Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
ilyasse15 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:39:
Iemand ervaring met kapotte controllers en retourprocedure? Ik stuur mijne vandaag terug op naar PlayStation en in hun mail staat dat ze streven om binnen 15 werkdagen een nieuwe (of gereviseerde) controller terug te sturen. Dat is drie volle weken, klopt dat met jullie ervaringen?
Waar heb je de controllers vandaan? De MediaMarkt ruilde ze voor mij direct om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Speel nog regelmatig op de ps3, en daar heb je dat alleen bij sommige spellen. Dus als ik het goed begrijp heeft het geen zin om een spelletje op bluray te kopen om ruimte op je hdd te besparen ? Ik kan net zo goed downloaden op psn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
tiguan schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:55:
Bij de PS3 volgens mij niet hoor (niet het hele spel iig), anders zat m'n 40GB schijf echt binnen no time vol.
Offtopic, want PS3:

Net even research gedaan. Het installeren van games op de PS3 verschilde per game. Maar alle games moesten speelbaar zijn op de PS3 20GB. Dus als een game al iets installeerde op je HDD, dan was dat maar een heel klein deel. variërend van 200 MB tot maximaal 5GB. Dit gaat dan vooral over de laatste games op de PS3 zoals GTA V.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Laatst online: 16-09 21:13
lennox-06 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:06:
Speel nog regelmatig op de ps3, en daar heb je dat alleen bij sommige spellen. Dus als ik het goed begrijp heeft het geen zin om een spelletje op bluray te kopen om ruimte op je hdd te besparen ? Ik kan net zo goed downloaden op psn ?
De keuze om fysieke disc te halen ipv download is meer zodat je kunt doorverkopen na het uitspelen van de game. Draagt inderdaad niet bij om ruimte op de hdd te besparen.
Jasphur schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:10:
[...]

Offtopic, want PS3:

Net even research gedaan. Het installeren van games op de PS3 verschilde per game. Maar alle games moesten speelbaar zijn op de PS3 20GB. Dus als een game al iets installeerde op je HDD, dan was dat maar een heel klein deel. variërend van 200 MB tot maximaal 5GB. Dit gaat dan vooral over de laatste games op de PS3 zoals GTA V.
Je had toch die 12GB versie? Haalden ouders met sinterklaas/kerst massaal voor hun kinderen, kon je 2 grote games op installeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik heb spellen liever op disc zodat ik zo'n spel ook eens mee kan nemen naar een vriend toe, om het daar te spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
tiguan schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:19:
Ik heb spellen liever op disc zodat ik zo'n spel ook eens mee kan nemen naar een vriend toe, om het daar te spelen.
Wij zeulen gewoon de PS mee, om naast elkaar te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

tiguan schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:19:
Ik heb spellen liever digitaal zodat ik geen discs hoef mee te slepen. Je kan gewoon inloggen met je PSN account en die spellen downloaden, werkt altijd zonder dat je continue al je spellen bij je hoeft te hebben. Plus, met remote play kan je geen discs wisselen.

[ Voor 5% gewijzigd door Aaargh! op 16-08-2017 12:27 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:02
Ik heb ook liever digitaal omdat mijn controller en headset (beide wireless) klaar liggen in een hoek op de bank. Ga ik zitten, klik (PS4 gaat uit rest-mode) en kan ik gaan, heerlijk.

Ik koop alleen games op disc als ze goedkoper zijn, maar merk wel dat ik bijna alleen maar games koop via de PS-store aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
@Aaargh! Ik heb dat eens geprobeerd , toen was mijn eigen PS4 opeens geen primary PS4 meer. Dus ik ben nogal huiverig om dat op die manier te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vind digitaal wel handig hoor, maar ik heb toch nog wat moeite om iets van boven de 20 euro digitaal te kopen. Dan heb ik liever een fysieke schijf.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fysiek, want doosje.
;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
En ik maar hele tijd fysiek kopen om zogenaamd ruimte te besparen op de hdd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Mijn HDD zit veel te vol. Toch maar een keer een usb hdd erbij kopen. :)
Ik vind die games wel super veel ruimte vreten, hoor. Meer dan dat er op een BR schijfje kan, soms.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:59

Griffin

Is mythical

Gaan we weer de hele 'Fysiek vs Digitaal' vergelijking doen? Is op zn minst al 1 keer eerder voorgekomen in het topic.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
Griffin schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:55:
Gaan we weer de hele 'Fysiek vs Digitaal' vergelijking doen? Is op zn minst al 10 keer eerder voorgekomen in het topic.
FTFY :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Griffin schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:55:
Gaan we weer de hele 'Fysiek vs Digitaal' vergelijking doen? Is op zn minst al 1 keer eerder voorgekomen in het topic.
Er zitten een aantal nieuwe mensen in het topic, die moeten ook weten wat hier speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Dat geldt ook voor mij, wist niet dat er eigenlijk geen verschil zit in installed base wanneer je BR of digitale versie neemt.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:59

Griffin

Is mythical

musiman schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:01:
Dat geldt ook voor mij, wist niet dat er eigenlijk geen verschil zit in installed base wanneer je BR of digitale versie neemt.
Dat is iig goede bruikbare info idd, ach we gaan binnenkort naar deel 8 vermoed ik... dus dan kunnen we dit vast meenemen in de TS ;) (@Chaoss @Jeroenimoes )

[ Voor 3% gewijzigd door Griffin op 16-08-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:55:
Mijn HDD zit veel te vol. Toch maar een keer een usb hdd erbij kopen. :)
Ik vind die games wel super veel ruimte vreten, hoor. Meer dan dat er op een BR schijfje kan, soms.
Gewoon de interne schijf vervangen. Heb de mijne vervangen door een 2 TB SSHD. Krijg je nog iets snellere laadtijden ook :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 09:30
hier mensen die sniper elite 3 hebben? zoek iemand om het spel uit te spelen op het moeilijkste niveau om zo mijn platinum trophy te halen. voeg mij maar toe: rabotgangster

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Rudios

Lost in space?

Ik heb eigelijk nooit ruimte te kort op mijn HDD, games die ik uitgespeeld heb of games die ik niet tot amper speel verwijder ik gewoon. Mocht ik toch weer zin hebben in een game die ik gedelete heb, download ik 'm gewoon weer, ideaal. Ik kom met mijn PRO nooit verder dan de helft van mijn HDD.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudios schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:29:
games die ik uitgespeeld heb of games die ik niet tot amper speel verwijder ik gewoon.
Dat doe ik ook ja. Zo heb ik op mijn paupere 500GB PS4 nog 180GB vrije ruimte over nu,
genoeg voor de gepreorderde games die nog veel te lang op zich laten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ilyasse15 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:39:
Iemand ervaring met kapotte controllers en retourprocedure? Ik stuur mijne vandaag terug op naar PlayStation en in hun mail staat dat ze streven om binnen 15 werkdagen een nieuwe (of gereviseerde) controller terug te sturen. Dat is drie volle weken, klopt dat met jullie ervaringen?
Die verkoop ik. Voor twee verkochte, defecte controllers kan ik één nieuwe controller terugkopen (met €10 bijleggen).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
lennox-06 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:06:
Voor hd ruimte maakt het niet uit nee, bespaard wel geld als je voor fysiek gaat ;)

dvdkiwi schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:59:
[...]

Er zitten een aantal nieuwe mensen in het topic, die moeten ook weten wat hier speelt ;)
Hebben ze al een TV vraag ik mij dan af! ;) >:)

Rudios schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:29:
Ik heb eigelijk nooit ruimte te kort op mijn HDD, games die ik uitgespeeld heb of games die ik niet tot amper speel verwijder ik gewoon. Mocht ik toch weer zin hebben in een game die ik gedelete heb, download ik 'm gewoon weer, ideaal. Ik kom met mijn PRO nooit verder dan de helft van mijn HDD.
Heb ook geen problemen meer de laatste tijd. Maar dat zou te maken kunnen hebben met de 2TB interne hdd en de 4TB externe! :D

[ Voor 51% gewijzigd door Aenea op 16-08-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:52:
[...]
Voor hd ruimte maakt het niet uit nee, bespaard wel geld als je voor fysiek gaat ;)
Denk dat dit vooral relevant is, wanneer je je games direct op release koopt, fysiek is dan vaak stuk goedkoper ja.
Als je bereid bent om te wachten op digitale sales dan is het verschil een heel stuk kleiner.

Als ik even een snelle marktplaats searc doe dan zie ik wipeout voor niet lager dan 30 euro.
Nu in de sale 25
(toegegeven ik heb hem fysiek bij cash convertors ook voor 20 gezien maar dan moet je naar buiten enzo :P)
Heb ook geen problemen meer de laatste tijd. Maar dat zou te maken kunnen hebben met de 2TB interne hdd en de 4TB externe! :D
Lol wut? Ik ben zelf ook erg lui dus verwijderd eigenlijk niets en heb 'alleen' maar een 2tb interne schijf. Kan me niet voorstellen dat je dan nog is 4 tb extra nodig hebt.

Then again ik ben een behoorlijk casual gamer :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:07:
[...]
Als ik even een snelle marktplaats searc doe dan zie ik wipeout voor niet lager dan 30 euro.
Nu in de sale 25
(toegegeven ik heb hem fysiek bij cash convertors ook voor 20 gezien maar dan moet je naar buiten enzo :P)
Doe kopen dan! Is leuk :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Sonic Mania draait op native 4k 60fps op PS4 Pro

[ Voor 29% gewijzigd door ThaBEN op 16-08-2017 15:08 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ehm ja.........ik had me voorgenomen dat als ik veel zin zou krijgen ik mijn ps3 versie zou gaan spelen. Volgens mij een keer gedaan. :$

Beetje zelfde als met jou sf5 voortgang? ;)

Maar als Sagat straks in de game komt als extra char, ja dan ga ik sf5 wel spelen........defnitely possibly maybe enzo :/

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hahaha precies zo ja ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Gregory76 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:42:
[...]

Ik heb hier geen ervaring mee. Maar ik heb wel een controller over die je tot die tijd mag lenen, indien nodig en indien je in de buurt zit. PM mij eventueel maar.
Thnx kerel, ik ga binnenkort met vakantie dus is geen issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
NotSoSteady schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:04:
[...]

Waar heb je de controllers vandaan? De MediaMarkt ruilde ze voor mij direct om.
Is de originele controller die ik samen met mijn Pro kreeg, online besteld. Heb me dus zelf direct tot de fabrikant gericht ipv de webshop.

[ Voor 10% gewijzigd door ilyasse15 op 16-08-2017 15:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

ThaBEN schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:07:
Sonic Mania draait op native 4k 60fps op PS4 Pro
Je kan je afvragen hoe nuttig dat is als het spel pixel-graphics gebruikt :P

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
Aaargh! schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:09:
[...]

Je kan je afvragen hoe nuttig dat is als het spel pixel-graphics gebruikt :P
De pixels zijn nu nog meer vierkant :D

Maar even serieus, de graphics zien er hierdoor scherper uit. Dit doordat elke pixel die in de game wordt getoond 1 op 1 past op de pixels van je 4K tv zonder dat er gebruik wordt gemaakt van upscaling.

Er is hierdoor geen blurring aanwezig in vergelijking met wanneer je deze game op een andere console zou spelen op een 4K tv.

Zie video uit mijn voorgaande post vanaf 06:22 voor meer uitleg O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:10
bram1984 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 22:05:
[...]

"Dark Souls achtige" games zijn doorgaans ook niet heel bijzonder, tenzij de developer FROM Software heet. En zij hebben zowel Bloodborne als de Souls games gemaakt.

Het moet je ding zijn, maar als je van pure gameplay, het gevoel van beter worden, overweldigende euforie, steeds een stukje verder komen, diepe mysterieuze lore en de meest krankzinnig bedachte vijanden en bazen houdt, is er niks beters te krijgen.
Dankjewel! De game blijft ook doorgaans langskomen in de sale. Liefst heb ik hem toch een op een schijfje. Is de goty editie dan een betere keuze?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jazeker!
De DLC is erg sterk (letterlijk en figuurlijk) en zeker de moeite waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
ralph075 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:46:
[...]

Die verkoop ik. Voor twee verkochte, defecte controllers kan ik één nieuwe controller terugkopen (met €10 bijleggen).
Of je repareert de controllers zelf ;) Just done; had een defecte controller (2e hands) liggen. Geen idee wat er mis mee was, opengemaakt bleek de flat kabel van de voeding te missen.. Juh dan gaat ie niet aan, dus via aliexpress/ebay een flatkabel gescoord. Flatkabel bevestigd, voilá! Controller werkt weer.

Vervolgens alle knoppen even getest, R2 knop reageerde niet altijd. Wederom controller open; onderliggende plastic lag er deels af en de vorige eigenaar had volgens mij heel hard zitten rammen met dat ding waardoor een aantal tandjes breed waren uitgezet. Hierdoor was de knop niet ver genoeg in te duwen. Plastic terug op zijn plaats en stukje plastic afgeschuurd en voilá! Controller werkt weer 100%. Alhoewel, tijdens de het terugplaatsen van de powerchip bleef het LEDje in mijn handen achter :9 Geen solderbout thuis, dan maar geen licht geven de controller >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:37
Aenea schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:52:
[...]
Welke interne en externe HD gebruik je voor je PS4 nu?

[ Voor 23% gewijzigd door Merdera op 16-08-2017 16:53 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!
twowheeler schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:35:
[...]

Dankjewel! De game blijft ook doorgaans langskomen in de sale. Liefst heb ik hem toch een op een schijfje. Is de goty editie dan een betere keuze?
Absoluut. De vetste wapens zitten in de DLC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
beyazz06 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:43:
[...]

Of je repareert de controllers zelf ;) Just done; had een defecte controller (2e hands) liggen. Geen idee wat er mis mee was, opengemaakt bleek de flat kabel van de voeding te missen.. Juh dan gaat ie niet aan, dus via aliexpress/ebay een flatkabel gescoord. Flatkabel bevestigd, voilá! Controller werkt weer.

Vervolgens alle knoppen even getest, R2 knop reageerde niet altijd. Wederom controller open; onderliggende plastic lag er deels af en de vorige eigenaar had volgens mij heel hard zitten rammen met dat ding waardoor een aantal tandjes breed waren uitgezet. Hierdoor was de knop niet ver genoeg in te duwen. Plastic terug op zijn plaats en stukje plastic afgeschuurd en voilá! Controller werkt weer 100%. Alhoewel, tijdens de het terugplaatsen van de powerchip bleef het LEDje in mijn handen achter :9 Geen solderbout thuis, dan maar geen licht geven de controller >:)
Deed ik in het verleden ook, maar ik koos nu voor gemak :)
Had bovendien een controller teveel, dus 2 kapotte omruilen voor 1 nieuwe vond ik een prima deal :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:31
poor Leno schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:21:
[...]

Wij zeulen gewoon de PS mee, om naast elkaar te spelen :D
En maar schreeuwen in die headsets zeker? :+ :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
_O- NEE HET IS GVD NIET EERLIJK!!!! HOE KAN DIT NOU VERDOMME!!!

(kleine greep uit het assortiment van Leno) :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 19:06

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Laten we het netjes houden heren ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:17
-SaveMe- schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:05:
[...]

Gewoon de interne schijf vervangen. Heb de mijne vervangen door een 2 TB SSHD. Krijg je nog iets snellere laadtijden ook :)
Ik ben ook van plan mijn de interne schijf te vervangen. Volgens jou is dus een SSHD de beste optie? Welke model heb je trouwens genomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
Pakhtun schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:14:
[...]

Ik ben ook van plan mijn de interne schijf te vervangen. Volgens jou is dus een SSHD de beste optie? Welke model heb je trouwens genomen?
Meeste snelheidswinst is een SSD. SSHD verbetring is echt minimaal. Zijnzat video's over op YT te vinden :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pakhtun schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:14:
[...]

Ik heb deze genomen: pricewatch: Seagate Firecuda Compute, 2TB

oa getest met The Witcher 3 en levert de beste prijs/prestatie verhouding. Niet zo snel als een SSD, maar toch vaak seconden sneller dan de stock drive.

[Video: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-is-it-worth-upgrading-your-ps4-with-an-ssd]

EDIT
Geen idee waarom hij de video niet direct laat zien, maar slechts een link ? :?

[ Voor 29% gewijzigd door -SaveMe- op 16-08-2017 22:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Eerste beelden uit Planet of the Apes: Last Frontier (verwacht in de herfst van 2017).
Je speelt zowel met de apen als de mensen en je keuzes zullen een invloed hebben op wie leeft en sterft. Qua gameplay lijkt het zo te zien erg op een interactieve film à la Until Dawn, de game die recent deel uitmaakte van het gratis PS Plus-aanbod. Afhankelijk van je beslissingen zijn er dus meerdere eindes mogelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Tweakmans op 17-08-2017 00:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aenea
Merdera schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:53:
[...]

Welke interne en externe HD gebruik je voor je PS4 nu?
De redelijk bekende 2TB intern is de enige van 9.5mm die er in past van Seagate/Samsung.

De externe die ik heb is de 4TB WD Elements.

• ThaBEN
Tweakmans schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 00:09:
Eerste beelden uit Planet of the Apes: Last Frontier (verwacht in de herfst van 2017).
Je speelt zowel met de apen als de mensen en je keuzes zullen een invloed hebben op wie leeft en sterft. Qua gameplay lijkt het zo te zien erg op een interactieve film à la Until Dawn, de game die recent deel uitmaakte van het gratis PS Plus-aanbod. Afhankelijk van je beslissingen zijn er dus meerdere eindes mogelijk.

[video]
[video]
Dit is voor mij een must-buy! De films zijn zo ontzettend goed en ik hou van filmische games waarin je keuzes kan maken zoals in Untill Dawn / Telltale games. Laat maar komen _/-\o_

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Zijn die films goed? heb ooit de eerste in de bios gezien maar die vond ik echt tenenkrommend. Maar ja bij 'pratende' apen haak ik eigenlijk al af :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:02:
Zijn die films goed? heb ooit de eerste in de bios gezien maar die vond ik echt tenenkrommend. Maar ja bij 'pratende' apen haak ik eigenlijk al af :+
De eerste twee waren echt geweldig (vooral 2), maar onlangs laatste deel in de bios gezien en die was echt zo slecht, zo standaard...

En ik hou ook niet van Telltale games, dus hier word ik niet warm van ...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:55
Gisteravond Sonic Mania uitgespeeld! Nu nog alle Chaos Emeralds halen, maar dat is best moeilijk. Ik heb er pas 3...
Het is wel een mooie game, prachtige animaties en er zitten een paar leuke gadgets in de levels.
Ik ben voorlopig nog niet klaar met spelen, eerst met Sonic en Tails alle Chaos Emeralds halen en daarna de game nog een paar keer uitspelen met alleen Sonic, dan met Tails en daarna met Knuckles. En dan natuurlijk ook met alle Chaos Emeralds. Poeh, ik ben nog wel even bezig met deze game, maar dat is absoluut geen straf, integendeel ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 19:29

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Gisteren een jaar PS+ verlenging + Batman: Return to Arkham gekregen van de gf O+ voor m'n verjaardag :)

NOG meer voor de giga backlog 8)7 :P

[ Voor 8% gewijzigd door BlackEyedAngel op 17-08-2017 10:12 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Sonicfreak schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:03:
Gisteravond Sonic Mania uitgespeeld! Nu nog alle Chaos Emeralds halen, maar dat is best moeilijk. Ik heb er pas 3...
Het is wel een mooie game, prachtige animaties en er zitten een paar leuke gadgets in de levels.
Ik ben voorlopig nog niet klaar met spelen, eerst met Sonic en Tails alle Chaos Emeralds halen en daarna de game nog een paar keer uitspelen met alleen Sonic, dan met Tails en daarna met Knuckles. En dan natuurlijk ook met alle Chaos Emeralds. Poeh, ik ben nog wel even bezig met deze game, maar dat is absoluut geen straf, integendeel ;)
Je doet je naam eer aan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 16-09 08:45
klopt het dat de ps4 pro snel heet word ? ik hoor mn ps4 pro totaal niet tijdens fifa 17 maar hij word wel aardig warm , in bf1 hoor je de fan een beetje maar niet storend . maar vaak al binnen 30 minuten is de ps4 aardig warm .

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
De non pro wordt ook warm. Vooral wanneer je de console in een kast hebt staan waarbij er minder ventilatie is. Mijn tv meubel is zo gesloten dat ik mijn Ps4 Pro op een tafeltje ervoor zet omdat hij anders oververhit raakt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:24
Mijn pro wordt ook heet en begint bij sommige games te blazen alsof het een föhn is. Bij andere games weer niet. Keer met de stofzuiger er doorheen denk ik. Ik zet meestal het geluid gewoon wat harder en ga door met mijn leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Ik raak mijn Pro nooit aan, weet dus niet of die warm wordt. Maar dat blazen... daar heb ik tot nu toe nog geen last van gehad. Hij staat in een open kast met bovenop de PS4 ook nog de oude PS3. Blijkbaar is dit geen probleem.

Make music, not war

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:33
Iemand hier die mee doet aan de beta?

PS4 firmware 5.00 beta begint vandaag en dit is er nieuw

Ik vind het niet echt spannende nieuwe features of verbeteringen, maar ja :)

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
Maichel schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:23:

Nog geen berichtje gehad van Sony erover zoals voorgaande keren. En inderdaad, niet echt grote dingen. Wel is de vriendenlijst indeling wel zo handig. Is meer wat ik verwachtte toen van Favourites....

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 19:29

BlackEyedAngel

Just a decent guy

heb de mail gekregen, maar ben vanavond pas laat thuis :{ De features vind ik niet echt iets waar ikzelf wat aan heb, hoop meer op performance verbeteringen :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Maichel
Ik gebruik best vaak Share Play (om samen te poolen :P ). Als de ene wel de beta firmware gebruikt en de andere niet dan werkt Share Play niet (althans, zo was het bij de vorige betas steeds) dus ik skip 'm ook mooi ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
If you know anyone who’d also like to take part in this Beta Trial, we’re offering two additional voucher codes you can share with friends – letting you try out all the new features together.

A code for a friend:
CMJG N4N5 RPKG

A code for another friend:
LP76 N2N4 7KPP

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Krijg net de mail en ben toevallig vrij. Zo maar ff installeren.

Het is m'n eerst FW-beta, dus ik ben benieuwd!

Edit: heb nog twee codes. DM me maar. Geen nieuwe accounts.

[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 17-08-2017 15:43 ]

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 16:16
Heb zojuist ook een invite ontvangen, zo maar even installeren dan.. :)

En mocht iemand ook nog interesse hebben:
If you know anyone who’d also like to take part in this Beta Trial, we’re offering two additional voucher codes you can share with friends – letting you try out all the new features together.

CAL8 46NT 2JMJ

[ Voor 69% gewijzigd door Daniel221 op 17-08-2017 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:52
Onderste code heb ik gebruikt, thnx hiervoor! :D
Even testen op de Pro. :) :)

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik ben ook uitgenodigd om deel te nemen aan de beta.
Ik heb ook nog twee codes. Stuur maar een DM :)

• Conscience NL
  • Laatst online: 13:25
Jup, hier ook ontvangen. En nog een code over:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 27% gewijzigd door Conscience NL op 17-08-2017 16:02 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Jackal131
  • Laatst online: 15:58

Krijg je voor iedere beta een nieuwe uitnodiging?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Maichel
Jackal131 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:56:
[...]

Krijg je voor iedere beta een nieuwe uitnodiging?
Ja, moet je steeds weer inschrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

DoctorV64

Cosmopoliet

Conscience NL schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:54:
Jup, hier ook ontvangen. En nog een code over:

***members only***
Ik ben toch benieuwd naar de verbeteringen, heb deze code gebruikt.
Thanks!

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik ben inmiddels de Bèta aan het installeren:
Twee codes over: gebruikt!

[ Voor 35% gewijzigd door Mrjraider op 17-08-2017 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Mrjraider schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:15:
Twee codes over:

***members only***

***members only***
2de gebruikt, thanks dude.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
1 groot verschil met deze nieuwe beta is als ik in mijn map met games zit en ik van links naar rechts of andersom ga snel, dit nu super smooth gaat ipv met vorige fw waar dit met haperingen ging en plaatjes van de cover van games niet lade etc.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Mrjraider
  • Niet online
Eerste gezicht:
Prima update, smooth (Gewone PS4) en nog geen rare dingen tegen gekomen zo 1.2...3 :)
Ik kwam er ook achter dat je de kleur van de PopUp meldingen weer kan wijzigen naar Zwart. Ik vind dat persoonlijk mooier staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:26
Mrjraider schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:15:
Twee codes over:

***members only***
Gebruikt, thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
Oeh en eindelijk systeemtijd in quickmenu!! Erg handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:18

s0kkie

Cowabunga

Iemand nog een code over toevallig? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:44:
Oeh en eindelijk systeemtijd in quickmenu!! Erg handig.
Hoe bedoel je? Gewoon de klok?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
het gewoon "laden" binnen Playstation, waar je dan de iconen van de controller ziet draaien (vierkantje, kruisje, rondje, driehoekje) duurt nog steeds onnodig lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
poor Leno schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:51:
[...]

Hoe bedoel je? Gewoon de klok?
Jup je ziet nu als je quick menu opent de tijd was voorheen niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Is die family setting nu ook al verwerkt? Voor de kids en mij klinkt dat het meest boeiende aan deze update. Iemand nog een code dan check ik dat zelf even

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
s0kkie schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:45:
Iemand nog een code over toevallig? :P
Members only: title

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 30-08 11:04
Thanks! Bovenste is gebruikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voordat ik een soort wormhole creëer en daarmee onbedoeld de ondergang van de planeet inluid, weet iemand wat er gebeurt als ik op mijn secundaire PS4 een save van een EU store game naar de cloud upload en deze vervolgens op mijn primaire PS4 weer download, waar dezelfde game op staat, maar dan uit de US store? Kan dat gewoon? Of kun je zowel de EU versie als de US versie van een game op hetzelfde systeem hebben staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
[quote]Flitzer schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 18:01:
[...]

***members only***
[/quote
Voor wie nog een code voor de beta zoekt:
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
bram1984 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 18:07:
Voordat ik een soort wormhole creëer en daarmee onbedoeld de ondergang van de planeet inluid, weet iemand wat er gebeurt als ik op mijn secundaire PS4 een save van een EU store game naar de cloud upload en deze vervolgens op mijn primaire PS4 weer download, waar dezelfde game op staat, maar dan uit de US store? Kan dat gewoon? Of kun je zowel de EU versie als de US versie van een game op hetzelfde systeem hebben staan?
Je kunt een EU save niet bij een US game gebruiken. Savegames zijn regiogebonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MelvinW schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 18:09:
[...]

Je kunt een EU save niet bij een US game gebruiken. Savegames zijn regiogebonden.
Ok. Dus als ik die EU save download, dan zie ik 'm simpelweg niet. Maar kun je dan 2 regio versies van dezelfde game op 1 systeem draaien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:24
Voor de liefhebbers.

A code for a friend:
855P HPN7 AJHM

MKRA C7NF GRNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
bram1984 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 18:13:
[...]

Ok. Dus als ik die EU save download, dan zie ik 'm simpelweg niet. Maar kun je dan 2 regio versies van dezelfde game op 1 systeem draaien?
Dat zou gewoon moeten werken, aangezien ze beide een ander Game ID hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Nog twee codes voor de beta software / beta test.

Members only:

Graag even melden wanneer je er 1 gebruikt hebt, wel zo fijn voor de mede-tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MelvinW schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 18:38:
[...]

Dat zou gewoon moeten werken, aangezien ze beide een ander Game ID hebben.
Hmm thanks. Ga ik die EU versie downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• julianfelix
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 23:05
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 18:42:
Nog twee codes voor de beta software / beta test.

***members only***

Graag even melden wanneer je er 1 gebruikt hebt, wel zo fijn voor de mede-tweakers.
Thanks! Ik heb de eerste code gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
is er een website waar ik kan zien welke spellen NIET op de disc zijn uitgebracht voor de ps4/ps3 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 13-09 17:34
SmooK schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 18:29:
Voor de liefhebbers.

A code for a friend:
855P HPN7 AJHM

MKRA C7NF GRNL
Thanks voor de 2e code :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:49:
is er een website waar ik kan zien welke spellen NIET op de disc zijn uitgebracht voor de ps4/ps3 ?
Google is our friend :) Psn reageert heel traag hier, dus geen link naar de store, maar deze:

Wikipedia: List of download-only PlayStation 4 games (A–I)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dennisvz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:21

dennisvz

Intentionally left blank

Voor de geïnteresseerden...

Members only: Nog een paar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

dennisvz schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:40:

***members only***
Bedankt, heb de 2e gebruikt.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:42
dennisvz schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:40:

***members only***
1e gebruikt bedankt
"Voorheen werden dezelfde ‘parental controls’ ingesteld voor alle accounts, nu is dit individueel (inclusief leeftijds adviezen) in te stellen voor elk kind."

Wow, eindelijk !! Het heeft hen slechts 10 jaar gekost om dit bruikbaar te maken 8)7 .
Pagina: 1 ... 97 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!