lennox-06 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:32:
Optimalisatie betekent alles. Ik was er een beetje klaar mee met die high-end kaarten die ik om de 10 maanden deed aanschaffen waarvoor ik spellen met slechte optimalisatie terugkreeg. Stop die 980 in een ps4 met benodigde optimalisaties en geen een pc kan er tegen op.
Tja maar die optimalisatie is er niet altijd. Just Cause 3 en Rocket League (games die ik toevallig op beide platforms heb) draaien echt veel strakker op mijn pc. Op beide platforms heb je wel games met slechte optimalisatie.
Met een goede bureaustoel, een 34 inch ultrawide curved monitor en een PS4 controller kies ik toch steeds vaker om te gamen op de pc aangezien ik daar veel lekkerder zit en meer in de game zit. In de "mancave" heb ik geen ongewenst daglicht en geen vriendin die er door heen lult

en dat wint het wel van een bank op 5 meter van de TV af ondanks dat deze groot genoeg is. Kan er wel weer een stoel neerzetten, maar ik ben een beetje klaar met dat heen en weer gesleep
Baal er ook echt van dat de PS4(pro) geen ultrawide 1440 ondersteunt en waarschijnlijk ook nooit zal doen. Het voelt nu echt minder aan om naar de PS4 over te schakelen. Nu blijft een pc voor mij altijd een must aangezien ik vooral fan ben van strategy ganes, citybuilders en race simulators dus misschien dat ik dan vanzelf wat meer accepteer, maar ik heb weinig problemen met drivers en al die randzaken die diehard console gamers altijd als nadeel opnoemen. Ik denk er nu ook serieus over na om mijn 2e PS4 te verkopen aangezien ik het deze generatie niet meer zie gebeuren dat de PS4 mijn main gameplatform wordt. Zelfs de Switch staat nu vaker aan.
Dit is verder geen bash naar de PS4 of zo, want ik vind het helemaal geen slechte console. Het is gewoon dat ik nu even een andere interesse heb wat betreft genre, deze console cyclus bij mij geen wow gevoel geeft en de exclusives van Sony me momenteel gewoon niet weten te boeien. Met de release van Everybody's golf zal de PS4 wel weer overuren draaien
[
Voor 9% gewijzigd door
Beakzz op 09-08-2017 12:52
]