Noujaaaaa! Echt wtf!!???Vibravis schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:09:
- De prijs op jaarbasis verandert van €49,99 naar €59,99 per jaar.
Dan mogen ze ook wel met betere gratis shit komen sjeeeez
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Noujaaaaa! Echt wtf!!???Vibravis schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:09:
Maar dat is juist onlogisch, meer gebruikers = per gebruiker lagere kosten.Scrisissszzz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:12:
[...]
Dit is nodig om de stabiliteit van het Playstation Network te kunnen blijven garanderen
Zat ik ook al aan te denken. Denk dat ze de eerstvolgende DDoS attack de poppen aan het dansen hebben bij SonyScrisissszzz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:12:
[...]
Dit is nodig om de stabiliteit van het Playstation Network te kunnen blijven garanderen
Ben er ook niet blij mee, maar ik kijk er niet van op. Elders is de prijs toch al eens verhoogd van 49 naar 59 dollar ofzo? Staat mij iets van bij.Homeland schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:11:
Bizarre ontwikkeling, dit had denk ik niemand aan zien komen. Ben ook wel benieuwd wat ze dan qua extra's gaan toevoegen die deze verhoging verklaren.
[ Voor 6% gewijzigd door OzzieMann op 28-07-2017 11:25 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Meer gebruikers houdt ook in meer load en meer resources die nodig zijn, en die resources moeten ook draaiende gehouden worden.En dus in theorie meer resources die problemen kunnen veroorzaken en dus ook downtime. Dus meer gebruikers wilt niet automatisch zeggen goedkoper.Homeland schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:13:
[...]
Maar dat is juist onlogisch, meer gebruikers = per gebruiker lagere kosten.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ja zo krijg je alles wel rechtgepraat in mijn ogen. Ik gebruik ps+ alleen om bf1 online te kunnen spelen. Die gratis spellen boeien me niet zoveel.Tweakmans schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:27:
Onverwacht, die stijging. Maar tien euro meer per jaar is uiteindelijk amper 83 cent per maand. Eén leuke game extra en je hebt het geld al 'terugverdiend'.
Dat is de rekenwijze die vaker voorbij komt maar niet altijd op gaat. Zou je namelijk zonder PS+ beide games voor die prijzen hebben gekocht? Mogelijk had je ze nooit gekocht, of pas ergens in de sale voor een paar euro, of just fysiek zodat je hem kon verkopen.OzzieMann schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:25:
Ach volgende maand Just cause 3 welke nu nog fysiek een kleine €20,- kost en Assassins Creed Freedom Cry die nog €15 moet kosten. Dat is samen toch goed voor 7/12 van de nieuwe prijs voor een jaar PS+.
Ik heb eigenlijk nog geen tot weinig plezier gehad van die PS+ games. Augustus is pas voor het eerst interessant voor mij. En je zou bijna denken dat ze dat deze maand expres doen om die prijsverhoging te verzachten. Dus 'Zie je wel elke maand leuke gratis games', om straks weer matige titels te serveren. Mja we gaan het meemaken. Ik kijk er naar uit om Just Cause 3 weer te spelen. Had 'm lang geleden verkocht, maar nu met de PS4 Pro wil ik het spel weer een kans geven. Al met al toch wat uurtjes mee vermaakt.Tweakmans schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:27:
Onverwacht, die stijging. Maar tien euro meer per jaar is uiteindelijk amper 83 cent per maand. Eén leuke game extra en je hebt het geld al 'terugverdiend'.
[ Voor 22% gewijzigd door Jboy1991 op 28-07-2017 11:39 ]
Het werkt ook andersom: doordat je die games gekregen hebt, en er sommige van speelt, ga je wellicht ook andere games niet gekocht hebben die je anders wel gekocht zou hebben. Dus je spaart eigenlijk ook geld uit op andere games. Ik ben in elk geval een pak minder games gaan kopen sinds ik Plus heb. Ben er vrij zeker van dat zonder Plus ik zeker voor een pak meer dan €50 extra aan games ging uitgegeven hebben.Homeland schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:31:
[...]
Dat is de rekenwijze die vaker voorbij komt maar niet altijd op gaat. Zou je namelijk zonder PS+ beide games voor die prijzen hebben gekocht? Mogelijk had je ze nooit gekocht, of pas ergens in de sale voor een paar euro, of just fysiek zodat je hem kon verkopen.
Ja misschien is matige titels niet helemaal het juiste woord, want ik lees vaak dat er titels tussen zitten die wel gewaardeerd worden. Inderdaad niet door mij. Hoe dat komt? Als ik zie wat PS3 gamers inmiddels bij elkaar hebben kunnen sparen heb ik er altijd wel een nare smaak van in mijn mond. Laten we duimen dat er vanaf nu grotere titels hun weg gaan vinden naar PS+ voor PS4Tweakmans schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:36:
@swv Het zou best kunnen dat dat hun strategie is. Persoonlijk zit er elke maand wel iets bij dat ik speel, maar het moet inderdaad je smaak zijn. Zelf vind ik het wel leuk om op die manier soms iets te ontdekken dat je uit jezelf niet meteen zou proberen.
Smiling as the shit comes down...
Weet je wat pas echt schandalig is, vriend van me heeft PS2 en wat voor games hij kan kopen soms voor 1 of 2 euro in Sales in winkels en ik maar 50-60 euro betalen voor mijn PS4 games.swv schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:48:
[...]
Ja misschien is matige titels niet helemaal het juiste woord, want ik lees vaak dat er titels tussen zitten die wel gewaardeerd worden. Inderdaad niet door mij. Hoe dat komt? Als ik zie wat PS3 gamers inmiddels bij elkaar hebben kunnen sparen heb ik er altijd wel een nare smaak van in mijn mond. Laten we duimen dat er vanaf nu grotere titels hun weg gaan vinden naar PS+ voor PS4
Die 85 cent (geen 0,85cent) per maand, of 10euro per jaar, ik kan er niet wakker van liggen. Maar het principe van even de prijs met 20% omhoog gooien zonder duidelijk te maken dat er ook maar iets tegenover staat, dat staat me wel tegen.Albinoraptor schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:45:
Owje, dat is wel .85 cent per maand meer.
Snel allemaal snel 3-4 jaar inslaan, en dan maar hopen dat je geen biertje laten vallen in het weekend, anders heb je er niets aangehad om zo'n enorm verschil aan kosten te onderduiken.![]()
Of nee dan moet ik een kwartiertje mss meer werken, en dan kan ik net die Trophy's niet meer halen die zo enorm belangrijk zijn voor mijn ego.![]()
Nou nou amper. Het is juist ruim €0,83Tweakmans schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:27:
Onverwacht, die stijging. Maar tien euro meer per jaar is uiteindelijk amper 83 cent per maand.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Volgens mij zit er meer achter. 83 cent, augustus 3 , half life 3 confirmed! HL3 exclusief naar de ps4!
39
Dat zegt ook meer over jou dan over de games. Ofwel heb je een wel heel specifieke smaak dat enkel een average title als Nom Nom Galaxy je kon plezieren, of je hebt ook al een massa titels gekocht die dan ook telkens in Plus kwam terwijl je ze al had.ScrooLoose schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:49:
Het enigste spel van PS+ waar ik veel plezier aan gehad heb is Nom Nom Galaxy, de rest vond ik maar zo zo of het was een spel die ik al gespeeld had.
Damn. Geniaal!Fietsbel schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:08:
[...]
Volgens mij zit er meer achter. 83 cent, augustus 3 , half life 3 confirmed! HL3 exclusief naar de ps4!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Op zich was het vrij duidelijk dat dit er aan zat te komen, is eind vorig jaar al in de US ook omhoog gegaan naar $60, ook toen waren er mensen die zich afvroegen of er iets extra's zou gebeuren.Homeland schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:11:
Bizarre ontwikkeling, dit had denk ik niemand aan zien komen. Ben ook wel benieuwd wat ze dan qua extra's gaan toevoegen die deze verhoging verklaren.
Telltale game? Dit is de eerste keer dat ik een horror game speelde. Normaal poepte ik al in mijn broek 2 minuten na de intro(bijv. bij Outlast) Maar Until Dawn heb ik helemaal doorgespeeld en vond het een hele toffe ervaring. Helaas op het eind nog 2 van de personages verloren maar die kan ik via chapter 8 alsnog in leven houden. Moet wel zeggen dat de game een stuk minder spannend wordt nadat de 1e aap uit de mouw is zeg maar.dvdkiwi schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:46:
Until Dawn is nu helemaal klaar
En platinum, maar dat komt omdat ik geen kinderen heb lees ik net![]()
spoiler:gisteren vanaf episode 6 gestart en iedereen dood laten gaan, dat was toch wel de leukste run.
Voor het eerst dat ik een tellatale game speelde en het viel me niet tegen. Omdat ik de game 3 tot 4 keer heb doorlopen heb ik kunnen zien of andere beslissingen ook echt andere uitkomsten zouden opleveren. In sommige gevallen wel, in andere gevallen niet echt en kom je daarna gewoon dezelfde scenes tegen maar dan met een char minder.
Al met al wel een erg vermakelijke game
[ Voor 4% gewijzigd door RaijRaij op 28-07-2017 12:59 ]
Ik weet niet of ik het goed lees en of je Telltale bedoelt, maar Until Dawn is niet van Telltale.dvdkiwi schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:46:
Until Dawn is nu helemaal klaar
En platinum, maar dat komt omdat ik geen kinderen heb lees ik net![]()
spoiler:gisteren vanaf episode 6 gestart en iedereen dood laten gaan, dat was toch wel de leukste run.
Voor het eerst dat ik een tellatale game speelde en het viel me niet tegen. Omdat ik de game 3 tot 4 keer heb doorlopen heb ik kunnen zien of andere beslissingen ook echt andere uitkomsten zouden opleveren. In sommige gevallen wel, in andere gevallen niet echt en kom je daarna gewoon dezelfde scenes tegen maar dan met een char minder.
Al met al wel een erg vermakelijke game
Ik heb na aanschaf van mijn PS4 pasgeleden £36.50 (€40) voor 365 dagen PS+ gekocht en echt puur bijVibravis schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:09:
Krijg zojuist een email dat de prijzen van playstation plus worden verhoogd:
Vanaf 00:01 uur BST op 31 augustus 2017 wijzigen wij onze prijzen voor PlayStation®Plus.
Horror oke, maar eng was het absoluut niet. Beetje spannend af en toe en wat jumpscares en dat was het.SmooK schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:58:
[...]
Telltale game? Dit is de eerste keer dat ik een horror game speelde.
Ik wist niet dat Telltale een developer wasbram1984 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:58:
[...]
Ik weet niet of ik het goed lees en of je Telltale bedoelt, maar Until Dawn is niet van Telltale.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 28-07-2017 13:08 ]
Als je wat zoekt voor alleen audio dan kan ik je deze aanbevelen. Fantastisch ding. https://www.hoofdtelefoon...sen-beoplay-h9-zwart.htmlSinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:00:
[...]
Denk dat ik mezelf maar ga trakteren op een leuke headset. Kan iemand me iets (over-the-ear) aanbevelen?
Goede redenatie. De jumpscares zijn wat mij normaal gesproken tegenhoudt zo'n game te spelen. Toen ik de deodorant moest pakken en dus door het huis moest lopen ben ik ook als een dolle doorgelopen en nergens gestopt. Pure suspense.dvdkiwi schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:07:
[...]
Horror oke, maar eng was het absoluut niet. Beetje spannend af en toe en wat jumpscares en dat was het.
Maar ik was dan ook erg afgeleid door Hayden Panettiere![]()
[...]
Ik wist niet dat Telltale een developer wasIk dacht dat "tell-a-tale" gewoon een naam was voor zulk soort games, waarin je zelf niet heel veel hoeft te doen behalve de verhaallijn te bepalen. Beetje zoals Heavy Rain.
My bad.
[ Voor 4% gewijzigd door RaijRaij op 28-07-2017 13:17 ]
Gast, Telltale! Van The Walking Dead, The Wolf Among Us, Game of Thrones etc.dvdkiwi schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:07:
[...]
Horror oke, maar eng was het absoluut niet. Beetje spannend af en toe en wat jumpscares en dat was het.
Maar ik was dan ook erg afgeleid door Hayden Panettiere![]()
[...]
Ik wist niet dat Telltale een developer wasIk dacht dat "tell-a-tale" gewoon een naam was voor zulk soort games, waarin je zelf niet heel veel hoeft te doen behalve de verhaallijn te bepalen. Beetje zoals Heavy Rain.
My bad.
Maar vergeet niet het draadloze aspect valt dan al helemaal weg, want dat gaat niet werken.Donstil schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:08:
[...]
Als je wat zoekt voor alleen audio dan kan ik je deze aanbevelen. Fantastisch ding. https://www.hoofdtelefoon...sen-beoplay-h9-zwart.html
Volgens mij kon je dit juist wel aan zien komen, daar de verhoging in de US al doorgevoerd is.Homeland schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:11:
Hmm.. €499 voor een headset om te gebruiken op een PS4 van €279 zodat ik mensen met hetDonstil schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:08:
[...]
Als je wat zoekt voor alleen audio dan kan ik je deze aanbevelen. Fantastisch ding. https://www.hoofdtelefoon...sen-beoplay-h9-zwart.html
Cogitationis poenam nemo patitur
Je geeft dan ook geen budget op. Heb zelf deze ben ik erg tevreden mee:Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:11:
[...]
Hmm.. €499 voor een headset om te gebruiken op een PS4 van €279 zodat ik mensen met het
schuim op de mond kan uitschelden in GTAV omdat ik zuig in het spel. Nee, denk het niet.
Die verhoging gaat gewoon in de broekzak hoorBullet NL schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:32:
Pffffff...... een behoorlijke prijsverhoging van PS online. Van 50 euro naar 60 euro per jaar.... hoop wel dat we er iets voor terug krijgen...... trouwens, maar 26 miljoen uniek geregistreerde online gamers, Dat vind ik laag gezien. Gezien dat een grote groep het niet in een doorlopende abonnementsvorm afneemt.
Op de FP lees ik veel de zelfde klachten over party's en uitnodigingen als ik die ook ervaar. Hoop dat ze de prijsverhoging in het nerwerk stoppen.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Dan nog, €499 voor een koptelefoon voor een PS4 van €279. Come on..Bartske schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:39:
[...]
Je geeft dan ook geen budget op. Heb zelf deze ben ik erg tevreden mee:
http://www.plantronics.com/nl/product/rig-system-playstation
Kan aan mij liggen, maar volgens mij heb je voor 3 jaar PS+ aangeschaft als de rest van je tekst klopt en dusSinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:00:
[...]
Ik heb na aanschaf van mijn PS4 pasgeleden £36.50 (€40) voor 365 dagen PS+ gekocht en echt puur bij
toeval vorig weekend 720 dagen bijgekocht voor £73 (€80) omdat ze weer een actie hadden bij livecards,
dus ik zit gebakken tot midden 2021Toch een leuke besparing, €120 ipv €240 voor 4 jaar PS+
Denk dat ik mezelf maar ga trakteren op een leuke headset. Kan iemand me iets (over-the-ear) aanbevelen?
Dat mailtje heb ik trouwens helemaal niet gekregen, zie ik net. Misschien omdat ik een US-account heb?
Zou het wel oké zijn als de PS4 € 799,- had gekost? Hoofdtelefoons zijn er in alle soorten en maten, een PS4 maar in 2 (of 3 als je de OG meetelt). Er zijn ook mensen die € 3000,- neertellen voor een 4K HDR TV, voor hun PS4 Pro, die is ook maa € 399,-.Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:13:
[...]
Dan nog, €499 voor een koptelefoon voor een PS4 van €279. Come on..
Die Rig is erg mooi, mooie prijzen ook. Werkt dat surround gebeuren van de PS4 naar behoren op deze headsets?
[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 28-07-2017 15:21 ]
Je hebt helemaal gelijk! Had even een dipje ofzoRacierox schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:15:
[...]
Kan aan mij liggen, maar volgens mij heb je voor 3 jaar PS+ aangeschaft als de rest van je tekst klopt en dus
€ 120,- betaald i.p.v. € 180,-. Nog steeds een leuke besparing natuurlijk
Ja dacht meer aan een algemene koptelefoon blijkbaar.Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:11:
Hmm.. €499 voor een headset om te gebruiken op een PS4 van €279 zodat ik mensen met het
schuim op de mond kan uitschelden in GTAV omdat ik zuig in het spel. Nee, denk het niet.
De beta trok mij niet echt, qua sfeertje te apart. Moet bekennen dat ik de PS Vita versie wel leuk vind, misschien omdat het op een kleiner scherm is en niet zo groot/luid/in-your-face.-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:20:
[video]Zijn er hier mensen die in Augustus Everybody's Golf gaan halen?
Ik heb zelf mn ps4 op een surround systeem van 1500eu aangesloten dus zo gek vind ik het niet, headset kan je ook nog voor andere dingen gebruiken.Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:13:
[...]
Dan nog, €499 voor een koptelefoon voor een PS4 van €279. Come on..
Die Rig is erg mooi, mooie prijzen ook. Werkt dat surround gebeuren van de PS4 naar behoren op deze headsets?
Jup die en AC freedom komen wel bij mij binnen.Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:33:
Gratis PS+ games volgende maand:
[afbeelding]
Just Cause 3 ben ik wel blij mee
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Telltale is van de laatste paar point&click adventures/verhalende games van onder andere The Walking Dead, Game of Thrones en Tales from the Borderlandsdvdkiwi schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:07:
[...]
My bad.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
10 second ninja DONE
Maar je zal dan wel eerder dat surround systeem voor je tv hebben gekocht en niet speciaal voor je ps4 dus zo gek is het dan idd niet om je ps4 er aan te hangen als het er toch al staat.Bartske schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:37:
[...]
Ik heb zelf mn ps4 op een surround systeem van 1500eu aangesloten dus zo gek vind ik het niet
Just Cause en Assassin's Creed, dat zijn toch wel twee uitschieters ten opzichte van de vele indie games die men normaal gratis weg heeft met PS Plus. Als dat de consequentie is van het tientje per jaar verhoging van PAS Plus dan hoor je mij niet klagenSinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:33:
Gratis PS+ games volgende maand:
[afbeelding]
Just Cause 3 ben ik wel blij mee
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
[video]YouTube: Can PS4 Pro Boost Mode Fix Just Cause 3?]BlackEyedAngel schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:38:
Op de Pro schijnt dat al een stuk beter (maar nog niet perfect) te zijn, en gelukkig heb ik die
[ Voor 15% gewijzigd door ScrooLoose op 28-07-2017 16:43 ]
[ Voor 96% gewijzigd door bram1984 op 28-07-2017 16:44 ]
Of ze doen nu tegelijk met het nieuws 'extra leuke' titels om vanaf volgende maand weer over te gaan op het 'oude niveau' van titels.FeaR schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:28:
[...]
Just Cause en Assassin's Creed, dat zijn toch wel twee uitschieters ten opzichte van de vele indie games die men normaal gratis weg heeft met PS Plus. Als dat de consequentie is van het tientje per jaar verhoging van PAS Plus dan hoor je mij niet klagen
De reden dat ik toen gestopt ben met unity echt niet normaal die pop up. Als dat minder is nu zou ik m ook wel weer willen proberen.bram1984 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:43:
Unity wil ik overigens ook nog wel een keer proberen. Vraag me alleen af of de pop-in ook minder is dan.
[video]
Niet eens gek gedacht. Gisteren wordt bekend dat JC3 en AC in de IGC komen en vandaag ineens de prijsverhoging. Kan haast geen toeval zijn.Bartske schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:44:
[...]
Of ze doen nu tegelijk met het nieuws 'extra leuke' titels om vanaf volgende maand weer over te gaan op het 'oude niveau' van titels.
[/aluhoedjemodus]
Ik vind het wel een raar comparison filmpje, want er is duidelijk veel meer aan de hand dan enkel Boost Off vs On. De kleuren zijn bvb totaal anders e.d.bram1984 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:43:
Unity wil ik overigens ook nog wel een keer proberen. Vraag me alleen af of de pop-in ook minder is dan.
Volgende maand Pacman remastered met high-definition graphics, HDR, 4k en DTS-HD ondersteuningBartske schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:44:
[...]
Of ze doen nu tegelijk met het nieuws 'extra leuke' titels om vanaf volgende maand weer over te gaan op het 'oude niveau' van titels.
[/aluhoedjemodus]
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 28-07-2017 18:47 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zeker!-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:20:
[video]Zijn er hier mensen die in Augustus Everybody's Golf gaan halen?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Inderdaad, het lijkt tegenwoordig wel gewoon modern om te zeggen dat alles onder 21635fps onspeelbaar is.-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:41:
Ik heb JC3 op de gewone PS4 uitgespeeld en was prima te spelen. Mensen overdrijven nogal eens ...
Idd. Ocarina of Time op de N64 schijnt op 20fps te lopen. Heb ik me in ieder geval nooit aan gestoord. Was me ook nooit opgevallen.Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 19:46:
[...]
Inderdaad, het lijkt tegenwoordig wel gewoon modern om te zeggen dat alles onder 21635fps onspeelbaar is.
Los daarvan is het fps verschil wel duidelijk.Twixie schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:52:
[...]
Ik vind het wel een raar comparison filmpje, want er is duidelijk veel meer aan de hand dan enkel Boost Off vs On. De kleuren zijn bvb totaal anders e.d.
[ Voor 107% gewijzigd door Yucko op 29-07-2017 06:40 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Omdat die 40 euro waar je hem nu nog regelmatig voor vind, ook naar 50 euro zal gaan (zeer waarschijnlijk), als het bij PS straks 60 euro is.Katmi schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 21:07:
Gewoon goed rondkijken voor je koopt en je vind zo een jaar PS+ voor 40-42 euro, ik zal er nooit 60 voor betalen net zoals ik er nooit 50 voor heb betaald dus ik snap heel die heisa dan ook niet rond de prijs
Misschien als je zo iemand bent die bij GM of Sony zelf zijn PS+ koopt maar wie doet dat dan ook.
Heb je een linkje?Katmi schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 21:07:
Gewoon goed rondkijken voor je koopt en je vind zo een jaar PS+ voor 40-42 euro...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
nee, is meestal met een sale bij wehkamp (of kortingscodes), of als er cadeaubonnen in de aanbieding zijn. gewoon een beetje creatief zijn en dan heb je elk jaar ps+ voor rond de 37 euro
Straks niet meer dus, zal ook minimaal 47 worden dan waarschijnlijk.DigitalError schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:00:
[...]
nee, is meestal met een sale bij wehkamp (of kortingscodes), of als er cadeaubonnen in de aanbieding zijn. gewoon een beetje creatief zijn en dan heb je elk jaar ps+ voor rond de 37 euro
heb tijdens die sale 2 maanden terug nog ingekocht tot zomer 2019 dus maak me er niet druk overM a r c o schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:22:
[...]
Straks niet meer dus, zal ook minimaal 47 worden dan waarschijnlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door RubenSaurus op 29-07-2017 16:25 ]
Dit kunnen we bij elke prijsverhoging blijven zeggen, maar feit is dat het duurder wordt en dat wij daar waarschijnlijk niets van terug gaan zien. Vele kleine beetjes maken bij elkaar een hele hoop.dvdkiwi schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:47:
Dan denk ik bij mezelf: 10 euro per jaar is 83 cent per maand. Waar hebben we het over?
Het enige dat ik hoop is dat ze het netwerk met al dat extra geld gaan verbeteren.
Make music, not war
Hmm, het zou mooi zijn als mijn loon met deze inflatie van 20 procent mee zou stijgen.dvdkiwi schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:07:
Dan noemen we het inflatie; alles wordt duurder: je biertje, je hamburgertje, je benzine, je huur, zo ook ps+...
Of we er niets van terug zien durf ik niet te zeggen, misschien wordt het PSN deze keer écht beter
Maar jouw loon staat toch ook geen 5+ jaar stil?Uffeltje schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:47:
[...]
Hmm, het zou mooi zijn als mijn loon met deze inflatie van 20 procent mee zou stijgen.
Ik kan me er ook niet druk om maken,er is niemand die je dwingt om plus te nemen. Ik speel zelden mp games maar heb al jaren een plus abo.dvdkiwi schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:07:
Dan noemen we het inflatie; alles wordt duurder: je biertje, je hamburgertje, je benzine, je huur, zo ook ps+...
Of we er niets van terug zien durf ik niet te zeggen, misschien wordt het PSN deze keer écht beter
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Is jouw loon de afgelopen 7 jaar niet omhoog gegaan dan? De huur bv. gaat elk half jaar een paar procentjes omhoog, als ik het verschil bekijk van 7 jaar geleden en nu is dat ook 20% alleen is dat geleidelijk gegaan in plaats van in 1 keer...Uffeltje schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:47:
[...]
Hmm, het zou mooi zijn als mijn loon met deze inflatie van 20 procent mee zou stijgen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq