Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:54
@dvdkiwi Dan is het wellicht gelinkt aan de andere clues.

spoiler:
Edit: Ik lees dat de 'Tattoo Card' (clue #5 - The Twins - in Hannah's room) zo te zien ook een rol speelt samen met het dagboek, omdat hij zijn zus dan herkent aan de vlindertattoo op haar arm

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:23
Die heb ik ook, vandaar dat
spoiler:
Josh aan het eind van mijn eerste playthrough zijn zus wel herkende. Maar nu in de 2e playthrough wordt zijn hoofd opeens gesplashed door zijn "zus", ondanks dat er nog ingezoomd wordt op haar vlindertattoo.

Dat worden nog minimaal 2 playthroughs dus...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:43
Kan iemand mij vertellen of de online trofeeën voor project cars lastig zijn? In de sale is hij 13 euro, goty is 18 euro. Lijkt mij wel een aantrekkelijke prijs voor een gran turismo substituut.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Superkiwi
Niet echt, maar ik weet niet of je de Community Ambassador trophy nog kunt halen (=deelnemen aan 20 community events). Dan zou je moeten weten of ze nog een nieuwe reeks events gaan starten.

• Tweakmans
@dvdkiwiEn je hebt wel door het dagboek gebladerd? Niet alleen gewoon opgepakt van de grond? :)

• Superkiwi
Uiteraard ;)
maar goed, die run is nu toch al verkeken, ik ruim eerst de andere misc trophies wel op.

Sipio schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:55:
Verbaas me soms zo als ik weer eens in dit topic kijk ( elke dag) ;) het lijkt soms wel of de een gewoon nog bijdehanter als de andere wilt zijn om maar plusjes te krijgen, sommigen lijken wel in een ambush te liggen om het niet met elkaar eens te zijn of zo.

Uiteraard discussie forum en zo ik weet het maar man man, ok ik lees later weer verder, als ik fouten heb gemaakt in mijn tekst of zo hoor ik het wel van Bram :P

*shit edit, als ik elke dag in dit tipic kijk waarom verbaas ik me dan nog? nee ok..laat ik het zo zeggen soms vind ik het leuk om te zien soms niet zo dan ;)
Dit zeg je ook alleen maar om plusjes te krijgen he? :>
Lasmibalsingh schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:20:
Kan iemand mij vertellen of de online trofeeën voor project cars lastig zijn? In de sale is hij 13 euro, goty is 18 euro. Lijkt mij wel een aantrekkelijke prijs voor een gran turismo substituut.
Laat je daar echt je aankoop vanaf hangen?

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik had me er al op ingesteld dat ik per 17 November afscheid zou moeten nemen van mijn PS4 omdat m'n vriendin hem overneemt, maar gelukkig vond ze de vorige Sims op console niet lekker spelen. :D

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Homeland schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:06:
[...]

Ik had me er al op ingesteld dat ik per 17 November afscheid zou moeten nemen van mijn PS4 omdat m'n vriendin hem overneemt, maar gelukkig vond ze de vorige Sims op console niet lekker spelen. :D
Ik begrijp je punt niet :+, mijn vriendin heeft haar eigen PS4 _O-

• Lasmibalsingh
dvdkiwi schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:22:
Niet echt, maar ik weet niet of je de Community Ambassador trophy nog kunt halen (=deelnemen aan 20 community events). Dan zou je moeten weten of ze nog een nieuwe reeks events gaan starten.
Ah bedankt, ik kom er nu achter dat je tenminste 3 maanden moet wachten voordat je deze trofee kan behalen 8)7. Ik denk dat ik deze game laat varen, de andere online trofeeën zijn ook irritant, je bent altijd afhankelijk van anderen en bij racegames zijn dat meestal idiote beukers.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Homeland
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:12:
[...]

Ah bedankt, ik kom er nu achter dat je tenminste 3 maanden moet wachten voordat je deze trofee kan behalen 8)7. Ik denk dat ik deze game laat varen, de andere online trofeeën zijn ook irritant, je bent altijd afhankelijk van anderen en bij racegames zijn dat meestal idiote beukers.
Wel zonde om hem niet te halen vanwege de trofeeën, het is namelijk echt een goede racegame.

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Nooit echt begrepen waarom mensen de koop (of het spelen van) een spel laten afhangen
van de in dat spel te behalen trofeeën. Zijn die waardeloze online puntjes dan zo belangrijk
voor jullie dat je er een leuk spel voor zou laten liggen? :')

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-11 11:25

Rpower18

PSN: Rpower18

Sinner schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:22:
Nooit echt begrepen waarom mensen de koop (of het spelen van) een spel laten afhangen
van de in dat spel te behalen trofeeën. Zijn die waardeloze online puntjes dan zo belangrijk
voor jullie dat je er een leuk spel voor zou laten liggen? :')
Ik heb een maatje van mij die puur alleen een game speelt om zo snel mogelijk de platinum throphy te halen.. dan kijkt hij van tevoren wat de meest efficiënte manier van spelen is .. Ik probeer er juist zo min mogelijk naar te kijken want het beïnvloedt je speelstijl enorm.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 12:46
Rpower18 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:25:
[...]

Ik heb een maatje van mij die puur alleen een game speelt om zo snel mogelijk de platinum throphy te halen.. dan kijkt hij van tevoren wat de meest efficiënte manier van spelen is .. Ik probeer er juist zo min mogelijk naar te kijken want het beïnvloedt je speelstijl enorm.
Zoals jij gamet doe ik het ook. Maar soms gebeurd er wel eens iets episch in een spel. Bijvoorbeeld dat ik met 1 spreuk 5 fiends dood in FFXII en dat ik een trofee verwacht :P

Maar goed, trofeeën zijn leuk, maar ik heb er niet zoveel mee.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Rpower18 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:25:
[...]

Dat zou voor mij echt compleet de lol uit het gamen halen. Als ze morgen het hele systeem zouden afschaffen, zou ik het geen moment missen. Er zou wat mij betreft een optie mogen zijn om ze volledig uit te schakelen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:40

Exirion

Gadgetfetisjist

bram1984 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:42:
Dat zou voor mij echt compleet de lol uit het gamen halen. Als ze morgen het hele systeem zouden afschaffen, zou ik het geen moment missen.
Hier idem. Ik kijk niet eens naar trophies. Iemand die alleen daar voor speelt heeft waarschijnlijk een ernstig minderwaardigheidscomplex met bijbehorende geldingsdrang.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Mwah, toch vond ik het wel cool toen ik mijn Bloodborne platinum kreeg. Had ik best veel uur in gezeten en was uiteraard best pittig, dus dan is zo'n trophee wel tof. De eerste playthrough heb ik het spel blind gespeeld, de 2e en 3e volgens de trophees die nodig waren (2 andere eindes) dus ik heb me toen wel laten leiden.
Maar als je een spel meer dan 1 keer uit speelt is het ook wel leuk als het enigszins anders is.
Rocket League was een vrij simpele platinum (gewoon veel spelen dan kom je er wel) en dat vind ik wel prima. Maar van die trophees waar je 100 uur hetzelfde trucje moet doen of 100 km moet gaan lopen vind ik zo doelloos net zoals bij Assasins Creed 100 pakketjes zoeken over de wereld verspreid. Als je een trophee verdient met skills prima, maar het moet geen endurance worden.

Last.fm | Code Talks

• Jasphur
Afvalzak schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:50:
Mwah, toch vond ik het wel cool toen ik mijn Bloodborne platinum kreeg. Had ik best veel uur in gezeten en was uiteraard best pittig, dus dan is zo'n trophee wel tof. De eerste playthrough heb ik het spel blind gespeeld, de 2e en 3e volgens de trophees die nodig waren (2 andere eindes) dus ik heb me toen wel laten leiden.
Maar als je een spel meer dan 1 keer uit speelt is het ook wel leuk als het enigszins anders is.
Rocket League was een vrij simpele platinum (gewoon veel spelen dan kom je er wel) en dat vind ik wel prima. Maar van die trophees waar je 100 uur hetzelfde trucje moet doen of 100 km moet gaan lopen vind ik zo doelloos net zoals bij Assasins Creed 100 pakketjes zoeken over de wereld verspreid. Als je een trophee verdient met skills prima, maar het moet geen endurance worden.
Maar, maar, maar hoe kunnen uitgevers dan vertellen dat hun games 100+ uur gameplay hebben :o

Afvalzak schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:50:
Ik heb die van Bloodborne ook, maar dat zijn niet echt trophies die heel moeilijk zijn. Je moet bijvoorbeeld alle bazen verslaan en alle wapens verkrijgen. Dat is geen rocket science (los van de moeilijkheid van de game zelf). Voornamelijk dingen die je wel moet doen om verder te komen in de game.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

bram1984 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:56:
[...]

Ik heb die van Bloodborne ook, maar dat zijn niet echt trophies die heel moeilijk zijn. Je moet bijvoorbeeld alle bazen verslaan en alle wapens verkrijgen. Dat is geen rocket science (los van de moeilijkheid van de game zelf). Voornamelijk dingen die je wel moet doen om verder te komen in de game.
Klopt, dat is een beetje het probleem bij veel andere games, neem bijvoorbeeld Fifa 17:
https://www.playstationtrophies.org/game/fifa-17/trophies/
daar zitten een hoop trophies in die je kan halen als je gewoon de game veel speelt (scoren met assist, vrije trap etc.) maar er zitten er ook een hoop bij die je alleen kan halen als je een bepaalde spelmodus speelt en dat moet je maar net leuk vinden.

Last.fm | Code Talks

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Exirion schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:45:
[...]

Hier idem. Ik kijk niet eens naar trophies. Iemand die alleen daar voor speelt heeft waarschijnlijk een ernstig minderwaardigheidscomplex met bijbehorende geldingsdrang.
Of diegene vindt het gewoon leuk om trofeeën te halen. Niet echt netjes om mensen die het leuk vinden om trofeeën te halen zo te bestempelen.

• Lasmibalsingh
Ik ben iemand met OCS wat dit soort dingen betreft, als ik ergens aan begin moet ik het ook afmaken.
Daarom kijk altijd of een game online trofeeën heeft voordat ik het aanschaf. Bij single-player games maakt de moeilijkheidsgraad van trofeeën mij niets uit omdat je daar zelf skills kan aanleren. Bij multiplayer trofeeën verzinnen ze meestal de meest onzinnige voorwaarden wat de fun uit het spel haalt. Daar begin ik niet zo 1, 2, 3 aan.

Mrsrd13 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:02:
[...]

Of diegene vindt het gewoon leuk om trofeeën te halen. Niet echt netjes om mensen die het leuk vinden om trofeeën te halen zo te bestempelen.
Hij heeft het over mensen die een game alleen spelen om trofeeën te halen. Daar zit een kleine nuance in.
Lasmibalsingh schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:02:
Ik ben iemand met OCS wat dit soort dingen betreft, als ik ergens aan begin moet ik het ook afmaken.
Daarom kijk altijd of een game online trofeeën heeft voordat ik het aanschaf. Bij single-player games maakt de moeilijkheidsgraad van trofeeën mij niets uit omdat je daar zelf skills kan aanleren. Bij multiplayer trofeeën verzinnen ze meestal de meest onzinnige voorwaarden wat de fun uit het spel haalt. Daar begin ik niet zo 1, 2, 3 aan.
Nou, dan begin je gewoon niet aan het verzamelen van trophies. Opgelost. ;)

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:44

Lapras

Ice beam

Ik vond het systeem bij Xbox eigenlijk leuker: dan kreeg je punten afhankelijk van hoe lastig de te behalen achievement was en werd dat allemaal op een grote hoop gegooid. Dan had iemand zoveel duizend achievement punten gehaald en was dat makkelijk vergelijkbaar met je eigen aantal. Ik zie in mijn vriendenlijst alleen maar een ster staan, maar dat zegt niet zoveel.

• Lasmibalsingh
bram1984 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:04:

Nou, dan begin je gewoon niet aan het verzamelen van trophies. Opgelost. ;)
Dat zei ik net al, ik ga dat spel niet spelen.

• Jasphur
Lapras schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:05:
Ik vond het systeem bij Xbox eigenlijk leuker: dan kreeg je punten afhankelijk van hoe lastig de te behalen achievement was en werd dat allemaal op een grote hoop gegooid. Dan had iemand zoveel duizend achievement punten gehaald en was dat makkelijk vergelijkbaar met je eigen aantal. Ik zie in mijn vriendenlijst alleen maar een ster staan, maar dat zegt niet zoveel.
Een ster met een level volgens mij en een progressiebalk. En als je doorklikt kun je ook ene overzicht zien van welke trofeeën er dan gehaald zien. Hoeveel platinum, goud, zilver en brons. Redelijk makkelijk vergelijken toch?

• Lapras

Lapras

Ice beam

Jasphur schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:09:
[...]

Een ster met een level volgens mij en een progressiebalk. En als je doorklikt kun je ook ene overzicht zien van welke trofeeën er dan gehaald zien. Hoeveel platinum, goud, zilver en brons. Redelijk makkelijk vergelijken toch?
Ja, maar ik weet het verschil tussen zilver en brons niet. Daarnaast: hoeveel brons is er nodig om tot een extra ster te komen achter mijn naam? Ik heb nu een ster met 12 ernaast, maar hoe weet ik wanneer ik naar 13 ga? Het systeem is niet transparant genoeg om eenvoudig te doorgronden.

• Jasphur
Lapras schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:10:
[...]

Ja, maar ik weet het verschil tussen zilver en brons niet. Daarnaast: hoeveel brons is er nodig om tot een extra ster te komen achter mijn naam? Ik heb nu een ster met 12 ernaast, maar hoe weet ik wanneer ik naar 13 ga? Het systeem is niet transparant genoeg om eenvoudig te doorgronden.
Even drie seconden gegoogled, dus kan nog niet met zekerheid zeggen of het zo werkt.

Bronze: 15 points
Silver: 30 points
Gold: 90 points
Platinum: 180 points

Level 1 - 0 pts
Level 2 - 200 pts
Level 3 - 600 pts
Level 4 - 1200 pts
Level 5 - 2400 pts
Level 6 - 4000 pts
Level 7 - 6000 pts
Level 8 - 8000 pts
Level 9 - 10000 pts
Level 10 - 12000 pts
Level 11 - 14000 pts
Level 12 - 16000 pts
Level 13 - 24000 pts
Level 14 - 32000 pts
Level 15 - 40000 pts
Level 16 - 48000 pts
Level 17 - 56000 pts
Level 18 - 64000 pts

via

Lasmibalsingh schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:07:
[...]

Ik bedoel dat je het spel dan gewoon speelt zonder je druk te maken om de trophies. Daar dus niet aan beginnen, maar wel het spel spelen. Gewoon voor de lol zeg maar.

Verwijderd

Ik verzamel zelf ook trophies.
Maar ik koop geen spellen of laat spellen links liggen omdat deze moeilijke trophies hebben.
Deze trophies laat ik dan gewoon linkse liggen (voornamelijk mp trophies).

Bij mij gaat het er meer om dat ik alles uit een game haal wat er uit te halen is..
Als ik eventjes zo in de trophy lijst van vaste mensen hier kijk dan staan daar zoveel titels in waarbij het verhaal niet eens is afgerond van een game.

Dat vind ik persoonlijk zonde.
Maar dat is mijn mening, en meningen verschillen..

Trophy level systeem is in principe heel simpel..
Hoe hoger level je bent hoe meer trophies je nodig heb om voortgang te boeken. (Level 25 hier).
En je kan altijd op het trophy topic komen buurten als je meer vragen heb;).
bram1984 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:16:
[...]

Ik bedoel dat je het spel dan gewoon speelt zonder je druk te maken om de trophies. Daar dus niet aan beginnen, maar wel het spel spelen. Gewoon voor de lol zeg maar.
Een game spelen zonder trophies halen gaat niet.
En als je een alles zo hoog mogelijk wil hebben..
Dan kickt die ocd direct in zodra je de ping hoort :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2017 11:27 ]

• Lapras

Lapras

Ice beam

Jasphur schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:14:
[...]

Even drie seconden gegoogled, dus kan nog niet met zekerheid zeggen of het zo werkt.

Bronze: 15 points
Silver: 30 points
Gold: 90 points
Platinum: 180 points

Level 1 - 0 pts
Level 2 - 200 pts
Level 3 - 600 pts
Level 4 - 1200 pts
Level 5 - 2400 pts
Level 6 - 4000 pts
Level 7 - 6000 pts
Level 8 - 8000 pts
Level 9 - 10000 pts
Level 10 - 12000 pts
Level 11 - 14000 pts
Level 12 - 16000 pts
Level 13 - 24000 pts
Level 14 - 32000 pts
Level 15 - 40000 pts
Level 16 - 48000 pts
Level 17 - 56000 pts
Level 18 - 64000 pts

via
Dat is nuttige info, maar zou het niet veel leuker zijn om te zien hoeveel punten je hebt in totaal? Ja, dan kopieer je het Xbox systeem, maar dat is veel duidelijker.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik heb meldingen uit staan. Op de Xbox vond ik het ook al vervelend dat je tijdens het spelen pop ups krijgt. Haalt me uit de immersie. Kijk ook nooit bij de trophies, interessert me echt geen moer. Lijkt me teveel op werk :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Superkiwi
Lasmibalsingh schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:12:
[...]
Buiten de tijdvretende (maar wel ontztettende simpele) Community Ambassador trophy zijn er geen moeilijke online trofeeën.
Ik heb er op pstrophies een guide voor geschreven hoe je alle online trophies het beste kunt halen:
Most efficient way to earn all multiplayer trophies.

Mooi dat die hele trophy discussie weer losbarst :P
Zo snap ik weer niks van mensen die alleen de single player doorspelen en dan doorgaan naar het volgende spel. Ieder zijn ding toch? Als je erom wil vechten, kom dan >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 27-07-2017 12:33 ]

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:25:
[...]

Dit zeg je ook alleen maar om plusjes te krijgen he? :>
Grappig dat dat van jou komt :+ (Eigenlijk alleen maar minnetjes verwacht maar dat kan hier helaas niet, was veel leuker geweest) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 27-07-2017 12:03 ]

• Tweakmans
Lapras schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:27:
Dat is nuttige info, maar zou het niet veel leuker zijn om te zien hoeveel punten je hebt in totaal? Ja, dan kopieer je het Xbox systeem, maar dat is veel duidelijker.
Je kunt een handig overzicht krijgen als je je nickname ingeeft op https://psnprofiles.com/"jouwnaam"/stats.

• Sander.vanerp
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2024
Zijn er mensen die spelen met een Dragon War - Dragon Shock 4 Wired Gamepad? Deze is voor 30E in de aanbieding bij de game mania. Iemand die mij kan vertellen of hij het proberen waard is?

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Ik heb problemen met de Media Player van de Playstation 4. Ik gebruik deze om video van een NAS af te spelen. Dit ging altijd perfect, maar omdat ik Kingdom Hearts 1.5+2.5 heb gekocht moest ik mijn PS4 updaten. Sindsdien lopen audio en video niet meer gelijk. Op het begin is dit wel zo, maar naarmate de video vordert gaat de audio steeds meer voorlopen, of de video loopt achter natuurlijk. Na 20-30 minuten wordt het erg storend, tot op het punt dat je geluidseffecten een seconde hoort voor deze hoort plaats te vinden.

Mijn huidige workaround is om dmv Cirkel uit de video te gaan, om dezelfde video direct weer af te spelen. Het geluid loopt dan weer gelijk, maar na een half uur mag ik dit weer doen.

Ik heb hier veel forumposts over gevonden, zie onder andere deze:
https://www.reddit.com/r/...player_audio_out_of_sync/
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1356210
https://www.gamefaqs.com/...87-playstation-4/75247416
https://www.reddit.com/r/...c_after_a_whileps4_media/

Het probleem lijkt zich bij bepaalde gebruikers al 3+ maanden voor te doen, maar nog steeds is er dus geen fix.
Iemand een idee wat ik/we hierhaan kunnen doen zonder allerlei workarounds te hoeven bedenken?

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Tweakmans schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:12:
[...]

Je kunt een handig overzicht krijgen als je je nickname ingeeft op https://psnprofiles.com/"jouwnaam"/stats.
Zo! dat is een vette site! Je hebt er ook trophy guides op staan e.d. Handig! Gelijk gefavorited

PSN id: PENo1

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:38
Lasmibalsingh schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:07:
[...]

Ik kan natuurlijk niet in je hoofd kijken, maar vind je het niet enorm zonde dat je daardoor mogelijk (of eigenlijk zeer waarschijnlijk) bepaalde pareltjes van games mist?

Join het GoT Pulse-Team!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Trophies en dergelijke op andere platforms zal mij werkelijk aan mijn reet oxideren :p
Mensen die doorspelen als ze eigenlijk al flauw zijn van een spel omdat ze niet alle trophies hebben ... 8)7

Wat een tijdverspilling :>

Smiling as the shit comes down...

• Homeland
  • Niet online
Sander.vanerp schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:31:
Zijn er mensen die spelen met een Dragon War - Dragon Shock 4 Wired Gamepad? Deze is voor 30E in de aanbieding bij de game mania. Iemand die mij kan vertellen of hij het proberen waard is?
Good-old Dennis zou zeggen van wel, maarja, die merkte al 3ms aan vertraging op qua aantal camp-kills in CoD.

Als je een heel goedkope extra controller zoekt is het misschien een optie, maar voor een klein beetje extra zou ik een "gewone" controller halen.
Homeland schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:05:
[...]

Good-old Dennis zou zeggen van wel, maarja, die merkte al 3ms aan vertraging op qua aantal camp-kills in CoD.

Als je een heel goedkope extra controller zoekt is het misschien een optie, maar voor een klein beetje extra zou ik een "gewone" controller halen.
Ik kan nou niet echt ergens terugvinden dat deze controller de lag verlaagt. Waar staat dat? Het is zover ik zie gewoon een el-cheapo controller met een draadje. Leuk als je terugverlangt naar de inferieure DS3, maar meer dan dat is het niet.

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:25

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik denk dat Homeland bedoelt:

Deze goedkope controller is bedraad en daardoor heb je niet de (quote) "3 ms aan vertraging" die Dennis (ik ken hem niet?) zou opmerken bij het spelen van CoD.
Dus: het voordeel van de genoemde controller is dat die bedraad is. Voor iets meer geld heb je echter een originele draadloze controller, dus waarom ga je daar niet voor (tenzij je net als Dennis de 3 ms vertraging vervelend vindt)?

Make music, not war

• Denman
ScrooLoose schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:59:
Trophies en dergelijke op andere platforms zal mij werkelijk aan mijn reet oxideren :p
Mensen die doorspelen als ze eigenlijk al flauw zijn van een spel omdat ze niet alle trophies hebben ... 8)7

Tja mij dus ook. Enige spel op de PS4 waar ik Platinum heb gehaald is Arkham Knight, en dat niet vanwege de Trophy, maar omdat ik het een fantastisch spel vond en dus graag de game nog eens doorliep met NG+.

Het vervelende is ook dat je met de DLC van tegenwoordig weer opnieuw kan beginnen, want m'n Arkham Knight staat nu ineens weer op 49% i.p.v. 100%. Nou, lekker boeiend :)

Vroeger met WoW had ik dat wel een beetje, samen met 2 maten zoveel mogelijk achievements halen en onderling vergelijken. Dan was je aardig onderweg, tot er weer een uitbreiding of patch kwam waarbij er eventjes een paar honderd achievements werden toegevoegd :')
Kijk, als ik nou geen social life of verantwoordelijkheden zou hebben dan zou ik het nog kunnen overwegen, maar ik heb echt geen tijd meer voor dat soort dingen :P

Join het GoT Pulse-Team!

• Lasmibalsingh
Denman schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:50:
[...]

Ik kan natuurlijk niet in je hoofd kijken, maar vind je het niet enorm zonde dat je daardoor mogelijk (of eigenlijk zeer waarschijnlijk) bepaalde pareltjes van games mist?
Niet echt eerlijk gezegd. Ik hou sowieso niet van multi-player games, ik ben meer van de goed onderhoudende single-player games met het liefst een goed verhaal en leuke setting.

Project Cars leek mij wel interessant door het ontbreken van een authentieke Gran Turismo waarbij je een carrière opbouwt, maar PC is geen pareltje vind ik. Dat online Gran Turismo Sport gebeuren wat over een paar maanden uitkomt lijkt mij niets eerlijk gezegd omdat je gelijk alleen sportwagens krijgt en alleen online-races kan doen. Van wat ik begrepen heb kan je je wel offline kwalificeren maar daar blijft het bij.

Waarom een game kopen als je van tevoren al weet dat je eraan gaat ergeren?

• Denman
Lasmibalsingh schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:45:
[...]

Niet echt eerlijk gezegd. Ik hou sowieso niet van multi-player games, ik ben meer van de goed onderhoudende single-player games met het liefst een goed verhaal en leuke setting.

Project Cars leek mij wel interessant door het ontbreken van een authentieke Gran Turismo waarbij je een carrière opbouwt, maar PC is geen pareltje vind ik. Dat online Gran Turismo Sport gebeuren wat over een paar maanden uitkomt lijkt mij niets eerlijk gezegd omdat je gelijk alleen sportwagens krijgt en alleen online-races kan doen. Van wat ik begrepen heb kan je je wel offline kwalificeren maar daar blijft het bij.

Waarom een game kopen als je van tevoren al weet dat je eraan gaat ergeren?
Ik doelde met pareltje ook niet zozeer op Project Cars (want: nooit gespeeld :P).
Maar volgens mij heb je voor een game als bijvoorbeeld The Last Of Us ook multiplayer nodig om alle trophies te halen, en dat is ZEKER een pareltje. Zonde als je zo'n game daardoor zou moeten missen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:59:

Een game spelen en niet alles eruit halen wat je eruit kan halen..(of in het geval van de meeste mensen hier niet eens uitspelen)

Wat een geldverspilling...

Ieder zijn eigen ding toch..
Gamen is voor mij fun, alleen heb nog meer fun als ik daadwerkelijk alles uit een game haal.
En je moet het ook maar kunnen...veel mensen hebben gewoon totaal geen doorzettingsvermogen en wilskracht of skills om een game op 100% te zetten.
Dus dan gooien ze het maar op "trophies kunnen me toch niets schelen".
Deze mensen pluk je er zo uit ;)
Voor de mensen die zich afvragen hoe sterk de ps4 het doet in azia buiten Japan. Nioh is 500k verkocht in azia, terwijl de laatste fysieke verkopen van Japan van nioh zo rond de 130k zit. Dit betekend dat er een behoorlijke grote markt in azia is naast Japan voor ps4 games.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1411951

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:38
Ik bekijk wel altijd de trophies, maar ik laat er geen spel voor liggen uiteraard. Wel bekijk ik meestal of ik een bepaalde moeilijkheidsgraad moet spelen om bepaalde trophies te halen. Na het uitspelen even kijken of er nog wat leuke dingen binnen bereik liggen. Dan pak ik die graag even mee. Bij Destiny was ik wel erg blij met mijn Platinum. Ik hoop dat ze juist extra gaan belonen als je veel uit een game haalt. Bijvoorbeeld speciale thema's oid.
@Verwijderd Als ik een game uitspeel, alle zijmissies doe en alle collectibles verzamel (dit doe ik soms wel eens omdat ik zo doorgaans meer locaties zie), dan heb ik voor mijn gevoel wel alles uit de game gehaald hoor.

Dat sommige mensen dan letterlijk gaan grinden om 5 vijanden tegelijk met 1 granaat om te leggen, of om 250 headshots te halen, dat moeten ze helemaal zelf weten. Maar in mijn optiek haal je daar echt geen ene reet extra mee uit de game. Dat zijn van die dingen die je alleen per ongeluk lukken en als je het daadwerkelijk gaat proberen, het 100 pogingen en ook nog eens belachelijk veel tijd kost. Die tijd stop ik dan liever in een nieuwe game.

Als jij vindt dat je met een platinum in dit soort gevallen meer uit de game haalt (qua tijdverspilling en frustratie ben ik het zeker met je eens), dat kan natuurlijk. :)

• Lasmibalsingh
Denman schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:00:
[...]

Ik doelde met pareltje ook niet zozeer op Project Cars (want: nooit gespeeld :P).
Maar volgens mij heb je voor een game als bijvoorbeeld The Last Of Us ook multiplayer nodig om alle trophies te halen, en dat is ZEKER een pareltje. Zonde als je zo'n game daardoor zou moeten missen :)
TLoU is zeker een pareltje en ik heb daarvoor wel de multi-player uitgespeeld maar met een enorme tegenzin. Dat spel had in mijn ogen geen multi-player nodig. De kracht van dat spel was het single-player verhaal, de setting en de slow-paced tactische gameplay. Ik heb bijna geen kogel afgeschoten in dat spel omdat het leuker was om tegenstanders via stealth en bakstenen/scharen/messen uit te schakelen.

In de multiplayer deed je juist het omgekeerde en dat past niet bij dat spel. Ik zou willen pleiten om multiplayer trofeeën niet op te nemen als voorwaarde voor de platina trofee maar als een soort DLC pakket te implementeren.

• Denman
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:09:
[...]

Een game spelen en niet alles eruit halen wat je eruit kan halen..(of in het geval van de meeste mensen hier niet eens uitspelen)

Gamen is voor mij fun, alleen heb nog meer fun als ik daadwerkelijk alles uit een game haal.
En je moet het ook maar kunnen...veel mensen hebben gewoon totaal geen doorzettingsvermogen en wilskracht of skills om een game op 100% te zetten.
Het is heel simpel: zodra een game voor mij voor mij "klaar" is en ik geen fun meer heb aan het doorspelen ervan, dan leg ik het (al dan niet tijdelijk) opzij. Ga ik er mee door en het wordt een grind, dan is het voor mij niet leuk meer. Hell, lijkt haast wel op werken dan :D
En laat ik nou juist daar die wilskracht, doorzettingsvermogen en skills wel (nodig) hebben ;)
En zoals @bram1984 al zegt, vaak komt er ook nog eens een portie geluk bij bepaalde trophies kijken.

Ik vind het prima en heel tof dat jij plezier beleeft aan het behalen van alle trophies, maar dat anderen dan ineens geen wilskracht, doorzettingsvermogen en skills hebben slaat natuurlijk nergens op.

En oh ja, ik heb genoeg games op 100% gezet voordat trophies en achievements ook maar bestonden :P

Join het GoT Pulse-Team!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:56
[...]

Heb dan aardig wat geld weggegooid :p
Enige spel dat ik heb uitgespeeld is volgens mij Super Mario op de Nintendo (8 bit)

Speel eigenlijk alleen multiplayer games (Fifa, BF, Rocket league enz)
Haal veel meer voldoening uit het winnen van een echt persoon dan een computer.
Niet dat ik daar goed in ben maar als ik een keer win en een berichtje krijg met daarin 'je moeder is een hoer enz onzin' kan ik daar wel van genieten dat zijn mijn trophies :P
Lasmibalsingh schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:25:
[...]

TLoU is zeker een pareltje en ik heb daarvoor wel de multi-player uitgespeeld maar met een enorme tegenzin. Dat spel had in mijn ogen geen multi-player nodig. De kracht van dat spel was het single-player verhaal, de setting en de slow-paced tactische gameplay. Ik heb bijna geen kogel afgeschoten in dat spel omdat het leuker was om tegenstanders via stealth en bakstenen/scharen/messen uit te schakelen.

In de multiplayer deed je juist het omgekeerde en dat past niet bij dat spel. Ik zou willen pleiten om multiplayer trofeeën niet op te nemen als voorwaarde voor de platina trofee maar als een soort DLC pakket te implementeren.
De MP van TLoU is anders heel goed ontvangen en zit heel goed in elkaar. Volgens mij wordt deze nog steeds veel gespeeld.

• Denman
Marc3l schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:34:
[...]

Heb dan aardig wat geld weggegooid :p
Enige spel dat ik heb uitgespeeld is volgens mij Super Mario op de Nintendo (8 bit)

Speel eigenlijk alleen multiplayer games (Fifa, BF, Rocket league enz)
Haal veel meer voldoening uit het winnen van een echt persoon dan een computer.
Niet dat ik daar goed in ben maar als ik een keer win en een berichtje krijg met daarin 'je moeder is een hoer enz onzin' kan ik daar wel van genieten dat zijn mijn trophies :P
Ja hier ook voornamelijk multiplayer games de laatste jaren. Waar ik FIFA vroeger altijd met maten speelde en dan een toernooi tegen de computer, vind ik dat nu ineens geen zak meer aan :P
Echte spelers zijn toch onvoorspelbaarder in hun acties, en het competitieve karakter is er ook meer. Als ik tegen een computer win is het "meh, ok". Maar als we met Pro Clubs Online in de laatste minuut de winnende treffer scoren en daardoor promoveren dan is het euforie alom.
Black Ops III ook zo'n voorbeeld; SP geen minuut aangeraakt, maar wel Master Prestige in MP :P

Er zijn uitzonderingen natuurlijk, Bloodborne, Witcher 3, TLOU hebben allemaal ijzersterke SP gameplay en/of verhaallijnen. HZD moet ik nog aan beginnen.

Join het GoT Pulse-Team!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik vind TLOU geen slecht spel maar is overgewaardeerd imo.
Het enige wat echt goed is aan de game is het verhaal, de gameplay en alles daarom heen is maar matig en hebben menig ander spel veel beter gedaan.

ScrooLoose schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:46:
TLOU geen slecht spel maar is overgewaardeerd imo.
Het enige wat echt goed is aan de game is het verhaal, de gameplay en alles daarom heen is maar matig en hebben menig ander spel veel beter gedaan.
Nu ben ik wel benieuwd naar voorbeelden. Met alles eromheen bedoel je de graphics? Dat zal vast wel (hoewel deze op de vorige generatie wel tot de mooiste games behoorde). Maar verder?

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

bram1984 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:50:
[...]

Nu ben ik wel benieuwd naar voorbeelden. Met alles eromheen bedoel je de graphics? Dat zal vast wel (hoewel deze op de vorige generatie wel tot de mooiste games behoorde). Maar verder?
Graphics waren prima maar het hele stealth gedeelte en shooting vond ik maar matig uitgewerkt en simpelweg saai.

Daarentegen heb ik wel zin in deel 2 hoor :)

ScrooLoose schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:54:
[...]

Graphics waren prima maar het hele stealth gedeelte en shooting vond ik maar matig uitgewerkt en simpelweg saai.

Daarentegen heb ik wel zin in deel 2 hoor :)
Ik vind beide juist uitzonderlijk goed uitgewerkt en ben tot op heden nog geen enkele game tegengekomen die dit overtreft. De stealth zorgde ervoor dat ik continu met mijn hart achter in mijn keel zat te spelen.

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

bram1984 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:59:
[...]

Ik vind beide juist uitzonderlijk goed uitgewerkt en ben tot op heden nog geen enkele game tegengekomen die dit overtreft. De stealth zorgde ervoor dat ik continu met mijn hart achter in mijn keel zat te spelen.
Ik was er laat bij met spelen van dit spel en misschien heb ik me wat laten leiden door all lof voor het spel maar ik vond er niet veel aan... kan er ook niet meer van maken :p

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:12
Ik sluit me aan bij "stealth was een van de leukste dingen aan TLoU". Net als bij bv. Metal Gear en Uncharted prefereer ik altijd de sluip aanpak, wat ik TLoU vaker noodzaak dan keuze was. Werkte heel goed wat mij betreft, krijg het alweer benauwd als ik aan sommige van die kelder scenes terug denk..
GielFox schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:06:
Ik sluit me aan bij "stealth was een van de leukste dingen aan TLoU". Net als bij bv. Metal Gear en Uncharted prefereer ik altijd de sluip aanpak, wat ik TLoU vaker noodzaak dan keuze was. Werkte heel goed wat mij betreft, krijg het alweer benauwd als ik aan sommige van die kelder scenes terug denk..
En dat was niet eens een pure stealth sectie. Ik vind die in de metro het vetst, waar meerdere clickers rondlopen.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik heb een EU PSN account met PS+ en een US account om af en toe een leuke sale mee te pikken.

Nu begrijp ik dat als je iets in de US store koopt, ook alle DLC in de US store moet aanschaffen, dus zo gezegd zo gedaan. Het gaat om SFV (Gisteren is 1 van de nieuwe DLC kostuums uitgekomen) voor 3,99 USD.

Belangrijk om te melden is dat de aankoop niet rechstreeks in de PS store werd gedaan, maar via het in game menu stond er aanschaffen via PS store, en dan werd je doorgelinkt. Het product is dus ook niet los te vinden als je de PS store doorspit.

Als ik nu echter inlog op mijn main EU PSN account, is het kostuum niet zichbaar en ook niet koopbaar.
Ik krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar, weet iemand hoe het zit?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Unidentified schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:16:
Ik heb een EU PSN account met PS+ en een US account om af en toe een leuke sale mee te pikken.

Nu begrijp ik dat als je iets in de US store koopt, ook alle DLC in de US store moet aanschaffen, dus zo gezegd zo gedaan. Het gaat om SFV (Gisteren is 1 van de nieuwe DLC kostuums uitgekomen) voor 3,99 USD.

Belangrijk om te melden is dat de aankoop niet rechstreeks in de PS store werd gedaan, maar via het in game menu stond er aanschaffen via PS store, en dan werd je doorgelinkt. Het product is dus ook niet los te vinden als je de PS store doorspit.

Als ik nu echter inlog op mijn main EU PSN account, is het kostuum niet zichbaar en ook niet koopbaar.
Op de PS4 heb je zover ik begrepen heb DLC die je niet hoeft te downloaden na aanschaf waardoor je deze niet met andere accounts kan gebruiken.

Verwijderd

Unidentified schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:16:

Als ik nu echter inlog op mijn main EU PSN account, is het kostuum niet bruikbaar en ook niet koopbaar.
Het is eigenlijk heel eenvoudig, maar de DLC is accountgebonden en dus alleen bruikbaar voor je US account.

Overigens werkt het ook zo bij twee EU accounts. Alleen het EU account waarmee de DLC gekocht is, kan de DLC gebruiken.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2017 16:10 . Reden: tekst ]

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:09:
[...]

Het is eigenlijk heel eenvoudig, maar de DLC is accountgebonden en dus alleen bruikbaar voor je US account.

Overigens werkt het ook zo bij twee EU accounts. Alleen het EU account waarmee de DLC gekocht is, kan de DLC gebruiken.
Dat is niet helemaal waar, volgens mij. Ik heb de Bloodborne DLC bijvoorbeeld ook gewoon met mijn US account gekocht en die werkt op mijn EU account. Als je console als primary ingesteld staat en de DLC komt uit dezelfde store als de game, dan moet deze in principe speelbaar zijn.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:09:
[...]

Dit is incorrect, reguliere DLC (Die je dus los in de PS store kan kopen en vinden) werkt ook gewoon onder een EU account.

Het probleem is dus dat het een soort van in game aankoop is (wel betaald via de PS store, maar de content zelf is niet los te vinden).

Als ik de content via mijn EU account probeer aan te schaffen krijg ik de melding: Content is niet beschikbaar of mogelijk (nog niet) te koop.

Nu wordt ik dus gedwongen om de game op mijn US account te spelen waardoor ik al mijn achievements character development en Fight Money (waarmee je DLC characters kan kopen) verlies.

[ Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 27-07-2017 18:11 ]

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:40

Mauz1978

Console War Veteran

Voor de mensen die Fortnite spelen, ik miste nog een topic in het forum, dus ik ben zo vrij geweest het aan te maken.Zie dit topic:[MULTI] Fortnite

[ Voor 30% gewijzigd door Mauz1978 op 27-07-2017 18:15 ]

Something under the bed is drooling

• RavendeRenee
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-12-2024
[...]

Geen wilskracht voor zoiets... ik hoop dat je ooit kinderen krijgt, gaat sporten of een drukke baan krijgt... dan kijken we of je die wilskracht voor al die trophies nog hebt >:)

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Unidentified schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 18:11:
[...]

Dit is incorrect, reguliere DLC (Die je dus los in de PS store kan kopen en vinden) werkt ook gewoon onder een EU account.

Het probleem is dus dat het een soort van in game aankoop is (wel betaald via de PS store, maar de content zelf is niet los te vinden).

Als ik de content via mijn EU account probeer aan te schaffen krijg ik de melding: Content is niet beschikbaar of mogelijk (nog niet) te koop.

Nu wordt ik dus gedwongen om de game op mijn US account te spelen waardoor ik al mijn achievements character development en Fight Money (waarmee je DLC characters kan kopen) verlies.
Je geeft zelf de verklaring. Er is een verschil tussen DLC en microtransacties. DLC is via de Store te koop en geld in de meeste gevallen voor alle accountd (er zijn uitzonderingen, zoals The Crew, zelf meegemaakt). Microtransacties koop je direct via de game, bijvoorbeeld extra credits, een wapen of kostuum. Deze zijn accountgebonden en dus niet te delen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

RavendeRenee schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 00:10:
[...]

Geen wilskracht voor zoiets... ik hoop dat je ooit kinderen krijgt, gaat sporten of een drukke baan krijgt... dan kijken we of je die wilskracht voor al die trophies nog hebt >:)
Sporten...check.
Baan(30 uur) check ...
Bijbaan(gemiddeld 2 uur elke dag) check..
vriendin check... (woont in het buitenland dus scheelt wel kwa vrije tijd ja).
Maar ja.. nog steeds de wilskracht om bijvoorbeeld een zelfde level 25 keer te spelen voor een trophy...

Zijn gewoon altijd diezelfde type mensen die zeuren dat ze trophies tijdverspilling vinden en dat geen meerwaarde en blablabla heeft.
Terwijl je als je naar hun gamelijst kijk dan zie je 100 games op 10% en minder staan...
Wat veelal betekent dat je een game heb gekocht, en niet eens de sstory heb uitgespeeld..
Dat vind ik puur zonde.

En als je trophies collect dan moet je zeker wel wat doorzettingsvermogen en wilskracht hebben....
Want anders gaan we niet uren lang hetzelfde level spelen, uren lang grinden voor een item of level, games van 100 uur totaal opnieuw spelen omdat je bijvoorbeeld 1 trophy heb gemist.
En als een persoon dat niet lukt dan zijn de eerste kreten die je hoort "iK geef toch niets om trophies"...

Bedoel er eigenlijk gewoon mee.
Iedereen zijn eigen ding en smaak..
Maar trophy hunten vereist zeker wel iets extra's; )

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 00:49:
[...]

.. uren lang hetzelfde level spelen, uren lang grinden voor een item of level, games van 100 uur totaal opnieuw spelen omdat je bijvoorbeeld 1 trophy heb gemist.
En als een persoon dat niet lukt dan zijn de eerste kreten die je hoort "iK geef toch niets om trophies"...
Het is lang geleden dat ik zulke onzin op Tweakers heb gelezen. :')

• RavendeRenee
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-12-2024
[...]

Sporten...check.
Baan(30 uur) check ...
Maar ja.. nog steeds de wilskracht om bijvoorbeeld een zelfde level 25 keer te spelen voor een trophy...

Zijn gewoon altijd diezelfde type mensen die zeuren dat ze trophies tijdverspilling vinden en dat geen meerwaarde en blablabla heeft.
Terwijl je als je naar hun gamelijst kijk dan zie je 100 games op 10% en minder staan...
Wat veelal betekent dat je een game heb gekocht, en niet eens de sstory heb uitgespeeld..
Dat vind ik puur zonde.

En als je trophies collect dan moet je zeker wel wat doorzettingsvermogen en wilskracht hebben....
Want anders gaan we niet uren lang hetzelfde level spelen, uren lang grinden voor een item of level, games van 100 uur totaal opnieuw spelen omdat je bijvoorbeeld 1 trophy heb gemist.

Ik denk dat die mensen best wel eens wilskracht kunnen hebben maar misschien die tijd niet willen besteden aan een spel. Nogal kort door de bocht om iedereen die je obsessie niet deelt zomaar op elk vlak af te schrijven.

Ik speel eigenlijk elk spel uit, maar dan is het ook wel klaar. Moet er niet aan denken om nogmaals 30 uur lang door hetzelfde verhaal te gaan voor wat virtuele bekertjes.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Ook ik geef geen drol om trophies. Soms zie ik zo'n popup maar het doet mij niks en ik heb nog nooit ook maar een seconde moeite ervoor gedaan. Een spel moet al erg goed zijn wil het mijn aandacht en interesse houden om het uit te spelen. Maar iedereen zijn ding, als iemand anders wel vrolijk wordt van grinden dan prima. In beide gevallen gaat het om een computerspelletje wat alleen maar voor vermaak is. Laten we het niet serieuzer maken dan het is. Wat betreft wilskracht is dat zeker nodig om te grinden. Betekent niet dat anderen geen wilskracht hebben. Het heeft alleen geen zin wilskracht te gebruiken voor iets waar je niet in gelooft en/of niet vrolijk van wordt. Zelf gebruik ik wilskracht voor dingen die ik belangrijk vind (zoals een survivalrun wedstrijd uitlopen).

Kom helaas de afgelopen maanden erg weinig toe aan gamen, ben nog steeds met Persona 5 bezig en daar nog niet eens zo ver mee. Dat terwijl ik al jaren er naar uit keek en op day 1 de collectors edition in huis had. Zo blijft het wel goed betaalbaar voor mij, doordat ik niet teveel game heb ik meer tijd nodig een spel uit te spelen, koop ik alleen de leukste spellen en meestal wanneer ze al serieus zijn gezakt in prijs. :)

Ik zit ook nog altijd te overwegen toch eens een racestuur te halen voor rally games. Ben alleen bang dat het iets is dat ik een paar uur speel en daarna bijna nooit weer.

[ Voor 22% gewijzigd door warcow op 28-07-2017 03:41 ]

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:33
Ik ben van de week toch maar weer begonnen aan the Witcher 3. Vorig jaar ook eens aan begonnen maar toen greep het me niet echt en ben ik weer verder gegaan met andere games. Maar toch bleef het wel een beetje kriebelen en nadat een maat van mij vertelde dat de game later echt beter wordt heb ik het toch nog maar een kans gegeven. En ik denk dat het kwartje nu wel gevallen is :) Ik kon de game van een collega lenen aangezien ik die van mij al had verkocht samen met mijn OG Playstation.
Maar nu zag ik in de store een leuke aanbieding van de GOTY editie voor slechts €21.- Die ga ik dus maar halen zometeen alleen vraag ik mij af of ik de save van de standaardgame kan overzetten naar deze versie of dat ik toch opnieuw moet beginnen ?

{edit: helaas was die aanbieding alleen maar gisteren geldig blijkbaar }

[ Voor 4% gewijzigd door Joetje079 op 28-07-2017 07:56 ]

• Denman
[...]

Sporten...check.
Baan(30 uur) check ...

Dat vind ik puur zonde.

Je hebt dus een 2 banen van in totaal 40 uur, je sport een beetje en je hebt een vriendin die ook nog eens in het buitenland woont. Vind je het gek dat je tijd hebt :D

Geloof me, als je straks nog een keer gaat samenwonen en in de gelukkige omstandigheid bent dat je kinderen mag krijgen (tenzij je dat niet wil uiteraard) dan gaat je tijd hard achteruit. Met name het laatste hakt er aardig in kan ik je vertellen.
Als ik moet kiezen tussen een platinum trophy halen waardoor ik de hele nacht door moet, of 's ochtends fit zijn zodat ik met mijn zoontje naar het Dolfinarium kan, dan valt die keuze zonder ook maar 2 seconden na te denken op het laatste.

Trophy hunten vereist inderdaad iets extra's, namelijk extra tijd. En tijd is een gegeven wat voor iedereen anders is, dus ga nou niet generaliseren met "Zijn gewoon altijd diezelfde type mensen die zeuren dat ze trophies tijdverspilling vinden".
Ik roep hier toch ook niet dat alle trophy hunters no-lifers zijn?

Maar goed, daar ging de oorspronkelijke discussie ook helemaal niet over. Het ging er over dat ik het zonde zou vinden als iemand een (top)game links liet liggen omdat 100% trophies halen te lang zou duren.

Join het GoT Pulse-Team!

• Jasphur
Joetje079 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 07:47:
Ik ben van de week toch maar weer begonnen aan the Witcher 3. Vorig jaar ook eens aan begonnen maar toen greep het me niet echt en ben ik weer verder gegaan met andere games. Maar toch bleef het wel een beetje kriebelen en nadat een maat van mij vertelde dat de game later echt beter wordt heb ik het toch nog maar een kans gegeven. En ik denk dat het kwartje nu wel gevallen is :) Ik kon de game van een collega lenen aangezien ik die van mij al had verkocht samen met mijn OG Playstation.
Maar nu zag ik in de store een leuke aanbieding van de GOTY editie voor slechts €21.- Die ga ik dus maar halen zometeen alleen vraag ik mij af of ik de save van de standaardgame kan overzetten naar deze versie of dat ik toch opnieuw moet beginnen ?

Hopelijk gebeurd dat bij mij ook nog aankomende winter als ik weer wat vaker binnen zit.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Trophies vind ik ook wel leuk om te verzamelen maar het moet niet te gek worden om bijvoorbeeld een level 100x door te lopen, dingen verzamelen collectibles doe ik over het algemeen wel, maar als het heel veel tijd vergt dan skip ik dat.

Mijn tijd is gewoonweg te kostbaar om dat soort onzinnige dingen te doen..
Ik geniet het liefst van de game, ik speel hem uit, en het liefst in 1 playtrough de collectibles en dan is het wel klaar, als ik dan een Platinum heb dan is dat top maar geen must voor mij..

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-11 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Denman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:23:
[...]

Je hebt dus een 2 banen van in totaal 40 uur, je sport een beetje en je hebt een vriendin die ook nog eens in het buitenland woont. Vind je het gek dat je tijd hebt :D

Geloof me, als je straks nog een keer gaat samenwonen en in de gelukkige omstandigheid bent dat je kinderen mag krijgen (tenzij je dat niet wil uiteraard) dan gaat je tijd hard achteruit. Met name het laatste hakt er aardig in kan ik je vertellen.
Als ik moet kiezen tussen een platinum trophy halen waardoor ik de hele nacht door moet, of 's ochtends fit zijn zodat ik met mijn zoontje naar het Dolfinarium kan, dan valt die keuze zonder ook maar 2 seconden na te denken op het laatste.

Trophy hunten vereist inderdaad iets extra's, namelijk extra tijd. En tijd is een gegeven wat voor iedereen anders is, dus ga nou niet generaliseren met "Zijn gewoon altijd diezelfde type mensen die zeuren dat ze trophies tijdverspilling vinden".
Ik roep hier toch ook niet dat alle trophy hunters no-lifers zijn?

Maar goed, daar ging de oorspronkelijke discussie ook helemaal niet over. Het ging er over dat ik het zonde zou vinden als iemand een (top)game links liet liggen omdat 100% trophies halen te lang zou duren.
Dan ga je zonder 2 sec. na te denken voor het 1e :P :+
Dit is imho een discussie zonder einde. Mijn insteek is dat er wsl ook mensen zijn die fanatiek tennis trainen zonder ooit met wimbledon te kunnen meedoen. Is dat dan ook zonde van hun tijd? (Buiten het gezondheids aspect) is het beide een hobby die fanatiek wordt beoefent. Gamen is volgens mij sowieso tijd doden, ongeacht of je uurtje per week speelt of fanatiek trophies hunt.

10 second ninja DONE

• Denman
Grudgie schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:43:
[...]

Dan ga je zonder 2 sec. na te denken voor het 1e :P :+
:P

Ik schreef bewust geen 1 seconde. Want zonder maar 1 seconde na te denken had ik helemaal niet gedacht (hoewel, doe ik eigenlijk ook al vaak genoeg :+)
Sagat schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:12:
Dit is imho een discussie zonder einde. Mijn insteek is dat er wsl ook mensen zijn die fanatiek tennis trainen zonder ooit met wimbledon te kunnen meedoen. Is dat dan ook zonde van hun tijd? (Buiten het gezondheids aspect) is het beide een hobby die fanatiek wordt beoefent. Gamen is volgens mij sowieso tijd doden, ongeacht of je uurtje per week speelt of fanatiek trophies hunt.
Blij om te lezen dat die 15 jaar tennis niet zonde van mijn tijd is geweest :P

Maar idd, gamen is tijd doden, een hobby. Rondkomen van het gamen is maar voor weinigen weggelegd.

Join het GoT Pulse-Team!

Ik zou graag meer gamen EN tennissen maar inderdaad in beiden te slecht om van te leven :'(

10 second ninja DONE

• Lasmibalsingh
bram1984 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:07:
[...]

En dat was niet eens een pure stealth sectie. Ik vind die in de metro het vetst, waar meerdere clickers rondlopen.
In Metro vond ik die beesten te scripted, ze vielen je hoe dan ook aan waardoor je wel kogels moest gebruiken. Bij TLoU was dit juist niet het geval, alleen bij eindbazen of set-pieces.

Lasmibalsingh schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:28:
[...]

In Metro vond ik die beesten te scripted, ze vielen je hoe dan ook aan waardoor je wel kogels moest gebruiken. Bij TLoU was dit juist niet het geval, alleen bij eindbazen of set-pieces.
Gast... lees mijn reactie nog een keertje anders. :Y)

Ik heb het over de metro sectie in The Last of Us.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:07:
[...]

Is dat het stuk waar ook een bloater rondloopt in die tunnel? Dat is inderdaad een tof stuk. Eerste bloater was de eerste keer ook wel tof.

Te lang geleden die game, misschien toch weer eens gaan spelen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Scrisissszzz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:42:
[...]

Is dat het stuk waar ook een bloater rondloopt in die tunnel? Dat is inderdaad een tof stuk. Eerste bloater was de eerste keer ook wel tof.

Te lang geleden die game, misschien toch weer eens gaan spelen :)
Nee, het stuk waar je komt nadat je door dat omgevallen gebouw bent gegaan. Op een gegeven moment kom je bij wat roltrappen en daarna in een grote wachtruimte vol met clickers en enkele runners.

• Lasmibalsingh
bram1984 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:29:
[...]

Gast... lees mijn reactie nog een keertje anders. :Y)

Ik heb het over de metro sectie in The Last of Us.
Ah ik zie het nu pas. Komt waarschijnlijk omdat ik onlangs Metro had uitgespeeld. Ja die level die je bedoelde kan je ook compleet stealthy doen wanneer je ze af kan leiden door objecten te gooien in een bepaalde richting. Dat vond ik wel tof. In mijn eerste playthrough ging het voor mij fout en mondde het uit tot een schietfestijn haha. In mijn tweede playthrough heb ik het wel volledig stealth kunnen doen.

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:23:
[...]

Dat is niet helemaal waar, volgens mij. Ik heb de Bloodborne DLC bijvoorbeeld ook gewoon met mijn US account gekocht en die werkt op mijn EU account. Als je console als primary ingesteld staat en de DLC komt uit dezelfde store als de game, dan moet deze in principe speelbaar zijn.
Ok. Dan zal ik het nogmaals moeten testen. Ik had er tot op heden een andere ervaring mee.
Unidentified schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 18:11:

Ik ging uit van reguliere DLC, maar op de PS4 zijn dit tegenwoordig ook vaak unlock keys, waar je de DLC feitelijk al hebt gedownload (bijvoorbeeld bij the Division). Ik zal het nogmaals moeten testen.

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:45:
[...]

Nee, het stuk waar je komt nadat je door dat omgevallen gebouw bent gegaan. Op een gegeven moment kom je bij wat roltrappen en daarna in een grote wachtruimte vol met clickers en enkele runners.
Ow dat stuk! Ja dat is ook tof. Snel die game weer een keer doorspelen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

Joetje079 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 07:47:

Op Zavvi.nl is de fysieke GOTY momenteel voor 21.99 beschikbaar. Het is van origine wel een Engelse winkel, dus de verzending duurt iets langer dan gebruikelijk (max. 2 weken).

• Scrisissszzz
Ik ben nog steeds druk met Darksiders 2 op Deathinitive moeilijkheidsgraad. Toch echt wel lastig soms. Moet sommige stukken net zo vaak proberen als sommige stukken in Bloodborne de eerste keer. En hier heb je maar 5 health potions ipv 20 of meer bij Bloodborne. 2/3 hits zijn soms genoeg om dood te gaan, en ook one shots komen voor, zeker bij bazen. Het is echt een uitdaging vind ik. En de combat is tof, verhaal wel ok. Kan de setting wel waarderen, de horsemen en hel en aarde met ruzie enz.

Kortom, kan de game echt aanraden als je nog een beetje uitdaging zoekt. Game is dan wel oud maar dar stoort me totaal niet.

Darksiders 1 op Apocalyptic is naarmate de game vordert wel een lachertje. Eindbaas lag ook first try.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-11 22:12
Zojuist 20,- PSN credit gekocht bij bol.com voor 17,50 (geen verzendkosten) mbv. de code 'VROEGKORTING-2478', misschien interessant met de huidige PSN sale.
Voor 20,- (dus eigenlijk voor 17,50) heb je bijvoorbeeld Titanfall 2 of Dying Light The Following Enhanced Edition to name but a few...

edit: code werkt tot 13u vandaag

[ Voor 5% gewijzigd door estorino op 28-07-2017 10:33 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Mail gehad net:
Gewijzigde prijzen voor PlayStation®Plus
Vanaf 00:01 uur BST op 31 augustus 2017 wijzigen wij onze prijzen voor PlayStation®Plus.

- De prijs op jaarbasis verandert van €49,99 naar €59,99 per jaar.
- De prijs op kwartaalbasis verandert van €19,99 naar €24,99 per kwartaal.
- De prijs op maandbasis verandert van €6,99 naar €7,99 per maand.

Wat betekent dit voor jou

Wij wijzigen de prijs voor een PlayStation®Plus-lidmaatschap om 00:01 uur BST op 31 augustus 2017. Als je momenteel lid bent, betekent dit dat voor alle terugkerende abonnementskosten die je op of na 31 augustus 2017 bent verschuldigd de nieuwe prijs geldt. Tot 31 augustus 2017 kun je een PlayStation®Plus-abonnement tegen de huidige prijs aanschaffen, dat vervolgens wordt toegevoegd aan (of 'gestapeld op') je huidige lidmaatschapsperiode.

Als je niet wilt doorgaan met PlayStation®Plus

Als je wilt voorkomen dat je PlayStation®Plus-lidmaatschap doorloopt met de nieuwe prijs, moet je het annuleren. Schakel 'Auto-renew' in je accountinstellingen UIT, ten minste 48 uur voordat je volgende betaling op of na 31 augustus 2017 is verschuldigd. Je vindt enkele aanwijzingen over het annuleren van je lidmaatschap op PlayStation.com.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-11 20:30

Qu3st

Ben ik blij dat ik laatst voor 3 jaar heb gekocht bij Gamemania.

• Scrisissszzz
Mijne loopt nog tot december 2018.. toch nog maar een jaartje bijnemen voor die datum..

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:51

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Qu3st schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:01:
[...]

Ben ik blij dat ik laatst voor 3 jaar heb gekocht bij Gamemania.
Had ik ook gedaan. Zit tot ergens in 2020 gebakken.

https://untappd.com/user/OzzBier

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11 02:52
Krijg zojuist een email dat de prijzen van playstation plus worden verhoogd:

Vanaf 00:01 uur BST op 31 augustus 2017 wijzigen wij onze prijzen voor PlayStation®Plus.

- De prijs op jaarbasis verandert van €49,99 naar €59,99 per jaar.
- De prijs op kwartaalbasis verandert van €19,99 naar €24,99 per kwartaal.
- De prijs op maandbasis verandert van €6,99 naar €7,99 per maand.

Wat betekent dit voor jou

Wij wijzigen de prijs voor een PlayStation®Plus-lidmaatschap om 00:01 uur BST op 31 augustus 2017. Als je momenteel lid bent, betekent dit dat voor alle terugkerende abonnementskosten die je op of na 31 augustus 2017 bent verschuldigd de nieuwe prijs geldt. Tot 31 augustus 2017 kun je een PlayStation®Plus-abonnement tegen de huidige prijs aanschaffen, dat vervolgens wordt toegevoegd aan (of 'gestapeld op') je huidige lidmaatschapsperiode.

Als je niet wilt doorgaan met PlayStation®Plus

Als je wilt voorkomen dat je PlayStation®Plus-lidmaatschap doorloopt met de nieuwe prijs, moet je het annuleren. Schakel 'Auto-renew' in je accountinstellingen UIT, ten minste 48 uur voordat je volgende betaling op of na 31 augustus 2017 is verschuldigd. Je vindt enkele aanwijzingen over het annuleren van je lidmaatschap op PlayStation.com.

• Homeland
  • Niet online
Bizarre ontwikkeling, dit had denk ik niemand aan zien komen. Ben ook wel benieuwd wat ze dan qua extra's gaan toevoegen die deze verhoging verklaren.

• Scrisissszzz
Homeland schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:11:
Bizarre ontwikkeling, dit had denk ik niemand aan zien komen. Ben ook wel benieuwd wat ze dan qua extra's gaan toevoegen die deze verhoging verklaren.
Dit is nodig om de stabiliteit van het Playstation Network te kunnen blijven garanderen ;)

Pagina: 1 ... 90 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!