Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 00:32
Hier speel ik onder de naam klojet, voornamelijk op de PS4, ook op PC, maar aangezien ik nieuw ben met pc gaming moet ik nog hard wennen aan de controls.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03 09:49
Nieuwe Fortnite PC speler, speel ook liever duo of squad. Epic account: 1cantpvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Fruitschaal schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:12:
Ben trouwens benieuwd wanneer Epic met een nieuw map gaat komen. Hoelang heeft het bij PUBG geduurd? Epic is over het algemeen vrij snel met veranderingen.
Ik denk dat dit nog wel even op zich laat wachten. Wel komt er halverwege januari een nieuwe stad op de bestaande map erbij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Hiroj schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 07:38:
[...]

Ik denk dat dit nog wel even op zich laat wachten. Wel komt er halverwege januari een nieuwe stad op de bestaande map erbij!
Oh really? Waar dan?

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Als je de V3 release bekijkt, zie je dat er een nieuwe stad erbij moet komen om het spel dynamischer te maken.

Via een interview op YouTube (waarvan ik de link nu niet makkelijk kan terug vinden) heeft de head of development van Epic Games bevestigd dat de stad medio januari zou komen.

Zo denken ze er ook over na om meer PvE elementen (skins, wapens) ook voor PvP beschikbaar te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Fruitschaal schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:40:
[...]

Ik heb gehoord dat dat een best goede squad is!
Epic squad zelfs 8)
Een nieuwe map zal niet snel komen, ze voegen wel steeds nieuwe POI's toe aan de map.
Met inderdaad in januari een nieuwe map waar nu een reeks bergen liggen.

[ Voor 28% gewijzigd door Griffx op 04-01-2018 10:32 ]

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik wil nu al naar dat nieuwe stadje toe! Wanneer gaan we?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Fruitschaal schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:32:
[...]

Ik wil nu al naar dat nieuwe stadje toe! Wanneer gaan we?
5 minuten na de release?

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Deal. Misschien dat ik vanavond nog even kom kijken of de stad er al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:46
knightofn1 schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:54:
[...]

en als je dit als administrator uitvoert krijg je deze foutmelding ook ? het klinkt namelijk alsof je te weinig rechten hebt.
Ik kreeg de melding dat ik geen rechten had op device, map etc etc. Ik heb destijds de game gedelete. Echter, gisteren kreeg ik exact dezelfde melding met de dag ervoor aangeschafte (en die dag ook gespeelde) PUBG.

Dit werd veroorzaakt door mijn AV Bullguard die in advanced instellingen ergens een optie heeft die deletion van applicaties tegenhoud. ALs daar vinkje weghaalt doet alles het weer.

Misschien helpt dit anderen ook.

:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Cosy campfire komt eraan.. Lekker bijkomen bij een vuurtje..

Is dit overigens tijdelijk? Of verdwijnt die na een tijdje als je hem hebt gebouwd?

[ Voor 43% gewijzigd door Fruitschaal op 10-01-2018 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Zijn de servers al weer up?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Alleen PC was down? Patch van PS4 is weer online toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:06

Sevyx

Facta non verba!

Fruitschaal schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:34:
Alleen PC was down? Patch van PS4 is weer online toch?
uurtje geleden ng gespeeld.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
Ik heb na de patch weer last van het vaststaan van mijn character in Save The World op de PS4, tijdje geleden ook al, en nu is het eens in de zoveel potten weer terug. Je joint je missie, en je komt erin, alles doet het om je heen, alleen zelf kan je niet bewegen/ geluid valt weg en de controller reageert nergens meer op, tussendoor hoor je afentoe wat geluiden van het mainscreen van het PS4 menu.Meer mensen hier last hiervan, en eventuele tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Vandaag zou de nieuwe stad beschikbaar moeten zijn!
Iemand die hem al bezocht heeft? Ik wacht in ieder geval nog even... veel mensen zullen er heen gaan om het te bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
De update komt morgen!

Edit, hier gelezen: https://www.reddit.com/r/...update_releases_thursday/

[ Voor 69% gewijzigd door Ron!n op 17-01-2018 08:46 ]

What's in the case?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Mooi, vanavond kan ik toch niet veel spelen :)

@Rudios Wanneer zien we jou in de Parté.
Gisteren invite niet gezien?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:03

Rudios

Lost in space?

Crashhill schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:48:
Mooi, vanavond kan ik toch niet veel spelen :)

@Rudios Wanneer zien we jou in de Parté.
Gisteren invite niet gezien?! :P
Ik was afk, ik zag het te laat :'(

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Laatst online: 10-09 12:55
Vanavond even op de Xbox checken. Ik ben heel benieuwd hoe de nieuwe map het spel gaat veranderen. De map lijkt veel groter dan de huidige map dus zeker als je niet in de drukke gebieden land kan het best zijn dat je een hele poos rond loopt zonder maar iemand tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
De map is even groot (zie deze transitie) maar er zijn wel meer steden. Ik denk dat er daardoor vooral meer spelers met goede wapens en shields zullen zijn in het midden van het spel, in plaats van pas tijdens de endgame wanneer er supply drops zijn geweest en mensen dicht bij elkaar zitten.

Het zal denk ik wat rustiger worden op plekken als Pleasant Park, Greasy Grove en Retail Row. Update komt vanmiddag om 13:00u, meestal is er een uur downtime op zijn minst maar met een update van deze grote misschien wel langer.

What's in the case?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmetje
Ron!n schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:31:
De map is even groot (zie deze transitie) maar er zijn wel meer steden. Ik denk dat er daardoor vooral meer spelers met goede wapens en shields zullen zijn in het midden van het spel, in plaats van pas tijdens de endgame wanneer er supply drops zijn geweest en mensen dicht bij elkaar zitten.

Het zal denk ik wat rustiger worden op plekken als Pleasant Park, Greasy Grove en Retail Row. Update komt vanmiddag om 13:00u, meestal is er een uur downtime op zijn minst maar met een update van deze grote misschien wel langer.
Ah inderdaad. Ik tuimde erin omdat ze het raster hadden vergroot van eerst A t/m G en nu van A t/m J.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Tof spel, ben er alleen veel slechter in dan PUBG :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
shoombak schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:02:
Tof spel, ben er alleen veel slechter in dan PUBG :(
Blijven oefenen. Als je wat handigheid krijgt met bouwen, gaat het allemaal wat makkelijker. Probeer ergens op de rand van de map te landen, dan heb je de tijd om een beetje te looten omdat het meestal minder druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseverance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 01:05
Met de nieuwe map lijkt het wel of ik 3x zo snel dood ga :P Krijg de indruk dat het in de vorige versie meer "open" was, nu is er veel meer bebouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Ja klopt ook, er is meer bij gebouwd. Ik ga altijd ergens uit waar de bus eindigt, want de meesten springen er vrij vroeg al uit. Moisty Mire is een beetje m'n favoriet met redelijk wat kisten daar die er liggen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Ja veel meer bebouwing maar vooral ook veel meer loot. De game is wat dat betreft voor mijn gevoel helemaal veranderd. Sommige dingen vind ik prettig en sommige niet maar kan er niet helemaal mijn vinger op leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 00:28
Samen met een vriendengroep van 7 man een Discord server om Battle Royal op PC te spelen. Iedereen (17+) met een goede mic is welkom! :)

https://discord.gg/WF5PUFK

[ Voor 8% gewijzigd door SleepyPanda op 22-01-2018 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:17
Ben van de week ook begonnen en het is stiekem veel leuker dan ik had verwacht. Mijn beste score is 7e in solo en 4e in duo, maar aan het eind verlies ik het keihard aangezien de rest zo freakin snel kan bouwen en ik nog de juiste commando's aan het zoeken ben :) Denk dat ik de bouwknoppen, maar ergens anders ga plaatsen.
SleepyPanda schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:09:
Samen met een vriendengroep van 7 man een Discord server om Battle Royal op PC te spelen. Iedereen (17+) met een goede mic is welkom! :)

Lol de jongste in je vriendengroep is 17 neem ik aan? >:)

[ Voor 35% gewijzigd door Beakzz op 24-01-2018 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 00:28
Beakzz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:38:
Ben van de week ook begonnen en het is stiekem veel leuker dan ik had verwacht. Mijn beste score is 7e in solo en 4e in duo, maar aan het eind verlies ik het keihard aangezien de rest zo freakin snel kan bouwen en ik nog de juiste commando's aan het zoeken ben :) Denk dat ik de bouwknoppen, maar ergens anders ga plaatsen.

[...]

Lol de jongste in je vriendengroep is 17 neem ik aan? >:)
Haha nee, allemaal 20+ maar wilden voorkomen dat er te jonge mensen in de groep komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o_obi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-01-2020
Ben overgestapt van PS4 naar PC en zoek mensen om mee te spelen. Ben tier 70, level 73, 90 wins. Heb dus ervaring met bouwen/schieten, maar moet even wennen aan PC. Altijd PC games gespeeld dus zal wel lukken :)
Epic account is ob1saurus, stuur maar een berichtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je zien met wie je het laatste hebt gespeeld????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yelti
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-07 13:48
Iemand die ook problemen heeft met spelen?
Geraak sinds gisteren er niet meer in met de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
SleepyPanda schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:09:

Ben de discord gejoined. Ik zal van de week proberen aan te sluiten tijdens een game. Ben overigens pas net begonnen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yelti
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-07 13:48
Yelti schreef op zondag 28 januari 2018 @ 16:24:
Iemand die ook problemen heeft met spelen?
Geraak sinds gisteren er niet meer in met de ps4.
Werkt terug :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Beakzz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:38:
Je hoeft natuurlijk niet altijd veel te bouwen om te winnen. Je kunt ook anders spelen, iets meer op de achtergrond en dan toeslaan. Maar iets snel kunnen neerzetten is natuurlijk altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:49
Fruitschaal schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:53:
[...]

Je hoeft natuurlijk niet altijd veel te bouwen om te winnen. Je kunt ook anders spelen, iets meer op de achtergrond en dan toeslaan. Maar iets snel kunnen neerzetten is natuurlijk altijd handig.
Ik heb inderdaad wel gemerkt dat ik als ik er laat uit spring, op m'n gemak (goede) loot verzamel, en ik mezelf een beetje op de luwte hou, ik toch vaak in de top 10 eindig....

...om dan vervolgens kansloos te zijn voor de eindoverwinning :+

Daarover gesproken. Ondanks mijn leeftijd (37) kon ik met shooters nog altijd best goed meekomen. Met Black Ops 3 Master Prestige geworden en bijna elke potje wel bovenaan of in ieder geval in de top. Met dit spel heb ik soms wat meer problemen met richten. Komt dat misschien omdat het 3rd person is en ik daar aan moet wennen?

En punt 2: Ik speel op de PS4. Ik zie op Twitch, maar ook ingame mensen enorm snel switchen van guns naar axe, of van guns naar bouwen en andersom. En dan ook binnen no-time een gebouw of verdediging opzetten waar je u tegen zegt. Met horizontale delen, muren, trappen, etc. Dat snel switchen lukt me opzich wel nu, maar in de "heat of a fight" raak ik nog wel eens in paniek, om vervolgens in de middle of nowhere een muur neer te zetten en alsnog afgemaakt te worden.

Moet ik gewoon meer spelen? Want door werk / social life maar ook andere games kan ik mezelf er niet volledig in storten, alhoewel ik het wel echt een toffe game vind.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Denman schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:20:
[...]

En punt 2: Ik speel op de PS4. Ik zie op Twitch, maar ook ingame mensen enorm snel switchen van guns naar axe, of van guns naar bouwen en andersom. En dan ook binnen no-time een gebouw of verdediging opzetten waar je u tegen zegt. Met horizontale delen, muren, trappen, etc. Dat snel switchen lukt me opzich wel nu, maar in de "heat of a fight" raak ik nog wel eens in paniek, om vervolgens in de middle of nowhere een muur neer te zetten en alsnog afgemaakt te worden.
Dit is precies wat ik me ook altijd afvraag. Na veel spelen lukt het me om 'uit reflex' snel te bouwen als ik wordt beschoten maar heel snel een grote toren bouwen krijg ik nooit zo mooi voor elkaar als al die Twitch gasten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
Denman schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:20:
[...]

Ik heb inderdaad wel gemerkt dat ik als ik er laat uit spring, op m'n gemak (goede) loot verzamel, en ik mezelf een beetje op de luwte hou, ik toch vaak in de top 10 eindig....

...om dan vervolgens kansloos te zijn voor de eindoverwinning :+

Daarover gesproken. Ondanks mijn leeftijd (37) kon ik met shooters nog altijd best goed meekomen. Met Black Ops 3 Master Prestige geworden en bijna elke potje wel bovenaan of in ieder geval in de top. Met dit spel heb ik soms wat meer problemen met richten. Komt dat misschien omdat het 3rd person is en ik daar aan moet wennen?

Moet ik gewoon meer spelen? Want door werk / social life maar ook andere games kan ik mezelf er niet volledig in storten, alhoewel ik het wel echt een toffe game vind.
Ik snap wel wat jullie bedoelen, herken het enorm.
Wat bij hielp was vooral:

1. Heel veel solo potjes spelen.
2. Na de eerste fase van de eeste gear zoeken en eventuele eerste confrontatie, steen en hout aanvullen tot +150 en vervolgens gewoon een standaard fort bouwen. Dus eerst een rechthoek van muren, die vervolgens vullen met 2 trappen omhoog naar de korte kanten. Vervolgens weer een verdieping op het rechthoek, 1 trap aan 1 kant en daar op springen, dan weer de andere trap er tegenaan. Dit proces herhalen tot ie hoog genoeg is.

Ik heb gemerkt, dat puur door dit steeds te oefenen, ik het bouwen veel meer eigen gemaakt heb en het ook sneller toepas in vecht situaties. Maar het loont okk soms om gewoon vanuit zo'n fort te spelen als je veejte in het midden van de cirkel zit (nog beginfase).
Wat ik me nog wel afvraag... Ik zie vaak gasten die al een fort hebben gebouwd en precies in het midden van de klein geworden cirkel eindigen, alsof ze weten waar deze komt. Is dit bijv vaak op een berg of willekeurig en een kwestie van gokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Dat is wel een goeie ja. Eigenlijk moet ik een paar potjes "opofferen" om het snel bouwen te oefenen en eigen te maken. Wat ik veel mensen zie doen is inderdaad jouw manier, alleen dan geen rechthoek maar een vierkant. Zou theoretisch gezien makkelijker moeten zijn omdat je alleen een rondje hoeft te draaien, maar ik krijg het alsnog niet zo snel voor elkaar.
En dan is de moeilijkheid, na de 4 (of in jouw geval 6) muren, om snel te switchen naar een trap, vervolgens horizontaal deel en daarna weer een muur. Die gasten doen dat echt in een oogwenk.
Monda schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 07:55:

Wat ik me nog wel afvraag... Ik zie vaak gasten die al een fort hebben gebouwd en precies in het midden van de klein geworden cirkel eindigen, alsof ze weten waar deze komt. Is dit bijv vaak op een berg of willekeurig en een kwestie van gokken?
Volgens mij is dat echt willekeurig toch? Althans, de gast die ik nog wel eens volg op Twitch heeft wel bepaalde voorkeurslocaties, zoals Tilted Towers, maar moet regelmatig flinke stukken rennen om in de eind cirkel terecht te komen. Misschien is het wel een tactiek, maar ik heb tot nu toe weinig lijn gezien in de eindpunten van de cirkels. Maar ja, ik ben dan ook een noob :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Snel bouwen heeft natuurlijk ook te maken met oefenen. Die twitch-streamers zijn natuurlijk de hele dag bezig met Fortnite, dus die oefenen wel wat. Ze kunnen natuurlijk ook een toetsenbord gebruiken, dan koppel je gewoon een key aan een muur, trap of dak.

Verder is de locatie van cirkel gewoon random. Iets bouwen als de eerste cirkel er nog niet is en dan in de cirkel terecht komen is dom geluk. Naarmate de cirkel kleiner wordt, is de kans natuurlijk groter dat je in de laatste cirkel terecht kom B) ..

Over het schieten gesproken. Fortnite heeft nog altijd last van weapon blooming. Dus beetje random bullets als het ware. Ik probeer ( zeker met AR ) altijd een beetje te bursten. Dus eigenlijk per kogel te schieten en niet automatisch. Heb de indruk dat ik er meer mee raak..

Ik ken trouwens zo'n streamer ( twitch.tv/richard19111989 ) en is echt rete-slecht.. Als ie in een squad zit gaat ie full solo. Hij heeft wel altijd geluk. Als zijn stream aanstaat, krijgt ie altijd SCARS.. Anders jat hij ze wel van squad-members. Zijn bouw-skills zijn overigens wel ok. Maar het neefje van Zogstoten is beter..

[ Voor 17% gewijzigd door Fruitschaal op 02-02-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:10

Releases

Ja maar!

Denman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:13:
Dat is wel een goeie ja. Eigenlijk moet ik een paar potjes "opofferen" om het snel bouwen te oefenen en eigen te maken. Wat ik veel mensen zie doen is inderdaad jouw manier, alleen dan geen rechthoek maar een vierkant. Zou theoretisch gezien makkelijker moeten zijn omdat je alleen een rondje hoeft te draaien, maar ik krijg het alsnog niet zo snel voor elkaar.
En dan is de moeilijkheid, na de 4 (of in jouw geval 6) muren, om snel te switchen naar een trap, vervolgens horizontaal deel en daarna weer een muur. Die gasten doen dat echt in een oogwenk.

[...]
Zal allicht helpen je sensitivity omhoog te gooien.
Hoe sneller jij een rondje kan maken hoe sneller er 4 muren om je heen staan. Uiteraard wel vlot op R2 rammen om te plaatsen.

Moet zeggen met de huidige bugs qua bouwen op de PS4 is het vaak wel even een bende. Daar schijnt gauw een patch op te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
@Fruitschaal thanks dat je me naam even een shoutout geeft.
Voor vragen en tips kan je altijd terecht op mijn twitch kanaal. twitch.tv/richard19111989
(Vergeet de follow niet)

Theorie kennen we allemaal van onze @fortnitesquad ! @Deluge @Fruitschaal @Griffx @Vegetto
Alleen aan skill ontbreekt het soms. En mocht er een plekje vrij zijn in de squad, kun je altijd een berichtje in de stream sturen.

---------------------
Boven is natuurljik mijn Twitch Marketing praatje, over het algemeen heb ik 1 viewer (Mezelf) en hoor je heel veel gegil en gelach :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Gisteren een potje met squad gewonnen \o/ Zonder ook maar 1 iemand te vermoorden :') Maar wel m'n laatste 2 teammates meerdere malen gerevived. Dus teamwork.

Daarna ging het mega lekker, 2 gasten vermoord. Kwam ik bij een gebouw wat er aan de buitenkant heel slecht gerenderd uit zag. Nauwelijks textures, alsof ze nog niet geladen waren. Toen ik een deur doorging kon ik door alle muren heen kijken :D Ff in rondgelopen, sprong er ineens een volledige squad voor m'n neus.

PS4 dit trouwens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:01:
@Fruitschaal thanks dat je me naam even een shoutout geeft.
Voor vragen en tips kan je altijd terecht op mijn twitch kanaal. twitch.tv/richard19111989
(Vergeet de follow niet)

Theorie kennen we allemaal van onze @fortnitesquad ! @Deluge @Fruitschaal @Griffx @Vegetto
Alleen aan skill ontbreekt het soms. En mocht er een plekje vrij zijn in de squad, kun je altijd een berichtje in de stream sturen.

---------------------
Boven is natuurljik mijn Twitch Marketing praatje, over het algemeen heb ik 1 viewer (Mezelf) en hoor je heel veel gegil en gelach :+
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/54122585

Ik heb mijn bericht aangepast ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Trots

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ja maar, ik vind je wel goed hoor! Ik ben je grootste fan.. Ik moet alleen nog je follow-knop vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Ik word hier heel erg trots van! Vanavond weer een squadje he jongens!
En natuurlijk weer een sniper potje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Sniper rondje in tilted towers.. Alleen maar no-scope-360's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:48:
Sniper rondje in tilted towers.. Alleen maar no-scope-360's
Dat is dagelijkse kost. Gisteren 1 kerel knockte ons allemaal puur omdat ie gewoon tegen ons aan ging rijden en dan de trekker overhaalde van de sniper, hilarisch, en wij waren verbaasd over deze epic skill O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:53:
[...]

Dat is dagelijkse kost. Gisteren 1 kerel knockte ons allemaal puur omdat ie gewoon tegen ons aan ging rijden en dan de trekker overhaalde van de sniper, hilarisch, en wij waren verbaasd over deze epic skill O-)
Klinkt als een aardige tactiek. Let's give it a shot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Denman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:13:

[...]

Volgens mij is dat echt willekeurig toch? Althans, de gast die ik nog wel eens volg op Twitch heeft wel bepaalde voorkeurslocaties, zoals Tilted Towers, maar moet regelmatig flinke stukken rennen om in de eind cirkel terecht te komen. Misschien is het wel een tactiek, maar ik heb tot nu toe weinig lijn gezien in de eindpunten van de cirkels. Maar ja, ik ben dan ook een noob :P
Ja ik maak een rechthoek omdat je dan aan 2 kanten omhoog kan, dus meer overzicht.
Welke knoppen configuratie heb jij? Ik switch bijv tussen wapens en ook bouw vormen met L1 en R1. Dat gaat dan toch gewoon snel zat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Monda schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:19:
[...]

Ja ik maak een rechthoek omdat je dan aan 2 kanten omhoog kan, dus meer overzicht.
Welke knoppen configuratie heb jij? Ik switch bijv tussen wapens en ook bouw vormen met L1 en R1. Dat gaat dan toch gewoon snel zat?
Zo ben je wel meer materials kwijt.. Opzich niet erg als het je laatste fort is ( of heel veel materials hebt).. Maar als je niet bij de laatste cirkel zo gaat bouwen, verlies je wel flink wat materials..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Fruitschaal schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:23:
[...]

Zo ben je wel meer materials kwijt.. Opzich niet erg als het je laatste fort is ( of heel veel materials hebt).. Maar als je niet bij de laatste cirkel zo gaat bouwen, verlies je wel flink wat materials..
Ik loop daar zelf niet tegen aan eerlijk gezegd. Begin met bouwen als ik rond de 180+ hout en steen zit. Na wat mensen killen zit je al gauw op de 300/400. Heb nog nooit gehad dat ik in de laatste fase geen materials had.
Maar het is ook niet dat ik in iedere cirkel ga bouwen. Meestal maar max 2x per potje en afhankelijk van mijn positie in de cirkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Hallo ik heb gisteren fortnite geinstalleerd en zou wel eens met wat mensen willen spelen om het spel een beetje te leren kennen. Dus als mensen zich geroepen voelen. Mijn naam is volgens mij tukkEEEr op epic games.

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:20
@tukkEEEr Welk platform speel je? Join ook de Discord in de TS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monda
Lekker hoor die nieuwe Crossbow... :9~
Wist niet goed wat ik moest verwachten, maar eerste shot was gelijk instant kill. :)
YouTube: Fortnite first longshot CROSSBOW kill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

met early access wat pve content gespeeld en nooit echt in de battle royale gedoken. Hoe werkt dat precies met die season battle passes? die rewards die je nu tot rank 65 kan krijgen.. reset dat na dat het seizoen voor bij is ?

zeg maar het is zonde denk ik als ik nu nog die pass koop voor die 10 dagen of niet ?

en met Seizoen 3, begint dat dan gelijk er achter aan ? en reset iedereens level dan weer zodat je opnieuw die cosmetics moet unlocken zeg maar

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
wouterg00 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:53:
@tukkEEEr Welk platform speel je? Join ook de Discord in de TS
PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ricmaniac schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:20:
met early access wat pve content gespeeld en nooit echt in de battle royale gedoken. Hoe werkt dat precies met die season battle passes? die rewards die je nu tot rank 65 kan krijgen.. reset dat na dat het seizoen voor bij is ?

zeg maar het is zonde denk ik als ik nu nog die pass koop voor die 10 dagen of niet ?

en met Seizoen 3, begint dat dan gelijk er achter aan ? en reset iedereens level dan weer zodat je opnieuw die cosmetics moet unlocken zeg maar
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Heb geen pve content gespeeld, alleen Battle Royal. Maar stond gister op het punt een Season Battle Pass te kopen tot dezelfde vragen bij mij naar boven kwamen.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 21:48
Google leert me: De Battle Pass werkt enkel gedurende het huidige seizoen, daarna moet je een nieuwe kopen. De items die je hebt vrijgespeeld zal je wel altijd behouden.
Momenteel is de Battle Pas aan halve prijs geloof ik.
Die Battle Pass is op zich al redelijk goedkoop in vergelijking met de losse items. Ze vragen daar 10-20 euro voor een simpele outfitje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Anton.net schreef op zondag 11 februari 2018 @ 21:35:
Google leert me: De Battle Pass werkt enkel gedurende het huidige seizoen, daarna moet je een nieuwe kopen. De items die je hebt vrijgespeeld zal je wel altijd behouden.
Momenteel is de Battle Pas aan halve prijs geloof ik.
Die Battle Pass is op zich al redelijk goedkoop in vergelijking met de losse items. Ze vragen daar 10-20 euro voor een simpele outfitje..
oke, ook begreep ik dat dit het enige seizoen nog is wat je met die vcoins koopt.. in vervolg gaan de battle passes gewoon 10€ kosten

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ricmaniac schreef op zondag 11 februari 2018 @ 22:55:
[...]

oke, ook begreep ik dat dit het enige seizoen nog is wat je met die vcoins koopt.. in vervolg gaan de battle passes gewoon 10€ kosten
Als je de voorbije weken veel Fortnite hebt gespeeld, en dus een hoge ''tier'' bereikt hebt, is het nog steeds de moeite om nu die Battle Pass te kopen. Ik ga ervan uit dat je dan onmiddellijk alle items krijgt uit de tiers die je al bereikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-09 15:09

jesperber

(y)

Altijd in om een potje te spelen!
PSN: jesperber !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Gratis valentijn cadeau voor PS Plus leden. Een skin voor Fortnite! Te downloaden in de store!
https://i.redd.it/unnlnaw3f0g01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
Vraag me toch af waar die staat, ik kan hem zo snel niet vinden.

Edit: Laat maar, hij staat tussen PS Plus, zat overal al te zoeken in de shop.

[ Voor 42% gewijzigd door Klojet op 14-02-2018 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunnus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-07 21:51

Dunnus

PSN: Dunnus

Anton.net schreef op zondag 11 februari 2018 @ 23:07:
[...]

Als je de voorbije weken veel Fortnite hebt gespeeld, en dus een hoge ''tier'' bereikt hebt, is het nog steeds de moeite om nu die Battle Pass te kopen. Ik ga ervan uit dat je dan onmiddellijk alle items krijgt uit de tiers die je al bereikt hebt.
Ik kan dit bevestigen. Gisteren alsnog de battle pass gekocht en daarmee gelijk alle rewards t/m de tier waar ik aan bezig was gehad.

Klinkt misschien onlogisch met nog maar 6 dagen te gaan maar voor die 950 V-Bucks kreeg ik veel meer items dan 1 los item uit de shop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Klojet schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:50:
Vraag me toch af waar die staat, ik kan hem zo snel niet vinden.

Edit: Laat maar, hij staat tussen PS Plus, zat overal al te zoeken in de shop.
Zie 't niet staan hoor... Tenminste niet via m'n mobiel - store - ps plus...

Edit: Heb m gevonden via store - Fortnite - addons.

[ Voor 7% gewijzigd door Monda op 14-02-2018 20:05 ]

• Denman
Gisteren toch ook alsnog maar een Battle Pass gekocht.
Rijkelijk laat in het seizoen en eigenlijk heb ik nog helemaal nog niet veel tiers en dus rewards, maar voor een tientje toch eea vrijgespeeld. Bovendien heb ik ondertussen al zoveel lol en uren gameplay met deze game, dat dat tientje eigenlijk peanuts is.

Ik ben nog absoluut niet goed, maar merk wel dat ik met (veel) spelen beter ben geworden. Bouwen gaat iets sneller en switchen tussen bouwen, slopen en wapen ook.
Alleen gisteravond redelijk dramatisch, er lukte niet veel. Vanavond weer een poging ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:06

Sevyx

Facta non verba!

Patch notes van de nieuwe update staan online, voor de liefhebbers:

https://www.epicgames.com...S/news/v2-5-0-patch-notes

Staan weer wat mooie dingen tussen.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dunnus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-07 21:51

Dunnus

PSN: Dunnus

Voor degene die 't nog niet hadden meegekregen:

EPIC heeft bevestigd dat de seizoen 3 Battle Pass (toch) met V-Bucks gekocht moet worden, ondanks eerdere beweringen dat deze met "echt" geld afgerekend moesten worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Dunnus schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:07:
Voor degene die 't nog niet hadden meegekregen:

EPIC heeft bevestigd dat de seizoen 3 Battle Pass (toch) met V-Bucks gekocht moet worden, ondanks eerdere beweringen dat deze met "echt" geld afgerekend moesten worden.
Mooi, heb nog wat V-Bucks bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-09 18:06
Ik ben nieuw in deze game. Speel hem op de xbox.
Zit wel met een boel vragen hahaha snap er nog niet veel van.

In mn backpack zit maar heel weinig ruimte, had net 2 guns , medkit, bandages en een drankje en zat al vol. Klopt dit?

En als ik iets uit mn inventory/backpack gooi, kan ik dan die andere items opschuiven? Of maakt dat niet uit?

Ohja en kan ik in plaats van die glider sturen, ook sneller naar de grond. Heb het idee dat als ik aan dat ding hang iedereen veel sneller beneden is

[ Voor 17% gewijzigd door Korkss op 17-02-2018 15:10 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Korkss schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:03:
Ik ben nieuw in deze game. Speel hem op de xbox.
Zit wel met een boel vragen hahaha snap er nog niet veel van.

In mn backpack zit maar heel weinig ruimte, had net 2 guns , medkit, bandages en een drankje en zat al vol. Klopt dit?

En als ik iets uit mn inventory/backpack gooi, kan ik dan die andere items opschuiven? Of maakt dat niet uit?
Klopt, je hebt steeds ruimte voor 5 verschillende items. Wanneer je een 6de item wil oppakken, zal je automatische het item dat je dan vast hebt droppen.
Je kan items van plaats verwisselen ja. Op ps4 doe je dat door Dpad UP, en vervolgens de 2 items te selecteren. Op Xbox zal het wel gelijkaardig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Toch maar begonnen met het leren van de double pump shotgun strategie... Wou het eigenlijk niet doen, maar "if you can't beat them, join them".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
dan moet je er nog maar snel plezier van hebben ;)
https://www.reddit.com/r/...p_shotgun_reload_changes/

What's in the case?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Helemaal prima! Heb gemerkt dat die 'nieuwe' SMG ook best wel goed is, dus ik zal dan daar even mee gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

Ben hier gisteren ook maar mee begonnen, alleen nog maar battle royal gespeeld. Erg vermakelijke game lekker dynamisch ( van hide mode, naar agrressive alles kan en werkt. )

Altijd in voor een party om samen te spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week begonnen met mijn zoontje die 7 is.
Voor hem enorm leuk om samn te spelen en beide een microphone te gebruiken. We spelen voornamelijk duo.

Ik heb er 10 USD tgen aangegooid voor die season pass zodat we beide XP boost krijgen.
Voor seizoen 3 koop ik voor de kleine ook een pas.

Het is een leuk tactisch spel, met name de base build elementen zijn heel goed uitgewerkt.
relatief korte games, en een tof concept waar je verschillende tieren wapens kan vinden, zodat het uiteindelijk gewoon fair voor iedereen is. Je moet gewoon goed zoeken en looten.

Heel tof, dit blijven we nog wel een paar maanden spelen. het is niet zo frustrerend als met andere spelen mede door de cartoony setting.

Wel wat cheaters al meegemaakt maar ik speel dan ook in china/ azie, dus ik zit in de meltpot van cheaters.
Dikwijls 1 shot killed of ineens direct gevonden terwijl ik goed kan verstoppen. Maargoed niet super frustrerend.

Heb er al een uurtje of 6/7 inzitten en het was de 10 dollar absolute waard.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2018 05:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 05:41:
Van de week begonnen met mijn zoontje die 7 is.
Voor hem enorm leuk om samn te spelen en beide een microphone te gebruiken. We spelen voornamelijk duo.

Ik heb er 10 USD tgen aangegooid voor die season pass zodat we beide XP boost krijgen.
Voor seizoen 3 koop ik voor de kleine ook een pas.

Het is een leuk tactisch spel, met name de base build elementen zijn heel goed uitgewerkt.
relatief korte games, en een tof concept waar je verschillende tieren wapens kan vinden, zodat het uiteindelijk gewoon fair voor iedereen is. Je moet gewoon goed zoeken en looten.

Heel tof, dit blijven we nog wel een paar maanden spelen. het is niet zo frustrerend als met andere spelen mede door de cartoony setting.

Wel wat cheaters al meegemaakt maar ik speel dan ook in china/ azie, dus ik zit in de meltpot van cheaters.
Dikwijls 1 shot killed of ineens direct gevonden terwijl ik goed kan verstoppen. Maargoed niet super frustrerend.

Heb er al een uurtje of 6/7 inzitten en het was de 10 dollar absolute waard.
Volledig mee eens. Heel tof spel dit en de relatief korte potjes houden de vaart er lekker in. En als je dood gaat, return to lobby, leren van je fouten (als het een fout was) en weer door met het volgende potje :)

Gelukkig word ik ook sneller in het bouwen. Gisteravond viel ik in een ambush, maar wist heel rap een torentje te bouwen om mezelf te verdedigen. 2 Man uitgeschakeld waarna de volgende 2 toch iets te veel waren :+ maar het gaf wel een kick. Net als andermans toren sneaky binnensluipen door er een trap naast te bouwen en ze dan van bovenaf te shotgunnen >:)

Ik heb vorige week ook een battle season pass gekocht. Speel het spel pas relatief kort wat fanatieker, dus blijf steken op level 40, dus helaas niet de Floss Dance :P. Maar de extra rewards zijn grappig en leuk om voor te spelen. Nieuwe pass ga ik ook wel halen denk ik.

En wat betreft het cheaten, gebeurt dit ook op de PS4? Want hoewel het in 95% van de gevallen gewoon een eerlijk gevecht lijkt, gebeurt het ook wel eens dat ik iemand in de rug aanval vanaf 100 meter ofzo. Niet alle schoten zijn raak, tegenstander draait om en killed me binnen 3 seconden met 2-3 schoten die allemaal raak zijn, terwijl ik full health en shields ben. Dat vind ik wel opvallend.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Als er nog mensen PvE (Save the World) op de Xbox spelen, voeg me maar toe: Martinspire
Vind op zich Battle Royale ook wel geinig, maar niet om de hele avond te doen. PvE trouwens ook niet, maar die wordt wel 10x makkelijker als je met een party speelt dus vandaar :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Verwijderd 1 shot kills zijn wel mogelijk met bepaalde wapens (pump shotgun, sniper, RPG....)

Verstoppen in de game is inderdaad best moeilijk. In een bush zie je meestal nog de bovenkant van je hoofd... :P

Verwijderd

Thanks! maar 1 shot kills werken ook met full health en blauwe shield bar? ik heb toch echt wel een paar keer gehad dat een enemy zonder moeite 2 man neer haalt met one shots, springt van het dak en boem dood.

Of zit je ergens in een huisje, weten ze precies aan welke kant je zit en killen ze van die kant.
Maakt niet uit verder het is gewoon statistisch gezien dat chinezen enorm vaak cheaten in games. En dit is nou net een gratis game met een pogressie systeem :P

Iedergeval pret word er niet door gedrukt, zelfs al halen we de top 10 is het nog enorm leuk.

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
garrow schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:21:
Ben hier gisteren ook maar mee begonnen, alleen nog maar battle royal gespeeld. Erg vermakelijke game lekker dynamisch ( van hide mode, naar agrressive alles kan en werkt. )

Altijd in voor een party om samen te spelen!
Same ... gisteren begonnen, was net lekker op dreef, eerste inkrimping (noem je dat zo?) van die storm eye meegemaakt, loop ik een huis in -> dood, wegens "signed out early". WTF. Ik liep lekker rondjes te rennen en te proberen niet kapotgeschoten te worden!

Vanmorgen nog een paar partijtjes gespeeld en dat was wel redelijk spannend. Alleen zo'n ontnuchtering als je 15 minuten bezig bent met overleven en er ineens 4 man om je heen rennen en je binnen 2 tellen afschieten. Zit ik daar netjes rond te kijken in de hoop met m'n crossbow iemand te kunnen snipen :P

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• Denman
DigitalExcorcist schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:10:
[...]

Same ... gisteren begonnen, was net lekker op dreef, eerste inkrimping (noem je dat zo?) van die storm eye meegemaakt, loop ik een huis in -> dood, wegens "signed out early". WTF. Ik liep lekker rondjes te rennen en te proberen niet kapotgeschoten te worden!

Vanmorgen nog een paar partijtjes gespeeld en dat was wel redelijk spannend. Alleen zo'n ontnuchtering als je 15 minuten bezig bent met overleven en er ineens 4 man om je heen rennen en je binnen 2 tellen afschieten. Zit ik daar netjes rond te kijken in de hoop met m'n crossbow iemand te kunnen snipen :P
Klopt, soms ben je 10 minuten loot aan het verzamelen zonder dat je ook maar iemand ziet. Loop je daar vervolgens met je epic wapens een beetje rond en word je geoneshot of geambushed door een groepje en kun je zonder ook maar een schot gelost te hebben weer terug naar de lobby :+
Part of the game zullen we maar zeggen :P

Als ik wat meer actie wil dan ga ik meteen naar Tilted Towers. Actie gegarandeerd, en de ene keer pak ik zo 5 kills, de andere keer heb ik pech met loot en ben ik zelf de pineut.

Crossbow vind ik een enorm ruk wapen trouwens. Heb het wel geprobeerd, maar zelfs met een legendary doe ik maar bar weinig damage en het aimen gaat op de een of andere manier ook niet lekker. Dan gaat een sniper rifle toch beter.

Join het GoT Pulse-Team!

• DigitalExorcist
Denman schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:23:
[...]

Klopt, soms ben je 10 minuten loot aan het verzamelen zonder dat je ook maar iemand ziet. Loop je daar vervolgens met je epic wapens een beetje rond en word je geoneshot of geambushed door een groepje en kun je zonder ook maar een schot gelost te hebben weer terug naar de lobby :+
Part of the game zullen we maar zeggen :P

Als ik wat meer actie wil dan ga ik meteen naar Tilted Towers. Actie gegarandeerd, en de ene keer pak ik zo 5 kills, de andere keer heb ik pech met loot en ben ik zelf de pineut.

Crossbow vind ik een enorm ruk wapen trouwens. Heb het wel geprobeerd, maar zelfs met een legendary doe ik maar bar weinig damage en het aimen gaat op de een of andere manier ook niet lekker. Dan gaat een sniper rifle toch beter.
Yep.. ben benieuwd naar die 3.0.0 update van vandaag trouwens. Heb pas 3 (of 4) rondjes gespeeld en nu kijk ik al uit naar die automatische materiaalswitch (hout op? Dan gaat ie direct over op steen of staal).

Maar die "Signed out Early" melding, enige verklaring voor? Ik sign helemaal niet bewust uit namelijk..

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• Denman
DigitalExcorcist schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:51:
[...]

Yep.. ben benieuwd naar die 3.0.0 update van vandaag trouwens. Heb pas 3 (of 4) rondjes gespeeld en nu kijk ik al uit naar die automatische materiaalswitch (hout op? Dan gaat ie direct over op steen of staal).

Maar die "Signed out Early" melding, enige verklaring voor? Ik sign helemaal niet bewust uit namelijk..
Liep je niet gewoon in een val? Hij geeft die melding namelijk niet als teken dat je uitgelogd bent, maar is meer een grappige manier van de game om te vertellen dat je dood bent :P
Volgens mij krijg je die melding als je dood gaat door een val van hoogte of door een val van iemand die al uit de game is.

Join het GoT Pulse-Team!

• DigitalExorcist
Denman schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:33:
[...]

Liep je niet gewoon in een val? Hij geeft die melding namelijk niet als teken dat je uitgelogd bent, maar is meer een grappige manier van de game om te vertellen dat je dood bent :P
Volgens mij krijg je die melding als je dood gaat door een val van hoogte of door een val van iemand die al uit de game is.
Oh dat zou idd best wel eens kunnen ja! Ik liep gewoon een huisje in.. :o best kans dat er een val lag ..

[ Voor 3% gewijzigd door DigitalExorcist op 22-02-2018 12:44 ]

• Anton.net
Denman schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:33:
[...]

"Signed out early" is denk ik alleen wanneer bv je verbinding verbreekt. Als je dood gaat door een val van hoogte staat er "didn't stick the landing"
Wanneer je in een val stapt, is het iets in de trant van "got trapped"

[ Voor 5% gewijzigd door Anton.net op 22-02-2018 13:10 ]

• Denman
Anton.net schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:01:
[...]

"Signed out early" is denk ik alleen wanneer bv je verbinding verbreekt. Als je dood gaat door een val van hoogte staat er "didn't stick the landing"
Wanneer je in een val stapt, is het iets in de trant van "got trapped"
Ik heb het toch echt een keer zelf gehad terwijl ik mijn connectie niet verloor :P
En ik zie het regelmatig in een game, kan toch niet dat bij zo veel mensen de connectie verbroken wordt?

Zie ook deze thread op Reddit. Verloor ook geen connectie en ging dood door een val geplaatst op een plafond.
Blijkbaar gebeurt het ook als je jezelf killed op de een of andere manier.

Is het overigens niet de melding "checked out early?"

Join het GoT Pulse-Team!

• Anton.net
@Denman ja ik denk het ook.

Season 3 is nu online. Toevallig mijn 2de potje al gewonnen, waardoor ik nu een rode paraplu heb gekregen.
De game zelf heeft ook een grote update gekregen.
Ik speel op ps4 pro, mijn ondervindingen: fps staat nu gelockt op 60, draw distance is veel beter, schaduwen zijn veel beter, textures zijn beter (het gras bijvoorbeeld)
De kleuren zijn ook heel anders nu, veel feller, meer cartoony. Ikzelf ben er niet echt fan van, maar bij zonsondergang bijvoorbeeld ziet de game er wel beter uit.

Ook zijn er een antal handige features toegevoegd. Zo schakel je vanzelf over naar een ander soort materiaal als je huidige materiaalsoort op is. (Dat kon zeer frustrerend zijn wanneer je bouwt en loopt tegelijk. Je viel dan naar beneden als je vergat van materiaal te wisselen...)
Ook kan je nu blijven bouwen door de knop ingedrukt te houden. Bouwen gaat nu echt veeel sneller. Probeer maar eens een 1x1 gebouw rond je te bouwen...

Die nieuwe handgun heb ik nog niet geprobeerd, maar lijkt me niet zo interessant. Het ding doet 75 damage, maar schiet ontzettend traag, niet handig voor close combat... Een headshot zou wel instakill zijn.
De kruisboog zit er ook nog in, maar zonder de Valentijn skin. Ik had eigenlijk verwacht dat ze de kruisboog er gewoon weer zouden uithalen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anton.net op 22-02-2018 17:04 ]

• DigitalExorcist
Denman schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:20:
[...]

Ik heb het toch echt een keer zelf gehad terwijl ik mijn connectie niet verloor :P
En ik zie het regelmatig in een game, kan toch niet dat bij zo veel mensen de connectie verbroken wordt?

Zie ook deze thread op Reddit. Verloor ook geen connectie en ging dood door een val geplaatst op een plafond.
Blijkbaar gebeurt het ook als je jezelf killed op de een of andere manier.

Is het overigens niet de melding "checked out early?"
Connectie bleef intact, kon wel gewoon teammates spectaten en zo. Mja. Straks maar weer eens proberen...

EDIT: Gisteren 2e geworden van 100... 0 kills, 1 assist. Voelt een beetje nutteloos maar uit het zicht blijven is ook wel lastig en belonend 😜

[ Voor 9% gewijzigd door DigitalExorcist op 23-02-2018 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
@DigitalExcorcist Ik speel het vaak met een vaste groep (we zijn niet goed, maar al wel een aantal keren 1e geworden). We spelen het zeer random, de ene keer storten we ons in de actie in tilted, en de andere keer beginnen we bij lonely lodge.
Beide manieren vereisen een andere aanpak, maar ben je in de endgame meer nodig dan alleen sneaky spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
even een vraag voor diegene die de pve save the world hebben. Ik heb begrepen dat als je de pve versie speelt je best makkelijk v-bucks kan verdienen. Ik wil voor de pvp battle royale zo'n battlepass kopen die 10euro is, maar die save the world is nu 20euro. Is het dan niet slimmer om voor 20euro die pve versie te halen en dan sparen voor v-bucks? of zijn die v-bucks moeilijker te verkrijgen in pve dan ik denk? Hopelijk heeft er iemand ervaring mee.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

daltona schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:02:
even een vraag voor diegene die de pve save the world hebben. Ik heb begrepen dat als je de pve versie speelt je best makkelijk v-bucks kan verdienen. Ik wil voor de pvp battle royale zo'n battlepass kopen die 10euro is, maar die save the world is nu 20euro. Is het dan niet slimmer om voor 20euro die pve versie te halen en dan sparen voor v-bucks? of zijn die v-bucks moeilijker te verkrijgen in pve dan ik denk? Hopelijk heeft er iemand ervaring mee.
ik heb om die reden de PVE versie gekocht, je krijgt dus inderdaad voor een aantal missies 100 v-bucks als beloning. na een poosje spelen had ik de battlepass opgespaard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
DigitalExcorcist schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:45:
[...]

Connectie bleef intact, kon wel gewoon teammates spectaten en zo. Mja. Straks maar weer eens proberen...

EDIT: Gisteren 2e geworden van 100... 0 kills, 1 assist. Voelt een beetje nutteloos maar uit het zicht blijven is ook wel lastig en belonend 😜
Ik heb gister m'n eerste squad game gewonnen (met fill). Was heerlijk potje met een goed team, had zelf 6 kills te pakken, dat was wel lekker. Daarna nog invite gekregen van 1 van die gasten (volgens mij hoorden er minimaal 2 bij elkaar).
Laat ik over de voorgaande 4 potjes maar niet beginnen, waar ik steeds na 1-2 minuten weer terug kon naar de lobby door verkeerd gekozen landingsplekken & faalacties :')

Ik kom absoluut niet in de buurt van die Twitch goden, maar dat hoeft ook niet. Ik heb gewoon veel lol met deze game en daar gaat het om :)

Verder moet ik zeggen dat dit echt een top patch is! Leuk dat je nu ook weekly challenges hebt (zowel voor Battle Pass als zonder) en 60fps locked speelt echt heerlijk! Het zal grafisch ongetwijfeld iets minder zijn, maar dat merk ik niet echt.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
fransbuter schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:17:
[...]

ik heb om die reden de PVE versie gekocht, je krijgt dus inderdaad voor een aantal missies 100 v-bucks als beloning. na een poosje spelen had ik de battlepass opgespaard 8)
Bedankt voor je reactie. Zijn die 950 benodigde bucks redelijk snel te sparen of is het echt een hoop werk?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
JMaster schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:33:
@DigitalExcorcist Ik speel het vaak met een vaste groep (we zijn niet goed, maar al wel een aantal keren 1e geworden). We spelen het zeer random, de ene keer storten we ons in de actie in tilted, en de andere keer beginnen we bij lonely lodge.
Beide manieren vereisen een andere aanpak, maar ben je in de endgame meer nodig dan alleen sneaky spelen.
Ja, ik had de mazzel dat mijn sprakeloze teamgenoot (had geen voice ivm blèrende Franse koters... zó irritant..) en ik een vijand tegenkwamen in een pakhuis waar we gelijk al landden. M'n teamgenoot schoot 'm neer, ik finishte hem (de enige assist :) ) en hij dropte een legendary camo van een struikje, en een sniper rifle.

Was wel geestig, eerst verschanst in een winkeltje
Dan zit je met z'n tweëen bij Loot Island te wachten.. m'n teamgenoot besloot de kistjes in het water te looten en ik vanuit m'n portable bosje rugdekking te geven. Mja als er dan 3 man tegelijk aan komen in de verte en je mist je schot (bij een centimeter of wat) is het rennen geblazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

daltona schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:31:
[...]

Bedankt voor je reactie. Zijn die 950 benodigde bucks redelijk snel te sparen of is het echt een hoop werk?
omdat de pve modus best vermakelijk is zag ik het niet zo zeer als een hoop werk en had ik het naar mijn idee redelijk snel opgespaard.
Pagina: 1 ... 3 ... 53 Laatste