Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 23:19

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://dscomics.nl/wp-content/uploads/2017/07/fortnite.png

Fortnite, de 'co-op survival sandbox game' van ontwikkelstudio Epic Games, is nu verkrijgbaar in Early Access. De game is dus nog niet af, maar de ontwikkeling is in een zodanig vergevorderd stadium dat de studio de game tegen betaling beschikbaar maakt.

Fortnite werd in 2011 aangekondigd door Epic Games en is in ontwikkeling voor Windows, MacOS, Xbox One en PlayStation 4. De Early Access-toegankelijkheid geldt ook direct voor al die platformen. Hoewel er momenteel nog betaald moet worden voor Fortnite, is het de bedoeling om er een free to play-titel van te maken wanneer de game uit de bètafase is. De verwachting is dat dat in 2018 gaat gebeuren.

De goedkoopste editie kost 39,99 euro en de duurste 149,99 euro, met daartussenin nog twee prijsniveau's van 59,99 en 89,99 euro. De duurdere edities bevatten extra exemplaren van de game, unieke wapens, xp-boosts, extra inventarisruimte en meer. Het kopen van de duurdere versies lijkt vooralsnog op het sneller hebben van legendary loot. Het lijkt erop alsof in de game deze loot ook te verkrijgen valt (door veel grinden) voor de goedkopere versies. Je kunt overigens altijd later nog upgraden naar een 'groter'pakket (volgens hun FAQ), dus om uit te proberen zou ik zeker de goedkoopste versie kopen (of wachten tot de f2p versie in 2018)

Fortnite werd door Epic Games-oprichter Tim Sweeney omschreven als 'een kruising tussen Minecraft en Left 4 Dead'. Spelers moeten het willekeurig gegenereerde gamelandschap afzwerven op zoek naar voorwerpen en grondstoffen, zodat ze wapens en forten kunnen maken om zich te verdedigen tegen de onophoudelijke golven zombie-achtige vijanden genaamd Husks. De game kan alleen of met medespelers gespeeld worden.

Het spel is onderverdeeld in drie hoofdfasen:
  • Ga het gebied door op zoek naar grondstoffen en onderdelen
  • Bouw een basis om je objective heen en verdedig tegen golven van vijanden
  • Upgrade je helden, squads, schema's en je thuisbasis

Op dit moment bestaat het spel uit 4 verschillende soorten hero's:
  • Soldier: de meest gebalanceerde hero waarin je even goed in offence als defence bent, en een degelijke crafter.
  • Constructor: gericht op het bouwen. Deze hero bouwt het snelst van allemaal, en het is goedkoper. De klasse heeft een hoge defence, maar een zwakke offence.
  • Ninja: de snelste en beweeglijkste hero, met een hoge damage output. Defence-wise loopt deze klasse achter op de rest en bouwt gemiddeld. De dubbele sprong skill is zeer populair.
  • Outlander: een klasse apart: niet goed in combat, noch in bouwen, maar heeft wel de meeste kans op bijzondere, en meer, loot.
Levelen:
Het levelen van een hero gaat op een bijzondere manier. Je moet XP-chips gebruiken om XP te geven aan je hero's. Je levelt in het homebase-menu. Druk op het tabblad hero's, druk op de hero die je wilt levelen. In de rechterbenedenhoek zie je hoeveel XP je aan de linkerkant hebt en hoeveel XP er nodig is om het huidige karakter te maximaliseren. Je kan 10 levels aan een hero toewijzen Daarna moet je de hero 'Evolven' om verder te kunnen levelen.

Evolven:
Evoluties worden vertegenwoordigd door sterren op de hero kaart. Een hero met 1 ster is nog niet geëvolueerd, wat normaal gesproken betekent dat je ze alleen maar op level 10 kunt krijgen. Als je het level 10 hebt bereikt, moet je ze evolueren om verder te gaan.
Evolven is lastiger om te doen, met name in het begin van het spel. Je hebt veel meer componenten nodig dan alleen XP en de meeste van deze componenten zijn vrij zeldzaam. Wanneer je de hero die je wilt ontwikkelen bekijkt, druk je op de knop 'Evolutie weergeven'. Dit toont je alle items die je moet verkrijgen om deze held te kunnen evolven.

Hier een handige tutorial/uitleg in het Engels over de homebase:

Fortnite Officiele Site
FAQ
De verschillende uitgaven
Om de shop te bekijken, heeft Swoooon een website gemaakt waar je gemakkelijk op mobile en pc de shop items kunt zien: Current Fortnite Shop

Discord: https://discord.gg/HzzfvuP
Teamspeak: ts3.nehox.eu

[ Voor 47% gewijzigd door Mauz1978 op 21-05-2018 14:27 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
[placeholder]

Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik dit spel nog miste in de rij. De startpost wordt geleidelijk aangevuld met info, waaronder een lijst met spelers (op specifieke platformen). Het bestaat nu uit wat knip en plakwerk, en eigen bevindingen van het spel. Mochten mensen zich geroepen de OP aan te willen passen, laat het me weten. Ik heb alle kennis niet in pacht van het spel, maar zo langzaam maar zeker word ik wijzer ;).

Laat ik van start gaan: ik zoek mensen om mee te co-oppen op de PS4: Mauz_1978

[ Voor 47% gewijzigd door Mauz1978 op 27-07-2017 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 13:35
Ik speel het met veel plezier! Redelijk grindy, maar leuk aangepakt en "potjes" kunnen 10 minuten duren maar ook zo 3 kwartier. Ben net in de tweede "stad" aangekomen. Speel alleen nog wel met een blauwe Hero (Soldier Ramirez), hoop snel een wat betere te krijgen... Mensen die willen samenspelen, PSN is hetzelfde als mijn user :).

Ps. Welke hero binnen de soldier klasse is volgens jullie het beste?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-05 02:14
YouTube: Fortnite - Worthabuy?

Wat een geld voor een beta free 2 play

39.99 59.99 89.99 en last but not least 149.99 euro en met een bijkomende bonus dat je het spel mag testen op fouten.

Volgens mij is dit een test van epic hoe gretig en nog meer mindere eigenschappen waar men niet echt trots op hoeft te zijn.
1 woord bizar. :/

[ Voor 57% gewijzigd door MaXeRs op 28-07-2017 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Kidjuh schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 04:28:
Ik speel het met veel plezier! Redelijk grindy, maar leuk aangepakt en "potjes" kunnen 10 minuten duren maar ook zo 3 kwartier. Ben net in de tweede "stad" aangekomen. Speel alleen nog wel met een blauwe Hero (Soldier Ramirez), hoop snel een wat betere te krijgen... Mensen die willen samenspelen, PSN is hetzelfde als mijn user :).

Ps. Welke hero binnen de soldier klasse is volgens jullie het beste?
Ik zal je even toevoegen. Je eigen base defenden in je uppie wordt namelijk echt lastig. Ik heb gisteren een epic hero gekregen en ben er meteen weg van. Zal straks even haar naam opzoeken. Gisteren ook een golden llama voor het eerst gehad en wat krijg ik: een legendary pistol :+ ...
MaXeRs schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 05:42:
YouTube: Fortnite - Worthabuy?

Wat een geld voor een beta free 2 play

39.99 59.99 89.99 en last but not least 149.99 euro en met een bijkomende bonus dat je het spel mag testen op fouten.

Volgens mij is dit een test van epic hoe gretig en nog meer mindere eigenschappen waar men niet echt trots op hoeft te zijn.
1 woord bizar. :/
Ik heb duurdere andere games gekocht die ik minder heb gespeeld dan Fortnite al. Ik vind het het geld nu al waard. Het enige wat lame is dat het inderdaad nog een beta is, waardoor fouten in het spel daaronder geclassificeerd kunnen worden... maar goed, echt fouten ben ik nog niet tegen gekomen, amper lag ook.

Wat ik mis in de ps4 versie is tekst en uitleg zoals men dat op de pc heeft zodra je met de cursur ergens overheen hovert.

[ Voor 35% gewijzigd door Mauz1978 op 28-07-2017 08:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-05 14:07
Nog niet heel erg populair binnen onze tweakers community maar ik ga dit spel in iedergeval spelen.

Omdat discord er nog niet is bij deze: https://discord.gg/HzzfvuP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 22:06
Gisterenavond ook gekocht (de 39.99eur versie) op PS4.
+/- een uurtje mee bezig geweest en speelt wel heel vlot! Nog geen co-op gedaan, ben benieuwd!

PSN : jelliuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-05 08:03

Bluebe

Roar

ik speel het sinds dinsdag op de PC en ik vind het zeer vermakelijk. Ik moet zeggen dat ik het hier en daar wel ingewikkeld soms vind met die squads, survivors, etc. bijna dat het te uitgebreid is. Je moet soms wel flink grinden, vooral als je zoals mij een soldier speelt en graag wilt knallen en daar wel steeds ammo voor nodig bent. Vooral het samen een fort maken, missie beginnen en dan tegen hordes zombies (moeilijkheid valt nu nog erg mee, vaak te simpel) is gewoon erg leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Bluebe schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:09:
ik speel het sinds dinsdag op de PC en ik vind het zeer vermakelijk. Ik moet zeggen dat ik het hier en daar wel ingewikkeld soms vind met die squads, survivors, etc. bijna dat het te uitgebreid is. Je moet soms wel flink grinden, vooral als je zoals mij een soldier speelt en graag wilt knallen en daar wel steeds ammo voor nodig bent. Vooral het samen een fort maken, missie beginnen en dan tegen hordes zombies (moeilijkheid valt nu nog erg mee, vaak te simpel) is gewoon erg leuk.
Het begin is echt heel overwhelming ja. Het ontbreken van goede guides en tutorials helpt ook niet echt mee, maar hier en daar poppen wat handige guides op en je hebt nu natuurlijk dit forum! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 13:35
Deze legt perfect uit op welke manier die survivors werken. Is ook wel een belangrijke aanvulling op je eigen hero!

YouTube: Fortnite - Hero Stats & Survivor Squads Explained (Job & Per...

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 702361

Yo,

Ik ben net begonnen met fortnite op de PC. Username is Jerriet. Add me als je ook aardig nieuw ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 12:48
Leuk spelletje dit.

Alleen zit ik met het probleem dat ik omdat ik snel wilde spelen, niet in het begin mijn epic account gelinked heb. Blijkbaar maken ze dan een ghost account aan, waar ze dan je fortnite game aan koppelen op de PS4.

Als ik nu mijn Epic account wil koppelen zegt ie dat ie al gekoppeld is aan een ander Epic account.

En nu kan ik dus ook niet op de forums posten, want geen gelinked account....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
ActualFantasy schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:38:
Leuk spelletje dit.

Alleen zit ik met het probleem dat ik omdat ik snel wilde spelen, niet in het begin mijn epic account gelinked heb. Blijkbaar maken ze dan een ghost account aan, waar ze dan je fortnite game aan koppelen op de PS4.

Als ik nu mijn Epic account wil koppelen zegt ie dat ie al gekoppeld is aan een ander Epic account.

En nu kan ik dus ook niet op de forums posten, want geen gelinked account....
Oh dat wist ik niet. Ik heb ook geen account. Welllicht moet je hun support even een mailtje droppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
mijn naam is trouwens: ExtrixNL (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 21:42
Ben wel fan van dit soort games maar is deze zeker weer het geld waard? Ben je niet te veel aan het zoeken/grinden/looten en gaat het ten koste van de gameplay met bouwen/verdedigen of is het wel een goede mix geworden?
Games zoals 7dtd en orcs must die vond ik ook fantastisch

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ik en drie andere maten zaten/zitten erg te twijfelen over het spel. Enzerzijds lijkt het mij wel tof, ik heb samen met hen ook uurtje of 250-300 Dungeon Defenders gespeeld, wat beetje naar hetzelfde genre smaakt.

Echter....
- het is een beta en wordt f2p
- Nogal eentonige gameplay lijkt mij, maar dat was met Dungeon Defenders ook
- Wat wordt het grind niveau

Voor 30(!) euro terwijl die game f2p wordt mag ik wel flink wat verwachten op het moment dat het naar f2p gaat of dat f2p mensen veeeeel minder shit krijgen.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extrix
neggix schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:02:
Ben wel fan van dit soort games maar is deze zeker weer het geld waard? Ben je niet te veel aan het zoeken/grinden/looten en gaat het ten koste van de gameplay met bouwen/verdedigen of is het wel een goede mix geworden?
Games zoals 7dtd en orcs must die vond ik ook fantastisch
Tot zover ben ik erg blij met het spel en je koopt natuurlijk het spel niet echt je krijgt voor het betalen ook extra items, blueprints en pakketjes om kaarten te krijgen.

Er is zeker een element van grinden want als je bepaalde wapens en traps wil maken heb je items nodig die je bijvoorbeeld in kistjes vind of bij het slopen van auto's etc.

Elk potje bestaat eigenlijk uit de volgende fases

1. Verkennen van map en resources krijgen en items vinden

2. Basis bouwen(Later level) Basis zijn in het begin vrij overbodig

3. Verdedigen

4. Claimen rewards
MisterChaoSs schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:09:
Ik en drie andere maten zaten/zitten erg te twijfelen over het spel. Enzerzijds lijkt het mij wel tof, ik heb samen met hen ook uurtje of 250-300 Dungeon Defenders gespeeld, wat beetje naar hetzelfde genre smaakt.

Echter....
- het is een beta en wordt f2p
- Nogal eentonige gameplay lijkt mij, maar dat was met Dungeon Defenders ook
- Wat wordt het grind niveau

Voor 30(!) euro terwijl die game f2p wordt mag ik wel flink wat verwachten op het moment dat het naar f2p gaat of dat f2p mensen veeeeel minder shit krijgen.
Zoals eerder gezegd als je hem koopt betaal je niet alleen maar voor de toegang maar krijg je ook items en punten die je kan gebruiken om zogenaamde lama's te openen.

Je begint bij verkennen en verzamelen, om vervolgens een basis te bouwen. En deze te verdedigen tot het eind om vervolgens je rewards te krijgen.

Ik denk dat je zeker moet grinden als je echt epic wapens wil kunnen craften, maar dit wordt wel afgewisseld in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 31-05 14:43
Mij lijkt dit ook wel een aardige game, alleen het grinden en het f2p aspect is dan wel weer jammer. Is de standaard editie wel de moeite waard of raden jullie toch de deluxe versie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Nivali schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:21:
Mij lijkt dit ook wel een aardige game, alleen het grinden en het f2p aspect is dan wel weer jammer. Is de standaard editie wel de moeite waard of raden jullie toch de deluxe versie aan?
De Deluxe editie is via een key site vanaf 45 euro te koop. Dus dat zou ik zeker doen dan. Je krijgt er namelijk wel een lekkere startboost van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 31-05 14:43
Gotcha89 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:42:
[...]

De Deluxe editie is via een key site vanaf 45 euro te koop. Dus dat zou ik zeker doen dan. Je krijgt er namelijk wel een lekkere startboost van
Dat zag ik inderdaad, ik ga er nog eens over na denken of ik 45 euro aan deze game wil spenderen. Wanneer is de "beta" afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Nivali schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:03:
[...]

Dat zag ik inderdaad, ik ga er nog eens over na denken of ik 45 euro aan deze game wil spenderen. Wanneer is de "beta" afgelopen?
het F2P gaan staat gepland voor 2018, zal ook afhankelijk zijn van hoeveel cash er binnenkomt denk ik

Ik stond ook zeer sceptisch om te betalen voor een beta van een F2P game, maar je krijgt inderdaad een goeie boost en heel wat items/kisten die voor dat geld (43€ op PC) zeker niet uit betaalde kisten zult halen.

Nu enkele potjes gespeeld en het is wel leuk maar ik denk toch dat het snel repetitief zal worden. Met een vast groepje of enkele vrienden kan dit wel zeer leuk zijn om nu en dan enkele potjes te doen.
epicacc: diknmuis

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Nivali schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:03:
[...]

bet zal ook gewoon door lopen tot dat het voor iedereen beschikbaar komt. Zonder tussentijdse stop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024

blijkbaar is crossplay dan toch mogelijk

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik speel het ook sinds een paar dagen.

PC: MaxxusNL

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extrix
Maxxus schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:19:
Ik speel het ook sinds een paar dagen.

PC: MaxxusNL
Als je graag met andere tweakers speelt join dan discord in de start topic:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Online kwam ik wat Gameplay tegen en dat spreekt mij opzich wel aan.
Nu willen we deze game met wat collega's oppakken op de Ps4, ik zie echter dat daar wel een gratis versie is.

Weet een van jullie hoe beperkt die is toevallig? Is het echt nodig om de game op te pakken en gelijk 39,95 te betalen? We zijn er nog niet helemaal zeker van of dit wat voor ons is/wordt namelijk.

Edit: Nevermind je kunt niets zonder te betalen behalve de game starten 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 07-08-2017 18:33 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Donstil schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:59:
Online kwam ik wat Gameplay tegen en dat spreekt mij opzich wel aan.
Nu willen we deze game met wat collega's oppakken op de Ps4, ik zie echter dat daar wel een gratis versie is.

Weet een van jullie hoe beperkt die is toevallig? Is het echt nodig om de game op te pakken en gelijk 39,95 te betalen? We zijn er nog niet helemaal zeker van of dit wat voor ons is/wordt namelijk.

Edit: Nevermind je kunt niets zonder te betalen behalve de game starten 8)7
Klopt voor nu heb je een starters pack nodig om het spel te kunnen spelen. Je betaald nog steeds niet echt voor het spel want je krijgt items en v bucks waar je normaal voor moet betalen.

Geloof mij een starterspack is heel erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 29-05 21:42
Een goed spel maar man man man, wat veel opties zitten erin. Vind het idee echt wel goed, bouwen werkt best maar alles eromheen had iets minder gemogen

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
neggix schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 00:23:
Een goed spel maar man man man, wat veel opties zitten erin. Vind het idee echt wel goed, bouwen werkt best maar alles eromheen had iets minder gemogen
in het begin is het zeker overwhelming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Door het lezen van jullie meningen heb ik het net gedownload via de PS app en ga het vanavond uitproberen~!

Ben benieuwd:D

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:23

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Aardig stil in dit topic.

Wat vinden we van de nieuwe update die Battle Royale toevoegt? Op Reddit gaat t behoorlijk los met mensen die bang zijn dat het de H1Z1 kant op gaat, waarbij PvE uiteindelijk niet meer belangrijk gaat zijn voor de ontwikkelaars en PvP wel.

Persoonlijk vind ik het Battle Royale gedeelte best leuk uitgewerkt. Lift natuurlijk mee op PUBG, maar dat maakt het niet minder leuk. Zeker omdat de PS4 niet zo'n style game heeft is het leuk dat het zo werkt.

Gisteren de hele avond deze modus gespeeld op de PS4 en ben enthousiast dus, iemand hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 22:27
Leuke mode inderdaad. Heb het ook gekocht aangezien er geen enkele game is die een Battle Royale mode heeft. Ik vind het (nog) wel wat simpel en beperkt. Nog niet echt uitdagend. Alle wapens/gear etc. heb je na een paar potjes wel gezien.

Is natuurlijk nog early access, dus er zal nog behoorlijk wat toegevoegd worden. Ben benieuwd en blijf het zeker spelen tot dat PUBG naar de PS4 komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Het is inderdaad nog wat beperkt, maar het is ook echt een test versie. Squads komen sowieso, en hoop dat we ook weapon crafting krijgen.

Nog een week dan zou de "volledige" early access variant er moeten zijn. (26 september)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-05 15:12
Ja het is erg stil hier over deze game maar het is wel leuk, ik vind eigenlijk de campange leuker dan de battle royale, en het loop een stuk beter op mijn pc dan pubg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10

Yaz

Vanaf morgen (de 26ste) is de Battle Royal modus van Fortnite gratis.

link: https://www.epicgames.com...e-battle-royale-goes-free

Ik heb deze game sinds dit weekend (gekocht omdat ik ook de campaign er tof uit vind zien) en heb deze modus nu een paar keer geprobeerd. Het is een ontzettend verfrissende versie van het Battle Royal genre (bekend van PUBG, H1Z1 en meer). 100 man op een kleinere kaart, actie is dus een stuk hoger, en je kan bouwen. Dat leid tot bijzonder leuk situaties. Vanaf morgen zit ook de squad modus erin.

Aanrader! Probeer hem zeker eens! Ik speel hem op de xbox en als je eens wilt samen spelen, Tof!

[ Voor 4% gewijzigd door Yaz op 25-09-2017 10:41 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29
Wauw cool! Ga deze morgen zeker proberen op de PS4. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Rivanov schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:43:
Wauw cool! Ga deze morgen zeker proberen op de PS4. :)
Sinds wanneer heb jij geen Xbox meer?! Zie dat je de X in pre-order hebt, vroeg het me gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Yaz schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:48:
[...]

Sinds wanneer heb jij geen Xbox meer?! Zie dat je de X in pre-order hebt, vroeg het me gewoon af.
Ik heb mijn Xbox One verkocht aan mijn schoonbroertje ter voorbereiding op de Xbox One X. ;)
Ik wilde 'm sowieso gaan verkopen als ik de Xbox One X had, maar hij wilde 'm al eerder. En aangezien ik toch een PS4 Pro had staan om het game 'gat' op te vangen, kon ik de Xbox wel even missen. ;)

Dus vanaf 7 november heb ik weer de Xbox in huis staan. Gelukkig maar, want mis 'm wel stiekem. :$

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik zal de game morgen zeker een kans geven. Slimme zet van epic om met de eerste f2p en console battle royal game te komen. Een eventueel succes kan alleen wel zorgen voor verdere ondersteuning van de pve doordat de focus ligt op pvp. Maar het kan ook weer nieuwe spelers aanroepen die daardoor de pve ook een kans gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik heb de gratis basegame gedownload op de PS4. Hier kan ik uiteraard op dit moment nog niets mee omdat ik geen Pack heb. Wordt de Battle Royal vanmiddag via een add-on beschikbaar waarbij de basegame noodzakelijk is. Of wordt het een compleet losstaande game?

Klopt het dat die gratis basegame voor de Xbox helemaal niet beschikbaar is? Daar kun je 'm enkel downloaden door 'm ook daadwerkelijk te kopen.

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 26-09-2017 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Rivanov schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:25:
Ik heb de gratis basegame gedownload op de PS4. Hier kan ik uiteraard op dit moment nog niets mee omdat ik geen Pack heb. Wordt de Battle Royal vanmiddag via een add-on beschikbaar waarbij de basegame noodzakelijk is. Of wordt het een compleet losstaande game?

Klopt het dat die gratis basegame voor de Xbox helemaal niet beschikbaar is? Daar kun je 'm enkel downloaden door 'm ook daadwerkelijk te kopen.
Geen hoe het zit op de PS4. Voor de xbox kan je de Battle Royal modus vanaf 6 uur vanavond downloaden! Niks geen "base game" (Save the World trouwens) nodig. 7GB download gok ik en Boem! Knallen maar :D
Nieuwevolger schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:58:
Maar het kan ook weer nieuwe spelers aanroepen die daardoor de pve ook een kans gaan geven.
Die kans verdient het! Ik heb het spel nog maar net maar vind het erg tof om te spelen :D

[ Voor 17% gewijzigd door Yaz op 26-09-2017 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ben nu op PS4 bezig. Net een potje gedaan. Was al binnen 30 seconden dood. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02:02
Tot nu toe lijkt het vermakelijk, maar meer om af en toe even te klooien. De map is wel erg kaal en je steekt wel erg af met de achtergrond.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:45

Player1S

Probably out in the dark

Gister even gespeeld on stream. Erg leuk. Wel erg afhankelijk van waar je weet te landen. Soms binnen no time dood en soms behoorlijk hoog geëindigd. 1x 20e geworden. Wat voor mijn skills best goed is

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

• Rivanov
Wie spelen er op PS4? Misschien leuk om vanavond of ergens deze week als squad te spelen?
Voeg mij maar toe, m'n PSN ID staat in m'n signature. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 27-09-2017 09:51 ]

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Gisteren gespeeld op de PC. Maar ik ben nog niet overtuigd. Welke developer vond het een goed idee om bouw opties toe te voegen aan een battle royal? Bouwen met een Deathmatch Circle, WTF.

Stadia: 7unkrat#5173

• Rivanov
Van Reddit:

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/ncLdvfwIvVexsRP5kAn6SgSZrVXc3mj3DrVStyFbLm8.jpg?w=1024&s=66ad0c710af370ad70961f5d4c6d0c0f

Lekker dan. Als je op meerdere platformen speelt moet je dus verschillende Epic accounts aanmaken. :/

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Is de game nou serieus cross play tussen ps4 en pc maar kunnen alleen pc gamers bukken?

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Nee, en nee.

Cross Play is uitgezet laatst.

En bukken is L1 (in PvP, PvE kan je niet bukken de laatste keer dat ik speelde)

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
Gisteren de gratis game gedownload... leuker dan zijn concurrent <_<

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Lasteraar schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:06:
Gisteren de gratis game gedownload... leuker dan zijn concurrent <_<
Mist wat belangrijke features, maar de game zelf draait soepel.

Stadia: 7unkrat#5173

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
Een heel stuk vlotter dan: ' PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds'
En nog gratis ook..... :/

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Speel nu niets anders dan fortnite, zeker een aanrader.

• monsees
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:38
Ik zag de game vandaag voorbij komen op twitch en daarom heb ik de game ook maar gedownload.
Voor ik het wist had ik 2 uur in de game zitten :o
De map mag btw wel wat groter gemaakt worden.

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-04 12:08
Momenteel aan 't downloaden. Hoewel PUBG nog steeds leuk is, ben ik de crappy mechanics, serverkwaliteit en lelijke graphics een beetje zat.

Zal wel een verademing zijn om een degelijk, goed-in-elkaar-zittend spel weer eens te spelen :+

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22:12
Vandaag ook gedownload en erg vermakelijk.
Heb maar 1 minpunt opgemerkt en dat is dat het redelijk lagt op de normale ps4...
Meer mensen die hier last van hebt?
Vooral framedrops bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

ze mogen die PUBG en de PVE variant wel even wat meer gaan scheiden. door de populariteit van de eerste kan je bijna niet inloggen zonder dat je in een lange wachtrij staat.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

monsees schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 01:24:
Ik zag de game vandaag voorbij komen op twitch en daarom heb ik de game ook maar gedownload.
Voor ik het wist had ik 2 uur in de game zitten :o
De map mag btw wel wat groter gemaakt worden.
Ik vind de map wel redelijk OK zo qua grootte.
Vanuit de bus kun je overal op de map komen, er zijn geen voertuigen dus je dient vaak een eind te lopen voor de storm.

Als de map groter zou zijn dienen ze speed boosts pickups of voertuigen toe te voegen anders haal je het niet met rennen als je naar de andere kant moet.

Zelfs de game ook paar dagen geleden gedownload en al 2 wins kunnen pakken in 10 potjes.
In PUBG heb ik na 40u nog geen enkele win.
Vind deze game dan ook veel soepeler lopen en meer action paced dan PUBG, voor mij alleen F:BR nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:45

Player1S

Probably out in the dark

Gister dik 2 uur F:BR gespeeld on stream met een mixer maatje uit de UK. Dikke lol gehad. Beste was 3e met ons team

Dit ga ik zeker nog vaker streamen en spelen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02 10:27
Ook maar eens geprobeerd op PS4 en moet zeggen dat ik positief verrast ben :), moet alleen wel zeggen dat mikken met een sniper echt ruk is. De sensitivity staat dan ineens een stuk hoger haha

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 10:02
Ik heb sinds kort de digital deluxe versie . En vermaak mij kostelijk met de game modus "save the world" met mijn lvl 10 legendary Tank Penny . Op de PC.

Ik heb al best wat Schematics en Heroes en survivors. Gisteravond mijn eerste expeditie opgezet. En ben nu met de collectionbook bezig om daar de dubbele items in te zetten. Mijn volgende doel is om Penny naar een 2 star level te krijgen zodat ik lvl 11 tm 20 kan doen en ik wil mijn hout,steen,staal kunnen upgraden

Ingame naam Sodemieterz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Speel nu BR ook sinds het gratis is.
Veel leuker dan PUBG wat mij betreft (en gratis).

één ding valt me op. in de wachtruimte zie ik soms andere spelers een dansje maken. Op internet lees ik dat je dat kan doen door de chatoptie te openen en dan '/dance' in te typen. Ik heb alleen geen chatmogelijkheid?

[ Voor 9% gewijzigd door Gumball op 03-10-2017 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02 10:27
Gumball schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:10:
Speel nu BR ook sinds het gratis is.
Veel leuker dan PUBG wat mij betreft (en gratis).

één ding valt me op. in de wachtruimte zie ik soms andere spelers een dansje maken. Op internet lees ik dat je dat kan doen door de chatoptie te openen en dan '/dance' in te typen. Ik heb alleen geen chatmogelijkheid?
Op de PS4 is dit pijltje naar beneden met je vierpuntdruktoets, ik weet niet hoe dit gemapped is naar de PC? :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysan
  • Niet online
bij mij is dit de B toets of N

Im Not A Vacuum Cleaner, Thats DysOn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:32

MsG

Forumzwerver

Dat is met B inderdaad. Vind het zelf een vermakelijk spel, alleen vind ik het wachten in de lobby nog wat irritant lang en lijken sommige wapens wat overpowered. Het heeft in ieder geval behoorlijke potentie en voelt al goed af naar mijn idee.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Als je de aankoop doe wat krijg je dan extra? Zou wel leuk zijn als volgende update de stats en leaderboard op orde zijn.

Ik ga voorlopig gratis aan de slag, maar als het blijvend leuk is dan zal ik toch overgaan op aankoop als dat meer spelplezier oplever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysan
  • Niet online
Klopt, is erg lang wachten in de lobby, als je pech hebt ben je langer aan het wachten als spelen ;)

Im Not A Vacuum Cleaner, Thats DysOn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

fevo-1190 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:04:
Als je de aankoop doe wat krijg je dan extra? Zou wel leuk zijn als volgende update de stats en leaderboard op orde zijn.

Ik ga voorlopig gratis aan de slag, maar als het blijvend leuk is dan zal ik toch overgaan op aankoop als dat meer spelplezier oplever.
Aankoop is alleen voor PvE content.
PvP is gratis en heeft (nog) geen extra's buiten de Umbrella die je unlocked als je wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Psychoot schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:58:
[...]

PvP is gratis en heeft (nog) geen extra's buiten de Umbrella die je unlocked als je wint
Oke nou ik vermaak me prima!
Misschien gaat het nog iets te snel , maar zo maak je de potjes wel vrij kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fate_Neo
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-12-2023
Stats en leaderbord zullen geen onderdeel zijn van de volgende update :)
Helaas want ik wil ook wel me K/D en wins ratio makkelijker bij kunnen houden.

Wel ben ik blij met de duo's want op een of andere manier krijg ik op de PC nooit een full team dus sta je uiteindelijk 2 vs 4 wat soms nog best lastig kan zijn.

Mochten er mensen zijn die op pc spelen en soms mee willen spelen add me dan vooral ;) IGN: FateNeo

Ben meestal in de avond online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Ik vind de pve content zo veel beter als de battle royale. De battle royale is maar een fractie van dit onwijs leuke spel.

Als je alleen de battle royale speel dan krijg je niet echt een mooi compleet beeld wat dit spel is en kan. . Ik speel de overige nu een aantal dagen . En ik verbaas me iedere keer weer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fate_Neo
murky123 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:07:
Ik vind de pve content zo veel beter als de battle royale. De battle royale is maar een fractie van dit onwijs leuke spel.

Als je alleen de battle royale speel dan krijg je niet echt een mooi compleet beeld wat dit spel is en kan. . Ik speel de overige nu een aantal dagen . En ik verbaas me iedere keer weer .
Na het spelen van BR zit ik ook heel erg te twijfelen om de volledige game te kopen :)
Helaas is het wachten op salaris :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Ik had voor 35 euro de digital deluxe versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
https://ibb.co/i1dB3w

hoi.

zijn julie ook met je collection book bezig?

ik heb een linkje naar een screenshot van mijn collection book, volgens mij heb ik dubbel:

1 soldier
1 ninja
1 outlander

6 defenders
5 survivors
2 lead survivors

kan ik die nu gewoon in de collectionbook stoppen op level 1? of is het slimmer om ze in de collectionbook te stoppen als ze hoger level zijn.

is het uberhaupt slim om ze in de collectionbook te stoppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsees
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:38
Psychoot schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:01:
[...]

Ik vind de map wel redelijk OK zo qua grootte.
Vanuit de bus kun je overal op de map komen, er zijn geen voertuigen dus je dient vaak een eind te lopen voor de storm.

Als de map groter zou zijn dienen ze speed boosts pickups of voertuigen toe te voegen anders haal je het niet met rennen als je naar de andere kant moet.

Zelfs de game ook paar dagen geleden gedownload en al 2 wins kunnen pakken in 10 potjes.
In PUBG heb ik na 40u nog geen enkele win.
Vind deze game dan ook veel soepeler lopen en meer action paced dan PUBG, voor mij alleen F:BR nog :)
Zelf zou ik graag voertuigen willen zien en dan zou de map groter kunnen worden. Echter zullen er nu wel andere prioriteiten zijn. Bijvoorbeeld de map wat 'voller' maken met bijvoorbeeld struiken zou de game wat beter maken, daar zou naar mijn idee een prioriteit gemaakt van mogen worden.

Ik merk wel dat mijn aim bijzonder slecht is :( tot nu toe ben ik als hoogste zesde geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fate_Neo
monsees schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 23:13:
[...]

Zelf zou ik graag voertuigen willen zien en dan zou de map groter kunnen worden. Echter zullen er nu wel andere prioriteiten zijn. Bijvoorbeeld de map wat 'voller' maken met bijvoorbeeld struiken zou de game wat beter maken, daar zou naar mijn idee een prioriteit gemaakt van mogen worden.

Ik merk wel dat mijn aim bijzonder slecht is :( tot nu toe ben ik als hoogste zesde geworden.
Op dit moment is de map prima speelbaar, je loopt nu teminste niet minuten rond zonder iemand te zien.
Dat houd het spel juist leuk, als ik bijv. minuten moet gaan zoeken naar tegenspelers ben ik er snel klaar mee.

Maarja ieder zijn eigen mening!

Hoop dat de prio een beetje ligt bij het nerfen en buffen van bepaalde wapens. aangezien sommige wapens best wel te sterk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

murky123 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:42:
https://ibb.co/i1dB3w

hoi.

zijn julie ook met je collection book bezig?

ik heb een linkje naar een screenshot van mijn collection book, volgens mij heb ik dubbel:

1 soldier
1 ninja
1 outlander

6 defenders
5 survivors
2 lead survivors

kan ik die nu gewoon in de collectionbook stoppen op level 1? of is het slimmer om ze in de collectionbook te stoppen als ze hoger level zijn.

is het uberhaupt slim om ze in de collectionbook te stoppen ?
in het begin niet te snel doen, net zoals retiren. ik heb in het begin ook wat in het collection book gedaan voor de missions/rewards/xp, maar ik kwam er nu achter dat ik heroes en survivors tekort kwam voor vrijgespeelde slots. sommigen hebben weer een bepaalde specials die beter in combinatie met andere heroes/survivors werken.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Hebben ze met de laatste update het geluid aangepast? Ik hoor men amper meer lopen en de kisten beamen ook niet mer zo hard als gisteren. Heel irritant. Ik was voor vandaag constant laatste 10, maar word nu steeds verrast als ze ineens achtr me staan :/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Als je klaar bent met storm shield defense Stonewood en je gaat door naar plankerton. Ben je dan je basis kwijt in Stonewood ? Of blijft dat bestaan ? Want in plankerton begint het toch een soort van opnieuw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fate_Neo
Mauz1978 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:16:
Hebben ze met de laatste update het geluid aangepast? Ik hoor men amper meer lopen en de kisten beamen ook niet mer zo hard als gisteren. Heel irritant. Ik was voor vandaag constant laatste 10, maar word nu steeds verrast als ze ineens achtr me staan :/...
Vond het geluid sws al minder geworden na de een na laatste update... maar als je sneaked hoor je sws geen geluid als iemand je dan aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Psychoot schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:58:
[...]

Aaah! Daarom had ik opeens die paraplu :D
Ik snapte het al niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Zojuist voor het eerst de nieuwe spel modus . Horde Bash gedaan . Man wat is dat intens zeg. 10 waves en dan met limited resources je base defenden. Gaaf hoor. En weer een nieuwe skill tree erbij . Pffffff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 16:57

GekkeR

key = key

Dit spel was schijnbaar onder de radar gevlogen wegens de PvP bekendheid (ligt maar een aantal mensen in onze game groep en die spelen vooral Overwatch en PUBG).
1 gaf deze game toch een kans en het aantal mensen die dit spel spelen van onze groep groeit nu snel.
Ik heb het nu specifiek over de PvE game, wij spelen op dit moment namelijk niks anders meer :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Tof spel! Alleen jammer dat de RPG zo sterk is, in de laatste 10 minuten is het een stuk lastiger om te winnen als je niet in het bezit bent van een RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Xa!pt schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:21:
Tof spel! Alleen jammer dat de RPG zo sterk is, in de laatste 10 minuten is het een stuk lastiger om te winnen als je niet in het bezit bent van een RPG.
Ja ze gaan iets doen aan de RPG, is vorige week al generfed en er zijn ideeen om een ammo cap voor rockets in te voeren of iets dergelijks.

Ik heb potjes gewonnen met alleen een groene AR.
Als de enemy rockets begint te schieten weet je waar hij zit maar hij weet niet waar jij zit, maak daar gebruik van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:28

g0tanks

Moderator CSA
Vandaag de BR mode gespeeld en ben er erg over te spreken. De systeemeisen zijn niet zo hoog dus op een oude computer draait het ook prima (op low).

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 12:12
Voor ps4 nu versie 1.22 aan het downloaden. Helaas duurt download nog 3 uur. Gisteren even br modus geprobeerd en opzich goed mee vermaakt. Mis nu nog wel een soort training waarmee je de basis onder de knie kan krijgen. Eerste potjes waren dus gauw over voor mij.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrockOlee
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 30-05 10:45
Hebben jullie ook zoveel last van teamkillers? Drie potjes squad met fill en drie keer gekilled door team member(s). Haalt de Fun er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-05 11:48
BrockOlee schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:39:
Hebben jullie ook zoveel last van teamkillers? Drie potjes squad met fill en drie keer gekilled door team member(s). Haalt de Fun er wel uit.
Hier ook het geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

BrockOlee schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:39:
Bij mij precies hetzelfde.... schijtziek word ik ervan.
Vanavond drie potjes gespeeld en in alle drie werd ik na 5 minuten opeens overhoop geknald door mijn squad om zo mijn loot te jatten.
Je voelt je op een of ander manier ook oprecht genaaid als dat gebeurd :'(

Vaak dit soort scenarios:

[ Voor 14% gewijzigd door Wootism op 16-10-2017 00:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• citomaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-05 17:36
Wootism schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 00:18:
[...]

Bij mij precies hetzelfde.... schijtziek word ik ervan.
Vanavond drie potjes gespeeld en in alle drie werd ik na 5 minuten opeens overhoop geknald door mijn squad om zo mijn loot te jatten.
Je voelt je op een of ander manier ook oprecht genaaid als dat gebeurd :'(

Vaak dit soort scenarios:

[video]
Ik heb inmiddels een aantal keer meegemaakt dat één of meer van mijn squadleden zich uit de voeten maakt, en aan de andere kant van de map landt. Ook erg irritant; ga dan niet als squad spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-05 11:48
Kom zelf niet veel verder dan plek 4 - 5, komt denk ik ook door gebrek aan spelers in mijn vriendelijst die Fortnite spelen.

Wanneer je graag een serieus potje wilt spelen in duo of squad formaat kan je mij altijd toevoegen.

Psn: Bandeleros

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik heb tzelfde probleem. Squad met vreemden werkt voor geen meter. Ik zal je vanavond toevoegen.

Anderen op PS4 mogen mij ook toevoegen: majoh_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Zal ik ook even een schaamteloze oproep doen voor xbox gamers :) Add me gerust als je een gezellig potje BR of StW wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:37

Esumontere

Floep, banaan.

Ik wil ook wel meedoen met een squad, ben wel redelijk onervaren O-)

Gamertag: Esumontere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Wisten jullie al dat je in het instellingen menu kan selecteren met welke regio je gematchmaked wilt worden? en dat deze standaard op North America staat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Esumontere schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:39:
Ik wil ook wel meedoen met een squad, ben wel redelijk onervaren O-)

Gamertag: Esumontere
Weet je zeker dat je Gamertag goed geschreven is? Ik vind een gamertag met 0G en 0 vrienden en een xbox 360 plaatje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Yaz schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:12:
[...]

Weet je zeker dat je Gamertag goed geschreven is? Ik vind een gamertag met 0G en 0 vrienden en een xbox 360 plaatje.....
Interessant... Ik zal vanavond eens kijken. Ik speel wel op PC, wellicht gaat het daar mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Esumontere schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:33:
[...]

Interessant... Ik zal vanavond eens kijken. Ik speel wel op PC, wellicht gaat het daar mis?
Je hebt geen xbox? Cross-play zou mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Yaz schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:48:
[...]

Je hebt geen xbox? Cross-play zou mogelijk moeten zijn.
Ik heb wel een Xbox 360, maar speel fortnite op de pc :p

EDIT: Heb het nog even nagekeken, mijn displayname in Fortnite is echt Esumontere.

[ Voor 15% gewijzigd door Esumontere op 18-10-2017 20:58 ]

Pagina: 1 2 ... 53 Laatste