Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

Exirion

Gadgetfetisjist

BeToBe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:01:
Nou, ik vind ze wel erg gul bij Sony. Van € 29,99 voor €29,99 8)7
[afbeelding]
Die bedragen kloppen sowieso niet. Iemand heeft daar zitten slapen...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BeToBe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:01:
Nou, ik vind ze wel erg gul bij Sony. Van € 29,99 voor €29,99 8)7
[afbeelding]
Beiden zijn naar 19.99 verlaagd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:01:
[...]

Beiden zijn naar 19.99 verlaagd.
Ik zag het. Toch staat het een beetje knullig. Verder is € 19,99 volgens mij wel een prima prijs voor TLOU

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01:34
BeToBe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:03:
[...]

Ik zag het. Toch staat het een beetje knullig. Verder is € 19,99 volgens mij wel een prima prijs voor TLOU
Als je TLOU nog nooit hebt gespeeld is 50 euro nog een goede deal ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

dm-dutchman schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:07:
[...]

Als je TLOU nog nooit hebt gespeeld is 50 euro nog een goede deal ;)
Ik hoor alleen maar goede verhalen over TLOU. Deze aanbieding brengt mij wel aan het twijfelen, maar ik ben bang dat hij achteraan de lijst komt. Er zijn nog zoveel games waar ik aan moet beginnen...

Daarnaast heb ik nog altijd liever fysiek de CD dan een download.

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exirion schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 00:21:
Met de aanbiedingen van nu:
- Limbo en Inside samen EUR 8.99
- The Witness voor EUR 8.44

Heb je veel lol van :)
Die Limbo/INSIDE bundel is sowieso een no-brainer. Echt briljante sfeervolle games, vooral INSIDE was ik echt van onder de indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BeToBe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:03:
[...]

Haha, precies. Het staat knullig, maar belangrijker, het klopt gewoon niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Gerucht: De PS4 5.0 update richt zich op 1080p 60fps Twitch streaming > Eurogamer

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Leuk dat de opvolger van Myst / Riven nu naar de PS4 komt!!!

Obduction wordt weer eentje voor in mijn wannahave lijst. :)
Myst... die heb ik lang, lang geleden gekocht en gespeeld. De grafische kwaliteit was voor die tijd erg goed.

Iemand de pc versie al gespeeld?

Make music, not war

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:43
Jasphur schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:21:
Gerucht: De PS4 5.0 update richt zich op 1080p 60fps Twitch streaming > Eurogamer
Eerste details PS4 firmware 5.00 bekend

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:07
-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:20:
[video]Zijn er hier mensen die in Augustus Everybody's Golf gaan halen?
Ik denk het wel :)
Net even wat video's zitten bekijken en het lijkt me wel grappig. Ook doet het me een beetje denken aan de vele uren die ik in GTA V heb gegolft :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
dvdkiwi schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:56:
[...]

Net even wat video's zitten bekijken en het lijkt me wel grappig. Ook doet het me een beetje denken aan de vele uren die ik in GTA V heb gegolft :P
Wat was dat golfen een heerlijke onderbreking in GTA V :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01:34
Jasphur schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:10:
[...]

Wat was dat golfen een heerlijke onderbreking in GTA V :D
Gisteravond heb ik party modus van flatout 4 gespeeld, daar kun je ook heerlijk in golfen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

Batman bijna voltooid! Moet nog de Riddler challenges gaan doen (en de expansion games). Sommige zijn behoorlijk pittig zeg. Tot het frustrerende toe soms. Dan maar even laten en op naar de volgende uit de lijst.

Mejor así

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:21:
Die streaming vind ik niet zo interessant. Als ouder ben ik echter wel zeer benieuwd hoe Master/Sub-Accounts gaan veranderen. Dat hele systeem van sub-accounts en parental controls is zo ongelooflijk brak, op zowel PS3 als PS4. Heb nu al schrik dat ze van het ene brakke systeem gaan overschakelen naar het andere brakke systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:14
Twixie schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 19:38:
[...]

Die streaming vind ik niet zo interessant. Als ouder ben ik echter wel zeer benieuwd hoe Master/Sub-Accounts gaan veranderen. Dat hele systeem van sub-accounts en parental controls is zo ongelooflijk brak, op zowel PS3 als PS4. Heb nu al schrik dat ze van het ene brakke systeem gaan overschakelen naar het andere brakke systeem.
Dan gaan we er in ieder geval niet op achteruit. Maar ik hoop dat het beter word!

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:56:
[...]

Leuk om eens met wat GoTters een balletje te slaan! :9

[ Voor 6% gewijzigd door -SaveMe- op 11-08-2017 01:02 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:20:
[video]Zijn er hier mensen die in Augustus Everybody's Golf gaan halen?
Erg veel gespeeld op de PS VITA en de PS3. Ik moet zeggen dat ik graphics erg matig vind voor de PS4.

Zojuist de BETA toegangscode voor Call Of Duty: WWII ontvangen, binnenkort van start. Ik ben benieuwd wat Activision en Sledge Hammer Games er van gemaakt hebben. Ik hoop dat het eindelijk weer een complete game is en niet dat alle leuke dingen in de DLC zitten.

[ Voor 40% gewijzigd door Jumpman op 11-08-2017 11:07 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jumpman schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:03:
Zojuist de BETA toegangscode voor Call Of Duty: WWII ontvangen, binnenkort van start. Ik ben benieuwd wat Activision en Sledge Hammer Games er van gemaakt hebben. Ik hoop dat het eindelijk weer een complete game is en niet dat alle leuke dingen in de DLC zitten.
Hmmm je kan mijn inziens een hoop over CoD zeggen, maar niet dat je weinig content voor je geld krijgt. Er zit een singleplayer, multiplayer en co-op gedeelte in en jaarlijks krijg je een stuk of 4 map packs als DLC waarbij je kan kiezen of je die wel of niet koopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:50
-SaveMe- schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:59:
[...]

Leuk om eens met wat GoTters een balletje te slaan! :9

[video]
https://www.base.com/buy/...530d86ae65fa8fafd2dfe9f9a

Voor wie niet meer dan €30 voor zo'n game over heeft ;) Je zal niet op de dag van release binnen hebben natuurlijk. Heb er zelf weer zin in hoor al is het vooral voor de avonden dat ik vrienden over de vloer heb. Al die frustratie is heerlijk dan.

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 11-08-2017 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:06:
[...]

Hmmm je kan mijn inziens een hoop over CoD zeggen, maar niet dat je weinig content voor je geld krijgt. Er zit een singleplayer, multiplayer en co-op gedeelte in en jaarlijks krijg je een stuk of 4 map packs als DLC waarbij je kan kiezen of je die wel of niet koopt.
Van de laatste releases heb ik alleen de Single Player gespeeld, en die van vorig jaar al niet eens meer. Ook al is het verhaal misschien aardig, ik ben helemaal klaar met die futuristische setting, dus over geslagen. COD: Black Ops 3 heb ik bij de release voor heel weinig kunnen kopen, anders had ik die ook al niet meer gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jumpman schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:14:
[...]

Van de laatste releases heb ik alleen de Single Player gespeeld, en die van vorig jaar al niet eens meer. Ook al is het verhaal misschien aardig, ik ben helemaal klaar met die futuristische setting, dus over geslagen. COD: Black Ops 3 heb ik bij de release voor heel weinig kunnen kopen, anders had ik die ook al niet meer gehad.
Ik ben er ook wel klaar mee, hoewel de singleplayer van Infinite Warfare echt episch vet is. Dat is geen CoD meer, maar gewoon een hele vette sci-fi shooter met dikke space dogfights in een straaljager. Die ga ik zeker nog een paar keer spelen.

Los daarvan kun je nog steeds niet ontkennen dat het aan content niet ontbreekt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

Exirion

Gadgetfetisjist

En toch.... ik wil gewoon een Warhawk op de PS4 :(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:25
Jumpman schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:03:
[...]

Erg veel gespeeld op de PS VITA en de PS3. Ik moet zeggen dat ik graphics erg matig vind voor de PS4.

Wees gerust, je kan zelfs prijzen winnen door anderen loot boxes te zien openen. 8)7

http://www.kotaku.co.uk/2...ng-others-open-loot-boxes

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:27:
[...]

Los daarvan kun je nog steeds niet ontkennen dat het aan content niet ontbreekt. :)
Waar heb ik gezegd dat er te weinig content in zit?

Ik vind dat de leuke Multi Player en Co-op levels altijd in de DLC zitten de laatste jaren (voor vier keer € 12,49/14,99).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jumpman schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:51:
[...]

Waar heb ik gezegd dat er te weinig content in zit?

Ik vind dat de leuke Multi Player en Co-op levels altijd in de DLC zitten de laatste jaren (voor vier keer € 12,49/14,99).
Dan heb ik je wellicht niet goed begrepen. Uit onderstaande zin maak ik op dat je de game niet compleet (genoeg) vindt. Dat staat los van of je de DLC wel of niet leuk vindt, denk ik dan. Ik bedoel te zeggen: er zijn weinig andere games die zoveel uren content voor 5/6 tientjes bieden. Zelfs niet nadat hun gehele DLC traject is uitgerold.
k hoop dat het eindelijk weer een complete game is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zo... Just Crash 3 maar weer verwijderd. Jammer van dat 10tje aan season pass maar bij elke speel sessie crasht de boel minimaal 1 keer :W daaag... op naar een andere game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:12
Laatste tijd erg genoten van Uncharted 4 (ook al is die Nathan een sukkel van een karakter). Ook van Journey. Terwijl ik wacht op de release van de nieuwe PES ga ik denk die Limbo/Inside combi halen. Vind Netflix en YouTube ook fijn kijken via de console maar was er maar een kleine OLED tv beschikbaar zeg.

Inventaris

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:38
nwnc schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:35:
Laatste tijd erg genoten van Uncharted 4 (ook al is die Nathan een sukkel van een karakter). Ook van Journey. Terwijl ik wacht op de release van de nieuwe PES ga ik denk die Limbo/Inside combi halen. Vind Netflix en YouTube ook fijn kijken via de console maar was er maar een kleine OLED tv beschikbaar zeg.
Pas op met wat je hier oprakelt... :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mrjraider schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:22:
Zo... Just Crash 3 maar weer verwijderd. Jammer van dat 10tje aan season pass maar bij elke speel sessie crasht de boel minimaal 1 keer :W daaag... op naar een andere game.
Nou, behalve het connection issue probleem. (zet gewoon ff mn internet connectie uit)
Is is bij mij na misschien 15 uur spelen nog maar 1 keer vastgelopen.

Ik vind hem wel erg leuk moet ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
M a r c o schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:53:
[...]

Nou, behalve het connection issue probleem. (zet gewoon ff mn internet connectie uit)
Is is bij mij na misschien 15 uur spelen nog maar 1 keer vastgelopen.

Ik vind hem wel erg leuk moet ik zeggen.
Laatste 2 dagen heb ik geen last meer gehad van de connection lost problemen. Crashes heb ik hier gelukkig helemaal geen last van gehad.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vandaag Cities Skyline binnengekregen voor de PS4. Leuke afwisseling tussen al het schiet en race geweld als je het mij zou vragen.

Ook werkt de besturing erg innovatief en heb ik tijdens mijn eerste speelsessie de muis eigenlijk niet gemist.

Aanrader als je maar een klein beetje van een city builder houd als je het mij vraagt :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:07
Ik was toch zo positief over Uncharted 4 toen ik begon, nu wil ik af en toe de CD doormidden breken.

Supertof Crushing difficulty voor eerste playthrough |:( Bij andere 3 was het niet echt een uitdaging, maar zit bij level 20 en heb bijna al mijn haren uit mijn hoofd getrokken. Er moet echt niemand bij Naughty Dog zijn geweest die het hele spel op die moeilijkheidsgraad zelf heeft gespeeld. Gaat nergens meer over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:50
Albinoraptor schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:05:
Ik was toch zo positief over Uncharted 4 toen ik begon, nu wil ik af en toe de CD doormidden breken.

Supertof Crushing difficulty voor eerste playthrough |:( Bij andere 3 was het niet echt een uitdaging, maar zit bij level 20 en heb bijna al mijn haren uit mijn hoofd getrokken. Er moet echt niemand bij Naughty Dog zijn geweest die het hele spel op die moeilijkheidsgraad zelf heeft gespeeld. Gaat nergens meer over.
Kan je het niet tussendoor terug zetten dan of krijg je er een slappe van als je het niet op crushing speelt? Lijkt mij de frustratie totaal niet waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Albinoraptor schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:05:

Yep, chapter 20 was echt heel kut.
Beakzz schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:48:
[...]

Kan je het niet tussendoor terug zetten dan of krijg je er een slappe van als je het niet op crushing speelt? Lijkt mij de frustratie totaal niet waard.
Dan krijg je de trophy voor crushing niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Ari Gold schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:44:
[...]

En wat kan je met zo'n trophy ? Heb me nooit met dat trophy gebeuren bezig gehouden dus ik heb geen flauw idee wat je er aan hebt.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:07
Beakzz schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:48:
[...]

:D

Ja dat vraag ik me ook altijd af als ik me weer loop te ergeren. Maar heeft niet zoveel met Trophy te maken, maar eigenlijk omdat ik zowat alle games op moeilijkste moeilijkheidsgraad speel.

Is vaak tenminste uitdaging, want veel games op normal zijn gewoon te simpel.
Maar duidelijk niet bij Naughty Dog, had zelfde probleem met Last of Us.

Ik vind dat moeilijkheidsgraad moet liggen aan skills die je kan masteren, niet aan dat je ook enorm geluk moet hebben/lopen cheesen om iets haalbaar te maken.

Maar goed heb hem natuurlijk nu al tot 20 gehaald, zaten al sommige stukken waar je |:( van gaat, maar goed om nou zo dicht bij einde moeilijkheidsgraad veranderen, gaat er bij mij niet in. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 10:04
Donstil schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:54:
Vandaag Cities Skyline binnengekregen voor de PS4. Leuke afwisseling tussen al het schiet en race geweld als je het mij zou vragen.
Mag ik vragen hoe de framerate zich gedraagt? Het spel heeft op de pc nogal de neiging bij grotere steden de framerate te laten inzakken. :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ward3112 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:36:
[...]

Mag ik vragen hoe de framerate zich gedraagt? Het spel heeft op de pc nogal de neiging bij grotere steden de framerate te laten inzakken. :'(
Ik ben eigenlijk nog niet ver genoeg om daar iets zinnigs over te zeggen.
Ik bouw eerst een succesvol dorpje. Dan groeit dat vanzelf langzaam verder.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ari Gold schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:44:
Kan later met modificaties :)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:27
Hellblade is trouwens een aanrader. d:)b Jammer dat de game zo weinig gepromoot wordt.

Shikata ga nai.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04:37

PBP

Donstil schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:54:

Ook werkt de besturing erg innovatief en heb ik tijdens mijn eerste speelsessie de muis eigenlijk niet gemist.

Aanrader als je maar een klein beetje van een city builder houd als je het mij vraagt :)
Heb de game ook sinds gister. Werkt inderdaad verassend goed met een controller. Heb de PC versie ook veel gespeeld. Was een beetje bang dat het omslachtig zou worden met een controller, maar werkt prima. Nog geen moment de muis gemist. Een dikke aanrader als je van dit soort type games houd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Albinoraptor schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:25:
[...]

:D

Ja dat vraag ik me ook altijd af als ik me weer loop te ergeren. Maar heeft niet zoveel met Trophy te maken, maar eigenlijk omdat ik zowat alle games op moeilijkste moeilijkheidsgraad speel.

Is vaak tenminste uitdaging, want veel games op normal zijn gewoon te simpel.
Maar duidelijk niet bij Naughty Dog, had zelfde probleem met Last of Us.

Ik vind dat moeilijkheidsgraad moet liggen aan skills die je kan masteren, niet aan dat je ook enorm geluk moet hebben/lopen cheesen om iets haalbaar te maken.

Maar goed heb hem natuurlijk nu al tot 20 gehaald, zaten al sommige stukken waar je |:( van gaat, maar goed om nou zo dicht bij einde moeilijkheidsgraad veranderen, gaat er bij mij niet in. 8)7
Zit je vast bij die gasten met machine geweren en snipers (onderaan bij die oude schepen)?
Dat is het lastigste stukje van het hele spel denk ik.
Wat bij mij werkte is links achter het muurtje/stuk boot? gaan staan waar ze je in het begin lang niet kunnen raken. Die machine geweer gasten komen dan naar je toe, en de sniper dude heb je weinig last van. Dan de eerste gast met machine geweer mollen met granaten. Telkens iets voor hem neergooien. Eventueel de 2e ook, alleen kom je dan granaten te kort. Maar dan is hij wel zn helm kwijt en dan een headhot maken. Dan een van hun geweren pakken en de rest afknallen (je kunt als je snel bent ook de 2e machine geweer dude hierme neerknallen maar ik vond dat lastiger).

Succes, daarna speelt het spel weer lekker, dus even doorbijten.

Edit:
Kleine toevoeging.
(Edit 2, het werd een grote toevoeging :+ ).
Ik vond het spel zelf wat tegenvallen na 1,2 & 3 die ik allen geweldig vond. Het leek meer op TLOU met Uncharted sfeertje/verhaalje ofzo. Ik weer niet, het speelt/voelt anders dan de rest. Kan het niet echt goed verwoorden. Slecht is hij zeker niet, maar er mist wat. Kan komen omdat Amy niet heeft meegewerkt aan U4, geen idee, maar ik vond het jammer.
Het zag er wel top uit met 4k + HDR op mn Oled tv.

Ach, nu lekker klooien met Just Couse 3, nog geen vastlopers gehad (ps4 pro). Online wel uitgeschakeld omdat ik gek werd van de foutmeldingen. Vond het eerst een matig spel (teveel over de top), maar begin me er toch wel mee te vermaken met alles slopen haha.
Net ook 3 spellen in de summersale gekocht, de nieuwste Tomb Raider, the last Guardian en Horizon Zero Dawn. Vooral die laatste ben ik erg benieuwd naar dankzij alle verhalen, hoewel het mijn genre niet is.
Maar dat had ik ook met TLoU en dat is nu mn nr1 beste game ooit geworden, en heeft voor mij Metal Gear Solid (1 en 3) van de troon gestoten.
Maar Horizon bewaar ik nog even als ik het geduld kan opbrengen, want anders valt de rest misschien tegen whaha.

Ps ik heb de PS4 nog niet zo lang, vandaar dat ik deze must have games allemaal nog niet had.

[ Voor 26% gewijzigd door Mud.Starrr op 14-08-2017 00:00 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Vermaak me al een paar avonden met JC3 toffe titel voor de PS+ collectie.

Game crasht hier ook 1x per speelsessie... Altijd redelijk in het begin, ik heb het idee dat de game niet goed tegen de standby modus kan.

Maar de game geeft weer dezelfde voldoening, het blijft leuk om een dorp/stad over te nemen door veel shit kapot te maken :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Prima spel inderdaad, zou m zelf niet direct kopen maar vanuit de PS+ een goede toevoeging.
Hier en daar inderdaad wat instabiel, maar de 'horrorverhalen' over crashes en de framerate etc. vallen allemaal wel mee.

Alleen regelmatig foutmeldingen met inloggen, workaround is dan om de internettoegang uit te zetten. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Bloodborne...wow. Wat een ontzettend frustrerend, maar vooral sfeervol en actierijk spel, al in jaren niet zo genoten. Ja, je bent de eerste avond spelen aan het vloeken maar daarna kom je in een soort 'flow'. Very nice.

Daarnaast nog Battlefield 1 (MP) en wat kleine indie-games; ik vermaak me prima met mijn PRO :). Eerste console in 12 jaar tijd, maar wat voor een!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
dutchgio schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:09:
Prima spel inderdaad, zou m zelf niet direct kopen maar vanuit de PS+ een goede toevoeging.
Hier en daar inderdaad wat instabiel, maar de 'horrorverhalen' over crashes en de framerate etc. vallen allemaal wel mee.

Alleen regelmatig foutmeldingen met inloggen, workaround is dan om de internettoegang uit te zetten. :)
Volgens mij zijn er een aantal updates geweest die de performance problemen grotendeels hebben opgelost. Heb zelf nog niet veel framedrops gehad.

En inderdaad geen spel wat ik zou kopen, omdat er genoeg ander aanbod is. Destijds was JC2 ook via PS+ en daar heb ik ook aardig wat uurtjes in zitten in dat opzicht is de game best 20-30 euro waard.

Er is iig geen andere open world game die meer uitnodigt tot "aankloten" en lekker mayhem aanrichten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:52
Oke prima dan zoek ik even verder op het forum, twijfel idd over de Pro of de Slim.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:11
Altijd maar die reacties over hoe moeilijk Bloodborne is...
Deze gast speelt het gewoon met z'n Dance Pad. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tweakmans schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:18:
Altijd maar die reacties over hoe moeilijk Bloodborne is...
Deze gast speelt het gewoon met z'n Dance Pad. :P

[video]
Nou @bram1984 daar ga je, hop doen :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Haha wat een baas. Nu is Cleric wel een hele makkelijke baas, maar toch. :P :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:23

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Respect _/-\o_

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chaoss schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 01:05:
Vermaak me al een paar avonden met JC3 toffe titel voor de PS+ collectie.

Game crasht hier ook 1x per speelsessie... Altijd redelijk in het begin, ik heb het idee dat de game niet goed tegen de standby modus kan.

Maar de game geeft weer dezelfde voldoening, het blijft leuk om een dorp/stad over te nemen door veel shit kapot te maken :P
Merkte het pas ook toen ac freedom cry zat te mekkeren dat ie rest modus niet ondersteunde :) :)
Bedacht me toen pas weer dat dat toen die games uitkwamen die functie nog niet eens bestond.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik vind Bloodborne geen ene reet aan :P.

Heb het paar keer geprobeerd, maar kwam totaal niet ver haha. Die controls en alles is voor mij zo onlogisch. Het is niet mijn spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grudgie schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:43:
Ik vind Bloodborne geen ene reet aan :P.

Heb het paar keer geprobeerd, maar kwam totaal niet ver haha. Die controls en alles is voor mij zo onlogisch. Het is niet mijn spel.
Kwestie van goed worden.

De controls zijn wat mij betreft prima eigenlijk. Ik was er zo aan gewend. Wat vind je niet logisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:57
Ik heb ook niks met Bloodborne of de Souls games. Niet mijn kopje thee. Ben zelf weer eens bezig met Fallout 4. Hoewel ik het toch wel een teleurstellende game vond (nog wel) pak ik er om de zoveel tijd nog weleens naar terug. Even lekker 'wanderen'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

bram1984 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:04:
[...]

Kwestie van goed worden.

De controls zijn wat mij betreft prima eigenlijk. Ik was er zo aan gewend. Wat vind je niet logisch?
Het is zolang geleden dat ik het heb gespeeld dat ik het nu niet meer weet. Maar wat ik nog wel beetje weet dat ik niet normaal een gevecht kon aangaan ofzo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 08:02
Vanavond is het zo ver! Na al die tijd..SONIC MANIA!!!!

De reviewsites zijn ook nog eens positief!

Nu eerst werken:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grudgie schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:07:
[...]

Het is zolang geleden dat ik het heb gespeeld dat ik het nu niet meer weet. Maar wat ik nog wel beetje weet dat ik niet normaal een gevecht kon aangaan ofzo.
Ik zou haast zeggen dat het aan jezelf ligt. Rondje om te dodgen en de shoulder buttons om aan te vallen, waardoor je de rechter stick vrij hebt voor de camera (die je overigens niet nodig hebt als je een enemy locked). Ik zou niet weten hoe je dat logischer/beter zou kunnen indelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 20:16
@Qweridee Is die alleen in de store te koop, of ook op disc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Ik werd laatst positief verrast door de demo van GhostRecon wildlands. Had even niets te doen en heb me toch wel vermaakt, toch maar een 2e handsje opgepikt om nog eens even goed te verkennen.
Wel het idee dat het al gauw meer van hetzelfde gaat worden maar voor een paar aanvullende uurtjes, vind het wel een goed idee om ook achteraf nog een demo uit te brengen anders had ik hier in ieder geval nooit meer naar om gekeken.

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gisteren met 50% korting toch nog maar eens TLOU remastered gekocht, blijft een pareltje van een game. Zeker op een OLED met al die donkere scenes. PS4 heeft het er blijkbaar we zwaar mee, want hij stijgt bijna op als ik die game speel haha

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 19:08
TLOU is echt een goede game qua verhaal en sfeer. Ik werd er echt ingezogen.

Momenteel nog met Nioh bezig, en bevalt goed zover. Ergens rond level 60 nu. In het verleden geen souls games gespeeld, maar ik moet zeggen dat het qua moeilijkheidsgraad nog wel mee valt. Ik had erger verwacht :). Al kosten sommige boss fights wel 20+ pogingen, maar het werkt niet frustrerend.

Daarna bloodborne maar eens proberen. Ik hoor wisselende geluiden over de moeilijkheidsgraad vs Nioh erover. Sommigen vinden het moeilijker, anderen weer eenvoudiger. We shall see.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:55
tiguan schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:28:
Alleen digitaal in de store dus niet fysiek op disc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
tiguan schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:28:
Alleen als download, er is een collectors editie, maar daar zit een downloadcode in! En kan hem nergens krijgen helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sonicfreak schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:13:
[...]

Alleen digitaal in de store dus niet fysiek op disc.
Jammer genoeg wel ja, hopelijk komt er ook ooit een fysiek exemplaar. Maargoed, SonicMania is zooooo goed! de sfeer, animaties, muziek, echt een project waar veel aandacht en liefde in zit.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sonicfreak
Qweridee schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:14:
[...]

Alleen als download, er is een collectors editie, maar daar zit een downloadcode in! En kan hem nergens krijgen helaas.
Op amazon.co.uk kun je de Collectors Edition nog kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tiguan
@Qweridee Jammer, ik zag idd ergens een artikel dat ze eerst aankijken hoe goed dit verkoopt, voordat ze gaan beslissen om er een disc versie van te maken. Ik koop 'm dan ook wel digitaal. Te leuk om te laten liggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 07:26
Uncharted: The Lost Legacy perskit staat al op eBay :9~

http://www.ebay.com/itm/U...XCLUSIVE-NEW/232448452663

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Holy shit. Dat is vroeg.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Word pas de 21ste verzonden :P En het is in het Duits :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 15-08-2017 12:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
Nou, ben gisteren begonnen met Until Dawn maar het kan me maar niet boeien. Misschien is het een generatiekloof ding maar de jumpscares vind ik suf en het taalgebruik van de karakters is vreselijk. Speel het nu maar door zonder geluid terwijl ik op mijn tweede scherm (PS4 staat aangesloten op mijn hoofdscherm van mijn desktop) een serie of film op heb staan. Verder kies ik consequent altijd de linker optie. Als ik hier doorheen ben maar Life is Strange proberen.
Eerst GoT, dan Walking Dead, nu Until Dawn en dan Life is Strange en dan ben ik wel weer even klaar met loopsimulators.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tweakmans
@Vrijdag Even uit nieuwsgierigheid: Als je de game zo saai en vreselijk vindt, waarom speel je 'm dan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Nou ik dacht hetzelfde. Dat klinkt wel als werken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tweakmans schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:31:
@Vrijdag Even uit nieuwsgierigheid: Als je de game zo saai en vreselijk vindt, waarom speel je 'm dan? :)
Inderdaad zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Tweakmans schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:31:
Ja, dat zat ik mezelf dus ook af te vragen. Het komt door mijn enorme backlog. Daar staan zó ontzettend veel spellen in (de PS3 meegeteld) dat ik me er nu maar gewoon doorheen worstel. Dus als het even kan gewoon op easy de campaign door. UD is echter meer een soort interactieve horrorfilm en hoewel ik dat soort films doorgaans wel kan waarderen werd ik gewoon kriegel van het taalgebruik, te hoog "dude-bro-like-whatever" gehalte en daardoor kan ik me niet met de karakters identificeren.

Ach, andere spellen speel ik dan wel voor mijn plezier :P
Tom schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:41:
Omdat je hoopt dat het je op een gegeven moment wel 'pakt'? :P
Bij series moet je soms ook even door de eerste paar afleveringen heen om wat feeling te krijgen met de acteurs, setting, verhaal op gang laten komen etc.

Ik heb trouwens hetzelfde bij Until Dawn.. speel het af en toe maar binnen een half uur gaat het weer uit, het weet mij ook niet zo te boeien.
Ik heb het geprobeerd maar het "pakt" me helaas niet. Ook de Telltale GoT vond ik niks aan en hoewel ik het eerste seizoen van TWD op de X360 fantastisch vond, kon ik mijn aandacht hier toch niet bij houden.

Met series heb ik minder geduld trouwens. Als ik de eerste twee/drie afleveringen niks vind kijk ik het niet verder. Lang leve Netflix trouwens :P

[ Voor 34% gewijzigd door Vrijdag op 15-08-2017 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Omdat je hoopt dat het je op een gegeven moment wel 'pakt'? :P
Bij series moet je soms ook even door de eerste paar afleveringen heen om wat feeling te krijgen met de acteurs, setting, verhaal op gang laten komen etc.

Ik heb trouwens hetzelfde bij Until Dawn.. speel het af en toe maar binnen een half uur gaat het weer uit, het weet mij ook niet zo te boeien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Vrijdag schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:41:
Ja, dat zat ik mezelf dus ook af te vragen. Het komt door mijn enorme backlog. Daar staan zó ontzettend veel spellen in (de PS3 meegeteld) dat ik me er nu maar gewoon doorheen worstel. Dus als het even kan gewoon op easy de campaign door. UD is echter meer een soort interactieve horrorfilm en hoewel ik dat soort films doorgaans wel kan waarderen werd ik gewoon kriegel van het taalgebruik, te hoog "dude-bro-like-whatever" gehalte en daardoor kan ik me niet met de karakters identificeren.

Ach, andere spellen speel ik dan wel voor mijn plezier :P
Ik zou net denken dat je de game sneller links laat liggen als je zo ontzettend veel andere games in je backlog hebt. Je hebt gelijk dat de game soms een hoog tienergehalte heeft. Van die typisch Amerikaanse figuren die in elke zin een verwijzing naar seks willen stoppen. Geen idee of de makers het zo bedoelden, maar ik beschouwde het vooral als een parodie op al die clichés uit horrorfilms. Ik ben wel een paar keer écht geschrokken, maar dat kwam wellicht omdat ik wél met geluid speelde.

Goed doorzettingsvermogen heb je, maar om je situatie in een ander voorbeeld te plaatsen: Als ik voetbal saai en vreselijk zou vinden, zou ik niet tegen mijn zin aan een potje meedoen... Zelfs niet als ik ondertussen naar muziek zou luisteren en consequent de bal naar links zou trappen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 18-09 16:57
Vrijdag schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:13:
Nou, ben gisteren begonnen met Until Dawn maar het kan me maar niet boeien.
Zelfde hier. Ik vind het helemaal niks. Maar ja, gegeven paard en zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:30
Vrijdag schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:13:
Nou, ben gisteren begonnen met Until Dawn maar het kan me maar niet boeien. Misschien is het een generatiekloof ding maar de jumpscares vind ik suf en het taalgebruik van de karakters is vreselijk. Speel het nu maar door zonder geluid terwijl ik op mijn tweede scherm (PS4 staat aangesloten op mijn hoofdscherm van mijn desktop) een serie of film op heb staan. Verder kies ik consequent altijd de linker optie. Als ik hier doorheen ben maar Life is Strange proberen.
Eerst GoT, dan Walking Dead, nu Until Dawn en dan Life is Strange en dan ben ik wel weer even klaar met loopsimulators.
Jij bent een game barbaar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:41:
[...]

Ja, dat zat ik mezelf dus ook af te vragen. Het komt door mijn enorme backlog. Daar staan zó ontzettend veel spellen in (de PS3 meegeteld) dat ik me er nu maar gewoon doorheen worstel. Dus als het even kan gewoon op easy de campaign door.
Je kunt een game ook gewoon schrappen van je backlog ... ? O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 17-09 18:55

ddZ

Qweridee schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 07:44:
Vanavond is het zo ver! Na al die tijd..SONIC MANIA!!!!

De reviewsites zijn ook nog eens positief!

Nu eerst werken:(
Ik heb het al lekker kunnen spelen en Sonic Mania is voor mij persoonlijk de enige echte opvolger van Sonic 3 (& Knuckles).. Prachtige pixelart graphics, supercreatief en mooi leveldesign met tig verwijzingen naar voorgaande Sonic & Sega titels, idem voor de 'oude' (remixed) levels... En dan heb ik het nog niet eens over de soundtrack gehad..

Voor mij is €19,99 dan ook geen geld, had het duurder verwacht..

[ Voor 4% gewijzigd door ddZ op 15-08-2017 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Nee, ik ben gewoon iemand met chronisch tijd tekort :P
-SaveMe- schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:21:
[...]

Je kunt een game ook gewoon schrappen van je backlog ... ? O-)
Ja. Maar neen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 15:10
Ben toch wel benieuwd naar Bloodborne. Ik heb in een ver verleden wel een keer een dark souls achtige game geprobeerd, maar vond dat echt niks aan. In hoeverre is Bloodborne daarmee te vergelijken? En the GOTY editie is een betere keus?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
Ben weer hellemaal into no mans sky.
Wat een geniale game weer. Laatste update is geniaal.
Laatste keer gespeeld was begin 2017.
Maar damn tis weer hellemaal hot right now.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qweridee
ddZ schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:59:
[...]

Ik heb het al lekker kunnen spelen en Sonic Mania is voor mij persoonlijk de enige echte opvolger van Sonic 3 (& Knuckles).. Prachtige pixelart graphics, supercreatief en mooi leveldesign met tig verwijzingen naar voorgaande Sonic & Sega titels, idem voor de 'oude' (remixed) levels... En dan heb ik het nog niet eens over de soundtrack gehad..

Voor mij is €19,99 dan ook geen geld, had het duurder verwacht..
Ben nu ook al even bezig en vind het een heerlijke game om te spelen, ziet er inderdaad erg goed uit, de soundtrack is inderdaad heerlijk!(ookal moest ik van vriendin lief de koptelefoon toch maar even opzetten! Vermaak me er prima mee en hoop er nog vele uren in te steken!

Ben alleen niet zo goed in de Chaos Emerald levels merk ik;)

€19.99 zeker waard, zit af en toe met een glimlach te spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vandaag 2Dark Limited Edition binnen wat het totaal op 126 fysieke titels in de collectie brengt, gaat lekker :)

Moet 'm nog spelen, vooralsnog bezig met GoW Ascension op de PS3 en Cities: Skyline. Ook leuk om even tussendoor te doen. Verder tweemaal Night Trap besteld via Limited Run, heb de Mega CD versie ook maar ik kan de pixels vrijwel letterlijk tellen...leuk spel dus een remaster is op zijn plaats :)

Jammer dat Sonic (nog) niet op disc is verschenen. De Limited Edtion via Amazon is leuk maar inderdaad alleen met downloadcode (en vrijwel uitverkocht + prijzig), dus die laat ik aan me voorbij gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
twowheeler schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:04:
Ben toch wel benieuwd naar Bloodborne. Ik heb in een ver verleden wel een keer een dark souls achtige game geprobeerd, maar vond dat echt niks aan. In hoeverre is Bloodborne daarmee te vergelijken? En the GOTY editie is een betere keus?
"Dark Souls achtige" games zijn doorgaans ook niet heel bijzonder, tenzij de developer FROM Software heet. En zij hebben zowel Bloodborne als de Souls games gemaakt.

Het moet je ding zijn, maar als je van pure gameplay, het gevoel van beter worden, overweldigende euforie, steeds een stukje verder komen, diepe mysterieuze lore en de meest krankzinnig bedachte vijanden en bazen houdt, is er niks beters te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ff Vikings en Rime aangeschaft, samen voor slechts 42,-. Lekker cheap voor twee games die ik nog wilde spelen. Ideaal voor de komende maand :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sonicfreak
Qweridee schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:23:
[...]

Ben nu ook al even bezig en vind het een heerlijke game om te spelen, ziet er inderdaad erg goed uit, de soundtrack is inderdaad heerlijk!(ookal moest ik van vriendin lief de koptelefoon toch maar even opzetten! Vermaak me er prima mee en hoop er nog vele uren in te steken!

Ben alleen niet zo goed in de Chaos Emerald levels merk ik;)

€19.99 zeker waard, zit af en toe met een glimlach te spelen!
Gisteravond de hele avond gespeeld samen met mijn zoontje, hij als Tails en ik als Sonic. Geweldige game gewoon. Af en toe ook wel pittig, vooral de special stages inderdaad, heb nog maar 1 Chaos Emerald :o
Vaak momenten van wauw, zit dat er ook in en van waaat? dat had ik niet verwacht dat dat er ook in zit. Ik zit ook met een glimlach te spelen :*)
Vanavond maar weer verder spelen samen met zoonlief. Als het aan hem had gelegen dan hadden we tot diep in de nacht doorgespeeld totdat we de game uitgespeeld hadden, maar ja een vijfjarige moet op een gegeven moment naar bed ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Damn, weer een grote sale in de PSN store, 80% van m'n wishlist is op het moment in de aanbieding.

Sowieso XCom2, Dirt Rally VR, Deponia en The Book of Unwritten Tales 2 aanschaffen...

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Iemand ervaring met kapotte controllers en retourprocedure? Ik stuur mijne vandaag terug op naar PlayStation en in hun mail staat dat ze streven om binnen 15 werkdagen een nieuwe (of gereviseerde) controller terug te sturen. Dat is drie volle weken, klopt dat met jullie ervaringen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011

Gregory76

Sony PlayStation freak

ilyasse15 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:39:
Iemand ervaring met kapotte controllers en retourprocedure? Ik stuur mijne vandaag terug op naar PlayStation en in hun mail staat dat ze streven om binnen 15 werkdagen een nieuwe (of gereviseerde) controller terug te sturen. Dat is drie volle weken, klopt dat met jullie ervaringen?
Ik heb hier geen ervaring mee. Maar ik heb wel een controller over die je tot die tijd mag lenen, indien nodig en indien je in de buurt zit. PM mij eventueel maar.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:43
ilyasse15 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:39:
3 keer gehad, alle 3 de keren binnen de week retour.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 17-09 18:55

ddZ

Sonicfreak schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:14:
[...]

Gisteravond de hele avond gespeeld samen met mijn zoontje, hij als Tails en ik als Sonic. Geweldige game gewoon. Af en toe ook wel pittig, vooral de special stages inderdaad, heb nog maar 1 Chaos Emerald :o
Vaak momenten van wauw, zit dat er ook in en van waaat? dat had ik niet verwacht dat dat er ook in zit. Ik zit ook met een glimlach te spelen :*)
Vanavond maar weer verder spelen samen met zoonlief. Als het aan hem had gelegen dan hadden we tot diep in de nacht doorgespeeld totdat we de game uitgespeeld hadden, maar ja een vijfjarige moet op een gegeven moment naar bed ;)
Heb ook tig momenten van herkenning gehad. Het maakt de ervaring daardoor ook echt anders als je de 'vorige' delen hebt gespeeld. Sterker nog: ik kan het mezelf heel goed voorstellen, dat iemand dit niets vind. Toen Sonic Mania werd aangekondigd, was er een best grote groep die niet begreep, waarom er pixelart graphics zijn gebruikt..

En volgens mij hebben ze ook een ander retro dingetje toegevoegd: het laat zich wat lastig beschrijven, maar het komt erop neer dat bij de Megadrive/ Genesis bij geluidseffecten (bv. Sonic pakt een ring) de music een stukje audio 'verloor'. Dit lijken ze hier ook erin verwerkt te hebben...

En de special stages zijn idd. aan de pittige kant :o
Daarover gesproken: sommige bosses zijn af en toe ook opvallend moeilijk. Niet Dark Souls like, maar heb al wel eens gehad, dat ik game-over ging (en je dan beide levels opnieuw mag doen).

spoiler:
Apart ook, de manier waarop ze de andere special stages (die van Sonic 3 & Knuckles) erin hebben verwerkt. Ze lopen ook niet, zoals vroeger, op qua moeilijkheidsgraad maar de volgorde is gewoon random :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 15:58
Als long time video game fan, kan ik het niet uitstaan dat ik nooit een sonic game dusdanig leuk gevonden heb om het daadwerkelijk uit te spelen.

Ik ga deze dan ook niet full price halen (ook al is het maar 20 euro) maar ik hou hem zeker met een schuin oog in de gaten. Wel een game die ik dan misschien juist voor de switch haal, lijkt me erg leuk op vakantie.
(wel irritant dat nintendo zijn games vaak duurder maakt en ook maar zelden afprijst).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Heb een vraagje, heb sindskort de ps4 pro. Elke spel die ik wil starten wordt eerst op de hdd geinstalleerd. Hoort dat zo ? Bijv. Uncharted 64gb, tlou 48gb enz. Moet ik een optie uitvinken ? Anders kan ik net zo goed downloaden ipv dvdtje denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
ddZ schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Heb ook tig momenten van herkenning gehad. Het maakt de ervaring daardoor ook echt anders als je de 'vorige' delen hebt gespeeld. Sterker nog: ik kan het mezelf heel goed voorstellen, dat iemand dit niets vind. Toen Sonic Mania werd aangekondigd, was er een best grote groep die niet begreep, waarom er pixelart graphics zijn gebruikt..

En volgens mij hebben ze ook een ander retro dingetje toegevoegd: het laat zich wat lastig beschrijven, maar het komt erop neer dat bij de Megadrive/ Genesis bij geluidseffecten (bv. Sonic pakt een ring) de music een stukje audio 'verloor'. Dit lijken ze hier ook erin verwerkt te hebben...

En de special stages zijn idd. aan de pittige kant :o
Daarover gesproken: sommige bosses zijn af en toe ook opvallend moeilijk. Niet Dark Souls like, maar heb al wel eens gehad, dat ik game-over ging (en je dan beide levels opnieuw mag doen).
Heel herkenbaar, dat sommige bazen best moeilijk zijn. Ik heb ook al een paar keer een game over scherm gezien en ik ben wel aardig goed in Sonic games (zoals je van mijn nickname mag verwachten ;) ), maar bij Sonic Mania moet je soms een andere tactiek toepassen om een baas te verslaan. En dat is soms een beetje trial and error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
lennox-06 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:50:
Heb een vraagje, heb sindskort de ps4 pro. Elke spel die ik wil starten wordt eerst op de hdd geinstalleerd. Hoort dat zo ? Bijv. Uncharted 64gb, tlou 48gb enz. Moet ik een optie uitvinken ? Anders kan ik net zo goed downloaden ipv dvdtje denk ik dan.
Jup. Elk spel word geïnstalleerd op je PS4. Dit was al zo bij de PS3 :) Op de Blu-ray (geen dvdtje meer) staan allemaal pakketjes deze worden op je HDD gezet en uitgepakt. Zo kan de game o.a. veel sneller laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
Bij de PS3 volgens mij niet hoor (niet het hele spel iig), anders zat m'n 40GB schijf echt binnen no time vol.

[ Voor 12% gewijzigd door tiguan op 16-08-2017 12:00 ]

Pagina: 1 ... 96 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!