Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Gisteren met Bandeleros, Gunique en TimmetjePeet met z'n vieren op de PS4 in squad gespeeld.
Moet zeggen dat dat toch wel erg leuk is met z'n alle, serieus en lol te hebben :) Geen gasten die je express team killen meer.
Maar dan merk je ook dat we nog niet echt veel samen gespeeld hebben, andere squads zijn stukken beter op elkaar ingespeeld.

Daarna nog even alleen potjes gedaan, en toch weer keertje kunnen winnen.

[ Voor 5% gewijzigd door majoh op 19-10-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 16:35

Releases

Ja maar!

Communicatie is key wat dat betreft. Goede headset op en goed communiceren met elkaar hoe en wat. Wie gaat flanken etc etc.
Ik speel ook graag in de avond uurtjes of in het weekend wat potjes.
Gamertag ps4: Dotmod
Zie vriendschap verzoeken graag tegemoet.

Squad of duo spelen met random mensen schiet over het algemeen niet op. Of je krijgt een teamkill zodra jij zelf een sniper op pakt. Samen een fort neerzetten wil ook vaak niet echt schorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:41
Was inderdaad een mooi avondje, voor de eerste keer niet slecht. Wel zijn er, uiteraard, genoeg punten om te verbeteren.

Zo kan ik nog erg veel winst behalen door meer te bouwen in battles, denk aan 3 muurtjes en een trap. Geeft meer overzicht en uiteraard bescherming. Daarnaast vergeet ik vaak om een shotgun te pakken voor de close-combats. Hier verlies ik dan ook regelmatig!

@Releases, voeg je vanavond toe, ben altijd in om een goed potje te spelen. Uiteraard gecombineerd met wat humor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yelti
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-07 13:48
Mocht er iemand zin hebben in br op PS4: Nick: gizneck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:51

Jumpiefox

Hoi ?

Gisteren de game maar eens gedownload in een vlaag van boredom en voordat ik het wist had ik er 6uur op zitten! wat een tof spel zeg. PUBG vond ik maar niks, veels te traag, draait lomp en de graphics vond ik ook niet echt interessant. Fortnite is voor mij precies het tegenovergestelde, houd wel van stylized graphics a la overwatch. De games duren ook niet belachelijk lang en er is lekker veel actie!

Nog geen potje gewonnen (solo), paar keer 3de geworden maar moet nog veel leren. vooral het base building aspect gebruik ik veel te weinig. Toffe spel en ik ga dan ook redelijk wat cosmetics kopen wanneer het kan voor het PVP gedeelte om de crew te steunen! Hopelijk komen er nog wel wat verschillende maps bij.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realstiner
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-06 20:16
Op PS4 ook aan het spelen, maar verlies enorm veel gunfights. Kan schieten al dat ik wil, meestal doe ik maar max 10 damage ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Laatst online: 13-09 11:41
realstiner schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:35:
Op PS4 ook aan het spelen, maar verlies enorm veel gunfights. Kan schieten al dat ik wil, meestal doe ik maar max 10 damage ofzo.
Hier ik had in het begin ook last van, het is even aftasten hoe de wapens reageren en binnen welke range ze optimaal presteren.

Daarnaast vind ik persoonlijk die uzi helemaal niks, op de range waar hij wat damage doet kan je beter switchen naar de shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

realstiner schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:35:
Op het hoofd schieten is super effectief! Twee schoten met een MP4 en hij is down. Dichtbij of op 100M afstand maakt daarbij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 08:18
Voor de liefhebbers, morgen komt de Halloween update uit: https://www.epicgames.com...es-update-1-8-patch-notes. Eindelijk ook is wat updates voor Battle Royale ...

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
Sinds een paar dagen speel ik de PvP versie op de PS4. Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben, leuke game!

De mogelijkheid om te bouwen gebruik ik nog maar beperkt; alleen om in een torentje/verhoging te komen of aan het einde van een ronde zodra je met een man of 4 over bent in een kleine cirkel om een stuk defence op te zetten.

Je leert al redelijk snel welke wapens op welke afstand effectief zijn. Hier zit namelijk wel een groot verschil in. De sniper rifle mogen ze nog wel optimaliseren; deze is eigenlijk alleen te gebruiken als de tegenstander zo goed als stil staat/zit en dat komt bij dit spel niet zo heel veel voor.

[ Voor 3% gewijzigd door -En4Cer- op 26-10-2017 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Laatst online: 13-07 17:06
@-En4Cer- Ik denk dat je bedoelt dat ingezoomed je heel langzaam beweegt? Dit kun je in je menu instellen, De snelheid van de bullet is natuurlijk wel even snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
@JMaster Kun je specifiek de sensitivity instellen van de scope van de sniper rifle? Dat had ik niet gezien. Ik dacht alleen de sensitivity overall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
dat is inderdaad de sensitivity overall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases

Releases

Ja maar!

Moet echt zeggen dat ik het een stuk leuker vind met een groepje Tweakers te spelen. Mooi allemaal makkelijk kletsen in de zelfde taal. Serieus over het algemeen qua gameplay maar wel lekker lollen in de party chat.
Dank allen die mij hebben toegevoegd en waar ik reeds al potjes mee gespeeld heb. Vooral @Verwijderd
die heeft mij ook gelijk nog een en ander bijgeleerd en prima maat om mee te spelen. Lekker om mee te lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Laatst online: 19-08 20:11
Ik ben zonet ook maar eens gaan spelen, ik bak er (nog) helemaal niks van :9
Toevoegen mag! Ik speel vooral voor de fun dus ik hoef niet per se altijd te winnen ;)
PC: MonkeyJohn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

MonkeyJohn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:35:
Toevoegen mag! Ik speel vooral voor de fun dus ik hoef niet per se altijd te winnen ;)
Hoe kan je Fortnite in godsnaam spelen zonder te willen winnen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Laatst online: 19-08 20:11
@Wootism zie het als een stukje zelfbescherming ;) ik ben echt nog niet op een niveau dat winnen gaat lukken dus waarom mijzelf frustreren met iets wat toch onbereikbaar is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhankey91
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-09 22:06
MonkeyJohn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:35:
Heb je toegevoegd. Mijn username is Mrhankey91 (PC), wees vrij om me toe te voegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
nog pc spelers die dit spelen zo ja kan ik die toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedgin
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-01-2022
Ik heb het spel vorige week geïnstalleerd. Battle Royale is leuker dan verwacht. Zeker met dat er bijna direct een server klaar staat met 100 man, zodat je niet lang moet wachten op een nieuw potje. Ik heb momenteel er ongeveer 2.5 uur op solo op zitten. Top 25 gaat, top 10 is nog steeds moeilijk en ik begin mijn duels te winnen.

Mijn naam is speklapjes op PC. Voel je vrij om mij toe te voegen. Ik zal wnr ik weer op windows zit hier ook wat namen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wees vrij om mij toe te voegen (PC): eMKa_NL

PS: heb zelf ook al wat mensjes toegevoegd van hier

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Speel tegenwoordig dit spel ook vrij veel op ps4!

Super veel lol wanneer samen in een squad of duo 👍👍

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:59
Net 2 potjes gedaan 4 in een team 2x gekilled door team genoten is dit normaal? Normaal ik altijd met vrienden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 15:22
Vandaag ook maar eens gespeeld (op de PS4). Uurtje gespeeld, ik vind het tof :) Leuke stijl, het battle royal concept is gaaf (al lang geen shooters meer gespeeld) en het bouwen is een leuke toevoeging. Ook leuk om soms iets te bouwen om op plekken te komen die anders niet zomaar bereikbaar zijn.

3 potjes gespeeld, eerste meteen dood omdat controls nog niet op inverted stonden (gewenning..)
2e potje ergens in top 50 en 3e potje 18e :)

Ik snap alleen niet hoe dat hoofdmenu in elkaar steekt en het is mega irritant dat je de linker stick moet indrukken om te rennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacoo__
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:37
Gisteren ook voor het eerst Fortnite gespeeld. Waar ik eerst sceptisch was over het ‘cartoonie’ thema, moet ik zeggen dat ik me echt prima heb vermaakt. Met z’n vieren in een squad echt de grootste lol gehad. Vandaag voor het eerst solo’s gespeeld, maar in 5 potjes nog niet verder dan top 10 weten te komen. Vooral het bouwen in m’n voordeel gebruiken vergt nog de nodige speeluren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnsonn
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 28-09-2023
ik zit nu aan de 50 wins maar begin de game een beetje saai te vinden? telkens het zelfde over en over...
hoe denken jullie hier over?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Dit is echt geniaal :D

Ah, mp4 filmpjes embedden gaat dus niet :(

[Video: https://i.imgur.com/FR4JVLx.mp4]
Amdwarrior schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:58:
Net 2 potjes gedaan 4 in een team 2x gekilled door team genoten is dit normaal? Normaal ik altijd met vrienden spelen.
Ja is normaal helaas :'(

[ Voor 98% gewijzigd door Wootism op 14-11-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pray2win
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

Wootism schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:35:
Dit is echt geniaal :D

Ah, mp4 filmpjes embedden gaat dus niet :(

[video]

[...]

Ja is normaal helaas :'(
Ik moest wel eventjes lachen. Maar how rude lol

Ik heb het bidden opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nu voor potjes? Voeg me toe:
JurThePur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Wat een pracht game is dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu online voor potjes. Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Op de pc? ;-)

• BokitoD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-03-2018
Speel ook veel BR, zou leuk zijn om idd in leuke squad te spelen. PS4 nick = BokitoD

Gr!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Heb het spel net geïnstalleerd en nog niet gespeeld, maar waarom is dat normaal? Wat heeft iemand eraan als ie z'n teammaten kapot schiet?

Cunning linguist.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Bart ® schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:16:
[...]

Heb het spel net geïnstalleerd en nog niet gespeeld, maar waarom is dat normaal? Wat heeft iemand eraan als ie z'n teammaten kapot schiet?
Loot.
Je teammates laten je de eerste minuten lekker wat spullen verzamelen zoals Health, Guns, Armor etc....
Daarna knallen ze je af en jatten ze je spullen.

Daarom lekker spelen met mensen die je kent of hier van Tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Hoort bij het spel hé! Is vervelend, maar is toch mooi. De gedachten dat je teammate zelfs niet te vertrouwens zijn. Is gewoon extra optie van het spel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Laatst online: 11-09 14:47
Tot nu toe maar 1x door een teammate gekilled, dus wat mij betreft valt het nog wel mee. Wat ik vreemder vind is dat er altijd wel 1 teammate is (ik speel veel squads autofill in mijn eentje) die totaal de andere kant opgaat dan de andere teammates, en dan een eenzame dood sterft. Geen idee waarom ze zoiets zouden doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Viccers schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:30:
Tot nu toe maar 1x door een teammate gekilled, dus wat mij betreft valt het nog wel mee. Wat ik vreemder vind is dat er altijd wel 1 teammate is (ik speel veel squads autofill in mijn eentje) die totaal de andere kant opgaat dan de andere teammates, en dan een eenzame dood sterft. Geen idee waarom ze zoiets zouden doen...
Dat gebeurt hier ook regelmatig. Game vaak met een groepje, soms komen we uit met 4, maar soms kunnen er maar 3 van ons, dan doen we vaak fill, zodat er 1 extra persoon bij komt, immers baat het niet dat schaadt het niet, maar regelmatig heb je een droeftoeter die 0 communicatie doet, en onze pointers op de map negeert, ergens in z'n eentje heen vliegt en vrij snel sterft. Ga dan gewoon solo spelen denk ik dan.

Vind het verder wel een leuk vermakelijk spel die al goed aanvoelt. Snap alleen niet zo goed waarom je in-game altijd een heel ander poppetje bent dan je in de partylijst bent, dat is een beetje random. Ook vind ik het bouwen nog wat omslachtig, en pakt hij het soms niet helemaal goed met ladders, waardoor je soms niet eenvoudig kan doorlopen en ladders bouwen tegelijk.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 15:22
Zo net maar even alle lui met een PS4 ID vanuit hier toegevoegd, na 4 keer killed in squads door teammates ben ik het zat, hopelijk meer lol met Tweakers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
Nog PC spelers hier? Zou graag squads willen doen met mensen die echt willen samenwerken ipv randoms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somososan
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 08:50
Ik zoek ook nog iemand voor een potje. Voeg me toe, speel PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14-09 14:14
Ik speel ook op PC. Ben te vinden als xKingsanity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Toffe game inderdaad! Mensen op PS4, voeg me gerust toe. PSN is hieronder te vinden :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Ik heb een paar mensen toegevoegd (pm voor nickname), top spel en heb wel wat solo wins maar duo en squad wil het nog niet lukken.. Speel met mic overigens, zonder is duo waardeloos en squads lastig.

[ Voor 3% gewijzigd door Ron!n op 14-02-2018 08:17 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseverance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 01:05
Oh er is ook een andere modus naast Battle Royale? :D

Speel dit graag met 2 vrienden, we scoren over het algemeen vrij goed. Ik merk toch dat zodra je in de range van 1 - 20 overgebleven spelers komt dat het teams zijn die ergens campen waardoor je wordt afgemaakt.

Wat zijn volgens jullie nou de meest effectieve wapens? Vind het lastig om onderscheid te maken in effectiviteit afgezien van de kleurtjes en het type wapen (shotgun dichtbij gebruiken, sniper ver weg etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 08:41
@Perseverance Naast Battle Royale is er inderdaad een survival modus, waar je m.b.v. het bouwsysteem iets moet verdedigen tegen hordes zombies. Het heeft wat weg van Orcs Must Die, maar dan iets complexer. Overigens wordt er eind volgende week nog een gamemode aangekondigd, maar niemand weet nog wat dat gaat zijn.

Wat wapens betreft lijkt het vooral een kwestie van smaak. Over 't algemeen geldt dat hoe vaker je in x tijd kan schieten, hoe minder damage het doet (tactical shotgun minder damage dan pump-action, maar schiet wel veel sneller).

Ik vind bijvoorbeeld de pump action shotgun verschrikkelijk, omdat zodra je 1x mist (wat ik vaak doe :p), je direct doodgaat omdat het zolang duurt voordat je nog een keer kan schieten.

Met de snipers daarentegen, vind ik de bolt-action veel chiller, want 1x hitten is nog wel te doen en dan gaat 'ie ook gelijk dood. De semi schiet wel vaker, maar nadat je ze 1x hebt geraakt (en ze dus niet dood zijn, want minder schade per kogel) hebben ze het door en is het redelijk makkelijk schuilen voor hen; i.e. weg kans.

Met wat meer uurtjes erin stoppen krijg je vanzelf wel een voorkeur ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MaartehhM op 29-11-2017 22:00 ]

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gutes Spiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 11:46

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

Perseverance schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:25:

Wat zijn volgens jullie nou de meest effectieve wapens? Vind het lastig om onderscheid te maken in effectiviteit afgezien van de kleurtjes en het type wapen (shotgun dichtbij gebruiken, sniper ver weg etc)
verweg 90% van mn kills zijn met een AR (liefst een paarse/goude natuurlijk)
ook van een afstand kan je prima raken, ik gebruik nauwelijks snipers en als ik snipe is het met een bolt action op stilstaande spelers.

mochten er mensen squads willen doen op ps4 voeg me maar toe:
psnid: MxMayne1

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:42

Sevyx

Facta non verba!

50 vs 50 mode. Ik ben benieuwd! :9~

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 22:59
Ja die niet werkt want in het menu al paar keer geselecteerd maar elke keer krijg je normale mode :(

Wel jammer dat maar tijdelijk is want ziet er zo vet uit :P

[ Voor 23% gewijzigd door Amdwarrior op 08-12-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Laatst online: 00:03
Mijn zoontje moet en zal een founderspack kopen waar save the world in zit. Is er nog een reden om dat niet te doen? Vriendjes waar hij Fortnite mee speelt hebben deze uitbreiding ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
Save the World is een heel ander spel dan FR:BR; het is een PvE spel. Als je zoon alleen Battle Royal speelt dan zal hij niks doen met de Save the World content...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Stond vandaag voor het eerst in een wachtrij om in te loggen. Moest 13 minuten wachten :-( Om vervolgens te worden gekilled door een duo in solo mode. Direct report van gemaakt.
Valt me op dat dit topic zo klein is terwijl ik het idee heb dat het heel veel gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
@Gumball Misschien interpreteer ik het verhaal verkeerd; Jij hadje squad in solo mode staan, en toen je uiteindelijk aan het spel begon, werd je gedood door een duo?
Ik begrijp niet wat je daar verkeerd aan vind, als je het niet eerlijk vind, moet je ook als een duo aan het werk gaan en je squad niet als solo instellen.
Als je je squad als solo instelt, betekend dit nog niet dat je ook wordt ingedeeld bij squads die solo spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
JMaster schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:55:
@Gumball Misschien interpreteer ik het verhaal verkeerd; Jij hadje squad in solo mode staan, en toen je uiteindelijk aan het spel begon, werd je gedood door een duo?
Ik begrijp niet wat je daar verkeerd aan vind, als je het niet eerlijk vind, moet je ook als een duo aan het werk gaan en je squad niet als solo instellen.
Als je je squad als solo instelt, betekend dit nog niet dat je ook wordt ingedeeld bij squads die solo spelen.
Ik snap werkelijk niet hoe je mijn post zo verkeerd kan interpreteren?

Ik speelde in de solo mode. Dus, ik tegen 100 anderen.
Daar kwam ik 2 spelers tegen die aan het samenwerken waren. Toen was Gumball dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
Ik dacht altijd dat je alleen je squad kon instellen als solo, duo, team...
En dat deze instellingen er hoogstens voor zorgden dat er werd geprobeerd je in een server te drukken welke dezelfde instellingen hadden als je eigen squad.

Als dit niet lukte, dan werd je bij een andere server geplaatst, dus ook bij squads in duo of team instellingen. Als deze mensen nu als duo hadden ingesteld en in een game komen met enkele solo spelers, is het toch normaal dat ze samenwerken? Jij rapporteert hen, is dat niet een beetje kort door de bocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Laatst online: 08-09 21:27
Nee, je moet het zo zien dat mensen samenspelen in een modus die daarvoor niet bedoelt is. Dit om een oneerlijk voordeel hierbij te krijgen. Vandaar dat het als cheaten wordt gezien en je ervoor geband kan worden (Teaming wordt het genoemd).

Het is wel zo dat dit weekend de Friends functies niet goed werkten waardoor mensen niet samen konden spelen in Duos en Squads, ik begreep dat meer mensen teamers binnen Solos tegenkwamen.
(Sorry voor al het Engels)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
@Gumball: Dan mijn welgemeende excuses voor ons nutteloos gesprek voor jou. Ik heb weer watgeleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
JMaster schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:00:
@Gumball: Dan mijn welgemeende excuses voor ons nutteloos gesprek voor jou. Ik heb weer watgeleerd ;)
:(:) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 07:56
Mijn zoontje speelt ook Battle Royal en wil nu zijn character kunnen customizen. Moet ik dan het hele spel aanschaffen zodat ie via Safe the world credits kan verzamelen? Of is in Battle Royal customizen alleen mogelijk als je credits koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
als je alleen battle royal speelt zie ik niet direct het grote nut om grondstoffen enz te verzamelen. Nu zag ik op Twitch wel mensen die veelal doen. Nu rijst dus de vraag. wat doe ik verkeerd?? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases

Releases

Ja maar!

jaydenjarno schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:05:
als je alleen battle royal speelt zie ik niet direct het grote nut om grondstoffen enz te verzamelen. Nu zag ik op Twitch wel mensen die veelal doen. Nu rijst dus de vraag. wat doe ik verkeerd?? :-)
Dit is juist uiterst belangrijk, hiermee kan jij jezelf verdedigen met een fort als je aangevallen word, of als je even wilt herladen en wilt looten etc.
Het bouwen hoort echt bij de tactiek met spelen van Battle Royale, maar ik zie alsnog heel veel mensen die dat niet doen en gewoon blind alles rushen.

En nu met de 50 vs 50 Battle Royale is het nog leuker, met ze allen tegelijk bouwen, gigantische forten maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Releases op 15-12-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
jaydenjarno schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:05:
Om op lastige plekken te komen, in huizen of op hoge plekken waar soms chests liggen.
En natuurlijk om jezelf te verdedigen en om een fort te bouwen als je bij de laaste 10 zit en met snipers op elkaar schiet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 08:40
Vaag probleem. Windows kan iets niet accessen als ik probeer op te starten. Game draaide eertder wel goed :(

Meer mensen last van? Al mijn andere games werken gewoon. Installen op andere SSD lost niets op. Verifyen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvDoubleU
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-05-2023
Speel t spel nu ff op de one x. Vermaak me kostelijk 😊. Zou graag samen een keer duo of squad doen met medetweakers. Helaas geen vrienden met een xbox 🙈. Zie me tweakers acc naam zelfde voor xbox. Tot games 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Gister m'n eerste game gewonnen doordat ik een hele game achter een rots heb gezeten en daarna 2 kills te maken. Wou het even melden :)

Fijn als je met een squad mee doet en ze je meteen neer knallen heel de tijd...

[ Voor 23% gewijzigd door Nieuwevolger op 17-12-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
MAGDATTT schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 00:20:
Vaag probleem. Windows kan iets niet accessen als ik probeer op te starten. Game draaide eertder wel goed :(

Meer mensen last van? Al mijn andere games werken gewoon. Installen op andere SSD lost niets op. Verifyen ook niet.
wat is je exacte foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

MAGDATTT schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 00:20:

en als je dit als administrator uitvoert krijg je deze foutmelding ook ? het klinkt namelijk alsof je te weinig rechten hebt.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-12-2021
Niet veel mensen in dit Topic.
Vind deze game een stuk vermakelijker dan PUBG...

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Vraag:
Iemand uit onze squad speelt op de ps4 maar beweerd dat iedereen standaard in de match gemengd pc/xbox/ps4 is. Volgens mij is het alleen zo dat console spelers worden ingedeeld met pc spelers en juist niet andersom omdat dat nadelig zou werken voor de console spelers. toch?

Ik heb een battle pass gekocht. Blijf je je unlocks houden nadat het seizoen voorbij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
Console spelers worden gewoon standaard ingedeeld met andere console spelers. Enige uitzondering is als een PS4 speler in een groep samenspeelt met een PC speler; dan zal de PS4 speler op een PC server terechtkomen.
Voor zover ik weet is deze cross-console/pc functionaliteit niet beschikbaar voor de Xbox.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
@Vegetto Wanneer kom je weer eens terug naar PS4?

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
Fruitschaal schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:14:
@Vegetto Wanneer kom je weer eens terug naar PS4?
we kunnen toch samen spelen in fortnite, alleen je ps4 account ff koppelen aan je epic games account net als @Crashhill @Fruitschaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Ik ben Epic 8). Fruitschaal was allemaal te moeilijk Enzo. De noob

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Jip... Erg lastig.. En ik weet nog steeds niet of het Fruitschaaltje of Fruitschaalte ( Ja, zonder j.. Ja, dit is een typfout ) is... Maar lijkt nog steeds niet echt te werken :joy: ... Welke site kon je je stats checken?
@Crashhill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
ja dus je wilt gewoon niet met me spelen, :(

ik heb een friendsrequest verstuurd naar Fruitschaalte en die accepteerd hij @Fruitschaal kan je eens kijken op de pc?

[ Voor 58% gewijzigd door Vegetto op 20-12-2017 16:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Maar dat klopt dus niet helemaal @Vegetto ... Mijn huidige account wat ik gebruik is Fruitschaaltje.. Daar staan ook onlangs gewonnen potjes op.. Dus op een of andere manier issie toch goed gelinkt.. Net even gecheckt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
Fruitschaal schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:24:
Maar dat klopt dus niet helemaal @Vegetto ... Mijn huidige account wat ik gebruik is Fruitschaaltje.. Daar staan ook onlangs gewonnen potjes op.. Dus op een of andere manier issie toch goed gelinkt.. Net even gecheckt.
oke probeer ik nu ook die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
Done! @Fruitschaal accepteer even op de pc app fruitschaaltje is idd de juiste

[ Voor 19% gewijzigd door Vegetto op 20-12-2017 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:12:
Jip... Erg lastig.. En ik weet nog steeds niet of het Fruitschaaltje of Fruitschaalte ( Ja, zonder j.. Ja, dit is een typfout ) is... Maar lijkt nog steeds niet echt te werken :joy: ... Welke site kon je je stats checken?
@Crashhill
fortnitetracker.com en anders regelen we het Volgende week Donderdag wel he! Topper

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Oh ja, lijkt me top.. Donderdag wordt een feestje.. Wel nog even het PVE gedeelte kopen met 50% korting ( @ZogStotenV )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:47
Crosspost uit het PS4 topic omdat ik daar sinds woensdag geen reactie heb gehad:
Mijn zoon van 11 wil Fortnite met zijn klasgenoten spelen. Ik heb in de ouderomgeving zijn leeftijdsgrens op niveau 6 staan, wat wil zeggen dat hij games t/m 12 jaar oud mag spelen. Fortnite blijft echter melden bij opstarten dat hij te jong is waardoor de login failed. Ook het tijdelijk verzetten van de leeftijdsgrens naar 16 heeft niet geholpen.

Iemand suggesties wat er mis gaat en hoe ik dit aan kan passen?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
coelho schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:49:
Crosspost uit het PS4 topic omdat ik daar sinds woensdag geen reactie heb gehad:
Mijn zoon van 11 wil Fortnite met zijn klasgenoten spelen. Ik heb in de ouderomgeving zijn leeftijdsgrens op niveau 6 staan, wat wil zeggen dat hij games t/m 12 jaar oud mag spelen. Fortnite blijft echter melden bij opstarten dat hij te jong is waardoor de login failed. Ook het tijdelijk verzetten van de leeftijdsgrens naar 16 heeft niet geholpen.

Iemand suggesties wat er mis gaat en hoe ik dit aan kan passen?
Gewoon de ouderomgeving er af halen. Aangenomen dat hij ergens zit te gamen waar jullie bij zijn/zicht hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Explosive games waren episch met 4 rocket launchers op een rij @Griffx .. Ben benieuwd naar de silence mode. Denk niet dat dit heel spannend wordt. Althans anders dan Rocketmania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Ik speel Fortnite nu sinds een week of 2 en wat een verslavend leuk spelletje is dit zeg!
Momenteel speel ik enkel de Battle Royale modus (gratis... wel battle pass gekocht though).

Is het waard om de PvE te kopen? Ik hoorde een aantal vrienden zeggen dat deze op den duur ook gratis speelbaar zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 00:32
Datum dat de PVE gratis word is nog niet bekend volgens mij, ik haal overigens een hoop lol uit zowel de PVP als de PVE, en als voordeel kan je je geld "terugverdienen" met V-bucks in de PVE.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:27
Hiroj schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 07:55:
Ik speel Fortnite nu sinds een week of 2 en wat een verslavend leuk spelletje is dit zeg!
Momenteel speel ik enkel de Battle Royale modus (gratis... wel battle pass gekocht though).

Is het waard om de PvE te kopen? Ik hoorde een aantal vrienden zeggen dat deze op den duur ook gratis speelbaar zal zijn...
Zou dit jaar gratis moeten worden. Wat je nu kunt kopen is een soort founders starter pack. Wat mij betreft een erg leuk spel, en nu met korting niet al te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Klojet schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 08:13:
Datum dat de PVE gratis word is nog niet bekend volgens mij, ik haal overigens een hoop lol uit zowel de PVP als de PVE, en als voordeel kan je je geld "terugverdienen" met V-bucks in de PVE.
Krijg je dan zoveel meer V-bucks in PvE dan in PVP?

Is het ook niet zo dat PvE je eigenlijk ook met vrienden moet spelen of kan je dit ook prima in je eentje doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Zodra je met vrienden speeld wordt elk spel denk ik leuker. Fortnite is ook zo een game.
Solo BR is leuk, maar met squads ga je krom liggen van het lachen.

Met 50% korting kost de PvE maar 2 tientjes, even ter vergelijking, net zo duur als een kek pakje bij de Season Shop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
Hiroj schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 08:42:
[...]

Krijg je dan zoveel meer V-bucks in PvE dan in PVP?

Is het ook niet zo dat PvE je eigenlijk ook met vrienden moet spelen of kan je dit ook prima in je eentje doen?
Middagje quests halen kan je zo 400/500 bucks opleveren, die 300 bucks die je haalt in een heel tier seizoen op PVP weegt daar dan weer niet tegenop.

Ik geniet zowel met vrienden als alleen van de PVE, helaas heb je soms wat idioten ertussen zitten die de missie in de laatste 5 minuten weten te verpesten, maar dat is met elk spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
400/500 bucks per middag? Dat is veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
Op t begin is het prima te doen, als je je alleen focust op de quests, alleen op een gegeven moment zijn die ook op, of nog niet haalbaar, dan moet je het van de dagelijkse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Klojet schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:47:
Op t begin is het prima te doen, als je je alleen focust op de quests, alleen op een gegeven moment zijn die ook op, of nog niet haalbaar, dan moet je het van de dagelijkse hebben.
Dat zijn wel heel erg veel V-bucks die je verzamelt! Het lijkt mij dat je deze dan ook bij PVP kan inzetten?
Zo haal je wel gemakkelijk een (gratis) battle pass ieder tier seizoen voor PVP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
Ik heb denk ik zo een 2000 bucks verzameld in PVE, Zo actief speel ik het niet, zit nu level 11 dacht ik. Naarmate je verder komt gaat het wel wat langzamer, maar het is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:49
Via de discord die in de OP staat kom ik uit op een vrij dode discord server.
Speel dit momenteel veel alleen en het spel wordt denk ik beter met wat meer mensen, is er een discord groep die wel beetje actief is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Denk dat deze game wel behoorlijk leeft. Weet niet wat je speelt. Maar misschien handig om je GamerTag, PSN of Epic account te melden, zo dat mensen je misschien kunnen toevoegen. Ik zelf zit 9/10 x al in een Squad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:09:
Denk dat deze game wel behoorlijk leeft. Weet niet wat je speelt. Maar misschien handig om je GamerTag, PSN of Epic account te melden, zo dat mensen je misschien kunnen toevoegen. Ik zelf zit 9/10 x al in een Squad.
Ik heb gehoord dat dat een best goede squad is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Best wel @Deluge @Fruitschaal @Griffx @Vegetto @Rondo-H76 en nog wat meer, maar toch iets minder.

[ Voor 6% gewijzigd door Crashhill op 03-01-2018 15:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ben trouwens benieuwd wanneer Epic met een nieuw map gaat komen. Hoelang heeft het bij PUBG geduurd? Epic is over het algemeen vrij snel met veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:49
epic account: kneusteun :)
Pagina: 1 2 ... 53 Laatste