Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven1506
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 27-05 13:45
Hey beste medetweakers,

ik game nu gewoon op mijn pc maar ik heb af en toe toch wel eens behoefte aan een console om gewoon op mijn bed een spelletje te kunnen spelen. Is het het nog waard om een ps4 aan te schaffen? Want hij is toch al wat jaartjes uit en ik zou het zonde vinden als volgendjaar de ps5 komt. Zo ja welke? de slim of de pro?
Mijn budget is 400 euro.
Iemand die ook toevallig weet of het misschien slim is om tot een bepaalde aanbieding te wachten?

Alvast bedankt in iedergeval!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niemand kan in de toekomst kijken, vooralsnog worden alle nieuwe games nog steeds voor XBO/PS4 uitgebracht, de Pro doet het met iets betere eyecandy.

Wil je nog wat games met je budget, zou ik een gewone PS4 kopen (komen genoeg acties met 1-2 games voor nog geen 300 euro), de Pro is al vaak tegen de 400 euro en soms kan je nog leuke bundels vinden met bv GTA of uncharted erbij voor ~325.

Of je wacht nog even tot najaar, de grote launch periode van september/oktober komen meestal ook nog veel acties (Destiny bundel, FIFA bundel etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

Als je nu wilt spelen, maar zou balen als de PS5 uitkomt binnen nu en een jaar, dan zou ik kijken naar een tweedehands. Die kun je ruim binnen budget, zelfs met een aantal games en een extra controller, wel bemachtigen.

[ Voor 13% gewijzigd door Hokkie op 24-07-2017 14:13 ]

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:42
Aangezien de Pro net uit is hoef je geen volledig nieuwe console te verwachten binnen een paar jaar. Als je geen 55"+ 4k tv hebt is een pro wellicht ook onnodig en kan je waarschijnlijk het best een 2e hands gewone ps4 op de kop tikken voor minder dan 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
die is zeker waard met de huidige exclusives + die onderweg zijn. ik ga er zelf ook een halen. ik pak gelijk de pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
De ps5 laat nog wel even opzich wachten, weinig zin om daar al op te wachten.

Op z'n tijd komen er ook wel scherpe acties. Alleen is het in de vakantie periode altijd rustig. Denk dat je in september weer mooie deals ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ligt een beetje aan hoeveel 400€ je waard is. Als je daar een jaar over doet om bij elkaar te sparen of dat je een maandje rustig aan moet doen.

In het tweede geval gewoon kopen in het eerste geval zou ik lekker een jaar (of 2) wachten op een ps5. Of wellicht een 2dehands ps4.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:26

Player1S

Probably out in the dark

Zover ik weet zijn er helemaal geen serieuze geruchten dat de PS5 er aan zit te komen dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

"Men" verwacht de opvolgers van deze generatie consoles iig niet voor 2019.
Dus ja, gewoon een PS4 ophalen :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso, zodra de PS5 er is, zullen er geruchten zijn over een PS6. Er zal altijd iets beters te krijgen zijn in de toekomst.

Ik zou veel meer kijken naar de spellen die je wil spelen. Maak daar eens een lijstje van, kijk dan welke platformen ervoor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjapie1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 20:07
Als het puur gaat om op je bed een spelletje te kunnen spelen en je hebt al een game pc staan, kun je ook overwegen een kabeltje van je pc naar je tv te trekken en een (draadloze) controller op je pc aan te sluiten. Ben je een stuk goedkoper uit en kun je lekker op bed chillen ;)

PC: RTX 3080ti - Ryzen 5 3600 Corsair: MP600 4TB - LPX 16GB - H100i - RM750x - 500D – K100 - Dark Core Pro – MM700 Randapparatuur: C49RG90 - Z906 - T300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Of kijk op V&A naar een Valve Steam Link, staan er een aantal op voorraad een paar tientjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

zacht schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:52:
Of kijk op V&A naar een Valve Steam Link, staan er een aantal op voorraad een paar tientjes.
Die is ook regelmatig (bijna elke maand wel een keer) in de aanbieding op Steam voor €16 (exclusief verzendkosten)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Malt007 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:18:
Aangezien de Pro net uit is hoef je geen volledig nieuwe console te verwachten binnen een paar jaar. Als je geen 55"+ 4k tv hebt is een pro wellicht ook onnodig en kan je waarschijnlijk het best een 2e hands gewone ps4 op de kop tikken voor minder dan 200 euro.
Ik heb geen 55" 4K TV, maar nog een 'enthousiast' Sony paneel uit 2012. 46" en 1080P. Toch heb ik 2 weken geleden een PS4 Pro gekocht. Ja, het scherm is te klein om er meer dan 2 meter vanaf te kunnen zitten, maar geloof me, Horizon: New Dawn is echt ongelofelijk mooi. Alleen voor die game is de Pro eigenlijk al gerechtvaardigd.

De Pro is niet noodzakelijk nee, maar ik heb er tot nu toe geen spijt van. De PS4 Slim is over een paar maanden vast en zeker weer voor 188 euro te krijgen, dat is 200 euro minder dan de Pro. De Pro heeft wel zijn CPU 30% harder lopen, en heeft 36 CU's op 911Mhz, tegenover de 16 CU's op 800Mhz bij de normale PS4. Er is 1GB DDR3 bijgekomen en het GDDR5 geheugen draait 20% sneller. Dat zijn allerminst malse verbeteringen.

Het ligt ook eraan wat je eigen verwachtingen zijn natuurlijk. Een reden voor mij om voor de Pro te gaan is bijvoorbeeld omdat ik een GTX 1080 in mijn PC heb hangen, en daar ben ik gezien de overdaad aan rekenkracht natuurlijk wel wat visuele pracht en praal gewend. Een PS4 kopen die even veel grafische kracht heeft als de midrange GPU (HD7870) die ik in 2012 kocht is dan een te grote stap imho. De PS4 Pro is grafisch qua tflops gelijk aan een GTX 1060, en laten we door de goede optimalisatie zeggen dat hij ongeveer voor een GTX1065 zal presteren. Nog steeds niet geweldig, maar goed.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
PS5 is pas voor eind 2019 hoor, er zijn teveel Sony exclusives in 2018 en zelfs richting 2019 ( last of us 2 ) om al eind 2018 een PS5 in de rekken te hebben, ook zijn 7nm APU's er nog niet en als je iets deftig in een PS5 wilt duwen moet je toch wel een Zen APU hebben en niet meer die Jaguar brol.

PS4 Slim of Pro moet je zelf uitmaken, als het is om in je bed een spelletje te spelen gaat dit waarschijnlijk niet op een 4k tv zijn en de Slim voldoet prima voor de gemiddelde console gamer.
PS4 Pro is echt voor een 4k tv of als je er niet tegen kunt om de ''zwakkere'' ps4 slim te bezitten en je dood ligt van die paar improvements die je krijgt op 1080p en je geen probleem hebt om er dan 100 euro meer voor te betalen.

Al raad ik je aan om nog even te wachten indien mogelijk, tegen de release van de Xbox One X op 7 November gaan de Slim en Pro waarschijnlijk beide 50 euro naar beneden en ga je ook bundles zien met CoD WW2 en Star Wars Battlefront 2 want Sony heeft marketing rechten op die games dus mogen ze bundles maken.

Net zoals ze bv in September een PS4 Pro in het wit brengen met Destiny 2 in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik denk juist dat de ps4 steeds meer waarde heeft. Omdat er steeds meer games te spelen zijn. Komt er een nieuwe ps5, dat duurt al nog even, maar dan heb je ook nog amper games. Kost ook tijd.

Ik denk dat je veel plezier zult hebben als je nu een ps4 haalt. Zou wel voor de pro gaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:17
En wie weet komt er in 2020 wel een PS6... of een Sega console met nóg meer kwaliteit.

Beetje flauw misschien, maar als je nu lekker vanaf je bed wilt gamen, en het liefst met een PS4 of XBOX omdat het wat makkelijker is dan een PC (afhankelijk van wat je er mee doet en ervan verwacht uiteraard), an koop je gewoon zo'n ding. Ook al komt volgend jaar de PS5 uit, wat ik betwijfel omdat de PS4 Pro nog niet zo lang uit is en er niet veel games zijn die dát ondersteunen, dan nog heb je minimaal een jaar lang de tijd om te genieten van alle games die al op de console uit is.

Afwachten omdat er misschien volgend jaar iets beters uit komt is bijna altijd zonde van je tijd. Als het nou volgende maand zou zijn en je wist het zeker, ok. Maar zelfs dan heb je (bij consoles ten minste) nog altijd een gebrek aan een groot scala aan goede games in het begin :)

Kortom: wil je nu lekker gamen vanaf je bed/bank en doe je dat het liefst met een console? Dan koop je gewoon een console. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dontwan
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-01-2024
Wanneer je zoekt op internet naar PS5 dan kom je op verschillende sites die melden dat deze waarschijnlijk ergens in 2018 / 2019 wordt verwacht. Tevens zal de PS5 een kleine upgrade zijn tegenover de PS4 pro.

Zie eventueel: https://www.gamekings.tv/...ation-5-komt-uit-in-2019/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
kuusj98 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 01:12:
[...]

Ik heb geen 55" 4K TV, maar nog een 'enthousiast' Sony paneel uit 2012. 46" en 1080P. Toch heb ik 2 weken geleden een PS4 Pro gekocht. Ja, het scherm is te klein om er meer dan 2 meter vanaf te kunnen zitten, maar geloof me, Horizon: New Dawn is echt ongelofelijk mooi. Alleen voor die game is de Pro eigenlijk al gerechtvaardigd.
Dit is net de input die ik nodig heb om de PS4 Pro aan te schaffen :D

Nu alleen nog wachten op een mooie aanbieding :D

[ Voor 4% gewijzigd door dm-dutchman op 25-07-2017 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

dm-dutchman schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:19:
[...]

Dit is net de input die ik nodig heb om de PS4 Pro aan te schaffen :D

Nu alleen nog wachten op een mooie aanbieding :D
:D
Als je in een oude stad komt, of door een bos loopt, ga je gewoon vanzelf even een kwartier de tijd nemen om de omgeving in je op te nemen. Dennenbomen waarvan de individuele dennennaalden te zien zijn, schors die ook echt 'op' de boom ligt ipv plat met een texture.

Nog een leuke game (maar is niet echt heel erg moeilijk, gaat eigenlijk om het verhaal en de humor daarvan) is Ratchet and Clank. Zelf heb ik ook nog CoD Remastered gekocht. Die game ziet er met de supersampling en nieuwe textures ook fantastisch uit. GTA V zat erbij bij een aanbieding, bij die game is het verschil met PC wel wat groter, maar het is niet storend.

Eigenlijk wil ik Last of Us remastered en Uncharted 4 nog spelen, maar ik heb net al 120 euro aan games uitgegeven. De prijzen zijn wel een nadeel tbh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
kuusj98 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:42:
[...]

:D
Als je in een oude stad komt........

Nog een leuke game......

Eigenlijk wil ik Last of Us remastered en Uncharted 4 nog spelen.........
Nice, ik hoop dat er binnenkort een leuke deal komt voor de ps4 pro (extra controller, of toffe spellen erbij)
The last of us was echt geweldig op de PS3, deze ga ik zeker ook nog aanschaffen voor de PS4 als ik zover ben ;)

Ratchet and Clank heb ik kapot gespeeld op de PS1 back in the days, heeft de nieuwe de zelfde vibe als de oude?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet de eerste keer dat ik iemand iets hoor zeggen over een nieuwe playstation volgend jaar maar ik geloof er persoonlijk weinig van, misschien een revisie van de pro om die scorpio af te troeven maar echt een hele nieuwe generatie denk ik niet.
En zelfs zo wel, gaat er tussen de aankondiging, het uitbrengen en het moment dat je zo'n ding daadwerkelijk kan kopen zonder door hoepels te moeten ook nog wel aardig wat tijd zitten.
Sowieso kijk ik standaard even de kat uit de boom wat betreft kinderziektes of andere launch perikelen rondom nieuwe hardware. De playstation 4 is niet prompt afgeserveerd dezelfde dag dat een nieuwe console uitgebracht wordt immers dus dat is ook nergens voor nodig.

Al met al zou ik het gewoon doen, ik ben dit jaar ook geswitched (hard) van een PC naar een console heb niet eens stilgestaan bij de mogelijkheid dat ze binnen afzienbare tijd een nieuwe gingen aankondigen.\
Heb persoonlijk ook geen zin om dat soort dingen mee te laten wegen zonder concrete info want dan blijf je bezig...
Elk willekeurige aankoop die je doet kan een week later zomaar in de opruiming zijn voor veel minder dan je er voor hebt neergelegd. Zo werkt dat gewoon.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2017 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

dm-dutchman schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:54:
[...]

Nice, ik hoop dat er binnenkort een leuke deal komt voor de ps4 pro (extra controller, of toffe spellen erbij)
The last of us was echt geweldig op de PS3, deze ga ik zeker ook nog aanschaffen voor de PS4 als ik zover ben ;)

Ratchet and Clank heb ik kapot gespeeld op de PS1 back in the days, heeft de nieuwe de zelfde vibe als de oude?
Last of Us op de PS3 vond ik ook geweldig, grafisch was het ook echt op een heel hoog niveau. Werkelijk alle trucjes om de laatste druppel uit die stokoude hardware te persen werden ingezet :D

Ik heb Ratchet and Clack persoonlijk maar een korte tijd op de PS1 gespeeld, voor zover ik me kan herinneren heeft wel wel dezelfde opzet zeg maar. Een super leuk verhaal met een verteller die hier en daar een grap ertussen gooit. Misschien moet ik die game ook voor de PS1 kopen, die heb ik namelijk (fat, grijze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:59

Dhrax

Prog Lord

De vraag is volledig irrelevant ... er komt immers op korte termijn geen ander PS model dus je hebt geen vergelijkingsmateriaal.

Als je nu wilt gamen dan zijn er een aantal opties en je weet wat dat gaat kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20
Voor 400 euro kan je heus wel een PS4 Pro kopen
Heb de mijne voor 350 of zo gekocht.
Vindt het makkelijk voor de kids en af en toe een spel te spelen.
Gast van wie ik hem had gekocht had hem bij de bart smith gekocht was 2 nog geen 3 maanden oud.
Had hiervoor een Ps3 die verkocht en bij gelegd voor de 4 Pro.
de 4 Pro kan zeker nog een jaar of 2 of 3 mee (ook wel langer)
Voor mij thuis situatie vond ik het niet zonde.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
sven1506 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:08:
ik game nu gewoon op mijn pc maar ik heb af en toe toch wel eens behoefte aan een console om gewoon op mijn bed een spelletje te kunnen spelen.
Lange HDMI kabel + controller + Steam big picture mode.
Of een Steam link.

Voor gamen op bed of bank heb je geen console nodig :)

[ Voor 11% gewijzigd door EnigmaNL op 25-07-2017 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:04

NoTimeRemains

I know

ja

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Zeker nog waard. Alhoewel wellicht een wireless receiver van je pc naar je controller en een lange hdmi kabel ook voldoet?

De keuze is aan jou, PC zou altijd beter blijven in grafisch en mod gebied indien je hardware dit toelaat. Als je gewoon simpelweg de PS4 exclusives wilt spelen zou je er gewoon een moeten kopen.

Je kan ook kijken naar PS now, een streaming dienst van Sony voor op je PC en dan in combinatie met de rest. Kost je 17 euro pm. Opzich een goed iets dat streamen maar platformers en twitch shooters of andere snel bewegende games ga je niet blij van worden.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Als je een PC gamer bent, kan je daar genieten van de grapics, en beetje op je bed fifa doen volstaat een normale PS4 prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Op zijn vroegst komt er een PS5 eind 2019, maar kan ook pas eind 2020 worden. Dus je kan iig. er nog ruim 2 jaar plezier van hebben.

En zelfs als de PS5 uit komt dan nog wordt de PS4/Pro nog paar jaar ondersteunt. Bij de PS3 zijn ze pas dit jaar gestopt met de productie en er zijn nog steeds games die er op uit komen dacht ik zo (laatst nog Persona 5)...

Oftewel zeker zo'n 4 jaar hoef je nog niet zo snel een nieuwe console te kopen (of je moet gelijk bij lancering de PS5 willen maar aangezien je dat ook niet bij de PS4 of de Pro hebt gedaan.....)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:15
Ik zou ook niet weten waarom het het niet waard zou zijn om nog een PS4 te kopen... Mocht iemand vragen of het nog zin heeft een PS3 te kopen, zou ik zelfs ja zeggen. Ik zou immers niet zeggen dat ik nu meer lol heb op de PS4 dan op de PS3. De enige reden dat ik meer op de PS4 game, is omdat die hier thuis het meest vrij is, aangezien de PS3 heel vaak door mijn vrouw gebruikt wordt voor Netflix.

Met een budget van €400 zou ik geen Pro kopen, want je moet natuurlijk ook nog wel budget voor de games voorzien. Er gaat sowieso al €50 af voor een PS+ abonnement (waar je dan ook nog eens maandelijks minstens 2 PS4 games voor krijgt). Dan heb je nog €350 waar je wel een mooi PS4 slim + game bundle kunt mee scoren, denk ik. En 2dehands is natuurlijk ook een optie als je direct een hoop games erbij wil.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sven1506
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 27-05 13:45
thanks mensen voor de input! ik heb zojuist een ps4 pro bundel binnen gekregen met GTA5, COD infinite warfare en 3mnd plus voor zon 400euro.

Verwijderd

EnigmaNL schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:21:
[...]

Lange HDMI kabel + controller + Steam big picture mode.
Of een Steam link.

Voor gamen op bed of bank heb je geen console nodig :)
Vind de toegevoegde waarde van een PC nou net in die toetsenbord + muis combi zitten.
Bovendien is de playstation echt een tv-meubel apparaat. Zo'n PC bij je TV hebben staan moet je maar net even zin in hebben.
Gigantische kabels door kamers trekken hebben niet gamende levenspartners tevens vaker wel dan niet een stevige mening over. ;)

Zo'n playstation heb je voor de prijs van een stevige videokaart. Als je de PC als platform niet persé meer zo heel erg boeiend vind doe je jezelf een groter plezier door gewoon een console te nemen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2017 10:20 ]

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:17:
[...]

Vind de toegevoegde waarde van een PC nou net in die toetsenbord + muis combi zitten.
Bovendien is de playstation echt een tv-meubel apparaat. Zo'n PC bij je TV hebben staan moet je maar net even zin in hebben.
Gigantische kabels door kamers trekken hebben niet gamende levenspartners vaker wel dan niet een stevige mening over. ;)
Dan een steamlink, lekker klein 8) Pc kan elders in huis dan gewoon aan staan.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
[...]

Gigantische kabels door kamers trekken hebben niet gamende levenspartners tevens vaker wel dan niet een stevige mening over. ;)

Zo'n playstation heb je voor de prijs van een stevige videokaart. Als je de PC als platform niet persé meer zo heel erg boeiend vind doe je jezelf een groter plezier door gewoon een console te nemen.
De meerwaarde van PC is hogere kwaliteit graphics en stabliere/hogere frame rate, meer en goedkopere games, gratis multiplayer, meer verschillende genres en je kunt vrijwel elke controller gebruiken die er bestaat.

Er zijn zat behuizingen waar je een PC ook een "meubel apparaat" mee kunt maken.

"Gigantische" kabels trek je niet door de kamer, die trek je onder de vloer door of langs de randen van de kamer onder de plint. Je kunt daar gewoon platte HDMI en UTP kabels voor kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door EnigmaNL op 31-08-2017 11:06 ]

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:22

WCA

Als je gewoon een spelletje op bed wil spelen, is een steamlink dan niet iets voor je? Goedkoper dan een console, en dan kan je gewoon je pc spelen op bed. (met controller)

Share and Enjoy!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Er zijn zat muizen voor de PS4 verkrijgbaar (bv. Hori, Sony gelicenseerd), dus ik volg je niet helemaal.

Meerwaarde zit 'm meer in performance/graphics (mits je voldoende budget er tegenaan gooit) en in bepaalde genres (MMO, strategy, building etc.) die op de PC beter vertegenwoordigd zijn (hoewel er steeds meer overwaaien naar de consoles, zoals Cities Skylines en PUBG). Aan de andere kant mis je op PC wel weer grote (SP) producties als Uncharted/The Last of Us/Horizon/God of War/Detroit/Spider-Man/Days Gone etc. Games waarvoor ik persoonlijk aan een PS4 genoeg heb, want PC exclusives interesseren me totaal niet.
Pagina: 1