Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:29
Hou toch op, jullie zijn nu een grote prijsstijging aan het goedpraten, alsof het iets goeds is. 8)7

En ja, mijn loon is vergeleken met tien jaar geleden wel vertienvoudigd. ;)

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Aenea schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:43:
[...]

Is jouw loon de afgelopen 7 jaar niet omhoog gegaan dan? De huur bv. gaat elk half jaar een paar procentjes omhoog, als ik het verschil bekijk van 7 jaar geleden en nu is dat ook 20% alleen is dat geleidelijk gegaan in plaats van in 1 keer...
Je loon gaat omhoog omdat jij meer te bieden hebt (ervaring) en vanwege inflatie ;)
In dit geval lijkt het mij puur commercie, ze hebben een behoorlijk marktaandeel en als je een Playstation hebt en online wilt moet je wel. Volgens mij vallen de kosten voor Sony wel mee: het onderhouden van de dienst/infrastructuur, dataverkeer en de twee maandelijkse games. De eerste wordt goedkoper naar mate je meer abonnee's hebt, de tweede wordt sowieso goedkoper door de tijd heen en de derde hebben ze zelf in de hand (ze geven geen garanties over de waarde van de games die je 'krijgt'). PS Plus lijkt mij daarom juist iets dat goedkoper kan worden. Of het moet zijn dat het nu niet kostendekkend is of als ze grotere games willen geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28
Uffeltje schreef op zondag 30 juli 2017 @ 01:37:
Hou toch op, jullie zijn nu een grote prijsstijging aan het goedpraten, alsof het iets goeds is. 8)7
Dat doet niemand ;)

Mijn huur stijgt elk jaar met 4,5% zonder dat ik er iets extra's voor krijg.
Internet en tv abonnementen stijgen elk jaar zonder dat je er iets extra's voor krijg.
Benzine en sigaretten stijgen elk jaar in prijs zonder dat je er iets extra's voor krijgt.
Een cola of biertje op het terras stijgen elk jaar zonder dat je daar iets extra's voor krijgt.
Heck, bij de meeste voorbeelden die ik aangeef krijg je juist steeds minder voor meer geld.
En dan maken we ons druk om een tientje per jaar extra? Waar hebben we het over...
Zoals ik al zei, we weten nog niet wat ze met dat geld gaan doen, misschien gaan ze het gebruiken om het netwerk daadwerkelijk beter te maken. In dat geval mogen ze het van mij ook met 11 euro verhogen.
Tom schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:37:
[...]
Of het moet zijn dat het nu niet kostendekkend is of als ze grotere games willen geven.
Dat geloof ik niet. De meesten hebben ps+ om online te kunnen gamen; de prijzen omhoog gooien vanwege duurdere "gratis" games is de omgekeerde wereld.

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 30-07-2017 11:36 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Tom schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:37:
[...]

Je loon gaat omhoog omdat jij meer te bieden hebt (ervaring) en vanwege inflatie ;)
In dit geval lijkt het mij puur commercie, ze hebben een behoorlijk marktaandeel en als je een Playstation hebt en online wilt moet je wel. Volgens mij vallen de kosten voor Sony wel mee: het onderhouden van de dienst/infrastructuur, dataverkeer en de twee maandelijkse games. De eerste wordt goedkoper naar mate je meer abonnee's hebt, de tweede wordt sowieso goedkoper door de tijd heen en de derde hebben ze zelf in de hand (ze geven geen garanties over de waarde van de games die je 'krijgt'). PS Plus lijkt mij daarom juist iets dat goedkoper kan worden. Of het moet zijn dat het nu niet kostendekkend is of als ze grotere games willen geven.
Kosten van de servers en de lonen van de mensen die ze moeten onderhouden gaan ook mee omhoog met diezelfde inflatie. Ook allerlei andere kosten gaan mee omhoog. In 7 jaar tijd is de prijs niet omhoog gegaan terwijl allerlei producten/diensten juist wel omhoog zijn gegaan. Nu doen ze een inhaal slag en verwachten mensen gelijk maar dat er iets tegenover moet staan. Ik begrijp dat niet zo.

Nee, ik praat het niet goed dat het omhoog gaat, heb liever dat het omlaag gaat, maar als je beetje nadenkt is dit gewoon logisch en is het te begrijpen dat er niets tegenover zal staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:52

Cis

+ consumenteninternetlijnen worden steeds sneller.

De consument verwacht daardoor ook met hogere snelheid naar Sony te kunnen connecten. Dus zal Sony daarop verbeteringen moeten doorvoeren.

Daarnaast worden sowieso de verwachtingen steeds hoger (uptime, snelheid, vormgeving).
Websites van banken mochten vroeger gewoon een dag down zijn. Anno 2017 wordt zelfs geplande downtime niet meer geaccepteerd, laat staan ongeplande downtime.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Mwa, niet mee eens. Clouddiensten worden alleen maar goedkoper. Elke andere clouddienst schroeft z'n prijzen namelijk naar beneden ;)
En die hebben ook te maken met hogere snelheden van consumentenlijnen, personeel, aanschaf hardware etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Laatst online: 21:52

Cis

Tom schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:40:
Mwa, niet mee eens. Clouddiensten worden alleen maar goedkoper. Elke andere clouddienst schroeft z'n prijzen namelijk naar beneden ;)
En die hebben ook te maken met hogere snelheden van consumentenlijnen, personeel, aanschaf hardware etc.
Daar zit wat in. In dat geval gaan alle argumenten in alle voorgaande comments niet op :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sony maakt meer dan een miljard omzet met ps plus en dat geld gaat echt niet allemaal terug in het verbeteren van de infrastructuur. Eerder naar dividend voor de aandeelhouders en bonussen voor het bestuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Cis schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:36:
Anno 2017 wordt zelfs geplande downtime niet meer geaccepteerd, laat staan ongeplande downtime.
Downtime is nog nooit acceptabel geweest. Een server mag down zijn, een service nooit.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:31
Pff is deze discussie nog steeds gaande

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:27
steefje schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:26:
Pff is deze discussie nog steeds gaande
Dan kan dat ook bij dit lijstje;

Kosten PS plus

:+
Homeland schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:54:
[...]

Een kort overzicht:

Slim vs Pro
De beste * (TV, headset etc.)
Vragen die niemand kan weten: Wanneer is de PS4 in de aanbieding?
Domme vragen: Hoe download ik mijn games opnieuw?
Vragen voor Sony: Mijn betaling is niet goed gegaan, hoe krijg ik mijn geld terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iets heel anders: ik heb 2 weken geleden Knack (ja je leest het goed) uitgespeeld. Wat een ontzettende kut game. :+ Maar ja, kleine meid vond 'm vet. Er kwam geen eind aan. Op naar deel 2.

Net Bloodborne (EU) voor de 2e keer gekocht (heb de US versie), zodat ik die ook op de niet primaire PS4 kan spelen. Weer zin om een hele nieuwe build te beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:28:
Iets heel anders: ik heb 2 weken geleden Knack (ja je leest het goed) uitgespeeld. Wat een ontzettende kut game. :+ Maar ja, kleine meid vond 'm vet. Er kwam geen eind aan. Op naar deel 2.
Die game zat bij mijn PS4 toen ik die kocht. Anders had ik hem nooit gekocht denk ik. Maar toch wel mee vermaakt. Maar denk niet dat ik deel 2 ga spelen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
bram1984 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:28:

Net Bloodborne (EU) voor de 2e keer gekocht (heb de US versie), zodat ik die ook op de niet primaire PS4 kan spelen. Weer zin om een hele nieuwe build te beginnen.
:P ik ken dat, speel deze game ook alleen maar met onze kleine meid. pappa mag spelen en dochter kijkt toe. Zit helaas nog maar halverwege de game, dus nog lange weg te gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:13
Iemand een idee of er voor de PS4 eenzelfde soort games zijn als Stuntman op de PS2?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:02:
[...]

Die game zat bij mijn PS4 toen ik die kocht. Anders had ik hem nooit gekocht denk ik. Maar toch wel mee vermaakt. Maar denk niet dat ik deel 2 ga spelen ...
Ik heb me echt kapot geërgerd aan de stukken die je weer opnieuw moet doen nadat je doodgaat. En die domme mechanic dat deuren ineens opengaan als je alle tegenstanders hebt verslagen.
G.Scholtens schreef op maandag 31 juli 2017 @ 07:55:
[...]

:P ik ken dat, speel deze game ook alleen maar met onze kleine meid. pappa mag spelen en dochter kijkt toe. Zit helaas nog maar halverwege de game, dus nog lange weg te gaan
Die van mij kan het inmiddels wel een beetje zelf, hoewel ze nog een beetje teveel een buttonbasher is, waardoor ze teveel geraakt. Nog maar even wachten met Bloodborne dus. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
DigitalError schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:24:
[...]

heb tijdens die sale 2 maanden terug nog ingekocht tot zomer 2019 dus maak me er niet druk over :P

en 47 is nog steeds 3 euro goedkoper dan de 50 die het normaal is he :+
Mijn PS Plus loopt nog tot en met december. Stel dat ik nu ergens een aanbieding zou vinden voor 1 of 2 jaar PS Plus, kan ik die nu dan al aanschaffen? En moet ik die dan ook al inlossen of moet je daar mee wachten tot het huidige PS Plus verloopt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xChOasx
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-08 09:01
Joster schreef op maandag 31 juli 2017 @ 08:51:
[...]

Mijn PS Plus loopt nog tot en met december. Stel dat ik nu ergens een aanbieding zou vinden voor 1 of 2 jaar PS Plus, kan ik die nu dan al aanschaffen? En moet ik die dan ook al inlossen of moet je daar mee wachten tot het huidige PS Plus verloopt?
Ze stapelen, dus als je huidige Plus bijvoorbeeld tot 6 September 2017 geldig is en je koopt vandaag (als voorbeeld) 2 jaar extra en je levert de codes gelijk in zit je tot 6 September 2019 weer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joster schreef op maandag 31 juli 2017 @ 08:51:
[...]

Is gewoon stapelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Thanks, gaan we dat doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xChOasx
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-08 09:01
Let wel op (ik weet niet of dit alleen is wanneer je een creditcard aan je account hebt hangen, maar ik denk het wel) dat je gelijk na het inleveren van je codes 'Automatisch abonnement verlengen' weer uitzet. Want dat zetten die eikels automatisch aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:19

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Qua backlog een productief weekendje geweest :Y

Swapper uitgespeeld
Gone Home uitgespeeld
Journey uitgespeeld

2 indiegames (weet niet 123 meer welke) gedelete nadat ik het toch niet leuk vond
Megaman Collection gedelete, meer frusterend dan leuk :X en dat terwijl Bloodborne en Dark Souls 2 wel uitgespeeld zijn..

Nu nummertje gekozen en op Sleeping Dogs uitgekomen, daarvan weet ik tenminste wel dat die goed is en ik hem af ga maken :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Ik weet tegenwoordig niet meer wat onder uitspelen valt. Is het de verhaallijn die je uitspeelt of is het 100% run (alle collectibles (indien aanwezig) en trophies?

Ik hou me voornamelijk bezig met de trophies, wat soms resulteert in 100% runs. Nu druk bezig met Mirror's Edge Catalyst.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik heb sindskort een ps4 pro. wat mij opvalt dat er grote gamebestanden zijn geinstalleerd van spellen terwijl ik na een update van 300MB gelijk aan het spel kon beginnen. games zoals the last of us, god of war, yakuza 0. bij de ps3 was het zo dat ik eerst een halfuur moest wachten totdat de voor-installatie was afgerond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lennox-06 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:38:
ik heb sindskort een ps4 pro. wat mij opvalt dat er grote gamebestanden zijn geinstalleerd van spellen terwijl ik na een update van 300MB gelijk aan het spel kon beginnen. games zoals the last of us, god of war, yakuza 0. bij de ps3 was het zo dat ik eerst een halfuur moest wachten totdat de voor-installatie was afgerond.
Dat komt omdat de ps4 een klein stukje van de game alvast voor installeerd zodat je dat stukje alvast kan spelen terwijl je wacht tot de complete game in geinstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:15:
Qua backlog een productief weekendje geweest :Y

Swapper uitgespeeld
Gone Home uitgespeeld
Journey uitgespeeld

2 indiegames (weet niet 123 meer welke) gedelete nadat ik het toch niet leuk vond
Megaman Collection gedelete, meer frusterend dan leuk :X en dat terwijl Bloodborne en Dark Souls 2 wel uitgespeeld zijn..

Nu nummertje gekozen en op Sleeping Dogs uitgekomen, daarvan weet ik tenminste wel dat die goed is en ik hem af ga maken :Y
Ik heb nog maar weinig dark souls en bloodborne gespeeld, maar kan beamen dat mega man best moeilijk is. Ik vind de core gameplay ervan wel leuk en het geeft wel voldoening als de je een level haalt. Misschien nog een tip voor een tweede kans, mega man 2 schijnt makkelijker dan deel 1 te zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten1337
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-07 14:52
Ik heb vorige maand een Playstation plus 12 maanden kaartje gekocht bij de Mediamarkt (toen die in reclame stonden). Ik wou deze vandaag activeren op mijn account maar het lijkt nu dat er niets in het kaartje zit. Waarop zou die code normal moeten staan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Bij PlayStation heeft wellicht iemand te vroeg op een knopje gedrukt, want Assassin's Creed: Freedom Cry - de game die volgende maand gratis is voor PS Plus-leden - staat nu al gratis in de store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:17
Assassin's Creed: Freedom Cry staat nu al gratis in de store!

Klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!
djmelvee schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:03:
Assassin's Creed: Freedom Cry staat nu al gratis in de store!

Klik
Dude, kijk even de reactie boven je. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:17
bram1984 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:05:
[...]

Dude, kijk even de reactie boven je. 8)7
Jup, zag het te laat :D Ach, voor het geval iemand net als ik die reactie heeft gemist. :')

[ Voor 12% gewijzigd door djmelvee op 31-07-2017 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
djmelvee schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:10:
[...]

Jup, zag het te laat :D Ach, voor het geval iemand net als ik die reactie heeft gemist. :')
Hij toch ook. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16

On_E

Housemusic

Maarten1337 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:44:
Ik heb vorige maand een Playstation plus 12 maanden kaartje gekocht bij de Mediamarkt (toen die in reclame stonden). Ik wou deze vandaag activeren op mijn account maar het lijkt nu dat er niets in het kaartje zit. Waarop zou die code normal moeten staan?
Op de binnenkant van het kaartje.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
On_E schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:33:
[...]

Volgens mij op je kassabon..tenminste dat was bij mij zo toen ik die aanbieding van Mediamarkt kocht..

PSN id: PENo1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
On_E schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:33:
[...]

Kassabon idd

Carpe scrotum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 02:50
Sniper Elite 4 aangeschaft. Prijsverlaging waar ik eigenlijk op zat te wachten duurde mij te lang :P
Toffe game weer, lekker sneaken, helemaal in mijn element.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Edit: Ik dacht een nieuwtje te hebben :'(

[ Voor 87% gewijzigd door Homeland op 31-07-2017 15:12 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Is Assassin's Creed Freedom Cry al gratis te downloaden? :+

* Sinner loopt richting deur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

P.E.No.1 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:01:
[...]

Volgens mij op je kassabon..tenminste dat was bij mij zo toen ik die aanbieding van Mediamarkt kocht..
Duidelijk, ik had zo'n kaartje bij Bol besteld toen en de code stond toen wel op de binnenkant.

Wel vaag trouwens dat de code op de kassabon stond bij die MM actie, waarom krijg je dan nog dat kartonnen Sony kaartje eigenlijk mee? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wat zijn de gratis games deze maand? :>

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Binnenkort gratis t-shirts uitdelen hier.

Afbeeldingslocatie: https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/shirtsandshit/image/cache/article/c6766f9d4232f99e17b61eab97382ac2dab2d6c4.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oeh die wil ik! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Oei, die laat ik een dezer dagen even drukken! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die webwinkel van Bram is gesloten :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb het gevoel dat Assassin's Creed Freedom Cry gratis te downloaden is. Gokje hoor.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:18

Lapras

Ice beam

Ik heb Bloodborne GOTY gekocht. Ik vaar volledig op de enthousiastelingen in dit topic. Ben benieuwd vanavond.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Lapras schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:11:
Ik heb Bloodborne GOTY gekocht. Ik vaar volledig op de enthousiastelingen in dit topic. Ben benieuwd vanavond.
* niet opgeven!
* wen maar vast aan dat 'you died' scherm
* veel plezier :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Super game, denk dat ik hem ook maar weer ga spelen :)

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben toevallig gisteren weer een nieuwe run begonnen. Voor tips en hulp:

[PS4] Bloodborne

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 08:47:
Ik heb me echt kapot geërgerd aan de stukken die je weer opnieuw moet doen nadat je doodgaat. En die domme mechanic dat deuren ineens opengaan als je alle tegenstanders hebt verslagen.
Ik ging niet zo vaak dood, misschien dat het mij daardoor niet zo stoorde :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
-SaveMe- schreef op maandag 31 juli 2017 @ 16:46:
[...]

Ik ging niet zo vaak dood, misschien dat het mij daardoor niet zo stoorde :)
Humblebrag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Grudgie schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:57:
Ik heb het gevoel dat Assassin's Creed Freedom Cry gratis te downloaden is. Gokje hoor.
echter zijn ze er al achter blijkbaar. ik zie gewoon 15 euro staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

M a r c o schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:57:
[...]

echter zijn ze er al achter blijkbaar. ik zie gewoon 15 euro staan.
De Hufters!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Zie dat er een demo is van Shadow Tactics, een aanrader voor strategie fans. :)

https://store.playstation...07792_00-DEAST00000000001

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
@poor Leno wilde jij niet een witte PS Pro hebben?

https://blog.eu.playstati...ew-ps4-bundles-announced/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Even gemist door al die berichten over AC Freedom Cry :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Davith78 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 22:58:
Ik zit een stream te kijken van The Long Dark, een pittige survival game voor de XB1, Mac en PC met een grafisch stijltje dat mij wel bevalt. Helaas lijken er vooralsnog geen plannen te zijn deze game naar de PS4 te brengen :|
Vandaag is de release op Steam, Xbox en PS4 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09 20:15
Ik kan de maandelijkse games nog niet vinden waarneer staan ze er op ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:18

Lapras

Ice beam

On_E schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:40:
Zie dat er een demo is van Shadow Tactics, een aanrader voor strategie fans. :)

https://store.playstation...07792_00-DEAST00000000001
Als groot fan van Commandos 1 en 2 ben ik hier wel benieuwd naar. De demo staat iig op de to do lijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
Lapras schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:01:
[...]

Als groot fan van Commandos 1 en 2 ben ik hier wel benieuwd naar. De demo staat iig op de to do lijst.
Bedankt dat je dit post. Anders had ik zo over die game heen gekeken. :)

Vroeger echt uren lang Commandos gespeeld, moest en zou elk level halen zonder ontdekt te worden. 8)7
De uitbreiding van 1 was ook echt lekker pittig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Als fan van de Commandos games mag je deze eigenlijk niet laten liggen, denk dat de demo je wel gaat overtuigen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
On_E schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:17:
[...]

Als fan van de Commandos games mag je deze eigenlijk niet laten liggen, denk dat de demo je wel gaat overtuigen. :)
Ja! Die moeten ze uitbrengen op de PS! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 02:50
Toevallig! Ik zat er niet zo lang geleden nog mee in m'n hoofd. Had zin in een nieuw deel in de Commandos serie. Deel 1 en 2 heb ik erg veel gespeeld, maar deel 3 kon mijn aandacht niet vast houden.
Ik ga deze demo zeker eens proberen! Hoewel ik eigenlijk nog steeds het liefst een nieuwe Commandos zie verschijnen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
[...]

Albinoraptor schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:14:
[...]

Bedankt dat je dit post. Anders had ik zo over die game heen gekeken. :)

Vroeger echt uren lang Commandos gespeeld, moest en zou elk level halen zonder ontdekt te worden. 8)7
De uitbreiding van 1 was ook echt lekker pittig.
Commandos was echt een geweldige game. Misschien is het puur nostalgie en is het, zodra ik het nu zou spelen, vergane glorie en een stuk minder, maar wat een plezier heb ik vroeger met die games gehad zeg.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Wanneer komen normaal gesproken die gratis games erbij te staan?
Just Cause 3 zou de andere game zijn naast AC namelijk en ik die stond op mijn verlanglijstje mocht die ooit voor een appel en ei te krijgen zijn. Lekker aan kloten is een van mijn specialiteiten en laat dat nu net zijn waar JC3 erg goed in is ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik kan Just Cause 3 en Assassins Creed nu al aanklikken hoor.
Commandos was inderdaad geweldig, ik heb de demo ook maar even aangeklikt :)

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 01-08-2017 12:38 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tweakmans
Alle PS Plus-games voor de maand augustus zijn inmiddels in de store beschikbaar:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Tr1z0P8.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tweakmans schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:01:
Alle PS Plus-games voor de maand augustus zijn inmiddels in de store beschikbaar:

[afbeelding]
Just Cause 3 staat thuis te downloaden. Vanavond maar eens proberen :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakmans schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:01:

[afbeelding]
Als je eenmaal de PS3 versie van "Motherload" gekocht hebt, dan is de PS4 versie via deze link ook "gratis te kopen".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:04:
Als je eenmaal de PS3 versie van "Motherload" gekocht hebt, dan is de PS4 versie via deze link ook "gratis te kopen".
Net getest en dat werkt inderdaad. Goeie tip. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:04:
[...]

Tip vd dag _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is dat 'That's you' leuk? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Van het weekeind gedaan, mn neefje van 13 vond het prachtig. Ik vond het ook wel leuk voor een keer.
Maar is niet iets wat je uren lang gaat spelen denk ik.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Oordeel zelf. Ik denk het niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ik sla m over :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 00:17
Het idee is grappig, maar tekenen op een smartphone is echt niet te doen en dat is in dit spel wel nodig zo te zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
tiguan schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:53:
Het idee is grappig, maar tekenen op een smartphone is echt niet te doen en dat is in dit spel wel nodig zo te zien.
Tip: gebruik een oogpotlood in plaats van een normaal H2 potlood, die is wat vetter.

@ DennusB hieronder: Jij bent ook tien jaar jonger dan ik, denk dat dat er wel iets mee te maken heeft ;)
Selfies maken en tekenen op een smartphone/tablet ligt niet echt in mijn straatje.

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 01-08-2017 15:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:39:
[...]

[video]

Oordeel zelf. Ik denk het niet ;)
Ik heb t met 5 vrienden gespeeld en me echt dood gelachen met dat spel. Selfie's maken, tekenen, beetje vragen beantwoorden... ja, wij kunnen ons er wel mee vermaken!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 08:12

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

heb nu de playstation 4 slim. en sinds gisteren een heuse 65 inch uhd tv met hdr.
is het nu een groot verschil, de slim of de pro? of is het niet zo danig zichtbaar

deze vraag is al zoveel gesteld, gebruik de zoekfunctie aub.

[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 01-08-2017 18:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Coldbullet schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:31:
heb nu de playstation 4 slim. en sinds gisteren een heuse 65 inch uhd tv met hdr.
is het nu een groot verschil, de slim of de pro? of is het niet zo danig zichtbaar
Ja, nee, misschien. Lees het topic , lees de topicwarning, google.

39

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
Na bijna jaar met een PS4 gedaan zonder disc drive, vandaag op eerste dag van vakantie maar een pro aangeschaft.

Zit wel maar op 1080 tv, maar beetje inversteren in toekomst en zit er bijna elke dag achter, is de afschrijving van gebruik per dag goed te verantwoorden. :P

Kan ik eindelijk ook weer eens No man's sky op disc opstarten. :+ :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand, als je op de PS3 tafels hebt gekocht voor Zen Pinball2 of deze ook nog beschikbaar blijven voor de PS4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Fietsbel schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:33:
[...]

Ja, nee, misschien. Lees het topic , lees de topicwarning, google.
Snap ik hou de forum al lang bij! Maar dat dateerd vanuit het begin toen de pro net uit was en we zijn nu een paar maandeb verder met ook nieuwere games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net ff The Surge demo geprobeerd. Damn, ziet er wel strak uit op de Pro. En rete vloeiend ook. Die wil ik ooit toch nog wel eens gaan spelen als er een gaatje valt.

Verder ook blij met JC3. Game al uitgespeeld en verkocht, maar de season pass voor de 3 dlc is nu maar een tientje. Dus maar aangeschaft, ga ik nog lekker ff de DLC doen. Leuke game!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
..... just cause 3 is aan het installeren. Kannonne wat duurt dat lang.. staat nu ongeveer 2 uur aan en op 50% Nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06
Mrjraider schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:04:
..... just cause 3 is aan het installeren. Kannonne wat duurt dat lang.. staat nu ongeveer 2 uur aan en op 50% Nu...
Ziedaar waar het extra geld voor PS+ heengaat :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:35
Het extra geld is dan ook nog niet geïnd he ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06
Coldbullet schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:31:

[mbr]deze vraag is al zoveel gesteld, gebruik de zoekfunctie aub.[/mbr]
De originele PlayStation 4 heeft afmetingen van 275 × 53 × 305 millimeter. De PlayStation 4 Slim belooft dertig procent kleiner te zijn en heeft afmetingen van 265 × 39 × 288 mm. Dat is een stuk kleiner. Mocht je dus al ruimte hebben voor een PS4, dan zal het Slim-model zeker in de kast passen. De PlayStation 4 Pro beschikt over afmetingen van 295 × 55 × 327 mm.

Best een groot verschil inderdaad 8)

Bron: https://www.homecinemamag...laystation-4-pro-en-slim/

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 01-08-2017 22:43 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:41:
[...]

Ziedaar waar het extra geld voor PS+ heengaat :+
Mag wel opschieten dan haha. Kost veel te veel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam bij mij met 25 MB/s binnen, lekker snel dus. raar die wisselende ervaringen met psn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Vrijdag schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:42:
[...]

De originele PlayStation 4 heeft afmetingen van 275 × 53 × 305 millimeter. De PlayStation 4 Slim belooft dertig procent kleiner te zijn en heeft afmetingen van 265 × 39 × 288 mm. Dat is een stuk kleiner. Mocht je dus al ruimte hebben voor een PS4, dan zal het Slim-model zeker in de kast passen. De PlayStation 4 Pro beschikt over afmetingen van 295 × 55 × 327 mm.

Best een groot verschil inderdaad 8)

Bron: https://www.homecinemamag...laystation-4-pro-en-slim/
Hehe, ja zo kan het het ook lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ja dat had ik ook! Dat had overigens niks of weinig te maken met PS+. Het installeren van de game duurt gewoon onwijs lang.

Dus ben ik maar AC: Freedom Cry gaan spelen :P
Je wordt wel lekker meteen in het diepe gegooid (pun intended) gelukkig heb ik Black Flag echt helemaal stuk gespeeld, dus mijn piraten instincten kwamen meteen weer omhoog :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:48

FeaR

In GoT we trust

Zowel Assassin's Creed als Just Cause waren hier zeker binnen een uur gereed. Ik kwam rond 17:00 thuis en om 18:00 zette ik beide geïnstalleerde games in de juiste mapjes. Scheelt mogelijk dat ik de games al halverwege de dag via de website toe had gevoegd aan mijn account?

Het is voor het eerst dat ik een Just Cause-game speel overigens. Ik heb denk ik een klein uurtje gespeeld en de enige indruk die ik heb is eigenlijk maar één kreet: "WTF". De ene minuut zweef ik vredig langs de kustlijn met mijn wing suit en nog geen minuut later heb ik een apache overgenomen via de grappling hook en schiet ik het halve eiland naar zijn grootje...De besturing is wel wennen en twijfel of ik de game niet te over the top vind om geheel uit te spelen, maar voor gewoon aankloten is het wel een goede game.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
FeaR schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:35:
[...]

Zowel Assassin's Creed als Just Cause waren hier zeker binnen een uur gereed. Ik kwam rond 17:00 thuis en om 18:00 zette ik beide geïnstalleerde games in de juiste mapjes. Scheelt mogelijk dat ik de games al halverwege de dag via de website toe had gevoegd aan mijn account?

Het is voor het eerst dat ik een Just Cause-game speel overigens. Ik heb denk ik een klein uurtje gespeeld en de enige indruk die ik heb is eigenlijk maar één kreet: "WTF". De ene minuut zweef ik vredig langs de kustlijn met mijn wing suit en nog geen minuut later heb ik een apache overgenomen via de grappling hook en schiet ik het halve eiland naar zijn grootje...De besturing is wel wennen en twijfel of ik de game niet te over the top vind om geheel uit te spelen, maar voor gewoon aankloten is het wel een goede game.
Het installeren van beide games ging bij mij ook zeer vlot. Maar bij JC3 bleef in de game zelf het woord 'installing' erg lang staan. Ofja, het percentage daarachter liep moeilijk traag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgende keer even vroeg op de dag aanzetten en pushen naar je PS4. Staat alles klaar als je thuis komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

bram1984 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:41:
[...]

Volgende keer even vroeg op de dag aanzetten en pushen naar je PS4. Staat alles klaar als je thuis komt.
Dat dus. Als het goed is staan de Plus games nu te downloaden.

Gister trouwens weer even tijd gehad om te gamen en ipv HZD (the usual) heb ik Alienation gedaan en was aangenaam verast. In het begin even kijken hoe en wat allemaal, maar speelt wel lekker en kan zo goed met een party alles naar de klote helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:16
Zijn de verhalen van blackflag en freedom cry los van elkaar te spelen? Of is het wel echt een aanrader om eerst black flag te spelen voor het verhaal?
Pagina: 1 ... 92 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!