Ik denk niet dat het bedrag en reviews online direct wat zegt over de game.
Zelf heb ik net een PS4 gehaald voor een habbekrats om mijn achterstand op console games weg te werken zonder nu premium te betalen

Bijv. Dragon Age had ik de inquisition nog niet gepeeld, deze was tot mijn verbazing maar 6,99 .. dus ik dacht dat is dan vast een gare versie in de reeks ofzo, voor dat geld haal je niet eens een indie-mobile game.
Enfin, uitgespeeld en ik kan als enig kritiek puntje zeggen dat de combat wat 'dull' is voor een RPG maar wat een verhaal en wat een opties en wat een berg tijd en development moet er in die game zijn gegaan..
Toen Mordor voor weinig gehaald, dacht weer weggeblazen te worden na Dragon Age gezien de reviews van dit spel nog 100x positiever waren. Maar dat valt vies tegen helaas
Gelukkig is FFX tot nu toe wel echt old-skool genieten
Hierna nog Disgaea 5, Mass Effect: Andromeda, Final Fantasy Type-0, I Am Setsuna en Final Fantasy XV.
En bij World of Final Fantasy, Nioh, Nier Automata, Bloodborne en Witcher 3 twijfel ik nog (name omdat mordor zo tegen valt en die game lijkt in de reviews op de laatst 4 genoemde).