GamiQ, de game notes app met game maps!
Onderste gebruikt!F41R schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 18:08:
[quote]Flitzer schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 18:01:
[...]
***members only***
[/quote
Voor wie nog een code voor de beta zoekt:
***members only***
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Onderste gebruikt! Thanks!ADDG schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:47:
Voor de mensen die nog een beta code zoeken:
***members only***
Bericht even wanneer je er één gebruikt hebt.
Make music, not war
9PFG B3N5 L74N
A code for another friend:
PDPE 24NF J7PH
Eerst komt, eerst maalt en zo
Laat weten als 1 gebruikt is, dan kan ik de post aanpassen

[ Voor 22% gewijzigd door BlackEyedAngel op 18-08-2017 09:23 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Onderste gebruikt. Thanks.BlackEyedAngel schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:52:
A code for a friend:
9PFG B3N5 L74N
PDPE 24NF J7PH
Eerst komt, eerst maalt en zo
Laat weten als 1 gebruikt is, dan kan ik de post aanpassen
Heel hartelijk dank! Ik heb de bovenste gebruikt.musiman schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:22:
***members only***
Bericht even wanneer je er één gebruikt hebt.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
ik speel op een 1920 full hd scherm zonder 4k uiteraard
psn: taker-mart
Ik zou zeggen, probeer het.taker1987 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:46:
wel vaag dat mijn ps4 pro in bepaalde games gewoon echt muis stil is , en bij andere games de hele tijd de fan aanwezig is .. nba 2k17 bijvoorbeeld , daar in hoor je de fan echt altijd .. en gta 5 weer muis stil ..
ik speel op een 1920 full hd scherm zonder 4k uiteraarden heb boost mode aan staan .. ik weet niet of het verschil maakt als ik boost mode aan of uitzet in games .
Ik heb gisteren mijn game hok opgeheven en de Pro + TV naar beneden verhuisd (waar de OG PS4 stond) en ik merk heel veel verschil qua geluid. Hij is veel stiller, maar tijdens Farpoint hoorde ik 'm wel weer een beetje, maar niet storend. Ik heb ook boost mode aan.
Ik heb geen pro versie maar de slim versie:taker1987 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:46:
wel vaag dat mijn ps4 pro in bepaalde games gewoon echt muis stil is , en bij andere games de hele tijd de fan aanwezig is .. nba 2k17 bijvoorbeeld , daar in hoor je de fan echt altijd .. en gta 5 weer muis stil ..
ik speel op een 1920 full hd scherm zonder 4k uiteraarden heb boost mode aan staan .. ik weet niet of het verschil maakt als ik boost mode aan of uitzet in games .
die is bij elke game stil
ben echt blij dat ik de ''phat'' versie optijd verkocht heb op marktplaats (€200) en 2 maanden later de slim versie gekocht heb (€230)
nothing stops this train
siege en nba zijn bij mij 1 van die titels
Ala de game extreem goed geoptimaliseerd is zoals een Uncharted 4 die ziekelijke graphics levert en dus bijna alles 100% gebruikt ia logisch dat de console gaat blazen.
Maar ook games die minder geoptimaliseerd zijn kunnen nog steeds de console op 100% zetten al hebben ze mindere graphics.
Ligt er puur aan hoe goed de devs met hardware om kunnen gaan. Naughty gods zijn gewoon extreem goed met programmeren voor hun console.
No mans sky laat de pro soms ook best even werken.
Maar niet door de graphics want die zijn niet heel bijzonder. Is gewoon klein team en minder optimalisatie.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Sowieso blijft de PS4 qua bedieningsgemak ruk vergeleken met de PS3. De PS4 software hebben ze gemaakt met de filosofie 'veranderen om het veranderen'. Als je ziet waar we nu zijn, jaren na de introductie, dan is het eigenlijk drama voor zo'n groot bedrijf dat een groot deel van z'n winst uit deze business haalt.Twixie schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:59:
Wow, eindelijk !! Het heeft hen slechts 10 jaar gekost om dit bruikbaar te maken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
A code for a friend:
KJBN T6N8 GK7E
FF2P JEND 9R93
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Bovenste gebruikt. Bedankt!koenvdlinden schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:24:
Nog een code voor beta 5.0:
A code for a friend:
KJBN T6N8 GK7E
FF2P JEND 9R93
Vraag me wel af wat je zoveel beter vindt aan de PS3Exirion schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:15:
[...]
Sowieso blijft de PS4 qua bedieningsgemak ruk vergeleken met de PS3. De PS4 software hebben ze gemaakt met de filosofie 'veranderen om het veranderen'. Als je ziet waar we nu zijn, jaren na de introductie, dan is het eigenlijk drama voor zo'n groot bedrijf dat een groot deel van z'n winst uit deze business haalt.
De GUI van de PS3 is wel vele malen beter dan die van de PS4 IMHO. De PS4 lijkt wel een hyves/facebook pagina (ik vind beide ui's even slecht, maar dat geld voor bijna alle moderne UI's) Ik (als dinosaurus) heb een voorkeur voor minimalistische interfaces.Twixie schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:54:
[...]
Vraag me wel af wat je zoveel beter vindt aan de PS3. Ik gebruik die nog geregeld en die is minstens even ruk
. Sommige zaken hebben ze dan tenminste gefixt op de PS4. Gisteren nog een nieuwe gevonden: wou PS3 en PS4 backuppen. Op de PS4 kan je mooi de games/apps excluden aangezien je die toch opnieuw kunt downloaden (dus een beetje zoals je een IOS device backupt). Bij de PS3 kan dat niet en is het een backup van de gehele HDD.
Zo vind ik bijvoorbeeld in mijn muziek bibliotheek een gewone tree met tekst veel beter dan mooie albumplaatjes.
En dat is gek, want als ik iets uitleg ben ik dol op plaatjes
Hop,hop,hop!
Dank!koenvdlinden schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:24:
Nog een code voor beta 5.0:
A code for a friend:
KJBN T6N8 GK7E
FF2P JEND 9R93
Ik baal dat ik mijn 1 jaar oude slim, heb verkocht voor een ps4 pro. Ik heb wel een 4k tv, maar zit op een redeijke afstand van de tv, waardoor je het 4k effect nauwelijks ziet. Wat ik wel merk is dat ik de fans nu merkbaar hoor. Bij FFXV blies mijn oude slim nooit, de nieuwe pro lijkt op te willen stijgen. Zelfs een simpele footie als PES 2017 laat de fans blazen.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:28:
[...]
Ik heb geen pro versie maar de slim versie:
die is bij elke game stil
ben echt blij dat ik de ''phat'' versie optijd verkocht heb op marktplaats (€200) en 2 maanden later de slim versie gekocht heb (€230)
Terug gaan naar de slim is een rare keuze denk ik, met het oog op de toekomst. Ik heb overigens maar €50 moeten bijleggen om het verschil tussen de verkoop van de slim en aankoop van de pro te overbruggen.
Ik vind de meerwaarde vd pro niet goed genoeg; ik heb geen 4k monitor, mijn ps4 slim zit gekoppeld aan mijn monitor net zoals mijn pc. De slim is imo de betere keuze, tenzei je een 4k scherm/monitor hebt natuurlijkFreshnub schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:28:
[...]
Ik baal dat ik mijn 1 jaar oude slim, heb verkocht voor een ps4 pro. Ik heb wel een 4k tv, maar zit op een redeijke afstand van de tv, waardoor je het 4k effect nauwelijks ziet. Wat ik wel merk is dat ik de fans nu merkbaar hoor. Bij FFXV blies mijn oude slim nooit, de nieuwe pro lijkt op te willen stijgen. Zelfs een simpele footie als PES 2017 laat de fans blazen.
Terug gaan naar de slim is een rare keuze denk ik, met het oog op de toekomst. Ik heb overigens maar €50 moeten bijleggen om het verschil tussen de verkoop van de slim en aankoop van de pro te overbruggen.
Hij is stiller, kleiner, goedkoper en mooier (persoonlijk)
nothing stops this train
[ Voor 15% gewijzigd door Merdera op 18-08-2017 16:58 ]
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Onderste gebruikt. Niet gedacht dat die ging werken aangezien die van vandaag ook al allemaal opgesoupeerd waren
GepaktMerdera schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:45:
Voor wie nog niet voorzien is van een FW5 beta code :
[ Voor 3% gewijzigd door Formula one op 18-08-2017 16:58 ]
http://lmgtfy.com/?q=lost+legacy+release+dateFenomeno24 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:15:
Iemand enig idee of the lost legacy reeds te verkrijgen is
Je begrijpt toch wel dat er verkooppunten kunnen zijn die al eerder beginnen met verkopen?
In het Midden Oosten al wel. Hier in Dubai vandaag mijn copy opgehaaldFenomeno24 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:15:
Iemand enig idee of the lost legacy reeds te verkrijgen is
ja en dat is precies wat er mis is, ik vind dat echt belachelijk. ik vind dat altijd zo'n mes in de rug van de digitale kopers, en er wordt ook geen flikker aan gedaan.Fenomeno24 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:23:
[...]
Je begrijpt toch wel dat er verkooppunten kunnen zijn die al eerder beginnen met verkopen?
Omdat als Sony zijn spellen via digitale distributie goedkoper zou maken/eerder releasen gaan de retailers muiten. Bijvoorbeeld door minder consoles/accs. te verkopen. Zo heb ik dat tenminste eens gehoord, vond ik best plausibel.DigitalError schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:26:
[...]
ja en dat is precies wat er mis is, ik vind dat echt belachelijk. ik vind dat altijd zo'n mes in de rug van de digitale kopers, en er wordt ook geen flikker aan gedaan.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
dat begrijp ik, als het een dag eerder werd gereleased of een week, maar niet als de releasedate hetzelfde is en er toch eerder wordt verkocht in de winkels.Vrijdag schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:10:
[...]
Omdat als Sony zijn spellen via digitale distributie goedkoper zou maken/eerder releasen gaan de retailers muiten. Bijvoorbeeld door minder consoles/accs. te verkopen. Zo heb ik dat tenminste eens gehoord, vond ik best plausibel.
Nice! Heb hem op de pc gespeeld maar game daar niet meer op (videokaart denkt dat hij een straaljager is). Was een beetje bang dat je de muis wel nodig had voor dit soort games. Morgen ook maar aanschaffen dan.Donstil schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:54:
Vandaag Cities Skyline binnengekregen voor de PS4. Leuke afwisseling tussen al het schiet en race geweld als je het mij zou vragen.
Ook werkt de besturing erg innovatief en heb ik tijdens mijn eerste speelsessie de muis eigenlijk niet gemist.
Aanrader als je maar een klein beetje van een city builder houd als je het mij vraagt
Alle voetbalspelletjes zijn sinds FIFA '94 toch ook min of meer hetzelfde? Alle shooters idem dito en laten we al helemaal niet kijken naar race games.
Uncharted is gewoon een leuk spektakel, niets meer en niets minder. Gewoon een genre samen met tomb raider etc
Ik kreeg een 'gratis' invite, maar moest wel even m'n CC gegevens invullen om m'n leeftijd te controleren. Maar ze zouden echt niks afschrijven hoor..
Ergens logisch, maar wel jammer dat je dit nu ook op PSN krijgt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Verhaal was dat "ze" (begin 20, female) iemand zocht om mee te praten, want verveelde zich. Haar "spring vacation" (goed geprogrammeerd jongens) was net voorbij. Of ik zin had in in een verzetje. En aap uit de mouw: zij en haar vriendin waren net met webcam shows begonnen en om haar rating te verbeteren wilde ze mij een gratis show geven, blablabla. Toen vond ik 't wel welletjes en heb ik de bot geblokkeerd. Het punt dat er om CC gegevens werd gevraagd niet bereikt.
[ Voor 6% gewijzigd door Kwistnix op 19-08-2017 01:17 ]
Ik had precies hetzelfde verhaalKwistnix schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 01:16:
Yep, same here, nu net aan de praat gehad.
Verhaal was dat "ze" (begin 20, female) iemand zocht om mee te praten, want verveelde zich. Haar "spring vacation" (goed geprogrammeerd jongens) was net voorbij. Of ik zin had in in een verzetje. En aap uit de mouw: zij en haar vriendin waren net met webcam shows begonnen en om haar rating te verbeteren wilde ze mij een gratis show geven, blablabla. Toen vond ik 't wel welletjes en heb ik de bot geblokkeerd. Het punt dat er om CC gegevens werd gevraagd niet bereikt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik word er de laatste tijd leip van. Sony moet echt 's gaan implementeren om berichten van personen buiten je vriendenlijst niet toe te staan als optie. Als tweede feature moeten ze 't 's mogelijk maken om je cloudopslag online te beheren. Zat van de week (weer) tegen de 10GB limiet aan en je kunt niet meerdere cloudsaves in één keer verwijderen. Los daarvan is het traag.Malfunctions schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:01:
Ook weer wat nieuws. Er begon iemand out of the blue tegen me te chatten toen ik niet eens online was. Bleek een spambot te zijn die me naar een camsite probeerde te lokken.
Ik kreeg een 'gratis' invite, maar moest wel even m'n CC gegevens invullen om m'n leeftijd te controleren. Maar ze zouden echt niks afschrijven hoor..![]()
Kan al sinds dag 1, in 2013. Moet je even de privacy instellingen bekijken bij je PSN account (via je PS4).Exorcist schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:22:
[...]
Ik word er de laatste tijd leip van. Sony moet echt 's gaan implementeren om berichten van personen buiten je vriendenlijst niet toe te staan als optie.
http://manuals.playstatio...ps4/settings/privacy.html
“Berichten
Kies wie jou tekst- en spraakberichten of uitnodigingen voor party's kunnen sturen.”
[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 19-08-2017 09:52 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Wat slecht, van mijASNNetworks schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:52:
[...]
Kan al sinds dag 1, in 2013. Moet je even de privacy instellingen bekijken bij je PSN account (via je PS4).
http://manuals.playstatio...ps4/settings/privacy.html
“Berichten
Kies wie jou tekst- en spraakberichten of uitnodigingen voor party's kunnen sturen.”
Thx. Niet goed genoeg gezocht, gelijk aangezet
Natuurlijk is de gameplay hetzelfde want daar koop je de game voor, dat bedoelen ze alleen niet.giantgiantus schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:37:
Die reviews over uncharted the lost legacy zijn vreemd vind ik. We krijgen een prachtig nieuw avontuur en er wordt super veel gezeurd dat het allemaal teveel hetzelfde is.
Alle voetbalspelletjes zijn sinds FIFA '94 toch ook min of meer hetzelfde? Alle shooters idem dito en laten we al helemaal niet kijken naar race games.
Uncharted is gewoon een leuk spektakel, niets meer en niets minder. Gewoon een genre samen met tomb raider etc
Wat ze bedoelen is dat er na het korte begin in de stad in India er verder maar een enkele jungle in zit waar je alles in “beleeft”.
Je gaat niet van locatie naar locatie zoals in de andere uncharted games, iets wat naar mijn mening erg jammer is.
Al snap ik het wel omdat het stiekem gewoon om DLC gaat natuurlijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Damn ziet er weer fenomenaal uit. Jammer van alleen een resolutie verschil tussen ps4 en pro.
Maar zelfs nu dropt hij in bepaalde scenes iets onder de 30fps.
Dus blijkbaar pushed hij het al redelijk to the max.
Ga me echt prima vermaken met deze dlc.
Zin in.
Vaak zie ik de Seagate Game Drive HDD/SSD 1Tb voorbij komen. Kosten momenteel bij coolblue 109,99.
Ook ziet Coolblue de Firecuda SSHD 2Tb als een goede upgrade voor mijn PS4, kosten 105,95.
Wat is er zo speciaal aan die Game drive dat ik voor meer geld slechts de helft van de capaciteit krijg? Is de catch wellicht groter? Kan er bijzonder weinig info over vinden. Ook de site van seagate geeft geen extra info.
Volgens mij is er verder niks speciaals aan die Game Drive, behalve het naampje. Ze hebben beide 8 gb aan SSD cache.dries77 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:56:
Graag wil ik mijn HDD van mijn ps4 upgraden naar een SSHD.
Vaak zie ik de Seagate Game Drive HDD/SSD 1Tb voorbij komen. Kosten momenteel bij coolblue 109,99.
Ook ziet Coolblue de Firecuda SSHD 2Tb als een goede upgrade voor mijn PS4, kosten 105,95.
Wat is er zo speciaal aan die Game drive dat ik voor meer geld slechts de helft van de capaciteit krijg? Is de catch wellicht groter? Kan er bijzonder weinig info over vinden. Ook de site van seagate geeft geen extra info.
Ik zou gewoon voor de Firecuda gaan. Die krijgt verder ook goeie reviews.
*=ik heb deze games niet, maar gezien grote open werelden....misschien was skyrim op ps3 wel beter voorbeeld geweest...die heb ik ook niet maar die is berucht om laadtijden..dacht ik
10 second ninja DONE
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik ook, dit lijkt mij een titel welke in de retail heel snel naar 19,95 gaat.-SaveMe- schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:38:
Ik pik hem mede daarom over een paar maanden wel op voor een nice price
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
even een paar minuten wachten, heb dit gezeik ook al gehad en dacht dat niks werkte. ding is gewoon sloom en pakte hem pas na een minuut of 6lennox-06 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:34:
mijn usb wordt niet herkend door de ps4, ik heb het fat32 en als exfat geformatteerd maar hij wordt nog steeds niet herkend. iemand een oplossing ?

jezus, dat is wel erg dramatisch. is dat alleen tijdens 1e gebruik ? of altijd ?DigitalError schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:36:
[...]
even een paar minuten wachten, heb dit gezeik ook al gehad en dacht dat niks werkte. ding is gewoon sloom en pakte hem pas na een minuut of 6
2e keer ook helaas, vaker heb ik het niet gebruikt gelukkig.lennox-06 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:37:
[...]
jezus, dat is wel erg dramatisch. is dat alleen tijdens 1e gebruik ? of altijd ?
hmm, hij pakt hem nog steeds niet. ik heb net een andere usb geprobeerd, die pakte hij ook niet. daarna een usb hdd van 2TB geprobeerd en daar kreeg ik de melding dat het niet de juiste bestandsformaat was. maar bij die 2 andere usb's heb ik helemaal geen melding of iets gekregen.DigitalError schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:40:
[...]
2e keer ook helaas, vaker heb ik het niet gebruikt gelukkig.
UPDATE: het kwam door de formaat van de usb, hij ging er niet helemaal erin. ik heb de bescherming verwijderd en het werkt

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 19-08-2017 20:23 ]
Ja, de USB poorten op de PS4 zitten niet bepaald handig. 3 poorten is ook gewoon veel te weinig.lennox-06 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:50:
[...]
UPDATE: het kwam door de formaat van de usb, hij ging er niet helemaal erin. ik heb de bescherming verwijderd en het werkt
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Gewoon een usb-hubje er aan hangen en je hebt geen problemen meerAaargh! schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 11:06:
[...]
Ja, de USB poorten op de PS4 zitten niet bepaald handig. 3 poorten is ook gewoon veel te weinig.
Heb een 2tb hdd via achterste usb op mn pro.
Thats it.
Heb zon dual controller charger via netstroom dus hoef nooit iets aan de ps4 te koppelen verder.
Maakt de PlayStation een stuk stiller (fan van ps gaat veel minder vaak harder draaien)
[Video: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-the-best-2017-4k-tvs-for-hdr-gaming]
Ik vind de TVs nogal aan de prijzige kant ...
EDIT
Waarom worden videos niet meer gewoon weergegeven ?
[ Voor 21% gewijzigd door -SaveMe- op 20-08-2017 12:36 ]
USB hdd, PSVR, T300 stuurwiel, move controllers (opladen)v8power67 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:18:
Wat hangen jullie allemaal aan die ps4 dan ?
Thats it.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Hier staat op de Prov8power67 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:18:
Thats it.
Heb zon dual controller charger via netstroom dus hoef nooit iets aan de ps4 te koppelen verder.
- PSVR (achterin)
- Het USB stickje van de originele draadloze PS4 Koptelefoon
- En (soms) een USB stickje voor backup of een MP4tje
En wij hebben dan weer geen HDD (de 2TB zit er al ingebouwd
Op de oude PS4 zaten er maar 2, dus ik kan mij voorstellen dat sommige het te weinig vinden
[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]
Nu heb ik een account aangemaakt en hierin ook een CC gekoppeld om games direct als download te kunnen kopen, maar telkens als ik een aankoop wil doen dan zegt hij dat mijn CC gegevens onjuist zijn (De creditcardgegevens zijn onjuist. Controleer uw invoergegevens zorgvuldig a.u.b.). Ik heb mijn CC al verwijderd en opnieuw toegevoegd, en ook een andere CC toegevoegd, maar de melding blijft.
Als ik geld van mijn CC naar mijn portemonnee probeer over te maken lukt dat ook niet, dan moet ik het via ideal/paypal doen.
Is dit een bekend iets?
Is je credit card uit hetzelfde land als je psn account? (ik had ooit een belgische bedrijfskaart terwijl ik Nederlander ben, dan krijg je die melding ook)L201 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:04:
Sinds deze week hebben we hier een PS4-Slim in huis...
Nu heb ik een account aangemaakt en hierin ook een CC gekoppeld om games direct als download te kunnen kopen, maar telkens als ik een aankoop wil doen dan zegt hij dat mijn CC gegevens onjuist zijn (De creditcardgegevens zijn onjuist. Controleer uw invoergegevens zorgvuldig a.u.b.). Ik heb mijn CC al verwijderd en opnieuw toegevoegd, en ook een andere CC toegevoegd, maar de melding blijft.
Als ik geld van mijn CC naar mijn portemonnee probeer over te maken lukt dat ook niet, dan moet ik het via ideal/paypal doen.
Is dit een bekend iets?
https://www.reddit.com/r/..._lost_legacy_trophy_list/
Beide creditcard's zijn gewoon uit NL (Visa en Mastercard) en mijn PSN account staat ook op NLpagani schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:44:
[...]
Is je credit card uit hetzelfde land als je psn account? (ik had ooit een belgische bedrijfskaart terwijl ik Nederlander ben, dan krijg je die melding ook)
Er zijn een paar dingen die je zou kunnen proberen ...L201 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:28:
[...]
Beide creditcard's zijn gewoon uit NL (Visa en Mastercard) en mijn PSN account staat ook op NL
- Toch nog een keer alles opnieuw proberen, je kijkt snel over een foutje heen
- Controleren of het adres van je account hetzelfde is als de CC
- Kijken of je PS4 geactiveerd is als je primaire console
- En je kan proberen om je CC toe te voegen via je PC/Tablet of Telefoon App
En ik weet niet hoeveel keer je het geprobeerd hebt ?
Maar ik begreep dat als je het 3 x niet goed doet, dat het pas weer werken na 24 uur (wie weet dit zeker ?)
Suc6
[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]
Dus dat wordt waarschijnlijk een monitor. De enige die ik kan vinden die precies is wat ik zoek is http://4k.com/news/the-lg...um-4k-uhd-tv-specs-19412/ en dat gaat om een LG van ongeveer 1000 euro. Vind het een blubberdik scherm
[ Voor 3% gewijzigd door ilyasse15 op 20-08-2017 17:53 ]
v8power67 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:18:
Thats it.
- externe HD
- draadloze dongle voor headset
- USB hub
- [list]
- oplader voor 2 move controllers
- PSVR
- stuur (T150 Pro)
- headset oplaadkabel
- [/list]
Die sony 49xe9005 uit de video klinkt als een prima tv, en goede tegenhanger van de samsung 49ks7000 die steeds lastiger te krijgen is. Iemand ervaring met die tv en ps4 pro?-SaveMe- schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:34:
Voor de mensen die, net als ik, nog overwegen een 4k HDR TV te kopen voor hun Ps4 Pro:
[video]
Ik vind de TVs nogal aan de prijzige kant ...
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Hoop dat 1 van jullie me kan helpen. Wil graag me muis en toetsenbord gebruiken op me PS4. In het menu doen ze het maar als ik een game opstart niet. Kan niet wennen aan de controller. Heb me muis en toestenbord op de voorste twee usb aansluitingen. Heb een Ps4 500 gb type cuh-1216A. Graag jullie advies.
M.v.g. Michael
Geen ervaring mee maar misschien wel de simpelste oplossing. Referral links zijn niet toegestaanMoglie38 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:10:
Beste tweakers,
Hoop dat 1 van jullie me kan helpen. Wil graag me muis en toetsenbord gebruiken op me PS4. In het menu doen ze het maar als ik een game opstart niet. Kan niet wennen aan de controller. Heb me muis en toestenbord op de voorste twee usb aansluitingen. Heb een Ps4 500 gb type cuh-1216A. Graag jullie advies.
M.v.g. Michael
[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 21-08-2017 12:52 ]
Cronusmax.Moglie38 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:10:
Beste tweakers,
M.v.g. Michael
Verwijderd
Ik heb er eentje aan de praat gehouden, die opende in de trant van dat ze net Resident Evil 7 had uitgespeeld. Ik wilde gewoon weten hoe dat gesprek zou verlopen. Ze had me toevallig gevonden en wilde mij een bericht sturen. Ze vroeg vervolgens direct naar mijn leeftijd. Ik: nou, nou, dat is wel heel direct. Op gegeven moment komt dan uit het niets dat ze wel een privé show wil geven in ruil voor wat likes om mij een 'good time' te bezorgen, maar je hebt wel je CC nodig om te kijken. Dus, ik eerst vragen wat ze precies bedoelde met die 'good time' om vervolgens aan te geven dat ik geen CC had.Malfunctions schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:01:
Ook weer wat nieuws. Er begon iemand out of the blue tegen me te chatten toen ik niet eens online was. Bleek een spambot te zijn die me naar een camsite probeerde te lokken.
Ik kreeg een 'gratis' invite, maar moest wel even m'n CC gegevens invullen om m'n leeftijd te controleren. Maar ze zouden echt niks afschrijven hoor..![]()
Het gesprek gaat dan vervolgens random verder waarbij ze aangeeft dat ik het volume wat lager moest zetten, omdat ze behoorlijk 'luidruchtig' kon worden. Dus, ik zeg dat ik dat ook zou doen bij het spelen van Resident Evil 7.
Het teleurstellende was wel, dat het gesprek daarna gewoon niet meer gecontinueerd wordt. De spambot heeft dus maar 10 zinnen ofzo en dan houdt het op. Om dan te bedenken dat mensen daarin trappen, maar ja, dat gebeurt ook met die telefoontjes van 'Microsoft' medewerkers en phishing e-mails van banken.
Welk spel speel je?Moglie38 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:10:
Beste tweakers,
M.v.g. Michael
Voor zover bekend waren dit op 13 feb 2017 de games met toestenbord ondersteuning
- Final Fantasy XIV
- Overwatch
- War Thunder
- Elder Scrolls Online (keyboard only)
- Neverwinter (keyboard only)
- DC Universe Online (you can only use the keyboard)
- Paragon
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Deze zie ik ook soms passeren op reddit:Moglie38 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:10:
Beste tweakers,
M.v.g. Michael
Xim
Wel niet goedkoop precies.
Zelf geen ervaring mee.
http://www.psx-sense.nl/2...ount-playstation-gehackt/
https://gamer.nl/artikele...-van-playstation-gehackt/
Here we go again ?
[ Voor 16% gewijzigd door -SaveMe- op 21-08-2017 11:24 ]
Gezien ze meerdere social media accounts overnemen gaat het wellicht ook om het gebruik van wachtwoorden uit een eerder database lek (MySpace, LinkedIn etc.).
https://twitter.com/PlayStationEU/status/899571883422691329We’re getting geared up for the reveal of something new.
dusssss
PS4 Pro Slim
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Dat zou de garage-achtige setting kunnen verklarenNieuwevolger schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:29:
Ps spanje had een auto emoji erachter geplaats, dus waarschijnlijk een gt sport limited edition.
[ Voor 40% gewijzigd door Fietsbel op 21-08-2017 12:32 ]
39
[ Voor 83% gewijzigd door Jumpman op 21-08-2017 13:07 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
heb liever dat ze dan weer een Motorstorm makenJumpman schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:01:
Driveclub 2 (Ook al is de studio dicht), wellicht onder een andere naam.

Niemand?ilyasse15 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:52:
Ik wil een nieuwe gaming tv/monitor kopen dit jaar. Ik heb een Pro dus ik wil graag een 4k, bij voorkeur met HDR. Voorkeur is 32 inch, niet (veel) groter of kleiner. Ik wil er overigens ook mijn pc op aansluiten dus mij lijkt een monitor logischer dan een TV, of heeft iemand daar andere gedachten bij? TV's zijn overigens sowieso goedkoper, maar helaas (nog) niet te verkrijgen in 4K HDR onder de 40 inch in ieder geval.
Dus dat wordt waarschijnlijk een monitor. De enige die ik kan vinden die precies is wat ik zoek is http://4k.com/news/the-lg...um-4k-uhd-tv-specs-19412/ en dat gaat om een LG van ongeveer 1000 euro. Vind het een blubberdik scherm. Maar 1000 euro vind ik stevig, zeker voor een 32 inch, maar op zich heb ik wel een redelijk bedrag over voor een goed scherm. Iemand misschien alternatieven? Beter om even te wachten? Want die LG is niet zo lang uit en de eerste 32 inch 4k her, dus ik denk dat dat ook de prijs niet goed doet? Iemand tips?
Ik ben voor mijn zoon bezig om een PS4 over te nemen. Zowel verkoper als ik hebben geen ervaring met overzetten van informatie en er zijn veel spellen alleen digitaal beschikbaar. Ik weet inmiddels dat het hoofdaccount niet weg mag en dat er dus altijd informatie van verkoper beschikbaar moet blijven op de PS4.
Hoe kan ik (tijdens de "overdracht") zoveel mogelijk op mijn naam zetten en de informatie van de verkoper dus zoveel mogelijk weghalen zonder dat ik functionaliteit en DLC en ingame aankopen verlies?
Ben ik dan verplicht om met zijn username te blijven spelen?
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Dit is gewoon een domme actie, hij kan ten alle tijden zijn wachtwoord veranderen en dan heb je niks meer aan al die games. Een PS4 slim in de sale is rond de €200 dus dan zou ik dat proberen. (Persoonlijke mening)its_Muppet schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:41:
De vraag zal vast al eens beantwoord zijn, maar 98 pagina's doorzoeken werd me iets te veel.
Ik ben voor mijn zoon bezig om een PS4 over te nemen. Zowel verkoper als ik hebben geen ervaring met overzetten van informatie en er zijn veel spellen alleen digitaal beschikbaar. Ik weet inmiddels dat het hoofdaccount niet weg mag en dat er dus altijd informatie van verkoper beschikbaar moet blijven op de PS4.
Hoe kan ik (tijdens de "overdracht") zoveel mogelijk op mijn naam zetten en de informatie van de verkoper dus zoveel mogelijk weghalen zonder dat ik functionaliteit en DLC en ingame aankopen verlies?
Ben ik dan verplicht om met zijn username te blijven spelen?
Het enige wat je kan overnemen zijn savegames, mochten deze lokaal opgeslagen zijn, eventuele game data (geïnstalleerde games van bijvoorbeeld cd). Anders begin je met een "lege". PS4
Dit topic is gesloten.
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!