Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
dm-dutchman schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:30:
Zijn de verhalen van blackflag en freedom cry los van elkaar te spelen? Of is het wel echt een aanrader om eerst black flag te spelen voor het verhaal?
Ik ben nog niet erg ver met Freedom Cry, maar van wat ik nu heb gespeeld is er nog niks voorbij gekomen wat ik alleen maar zou begrijpen als ik Black Flag had gespeeld. Het helpt bij de zeegevechten wel als je dat eerder hebt gedaan, maar ook dat is te doen zonder Black Flag. :) Het is echt een Stand Alone game

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:34
Freedom Cry is wel tof :)
Vrijwel alles wat er in Black Flag zat zit (in midere mate natuurlijk) ook in deze game, zelfde de allereerste missie lijkt wel hetzelfde. En het hoofdpersonage kennen we natuurlijk uit Black Flag.
Wat ik wel jammer vind is dat er nergens een control scheme te vinden is, ik zat in het begin ook even te hanessen met de controls.
Deze DLC zou zo'n 4-6 uurtjes moeten duren maar dat loopt hier toch meer richting de 7-8; heb nu alles gedaan, hoef enkel de laatste 5 main missions nog en ik ben toch al een uurtje of 6-7 bezig gok ik.

Kortom: leuke DLC, wel wat bugs en bekende irritaties maar verder is het precies Black Flag.
Alleen jammer dat deze crew niet zingt aan boord. Je zou toch verwachten dat ex-slaven wel de nodige liedjes kennen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
dvdkiwi schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:44:
Vrijwel alles wat er in Black Flag zat zit (in midere mate natuurlijk) ook in deze game, zelfde de allereerste missie lijkt wel hetzelfde. En het hoofdpersonage kennen we natuurlijk uit Black Flag.
Wat ik wel jammer vind is dat er nergens een control scheme te vinden is, ik zat in het begin ook even te hanessen met de controls.
Deze DLC zou zo'n 4-6 uurtjes moeten duren maar dat loopt hier toch meer richting de 7-8; heb nu alles gedaan, hoef enkel de laatste 5 main missions nog en ik ben toch al een uurtje of 6-7 bezig gok ik.

Kortom: leuke DLC, wel wat bugs en bekende irritaties maar verder is het precies Black Flag.
Alleen jammer dat deze crew niet zingt aan boord. Je zou toch verwachten dat ex-slaven wel de nodige liedjes kennen.
Dan heb je lekker doorgespeeld gisteravond :P

Nee, zingen doen ze alleen op de plantage :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Jij hebt nog meer tijd dan Dennis geloof ik. Until Dawn ook al meerdere keren uitgespeeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Kan ik je een handje geven; hoe vaak heb jij Bloodborne al uitgespeeld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk 4x keer in ruim 2 jaar tijd. Valt toch wel mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Bloodborne kun je niet vaak genoeg uitspelen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:36
Volgens mij moet ik weer eens verder met BloodBorne, ben gestopt na het zenuwslopende gevecht met Father Gascoigne maar volgens mij mis ik een hele hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Vrijwel alles wat er in Black Flag zat zit (in midere mate natuurlijk) ook in deze game, zelfde de allereerste missie lijkt wel hetzelfde.
Assassin's Creed in een notendop.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat niet wegneemt dat het nog steeds erg vermakelijk is.
Bij de nieuwe zal het niet anders zijn, toch zie ik die weer graag verschijnen.
Grudgie schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:43:
Er moet een AC komen in Star Wars style.
Of niet. :+

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 02-08-2017 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:14:
Wat niet wegneemt dat het nog steeds erg vermakelijk is.
Bij de nieuwe zal het niet anders zijn, toch zie ik die weer graag verschijnen.
Ik kijk ook wel uit naar die nieuwe. De setting is toch wel echt heel anders dan voorgaande delen. Black Flag lijkt er een klein beetje op, maar dan met schepen en op een last-gen schaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:29
Met Black Flag ben ik klem gelopen op een hoofdmissie waar ik veel te sterke andere schepen moet slopen. Ik ben daar zo slecht in :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Jup, ik ook, zin in de nieuwe AC!

De setting lijkt mij bij uitstek geschikt voor een game als AC. Zeer benieuwd hoe de Eagleview werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 02-08-2017 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
assasinbats schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:21:
Met Black Flag ben ik klem gelopen op een hoofdmissie waar ik veel te sterke andere schepen moet slopen. Ik ben daar zo slecht in :(
Gewoon upgraden die shit. Dan zijn het net speelgoedbootjes.

Je moet wel veel grinden in Black Flag voor goede upgrades en cash. Ik weet nog dat ik die app op mijn iPad had, waarmee je schepen uit je vloot zogenaamd op handelsreis kon sturen. Het duurde soms letterlijk uren voordat ze dan weer terug waren, maar als ze terug waren, kon je cashen. iPad kon je gewoon wegleggen en later in de game zag je hoeveel loot je erbij had. Prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Er moet een AC komen in Star Wars style. Dat je als een padawan begint ofzo en langzaam groeit naar een Jedi of Sith. Net wat jezelf wil. En dan ga je als Jedi tegen de Sith enzo. En als je voor Sith kiest tegen de Jedi moet. Dat lijkt me zo gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 19:32

Lapras

Ice beam

Ik vond Shadow Tactics erg leuk. Althans, de missie die je krijgt. Het is wel echt identiek aan Commandos 2, maar dat is prima. Het speelt ook prima op de PS4.

Nu een iets te grote backlog om het te kopen, maar het gaat op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Idd leuk spel, enige wat me opviel is dat de graphics er erg gedateerd uitzien.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:43:
Er moet een AC komen in Star Wars style. Dat je als een padawan begint ofzo en langzaam groeit naar een Jedi of Sith. Net wat jezelf wil. En dan ga je als Jedi tegen de Sith enzo. En als je voor Sith kiest tegen de Jedi moet. Dat lijkt me zo gaaf.
Leuk idee, maar dat gaat denk ik niet werken op één map. Anders verlies je het hele gevoel van schaal, wat voornamelijk bij Star Wars zo belangrijk is. Dan zouden ze verschillende planeten moeten hebben waartussen je kan fast travelen. Wel interessant om over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow tactics, is dat een gratis game ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Aaargh! schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:39:
[...]

Idd leuk spel, enige wat me opviel is dat de graphics er erg gedateerd uitzien.
Het is dan ook een game van bijna 4 jaar geleden, die ook is uitgekomen op de PS3. Het valt op ja, maar verrassend is het niet.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:42:
Shadow tactics, is dat een gratis game ?
Nee, maar dat kun je natuurlijk ook in de store zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:48:
[...]

Nee, maar dat kun je natuurlijk ook in de store zien.
Omdat het er ineens zo over ging, dacht dat ik ergens wat gemist had. Zal eens kijken, maar eigenlijk heb ik mijn game handen al weer vol (JC3 DLC's en Hitman full season)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

JC3 is erg leuk imho, maar ik hou dan ook wel erg veel van open world/free roam games.
AC kwam ik nieteens de boot af, had echt geen idee welke knop(pen) ik in moest drukken.
Ben ook na 3 minuten buttonbashen gestopt met AC :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:50:
[...]

Omdat het er ineens zo over ging, dacht dat ik ergens wat gemist had. Zal eens kijken, maar eigenlijk heb ik mijn game handen al weer vol (JC3 DLC's en Hitman full season)
Er is wel een gratis demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks! Ga ik daar eens naar kijken. Vond vroeger Commandos ook erg vet!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Freedom Cry is dan ook een standalone dlc van black flag waar alles piekfijn word uitgelegd.
Had het ook logischer gevonden als ze black flag hadden weg gegeven in dat opzicht.

Beetje hetzelfde als jje left behind in plus gooit en niet the last of us..
Top dlc... maar zonder het origineel een heel stuk minder (in mijn optiek )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ze geven in feiten al een volledige game weg als in JC3, FC moet je ook meer zien als een extratje...
Ze hadden het er uiteraard ook niet bij hoeven doen.

Wie weet zit BF volgende maand in Plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:13:
Freedom Cry is dan ook een standalone dlc van black flag waar alles piekfijn word uitgelegd.
Had het ook logischer gevonden als ze black flag hadden weg gegeven in dat opzicht.

Dan wacht ik nog ff totdat Black Flag in de maandaanbieding zit, voordat ik Freedom Cry ga spelen. :)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiman schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:21:
[...]

Dan wacht ik nog ff totdat Black Flag in de maandaanbieding zit, voordat ik Freedom Cry ga spelen. :)
Standaard editie van Black Flag voor de PS4 is nu 9.99 in de PS Store.
Vind ik zelf wel een mooi prijsje voor de hoeveelheid content in de game. :) .

Denk ook niet dat die veel goedkoper dan dat gaat worden in de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:13:

Mwah Freedom Cry is natuurlijk veel meer stand alone dan dat Left Behind dat is.
musiman schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:21:
[...]

Hij kost maar een tientje, waar hebben we het over. Daar kun je echt tientallen uren in stoppen. Ik verwacht niet dat die voorlopig in de IGC gaat komen.

Ik heb Freedom Cry overigens al heel lang geleden gekocht, maar nooit echt aan begonnen omdat ik echt Black Flag moe was/ben. Als je alle kistjes wilt halen is die game net even te lang. Daarbij voelt 'ie op veel vlakken heel erg last-gen aan. Als ik wist wat ik nu weet, zou ik Black Flag in zijn geheel overslaan en alleen Freedom Cry spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:30:
[...]

Mwah Freedom Cry is natuurlijk veel meer stand alone dan dat Left Behind dat is.

[...]

Hij kost maar een tientje, waar hebben we het over. Daar kun je echt tientallen uren in stoppen. Ik verwacht niet dat die voorlopig in de IGC gaat komen.

Ik heb Freedom Cry overigens al heel lang geleden gekocht, maar nooit echt aan begonnen omdat ik echt Black Flag moe was/ben. Als je alle kistjes wilt halen is die game net even te lang. Daarbij voelt 'ie op veel vlakken heel erg last-gen aan. Als ik wist wat ik nu weet, zou ik Black Flag in zijn geheel overslaan en alleen Freedom Cry spelen.
Volgens mij was Black Flag origineel ook voor de PS3 gemaakt :P Verder zou ik mensen juist niet aanraden BF over te slaan. Was wat mij betreft 1 van de leukste AC's die ik gespeeld heb. Als je inderdaad elk eilandje af wilt gaan om alle kistjes te halen is de game echt niet meer leuk. Maar dat geldt mijn inziens voor alle AC games. Zeker bij Syndicate.

En voor een 10'tje kun je deze game echt niet laten liggen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Jasphur schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:38:
[...]
Was wat mij betreft 1 van de leukste AC's die ik gespeeld heb.
Volledig mee eens. Het verhaal was echt fantastisch en heb in tijden niet zo genoten van een AC. Ik heb overigens Freedom Cry nog niet gespeeld. Ga daar eind deze week maar aan beginnen. Ben benieuwd of FC dezelfde sfeer en geweldig verhaal heeft als BF

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

(Verhalende)DLC van assassins creed is vrijwel altijd wel goed..
Freedom Cry van black flag was goed.
Dead kings van unity was ook goed.
En jack the ripper van syndicate was zeer goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

[...]

Hmm, ja, je hebt gelijk. Wellicht toch maar die 10 euro investeren. :)

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
[...]

[...]

Black Flag overslaan?! Doe ff normaal Bram. Dat zou ik nooit over jouw kindje Bloodborne zeggen. :+ Black Flag vond ik helemaal geweldig al heb je een punt met dat eindeloze verzamelen maar waarom zou je. Dit is echt een game die van mij nog 150 uur had door mogen kabbelen alleen dan met wat meer afwisseling en meer uitdaging op het water.

Enkel al het varen met de zingende bemanning ligt erg prettig in mijn geheugen. Nu vind ik Black Sails ook een erg goede serie dus het kan ook juist het thema zijn wat me zo aanspreekt.. Arrrr!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:24

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Black Flag en de nieuwe standalone/dlc ding staan netjes naast elkaar in m'n games folder om een keer van te genieten :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Beakzz schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:25:
[...]

Black Flag overslaan?! Doe ff normaal Bram. Dat zou ik nooit over jouw kindje Bloodborne zeggen. :+ Black Flag vond ik helemaal geweldig al heb je een punt met dat eindeloze verzamelen maar waarom zou je. Dit is echt een game die van mij nog 150 uur had door mogen kabbelen alleen dan met wat meer afwisseling en meer uitdaging op het water.

Enkel al het varen met de zingende bemanning ligt erg prettig in mijn geheugen. Nu vind ik Black Sails ook een erg goede serie dus het kan ook juist het thema zijn wat me zo aanspreekt.. Arrrr!!! >:)
:+ en Black Sails is fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Enkel al het varen met de zingende bemanning ligt erg prettig in mijn geheugen.
In mijn geheugen zette ik dat zingen al heel snel uit _O-

(maar ja ik had ook niet veel van die bladmuziek gevangen..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Paar maanden geleden zat Black Flag gratis bij Games with Gold, dus ik zou er niet zo zeker van zijn dat ie nooit bij de ps+ games komt te zitten.

Inderdaad een van de leukste AC's tot nu toe, maar de besturing liet nogal eens te wensen over, dat merk ik nu in Freedom Cry ook weer.
In Syndicate hebben ze echt goed geleerd van eerdere fouten; die speelde érg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Voor je weer kan gamen, eerst even een update van 340MB.

https://www.gamespot.com/...es-not-much/1100-6452204/

doet helaas niet veel zeggen ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
dvdkiwi schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:44:
Paar maanden geleden zat Black Flag gratis bij Games with Gold, dus ik zou er niet zo zeker van zijn dat ie nooit bij de ps+ games komt te zitten.

Inderdaad een van de leukste AC's tot nu toe, maar de besturing liet nogal eens te wensen over, dat merk ik nu in Freedom Cry ook weer.
In Syndicate hebben ze echt goed geleerd van eerdere fouten; die speelde érg lekker.
Syndicate speelde inderdaad erg lekker en dan vooral Evie. Vond haar veel meer een Assasin dan die lompe Jacob.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:12
Cevel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:07:
Voor je weer kan gamen, eerst even een update van 340MB.

https://www.gamespot.com/...es-not-much/1100-6452204/

doet helaas niet veel zeggen ze..
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1tgil2.jpg

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nou ja, in zoverre dat ik persoonlijk daarna weinig zin meer had in Freedom Cry. Die staat echt al een jaar op mijn HDD te verstoffen. Ik heb BF destijds gekocht omdat er weinig andere games waren, maar nu zou ik er niet zo snel meer aan beginnen.

Verder heb ik me prima vermaakt met BF, maar ik zag wel aan alles dat de game voor de PS3/X360 gemaakt was. De schaal van de steden en dorpjes voelde niet echt immersive aan. Ik zie graag een nieuw deel in dezelfde setting die volledig op de current of wellicht next gen afgestemd is met Horizon graphics.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:41:
[...]

Nou ja, in zoverre dat ik persoonlijk daarna weinig zin meer had in Freedom Cry. Die staat echt al een jaar op mijn HDD te verstoffen. Ik heb BF destijds gekocht omdat er weinig andere games waren, maar nu zou ik er niet zo snel meer aan beginnen.

Verder heb ik me prima vermaakt met BF, maar ik zag wel aan alles dat de game voor de PS3/X360 gemaakt was. De schaal van de steden en dorpjes voelde niet echt immersive aan. Ik zie graag een nieuw deel in dezelfde setting die volledig op de current of wellicht next gen afgestemd is met Horizon graphics.
Hier zou ik een pre-order voor durven plaatsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil een AC in ww2 setting :>

Zat er op te hopen, na t uitstapje in Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Ik begon met Black Flag na Uncharted 4 en dan valt de besturing zo erg tegen dat ik al snel ben gestopt en andere games ben gaan spelen. Misschien binnenkort nog maar eens een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:26
Ik vond Black flag ook echt een super leuke game. Heb hem niet platium omdat ik het multiplayer deel heb laten zitten, maar singleplayer was zeker de moeite waard. Freedom Cry had ik nog niet, dus dit is voor mij een mooie PS plus maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Shadow tactics demo uitgeprobeerd en ik vind hem zeker vermakelijk, alleen controls vind ik niets, zal met muis em keyboard stuk fijner zijn dus dat wordt op de pc spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Wat zou nou nog een leuke game zijn voor een jongen van 9? Heb Minecraft, Dungeon builders, en plants Vs zombies. Had nsane trilogy maar die is echt te moeilijk voor hem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:08
jaydenjarno schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:06:
Wat zou nou nog een leuke game zijn voor een jongen van 9? Heb Minecraft, Dungeon builders, en plants Vs zombies. Had nsane trilogy maar die is echt te moeilijk voor hem
De Lego Games?

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
Ratchet & Clank misschien?

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
O lego Jurassic park ook. Die is erg leuk. Ratchen en Clank maar een proberen. Ziet er wel leuk uit voor hem. Alvast dank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Little Big Planet _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Unmechanical en Knack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
-SaveMe- schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:32:
Verder ook blij met JC3. Game al uitgespeeld en verkocht, maar de season pass voor de 3 dlc is nu maar een tientje. Dus maar aangeschaft, ga ik nog lekker ff de DLC doen. Leuke game!
Weet je toevallig, als je met de disc-versie bent begonnen en daarna de versie uit de store installeert, kan je dan verder met de save games (en trophies) van de disc-versie? Of begin je weer opnieuw met de save games (en/of trophies)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:55

Exirion

Gadgetfetisjist

jaydenjarno schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:17:
O lego Jurassic park ook. Die is erg leuk. Ratchen en Clank maar een proberen. Ziet er wel leuk uit voor hem. Alvast dank
Trine 1 en 2 zijn erg leuk. Deel 3 was een beetje een misser, maar opzich ook wel het spelen waard.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaydenjarno
Kijk. Weer super tips. Ook waar ik Zeker niet aan had gedacht. Super weer. Dank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musiman

musiman

Voor een jongen van 9 zijn alle lego spellen leuk en natuurlijk Ratchet and Clank.

Make music, not war

Acties:
  • +7 Henk 'm!
En ik hoorde iets over P.T. demo.. schijnt ook leuk voor kids te zijn. Power Turtles ofzo :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Just cause 3 is leuk hoor maar ik irriteer me mateloos aan de connection issues. Constant connection lost. Duurt weer een minuut en na 10 minuten weer hetzelfde verhaal. Optie zou zijn om internet uit te zetten maar dat is maar een halfbakken oplossing natuurlijk.

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ralph075 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:26:
[...]

Weet je toevallig, als je met de disc-versie bent begonnen en daarna de versie uit de store installeert, kan je dan verder met de save games (en trophies) van de disc-versie? Of begin je weer opnieuw met de save games (en/of trophies)?
Ja, is gewoon dezelfde game. Ik kreeg gelijk de optie tto continue en in game heb ik alles gecomplete!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

P.E.No.1 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:47:
Just cause 3 is leuk hoor maar ik irriteer me mateloos aan de connection issues. Constant connection lost. Duurt weer een minuut en na 10 minuten weer hetzelfde verhaal. Optie zou zijn om internet uit te zetten maar dat is maar een halfbakken oplossing natuurlijk.
Hey, dat viel mij ook al op. Dacht dat het aan mijn verbinding lag ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:53:
[...]

Ja, is gewoon dezelfde game. Ik kreeg gelijk de optie tto continue en in game heb ik alles gecomplete!
Dank, fijn! Schijnt niet altijd zo te gaan met games, maar dan kan ik bij deze in ieder geval weer een disc weg doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Sinner schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 19:05:
[...]

Hey, dat viel mij ook al op. Dacht dat het aan mijn verbinding lag ofzo.
Heb even verder gegoogled en schijnt dat dit toen de game uit was ook al een issue te zijn. Misschien nu weer omdat de game weer veel gespeeld wordt omdat ie in de igc zat? In ieder geval zwaar irritant..

PSN id: PENo1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Rayman Legends
Tearaway Unfolded

PSN: fonsmeister

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Laatst online: 17:09
Ik ben van plan om een WD My Book 6TB aan te schaffen, maar gaat dit werken in combinatie met een PS4? Ik denk van wel, maar gaan alle 6TB beschikbaar zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Mijn zoon van 9 is gek op fifa. Vroeger ook op raynan idd.
(En zelda en mk, maar die doen het niet zo goed op ps4 ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Le Enfant! schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:05:
Ik ben van plan om een WD My Book 6TB aan te schaffen, maar gaat dit werken in combinatie met een PS4? Ik denk van wel, maar gaan alle 6TB beschikbaar zijn?
Lol, en ik die dacht dat ik al overdreef met mijn 4TB.
Anyway, zo een vraag vind je op 5 seconden met Google: https://www.playstation.c...s4--external-hdd-support/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 13:39
Er zijn nieuwe games toegevoegd aan de zomer uitverkoop. Mensen hier die wat kopen/tips hebben? Zit zelf te denken aan de sniper Elite 4, en het hele "seizoen" van de laatste Hitman. Schijnt een erg goede game te zijn

[ Voor 17% gewijzigd door twowheeler op 02-08-2017 23:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
P.E.No.1 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:47:Optie zou zijn om internet uit te zetten maar dat is maar een halfbakken oplossing natuurlijk.
Daar zullen idd een paar mensen niet zo blij mee zijn...... :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

twowheeler schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 23:32:
Er zijn nieuwe games toegevoegd aan de zomer uitverkoop. Mensen hier die wat kopen/tips hebben? Zit zelf te denken aan de sniper Elite 4, en het hele "seizoen" van de laatste Hitman. Schijnt een erg goede game te zijn
Hitman is een erg leuk spel.
MAAR je merkt heel erg dat het episodes zijn die over een jaar zijn uitgespreid.

Normaal speelde je 1 episode uit en kon je een maand wachten op de volgende.
Nu speel je alles na elkaar en krijg je na een aantal episodes(vooral als je probeert zoveel mogelijk opportunities te doen wat ook hoort in een hitman game...)het gevoel dat je continu hetzelfde aan het doen ben en word het "more of the same".
En ook uiteraard het feit dat deze Hitman stukken makkelijker is dan de originele...
Dus als je hem koopt dan zou ik je aanraden om de game wat uit te spreiden en niet allemaal achter elkaar te spelen ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:04
Hoe is The Last Of Us remastered op de PS4? ik heb deze uitgespeeld op de PS3, is die op de ps4 grafisch veel mooier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Hoewel ik eigenlijk Bloodborne zou moeten spelen (jaja, ik ging te veel dood en zette het te snel uit), kwam ik per toeval uit bij deze review: YouTube: Warframe | The Review (2017)

Warframe dus. Er is weinig aandacht voor de PS4 versie bij Tweakers. Blijkbaar had het nogal een slechte launch, maar toen ik het gister speelde vond ik het erg leuk. Hopelijk blijft het dat ook. Kan het aanraden - zeker aangezien het gratis is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

poor Leno schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:46:
En ik hoorde iets over P.T. demo.. schijnt ook leuk voor kids te zijn. Power Turtles ofzo :>
Niet dat je die nog kan downloaden :'(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dm-dutchman schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:55:
Hoe is The Last Of Us remastered op de PS4? ik heb deze uitgespeeld op de PS3, is die op de ps4 grafisch veel mooier?
Ja en 60 fps. Je kan ook even een comparison video opzoeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:04
bram1984 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:23:
[...]

Zoo dat is wel een groot verschil, met name zie je dat goed op bij de schaduwen. Instant buy voor mij _/-\o_

Edit: Zowel het basisspel als de standalone DLC gekocht.

[ Voor 9% gewijzigd door dm-dutchman op 03-08-2017 14:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Deze stond niet op mijn radar, maar ziet er wel veel belovend uit. Mooi stijltje ook!

Release 26 september!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• musiman

musiman

-SaveMe- schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:54:
Deze stond niet op mijn radar, maar ziet er wel veel belovend uit. Mooi stijltje ook!

[video]

Release 26 september!
Ziet er gaaf uit!

Ik heb zojuist maar even The Last of Us aangeschaft, die had ik nog niet en na alle opmerkingen omtrent die game lijkt het mij een leuk spel. :)

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

bram1984 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:23:
[...]

En niet te vergeten HDR support

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:30
musiman schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:01:
[...]

Ziet er gaaf uit!

Ik heb zojuist maar even The Last of Us aangeschaft, die had ik nog niet en na alle opmerkingen omtrent die game lijkt het mij een leuk spel. :)
TLOU is altijd een topkeuze!
Ik ben wel benieuwd naar je standpunt na een aantal uur gamen, of je het dan nog steeds een "leuk spel" vindt. ;)
Zo heb ik het althans nooit ervaren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Demo van ST bekeken. Trekt me toch niet. Te prieterige graphics en de hele japanse setting spreekt me niet zo aan. Jammer :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Geweldig begin
daarna kakt het een beetje in, en vind ik de besturing een stroefjes :{
na een uurtje wennen / verder komen het verhaal je buiten het betreffende gebied neemt, begint het spel pas echt en wordt het O+ imho :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
For Honor is voor €18,- in de aanbieding. Van tevoren keek ik er naar uit, maar de reviews zijn heel matig. Het For Honor topic is ook redelijk dood. Waarschijnlijk zegt dit genoeg, maar ik vraag het toch maar even hier. Is het de moeite deze game te halen (voor dit bedrag)? Speelt iemand hier het nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Zit te twijfelen om Nioh te halen. Staat nu voor 28,99 in de Playstation store en de seasonpass voor 17,99 Combi 46,99.

Wat me opvalt is dat deze game redelijk nieuw is, en nu al zo snel afgeprijsd is, heeft dat met de kwaliteit te maken? Een GTA V bijvoorbeeld kost nog steeds boven de 30,- terwijl die al jaren oud is.

Ik ben verder een groot RPG fan met name Final Fantasy en Dark Souls, maar een titel die ik nooit zal vergeten en waarvan ik hoop dat het ooit zal terugkeren (voor de PS2 gamers onder ons) is Onimusha (dawn of dreams).

Zijn jullie het er mee eens dat Nioh dichtbij in de buurt van Onimusha komt?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unidentified schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:48:
Zit te twijfelen om Nioh te halen. Staat nu voor 28,99 in de Playstation store en de seasonpass voor 17,99 Combi 46,99.

Wat me opvalt is dat deze game redelijk nieuw is, en nu al zo snel afgeprijsd is, heeft dat met de kwaliteit te maken? Een GTA V bijvoorbeeld kost nog steeds boven de 30,- terwijl die al jaren oud is.

Ik ben verder een groot RPG fan met name Final Fantasy en Dark Souls, maar een titel die ik nooit zal vergeten en waarvan ik hoop dat het ooit zal terugkeren (voor de PS2 gamers onder ons) is Onimusha (dawn of dreams).

Zijn jullie het er mee eens dat Nioh dichtbij in de buurt van Onimusha komt?
GTA is een massa product en volgens mij in de categorie entertainment de duurste productie in de geschiedenis van de mensheid. En blijkbaar wordt die game ook nog steeds redelijk verkocht, dus 1 en 1 is 2.

Nioh en bijvoorbeeld Bloodborne zijn redelijk niche en lang niet voor iedereen geschikt. Maar wat mij betreft komt een GTA qua pure gameplay niet eens in de buurt van die games, dus lekker halen. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Racierox schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:45:
For Honor is voor €18,- in de aanbieding. Van tevoren keek ik er naar uit, maar de reviews zijn heel matig. Het For Honor topic is ook redelijk dood. Waarschijnlijk zegt dit genoeg, maar ik vraag het toch maar even hier. Is het de moeite deze game te halen (voor dit bedrag)? Speelt iemand hier het nog?
Ik vond het een week echt prima. Daarna is de nieuwigheid er wel van af. Daarnaast zitten er een paar vreselijke fouten in het spel (connectieproblemen, matchmaking) en zijn sommige punten slecht ontwerp (defensief spelen wordt te veel beloond en environmental deaths zijn erg frustrerend).

Ofwel: nee, niet doen. Al is het alleen maar om Ubisoft af te straffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
Lapras schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:51:
[...]

Ik vond het een week echt prima. Daarna is de nieuwigheid er wel van af. Daarnaast zitten er een paar vreselijke fouten in het spel (connectieproblemen, matchmaking) en zijn sommige punten slecht ontwerp (defensief spelen wordt te veel beloond en environmental deaths zijn erg frustrerend).

Ofwel: nee, niet doen. Al is het alleen maar om Ubisoft af te straffen.
Duidelijk, ik steek m'n tijd wel in wat anders :D
2 maanden geleden heb ik The Division ook voor een tientje op de kop getikt. De launch was ook drama, maar nu vond ik het best prima te doen en 10 euro wel waard.
HZD heb ik nog niet uitgespeeld, daar eerst maar eens mee verder dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 06:34

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik denk niet dat het bedrag en reviews online direct wat zegt over de game.

Zelf heb ik net een PS4 gehaald voor een habbekrats om mijn achterstand op console games weg te werken zonder nu premium te betalen ;)
Bijv. Dragon Age had ik de inquisition nog niet gepeeld, deze was tot mijn verbazing maar 6,99 .. dus ik dacht dat is dan vast een gare versie in de reeks ofzo, voor dat geld haal je niet eens een indie-mobile game.

Enfin, uitgespeeld en ik kan als enig kritiek puntje zeggen dat de combat wat 'dull' is voor een RPG maar wat een verhaal en wat een opties en wat een berg tijd en development moet er in die game zijn gegaan.. :7

Toen Mordor voor weinig gehaald, dacht weer weggeblazen te worden na Dragon Age gezien de reviews van dit spel nog 100x positiever waren. Maar dat valt vies tegen helaas -O-

Gelukkig is FFX tot nu toe wel echt old-skool genieten *O*

Hierna nog Disgaea 5, Mass Effect: Andromeda, Final Fantasy Type-0, I Am Setsuna en Final Fantasy XV.
En bij World of Final Fantasy, Nioh, Nier Automata, Bloodborne en Witcher 3 twijfel ik nog (name omdat mordor zo tegen valt en die game lijkt in de reviews op de laatst 4 genoemde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@CT Vergeet je FFXII niet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

CT schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:03:
Ik denk niet dat het bedrag en reviews online direct wat zegt over de game.

Zelf heb ik net een PS4 gehaald voor een habbekrats om mijn achterstand op console games weg te werken zonder nu premium te betalen ;)
Bijv. Dragon Age had ik de inquisition nog niet gepeeld, deze was tot mijn verbazing maar 6,99 .. dus ik dacht dat is dan vast een gare versie in de reeks ofzo, voor dat geld haal je niet eens een indie-mobile game.

Enfin, uitgespeeld en ik kan als enig kritiek puntje zeggen dat de combat wat 'dull' is voor een RPG maar wat een verhaal en wat een opties en wat een berg tijd en development moet er in die game zijn gegaan.. :7

Toen Mordor voor weinig gehaald, dacht weer weggeblazen te worden na Dragon Age gezien de reviews van dit spel nog 100x positiever waren. Maar dat valt vies tegen helaas -O-

Gelukkig is FFX tot nu toe wel echt old-skool genieten *O*

Hierna nog Disgaea 5, Mass Effect: Andromeda, Final Fantasy Type-0, I Am Setsuna en Final Fantasy XV.
En bij World of Final Fantasy, Nioh, Nier Automata, Bloodborne en Witcher 3 twijfel ik nog (name omdat mordor zo tegen valt en die game lijkt in de reviews op de laatst 4 genoemde).
Als je DA:I leuk vindt, vind je The Witcher 3 ook leuk. Hij is minder toegankelijk, maar daarna echt stukken beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racierox
Dat klopt inderdaad, het zegt absoluut niet alles. Ik heb mijn PS4 ook nog maar kort en het grote voordeel is dat je goedkoop een heleboel toffe games kunt halen.
Maar ik probeer altijd wel een afweging te maken tussen wat een game kost en hoe veel / lang je er plezier van hebt.
Zoals ik zei vond ik The Division voor 10 euro prima, had ik 'm bij de release voor 60 gehaald had ik het toch zonde gevonden. Horizon Zero Dawn is naar mijn mening de 35 die ik er voor betaald heb wel waard.

The Witcher heb ik heb pc gespeeld en kan ik je absoluut aanraden. Ik heb niet heel veel met RPG's, maar dit is wel een hele goede game. Gameplay, verhaal en zelfs de gwent card game vond ik heel tof.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musiman

musiman

Als RPG liefhebber kan ik The Witcher 3 ook aanraden. Neem gelijk de GOTY edition, dan heb je er 2 extra episodes bij.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:29

MaDLiVe

.-Observer-.

Waarschijnlijk de laatste in dit topic, maar net ook maar even HZD gekocht voor 33 euro oid in de store. Teveel games om nog te spelen maar die game lijkt me onwijs gaaf.

Poosje bezig geweest met Shadow of Mordor, maar begon lichtelijk repetatief te worden in het tweede gedeelte van de game. Toch maar eens keer uitspelen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
MaDLiVe schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:24:
Waarschijnlijk de laatste in dit topic, maar net ook maar even HZD gekocht voor 33 euro oid in de store. Teveel games om nog te spelen maar die game lijkt me onwijs gaaf.

Poosje bezig geweest met Shadow of Mordor, maar begon lichtelijk repetatief te worden in het tweede gedeelte van de game. Toch maar eens keer uitspelen.
Niet de laatste hoor. Heb die game ook nog niet ondanks dat het spel me redelijk aanspreekt. Zit nu gewoon in een periode dat pc games me veel meer aanspreken (Empyrion, RTS en build games) dus Horizon komt volgend jaar wel of zo.

Krijg mijn game uren nu al makkelijk vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
MaDLiVe schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:24:

Mwah. Ik heb hem al sinds eind juni, maar ligt nog dicht haha. te veel andere games op het moment. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik vond HZD echt geweldig. Echt een fantastische wereld om te verkennen, leuke combat en een gaaf verhaal. Enige minpuntje voor mij was dat er wat meer side quests in hadden gemogen. Maar dat is alleen omdat ik er nog niet klaar mee was.
En dan zijn er nog de graphics. Echt het mooiste console spel ooit. Zeker als je een pro en een HDR scherm hebt :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:54:

[video]

Release 26 september!
In het Achievements / Trophies had ik bijgaand stukje al gemeld, maar aangezien jullie het hier toch ineens over Hob hebben, wil ik jullie dan ook maar op de wedstrijd wijzen.
In het kader van Achievements / Trophies - gerelateerd nieuws wilde ik dit even met jullie delen. Runic Games, tot voor kort vooral bekend van PC only titel Torchlight I en II, brengt op 26 september 2017 de game Hob uit voor onder meer PC en PS4. Er is nu een wedstrijd gaande waaraan elke gamer ter wereld mee kan doen. Ze zijn namelijk nog op zoek naar passende namen voor enkele Trophies en Achievements en ze roepen in ieder geval via Twitter op om mee te denken, waarbij de mogelijke beloning bestaat uit bijvoorbeeld een digitale kopie van de game en je naam in de credits.

Klik hier voor meer informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Ook ik heb HZD nog in mijn wannahave lijst staan. :)
Gezien de lange lijst games die ik al heb en nog moet (=wil) spelen, haal ik HZD wanneer die in de GOTY editie verschijnt of i.c.m. Frozen Wilds of zo.
Ben bezig met The Witcher 3, moet nog wat doen in ESO, heb zojuist The Last of Us gekocht, moet JC3 spelen, plus de andere gratis games van deze en een aantal vorige maanden... :$
En ook nog af en toe GTA5 en oh ja, ook nog Lego The Hobbit, maar die doe ik samen met mijn vrouw. :)

Helaas gaan we in de vakantie een weekje weg, anders had ik wat vaart kunnen maken. ;)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
musiman schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:05:
Ook ik heb HZD nog in mijn wannahave lijst staan. :)
Gezien de lange lijst games die ik al heb en nog moet (=wil) spelen, haal ik HZD wanneer die in de GOTY editie verschijnt of i.c.m. Frozen Wilds of zo.
Ben bezig met The Witcher 3, moet nog wat doen in ESO, heb zojuist The Last of Us gekocht, moet JC3 spelen, plus de andere gratis games van deze en een aantal vorige maanden... :$
En ook nog af en toe GTA5 en oh ja, ook nog Lego The Hobbit, maar die doe ik samen met mijn vrouw. :)

Helaas gaan we in de vakantie een weekje weg, anders had ik wat vaart kunnen maken. ;)
Persoonlijk zou ik alle games opzij schuiven voor Horizon! Het thema van deze game sprak mij niet echt aan. Maar nadat ik mijn PS4 heb ingeruild tijdens die GameMania actie en er een Pro en Horizon voor terugkreeg wist ik al snel beter. Wat een verschrikkelijk brute game! Bijna uitgespeeld nu.
Pagina: 1 ... 93 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!