PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
HZD komt echt nog wel op mijn PS4 pro.
Make music, not war
Lijkt tot nu toe de enige aanbieder. Maar vraag me af of je echt zo vroeg erbij moet zijn
pricewatch: Sony PlayStation 4 Pro 1TB + FIFA 18 Ronaldo Edition Zwart
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Left Behind zit standaard toch gewoon bij TLoU Remastered?dm-dutchman schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:25:
[...]
Edit: Zowel het basisspel als de standalone DLC gekocht.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Eerste (?) gameplay beelden van Life is Strange: Before the storm.
Heb kort geleden Life is Strange gespeeld en vond het echt een geweldige game. Hopelijk wordt deze net zo goed.
[ Voor 4% gewijzigd door paul99 op 03-08-2017 20:03 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Just Crash 3 ?Mrjraider schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:25:
Wauw.. vandaag crasht JC3 nu al voor de derde keer.
Ja zo zou je het spel kunnen noemen ja.... Merk op voorhand een enorme lag en dan de BSOD van "Er is een fout opgetreden in de volgende applicatie......."
Ja klopt, zit daar gewoon bij inVoxalizer schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:59:
[...]
Left Behind zit standaard toch gewoon bij TLoU Remastered?
[ Voor 26% gewijzigd door Mrjraider op 03-08-2017 20:37 ]
Rondje drukken om de cutscene te beëindigenJasphur schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:04:
Heeft er iemand enig idee hoe ik de 'bedankt' cutscenes van de bevrijde slaven in Freedom Cry uit kan zetten?
Just Cause laat ik schieten.
Dus ik heb, buiten Wipeout en Project Cars, voorlopig niks meer te spelen. Het is wachten op GT Sport, AC en Far Cry.
Succes met jullie backlogs
[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 03-08-2017 20:50 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gta 5 verkoopt nog veelste goed om in prijs te laten zakken, volgens mij kopen een groot deel wekelijkse nieuwe ps4 eigenaren de game.
@CT Wel heel apart dat die reviews mordor vergelijkeb met de genoemde game. Mordor kan je namelijk het best vergelijken met de kruizing tussen de batman en assasins creed games.
@Jasphur en inderdaad FF XII maar ook de toekomstige VII remake en Dragon Quest XI zal ik niet gaan missen, genoeg toe doen op de PS4 dacht ik zo
Zelfs Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix heb ik op m'n lijst gezet maar daar weet ik niet zo goed van of het wat is.. ziet er wel geinig uit.
Overigens zal ik Witcher 3 GOTY op jullie aanraden dan iig zeker ook proberen.
Lol, dus je hebt nu idd 2x de DLC. Die zit namelijk al bij Remastered.dm-dutchman schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:25:
[...]
Zoo dat is wel een groot verschil, met name zie je dat goed op bij de schaduwen. Instant buy voor mij
Edit: Zowel het basisspel als de standalone DLC gekocht.
En oh ja, het verhaal van de saga is extreem complex.
[ Voor 6% gewijzigd door Nieuwevolger op 03-08-2017 21:27 ]
Gewoon ff in de netwerk settings van je PS4 het vinkje bij connect to the internet weghalen. Heb je geen last van die verbindingsproblemen.t mac schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:45:
Just Cause is wel echt matig. Bij elke explosie framerate problemen en in elk menu verbindingsproblemen...
Verder speel ik de game zonder noemenswaardige problemen. Nu met de Mech DLC bezig
GamiQ, de game notes app met game maps!
We zijn nu een dikke week verder... En heb m nu op manual staan en het racen gaat inmiddels een stuk beter.dvdkiwi schreef op zondag 23 juli 2017 @ 12:54:
[...]
Het zijn twee totaal verschillende games, niet te vergelijken. Ook niet doen dus
Het is toch wel een erg vermakelijke game. Dus ik kom een heel klein beetje terug op mijn "meh" uitspraak. Hij is best goed!
Edit. En ik heb DTS op mm surround systeem uitgezet en alle kanalen op stereo staan. Klinkt het geluid ook veel beter.
Komend weekend wat meer tijd. Dus weer lekker verder.
[ Voor 16% gewijzigd door Format-C op 03-08-2017 22:18 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Verwijderd
De trailer niet bekeken in verband met mogelijke spoilers, aangezien ik seizoen nog niet heb gespeeld. Er is trouwens een redelijke pre-order deal in de Store.Tweakmans schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 18:33:
Trailer voor de nieuwe Batman: The Enemy Within-game van Telltale:
[video]
Preorder seizoen 2 en krijg seizoen 1 gratis. PS+ leden krijgen bovendien nog 10% korting. (prijs is € 29.99 of € 26.99)
Piraten settings zijn gaafGrudgie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:12:
Sinds paar dagen begonnen met AC: Black Flag en ik vind het een heel vermakelijk leuk spelletje. Normaal heb ik weinig met piraten settings. Maar dit is wel erg leuk.
Oeps... dat heb ik over het hoofd gezien!!!
Kan ik een refund krijgen? Ik ga het Sony vragen.
Make music, not war
Verhalen zijn leuk in de game en de actie verveeld na 20 uur nog steeds niet.
Wel een minpuntje is dat de game voor meerdere consoles is ontwikkeld zoals Vita/PS3/Xbox 360, waardoor je op de PS4 er niet het optimale eruit hebben kunnen halen.
Al met al een van de leukste games die ik heb gespeeld dit jaar.
Geef je 0.0% kans. Sony doet niet aan refunds.musiman schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:45:
[...]
Oeps... dat heb ik over het hoofd gezien!!!
Kan ik een refund krijgen? Ik ga het Sony vragen.
Wist niet dat er een game van was gemaaktOrigins schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:50:
Zelf nu sinds afgelopen week bezig met Attack on TItan, soort van hack and slash game, wat gebaseerd is op de anime serie.
Verhalen zijn leuk in de game en de actie verveeld na 20 uur nog steeds niet.
Wel een minpuntje is dat de game voor meerdere consoles is ontwikkeld zoals Vita/PS3/Xbox 360, waardoor je op de PS4 er niet het optimale eruit hebben kunnen halen.
Al met al een van de leukste games die ik heb gespeeld dit jaar.
JupM a r c o schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:51:
[...]
Geef je 0.0% kans. Sony doet niet aan refunds.
via SonyRestitutie aanvragen
Als je restitutie wilt aanvragen, vul je ons contactformulier in op https://www.playstation.com/get-help/contact-form/ en selecteer je bij 'PlayStation Network en account' de optie 'verzoek om terugbetaling' uit de vervolgkeuzelijst. Je moet het volgende bij de hand hebben:We verwerken je restitutieverzoek zo snel mogelijk, maar we kunnen tot 72 uur nodig hebben om je verzoek te verifiëren. Als je de game bent begonnen te downloaden naar je systeem, wordt je verzoek afgewezen en brengen we je hiervan op de hoogte.
- Je online-id voor PSN
- Je aanmeldings-id (e-mailadres)
- Je geboortedatum
- De naam van de aankoop waarvoor je een restitutie wilt
Je kunt ook een verzoek tot restitutie indienen met dit formulier. Bij het invullen van het formulier kan het handig zijn de e-mail met aankoopbevestiging die je hebt ontvangen toen je de aankoop deed, erbij te houden.
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 04-08-2017 08:58 ]
Ach en het was op zich maar 4,99 euro, daar blijft de wereld nog wel bij ronddraaien.
Make music, not war
Ik had het dus voor PS3 aangeschaft, ipv PS4.
Nog geen half uur na aanschaf gebeld, ook nog niet gedownload, maar toch konden ze niks betekenen volgens degene die ik aan de lijn had.
Nu had ik nog wel beide systemen staan, en heb ik het uiteindelijk op de PS3 gespeeld, maar had het toen liever gewoon op de PS4 gehad. (nu alsnog via PS+)
Zou zelf zeggen dat MediaMarkt hier toch ook wel in mee zal doen?
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Ik zou proberen te bellen, bij sony kunnen ze zien dat je beide games hebt gekocht dus het kan voorkomen dat ze je het gunnen.musiman schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:03:
Nou ja, ik heb het er toch maar op gewaagd. Wellicht zijn ze in vakantietijd wat milder.
Ach en het was op zich maar 4,99 euro, daar blijft de wereld nog wel bij ronddraaien.
Nee, want destiny 2 komt pas op 6 september uit.Irrival schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:10:
Ik ben enkele dagen geleden begonnen met wat research naar een PS4 pro + Destiny 2 bundel. Nu zie ik bol.com overal terugkomen. Weet iemand of er ook andere partijen zijn die deze bundel aanbieden voor 6 september?
Zou zelf zeggen dat MediaMarkt hier toch ook wel in mee zal doen?
[ Voor 34% gewijzigd door Nieuwevolger op 04-08-2017 09:24 ]
Absoluut een aanrader, toevallig in de aanbieding in de store voor 30 euroCT schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:57:
[...]
Wist niet dat er een game van was gemaaktheb zowel de manga gelezen als de anime gekeken en de 'live action'-movie gezien, blijft een heel aparte wereld die ze hebben weten neer te zetten. Ga die game ook zeker is checken
Ik heb een keer 1 jaar PS Plus teruggestort gekregen omdat deze op automatisch verlengen stond en er een deal was via de Store met korting. Moest wel even lullen, maar kreeg het uiteindelijk terug in mijn wallet en kon daarmee gebruik maken van de deal.M a r c o schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:08:
Kende het formulier nog niet eens, maar een tijd geleden ooit eens de season pass voor telltale Game of Thrones gekocht (via de browser op de PC) en er geen erg in gehad dat het geen cross platform was.
Nog geen half uur na aanschaf gebeld, ook nog niet gedownload, maar toch konden ze niks betekenen volgens degene die ik aan de lijn had.
Nu had ik nog wel beide systemen staan, en heb ik het uiteindelijk op de PS3 gespeeld, maar had het toen liever gewoon op de PS4 gehad. (nu alsnog via PS+)
Als ik mijn tekst terug lees, dan begrijp ik de verwarring door mijn formulering. Ik hoef de bundel niet voor 6 september te hebben, vraag me simpelweg af of er nog meer aanbieders bekend zijn met deze bundel.Nieuwevolger schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:24:
[...]
Nee, want destiny 2 komt pas op 6 september uit.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Die zullen er geheid komen.Irrival schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:39:
[...]
Als ik mijn tekst terug lees, dan begrijp ik de verwarring door mijn formulering. Ik hoef de bundel niet voor 6 september te hebben, vraag me simpelweg af of er nog meer aanbieders bekend zijn met deze bundel.
Ik heb geen ervaring met Project Cars. Wel heb ik DriveClub gespeeld wat me erg goed beviel. Die laatste zou je zeker kunnen overwegen als je casual wilt racen.Giel1 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:14:
Ik ben een liefhebber van een racegame op z'n tijd maar heb er op m'n PS4 tot nu toe geen gespeeld. Zag nu dat Project Cars in de store voor 13 euro in de aanbieding stond. Is dat een no-brainer voor dat bedrag of is Project Cars niet echt geschikt om casual af en toe wat te racen?
PSN ID: MrMichel_75
Als je af en toe casual wat wil racen zou ik voor Driveclub gaan. Die staat ook voor hetzelfde bedrag in de store zie ik. Season pass erbij en voor in totaal €21 heb je ontzettend veel content. En racet ook heel goed met controller. Voor Project Cars is een stuur toch wel fijner.Giel1 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:14:
Ik ben een liefhebber van een racegame op z'n tijd maar heb er op m'n PS4 tot nu toe geen gespeeld. Zag nu dat Project Cars in de store voor 13 euro in de aanbieding stond. Is dat een no-brainer voor dat bedrag of is Project Cars niet echt geschikt om casual af en toe wat te racen?
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Voor de casual racer (zoals ik) is PC iets te sim. Ja je kan prima even een rondje rijden en een race starten. Maar ik denk dat je het iets meer arcade zoekt toch? Dan is Driveclub aan te raden en de onlangs uitgekomen Dirt 4 heeft ook leuke races.Giel1 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:14:
Verder kan ik niet in je portemonnee kijken, maar 13 euro is best een prima bedrag voor Project Cars.
Er zijn vast wel avondjes dat je wel even serieus wilt racen. Zelf gebruik ik PC wel eens om een F1 race na te spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 04-08-2017 11:32 ]
Ja voor het geld hoef ik het absoluut niet te laten, maar zou het wel jammer vinden als ik er vervolgens niets mee zou doen. Daarom thanks voor de info, wellicht koop ik ze wel allebeiJasphur schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:25:
[...]
Voor de casual racer (zoals ik) is PC iets te sim. Ja je kan prima even een rondje rijden en een race starten. Maar ik denk dat je het iets meer arcade zoekt toch? Dan is Driveclub aan te raden en de onlangs uitgekomen Dirt 4 heeft ook leuke races.
Verder kan ik niet in je portemonnee kijken, maar 13 euro is best een prima bedrag voor Project Cars.![]()
Er zijn vast wel avondjes dat je wel even serieus wilt racen. Zelf gebruik ik PC wel eens om een F1 race na te spelen(hoewel F1 2016/2017 daar natuurlijk beter voor is)
Goede tip! Ik heb echter een aantal jaren geleden Nations Forever helemaal kapot gespeeld en denk dat ik op dit moment op zoek ben naar iets meer realisme. Toch bedankt
Ja wat is het nouGiel1 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:11:
[...]
Goede tip! Ik heb echter een aantal jaren geleden Nations Forever helemaal kapot gespeeld en denk dat ik op dit moment op zoek ben naar iets meer realisme. Toch bedankt.
Je kan ook even wachten op GT sport. En 'casual realisme' is ook wel te vinden in Dirt 4 dus haha
[ Voor 49% gewijzigd door Racierox op 04-08-2017 13:26 ]
Verwijderd
Er zijn niet zo heel veel piraten games, maar Ubisoft komt met Skull & Bones. Wellicht is dat ook iets voor jou.Jasphur schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:37:
[...]
Piraten settings zijn gaafnet ook weer zeegevechten gehad in Freedom Cry. Zo gaaf.
Jup had ik gezien. Maar ik wacht daar toch even de reviews van af. De zeegevechten in Black Flag en Freedom Cry zijn zeer vermakelijk, maar je kan ook aan land. Gewoon om eens af te wisselen.In hoeverre is dat ook bij S&B?Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:51:
[...]
Er zijn niet zo heel veel piraten games, maar Ubisoft komt met Skull & Bones. Wellicht is dat ook iets voor jou.
Ik ben bij S&B wel echt benieuwd naar de Single Player want ik game niet online met dit soort dingen haha.
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 04-08-2017 16:12 ]
O ja, er was een PES 2018 beta uit he. Laters..
[ Voor 20% gewijzigd door nwnc op 04-08-2017 17:05 . Reden: Oops ]
wat heb jij op?nwnc schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:45:
Ik ben ook niet iemand die niet zit te wachten op de gratis games waarvan je je moet afvragen of het überhaupt spellen zijn waar ik op zit te wachten.
En is het niet zo dat als je al ps+ hebt gehad je die trail niet meer kunt doen? kon me zoiets herinneren uit het verleden.
Die beta hoef je niet meer te downloaden, die is al ten einde.nwnc schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:45:
Vandaag mijn apple watch verkocht en gelijk een PS4 Pro gehaald. Denk dat ik nog even een proef van twee weken neem op het Plus gebeuren. Ik maakte er op de PS3 nauwelijks gebruik van. Ik speel dan ook alleen maar PES en wsl wat FIFA straks.
O ja, er was een PES 2018 beta uit he. Laters..
[ Voor 15% gewijzigd door nwnc op 04-08-2017 17:37 ]
Het is gelukt om de aangeschafte addon gerestitueerd te krijgen!!!Beste Marco,
Bedankt voor je contact met PlayStation Support.
Je hebt bij ons een restitutieverzoek ingediend voor The Last of Us™: Left Behind. Conform onze servicevoorwaarden kom jij in aanmerking voor restitutie. Bij deze hebben we het bedrag teruggestort in je PlayStation Network-portemonnee.
Make music, not war
Das toch juist lachen? Iedereen zn eigen bootje en knallen maar! De Tweakers Armada!Jasphur schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:58:
[...]
Ik ben bij S&B wel echt benieuwd naar de Single Player want ik game niet online met dit soort dingen haha.
Heb je wel een PS4 Pro?nickdew schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:14:
Net een 4k tv gekocht voor op de slaapkamer. Ps4 erop aangesloten en ff Bf1 geprobeerd. Ligt het aan mij of is verschil echt nihil tov full HD 🙈
Hoe groot is ie? Want het verschil is natuurlijk het duidelijkst met diameters waarop pixels bij HD resolutie duidelijk zichtbaar zijn.nickdew schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:04:
Ja zeker :-)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
43 inch... Dan is 1,5 meter of dichterbij de moeite waard. Niet zeker of je het ook echt gaat zien:

Heb je HDR op je tv?
[ Voor 3% gewijzigd door Cis op 04-08-2017 23:58 ]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ja zit er ook op. Kan nss ook wel iets verschil zien maar dacht dat het verschil echt best groot zou zijn.Cis schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:57:
[...]
43 inch... Dan is 1,5 meter of dichterbij de moeite waard. Niet zeker of je het ook echt gaat zien:
[afbeelding]
Heb je HDR op je tv?
Ik vond die Sky Fortress niks. Ook erg weinig content. Ben nu bezig met die Mech dlc. Die is wel geinig en ook wat meer content (nieuw eilandje)Formula one schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:59:
Welke dlc van just cause 3 is het best ?
Niet op zo’n mini TVtje. Op m’n 65” op 3m kijkafstand is het verschil net zichtbaar. Om er echt plezier van te hebben zullen de wat grotere TV’s toch eerst wat betaalbaarder moeten worden. Gaat nog wel een paar jaar duren voordat een 90-100” binnen mijn budget valt.nickdew schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:04:
[...]
Ja zit er ook op. Kan nss ook wel iets verschil zien maar dacht dat het verschil echt best groot zou zijn.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Heb hier een 47" staan op 3meter afstand en het verschil tussen 720p en 1080p is toch wel behoorlijk duidelijk,
terwijl het plaatje zegt dat een 1080p het niet waard zou zijn

Ik vind raar plaatje. 4K zou dus enkel meerwaarde hebben als je met je neus op een huge scherm zit?
Iets heel anders, in share factory kun je ook picture-in-picture video's maken; nooit geweten
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 05-08-2017 11:40 ]
Dat komt omdat jij net als de meeste mensen niet door hebt wat het doel van HD en 4k is. Het doel van HD was nooit een scherper beeld, het doel was een groter scherm met behoudt van scherpte. Vergelijk je HDTV eens met je laatste SDTV, je zal zien dat het verschil in fysieke grootte ongeveer gelijk opgaat met het verschil in pixel grootte. Een HDTV geeft je dus een groter blikveld (field of view).dvdkiwi schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:38:
[...]
Ik vind raar plaatje. 4K zou dus enkel meerwaarde hebben als je met je neus op een huge scherm zit?
4k is hetzelde verhaal, een 50” HDTV moet je eigenlijk vervangen door een 100” 4k scherm.
Dank u, dan hoef ik geen 50" 4K HDR tv met Ps Pro te kopen voor GT Sport
Dus voortaan als mensen hier vragen of ze een Slim of pro moeten kopen en of het verschil ook daadwerkelijk zichtbaar is gaan we eerst vragen of ze een Full HD of een 4K te hebben, hoe groot deze is en hoever ze er vanaf zitten? Want tot nu toe was het enige antwoord altijd gewoon "ja"
Make music, not war
Ik zou minimaal voor een 65" gaan ja.dvdkiwi schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:23:
Dank u, dan hoef ik geen 50" 4K HDR tv met Ps Pro te kopen voor GT Sport
Ik zit er 2.5-3.0 meter vanaf, als ik mijn Playseat ervoor zet zo'n 1.5-2.0m; 50" is groot zat
*Kiwi heeft een kleine woonkamer, het moet niet zo zijn dat de woonkamer deel gaat uitmaken van de tv
Om dan een halve meter van een scherm met een diameter van 165cm te moeten gaan zitten.
Kom ik aankakken met mijn ini-mini 32"
[ Voor 8% gewijzigd door Sinner op 05-08-2017 13:17 ]
Hangt volgens mij ook heel erg af wie je aan de lijn krijgt. Heb ooit Batman Telltale game gekocht op een donderdag, gedownload, niet gespeeld en op vrijdag was ie ineens in de aanbieding voor €20 minder. Gebeld en kreeg volledige aankoopbedrag terug en kon de goedkopere versie opnieuw kopen. Duurde wel even (12 uur) voor de licentie van de oude was ingetrokken en het systeem wist dat ik hem niet meer had en dus opnieuw kon kopen...M a r c o schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:08:
Kende het formulier nog niet eens, maar een tijd geleden ooit eens de season pass voor telltale Game of Thrones gekocht (via de browser op de PC) en er geen erg in gehad dat het geen cross platform was.
Mij werd toen verteld dat ze kijken of je vaak vraagt voor je geld terug EN of je het al gespeeld hebt...
Ik zit er ook zo'n 3m vanaf, en dan is 65" eigenlijk al te klein. Toen ik nog een 50" scherm had zat daar een muurbeugel achter waarmee het scherm 1m naar voren kon, en zelfs dan was het met veel games wat aan de kleine kant (b.v. The Witcher 3, tekst e.d. zijn veel te klein).dvdkiwi schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:05:
[...]
Ik zit er 2.5-3.0 meter vanaf, als ik mijn Playseat ervoor zet zo'n 1.5-2.0m; 50" is groot zat
De woonkamer is toch voor de TV, zit je ooit in je woonkamer zonder dat de TV aanstaat ?*Kiwi heeft een kleine woonkamer, het moet niet zo zijn dat de woonkamer deel gaat uitmaken van de tv
Al denk ik wel dat je er erg snel aan went als je eenmaal zo'n grote tv hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 05-08-2017 14:39 ]
Die 2m was toen ik nog een 50" had. De 65" kan niet van de muur maar omdat ie iets groter is maakt dat minder uit. Maar 65" op 3m kijkafstand houdt nog steeds niet over, het kan net.dvdkiwi schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:12:
Met alle beste wil van de wereld kan ik me niet voorstellen dat 65" op minder dan 3 meter (vooral op de 2 meter waar jij het over hebt) te klein is
Paar uurtjes en je komt tot de conclusie dat 65" ook nog niet groot genoeg is, helaas is de 77" versie onbetaalbaar.Al denk ik wel dat je er erg snel aan went als je eenmaal zo'n grote tv hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Aaargh! op 05-08-2017 14:39 ]
Dit + hoe jij zelf aan de lijn tegen hun bent. Ik heb lang voor Sony gewerkt en kan je zeggenAenea schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:54:
[...]
Hangt volgens mij ook heel erg af wie je aan de lijn krijgt.
dat we de heren/dames van het callcenter veel vrije ruimte gaven. Als je vriendelijk bent kon
het (toen ik het nog daar over dat deel te zeggen had) maar zo gebeuren dat er een dagje later
ineens een doos met goodies bij je op de deurmat lag. Menige tweakers is verrast geweest.
Maar echt iedereen zei mij, dat is veel te groot, en dat ziet er niet uit in zo een kleine flat ed. Zelfs mijn ouders, fanatiek tegenstander, maar verder echt iedereen die een uur bij mij voor de tv zit zeggen; het valt wel mee, hij is helemaal niet zo groot. En je zit ook niet te dicht bij.
Zogezegd, je went er zo aan. Over een jaar of drie ga ik dan een 65 inch uhd hdr oled high end scherm halen. En ook dat zal echt niet te groot zijn hoor.
Dont worry, het is echt megavet, zo een groot beeld. Gewoon doen!
[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 05-08-2017 18:27 ]
Ziet er mooi uit en lijkt me een leuke game
Make music, not war
Ben ik nou gek of zie ik geen verschil tussen de systemen?-SaveMe- schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 18:48:
Deze staat vanaf nu ook op mijn radar:
[video]
Ziet er mooi uit en lijkt me een leuke game
Dragon Quest lijkt mij een leuke om te spelen verder
wat een afmetingen allemaal, kom ik aan met een tv van 43" (of zelfs 40" misschien) en ik zit er 4meter vanaf tijdens tv kijken. Als ik ga gamen pak ik er een stoel bij en zet ik deze op 1.5 meter afstand (en ik game maar paar uur per week).
Tuurlijk wil ik groter, heb alleen geld momenteel niet over voor een 55/65" tv. Ik wacht tot deze overleden is (doet het ondertussen ongeveer 5+ jaar) en ga dan wel eens kijken voor iets van 55".
On Topic:
HZD down bijna uitgespeelt, maar de PS+ games zijn OK deze maand, dus vermaak mij wel. Eind dit jaar maar eens kijken welke game er gaat komen... Ik moet ook nog AC Syndicate halen, en dan komt er nog een nieuwe AC, en de nieuwe COD WII (dat voelt als thuiskomen in COD (vroeger kapot gespeeld op de PC)).
Spaar maar meteen door voor een 65" hoor! Ik zit met exact dezelfde afstanden als jij en heb toch behoorlijk spijt van m'n nieuwe 55" scherm.Griffin schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:57:
offtopic:
wat een afmetingen allemaal, kom ik aan met een tv van 43" (of zelfs 40" misschien) en ik zit er 4meter vanaf tijdens tv kijken. Als ik ga gamen pak ik er een stoel bij en zet ik deze op 1.5 meter afstand (en ik game maar paar uur per week).
Tuurlijk wil ik groter, heb alleen geld momenteel niet over voor een 55/65" tv. Ik wacht tot deze overleden is (doet het ondertussen ongeveer 5+ jaar) en ga dan wel eens kijken voor iets van 55".
Eenmaal uit de doos ben je hartstikke blij, maar na een week denk je: dit was meer iets voor op de slaapkamer geweest..
[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 07-08-2017 09:51 ]
Thanks! Dat komt goed uit gezien de grote backlog die ik aan het opbouwen ben zo langzamerhandVerwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 00:31:
[...]
Hitman is een erg leuk spel.
MAAR je merkt heel erg dat het episodes zijn die over een jaar zijn uitgespreid.
Normaal speelde je 1 episode uit en kon je een maand wachten op de volgende.
Nu speel je alles na elkaar en krijg je na een aantal episodes(vooral als je probeert zoveel mogelijk opportunities te doen wat ook hoort in een hitman game...)het gevoel dat je continu hetzelfde aan het doen ben en word het "more of the same".
En ook uiteraard het feit dat deze Hitman stukken makkelijker is dan de originele...
Dus als je hem koopt dan zou ik je aanraden om de game wat uit te spreiden en niet allemaal achter elkaar te spelen.

Ik ben voor 65" Oled gegaan, maar op 5m afstand valt het ook tegen.Spud82 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:26:
[...]
Spaar maar meteen door voor een 65" hoor! Ik zit met exact dezelfde afstanden als jij en heb toch behoorlijk spijt van m'n nieuwe 55" scherm.
Eenmaal uit de doos ben je hartstikke blij, maar na een week denk je: dit was meer iets voor op de slaapkamer geweest..
Als ik er met een stoel op 2m vandaan ga zitten is het indrukwekkend.
Maar je ik zit toch liever op de bank, of ik moet een luie stoel kopen, maar die kan ik weer nergens kwijt

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Hmm....als ik een gemiddelde 55" zie, dan is deze niet veel groter dan mijn oude Panasonic 42"plasma (TH-P42G10A)....die dikke bezels van de Panasonic zijn dan gigantischSpud82 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:26:
[...]
Spaar maar meteen door voor een 65" hoor! Ik zit met exact dezelfde afstanden als jij en heb toch behoorlijk spijt van m'n nieuwe 55" scherm.
Afgelopen weekend begonnen met Ratchet & Clank. Ondanks dat ik het spel ergens in 2003 ook al heb gespeeld op de PS2, had ik een behoorlijk 'o ja...dat weet ik nog wel' gevoel. Je fietst er eigenlijk zo weer door heen...

Ik heb dat spel nog in de backlog staan. Ben wel bekend met de Tools of Destruction en alle versies van daarna, maar heb erg veel zin om deze oude voor het eerst te spelen. Is die net zo uitgebreid als Tools of Destruction?vhal schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:22:
[...]
...
Afgelopen weekend begonnen met Ratchet & Clank. Ondanks dat ik het spel ergens in 2003 ook al heb gespeeld op de PS2, had ik een behoorlijk 'o ja...dat weet ik nog wel' gevoel. Je fietst er eigenlijk zo weer door heen...
[ Voor 20% gewijzigd door musiman op 07-08-2017 10:27 ]
Make music, not war
Beeldverhouding: 4:3... tja, een upgrade zou denk ik niet misstaan. Nu die zijn kuren begint te vertonen zou ik als ik jou was maar alvast gaan zoeken naar een geschikte opvolger. Een 4K tv misschien?maukoo schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:40:
Iedereen heeft het over een 4k tv en ik zit hier nog met een 720p/1080i scherm. Een https://tweakers.net/pric...oneer-kuro-pdp-428xd.html. Voorlopig doet ie het nog maar begint wel zijn kuren te vertonen.
Make music, not war
Nee hoor wij hebben nog steeds HD en voorlopig komt er GEEN 4k, ook niet als de huidige tv plof zegt.maukoo schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:40:
Iedereen heeft het over een 4k tv en ik zit hier nog met een 720p/1080i scherm. Een https://tweakers.net/pric...oneer-kuro-pdp-428xd.html. Voorlopig doet ie het nog maar begint wel zijn kuren te vertonen.
PSN: TDBtje
Een 4:3 plasma? Dat heb ik echt nog nooit gezien. Wist niet dat die bestonden.maukoo schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:40:
In dit geval is iedere FHD 16:9 upgrade een enorme vooruitgang.
Kuro was een van de beste TV's ooit. Dacht wel dat die 16:9 waren thobram1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:39:
[...]
Een 4:3 plasma? Dat heb ik echt nog nooit gezien. Wist niet dat die bestonden.
Het is eigenlijk het enige spel uit de serie die ik heb gespeeld. Ik doel eerder op de moeilijkheidsgraad al denk ik zelf dat je binnen 10 uur wel het spel uitgespeeld kan hebben hetgeen wel overeen komt met onderstaande site. Als completionist slechts 20hmusiman schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:26:
[...]
Ik heb dat spel nog in de backlog staan. Ben wel bekend met de Tools of Destruction en alle versies van daarna, maar heb erg veel zin om deze oude voor het eerst te spelen. Is die net zo uitgebreid als Tools of Destruction?
https://howlongtobeat.com/game.php?id=35859
Al met al een leuke filler, het spel ziet er verder mooi uit en het speelt wel lekker weg.
Vooral belangrijk is de input lag en die zijn bij LG vaak aan de hoge kant. O.a. hierdoor zou ik voor deze gaan: Sony KD-55XE8505. Iets duurder maar een maatje groter en een betere TV. Review.TDB schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:33:
onze 6 jaar oude Sony TV (40 inch) is toe aan vervanging (vind ik zelf) Zit nu te kijken naar de LG-49SJ810V. Lijkt mij een mooi beeld en met PS4 pro ook mooi gamebeeld. Mocht iemand een betere TV weten (in dezelfde prijsklasse), dan hou ik mij uiteraard aanbevolen.
Dit is nog een betere TV: Samsung 55KS7000. Goedkoper dan de Sony met een nog lagere input lag. Review.
Ik zou zelf voor de Sony gaan, maar dat ligt aan mij...
[ Voor 12% gewijzigd door SqueakyClean op 07-08-2017 12:10 ]
Thanks, ga ik verder uitzoeken.SqueakyClean schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:03:
[...]
Vooral belangrijk is de input lag en die zijn bij LG vaak aan de hoge kant. O.a. hierdoor zou ik voor deze gaan: Sony KD-55XE8505. Iets duurder maar een maatje groter en een betere TV. Review.
Dit is nog een betere TV: Samsung 55KS7000. Goedkoper dan de Sony met een nog lagere input lag. Review.
Ik zou zelf voor de Sony gaan, maar dat ligt aan mij...
PSN: TDBtje
Vast een typo van de pricewatch haha. Hij is wel 16:9 maar voorlopig hou ik hem nog even. Beeldkwaliteit is nog steeds van topniveaubram1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:39:
[...]
Een 4:3 plasma? Dat heb ik echt nog nooit gezien. Wist niet dat die bestonden.
Filmpje zegt ook dat de Pro buiten een hogere resolutie verder geen verbeteringen heeft. Op de pro dus scherper beeld ; minder aliasing en minder/geen shimmering 👍Jasphur schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:34:
[...]
Ben ik nou gek of zie ik geen verschil tussen de systemen?
Dragon Quest lijkt mij een leuke om te spelen verder
Nope, geen typo maar echt een scherm met 1024 x 768 pixels. Door de vorm van de pixels is het beeld 16:9 op een 4:3 resolutie. Zag je veel bij de eerdere modellen plasma. Hoewel het scherm geen 1280 x 720 (720p) is kan het scherm dit wel verwerken. Daardoor mag dit scherm "HD Ready" heten. Dat je de 1280 x 720 niet haalt maakt voor die badge niet uit aangezien daarvoor alleen gesteld wordt dat het beeld minimaal 720 lijnen hoog moet zijn en verder geen breedte op wordt gegeven.maukoo schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:11:
[...]
Vast een typo van de pricewatch haha. Hij is wel 16:9 maar voorlopig hou ik hem nog even. Beeldkwaliteit is nog steeds van topniveau
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Echt niet, op de slaapkamer is de kijkafstand over het algemeen groter dan in je woonkamer (omdat je ligt ipv zit) waardoor je daar juist een veel grotere TV nodig hebt. In m'n woonkamer zit ik 3m van een 65" scherm, op m'n slaapkamer zit ik zo'n 4.5m van de muur af, dus als ik daar een TV zou ophangen zou ik toch echt flink groter moeten dan 65"Spud82 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:26:
[...]
Dat jij een grote slaapkamer hebt wil niet zeggen dat iedereen het heeft..bij mij is de afstand 2,5 m naar de tv...Aaargh! schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:44:
[...]
Echt niet, op de slaapkamer is de kijkafstand over het algemeen groter dan in je woonkamer (omdat je ligt ipv zit) waardoor je daar juist een veel grotere TV nodig hebt. In m'n woonkamer zit ik 3m van een 65" scherm, op m'n slaapkamer zit ik zo'n 4.5m van de muur af, dus als ik daar een TV zou ophangen zou ik toch echt flink groter moeten dan 65"
PSN id: PENo1
Dit topic is gesloten.
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!