Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:54

Format-C

Tracing Rays

Hallo mensen.

Heb net Driveclub voor de ps4 gekocht... althans.. dat probeer ik.

Na het invoeren van de paypal gegevens hangt de ps4 nu al een minuut of 10 vast.

Iemand die weet wat ik kan doen?

Edit. Hij is teruggesprongen naar doorgaan naar kassa... en nu? :o

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 22-07-2017 17:07 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Format-C schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 17:05:
Hallo mensen.

Heb net Driveclub voor de ps4 gekocht... althans.. dat probeer ik.

Na het invoeren van de paypal gegevens hangt de ps4 nu al een minuut of 10 vast.

Iemand die weet wat ik kan doen?
Kijk eens naar je naam/nick ;) :+

Seriously, ik zou de transactie opnieuw proberen. Die is niet goed gegaan!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Tssss. Dit heb ik bij mn xbox nog nooit gehad. Wtf.

Twijfel nu. Geen zin om te moeten bellen e.d

Edit... wat een drama die ps store...

Probeer t wel met ideal...

Edit2: heb m gewoon in de store op mn telefoon gekocht en toen ging t wel goed.

Ben benieuwd. :)

[ Voor 49% gewijzigd door Format-C op 22-07-2017 17:20 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
In ieder geval een mooi spel!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Zeker een leuk spel, ik heb hem ook sinds een paar dagen.
Zit een beetje tussen simulatie en arcade in qua rijden en grafisch ziet het er nog ontzettend goed uit imho.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Hij is nog aan het downloaden...

Ben echt een forza fan.. maar men zei hier dat t een aanrader was. En voor 13 euro val ik er geen buil aan. Ben gek op racen dus zal me er wel mee vermaken. :) Totdat Forza 7 en Gran Turismo er zijn...

Nog een half uur geduld. Laat wel weten wat ik van vind. Edit. Game gedownload, 2 races gedaan... en nu alweer downloaden... Jammer. :O

Paar uur gespeeld... ik vind hem een beetje mwah. Maar goed. Zal hem af en toe wel aan de loop slingeren... en misschien uitspelen.. maar hij komt niet in de búúrt van Forza. In de verste verte niet. Maar ja. Welke race game komt dat wel. Hopelijk Gran Turismo. :) Ach. Voor 13 euro. :) edit. Heb gewoon t gevoel alsof ideale lijn houden onmogelijk is... en dat terwijl ik vrij goed in racers ben... maar misschien verandert dat nog. Edit2. Vermaak me er iig wel mee.

[ Voor 60% gewijzigd door Format-C op 22-07-2017 22:26 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

Exirion

Gadgetfetisjist

Lekker kort ook.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Als ik er alleen neer had gezet: "niks aan", was het ook niet goed geweest. (Niet dat dat zo is hoor)

Maar voor mn gevoel heb je teveel grip (plakt teveel op de weg) en zijn drifts niet helemaal goed te controleren. (Meer wheelspin was lekker geweest) Kan zijn dat ik nog meer moet racen... maar dit is mn eerste indruk. Grafisch heel mooi, geluid redelijk (ligt een beetje aan de auto) , besturing redelijk. :)

Vandaag maar weer verder. Ben nu level 16 geloof ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 23-07-2017 10:08 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

On_E

Housemusic

Format-C schreef op zondag 23 juli 2017 @ 10:05:
Als ik er alleen neer had gezet: "niks aan", was het ook niet goed geweest. (Niet dat dat zo is hoor)

Maar voor mn gevoel heb je teveel grip (plakt teveel op de weg) en zijn drifts niet helemaal goed te controleren. (Meer wheelspin was lekker geweest) Kan zijn dat ik nog meer moet racen... maar dit is mn eerste indruk. Grafisch heel mooi, geluid redelijk (ligt een beetje aan de auto) , besturing redelijk. :)

Misschien zijn de 'hardcore handling' settings beter voor je? Zeker eens proberen. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:07

Winkiller

De Mopperpot

Format-C schreef op zondag 23 juli 2017 @ 10:05:

Je kan Driveclub niet goed vergelijken met Forza 6, ik heb trouwens hetzelfde probleem als jij met DC.
Ik vind het een prachtige game maar krijg de besturing ook niet goed in mijn vingers, best KxT. :Y

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:35
Format-C schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 18:24:
Paar uur gespeeld... ik vind hem een beetje mwah. Maar goed. Zal hem af en toe wel aan de loop slingeren... en misschien uitspelen.. maar hij komt niet in de búúrt van Forza. In de verste verte niet. Maar ja. Welke race game komt dat wel.
Het zijn twee totaal verschillende games, niet te vergelijken. Ook niet doen dus ;)

Ik zat zelf altijd in het Gran Turismo kamp en keek altijd met een schuin oog naar Forza. Ik las natuurlijk ook alle kritieken van de Forza-lui op GT en maakte me de illusie dat Forza best wel eens een betere game dan GT zou kunnen kon zijn. (tip: de comment secties op YT en social media nóóit lezen als het over GT en Forza gaat :F )
Vorig jaar speciaal voor Forza Horizon 3 (werkelijk een fantastische game) een Xbox One S gekocht en sinds 3 weken bezig met Forza 6..... maar dat is toch een beetje een tegenvaller. Ik snap serieus niet waar al die pro-Forza poeha vandaan komt :/ In mijn optiek zijn zowel Forza als GT prima racegames maar hebben ze wel allebei hun tekortkomingen.
Er kloppen een aantal dingen niet in GT maar er kloppen zeker een even groot aantal dingen niet in Forza.
De "fanboys" die het hardst roepen hebben vaak slechts één van de twee gespeeld.

Ik heb Driveclub ook grijs gespeeld, net als Project Cars (die laatste nog steeds trouwens) en die zijn op hun manier weer heel tof. Maar je moet ze niet gaan vergelijken met GT of Forza, want zulke games zijn het niet.
Dus zet heel even je Forza-vergelijkingsbril bril af en speel Driveclub zoals ie bedoeld is: als een heerlijke arcade racer met wat kleine sim-invloedjes, uitermate geschikt voor het racen met de controller.
Na een tijdje zul je zien dat Driveclub gewoon een erg prima en érg leuke racegame is :) Maar het is geen Forza. Het is ook geen geen Gran Turismo. En het is ook geen Project Cars. Het is Driveclub.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Moet eerlijk zeggen dat ik niet kan wáchten tot Gran Turismo er is. De eerste delen heb ik helemaal zwart gespeeld. En vond ik echt helemaal geweldig. Dus ben echt benieuwd of ik die nieuwe ook zo leuk vind.

@ hierboven. Weet niet hoe ver je al bent met Forza 6. Maar je zou eens kunnen gaan racen met alle assists uit. (En goeie tunes downloaden voor auto's!!!!!) Dat vind ik echt wel kicken. Met name de R klasse en sommige P auto's. P en X class vind ik top. (Rivals) Voeg me anders ff toe op XBL. Voor Rivals in FM6 :)

Met driveclub merk ik dat het de bedoeling is dat je je pookje van de controller zo vloeiend mogelijk beweegt. In forza ben je constant aan het corrigeren en ook tegensturen, en dat zit er bij mij zo ingeslepen dat ik bewust bezig moet zijn in DC om zo vloeiend mogelijk te sturen...denk dat dat vooralsnog een beetje mijn "probleem" is. Na jarenlang Forza is dit gewoon wennen. :)

Ik vermaak me er iig wel mee. En daar gaat het om. Toch? En of een game nou Xbox Nintendo Atari of whatever is... het gaat mij om het plezier. En ik beleef met mn ps4 net zoveel plezier als met mn xbox. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Format-C op 23-07-2017 14:13 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:55
Ik heb eindelijk nu INSIDE aangeschaft in de sale, en als ik een aanbeveling mag doen, is het deze wel.

Voor iedereen bekend met LIMBO (toen nog indy en ooits een gratis PS plus spel geweest); dit is van hetzelfde kaliber; ontzettend sfeervol, verteld een mysterieus verhaal in een bleke wereld. Je weet niet goed wat er aan de hand is, maar het zit niet goed. Gameplay is soepel en de puzzels worden steeds moeilijker; je zit vaak op het puntje van je bank met samengeknepen billetjes; bij foutjes ga je soms op een gruwlijke wijze dood.

Spel heeft op Steam een score van 10/10, metacritic een 91.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:54
@Jeroenimoes Helemaal mee eens. Ben benieuwd naar het volgende project van de makers. Als bundel kun je Limbo en Inside nu samen voor 8.99 euro op de kop tikken, een aanrader.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:27
Jeroenimoes schreef op zondag 23 juli 2017 @ 15:27:
Ik heb eindelijk nu INSIDE aangeschaft in de sale, en als ik een aanbeveling mag doen, is het deze wel.

Voor iedereen bekend met LIMBO (toen nog indy en ooits een gratis PS plus spel geweest); dit is van hetzelfde kaliber; ontzettend sfeervol, verteld een mysterieus verhaal in een bleke wereld. Je weet niet goed wat er aan de hand is, maar het zit niet goed. Gameplay is soepel en de puzzels worden steeds moeilijker; je zit vaak op het puntje van je bank met samengeknepen billetjes; bij foutjes ga je soms op een gruwlijke wijze dood.

Uiteraard met een bijpassend gevloek en getier, zoals we dat van je gewend zijn. :P

YouTube

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb inmiddels een paar uurtjes in Song Of The Deep zitten. Wat mij betreft een ondergewaardeerd spel (hoewel de score op Steam erg hoog is met 9/10). Het doet qua sfeer/muziek/geluiden regelmatig aan Trine denken, waar ik ook groot fan van ben. Sterker nog, in 1 deel van het spel herken je het melodietje letterlijk van Trine. Ik vermaak me er wel even mee :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Superkiwi
Zowel de Far Cry 5 Gold Edition als de Assassins Creed Origins Gold Edition zijn voor 59,99 (de prijs van de normale edities) te pre-orderen bij Intertoys.
Zojuist beiden maar besteld :)

*update
Ze zijn van de site afgehaald, was waarschijnlijk een foutje.
Nu hopen dat ze leveren :P

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 24-07-2017 12:43 ]

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:58
Jeroenimoes schreef op zondag 23 juli 2017 @ 15:27:

+1. Had 'm in de vorige sale gekocht en inmiddels uitgespeeld. Zeer vermakelijk, zeer verrassend en geleidelijk steeds moeilijker, maar ook steeds vreemder. Kan hem een ieder aanbevelen. Voor die paar euro zeker geen miskoop. Nu Limbo nog eens (verder) oppakken die ik ooit eens in de Steam sale op de kop heb getikt.

• Geronimous
  • Laatst online: 23:55
hostje schreef op zondag 23 juli 2017 @ 23:43:
[...]

+1. Had 'm in de vorige sale gekocht en inmiddels uitgespeeld. Zeer vermakelijk, zeer verrassend en geleidelijk steeds moeilijker, maar ook steeds vreemder. Kan hem een ieder aanbevelen. Voor die paar euro zeker geen miskoop. Nu Limbo nog eens (verder) oppakken die ik ooit eens in de Steam sale op de kop heb getikt.
Limbo ga je dan ook van genieten :) Ik was op de PS3 al onder de indruk van de kwaliteit van de afwerking: animaties, sfeer, muziek... echt iets unieks dat nu al veel is gekopieerd. Playdead staat op mn radar!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:20

Dhrax

Prog Lord

Anton.net schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 21:43:
Daarnet heb ik Ratchet and Clank uitgespeeld. Zeker een aanrader!!!

Graphics zijn echt goed.
Gameplay is geweldig.
Soms een beetje te veel vechten (wat saai en repetitief kan worden)
Storytelling is er wel, maar niet goed genoeg uitgewerkt.

Voor mij toch 1 van de betere PS4 games
Heerlijke game inderdaad ... maar de framerate is echt om te huilen :X Hoewel de game al weer een tijdje uit is merk je hier goed dat de PS4 het allemaal niet meer trekt ...

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:24
Dhrax schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:06:
[...]

Heerlijke game inderdaad ... maar de framerate is echt om te huilen :X Hoewel de game al weer een tijdje uit is merk je hier goed dat de PS4 het allemaal niet meer trekt ...
Valt wel mee.
95% van de tijd loopt de game soepel. Ik heb een paar momenten met framedrops gehad, maar zeker niet iets om de game of ps4 voor af te kraken.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Heeft iemand 'Human: Fall Flat' al gespeeld? Ziet er wel aardig uit, als de puzzels qua niveau de moeite waard zijn.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11 10:56
[...]

Vond game juist minder tov de eerdere delen op de ps3. Logisch ook omdat het een semi-remake is van deel 1 en naar mijn idee deel 2 en 3 veel betere gameplay mechanics hadden.

R&C was dan vrij uniek omdat het de beste graphics van de serie heeft tot op heden. Overigens van framedrops geen last gehad.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 22:35
Ben afgelopen weekend begonnen aan FF12 zodiac age ps4 versie. Heb deze FF toen der tijd overgeslagen maar man wat een spel zeg. Vanaf het begin weer dat echte FF RPG gevoel.

Meer mensen die dit spelen?

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:34
Morgen komt Aven Colony uit. Nog meer mensen daarin geïnteresseerd? Spreekt mij net meer aan dan bijvoorbeeld Cities: Skylines en het is best gunstig geprijsd. Ik ga 'm denk ik wel proberen.

• Kidjuh
  • Laatst online: 18:57
Mensen die ook aan Fortnite begonnen zijn? Ik vind het een waanzinnige game!

PSN: Kidjuh

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Kwistnix schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:08:
Morgen komt Aven Colony uit. Nog meer mensen daarin geïnteresseerd? Spreekt mij net meer aan dan bijvoorbeeld Cities: Skylines en het is best gunstig geprijsd. Ik ga 'm denk ik wel proberen.
Ik ben ook benieuwd naar die game maar wacht sowieso recensies af. Eerste game van een nieuwe developer dus blijft dan toch afwachten of het iets is.

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
[...]

Om te huilen? Dat gevoel deel ik iig niet. Heb m een paar keer doorgespeeld (vervloek die discobal trophy :( )maar nergens last van gehad..

PSN id: PENo1

• steefje
  • Laatst online: 14:42
Voor een ieder die Broforce wel kan waarderen, check Guns, Gore en Canoli eens. Erg vermakkelijke game.

http://gunsgorecannoli.com/launch.html

PSN ID Binloading_nl

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Kidjuh schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:33:
ik wacht lekker tot volgend jaar, dan is ie free to play :P

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:13
Kwistnix schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:08:
Ik weet het nog niet. Ziet er net niet uit eigenlijk. Al speel ik sowieso zoiets liever op PC. Ook Cities is daar beter vanwege alle mods en bovendien een stuk vloeiender.
Kidjuh schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:33:
Ik vind hem ook wel aardig. Niet echt horror (wat ik zelf wel positief vindt) maar begint wel pittig te worden en de grote hoeveelheid customization en collectibles is indrukwekkend. Wel nog wat foutjes en momenteel lukte het me niet om vrienden te joinen, maar binnenkort nog wel es kijken. Wel begint het me op te vallen dat de game nog erg herhalend is en dat ook het verdedigen van je basis best saai begint te worden. Ik weet niet of die random generated is, maar dat had beter gekunnen. Ook zijn de aanvallen nogal saai (en eigenlijk alleen moeilijk als er ineens veel staan). Sowieso jammer dat je dat verdedigen telkens alleen moet doen.

De maps zelf zijn dan weer een stuk leuker imo. Waarbij ik vooral de steden leuk vind omdat daar erg veel te vinden is. Maar zoals gezegd mag er wel wat meer afwisseling in de missies. En er is veel te unlocken, maar het gaat wel ongelofelijk traag (ook een manier om mensen veel te laten spelen, maar daardoor experimenteer je wel minder). En het halen van resources mag ook wel iets anders. Vooral de main resources duren me wat te lang (ook omdat die pikhaak traag is, maar van wat ik zag wordt dat ook met upgrades niet veel beter). Ik heb niet echt zin om 10 minuten per map bezig te zijn om al mn resources weer aan te vullen omdat je anders overal snel doorheen bent.

Het heeft wat mij betreft nog wel wat tijd nodig voor ik hem kan aanraden en zeker de afwisseling is iets waar ze snel wat mee moeten doen. Ook is het erg jammer dat voertuigen er waarschijnlijk niet in zitten, want de maps zijn nog vrij klein.

offtopic:
Wel op de xbox, maar verder is de game toch identiek
Exirion schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:28:
Heeft iemand 'Human: Fall Flat' al gespeeld? Ziet er wel aardig uit, als de puzzels qua niveau de moeite waard zijn.
Is ook een leuke puzzelaar. Mechanic is effe wennen, maar erg leuk en ook het sfeertje en voiceover zijn leuk gedaan. Moeilijkheid valt mee, maar ben nog niet zo enorm ver. In ieder geval wordt het al wel wat lastiger. Als je hem goedkoop kunt aanschaffen, zou ik hem zeker proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 24-07-2017 17:18 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-11 17:26
Hoe kan ik mijn spellen over laten downloaden op een andere ps4 ?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:27

Yucko

One clown to rule them all !

Formula one schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:33:
daar je account aanmaken en dan vanuit de store downloaden :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• RubenSaurus
Yucko schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:47:
[...]

daar je account aanmaken en dan vanuit de store downloaden :?
of in de ps store (website) klikken op downloaden naar alle ps4's
Inloggen en downloaden, hoe anders?

• Homeland
  • Niet online
Dat kan niet, je kan ze slechts een keer downloaden, je zal ze dus opnieuw moeten kopen. /s

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
weet iemand ongeveer in welke periode er mooie aanbiedingen zullen komen voor de ps4 ? ik wil een ps4 pro op de kop tikken maar vind het net iets te duur.

• RubenSaurus
lennox-06 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:48:
weet iemand ongeveer in welke periode er mooie aanbiedingen zullen komen voor de ps4 ? ik wil een ps4 pro op de kop tikken maar vind het net iets te duur.
sinterklaas/kerst (gok ik)

• Farabi
  • Niet online
binnen 2 maanden graag (moest ik er bij zetten)

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16

Cis

lennox-06 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:50:
[...]

Ok, dan doen we binnen 2 maanden.

Sinds ik weet dat de Slim 188 heeft gekost en de Pro 344 (incl HZD), blijf ik wachten op een nieuwe aanbieding. Ik weiger 100 euro meer te betalen :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-11 22:13
Zal wel relatief vroeg zijn, Xbox One X komt uit op 7 November en Switch launch was ook toen een slim 188 euro was dus ik gok wss de eerste week van November tot net na launch day van de One X
Ik denk dat de mediamarkt straks met een mooie actie komt met de destiny bundel.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
[...]

19 september om 15.31 uur.
Homeland schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:46:
[...]

Dat kan niet, je kan ze slechts een keer downloaden, je zal ze dus opnieuw moeten kopen. /s
Mijn buurman was ook in de veronderstelling dat het echt zo werkte......'wat als je hard disk crashed, moet je dan opnieuw aanschaffen?' 8)7 |:(

10 second ninja DONE

maartend schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 23:27:
[...]

19 september om 15.31 uur.
_O-

*insert zeer orignele 'mijn glazen bol krijgt momenteel geen ip adres' opmerking here*

Maar meestal komen er na de vakantie en de standaard fifa releases ook nog wel aardige bundels voorbij. Ik hoop zelf nog op iets moois op xb one gebied.....maar mogelijk nog iets langer wachten tot de one x er is.

10 second ninja DONE

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Dat gezanik over mogelijke toekomstige aanbiedingen is minstens zo ergerlijk als vragen over de Pro op 1080p TV's...

[...]

Stuur anders een mail naar shuhei.yoshida@sony.com.

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:05

BiLo

PSN: toiletcleaner

Homeland schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:48:
[...]

Ik ben ook benieuwd naar die game maar wacht sowieso recensies af. Eerste game van een nieuwe developer dus blijft dan toch afwachten of het iets is.
Toegeven heb ik enkel de eerste campaign missie gespeeld (PC), maar het spel is vergelijkbaar met Planetbase. citybuilder / management sim.

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Exirion schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:33:
[...]

Dat gezanik over mogelijke toekomstige aanbiedingen is minstens zo ergerlijk als vragen over de Pro op 1080p TV's...
Maar.. maar.. de beste headsets dan? :X

• Homeland
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:24:
[...]

Maar.. maar.. de beste headsets dan? :X
Een kort overzicht:

Slim vs Pro
De beste * (TV, headset etc.)
Vragen die niemand kan weten: Wanneer is de PS4 in de aanbieding?
Domme vragen: Hoe download ik mijn games opnieuw?
Vragen voor Sony: Mijn betaling is niet goed gegaan, hoe krijg ik mijn geld terug?

• Farabi
  • Niet online
Homeland schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:54:
[...]

Een kort overzicht:

Slim vs Pro
Vragen voor Sony: Mijn betaling is niet goed gegaan, hoe krijg ik mijn geld terug?
+ 'is al honderden keer gevraagd, zoek het even op.'

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:31

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Liever speculaties over de PS+ games van aug en vermoedelijke features/wensen van de volgende firmware :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Homeland
  • Niet online
Firewatch voor PS+ (zit ook de Games with Gold komende maand).

Ik hoop dat ze voor firmware 5 het menu omgooien, gewoon eens een compleet nieuw design. Zou ook fijn zijn als het wat vloeiender loopt, nu vertraagt het soms.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Edit: verkeerde topique

[ Voor 91% gewijzigd door BlackEyedAngel op 26-07-2017 10:43 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Verwijderd

Homeland schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:54:
[...]

Een kort overzicht:

Slim vs Pro
Zolang mensen deze stomme vragen blijven beantwoorden op dit topic blijven ze terug komen.

Zodra iedereen gewoon bij zulke vragen die al 100x zijn gesteld gewoon zegt, gebruik de zoek-button.
Zal je zien dat het op een gegeven moment minder word.
Maar helaas zijn er hier een aantal die zich belangrijk willen voelen en op elke vraag duiken alsof hun leven er van af hangt :+
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:08:
[...]

Zolang mensen deze stomme vragen blijven beantwoorden op dit topic blijven ze terug komen.

Zodra iedereen gewoon bij zulke vragen die al 100x zijn gesteld gewoon zegt, gebruik de zoek-button.
Zal je zien dat het op een gegeven moment minder word.
Maar helaas zijn er hier een aantal die zich belangrijk willen voelen en op elke vraag duiken alsof hun leven er van af hangt :+
Helemaal mee eens. Net zoals onderstaand non-topic.

Is een ps4 het nog waard?

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:51
Vaak is dat wanneer Pasen en Pinksteren op één dag valt, duurt nog even dus, maar dan heb je wel een hele goedkope PS4 Pro, dat beloof ik je.

• giantgiantus
  • Laatst online: 22:37
NotSoSteady schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:43:
[...]

Vaak is dat wanneer Pasen en Pinksteren op één dag valt, duurt nog even dus, maar dan heb je wel een hele goedkope PS4 Pro, dat beloof ik je.
Serieuzer antwoord. Op zijn hoogst kan je hem voor 50€ minder kopen. Gedurende de levensduur van apparaat koop je zat games en valt die 50 volledig in het niet. In zou zeggen: loop naar een winkel en koop dat ding gewoon.
giantgiantus schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:58:
[...]

Serieuzer antwoord. Op zijn hoogst kan je hem voor 50€ minder kopen. Gedurende de levensduur van apparaat koop je zat games en valt die 50 volledig in het niet. In zou zeggen: loop naar een winkel en koop dat ding gewoon.
En als je dan echt maximale waarde voor je geld wil:
2e hands: is doorgaands goedkoper en je hebt vaak al een leuk setje games.

Voor nieuw: kijk op pepper.nl en budgetgaming (en natuurlijk het consoles budget games topic of tweakers).

10 second ninja DONE

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:12
Stel in de pricewatch een alert in voor de prijs die jij er voor wilt betalen, dan krijg je vanzelf een email als hij gezakt is tot die prijs!

• giantgiantus
  • Laatst online: 22:37
Sagat schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:16:
[...]

En als je dan echt maximale waarde voor je geld wil:
2e hands: is doorgaands goedkoper en je hebt vaak al een leuk setje games.

Voor nieuw: kijk op pepper.nl en budgetgaming (en natuurlijk het consoles budget games topic of tweakers).
Ik snap wat je zegt maar het is vaak irrationeel. Je kan beter 2 uurtjes extra werken dan maandenlang alles afzoeken en een paar tientjes besparen.

Verwijderd

Zelf de laatste paar weekjes heerlijk kunnen gamen op zowel de PS3 als de PS4..

Borderlands Pre Sequel helemaal gespeeld op de PS3.
En Dragonball Xenoverse 2 begonnen en afgerond op de PS4..

Nu bezig met Hunting Simulator op de PS4, wat een verrassend goed/leuk spel is.
Heerlijk door de natuur sluipen, op dieren jagen en een game waarbij je eigen fouten goed worden afgestraft..
Alleen soms licht frustrerend als je een mark in zicht heb en je besluit om een perfecte vantage point te zoeken om te schieten en je het dier weg jaagt doordat je op een takje staat wat het dier hoort. :)

Resident Evil 5 ligt ook al klaar om te coopen met @Tweakmans

PS pro heb ik ook al een aantal weken hier liggen, maar deze zit nog steeds in de doos omdat de games die ik nu nog speel totaal geen voordeel hebben bij de Pro.
Denk zodra de Pro patch voor The Witcher 3 uitkomt ik de Pro pas zal gaan gebruiken :+

• Farabi
  • Niet online
is er iets bekend over een goty edition voor uncharted 4 ?

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:53
lennox-06 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:14:
is er iets bekend over een goty edition voor uncharted 4 ?
Ik denk niet dat dit eraan zit te komen. De microtransacties in de multiplayer zijn denk ik een enorme goudmijn voor Naughty Dog. Maar het zou wel leuk zijn als je alles wat voorheen achter paywall zat standaard krijgt bij de GOTY.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:25

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:08:
...

PS pro heb ik ook al een aantal weken hier liggen, maar deze zit nog steeds in de doos omdat de games die ik nu nog speel totaal geen voordeel hebben bij de Pro.
Denk zodra de Pro patch voor The Witcher 3 uitkomt ik de Pro pas zal gaan gebruiken :+
Woahhhh.... die had ik even gemist!!! Ik ben zelf op dit moment "hard aan het werk" in Witcher 3... ik hoop dat die patch dan ook snel komt (alhoewel het spel er nu ook al gaaf uit ziet. :P ).

Make music, not war

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Waarschijnlijk duurt het nog wel ff :{ Nou ja de boost-mode helpt ook wel behoorlijk voor W3, maar kan niet wachten om de volgende PT in nog betere kwaliteit te spelen :9

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:08:
Een Pro hebben liggen en dan niet gebruiken :? 8)7

GamiQ, de game notes app met game maps!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
musiman schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:41:
[...]

Woahhhh.... die had ik even gemist!!! Ik ben zelf op dit moment "hard aan het werk" in Witcher 3... ik hoop dat die patch dan ook snel komt (alhoewel het spel er nu ook al gaaf uit ziet. :P ).
Eerst zou die patch er ook niet komen, CDPR had stellig beweerd om niet meer met TW3 bezig te zijn maar zich volledig te richten op Cyberpunk. Maar met de onthulling van de XboxOneX kwam CDPR toch met het bericht dat ze een patch voor de X gingen maken, en daarna ook een voor de Pro.

Kijk er ook erg naar uit, een hogere resolutie en hopelijk een betere draw distance zou zeer welkom zijn _/-\o_

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 23:17

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ondersteund de ps4 pro netflix hdr? Ben ik de markt voor een nieuwe 4k hdr tv en als dat zo is ga ik de slim
Voor een pro inruilen

• Homeland
  • Niet online
Coldbullet schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:09:
Ondersteund de ps4 pro netflix hdr? Ben ik de markt voor een nieuwe 4k hdr tv en als dat zo is ga ik de slim
Voor een pro inruilen
Google en je weet het echt met 10 seconden.

Verwijderd

-SaveMe- schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:04:
[...]

Een Pro hebben liggen en dan niet gebruiken :? 8)7
Waarom is dat gek?
Games die ik nu speel.
Xenoverse 2.
Hunting Simulator.
Resident Evil 5

Hebben 0.0 voordeel bij een Pro...
Mijn normale PS4 doet het nog perfect, dus waarom zou ik dan de Pro aansluiten als er geen voordeel te behalen is.
Dan laat ik deze nog lekker liever in de doos zitten waar die veilig en schoon blijft :), en aangezien ik hem gratis heb gekregen is het ook totaal niet zonde.

Zodra ik games ga spelen waar daadwerkelijk voordeel is in de Pro, dan ga ik hem meteen aansluiten.
Maar op dit moment is het gewoon niet nodig voor mij.

En zou ik jouw reactie :? 8)7 eerder gebruiken voor.
Als je een Pro gaat aansluiten voor games die geen baat hebben bij een Pro terwijl je nog een perfecte PS4 heb staan :).

• Homeland
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:13:
[...]

Waarom is dat gek?
Games die ik nu speel.
Xenoverse 2.
Hunting Simulator.
Resident Evil 5

Mijn normale PS4 doet het nog perfect, dus waarom zou ik dan de Pro aansluiten als er geen voordeel te behalen is.
Dan laat ik deze nog lekker liever in de doos zitten waar die veilig en schoon blijft :), en aangezien ik hem gratis heb gekregen is het ook totaal niet zonde.

Zodra ik games ga spelen waar daadwerkelijk voordeel is in de Pro, dan ga ik hem meteen aansluiten.

Als je een Pro gaat aansluiten voor games die geen baat hebben bij een Pro terwijl je nog een perfecte PS4 heb staan :).
Maar hebben niet alle games enigszins baat bij Boost mode? Of ga je echt puur voor de games met een specifieke Pro-mode?
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:13:
[...]

Waarom is dat gek?
Games die ik nu speel.
Xenoverse 2.
Hunting Simulator.
Resident Evil 5

Een snelle Google search toont aan dat zowel Xenoverse als RE5 stabieler cq. locked op 60fps draaien in de Pro boost mode, in tegenstelling tot de normale PS4. Daarbij zijn je laadtijden korter en draait het menu soepeler. Dus hoezo 0,0 voordeel? Zou voor mij al voldoende zijn om de base PS4 meteen te vervangen.

Het lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk dat Hunting Simulator niet beter draait, aangezien bijna alles beter draait in boost mode.

• bassGunner
bram1984 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:00:
[...]

Een snelle Google search toont aan dat zowel Xenoverse als RE5 stabieler cq. locked op 60fps draaien in de Pro boost mode, in tegenstelling tot de normale PS4. Daarbij zijn je laadtijden korter en draait het menu soepeler. Dus hoezo 0,0 voordeel? Zou voor mij al voldoende zijn om de base PS4 meteen te vervangen.

Het lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk dat Hunting Simulator niet beter draait, aangezien bijna alles beter draait in boost mode.
+sneller downloaden
+minder stroomverbruik (zonder boostmode in elk geval)
+stiller

Enige nadeel zou zijn dat je alle games opnieuw moet installeren.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02
Hoezo sneller downloaden? Of bedoel je via wifi? Bedraad maakt het niet zoveel uit.

• bassGunner
tiguan schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:49:
Hoezo sneller downloaden? Of bedoel je via wifi? Bedraad maakt het niet zoveel uit.
Via wifi inderdaad. Zit een betere wifi chip in die nu ook 5Ghz ondersteunt. Ik ging gelijk van ca 20 mbps naar 80-100 mbps ofzo.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Dan had je net zo goed de Pro nog niet hoeven te kopen...

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14:55

Hegeman

Weet van alles wat

Recon24 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:12:
Dan had je net zo goed de Pro nog niet hoeven te kopen...
Staat ook dat hij deze gratis heeft gekregen!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verbaas me soms zo als ik weer eens in dit topic kijk ( elke dag) ;) het lijkt soms wel of de een gewoon nog bijdehanter als de andere wilt zijn om maar plusjes te krijgen, sommigen lijken wel in een ambush te liggen om het niet met elkaar eens te zijn of zo.

Uiteraard discussie forum en zo ik weet het maar man man, ok ik lees later weer verder, als ik fouten heb gemaakt in mijn tekst of zo hoor ik het wel van Bram :P

*shit edit, als ik elke dag in dit tipic kijk waarom verbaas ik me dan nog? nee ok..laat ik het zo zeggen soms vind ik het leuk om te zien soms niet zo dan ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Sipio op 26-07-2017 16:58 . Reden: smook ]

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
PS PLUS August

Entering the Instant Game Collection
Assassin’s Creed Freedom Cry (PS4)
Just Cause 3 (PS4)
Downwell (PS4, PS Vita)
Snake Ball (PS3)
Super Motherload (PS3)
Level 22 (PS Vita)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Origins schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:37:
PS PLUS August

Entering the Instant Game Collection
Assassin’s Creed Freedom Cry (PS4)
Just Cause 3 (PS4)
Downwell (PS4, PS Vita)
Snake Ball (PS3)
Super Motherload (PS3)
Level 22 (PS Vita)
Assassins creed en Just cause 3, dat zijn wel erg mooie titels!!

39

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Fietsbel schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:40:
[...]

Assassins creed en Just cause 3, dat zijn wel erg mooie titels!!
Inderdaad! Just Cause 3 onlangs nog bijna gekocht in de PS Store, maar gelukkig kon ik me inhouden blijkt nu :P

Join het GoT Pulse-Team!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
heeft JC3 inmiddels patches gehad voor die verschrikkelijke framedrops?

• Homeland
  • Niet online
Freedom Cry is niet echt een volwaardige game qua content. JC3 is dan wel erg tof, heb hem sinds release en heb me er echt enorm veel uren mee vermaakt.
Paulus07 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:52:
Geloof het niet, maar boost mode op de Pro doet wel een hoop goeds.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Begrijp ik het nou goed dat freedom cry singleplayer dlc is voor Black flag :? Of een stand-alone iets?

JC3 ben ik wel blij mee :Y

[ Voor 12% gewijzigd door BlackEyedAngel op 26-07-2017 19:05 ]

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:09
Paulus07 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:52:
Is dat nou echt zo verschrikkelijk slecht?

• RubenSaurus
Amdwarrior schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 19:12:
[...]

het was op sommige punten echt onspeelbaar, vooral als er veel explosies waren (en dat was nogal vaak) :+

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
BlackEyedAngel schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 19:03:
Begrijp ik het nou goed dat freedom cry singleplayer dlc is voor Black flag :? Of een stand-alone iets?

JC3 ben ik wel blij mee :Y
Freedom cry is uitgebracht als DLC voor black flag, en nadien als standalone beschikbaar gekomen (digital only)

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Amdwarrior schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 19:12:
[...]

Als je een game maakt die als doel heeft zoveel mogelijk op te blazen en je daardoor een 20FPS haalt, ja :P

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:35
Ik heb me toch echt goed vermaakt met Just Cause 3 ondanks de framedrops. Is nou ook weer niet dat je ooit echt in een leven of gameover moment zit, daar is game te makkelijk voor. :P

Vooral in gewoon rondvliegen met wingsuit heb ik me uren vermaakt. :D

• RubenSaurus
en dan nu HET nieuws van de dag!

https://blog.us.playstati...g-to-ps4-out-november-17/

The Sims 4 komt naar de PS4 :+

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:50
CoD killer :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Superkiwi
Until Dawn voor een 2e keer uitgespeeld.
spoiler:
Doel was om iedereen te laten overleven maar Josh is toch dood gegaan :/ Volgens mij moet ik echt alle collectibles vinden om hem te laten leven; dus gaan we maar wéér een nieuwe playthrough beginnen...

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 26-07-2017 21:06 ]

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

dvdkiwi schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:50:
Until Dawn voor een 2e keer uitgespeeld.
....
Leuk altijd, die spoilers...

[ Voor 35% gewijzigd door Exirion op 26-07-2017 21:57 ]

• Tweakmans
  • Laatst online: 20:54
@dvdkiwi De collectibles moet je sowieso allemaal vinden voor een aparte trophy, maar als je...
spoiler:
Josh op het einde wil laten overleven, moet je ervoor zorgen dat je het dagboek van zijn zus Hannah vindt in het laatste chapter (in de buurt van het waterrad waar je een stukje door het water moet waden), zodat hij haar als monster herkent en niet wordt gedood.

• Superkiwi
Dat boek heb ik, die staat ook op mijn lijstje als "must have", daarom snap ik ook niet waarom het einde voor hem nu anders is dan in mijn eerste playthrough, waar ik dezelfde collectibles had :/
Exirion schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:58:
[...]

Leuk altijd, die spoilers...
Ik zag het zelf niet als spoiler, omdat het een game is met meerdere uitkomsten, wat volgens mij algemeen bekend is.
spoiler:
En dus kan iedereen dood gaan. Of niet. Of een deel :P

Mooi dat je de ongespoilerde post dan gaat quoten zodat ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 26-07-2017 21:09 ]

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Store down?

Access Denied

You don't have permission to access "http://store.playstation.com/" on this server.
Reference #18.6202655f.1501096292.ad05310
Pagina: 1 ... 89 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!