYS-DATA bestand per video. OF ik het ook zo makkelijk kan kopiëren vanuit USB naar PS4 weet ik niet laat staan of een Just Dance 2015 het dan ook herkend op de PS4.

Ik wil deze video's namelijk niet publiekelijk delen, al zeker niet op een Just Dance Youtube kanaal. Ik hoorde dat je ze ook op Facebook kunt zetten, maar los ervan of ik het dan kan instellen dat het alleen voor mij zichtbaar is vernam ik dat Facebook deze video's soms verwijderd vanwege copyright (vanwege de muziek).

Iemand een idee?

(m'n PS3 gaat namelijk in de verkoop... althans is de bedoeling ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door Gim op 22-08-2017 15:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 16:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik las het net ja. Ben benieuwd. Hopelijk weer een toffe exclusive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klinkt veelbelovend. Hopelijk houdt Shuhei Yoshida (zelf ook een fervent Bloodborne speler) een flink oogje in het zeil en wordt dit een dikke Bloodborne clone met een wereld vol shortcuts en loot. :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Rime uitgespeeld! Wat een prachtige sfeervolle game met een mooi 'verhaal'. Leuke exploration en puzzels. En ik dacht behoorlijk goed geexplored te hebben, maar ik mis toch nog best wat (collectibles).

Denk dat ik er nog een keer doorheen ga! Aanrader!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:33
Scrisissszzz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:58:
[...]

Ik las het net ja. Ben benieuwd. Hopelijk weer een toffe exclusive!
Lol, zeg dan gewoon hopelijk weer een tof game. Wat maakt het in hemelsnaam uit of het een exclusive is of niet 😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Nou zeg, waar komt die opeens vandaan? :/

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 22-08-2017 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Klinkt hoopvol!
De setting en sfeer lijken mij wel behoorlijk aan te spreken maar dat weet ik pas zeker als er wat meer bekend wordt natuurlijk.
All aboard the hype train. Choo choo!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
giantgiantus schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:59:
[...]

Lol, zeg dan gewoon hopelijk weer een tof game. Wat maakt het in hemelsnaam uit of het een exclusive is of niet 😂😂
Waar mensen zich toch al aan kunnen storen.. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Los van het feit dat het geen exclusive is, is hier toch niets mis mee? Een dev van een exclusive van Sony krijgt veel meer creatieve vrijheid dan een multiplat dev. Het maakt dus 9 van de 10x wel degelijk uit voor de kwaliteit van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16
[...]

Gezien het feit dat dit het ps4 topic is en het Sony was die iets teasde is het toxh zeer logisch dat mensen hopen op een goeie exclusive...
Dat is de reden waarom je een console kiest, multiplatform is overal te spelen. Maar een exclusieve game zorgt ervoor dat je met jou console keuze een juiste keuze hebt gemaakt.
Mits de exclusieve game je bevalt.
Dus nee het is niet raar dat mensen dit hopen/hoopte.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jasphur schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:04:
Ik zit gewoon lekker met mijn Grado SR60 in de controller :P

Ik wil ook graag FFXII spelen, staat al geïnstalleerd sinds release maar heb m nog niet opgestart. Voor zo'n spel wil ik echt de tijd nemen. Dit weekend misschien als de WWII-servers eruit liggen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gim schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:00:
Ik heb een vraag met betrekking tot migreren van game-data en hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Ik wil graag mijn opgeslagen video bestanden van Just Dance migreren van mijn PS3 naar mijn PS4 (want buiten de PS om kan ik niks met de bestanden). Daar zitten toch de nodige grappige filmpjes tussen van mijn kinderen dan wel van houterige volwassenen. Ik weet niet of het kan. Ik verwacht wel dat ik dan minimaal voor de PS4 ook JD 2015 moet kopen als de video's gemaakt zijn met JD 2015 op de PS3.

Meer de vraag of dit gaat werken :)

Het is me gelukt om alle video bestanden vanuit het menu interface te selecteren en deze te kopiëren naar een USB stick. Een combinatie van PARAM.PFD, PARAM.SFO en groot SYS-DATA bestand per video. OF ik het ook zo makkelijk kan kopiëren vanuit USB naar PS4 weet ik niet laat staan of een Just Dance 2015 het dan ook herkend op de PS4.

Ik wil deze video's namelijk niet publiekelijk delen, al zeker niet op een Just Dance Youtube kanaal. Ik hoorde dat je ze ook op Facebook kunt zetten, maar los ervan of ik het dan kan instellen dat het alleen voor mij zichtbaar is vernam ik dat Facebook deze video's soms verwijderd vanwege copyright (vanwege de muziek).

Iemand een idee?

(m'n PS3 gaat namelijk in de verkoop... althans is de bedoeling ;) )
Dat gaat niet - in ieder geval niet op jouw manier -. Als het al zou moeten lukken moet dat vanuit JD zelf gaan maar daar ga ik vanuit. PARAM.PDF, SFO e.d. zijn PS3 specifieke bestanden waar de PS4 helemaal niets mee kan. PARAM.SFO bevat o.a. gegevens over je account, PS3 specifiek ID etc. etc.

Denk dat wat jij wilt simpelweg onmogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:33
v8power67 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:02:
[...]

Gezien het feit dat dit het ps4 topic is en het Sony was die iets teasde is het toxh zeer logisch dat mensen hopen op een goeie exclusive...
Dat is de reden waarom je een console kiest, multiplatform is overal te spelen. Maar een exclusieve game zorgt ervoor dat je met jou console keuze een juiste keuze hebt gemaakt.
Mits de exclusieve game je bevalt.
Dus nee het is niet raar dat mensen dit hopen/hoopte.
Ik snap deze redenatie niet. Door al die exclusive crap heb ik nu een X1 en een Ps4 pro (en een switch, maar die is iig nog echt anders). Die twee apparaten zijn praktisch hetzelfde. Ik wil gewoon goede games en zou willen dat ze op elk apparaat uitkomen. Waarom zou ik hopen op een exclusive.

Alleen het argument van Bram makes sense in mijn ogen. Als Sony echt meet vrijheid geeft aan de ontwikkelaars zou dat een reden zijn om op exclusives te hopen, maar een andere reden kan ik echt niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
Ik had wel wat extra nieuws/trailer verwacht rondom The Last of Us 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:24
Ambition88 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:08:
Ik had wel wat extra nieuws/trailer verwacht rondom The Last of Us 2 ?
Denk Sony event in December mogelijk weer, moet je ook niet teveel haast bij hebben. Bij announcement nog in een vroeg stadium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
Psyonara schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:14:
[...]

Denk Sony event in December mogelijk weer, moet je ook niet teveel haast bij hebben. Bij announcement nog in een vroeg stadium.
Ah oke :) wist niet dat er in december weer een Sony event is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:24
Ambition88 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:22:
[...]

Ah oke :) wist niet dat er in december weer een Sony event is.
Doen ze de laatste 2/3 jaar geloof ik.
Pagina: 1 ... 99 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!