Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

P.E.No.1 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:54:
[...]

Dat jij een grote slaapkamer hebt wil niet zeggen dat iedereen het heeft..bij mij is de afstand 2,5 m naar de tv...
Ik heb juist helemaal geen grote slaapkamer. Ik heb misschien 1.5 meter tussen m'n voeteneind en de muur, nog kleiner en het bed zou klem tussen de muren staan.

als je 2.5M hebt vanaf je hoofd richting de de muur bij je voeteneind, uitgaande van standaard lengte van 2.10 voor een bed betekend dat dat je nog 40cm hebt tussen je bed en je muur .. dat lijkt me ERG krap.

[ Voor 20% gewijzigd door Aaargh! op 07-08-2017 14:01 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaargh! schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:44:
[...]

Echt niet, op de slaapkamer is de kijkafstand over het algemeen groter dan in je woonkamer (omdat je ligt ipv zit) waardoor je daar juist een veel grotere TV nodig hebt. In m'n woonkamer zit ik 3m van een 65" scherm, op m'n slaapkamer zit ik zo'n 4.5m van de muur af, dus als ik daar een TV zou ophangen zou ik toch echt flink groter moeten dan 65"
Nogal kort door de bocht natuurlijk. Omdat het bij jou zo is, is dit over het algemeen ook zo? Ik lig in mijn slaapkamer echt veel dichter bij de TV dan in de woonkamer (overigens lig ik zelf voornamelijk ook gewoon op mijn bank, dus what's the difference?). Ik denk eerder dat de meeste woonkamers stukken groter zijn dan slaapkamers, dus juist andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

bram1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:08:Ik denk eerder dat de meeste woonkamers stukken groter zijn dan slaapkamers, dus juist andersom.
Het gaat natuurlijk niet om hoe groot je kamer is maar hoe ver je bank van de TV staat. Een bank kan je dichter bij een TV zetten dan een bed. Ja, tuurlijk kan je je bank ook 5m van je TV zetten maar dan moet je met een verrekijker TV kijken of een 150" TV kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aaargh! schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:14:
[...]

Het gaat natuurlijk niet om hoe groot je kamer is maar hoe ver je bank van de TV staat. Een bank kan je dichter bij een TV zetten dan een bed. Ja, tuurlijk kan je je bank ook 5m van je TV zetten maar dan moet je met een verrekijker TV kijken of een 150" TV kopen.
:?

Ik zit op dik 4 meter met een 50 inch, zonder verrekijker. Gaat prima hoor. Hoe kom je erbij dat je op 5 meter een 150 inch TV nodig hebt?

En als ik op mijn bank lig met de voetjes op de salontafel, dan heb ik nog steeds net zoveel afstand nodig als met mijn bed. Het maakt echt geen ene reet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:16
bram1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:34:
[...]

Ik zit op dik 4 meter met een 50 inch, zonder verrekijker. Gaat prima hoor. Hoe kom je erbij dat je op 5 meter een 150 inch TV nodig hebt?

En als ik op mijn bank lig met de voetjes op de salontafel, dan heb ik nog steeds net zoveel afstand nodig als met mijn bed. Het maakt echt geen ene reet uit.
Tussen dat t gaat en beleving zit een groot verschil. Zit op 3.5 meter van een 55" full hd. Zou ik nu een 4k kopen dan moet het zeker 65" zijn. Zelfs dan vraag ik me af of ik het 4k effect dan al zie maar alles is waarschijnlijk toch 4k zodra ik aan een nieuwe tv toe ben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
En wat speelt men tegenwoordig nog op een PS4? Ik krijg het idee dat mensen meer bezig zijn met de optimale kijkhoek op tv op de zolderkamer om 7 uur 's-avonds waarbij het af en toe kan regenen zolang ik de individuele pixel maar niet kan zien als ik te snel met m'n ogen knipper.

Zelf speel ik Alienation. Vermaak me er erg goed mee moet ik zeggen. Veel actie en veel effecten. Gewoon lekker knallen. Wil ook nog eens verder gaan met Life is Strange. Heb er nog maar 2 episodes van afgerond. Het verhaal is interessant genoeg om er mee door te gaan. Veel rustiger dan Alienation in ieder geval...

Van de laatste PSPlus games heb ik overigens erg veel zin om Just Cause 3 op te starten. Die heb ik maar aan m'n huidige backlog toegevoegd. Net als Assassin's Creed: Freedom Cry overigens.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:42:
[...]

Tussen dat t gaat en beleving zit een groot verschil. Zit op 3.5 meter van een 55" full hd. Zou ik nu een 4k kopen dan moet het zeker 65" zijn. Zelfs dan vraag ik me af of ik het 4k effect dan al zie maar alles is waarschijnlijk toch 4k zodra ik aan een nieuwe tv toe ben.
Helemaal mee eens. In mijn gameroom zit ik op 1 meter van een 50 inch af. :Y)

De volgende TV beneden wordt een relatief eenvoudige 4K TV, maar dan wel eentje die minstens 65 inch groot is (bij voorkeur 75). Maar die haal ik pas als mijn zoon (2) iets ouder is. Die zit er nog wel eens met zijn klauwen aan en nu hebben we een plasma en die is daar wel prima tegen bestand, maar een LED is toch andere koek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Afgelopen dagen erg weinig tijd gehad om spellen te spelen maar JC3 en GTAV zijn
momenteel nog wel te games-to-play voor mij. Fifa 16 & 17 heb ik ook nog liggen
(beide 1 keer gespeelt) maar dat is niet mijn ding. Ik bak er niks van, mijn mannetjes
rennen telkens de verkeerde kant op bij cruciale momenten. Ben er te onhandig voor :'(
Driveclub heb ik nog niet echt tijd in gestoken, is wel een leuk spel trouwens.

Dit allemaal op 1.5 meter afstand van mijn simpele noname, non-4K 32" scherm. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
bram1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:04:
[...]

Helemaal mee eens. In mijn gameroom zit ik op 1 meter van een 50 inch af. :Y)

De volgende TV beneden wordt een relatief eenvoudige 4K TV, maar dan wel eentje die minstens 65 inch groot is (bij voorkeur 75). Maar die haal ik pas als mijn zoon (2) iets ouder is. Die zit er nog wel eens met zijn klauwen aan en nu hebben we een plasma en die is daar wel prima tegen bestand, maar een LED is toch andere koek.
Leuk he die kinderhandjes ;) ik ga voor de beleving ook geregeld dicht op de tv zitten. Heb nu bijna untill dawn uitgespeeld, hou niet van de telltale games maar vind untill dawn erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:10:
[...]

Leuk he die kinderhandjes ;) ik ga voor de beleving ook geregeld dicht op de tv zitten. Heb nu bijna untill dawn uitgespeeld, hou niet van de telltale games maar vind untill dawn erg gaaf.
Het is meer wat hij in zijn handen heeft. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:33

BlackEyedAngel

Just a decent guy

edit: derp

[ Voor 85% gewijzigd door BlackEyedAngel op 07-08-2017 15:20 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:50
MisterMichel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:01:
En wat speelt men tegenwoordig nog op een PS4? Ik krijg het idee dat mensen meer bezig zijn met de optimale kijkhoek op tv op de zolderkamer om 7 uur 's-avonds waarbij het af en toe kan regenen zolang ik de individuele pixel maar niet kan zien als ik te snel met m'n ogen knipper.

Zelf speel ik Alienation. Vermaak me er erg goed mee moet ik zeggen. Veel actie en veel effecten. Gewoon lekker knallen. Wil ook nog eens verder gaan met Life is Strange. Heb er nog maar 2 episodes van afgerond. Het verhaal is interessant genoeg om er mee door te gaan. Veel rustiger dan Alienation in ieder geval...

Van de laatste PSPlus games heb ik overigens erg veel zin om Just Cause 3 op te starten. Die heb ik maar aan m'n huidige backlog toegevoegd. Net als Assassin's Creed: Freedom Cry overigens.
Recent de volgende games gespeeld:
- Horizon Zero Dawn: vermakelijke game, RPG open wereld
- Last of Us (remastered): erg toffe game qua verhaal
- Automata Nier: kon er niet inkomen, dus weer doorverkocht
- Nioh: momenteel mee bezig, speelt lekker weg. Ga wel vaak dood, maar is nog niet frustrerend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
I know maar ik vind dat wel hetzelfde genre. Had dan ook niet verwacht deze leuk te vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Nu ik met PS4 Pro weer discs kan speken, eindelijk kunnen beginnen met Uncharted 4 (had ik al liggen vanaf release day).

Wat een game toch, de visuals maar vooral de animaties en facial animations.
Als ze met zijn 2-en op bank zitten en met elkaar praten, is gewoon zo realistisch en voelen meer als echt aan de emoties dan menig filmscript/geacteerd door acteurs.

Genieten. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

bram1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:34:
[...]

Ik had een 50" TV, en op 3 meter kijkafstand was dat VEEL te klein voor de een aantal spellen. Bijvoorbeeld The Witcher 3, daar is de tekst en de UI onleesbaar klein. Op dik 4 meter zal het spel gewoon onspeelbaar zijn op een 50" schermpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

bram1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:04:
[...]
nu hebben we een plasma en die is daar wel prima tegen bestand, maar een LED is toch andere koek.
Van plasma naar LED is huilen, als je van plasma komt ga dan voor een OLED anders is het een downgrade.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
MisterMichel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:01:

Gisteren de campaign van Trackmania afgerond (moet nog 2 trophies waar een tweede controller voor nodig is) en dan staat die op platinum. Daarna begonnen met Bloodborne, maar dat is nog ff goed erin komen haha.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvd-linden schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:59:
[...]

Gisteren de campaign van Trackmania afgerond (moet nog 2 trophies waar een tweede controller voor nodig is) en dan staat die op platinum. Daarna begonnen met Bloodborne, maar dat is nog ff goed erin komen haha.
Als de platinum van TrackMania gelukt is, is Bloodborne daarna een eitje ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aaargh! schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:44:
[...]

Ik had een 50" TV, en op 3 meter kijkafstand was dat VEEL te klein voor de een aantal spellen. Bijvoorbeeld The Witcher 3, daar is de tekst en de UI onleesbaar klein. Op dik 4 meter zal het spel gewoon onspeelbaar zijn op een 50" schermpje.
Vandaar dat ik een aparte game kamer heb met 50 inch op 1 meter afstand. Ik speel beneden alleen af en toe een casual game of een potje Bloodborne. En dat is echt prima te doen op die afstand.
Aaargh! schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:46:
[...]

Van plasma naar LED is huilen, als je van plasma komt ga dan voor een OLED anders is het een downgrade.
Mwah mijn plasma is niet zo heel bijzonder. Vooral goed als het donker is, maar ik vind mijn LED Sony toch echt veel mooier beeld geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
ralph075 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:04:
[...]

Als de platinum van TrackMania gelukt is, is Bloodborne daarna een eitje ;)
Nja, dat hoop ik wel 8). Ben in het begin van Bloodborne al behoorlijk vaak doodgegaan. Nou is het mijn eerste From Software game, dus moet er echt ff aan wennen. Het zijn beide qua moeilijkheid in ieder geval games die niet te vergelijken zijn met een hoop games die ik speel haha.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

bram1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:06:
[...]
Mwah mijn plasma is niet zo heel bijzonder. Vooral goed als het donker is, maar ik vind mijn LED Sony toch echt veel mooier beeld geven.
Ik vind LCD's niet om aan te gluren. Slechte black-levels is 1 ding, maar backlight bleed, halo's en andere vormen van oneffen verlichting erger ik me kapot aan.

Als het aan mij lag zouden LCD televisies niet verkocht mogen worden omdat de technologie fundamenteel ongeschikt is voor het weergeven van beeld. Ik vind het op het randje van oplichting om ze als TV te verkopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Aaargh! op 07-08-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaargh! schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:17:
[...]

Ik vind LCD's niet om aan te gluren. Slechte black-levels is 1 ding, maar backlight bleed, halo's en andere vormen van oneffen verlichting erger ik me kapot aan.

Als het aan mij lag zouden LCD televisies niet verkocht mogen worden omdat de technologie fundamenteel ongeschikt is voor het weergeven van beeld. Ik vind het op het randje van oplichting om ze als TV te verkopen.
Er zijn zat toestellen die daar geen last van hebben. Ik erger me daar ook aan. Heb zelfs een LG binnen een week weer teruggebracht omdat ik me aan dat soort zaken irriteerde. Mijn Sony heeft daar gelukkig geen last van.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
De Horizon DLC komt op 7 november uit. Zojuist door GG bekendgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

bram1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:21:
[...]

Er zijn zat toestellen die daar geen last van hebben.
Ik heb nog nooit een LCD gezien die geen last had van een vorm van oneffen helderheid. Nu moet ik wel zeggen dat ik hier buitengewoon gevoelig voor lijk te zijn.

Ik ben wel een beetje jaloers op de mensen die het niet zien, die kunnen lekker voor weinig geld een joekel van een LCD kopen terwijl ik me scheel betaal om een beetje goed beeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

bram1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:25:
De Horizon DLC komt op 7 november uit. Zojuist door GG bekendgemaakt.
Beters. Vraag me af of er reviews komen vooraf, wil eigenlijk wel wat reviews / gameplay zien voordat ik 'm aanschaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aaargh! schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:26:
[...]

Ik heb nog nooit een LCD gezien die geen last had van een vorm van oneffen helderheid. Nu moet ik wel zeggen dat ik hier buitengewoon gevoelig voor lijk te zijn.

Ik ben wel een beetje jaloers op de mensen die het niet zien, die kunnen lekker voor weinig geld een joekel van een LCD kopen terwijl ik me scheel betaal om een beetje goed beeld te krijgen.
Wel eens van je post editten gehoord? Hoef je ook niet te dubbelposten steeds.

Ik kan me ook niet voorstellen dat jij alle LED TV's die ooit zijn uitgekomen in een donkere huiskamersetting hebt gezien, maar goed. De Sony die ik heb staan geeft een zeer goed beeld in donkere segmenten.
Aaargh! schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:28:
[...]

Beters. Vraag me af of er reviews komen vooraf, wil eigenlijk wel wat reviews / gameplay zien voordat ik 'm aanschaf.
Ik zou niet weten waarom er geen reviews vooraf zouden komen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:49

Exirion

Gadgetfetisjist

Aaargh! schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:17:

Stel je niet zo aan zeg. Ik betwijfel of je ooit een echt goeie LCD TV hebt gezien als ik dit zo lees :O Ik ben een zeikerd met alles wat met beeld en geluid te maken heeft, maar ik zweer na ruim 4 jaar nog steeds bij m'n 60" Samsung 7000-model. Ik overweeg al een tijdje een OLED, maar weer 3 a 4 mille uitgeven is me de kleine verbetering eigenlijk niet waard. In een matig verlichte kamer (Living Colors lampen) is zwart gewoon zwart, de kleuren zijn prima verzadigd en de helderheid onovertroffen. Elke keer dat ik een film kijk of game, valt het me weer op hoe goed het beeld nog altijd is :) Er zal wel een keer een OLED komen, maar ik wacht liever tot die nog wat meer mature zijn. Met name op het gebied van levensduur is nog weinig zekerheid.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Exirion schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:40:
[...]

Stel je niet zo aan zeg. Ik betwijfel of je ooit een echt goeie LCD TV hebt gezien als ik dit zo lees :O Ik ben een zeikerd met alles wat met beeld en geluid te maken heeft, maar ik zweer na ruim 4 jaar nog steeds bij m'n 60" Samsung 7000-model. Ik overweeg al een tijdje een OLED, maar weer 3 a 4 mille uitgeven is me de kleine verbetering eigenlijk niet waard. In een matig verlichte kamer (Living Colors lampen) is zwart gewoon zwart, de kleuren zijn prima verzadigd en de helderheid onovertroffen. Elke keer dat ik een film kijk of game, valt het me weer op hoe goed het beeld nog altijd is :) Er zal wel een keer een OLED komen, maar ik wacht liever tot die nog wat meer mature zijn. Met name op het gebied van levensduur is nog weinig zekerheid.
hear hear. Ondanks mijn dat mijn Samsung niet echt in de A-klasse valt is het voor de kamer waar ik in game prima.

Mijn PS4 pro doet het er uitstekend op haha. Om het maar weer eens over topic onderwerp te hebben. :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

bram1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

Wel eens van je post editten gehoord? Hoef je ook niet te dubbelposten steeds.
Ja, super irritant en onoverzichtelijk, mensen die meerdere mensen quoten in 1 post. Je wordt dan gedwongen elke post in z'n geheel te scannen om te zien op wie er allemaal gereageerd wordt in plaats van dat je alleen de eerste regel hoeft te lezen. Zouden ze moeten verbieden.
Ik kan me ook niet voorstellen dat jij alle LED TV's die ooit zijn uitgekomen in een donkere huiskamersetting hebt gezien, maar goed. De Sony die ik heb staan geeft een zeer goed beeld in donkere segmenten.
Nee, uiteraard niet. Maar ik heb veel LCD's gezien en nog nooit eentje die wel goed was. Als er goeie LCD's bestonden dan had ik er tot nu toe wel eentje tegengekomen.

Let wel: ELKE TV, ongeacht technologie, heeft problemen. Een perfecte TV bestaat helaas niet en ook plasma en OLED schermen hebben ergerlijke issues. De problemen zijn alleen veel minder storend dan die van en LCD.
Ik zou niet weten waarom er geen reviews vooraf zouden komen.
Is dat bij DLC gebruikelijk ? Ben normaliter niet zo van de DLC.

[ Voor 8% gewijzigd door Aaargh! op 07-08-2017 16:53 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

En weer gaat het over TV'S..

Zullen we dit topic ondertussen gaan omdopen in het PS4/TV topic? :F

Of zullen we een keertje de TV discussie in het topic daarvoor houden, want sommige hier hebben echt een plaat voor hun kop.....Meerdere topic warnings geweest... maar dezelfde mensen blijven ermee doorgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Exirion schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:40:
[...]

Stel je niet zo aan zeg. Ik betwijfel of je ooit een echt goeie LCD TV hebt gezien als ik dit zo lees :O
Ik heb nog nooit een 'echt goeie' TV gezien. Met elke TV is wel iets waar je je kapot aan ergert. Op dit moment is OLED het minst ergerlijk.
Ik ben een zeikerd met alles wat met beeld en geluid te maken heeft, maar ik zweer na ruim 4 jaar nog steeds bij m'n 60" Samsung 7000-model. Ik overweeg al een tijdje een OLED, maar weer 3 a 4 mille uitgeven is me de kleine verbetering eigenlijk niet waard.
De verbetering is zeker niet klein, maar helaas is ook OLED niet perfect. Then again, als je al tevreden bent met LCD dan zal OLED helemaal perfect voor je zijn.
Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:55:
Zullen we dit topic ondertussen gaan omdopen in het PS4/TV topic?
Lijkt me een goed idee, maar AFAIK is het niet mogelijk om topic-titels aan te passen, misschien dat een mod dit kan doen ?

Gelieve niet meer te dubbelposten en je laatste post te editten. Er staat net voor niks een melding als je al de laatste poster bent en opnieuw een reactie gaat plaatsen. Ik heb deze keer je laatste twee reacties samengevoegd

[ Voor 25% gewijzigd door Grotman op 07-08-2017 17:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 18-09 10:51
Aaargh! schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:58:
[...]

Lijkt me een goed idee, maar AFAIK is het niet mogelijk om topic-titels aan te passen, misschien dat een mod dit kan doen ?
Iets met sarcasme..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Dat het sarcastisch bedoelt was betekend niet dat het geen goed idee is...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Aaargh! schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:13:
[...]

Dat gaan we niet doen, dit is het PS4-topic en dat is dus ook gewoon het onderwerp van dit topic. Als je het specifiek wilt hebben over welke TV's je geschikt vindt en het onderwerp de TV is, dan graag een topic in het juiste subforum openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Aankomende nacht komt eindelijk HellBlade: Senua's Sacrifice uit :9

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

nergens voor nodig...

[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 08-08-2017 00:30 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 18-09 10:51
Aaargh! schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:13:
[...]

Maar dat is het ook niet. Dit is het PS4 topic. TV's hebben hun eigen gedeelte. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Inmiddels heb ik Song Of The Deep uit. Mooi gemaakt en erg de moeite waard :)

Gisteren zag ik een item op Facebook over QUBE 2 voorbij komen. Nooit van QUBE gehoord, maar na een kwartiertje spelen zat ik er meteen goed in. Als je van Portal en The Talos Principle e.d. houdt dan vind je dit ook leuk. Voor een tientje helemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jasphur schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:58:
[...]

Jup had ik gezien. Maar ik wacht daar toch even de reviews van af. De zeegevechten in Black Flag en Freedom Cry zijn zeer vermakelijk, maar je kan ook aan land. Gewoon om eens af te wisselen.In hoeverre is dat ook bij S&B?

Ik ben bij S&B wel echt benieuwd naar de Single Player want ik game niet online met dit soort dingen haha.
Uit de preview waarnaar ik verwees blijkt al dat er nog maar weinig bekend is over de singleplayer. Er is nog geen releasedatum volgens mij, maar het lijkt me niet dat deze titel dit jaar zal gaan verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zal Deep Down eigenlijk ooit nog uit gaan komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Ik zet dit hier even neer.
Hoor graag jullie meningen :D

Is wel gameplay beeld van de XboxX en een work in progress (wat goed te zien is, want veel grafische foutjes nog).

Wat mij eigenlijk opviel wat ik echt raar vond zijn de HP getalletjes die getoond worden bij de vijand tijdens de gevechten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:09

Oekol

waka waka hey hey

Jasphur schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:32:

Is wel gameplay beeld van de XboxX en een work in progress (wat goed te zien is, want veel grafische foutjes nog).

Wat mij eigenlijk opviel wat ik echt raar vond zijn de HP getalletjes die getoond worden bij de vijand tijdens de gevechten.

[video]
Ziet er cool uit. Nog nooit een assassins gespeeld. Die van deze maand Plus maar eens downloaden. Is die vet?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Leoon. schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:01:
[...]

Ziet er cool uit. Nog nooit een assassins gespeeld. Die van deze maand Plus maar eens downloaden. Is die vet?
De AC voor deze maand is eerder een uitgebreide demo dan een echte game, maar geeft wel een prima beeld van wat je in Black Flag kan. Persoonlijk zou ik eens kijken of je ergens goedkoop AC Black Flag kan krijgen. En die spelen. Overigens is Syndicate ook een prima aanrader met een wat moderner tintje en als graphics je niet zoveel kan schelen pik dan de Eizo Collection op, want dat verhaal is gewoon echt goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Leoon. schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:01:
[...]

Ja, hij is vet, maar laat het niet je complete beeld van Assassin's Creed tekenen. Freedom Cry is eigenlijk een DLC die nu als stand-alone wordt verkocht. Vandaar dat hij ook best 'kort' is qua speeltijd. Het basisspel is Black Flag en die kan ik je echt aanraden!

Edit: Wat hierboven wordt gezegd, dus

[ Voor 3% gewijzigd door BeToBe op 08-08-2017 10:25 ]

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jasphur schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:20:
[...]

De AC voor deze maand is eerder een uitgebreide demo dan een echte game, maar geeft wel een prima beeld van wat je in Black Flag kan. Persoonlijk zou ik eens kijken of je ergens goedkoop AC Black Flag kan krijgen. En die spelen. Overigens is Syndicate ook een prima aanrader met een wat moderner tintje en als graphics je niet zoveel kan schelen pik dan de Eizo Collection op, want dat verhaal is gewoon echt goed.
Ik ben in shock, is het niet het volledige spel?! Ik dacht dat bij PS Plus altijd volledige spellen uitkomen?
BeToBe schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:20:
[...]

Ja, hij is vet, maar laat het niet je complete beeld van Assassin's Creed tekenen. Freedom Cry is eigenlijk een DLC die nu als stand-alone wordt verkocht. Vandaar dat hij ook best 'kort' is qua speeltijd. Het basisspel is Black Flag en die kan ik je echt aanraden!

Edit: Wat hierboven wordt gezegd, dus
Ah check, ik snap m. Hm nou toch leuk om ff mee te pakken.

[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 08-08-2017 10:37 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Leoon. schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:36:
[...]

Ik ben in shock, is het niet het volledige spel?! Ik dacht dat bij PS Plus altijd volledige spellen uitkomen?
Freedom Cry is een volledig spel. Alleen is het een stand alone DLC voor bij AC Black Flag. Het spel op zich heeft zijn eigen verhaallijn van begin tot eind. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:33
Leoon. schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:36:
[...]

Het is stand-alone, geen DLC in de vorm dat je het basis spel moet hebben om deze te kunnen spelen. Dus in die zin is het een "volledig" spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb Just Cause 3 (lijkt me ook vet) en Assassins creed aan mijn bibliotheek toegevoegd, dan kan ik ze altijd downloaden toch? Let's say volgend jaar februari, zijn ze niet meer in de PS plus catalogus voor gratis, maar kan ze alsnog downloaden toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Leoon. schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:57:
Ik heb Just Cause 3 (lijkt me ook vet) en Assassins creed aan mijn bibliotheek toegevoegd, dan kan ik ze altijd downloaden toch? Let's say volgend jaar februari, zijn ze niet meer in de PS plus catalogus voor gratis, maar kan ze alsnog downloaden toch?
Correct, mits je dan nog wel zelf een PS plus abbo hebt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jasphur schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:58:
[...]

Correct, mits je dan nog wel zelf een PS plus abbo hebt :)
Awesome, dat gaat wel lukken, verlengd tot 2019 vanwege die prijs verhoging. Dacht waarom niet, daarna nog maar eens zien of ik veel speel.

Heb ik net Uncharted the collection gekocht, lijken mij nu Just Cause 3 en Assassins ook leuk. En gisteren heb ik Euro Truck Simulator 2 geinstalleerd op mijn laptop. Ik heb zo geen leven en ik weet niet wat ik moet doen met zoveel keuze haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als jij ze hebt "gekocht" en je bent PS Plus lid, kun je ze spelen en downloaden.

Staat ook gewoon letterlijk op de site van PlayStation. Google is je beste vriend.

https://www.playstation.com/nl-nl/explore/playstation-plus/
Maandelijkse games

Ontvang elke maand twee speciaal geselecteerde PS4-games die je mag downloaden en houden zolang je lid bent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:33

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hopelijk komen er voor de deadline van de prijsverhoging nog leuke aanbiedingen voor een jaar PS+ #gierigehollander :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Het enige wat je moet hebben is een actief PS Plus abbo. Als je abbo verlopen is kan je de games niet meer spelen, ook al staan ze al op je systeem.
Je hebt pas weer recht op die games als je je abbo verlengt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:14:
Hopelijk komen er voor de deadline van de prijsverhoging nog leuke aanbiedingen voor een jaar PS+ #gierigehollander :P
Die zijn net geweest dus reken er maar niet te veel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Ari Gold schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:29:
[...]

Maar dat is het ook niet. Dit is het PS4 topic. TV's hebben hun eigen gedeelte. :)
<knip>

Edit Grotman: Dit gaat echt nergens meer over en bij deze gelijk een laatste waarschuwing om ontopic te blijven hier en je aan de geldende regels te houden van dit forum. Je mag uiteraard je eigen forum starten met jouw eigen regels, je feedback plaatsen in dit topic: Feedback op moderatie binnen Spielerij of een discussie starten in Lieve Adjes. Maar tot die tijd heb je je gewoon aan de regels te houden en ontopic te posten.

[ Voor 60% gewijzigd door Grotman op 08-08-2017 13:39 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nee zo werkt het niet en is verder offtopic. Die discusse kun je hier voeren: Feedback op moderatie binnen Spielerij

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Heeft iemand hier de demo van het Gwent kaartenspel al gespeeld? Het lijkt me wel leuk, maar ben bang dat je zonder extra kaarten te kopen (voor echt geld) niet veel kans maakt. Of heb ik het mis?
Ik ga het deze week proberen, ben benieuwd naar de startersdecks en wat dat craften nou precies inhoudt.

Ik was altijd een grote fan van Magic the Gathering en ben wel blij met weer een leuk kaartenspel.

[ Voor 15% gewijzigd door musiman op 08-08-2017 14:24 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:32

Lapras

Ice beam

musiman schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:23:
Heeft iemand hier de demo van het Gwent kaartenspel al gespeeld? Het lijkt me wel leuk, maar ben bang dat je zonder extra kaarten te kopen (voor echt geld) niet veel kans maakt. Of heb ik het mis?
Ik ga het deze week proberen, ben benieuwd naar de startersdecks en wat dat craften nou precies inhoudt.

Ik was altijd een grote fan van Magic the Gathering en ben wel blij met weer een leuk kaartenspel.
Ik heb Gwent niet gespeeld (op een paar potjes in TW3 na), maar je wilt dan wellicht ook Hearthstone overwegen. Daar is een ander topic voor wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Hearthtone is niet op de PS4 toch? Of inmiddels ook?

Gwent is zeker leuk en vooral even proberen!

In TW3 ben ik vrij snel met de verhaallijn stopt omdat ik overal Gwent wilde spelen en kaarten verzamelen.

Ik heb niet het idee dat je een groot nadeel hebt als je niet betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Ik moet Gwent nog eens spelen, je hebt wel Hand of Fate op de PS4, ook een kaartspel maar heel anders, vrij linear en gecombineerd met korte stukken actie. Voor een lage prijs is hij het wel waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:56

Ja, en het is echt tof. Het is ook best anders (beter) dan Gwent in Witcher 3. Het spel is ook vrij genereus met kaarten uitdelen. Als je in een dag 6 rondes wint (dus niet matches, maar losse rondes, elke match heeft 2-3 rondes), krijg je al vier willekeurige kaarten en de vijfde kun je kiezen uit drie andere kaarten. En je wordt gematcht op niveau, dus speel je in het begin tegen het gros die nog niet de beste kaarten hebben. (Overbodige) kaarten kun je millen (weg doen) voor scraps, waarmee je kaarten naar keuze kunt craften.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 12:46
Jasphur schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:32:

[video]
De setting ziet er leuk uit maar de game ziet er dan weer op alle punten verouderd en oninteressant uit. Ik vond Assassins creed altijd erg leuk en verslavend tot en heb alle games tot en met ACIII uitgespeeld. De games zijn echter nooit vernieuwd en niks trekt me dan ook om deze game te spelen. Zelfs AC black flag heb ik geprobeerd maar deze trok me al vrij snel niet meer na de zoveelste 'volg deze persoon stiekem' missie. De animaties in deze trailer zien er hetzelfde uit als de eerste AC, net als de gameplay. Ik had gehoopt op een complete overhaul nadat ze een jaar er tussenuit waren geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik hoop ook dat veel zaken (zoals de hooiberg en het vuur) nog placeholders zijn ofzo, want ik schrok best wel van het grafische niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
sjaakvandertak schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:50:
[...]

De setting ziet er leuk uit maar de game ziet er dan weer op alle punten verouderd en oninteressant uit. Ik vond Assassins creed altijd erg leuk en verslavend tot en heb alle games tot en met ACIII uitgespeeld. De games zijn echter nooit vernieuwd en niks trekt me dan ook om deze game te spelen. Zelfs AC black flag heb ik geprobeerd maar deze trok me al vrij snel niet meer na de zoveelste 'volg deze persoon stiekem' missie. De animaties in deze trailer zien er hetzelfde uit als de eerste AC, net als de gameplay. Ik had gehoopt op een complete overhaul nadat ze een jaar er tussenuit waren geweest.
Hoewel ik het zeker met je eens ben mbt de hoeveelheid dezelfde soort missies, kan het mij om de een of andere reden bij een AC game niet zoveel schelen. Beetje vergelijkbaar met games als Uncharted, elke game een paar innovatieve veranderingen (zoals granaat terug gooien) maar blijven vaak dezelfde platform/puzzel opdrachten hebben. Het stoort mij niet zolang het maar goed is uitgewerkt en ik niet op een oneerlijke manier dood ga. Ik verwacht dat daar het jaartje 'rust' in is gaan zitten. Of ja verwacht, ik hoop het.

Wat de animaties en graphics in deze gameplaybeelden betreft: het is een work in progress. Dus er kan nog veel veranderen. Plus dit is maar een deel van een missie van een volledige game, wie weet wat voor nieuwe dingen er verder in de game verwerkt zitten. Dit is dus niet het eindresultaat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:32

Lapras

Ice beam

Waar ik Unity wel prima vond, heb ik me echt door Syndicate heen geworsteld. Uiteindelijk koop ik ze altijd wel ergens een keer in een sale, maar echt goed zijn ze nooit. Op Black Flag na. Die was leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lapras schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:21:
Waar ik Unity wel prima vond, heb ik me echt door Syndicate heen geworsteld. Uiteindelijk koop ik ze altijd wel ergens een keer in een sale, maar echt goed zijn ze nooit. Op Black Flag na. Die was leuk.
Ik heb Unity na een paar uur aan de kant gegooid en verkocht. Kon echt niet door alle bugs en pop-in heen kijken. De game was destijds ook redelijk verpest door alle shit die je met een ubi account moest doen/halen.

Syndicate vond ik persoonlijk veel vermakelijker, hoewel ik op het einde wel blij was dat het over was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wie heeft rotr alles op ultra/high met een gtx 980ti gespeelt? Ben ik nu de enige die geen verschil merkt met ps4 pro+boost modus+high framerate modus? Ben wel blij dat ik mijn pc heb verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

lennox-06 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:10:
Wie heeft rotr alles op ultra/high met een gtx 980ti gespeelt? Ben ik nu de enige die geen verschil merkt met ps4 pro+boost modus+high framerate modus? Ben wel blij dat ik mijn pc heb verkocht.
Ik heb in vergelijkings video's echt wel verschil gezien.
Overigens wordt boost mode niet gebruikt voor rotr aangezien deze al PS4 pro ondersteuning heeft.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
rajackar schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:36:
[...]

Ik heb in vergelijkings video's echt wel verschil gezien.
Overigens wordt boost mode niet gebruikt voor rotr aangezien deze al PS4 pro ondersteuning heeft.
Nog een maand geleden gespeeld op een 980ti op 1080P 60fps. Ik ervaar geen verschil persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat die 980 wel een aardig kaartje was, maar dat valt dus tegen. De high framerate modus in ROTTR vind ik ronduit lelijk vergeleken met de 4K modus @ locked 30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik heb net een probleempje ervaren, ik had de ps4 in rustmode gezet zodat rotr in de achtergrond kon downloaden. Maar ik kreeg hem niet meer uit zijn rustmode. De oplossingen via internet hielpen niet behalve de powerkabel eruithalen. Is dit iets wat nog wel eens gebeurt ?

Ben nou een beetje bang om hem in rustmode te zetten voortaan. Ik had eerder nooit problemen tot dat ik een achtergrond taak wilde draaien.
bram1984 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:19:
Ik dacht dat die 980 wel een aardig kaartje was, maar dat valt dus tegen. De high framerate modus in ROTTR vind ik ronduit lelijk vergeleken met de 4K modus @ locked 30fps.
Optimalisatie betekent alles. Ik was er een beetje klaar mee met die high-end kaarten die ik om de 10 maanden deed aanschaffen waarvoor ik spellen met slechte optimalisatie terugkreeg. Stop die 980 in een ps4 met benodigde optimalisaties en geen een pc kan er tegen op.

[ Voor 60% gewijzigd door Farabi op 08-08-2017 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:51
lennox-06 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:32:
Stop die 980 in een ps4 met benodigde optimalisaties en geen een pc kan er tegen op.
*standaardriedeltje* jamaar dan mis je de nauwkeurigheid en "de moddingscène" van de peezee!

* Vrijdag blijft lekker zitten :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Zo, net Darksiders 2 uitgespeeld op Deathinitive!! Erg vermakelijke game!

Zaten een paar erg pittige bazen tussen, en ook mob vijanden soms erg lastig. Maar overall was het prima te doen. (Bloodborne ervaring was erg handig) Eindbaas kostte me 3 pogingen en de voorlaatste had ik meteen. Net even NG+ gedaan en op easy gezet. Wat een lachertje is dat haha! Eerste baas lag al na 3 combo's met mijn heavy weapon :P

Ideaal om te rushen door de game en de overige trophies te gaan scoren.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

lennox-06 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:58:
[...]

Nog een maand geleden gespeeld op een 980ti op 1080P 60fps. Ik ervaar geen verschil persoonlijk.
Misschien is het ook maar net hoe precies je kijkt. In zo'n video zie je steeds hetzelfde shot om en om en zie je verschillen in texture filtering en ambient occlusion enzo. Het lijkt me sowieso dat je dat bij gewoon gamen wat minder ziet.
Ik ben ook erg blij met de PS4 pro. Ik heb nog een pc met een 970 staan maar die is meer voor pc exclusives hehe.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
Sinds een paar dagen steeds NAT error tijdens het joinen van een party. Vriend van mij heeft exact hetzelfde probleem. Meer mensen die dit recent toevallig hebben?

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
Kreeg net een mail met verificatiecode terwijl ik niks heb vedaan. Hacker actoef? Moet ik nu ook wat doen? Wachtwoord had ik laatst al veranderd en 2step aangezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

warcow schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 04:57:
Kreeg net een mail met verificatiecode terwijl ik niks heb vedaan. Hacker actoef? Moet ik nu ook wat doen? Wachtwoord had ik laatst al veranderd en 2step aangezet.
Iig niet iets van links in de mail aanklikken...
En voor de veiligheid kan je altijd je wachtwoord aanpassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:17

On_E

Housemusic

Vond het wel ok maar heb liever Hearthstone of Elder Scrolls Legends op de PS4.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Maichel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:00:
Sinds een paar dagen steeds NAT error tijdens het joinen van een party. Vriend van mij heeft exact hetzelfde probleem. Meer mensen die dit recent toevallig hebben?
Vervelend, zeg!

Heb je dit al eens geprobeerd?

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
musiman schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:06:
[...]

Vervelend, zeg!

Heb je dit al eens geprobeerd?
Yes, ook al geprobeerd. Zowel ik als de andere mensen in de party, helaas geen oplossing. Probleem is dat schijnbaar een heleboel mensen dit hebben als je het Googled, maar er is niet "een" oplossing.

Rare is ook dat ik de jaren ervoor (vanaf launch zelfs) deze problemen nooit gehad heb, en er ook niks veranderd is ofzo....weird.

Vanavond maar weer verder puzzelen, maar kut is het wel ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 11-09 22:28
Maichel schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:51:
[...]

Yes, ook al geprobeerd. Zowel ik als de andere mensen in de party, helaas geen oplossing. Probleem is dat schijnbaar een heleboel mensen dit hebben als je het Googled, maar er is niet "een" oplossing.

Rare is ook dat ik de jaren ervoor (vanaf launch zelfs) deze problemen nooit gehad heb, en er ook niks veranderd is ofzo....weird.

Vanavond maar weer verder puzzelen, maar kut is het wel ja.
Heeft je modem/router wellicht een automatische update opgehaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
jaspov schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:18:
[...]

Heeft je modem/router wellicht een automatische update opgehaald?
Dat zal zeker kunnen ja, vanavond dat maar eens checken. Maar ja, mocht dat zo zijn dan schijnt het niet oplosbaar te zijn want alle mogelijke oplossingen die er bestaan heb ik inmiddels geprobeerd.

Router/modem in dit geval is de Ziggo Connect Box.

Vanavond maar weer puzzelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
warcow schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 04:57:
Gelukkig staat 2FA aan en kunnen ze dus niet in je account komen.

Ik zou wel nog een keer je wachtwoord veranderen, want die is dus bekend.
Dat geeft ook aanleiding om dezelfde combinatie bij andere diensten te proberen, want ze weten dat het wachtwoord klopt.

[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 09-08-2017 09:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Iemand Hellblade al geprobeerd? Scoort best goed en het schijnt dat de game er met name op de Pro echt heel erg mooi uitziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gregory76
  • Laatst online: 18:30

Gregory76

Sony PlayStation freak

bram1984 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:44:
Iemand Hellblade al geprobeerd? Scoort best goed en het schijnt dat de game er met name op de Pro echt heel erg mooi uitziet.
Ik heb hem gisteren even gespeeld op mijn Pro. Op zich ziet het er allemaal wel mooi uit, maar bijvoorbeeld het water kan imo mooier. Maar het sfeertje maakt alles goed!

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bukkum
bram1984 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:44:
Net even zitten kijken maar dat karakter beweegt alsof die rent maar loopt. Dat vind ik dan weer zo raar. Daar zou ik de hele tijd op gaan letten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bukkum schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:03:
[...]

Net even zitten kijken maar dat karakter beweegt alsof die rent maar loopt. Dat vind ik dan weer zo raar. Daar zou ik de hele tijd op gaan letten.
Dat karakter beweegt alsof die rent maar loopt? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
dutchgio schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:38:
[...]

Gelukkig staat 2FA aan en kunnen ze dus niet in je account komen.

Ik zou wel nog een keer je wachtwoord veranderen, want die is dus bekend.
Dat geeft ook aanleiding om dezelfde combinatie bij andere diensten te proberen, want ze weten dat het wachtwoord klopt.
Wel apart, misschien dan even al mijn wachtwoorden veranderen. Had namelijk toch wel iets unieks gekozen onlangs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bukkum
bram1984 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:14:
[...]

Dat karakter beweegt alsof die rent maar loopt? :?
De beweging van het lichaam klopt niet met de snelheid van het lopen/joggen vind ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bukkum schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:22:
[...]

De beweging van het lichaam klopt niet met de snelheid van het lopen/joggen vind ik.
Ah zo. Was me nog niet opgevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
lennox-06 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:32:

Optimalisatie betekent alles. Ik was er een beetje klaar mee met die high-end kaarten die ik om de 10 maanden deed aanschaffen waarvoor ik spellen met slechte optimalisatie terugkreeg. Stop die 980 in een ps4 met benodigde optimalisaties en geen een pc kan er tegen op.
Tja maar die optimalisatie is er niet altijd. Just Cause 3 en Rocket League (games die ik toevallig op beide platforms heb) draaien echt veel strakker op mijn pc. Op beide platforms heb je wel games met slechte optimalisatie.

Met een goede bureaustoel, een 34 inch ultrawide curved monitor en een PS4 controller kies ik toch steeds vaker om te gamen op de pc aangezien ik daar veel lekkerder zit en meer in de game zit. In de "mancave" heb ik geen ongewenst daglicht en geen vriendin die er door heen lult :o en dat wint het wel van een bank op 5 meter van de TV af ondanks dat deze groot genoeg is. Kan er wel weer een stoel neerzetten, maar ik ben een beetje klaar met dat heen en weer gesleep :+

Baal er ook echt van dat de PS4(pro) geen ultrawide 1440 ondersteunt en waarschijnlijk ook nooit zal doen. Het voelt nu echt minder aan om naar de PS4 over te schakelen. Nu blijft een pc voor mij altijd een must aangezien ik vooral fan ben van strategy ganes, citybuilders en race simulators dus misschien dat ik dan vanzelf wat meer accepteer, maar ik heb weinig problemen met drivers en al die randzaken die diehard console gamers altijd als nadeel opnoemen. Ik denk er nu ook serieus over na om mijn 2e PS4 te verkopen aangezien ik het deze generatie niet meer zie gebeuren dat de PS4 mijn main gameplatform wordt. Zelfs de Switch staat nu vaker aan.

Dit is verder geen bash naar de PS4 of zo, want ik vind het helemaal geen slechte console. Het is gewoon dat ik nu even een andere interesse heb wat betreft genre, deze console cyclus bij mij geen wow gevoel geeft en de exclusives van Sony me momenteel gewoon niet weten te boeien. Met de release van Everybody's golf zal de PS4 wel weer overuren draaien _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 09-08-2017 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Beakzz Maar je speelt citybuilders, strategy games en race simulators toch niet met een DS4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
bram1984 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:07:
@Beakzz Maar je speelt citybuilders, strategy games en race simulators toch niet met een DS4?
Hehe nee dat is niet aan te raden. Dan is het gewoon muis en toetsenbord en voor de simulators heb ik een aparte opstelling/racerig staan met stuur. Maar genoeg games die wel goed met de DS4 werken voor als ik onderuit gezakt met de voetjes op het bureau wil gamen ;)

Heb wel een Steam controller die het zou moeten kunnen, maar daar heb ik nooit aan kunnen wennen. Een controller zonder thumbsticks voelt incompleet aan voor mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 09-08-2017 13:19 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:49
Beakzz schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:52:
[...]
en dat wint het wel van een bank op 5 meter van de TV af ondanks dat deze groot genoeg is.
5 meter? Dan heb je zowat een 347" tv nodig :D
Lees jij dit topic niet of zo?

:+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
dvdkiwi schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:03:
[...]

5 meter? Dan heb je zowat een 347" tv nodig :D
Lees jij dit topic niet of zo?

:+
:D

PSN id: PENo1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jdebunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2022
Volgens Reddit gaat de PS4 slim + Uncharted bundel permanent in prijsverlaging in de US. Benieuwd of er ook een prijs drop aankomt voor de PS4 pro met al die aankomende bundels.

Gisteren ook Game of Thrones - Telltale editie - uitgepseeld, al bij al wel vermakelijk. Vandaag maar verder timmeren aan Transistor, Uncharted 2, en wat Hustle Kings spelen :)

[ Voor 13% gewijzigd door jdebunt op 09-08-2017 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Met de aanbiedingen van nu:
- Limbo en Inside samen EUR 8.99
- The Witness voor EUR 8.44

Heb je veel lol van :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Nou, ik vind ze wel erg gul bij Sony. Van € 29,99 voor €29,99 8)7
Afbeeldingslocatie: https://s28.postimg.org/jlkxqxp0d/Schermafbeelding_2017-08-10_om_08.01.07.png

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Pagina: 1 ... 95 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!