Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vibravis schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:09:

- De prijs op jaarbasis verandert van €49,99 naar €59,99 per jaar.
Noujaaaaa! Echt wtf!!??? :( :( :(

Dan mogen ze ook wel met betere gratis shit komen sjeeeez :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:12:
[...]

Dit is nodig om de stabiliteit van het Playstation Network te kunnen blijven garanderen ;)
Maar dat is juist onlogisch, meer gebruikers = per gebruiker lagere kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:03
Scrisissszzz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:12:
[...]

Dit is nodig om de stabiliteit van het Playstation Network te kunnen blijven garanderen ;)
Zat ik ook al aan te denken. Denk dat ze de eerstvolgende DDoS attack de poppen aan het dansen hebben bij Sony :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

Homeland schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:11:
Bizarre ontwikkeling, dit had denk ik niemand aan zien komen. Ben ook wel benieuwd wat ze dan qua extra's gaan toevoegen die deze verhoging verklaren.
Ben er ook niet blij mee, maar ik kijk er niet van op. Elders is de prijs toch al eens verhoogd van 49 naar 59 dollar ofzo? Staat mij iets van bij.

'Gelukkig' heb ik nog lopen tot november 2018, maar het wordt wel de moeite om nu alvast op zoek te gaan naar een leuke deal om mijn lidmaatschap wat op te rekken naar 2019/2020...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:56

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ach volgende maand Just cause 3 welke nu nog fysiek een kleine €20,- kost en Assassins Creed Freedom Cry die nog €15 moet kosten. Dat is samen toch goed voor 7/12 van de nieuwe prijs voor een jaar PS+.

[ Voor 6% gewijzigd door OzzieMann op 28-07-2017 11:25 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Homeland schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:13:
[...]

Maar dat is juist onlogisch, meer gebruikers = per gebruiker lagere kosten.
Meer gebruikers houdt ook in meer load en meer resources die nodig zijn, en die resources moeten ook draaiende gehouden worden.En dus in theorie meer resources die problemen kunnen veroorzaken en dus ook downtime. Dus meer gebruikers wilt niet automatisch zeggen goedkoper.

En natuurlijk wilt Sony gewoon meer geld binnenharken.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Onverwacht, die stijging. Maar tien euro meer per jaar is uiteindelijk amper 83 cent per maand. Eén leuke game extra en je hebt het geld al 'terugverdiend'. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
Tweakmans schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:27:
Onverwacht, die stijging. Maar tien euro meer per jaar is uiteindelijk amper 83 cent per maand. Eén leuke game extra en je hebt het geld al 'terugverdiend'. :)
Ja zo krijg je alles wel rechtgepraat in mijn ogen. Ik gebruik ps+ alleen om bf1 online te kunnen spelen. Die gratis spellen boeien me niet zoveel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
OzzieMann schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:25:
Ach volgende maand Just cause 3 welke nu nog fysiek een kleine €20,- kost en Assassins Creed Freedom Cry die nog €15 moet kosten. Dat is samen toch goed voor 7/12 van de nieuwe prijs voor een jaar PS+.
Dat is de rekenwijze die vaker voorbij komt maar niet altijd op gaat. Zou je namelijk zonder PS+ beide games voor die prijzen hebben gekocht? Mogelijk had je ze nooit gekocht, of pas ergens in de sale voor een paar euro, of just fysiek zodat je hem kon verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Nu online

swv

Ik heb eigenlijk nog geen tot weinig plezier gehad van die PS+ games. Augustus is pas voor het eerst interessant voor mij. En je zou bijna denken dat ze dat deze maand expres doen om die prijsverhoging te verzachten. Dus 'Zie je wel elke maand leuke gratis games', om straks weer matige titels te serveren. Mja we gaan het meemaken. Ik kijk er naar uit om Just Cause 3 weer te spelen. Had 'm lang geleden verkocht, maar nu met de PS4 Pro wil ik het spel weer een kans geven. Al met al toch wat uurtjes mee vermaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
@Vibravis Ja, als je maar één game speelt is het wel een aanzienlijke stijging. Tijd je abo nog snel te verlengen, dan. Of te wachten op de volgende aanbieding...

@swv Het zou best kunnen dat dat hun strategie is. Persoonlijk zit er elke maand wel iets bij dat ik speel, maar het moet inderdaad je smaak zijn. Zelf vind ik het wel leuk om op die manier soms iets te ontdekken dat je uit jezelf niet meteen zou proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:22
Even vraagje over die mail van Sony met betrekking tot de verhoging:
Houdt dit in dat mensen die nog abonnement te goed heeft na aug dat je over die maanden extra moet betalen ? Of blijft de huidige prijs gelden tot je verloop datum?

Zoja. Is het dan verstandig om nu nog snel een jaar erbij te kopen ? Of ga je er dan sowieso wat van merken?

De reden dat ik dit vraag is omdat ik de mail niet echt duidelijk vind, en ziggo bijv ook tijdens je contract je abonnement mag verhogen en dan heb je een keuze om te stoppen of de verhoging te betalen

[ Voor 22% gewijzigd door Jboy1991 op 28-07-2017 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Homeland schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:31:
[...]
Dat is de rekenwijze die vaker voorbij komt maar niet altijd op gaat. Zou je namelijk zonder PS+ beide games voor die prijzen hebben gekocht? Mogelijk had je ze nooit gekocht, of pas ergens in de sale voor een paar euro, of just fysiek zodat je hem kon verkopen.
Het werkt ook andersom: doordat je die games gekregen hebt, en er sommige van speelt, ga je wellicht ook andere games niet gekocht hebben die je anders wel gekocht zou hebben. Dus je spaart eigenlijk ook geld uit op andere games. Ik ben in elk geval een pak minder games gaan kopen sinds ik Plus heb. Ben er vrij zeker van dat zonder Plus ik zeker voor een pak meer dan €50 extra aan games ging uitgegeven hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dit is wat een marktleider kan doen, en helaas erg jammer dat Sony toch hierop in gaat, volgens mij was de stijging in Amerika vorig jaar al een feit.
Ps Plus is eigenlijk de laatste tijd voor mij niet zo heel boeiend meer, ik denk dat ik hem in december laat aflopen en dan vind ik het wel prima zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:18
Owje, dat is wel .85 cent per maand meer.

Snel allemaal snel 3-4 jaar inslaan, en dan maar hopen dat je geen biertje laten vallen in het weekend, anders heb je er niets aangehad om zo'n enorm verschil aan kosten te onderduiken. 7(8)7

Of nee dan moet ik een kwartiertje mss meer werken, en dan kan ik net die Trophy's niet meer halen die zo enorm belangrijk zijn voor mijn ego. :+ :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Nu online

swv

Tweakmans schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:36:

@swv Het zou best kunnen dat dat hun strategie is. Persoonlijk zit er elke maand wel iets bij dat ik speel, maar het moet inderdaad je smaak zijn. Zelf vind ik het wel leuk om op die manier soms iets te ontdekken dat je uit jezelf niet meteen zou proberen.
Ja misschien is matige titels niet helemaal het juiste woord, want ik lees vaak dat er titels tussen zitten die wel gewaardeerd worden. Inderdaad niet door mij. Hoe dat komt? Als ik zie wat PS3 gamers inmiddels bij elkaar hebben kunnen sparen heb ik er altijd wel een nare smaak van in mijn mond. Laten we duimen dat er vanaf nu grotere titels hun weg gaan vinden naar PS+ voor PS4 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Het enigste spel van PS+ waar ik veel plezier aan gehad heb is Nom Nom Galaxy, de rest vond ik maar zo zo of het was een spel die ik al gespeeld had.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:18
swv schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:48:
[...]

Ja misschien is matige titels niet helemaal het juiste woord, want ik lees vaak dat er titels tussen zitten die wel gewaardeerd worden. Inderdaad niet door mij. Hoe dat komt? Als ik zie wat PS3 gamers inmiddels bij elkaar hebben kunnen sparen heb ik er altijd wel een nare smaak van in mijn mond. Laten we duimen dat er vanaf nu grotere titels hun weg gaan vinden naar PS+ voor PS4 :)
Weet je wat pas echt schandalig is, vriend van me heeft PS2 en wat voor games hij kan kopen soms voor 1 of 2 euro in Sales in winkels en ik maar 50-60 euro betalen voor mijn PS4 games.

Het is idd allemaal schandalig dat een oude console wat meer AA of AAA games krijgt dan net een nieuwe, waarom worden we toch zo enorm genaaid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Albinoraptor schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:45:
Owje, dat is wel .85 cent per maand meer.

Snel allemaal snel 3-4 jaar inslaan, en dan maar hopen dat je geen biertje laten vallen in het weekend, anders heb je er niets aangehad om zo'n enorm verschil aan kosten te onderduiken. 7(8)7

Of nee dan moet ik een kwartiertje mss meer werken, en dan kan ik net die Trophy's niet meer halen die zo enorm belangrijk zijn voor mijn ego. :+ :P
Die 85 cent (geen 0,85cent) per maand, of 10euro per jaar, ik kan er niet wakker van liggen. Maar het principe van even de prijs met 20% omhoog gooien zonder duidelijk te maken dat er ook maar iets tegenover staat, dat staat me wel tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ik neem aan dat iedereen gewoon voor 4 jaar ingeslagen heeft met de sale in mei/juni ? :P was geen geld toen in ieder geval en een prijsverhoging werdt al tijden over gespeculeerd dus daar kijk ik totaal niet van op eerlijk gezegd. Het doet me persoonlijk ook niet veel, heb al veel plezier gehad van de PS+ games en wil toch altijd online kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Onverwacht, die stijging. Maar tien euro meer per jaar is uiteindelijk amper 83 cent per maand.
Nou nou amper. Het is juist ruim €0,83 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Donstil schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:04:
[...]

Nou nou amper. Het is juist ruim €0,83 8)7
Volgens mij zit er meer achter. 83 cent, augustus 3 , half life 3 confirmed! HL3 exclusief naar de ps4! :+

39

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-09 21:35
Ik snap de verbazing niet zo goed. In andere gebieden was de prijs al verhoogd dus het was een kwestie van tijd totdat het hier ook zou gebeuren. Daarnaast dwingt niemand je om de service te gebruiken. Als je het nu te duur vindt neem je het toch gewoon niet meer af? Het is niet verplicht om online te gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ScrooLoose schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:49:
Het enigste spel van PS+ waar ik veel plezier aan gehad heb is Nom Nom Galaxy, de rest vond ik maar zo zo of het was een spel die ik al gespeeld had.
Dat zegt ook meer over jou dan over de games. Ofwel heb je een wel heel specifieke smaak dat enkel een average title als Nom Nom Galaxy je kon plezieren, of je hebt ook al een massa titels gekocht die dan ook telkens in Plus kwam terwijl je ze al had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

Fietsbel schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:08:
[...]

Volgens mij zit er meer achter. 83 cent, augustus 3 , half life 3 confirmed! HL3 exclusief naar de ps4! :+
Damn. Geniaal! _/-\o_

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Nu online

swv

Ik kocht PS+ de afgelopen jaren altijd bij bol.com of Wehkamp met een of andere actie. Zoals vorig jaar december bij Wehkamp toen ik voor €37,49 kon verlengen. Nou zullen er in de toekomst deals blijven bestaan dat ik ook met deze prijsverhoging goedkoper uit kan zijn, maar tussen €37,49 en €59,99 zit in principe een groot gat.

Ik ben nou eenmaal Hollander. De afgelopen 3 maanden heb ik Spotify voor €9,99 gekregen (waar ik anders €29,97 zou betalen). Nu Deezer voor €1,76 via T-Mobile voor de komende tijd. Tijdje terug €15 Netflix tegoed gehad door wat Verkade spul te kopen. Onlangs T-Mobile Samen korting gekregen op mijn abonnement en €25 vriendenkorting. Bliyoo deel ik met familie. Bepaalde software op abonnementsbasis verleng ik rond Black Friday. En ga zo maar door. Tel dat bij elkaar op en iets dat €0,83 meer lijkt (in mijn geval is het verschil groter), kan in totaal aardig oplopen ;) Niet iedereen heeft geld als water. En er zijn er genoeg die er een sport van maken om goedkoop uit te zijn.

Ik vind de prijsverhoging niet zo'n ramp, als zoals @Homeland ook al zegt maar duidelijk is wat er tegenover staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Als je er veel gebruik van maakt is het allemaal prima, maar speel je maar heel af en toe iets online dan is het wel weer een uitgave. Ik kan het prima missen, maar er zijn ook maanden dat ik niet online game (en de gratis games mij niet aanstaan). Elke verhoging is dan zonde.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:59
Until Dawn is nu helemaal klaar :)
En platinum, maar dat komt omdat ik geen kinderen heb lees ik net :+
spoiler:
gisteren vanaf episode 6 gestart en iedereen dood laten gaan, dat was toch wel de leukste run.

Voor het eerst dat ik een tellatale game speelde en het viel me niet tegen. Omdat ik de game 3 tot 4 keer heb doorlopen heb ik kunnen zien of andere beslissingen ook echt andere uitkomsten zouden opleveren. In sommige gevallen wel, in andere gevallen niet echt en kom je daarna gewoon dezelfde scenes tegen maar dan met een char minder.
Al met al wel een erg vermakelijke game d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Bizarre ontwikkeling, dit had denk ik niemand aan zien komen. Ben ook wel benieuwd wat ze dan qua extra's gaan toevoegen die deze verhoging verklaren.
Op zich was het vrij duidelijk dat dit er aan zat te komen, is eind vorig jaar al in de US ook omhoog gegaan naar $60, ook toen waren er mensen die zich afvroegen of er iets extra's zou gebeuren.

Niet dus, want Sony is een Japans bedrijf, hun winst wordt in Japanse Yen uitgedrukt en valuta koersen veranderen nou eenmaal dus voor Sony komen er geen extra inkomsten bij hierdoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
dvdkiwi schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:46:
spoiler:
gisteren vanaf episode 6 gestart en iedereen dood laten gaan, dat was toch wel de leukste run.

Voor het eerst dat ik een tellatale game speelde en het viel me niet tegen. Omdat ik de game 3 tot 4 keer heb doorlopen heb ik kunnen zien of andere beslissingen ook echt andere uitkomsten zouden opleveren. In sommige gevallen wel, in andere gevallen niet echt en kom je daarna gewoon dezelfde scenes tegen maar dan met een char minder.
Telltale game? Dit is de eerste keer dat ik een horror game speelde. Normaal poepte ik al in mijn broek 2 minuten na de intro(bijv. bij Outlast) Maar Until Dawn heb ik helemaal doorgespeeld en vond het een hele toffe ervaring. Helaas op het eind nog 2 van de personages verloren maar die kan ik via chapter 8 alsnog in leven houden. Moet wel zeggen dat de game een stuk minder spannend wordt nadat de 1e aap uit de mouw is zeg maar.

[ Voor 4% gewijzigd door RaijRaij op 28-07-2017 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:46:
spoiler:

Ik weet niet of ik het goed lees en of je Telltale bedoelt, maar Until Dawn is niet van Telltale.

Ik moet er nog steeds aan beginnen. Game weinig de laatste tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Vibravis schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:09:
Krijg zojuist een email dat de prijzen van playstation plus worden verhoogd:

Vanaf 00:01 uur BST op 31 augustus 2017 wijzigen wij onze prijzen voor PlayStation®Plus.

- De prijs op jaarbasis verandert van €49,99 naar €59,99 per jaar.
Ik heb na aanschaf van mijn PS4 pasgeleden £36.50 (€40) voor 365 dagen PS+ gekocht en echt puur bij
toeval vorig weekend 720 dagen bijgekocht voor £73 (€80) omdat ze weer een actie hadden bij livecards,
dus ik zit gebakken tot midden 2020 d:)b Toch een leuke besparing, €120 ipv €180 voor 3 jaar PS+ :)

Denk dat ik mezelf maar ga trakteren op een leuke headset. Kan iemand me iets (over-the-ear) aanbevelen?

Dat mailtje heb ik trouwens helemaal niet gekregen, zie ik net. Misschien omdat ik een US-account heb? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
SmooK schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:58:
[...]
Telltale game? Dit is de eerste keer dat ik een horror game speelde.
Horror oke, maar eng was het absoluut niet. Beetje spannend af en toe en wat jumpscares en dat was het.
Maar ik was dan ook erg afgeleid door Hayden Panettiere ;)
bram1984 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:58:
[...]
Ik weet niet of ik het goed lees en of je Telltale bedoelt, maar Until Dawn is niet van Telltale.
Ik wist niet dat Telltale een developer was ;) Ik dacht dat "tell-a-tale" gewoon een naam was voor zulk soort games, waarin je zelf niet heel veel hoeft te doen behalve de verhaallijn te bepalen. Beetje zoals Heavy Rain.
My bad.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 28-07-2017 13:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:00:
[...]
Denk dat ik mezelf maar ga trakteren op een leuke headset. Kan iemand me iets (over-the-ear) aanbevelen?
Als je wat zoekt voor alleen audio dan kan ik je deze aanbevelen. Fantastisch ding. https://www.hoofdtelefoon...sen-beoplay-h9-zwart.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
dvdkiwi schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:07:
[...]

Horror oke, maar eng was het absoluut niet. Beetje spannend af en toe en wat jumpscares en dat was het.

[...]

Ik wist niet dat Telltale een developer was ;) Ik dacht dat "tell-a-tale" gewoon een naam was voor zulk soort games, waarin je zelf niet heel veel hoeft te doen behalve de verhaallijn te bepalen. Beetje zoals Heavy Rain.
My bad.
Goede redenatie. De jumpscares zijn wat mij normaal gesproken tegenhoudt zo'n game te spelen. Toen ik de deodorant moest pakken en dus door het huis moest lopen ben ik ook als een dolle doorgelopen en nergens gestopt. Pure suspense.
Jammer dat Hayden het grootste deel van de game in bad zit ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RaijRaij op 28-07-2017 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

[...]

My bad.
Gast, Telltale! Van The Walking Dead, The Wolf Among Us, Game of Thrones etc. :+

Maar dan heb ik het dus verkeerd gelezen. Ken de term niet. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Die games heb ik natuurlijk wel van gehoord, maar nooit geweten dat Telltale de ontwikkelaar was.
Om verdere verwarring te voorkomen zal ik de term tellatale dan ook niet meer gebruiken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:16
Donstil schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:08:
[...]

Als je wat zoekt voor alleen audio dan kan ik je deze aanbevelen. Fantastisch ding. https://www.hoofdtelefoon...sen-beoplay-h9-zwart.html
Maar vergeet niet het draadloze aspect valt dan al helemaal weg, want dat gaat niet werken.
En die koptelefoon is 499 hehe.. beetje overkill voor een PS4 (is mijn mening)

Kan je net zo goed een bedrade Audio-Technica ATH-M40X aansluiten op een versterker en je wordt weggeblazen...

Gebruik zelf sinds kort een Lucidsound LS50, iets wat zwaar op het hoofd, maar damn.. geluidskwaliteit is top. Geen grote cradle of dcking station. Geluid of chat dempen, gewoon drukken op de oorschelpen.
Volume wijzigen via je oorschelpen te roteren. Easy peasy. (<200 euro in iedergeval).

Maargoed: koptelefoon advies is weer net even iets te offtopic, plus ieder heeft eigen wensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Volgens mij kon je dit juist wel aan zien komen, daar de verhoging in de US al doorgevoerd is.
Wel benieuwd of er ook nog iets beters aan toegevoegd wordt dan inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Donstil schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:08:
[...]

Hmm.. €499 voor een headset om te gebruiken op een PS4 van €279 zodat ik mensen met het
schuim op de mond kan uitschelden in GTAV omdat ik zuig in het spel. Nee, denk het niet. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 19-09 15:15
Als je niet veel wilt uitgeven voor bang for the buck heb je de Kingston HyperX Stinger, qua geluid even goed als de cloud II maar wel stukje goedkoper, een goede headset moet niet duur zijn ( kost minder dan 60 euro )

Kan uiteraard niet tippen aan de bovenvermelde maar dat vind Ik een giant waste of money om aan een ps4 aan te sluiten, met de Stinger heb je nog geld over voor games of ps+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Pffffff...... een behoorlijke prijsverhoging van PS online. Van 50 euro naar 60 euro per jaar.... hoop wel dat we er iets voor terug krijgen...... trouwens, maar 26 miljoen uniek geregistreerde online gamers, Dat vind ik laag gezien. Gezien dat een grote groep het niet in een doorlopende abonnementsvorm afneemt.

Op de FP lees ik veel de zelfde klachten over party's en uitnodigingen als ik die ook ervaar. Hoop dat ze de prijsverhoging in het nerwerk stoppen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:33
Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:11:
[...]

Hmm.. €499 voor een headset om te gebruiken op een PS4 van €279 zodat ik mensen met het
schuim op de mond kan uitschelden in GTAV omdat ik zuig in het spel. Nee, denk het niet. :')
Je geeft dan ook geen budget op. Heb zelf deze ben ik erg tevreden mee:

http://www.plantronics.com/nl/product/rig-system-playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09 20:15
Ik heb mijn account op een vriend van mij zijn ps4 gezet zodat hij mijn games kan downloaden en spelen maar naar een week werkt het niet meer hoe kan dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Bullet NL schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:32:
Pffffff...... een behoorlijke prijsverhoging van PS online. Van 50 euro naar 60 euro per jaar.... hoop wel dat we er iets voor terug krijgen...... trouwens, maar 26 miljoen uniek geregistreerde online gamers, Dat vind ik laag gezien. Gezien dat een grote groep het niet in een doorlopende abonnementsvorm afneemt.

Op de FP lees ik veel de zelfde klachten over party's en uitnodigingen als ik die ook ervaar. Hoop dat ze de prijsverhoging in het nerwerk stoppen.
Die verhoging gaat gewoon in de broekzak hoor :P de maandelijkse en kwartaal prijs is ooit al eens licht gestegen en we hebben er ook niets voor terug gezien in de netwerk kwaliteit :)

26 miljoen op 60+m verkochte consoles vind ik ook laag, nuja veel mensen zullen ook gewoon de top single players spelen, als ik Uncharted of HZD speel moet ik ook geen PS+ want die gratis games boeien niet.
Vraag me af of ze 26m kunnen vasthouden als de prijs omhoog gaat want zo op het eerste zicht krijg je er 0,0 voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel niet zo vaak online. Soms een coop game (laatste Wildlands), maar heb toch altijd wel Plus. Tot nu toe weinig leuke games. JC3 komende maand is de eerst echt goede game imho. Heb hem al gespeeld. Maar als ik de saves nog heb (geen idee of ik die heb bewaard na upgrade naar de Pro) ga ik mss toch nog wel de DLC's spelen.

Over Plus, de gratis games en het af en toe online spelen zijn voor mij voldoende om plus te nemen. Doe het wel altijd via aanbiedingen, dat wel :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Bartske schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:39:
[...]

Je geeft dan ook geen budget op. Heb zelf deze ben ik erg tevreden mee:

http://www.plantronics.com/nl/product/rig-system-playstation
Dan nog, €499 voor een koptelefoon voor een PS4 van €279. Come on..

Die Rig is erg mooi, mooie prijzen ook. Werkt dat surround gebeuren van de PS4 naar behoren op deze headsets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:00:
[...]

Ik heb na aanschaf van mijn PS4 pasgeleden £36.50 (€40) voor 365 dagen PS+ gekocht en echt puur bij
toeval vorig weekend 720 dagen bijgekocht voor £73 (€80) omdat ze weer een actie hadden bij livecards,
dus ik zit gebakken tot midden 2021 d:)b Toch een leuke besparing, €120 ipv €240 voor 4 jaar PS+ :)

Dat mailtje heb ik trouwens helemaal niet gekregen, zie ik net. Misschien omdat ik een US-account heb? :?
Kan aan mij liggen, maar volgens mij heb je voor 3 jaar PS+ aangeschaft als de rest van je tekst klopt en dus
€ 120,- betaald i.p.v. € 180,-. Nog steeds een leuke besparing natuurlijk :)

Ik heb pas van de Gamemania aanbieding gebruik gemaakt van ik dacht € 29,- of € 25,- voor een jaar.
Ik vind het allemaal niet zo schokkend en vermaak me doorgaans prima met de PS+ games. Volgende maand inderdaad JC3 zoals gezegd. Op de pc heb ik die destijds al aangeschaft, maar ik ga me er alsnog een paar uurtje meer vermaken, dat is die maandprijs wel waard vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:13:
[...]

Die Rig is erg mooi, mooie prijzen ook. Werkt dat surround gebeuren van de PS4 naar behoren op deze headsets?
Zou het wel oké zijn als de PS4 € 799,- had gekost? Hoofdtelefoons zijn er in alle soorten en maten, een PS4 maar in 2 (of 3 als je de OG meetelt). Er zijn ook mensen die € 3000,- neertellen voor een 4K HDR TV, voor hun PS4 Pro, die is ook maa € 399,-.

Edit: @Bullet NL Daar krijg je dan wel systemupdates van 2,5 minuut voor in plaats van bijna 20. :+

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 28-07-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier mensen die in Augustus Everybody's Golf gaan halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Racierox schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:15:
[...]

Kan aan mij liggen, maar volgens mij heb je voor 3 jaar PS+ aangeschaft als de rest van je tekst klopt en dus
€ 120,- betaald i.p.v. € 180,-. Nog steeds een leuke besparing natuurlijk :)
Je hebt helemaal gelijk! Had even een dipje ofzo :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:11:
Ja dacht meer aan een algemene koptelefoon blijkbaar.
Thuis hoef ik gelukkig niet met een headset op te zitten dus dat was niet zo 1.2.3 in mij opgekomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:20:
[video]Zijn er hier mensen die in Augustus Everybody's Golf gaan halen?
De beta trok mij niet echt, qua sfeertje te apart. Moet bekennen dat ik de PS Vita versie wel leuk vind, misschien omdat het op een kleiner scherm is en niet zo groot/luid/in-your-face.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Gratis PS+ games volgende maand:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IbhFFVk.png

Just Cause 3 ben ik wel blij mee d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:13:
[...]

Ik heb zelf mn ps4 op een surround systeem van 1500eu aangesloten dus zo gek vind ik het niet, headset kan je ook nog voor andere dingen gebruiken.

Enfin de koptelefoon is stereo dus geen surround. Virtual surround zal even goed werken als op elke andere stereo koptelefoon aangezien dat een software dingetje is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:33:
[afbeelding]

Jup die en AC freedom komen wel bij mij binnen. :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:57
[...]

My bad.
Telltale is van de laatste paar point&click adventures/verhalende games van onder andere The Walking Dead, Game of Thrones en Tales from the Borderlands ;)

Lijkt wel alsof je van een merknaam een productnaam hebt gemaakt, zoals Luxaflex eigenlijk jaloezieën heten :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik speel momenteel nooit online, maar toch wel wat van de plus games, en wat ze heel slim doen is, dat je de plus games huurt........als ik geen plus actief heb, dan is mijn games library wel een behoorlijk stukje kleiner. Ik heb zelf tot maart 2018 staan en nog een code liggen dus zelf maak me nu nog even niet druk. Moet zeggen dat ik weinig online speel, en ook serieus een xb one erbij overweeg, daar wil ik sowieso ook ea acces op, en als je daar ook gold bij nodig hebt.......mogelijk dat ik dan plus lekker laat verlopen tenzij ik wel iets online wil spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Katmi
Bartske schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:37:
[...]

Ik heb zelf mn ps4 op een surround systeem van 1500eu aangesloten dus zo gek vind ik het niet
Maar je zal dan wel eerder dat surround systeem voor je tv hebben gekocht en niet speciaal voor je ps4 dus zo gek is het dan idd niet om je ps4 er aan te hangen als het er toch al staat.

Als iemand een goede headset vraagt voor ps4 vind ik nu niet dat je meteen iets van 400 euro moet aanraden als het enkel voor ps4 is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:22

FeaR

In GoT we trust

Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:33:
[afbeelding]

Just Cause en Assassin's Creed, dat zijn toch wel twee uitschieters ten opzichte van de vele indie games die men normaal gratis weg heeft met PS Plus. Als dat de consequentie is van het tientje per jaar verhoging van PAS Plus dan hoor je mij niet klagen :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Alleen jammer dat Just Cause 3 op de PS4 vaak onspeelbaar is imo.
Als de FPS constant richting de lage 20 gaan.... dat speelt niet lekker :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:11

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Op de Pro schijnt dat al een stuk beter (maar nog niet perfect) te zijn, en gelukkig heb ik die :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

BlackEyedAngel schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:38:
Op de Pro schijnt dat al een stuk beter (maar nog niet perfect) te zijn, en gelukkig heb ik die :P
[video]YouTube: Can PS4 Pro Boost Mode Fix Just Cause 3?]
Stukje beter ja maar nog steeds geen constante 30 helaas.

spuit 11 :p
Ach ja , great minds think alike :)

[ Voor 15% gewijzigd door ScrooLoose op 28-07-2017 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus

:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
:Y)

Unity wil ik overigens ook nog wel een keer proberen. Vraag me alleen af of de pop-in ook minder is dan.

[ Voor 96% gewijzigd door bram1984 op 28-07-2017 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
FeaR schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:28:
[...]

Just Cause en Assassin's Creed, dat zijn toch wel twee uitschieters ten opzichte van de vele indie games die men normaal gratis weg heeft met PS Plus. Als dat de consequentie is van het tientje per jaar verhoging van PAS Plus dan hoor je mij niet klagen :P
Of ze doen nu tegelijk met het nieuws 'extra leuke' titels om vanaf volgende maand weer over te gaan op het 'oude niveau' van titels.

[/aluhoedjemodus]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:48
bram1984 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:43:
:Y)

Unity wil ik overigens ook nog wel een keer proberen. Vraag me alleen af of de pop-in ook minder is dan.

[video]
De reden dat ik toen gestopt ben met unity echt niet normaal die pop up. Als dat minder is nu zou ik m ook wel weer willen proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bartske schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:44:
[...]

Of ze doen nu tegelijk met het nieuws 'extra leuke' titels om vanaf volgende maand weer over te gaan op het 'oude niveau' van titels.

[/aluhoedjemodus]
Niet eens gek gedacht. Gisteren wordt bekend dat JC3 en AC in de IGC komen en vandaag ineens de prijsverhoging. Kan haast geen toeval zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik heb JC3 op de gewone PS4 uitgespeeld en was prima te spelen. Mensen overdrijven nogal eens ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:43:
Ik vind het wel een raar comparison filmpje, want er is duidelijk veel meer aan de hand dan enkel Boost Off vs On. De kleuren zijn bvb totaal anders e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Bartske schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:44:
[...]

[/aluhoedjemodus]
Volgende maand Pacman remastered met high-definition graphics, HDR, 4k en DTS-HD ondersteuning :+

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 28-07-2017 18:47 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb AC: Black Flag maar gekocht voor €9,99. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

On_E

Housemusic

-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:20:
[video]Zijn er hier mensen die in Augustus Everybody's Golf gaan halen?
Zeker!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:41:
Ik heb JC3 op de gewone PS4 uitgespeeld en was prima te spelen. Mensen overdrijven nogal eens ...
Inderdaad, het lijkt tegenwoordig wel gewoon modern om te zeggen dat alles onder 21635fps onspeelbaar is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maukoo
  • Laatst online: 11:41
Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 19:46:
[...]

Inderdaad, het lijkt tegenwoordig wel gewoon modern om te zeggen dat alles onder 21635fps onspeelbaar is.
Idd. Ocarina of Time op de N64 schijnt op 20fps te lopen. Heb ik me in ieder geval nooit aan gestoord. Was me ook nooit opgevallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Laatst online: 20:00
Als je niet beter gewend bent zal het inderdaad wel meevallen, maar als je games hebt ervaren zoals ze eigenlijk zouden moeten zijn valt het toch wel tegen als je een aantal framedrops tegenkomt.

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:52:
[...]

Ik vind het wel een raar comparison filmpje, want er is duidelijk veel meer aan de hand dan enkel Boost Off vs On. De kleuren zijn bvb totaal anders e.d.
Los daarvan is het fps verschil wel duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:01

Yucko

One clown to rule them all !

Zo dan! PSN+ naar € 59,95 per jaar :o

edit:
Ik sla niet in vanwege de verhoging maar vanwege het feit dat ze een tijdje geleden gewoon voor € 30 p/jaar te krijgen waren ;)

€19,99 per jaar besparing (€ 29,99 tov de nieuwe situatie) vond ik toch aantrekkelijk genoeg om meteen 2 jaar erbij te pakken.

[ Voor 107% gewijzigd door Yucko op 29-07-2017 06:40 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:24
Tsja, 0fg wat mij betreft.
Ik heb slechts één keer een maandje PS+ genomen na aanschaf van m'n PS4, zodat ik TloU Remastered multiplayer kon spelen. Toen was ik er ook wel weer klaar mee. Ik ben toch bijna uitsluitend singleplayer gamer. Ik weiger dan ook te betalen voor de ene keer dat ik wellicht eens zin heb in een potje multiplayer. Dan pak ik de pc versie wel, zo lang te geen exclusieve titel betreft. De andere voordelen van PS+ kunnen mij ook niet overtuigen om er geld tegenaan te gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
Gewoon goed rondkijken voor je koopt en je vind zo een jaar PS+ voor 40-42 euro, ik zal er nooit 60 voor betalen net zoals ik er nooit 50 voor heb betaald dus ik snap heel die heisa dan ook niet rond de prijs :P

Misschien als je zo iemand bent die bij GM of Sony zelf zijn PS+ koopt maar wie doet dat dan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 22:00
Die prijstijging is zuur, maar eigenlijk niet zo een drama. Ik ga daarvoor in ieder geval geen PS+ abbo's inslaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Katmi schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 21:07:
Gewoon goed rondkijken voor je koopt en je vind zo een jaar PS+ voor 40-42 euro, ik zal er nooit 60 voor betalen net zoals ik er nooit 50 voor heb betaald dus ik snap heel die heisa dan ook niet rond de prijs :P

Misschien als je zo iemand bent die bij GM of Sony zelf zijn PS+ koopt maar wie doet dat dan ook.
Omdat die 40 euro waar je hem nu nog regelmatig voor vind, ook naar 50 euro zal gaan (zeer waarschijnlijk), als het bij PS straks 60 euro is.
Dus ook de koopjesjagers gaan straks 10 euro meer betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

Katmi schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 21:07:
Gewoon goed rondkijken voor je koopt en je vind zo een jaar PS+ voor 40-42 euro...
Heb je een linkje?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
nee, is meestal met een sale bij wehkamp (of kortingscodes), of als er cadeaubonnen in de aanbieding zijn. gewoon een beetje creatief zijn en dan heb je elk jaar ps+ voor rond de 37 euro :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
Over headset: Ik heb de Turtlebeach 500p en die bevalt me prima. Ook als ik mijn bril op heb zit ie lekker en het geluid komt goed over. Spraak ook wel maar gebruik het bijna nooit want ik speel vrijwel altijd solo mp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kunnen we tzt mss eens een potje doen :) d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:46
Zonet de GOTY editie opgepikt van the Witcher 3 nadat ik van de week al begonnen was met de standaard editie. Ik had gehoopt dat ik de save kon overzetten maar dat is dus helaas niet het geval :9 Er popte ook weer een nieuwe trophy lijst op dus hij wordt gewoon gezien als een nieuwe game. Was gelukkig nog niet zo heel ver na 12 uurtjes spelen. Vanavond dan maar een speedrun start maken met die game ;) Dus de trophy hunters die the Witcher 3 twee keer platinum willen halen kunnen hun slag slaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
DigitalError schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:00:
[...]
nee, is meestal met een sale bij wehkamp (of kortingscodes), of als er cadeaubonnen in de aanbieding zijn. gewoon een beetje creatief zijn en dan heb je elk jaar ps+ voor rond de 37 euro :)
Straks niet meer dus, zal ook minimaal 47 worden dan waarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
M a r c o schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:22:
[...]

Straks niet meer dus, zal ook minimaal 47 worden dan waarschijnlijk.
heb tijdens die sale 2 maanden terug nog ingekocht tot zomer 2019 dus maak me er niet druk over :P

en 47 is nog steeds 3 euro goedkoper dan de 50 die het normaal is he :+

[ Voor 11% gewijzigd door RubenSaurus op 29-07-2017 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
@DigitalError snap ik, ik heb ook nog tot eind 2019.
Maar heb het meer op de reacties die zeggen : wat maakt het uit dat het omhoog gaat, want het is toch wel goedkoper te krijgen.
Dat is eigenlijk een onzin argument, omdat de aanbiedingen waarschijnlijk net zo ver omhoog gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Dan denk ik bij mezelf: 10 euro per jaar is 83 cent per maand. Waar hebben we het over?
Het enige dat ik hoop is dat ze het netwerk met al dat extra geld gaan verbeteren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uffeltje
dvdkiwi schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:47:
Dan denk ik bij mezelf: 10 euro per jaar is 83 cent per maand. Waar hebben we het over?
Het enige dat ik hoop is dat ze het netwerk met al dat extra geld gaan verbeteren.
Dit kunnen we bij elke prijsverhoging blijven zeggen, maar feit is dat het duurder wordt en dat wij daar waarschijnlijk niets van terug gaan zien. Vele kleine beetjes maken bij elkaar een hele hoop. ;)

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik zag in de android Playstore dat er een app is: PlayStation store discounts.
Iemand hier ervaring mee?

Make music, not war

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Dan noemen we het inflatie; alles wordt duurder: je biertje, je hamburgertje, je benzine, je huur, zo ook ps+...
Of we er niets van terug zien durf ik niet te zeggen, misschien wordt het PSN deze keer écht beter :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Uffeltje
dvdkiwi schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:07:
Dan noemen we het inflatie; alles wordt duurder: je biertje, je hamburgertje, je benzine, je huur, zo ook ps+...
Of we er niets van terug zien durf ik niet te zeggen, misschien wordt het PSN deze keer écht beter :P
Hmm, het zou mooi zijn als mijn loon met deze inflatie van 20 procent mee zou stijgen. :+

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 19-09 10:25
ja die lijkt me ook erg leuk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Uffeltje schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:47:
[...]

Hmm, het zou mooi zijn als mijn loon met deze inflatie van 20 procent mee zou stijgen. :+
Maar jouw loon staat toch ook geen 5+ jaar stil? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:32
dvdkiwi schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:07:
Ik kan me er ook niet druk om maken,er is niemand die je dwingt om plus te nemen. Ik speel zelden mp games maar heb al jaren een plus abo.
Uiteindelijk haal ik het er toch wel uit dmv de IGC.
Hopelijk ik JC3 een voorbode van de komende plus games. :P

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Laatst online: 02-02-2021
Uffeltje schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:47:
[...]

Is jouw loon de afgelopen 7 jaar niet omhoog gegaan dan? De huur bv. gaat elk half jaar een paar procentjes omhoog, als ik het verschil bekijk van 7 jaar geleden en nu is dat ook 20% alleen is dat geleidelijk gegaan in plaats van in 1 keer...
Pagina: 1 ... 91 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!