Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:13

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Anton.net schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:01:
@Denman ja ik denk het ook.

Season 3 is nu online. Toevallig mijn 2de potje al gewonnen, waardoor ik nu een rode paraplu heb gekregen.
De game zelf heeft ook een grote update gekregen.
Ik speel op ps4 pro, mijn ondervindingen: fps staat nu gelockt op 60, draw distance is veel beter, schaduwen zijn veel beter, textures zijn beter (het gras bijvoorbeeld)
De kleuren zijn ook heel anders nu, veel feller, meer cartoony. Ikzelf ben er niet echt fan van, maar bij zonsondergang bijvoorbeeld ziet de game er wel beter uit.

Ook zijn er een antal handige features toegevoegd. Zo schakel je vanzelf over naar een ander soort materiaal als je huidige materiaalsoort op is. (Dat kon zeer frustrerend zijn wanneer je bouwt en loopt tegelijk. Je viel dan naar beneden als je vergat van materiaal te wisselen...)
Ook kan je nu blijven bouwen door de knop ingedrukt te houden. Bouwen gaat nu echt veeel sneller. Probeer maar eens een 1x1 gebouw rond je te bouwen...

Die nieuwe handgun heb ik nog niet geprobeerd, maar lijkt me niet zo interessant. Het ding doet 75 damage, maar schiet ontzettend traag, niet handig voor close combat... Een headshot zou wel instakill zijn.
De kruisboog zit er ook nog in, maar zonder de Valentijn skin. Ik had eigenlijk verwacht dat ze de kruisboog er gewoon weer zouden uithalen.
De verhoogde FPS en de andere manier van rendering, je lijkt verder te kunnen zien, maar zet er inderdaad wat cleaner en cartoonier uit. Maar speelt stuk soepeler. Echt fijn dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
majoh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:00:
[...]
De verhoogde FPS en de andere manier van rendering, je lijkt verder te kunnen zien, maar zet er inderdaad wat cleaner en cartoonier uit. Maar speelt stuk soepeler. Echt fijn dit :)
Ik vind de cartoony look juist leuk. Een welkome afwisseling met games als H1Z1, DayZ en PUBG. Het is allemaal wat luchtiger, en juist de cartoony look i.c.m. de heerlijke geluiden van de guns is wat mij betreft een prima combinatie :)

En laten we eerlijk zijn; het bouwen van enorme muren en stellages binnen enkele seconden, zou in een realistische setting als PUBG natuurlijk niet echt passen ;)
En laat nou juist dat 1 van de belangrijkste en leukste elementen in deze game zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Denman op 23-02-2018 11:08 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

iemand van julie ook last van de verminderde drop rates van sniper guns?
Ben nog maar 1 week aan het spelen, maar viel me gisteren op dat ik het gevoel heb na de patch bijna geen sniper guns meer te kunnen vinden.

Heb toch een potje of 30 gespeeld en maar 1 drop gehad, wel kunnen looten van andere spelers, dus misschien is het gweoon pech.
Blijft een erg verslavend spel met zeer wisselende resultaten beste tot nu toe is 2de in single mode, maar ook diverse keren bij landing of vlak erna al dood.

Duo of squad met PUG geeft ook erg wisselende resultaten, zoek daarom ook nog mensen welke casual duo of squad willen spelen op PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

garrow schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:02:
Ben nog maar 1 week aan het spelen, maar viel me gisteren op dat ik het gevoel heb na de patch bijna geen sniper guns meer te kunnen vinden.

Heb toch een potje of 30 gespeeld en maar 1 drop gehad, wel kunnen looten van andere spelers, dus misschien is het gweoon pech.
Blijft een erg verslavend spel met zeer wisselende resultaten beste tot nu toe is 2de in single mode, maar ook diverse keren bij landing of vlak erna al dood.

Duo of squad met PUG geeft ook erg wisselende resultaten, zoek daarom ook nog mensen welke casual duo of squad willen spelen op PS4.
ik kreeg juist het idee dat het meer was, ik gok dus gewoon pech ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
ik wil graag eens duo's of squads spelen op PC. ben matig tot redelijk goed in de game, heb je interesse voeg me toe P33R198

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als ik nu inzoom met een scope op een gebouw ver weg dan ziet het er echt niet uit? Speel alles op Epic settings maar de graphics lijken een stuk minder te zijn geworden. Wel wat feller allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
garrow schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:02:

Ik denk pech, want ik heb gisteren toch aardig wat sniper rifles gevonden. Maar misschien zijn de uitersten gewoon wat groter geworden, want ik heb gisteren ook een potje gehad waarbij ik na de landing bijna alleen maar ammo vond en geen guns. Uiteindelijk wel een pistol gevonden, (net op tijd, want kon er nog iemand mee killen >:) ) maar dat had ik nog niet eerder meegemaakt.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog niet zo lang Fortnite, maar ik ben benieuwd naar jullie stats. Op dit moment heb ik een 4.17% winrate in solo. Ik heb dus 2 van de 48 gespeelde potjes gewonnen. Ik vind het best moeilijk om te winnen tegen goede spelers, vooral de spelers die goed kunnen bouwen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2018 21:50 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-09 15:12
Ik ben op het moment op de PC aan het spelen, als je squad of duo wilt spelen voeg me maar toe: Steineken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:44:
Ik speel nog niet zo lang Fortnite, maar ik ben benieuwd naar jullie stats. Op dit moment heb ik een 4.17% winrate in solo. Ik heb dus 2 van de 48 gespeelde potjes gewonnen. Ik vind het best moeilijk om te winnen tegen goede spelers, vooral de spelers die goed kunnen bouwen.

Op zich zegt het nog niet veel als je zo weinig hebt gespeeld, maar wel netjes dat je al 2 wins hebt! Dat duurde bij mij veel langer. Mijn stats

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:54:
[...]

Op zich zegt het nog niet veel als je zo weinig hebt gespeeld, maar wel netjes dat je al 2 wins hebt! Dat duurde bij mij veel langer. Mijn stats
Ja misschien wel, maar jij hebt nu wel een 7.95% winrate! Wat is jouw speelstijl? Ben jij iemand die voor de kills gaat of wacht je af? Persoonlijk land ik altijd ver weg, maar ga ik daarna wel voor de kills. Ik heb het gevoel dat wanneer ik langzamer speel, dat ik verder kom en meer kans heb om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
In solo speel ik redelijk rustig, ik land wel altijd in een stad of farm, niet te afgelegen of op de rand van de map, probeer wat kills te maken.

Richting het einde speel ik wat rustiger en tactisch, dus aan de rand van de cirkel blijven, niet direct aanvallen, proberen 1 op 1 met shotgun te vermijden want dat is een 50% kans om dood te gaan voor mij, snipekills maken.

Duo's vind ik denk ik het leukst, daar zit de meeste teamplay in en is communicatie belangrijk. Squad is denk ik het lastigst als je niet alle 4 op 1 lijn zit. Wel leuk met lekker veel chaos soms.

Belangrijkste tip, als er op je geschoten wordt en je weet niet waarvandaan het komt, altijd direct bouwen en de situatie evalueren.

What's in the case?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:36:
In solo speel ik redelijk rustig, ik land wel altijd in een stad of farm, niet te afgelegen of op de rand van de map, probeer wat kills te maken.

Richting het einde speel ik wat rustiger en tactisch, dus aan de rand van de cirkel blijven, niet direct aanvallen, proberen 1 op 1 met shotgun te vermijden want dat is een 50% kans om dood te gaan voor mij, snipekills maken.

Duo's vind ik denk ik het leukst, daar zit de meeste teamplay in en is communicatie belangrijk. Squad is denk ik het lastigst als je niet alle 4 op 1 lijn zit. Wel leuk met lekker veel chaos soms.

Belangrijkste tip, als er op je geschoten wordt en je weet niet waarvandaan het komt, altijd direct bouwen en de situatie evalueren.
Net weer een potje gewonnen, in principe heb ik precies gespeeld hoe jij hier beschreef. Ik heb het gevoel dat wanneer het einde nadert, tactisch spelen en afwachten gewoon veel beter is dan rushen.

En ik bouw ook om me heen wanneer ik beschoten wordt, zulk soort dingen heb ik opgepakt door wat streams te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinwernars
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-09 22:59
Hey ik ga het hier maar eens proberen, ik wil de game pve game ook graag kopen zie nu dat deze in de aanbieding is en wil graag de €75,- pack kopen.

hierbij krijg je 2 keys voor de standard edition die allebei €20,- waard zijn met de korting die nu bezig is.

nu wil ik deze dan aanbieden voor €15,- p.s. heb je nog eens €5,- korting mooi meegenomen toch en met de pve edition kun je v-bucks farmen ^^ voor coole skins :D

bij twee aanvragen ga ik de game pas kopen en als niemand het wilt dan ga ik voor de wat goedkopere pack. Graag een dm als je interesse hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Heeft iemand hier ervaring of een advies welke headset heel goed is om voetstappen te horen, ik merk dat ik vaak te laat door heb dat er iemand naast me staat.

Platform: ps4 pro
Wil bedraad aansluiten op de dual shock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

SC4RF4C3 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 01:46:
Heeft iemand hier ervaring of een advies welke headset heel goed is om voetstappen te horen, ik merk dat ik vaak te laat door heb dat er iemand naast me staat.

Platform: ps4 pro
Wil bedraad aansluiten op de dual shock
Bedraad aansluiten op dual shock....why?

ik zou je adviseren om via de usb poort van je PS4 aan te sluiten. Zo gebruik ik een turtle beach headset, werkt prima en heb je in alle prijs categorieen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vorige week voor het eerst eens in battle royale gedoken van fortnite. Had de PvE content bij release van early access een weekje gespeeld en toen het spel nooit meer aangeraakt :P toevallig weer eens geprobeerd toen seizoen 2 nog 5 dagen bezig was ofzo. paar potjes gedaan om beetje te oefenen (dacht altijd dat zo'n battle royale modus niks voor mij was)

Ik ben het echt zooo tof gaan vinden!
Nu inmiddels Season 3 begonnen dus en ook maar die battle pass gekocht want ik geil altijd op unlocks :P

Vind het geweldig. inmiddels ook 3 victories in solo play en 2 wins in squads.
Het had wat tijd nodig om niet zo'n druk te voelen ofzo tjidens het spelen en speelde in het begin echt veels te voorzichtig. nu is het gewoon gas en mensen kapot maken voor loot ipv zelf voorzichtig te zoeken naar loot :P

Het bouwen begint ook eindelijk goed op gang te komen met snelle reflex builds om kogels te blokken.
Nu nog even masteren om grote forten te bouwen in de laatste minuten van de game.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ricmaniac schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:20:
Vorige week voor het eerst eens in battle royale gedoken van fortnite. Had de PvE content bij release van early access een weekje gespeeld en toen het spel nooit meer aangeraakt :P toevallig weer eens geprobeerd toen seizoen 2 nog 5 dagen bezig was ofzo. paar potjes gedaan om beetje te oefenen (dacht altijd dat zo'n battle royale modus niks voor mij was)

Ik ben het echt zooo tof gaan vinden!
Nu inmiddels Season 3 begonnen dus en ook maar die battle pass gekocht want ik geil altijd op unlocks :P

Vind het geweldig. inmiddels ook 3 victories in solo play en 2 wins in squads.
Het had wat tijd nodig om niet zo'n druk te voelen ofzo tjidens het spelen en speelde in het begin echt veels te voorzichtig. nu is het gewoon gas en mensen kapot maken voor loot ipv zelf voorzichtig te zoeken naar loot :P

Het bouwen begint ook eindelijk goed op gang te komen met snelle reflex builds om kogels te blokken.
Nu nog even masteren om grote forten te bouwen in de laatste minuten van de game.
Klinkt allemaal bekend al win ik minder dan jij.

Heb het even gespeeld een tijdje terug en raakte niks. Was veel te bang om "vooruit" te spelen. En kon niet (snel genoeg) bouwen.

Afgelopen weekend toch nog eens opgestart. Andere mind set erin en gaan. Tweede potje meteen in solo gewonnen! Daarna nog enkele in de top 5 met 4 of meer kills. Top 5 is niet zo heel lastig als je goed oplet, maar fatsoenlijk meespelen wel.

Nu nog die bouwsnelheid.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Het toffe van dit spel is dat je het op meerdere manieren succesvol kan spelen; verdedigend, sneaky of run-and-gun. Het kan allemaal en met alle manieren kan je winnen.
Zelf wissel ik een beetje af, maar meestal ga ik vol in de aanval, pak een paar kills en ben ik zelf de klos (of een enkele keer niet :P). Is stiekem wel de leukste manier want dan heb je de meeste actie.

Gister had ik wel een lame-ass sneaky actie, al zeg ik het zelf. In Tilted Towers had ik een spike trap op een plafond geplaatst, en ik ging in een kamertje verderop (met zicht op de val) om het hoekje naast de deur staan. Eerste gast liep erin en kon ik daarna afmaken. En weer terug om het hoekje.
2e gast zag de trap en begon erop te schieten, met z'n rug naar mij toe. Die kreeg natuurlijk een paar schoten in z'n rug >:)

Ik kon er hartelijk om lachen, want dit is 1 van de vele manieren om anderen om te leggen. Maar ik vermoed dat met name die 2e gast mij vervloekt heeft :+
Het lachen verging me overigens snel, want kennelijk had hij mijn positie doorgegeven aangezien 3 teammaten mij daarna kwamen omleggen. Leermomentje, ook met campen af en toe je positie wijzigen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Denman schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:27:
Het toffe van dit spel is dat je het op meerdere manieren succesvol kan spelen; verdedigend, sneaky of run-and-gun. Het kan allemaal en met alle manieren kan je winnen.
Zelf wissel ik een beetje af, maar meestal ga ik vol in de aanval, pak een paar kills en ben ik zelf de klos (of een enkele keer niet :P). Is stiekem wel de leukste manier want dan heb je de meeste actie.

Gister had ik wel een lame-ass sneaky actie, al zeg ik het zelf. In Tilted Towers had ik een spike trap op een plafond geplaatst, en ik ging in een kamertje verderop (met zicht op de val) om het hoekje naast de deur staan. Eerste gast liep erin en kon ik daarna afmaken. En weer terug om het hoekje.
2e gast zag de trap en begon erop te schieten, met z'n rug naar mij toe. Die kreeg natuurlijk een paar schoten in z'n rug >:)

Ik kon er hartelijk om lachen, want dit is 1 van de vele manieren om anderen om te leggen. Maar ik vermoed dat met name die 2e gast mij vervloekt heeft :+
Het lachen verging me overigens snel, want kennelijk had hij mijn positie doorgegeven aangezien 3 teammaten mij daarna kwamen omleggen. Leermomentje, ook met campen af en toe je positie wijzigen :P
Tilted towers vermijd ik over het algemeen nog even. slechte ervaringen XD ben wel meer aan het oefenen daar nu door gewoon telkens 1 gebouw te focussen en die van top tot bottom te clearen en onder de knie te krijgen al vorens verder te gaan.

Eerst was het gewoon random op een gebouw af gaan, eerste de beste wapen pakken en de straat op :P dat was geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
garrow schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:49:
[...]

Bedraad aansluiten op dual shock....why?

ik zou je adviseren om via de usb poort van je PS4 aan te sluiten. Zo gebruik ik een turtle beach headset, werkt prima en heb je in alle prijs categorieen.
Ik zit 3-4 meter van de tv af en wil geen lange kabel door de huiskamer hebben.
Ik had hiervoor een draadloos sony gold headset maar was een beetje zat om dat ding telkens op te laden wanneer je een keer lang wilt spelen.

Vandaar dat ik dacht aan een headset die ik gelijk kan aansluiten op de controller en niet hoef op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

SC4RF4C3 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Ik had hiervoor een draadloos sony gold headset maar was een beetje zat om dat ding telkens op te laden wanneer je een keer lang wilt spelen.

Vandaar dat ik dacht aan een headset die ik gelijk kan aansluiten op de controller en niet hoef op te laden.
De kabel bij mij Headset kan inderdaad wel 3-4 meter overbruggen ik rol hem altijd netjes weer op na gebruik en terug in het kastje. Als je dit niet wil zit je denk ik vast aan een draadloos systeem, volgens mij is de geluids kwaliteit via de controller niet het allerbeste geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Ricmaniac schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Tilted towers vermijd ik over het algemeen nog even. slechte ervaringen XD ben wel meer aan het oefenen daar nu door gewoon telkens 1 gebouw te focussen en die van top tot bottom te clearen en onder de knie te krijgen al vorens verder te gaan.

Eerst was het gewoon random op een gebouw af gaan, eerste de beste wapen pakken en de straat op :P dat was geen succes.
Tilted towers is wel het gebied om snel kills te hebben of gekilled te worden >:)
Zelf wissel ik ook tussen verschillende gebieden, soms in een iets rustiger gebied en zo wapens en mats verzamelen en rustig opbouwen, echter doordat ik nog steeds een gebrek aan sniper rifle drops heb neig ik steeds meer naar iets meer close combat in tilted towers.

Helaas nog niet zo succesvol geweest als sommige van jullie. Beste resultaat tot nu toe is 3 keer 2de geworden....best wel frustie.

Duo of Squad speel ik ff niet meer, totdat ik mensen heb gevonden om mee samen te spelen die iets van tactiek willen/kunnen gebruiken. Dus als er nog mensen zijn op PS4 die later in de avond soms zin hebben in wat potjes samen of met z'n vieren laat het me weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
SC4RF4C3 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Wat is lang? Ik heb zelf ook een PS Gold Headset, en ik wil in het weekend nog wel eens FIFA doen met wat vrienden. Na 2 uur is er dan 1 streepje weg. Dus volgens mij zit 5 uur gamen er prima in.
Daarna gaat ie meteen weer op de USB lader, dus leeg is ie eigenlijk nooit.

En verder, verleg je het probleem dan niet? Zo'n headset loopt ook niet op lucht, dus ik kan me voorstellen dat je controller ook sneller leeg is. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet wat de impact daarvan is.
Ricmaniac schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Tilted Towers is inderdaad wel chaotisch, maar daardoor ook wel fun vind ik. Het gevaar komt van alle kanten en die hectiek en spanning vind ik wel tof. Potje kan binnen 1 minuut over zijn, maar je kan er ook weg lopen met 6 kills :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo hier ook (eindelijk) begonnen met de Battle Royale mode.
Ik had dit al eens aan het begin geprobeerd maar had toen niet het idee dat er challenges inzaten (of ik heb ze gemist).

Nu dit wel het geval is is de game voor mij ineens een heel stuk leuker geworden. Er is nu een soort van doel buiten "winnen" om en dat doet de game goed.

Donderdag dus ook maar op Season 3 gedoken en inmiddels alle challenges op het winnen van een pot na gehaald (Aantal keer tweede geworden :( )

Echt een dikke aanrader voor iemand die dit topic leest en nog aan het twijfelen is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Denman schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:56:
[...]

Wat is lang? Ik heb zelf ook een PS Gold Headset, en ik wil in het weekend nog wel eens FIFA doen met wat vrienden. Na 2 uur is er dan 1 streepje weg. Dus volgens mij zit 5 uur gamen er prima in.
Daarna gaat ie meteen weer op de USB lader, dus leeg is ie eigenlijk nooit.

En verder, verleg je het probleem dan niet? Zo'n headset loopt ook niet op lucht, dus ik kan me voorstellen dat je controller ook sneller leeg is. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet wat de impact daarvan is.

[...]

Tilted Towers is inderdaad wel chaotisch, maar daardoor ook wel fun vind ik. Het gevaar komt van alle kanten en die hectiek en spanning vind ik wel tof. Potje kan binnen 1 minuut over zijn, maar je kan er ook weg lopen met 6 kills :P
In weekend speel ik wel is 5-6 uur lang en na 4 uur is hij al zeker leeg. Denk dat beste oplossing zoals @garrow ook aangeeft is het aansluiten via usb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Denman schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:56:

Met Tilted towers heb ik alleen toch vaak zoiets van: Vind je gelijk een shotgun.. GG, zo niet dan is het RIP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Ricmaniac schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:03:
[...]

Met Tilted towers heb ik alleen toch vaak zoiets van: Vind je gelijk een shotgun.. GG, zo niet dan is het RIP :P
Hoezo shotgun?.... Hand Cannon FTW!

1 shot 1 kill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

garrow schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:23:
[...]

Hoezo shotgun?.... Hand Cannon FTW!

1 shot 1 kill!
Als je m goed plaatst wel ja. Anders ben jezelf de sjaak. Shottie is wat makkelijke richten

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Ben op zoek naar mensen die fortnite willen doen (PC). Heb een aantal van de discords gejoined maar zag weinig actieve spelers. Iemand die een discord server weet waar actief gespeeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 21:48
Met die hand cannon kan je trouwens ook double pump doen. Gek eigenlijk dat ze daar niet even aan hebben gedacht. Zal binnenkort ook wel gefixed worden zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Gisteren voor het eerst in een Que gestaan van 15 minuten , voordat ik kon joinen.
Denk dat ze er een servertje bij moeten gaan zetten op PS4.

Helaas weer 1 keer 2de geworden....miste een snipe kill en hierna exploded door een granaat ivm reload tijd. Echt frustie, hierna paar keer in Tilted towers geland om me frustratie te botvieren middels close combat shotgun gevechten.
Bouwen moet ik zeggen dat echt wel voorruit gaat na veel oefenen, echter verkijk ik me soms in de hoeveelheid mats je nodig hebt voor een beetje toren. Bijna lvl 25 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-09 15:09

jesperber

(y)

garrow schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:54:
Gisteren voor het eerst in een Que gestaan van 15 minuten , voordat ik kon joinen.
Denk dat ze er een servertje bij moeten gaan zetten op PS4.

Helaas weer 1 keer 2de geworden....miste een snipe kill en hierna exploded door een granaat ivm reload tijd. Echt frustie, hierna paar keer in Tilted towers geland om me frustratie te botvieren middels close combat shotgun gevechten.
Bouwen moet ik zeggen dat echt wel voorruit gaat na veel oefenen, echter verkijk ik me soms in de hoeveelheid mats je nodig hebt voor een beetje toren. Bijna lvl 25 nu.
Er waren problemen met de server, ik werd eruit geknikkerd op een gegeven moment..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Het lijkt hier wat drukker te worden. Mooi om te zien hoor!

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:42
Ik speel trouwens ook actief, voornamelijk op de PlayStation, de naam is Klojet.

Op de pc speel ik ook, wel aanzienlijk minder, omdat ik altijd op consoles gespeeld heb, en langzaam de overstap aan het maken ben. Maar dat is veel oefenen met controls, dus dat gaat voornamelijk solo en veel single player spellen spelen.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Klojet schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:21:
Ik speel trouwens ook actief, voornamelijk op de PlayStation, de naam is Klojet.

Op de pc speel ik ook, wel aanzienlijk minder, omdat ik altijd op consoles gespeeld heb, en langzaam de overstap aan het maken ben. Maar dat is veel oefenen met controls, dus dat gaat voornamelijk solo en veel single player spellen spelen.
Je kunt ook eenvoudig je toetsenbord en muis op je PS aansluiten. Mocht je dit makkelijker vinden om te spelen.

Maar ook met de controller kun je goed spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:42
Fruitschaal schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:53:
[...]

Je kunt ook eenvoudig je toetsenbord en muis op je PS aansluiten. Mocht je dit makkelijker vinden om te spelen.

Maar ook met de controller kun je goed spelen
Een controller ben ik juist gewend, sinds kort een gaming laptop en moet nog flink wennen aan het toetsenbord/ muis besturing. Nu speelde ik vroeger niet vrij complexe games op me oude laptop, hier had ik immers een PS4 voor, nu toch de overstap gemaakt en je merkt toch een merkbaar verschil, het is alleen wennen, ben al een stuk beter dan een maand geleden op de PC, maar in de buurt van mijn PS4 scores kom ik nog niet, hiervoor moet ik nog te lang nadenken, maar dit moet er gewoon inslijten.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Een vraag.
Ik speel fortnite op de pc vrienden van mij op de ps4. Nu spelen wij dus samen maar speel ik dan tegen Playstation people of zij met pc people?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
rwbk schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:27:
Een vraag.
Ik speel fortnite op de pc vrienden van mij op de ps4. Nu spelen wij dus samen maar speel ik dan tegen Playstation people of zij met pc people?
Ik heb geen bewijs, dus kan het niet bevestigen, maar ik heb altijd gehoord dat je dan op de PC servers speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

rwbk schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:27:
Een vraag.
PC server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:20
-Bas schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:29:
Ben op zoek naar mensen die fortnite willen doen (PC). Heb een aantal van de discords gejoined maar zag weinig actieve spelers. Iemand die een discord server weet waar actief gespeeld wordt?
Dit is de officiële Fortnite discord met momenteel 60k mensen online in de server:
https://discordapp.com/invite/nhdbr8d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14-09 14:14
In deze Discord server zitten ook een flink aantal spelers 35k~: https://discord.gg/cmqHPbk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Had net een vreemde bug. Had nog 1 itemslot open maar kon deze niet gebruiken om een item mee op te pakken. In plaats daarvan werd een van mijn andere items verwisseld, heel vaag. Misschien omdat ik 6 traps bij me had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
Gumball schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:49:
Had net een vreemde bug. Had nog 1 itemslot open maar kon deze niet gebruiken om een item mee op te pakken. In plaats daarvan werd een van mijn andere items verwisseld, heel vaag. Misschien omdat ik 6 traps bij me had?
Nee, traps kun je oneindig veel meenemen en nemen geen normaal slot in. Maar dat probleem is helaas een bug die wel vaker voorkomt. De devs zijn er wel van op de hoogte en aan het zoeken naar een fix geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 12:37

MrManuel

The impossible is easy...

Graag me toevoegen in OP:
MrManuel PC Melfino

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 12:45
Pfff, na 10 tries eindelijk de schat gevonden die bij de battlepas challenge dusty depot hoort!
Hier een linkje met uitleg: https://www.forbes.com/si...to-find-the-treasure/amp/

Ik heb best veel tijd in pubg zitten, maar ik begin fortnite toch leuker te vinden. Het spel speelt veel soepeler, je zit zo weer in een nieuwe game en ik vind die battlepas challenges ook best vermakelijk. Zorgen er ook voor dat je eens op een andere manier speelt ( zoals met een pistol 2 kills proberen te halen :-) )

Eerder voor een tientje fortnite stw gekocht en lekker zombies knallen is ook tof.
Bovendien heb ik met de v-bucks die je daar vrijspeelt weer de battlepas gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Die moet ik inderdaad ook nog doen, thanks for the link!

pistol kills 1 /2
Echter meest frusterende is dat ik play 1 match with a friend nog niet gecomplete heb.... dus mensen op PS4 add me en dan spelen we samen 1 potje...of meer uiteraard :) (ik weet dat dit desperate klinkt)
( Helaas spelen er niet zoveel mensen uit de GTA tweakscrew Fortnite blijkbaar )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik werd me gister avond toch een partij gefrustreerd dat ik de game gewoon rage quitte en niet meer heb gespeeld voor een aantal uur.

met me neefje gewoon 4 van de 6 games 2e geworden in duo's.. op het laatst fuckte we het steeds up met het snelle bouwen. dat is echt een punt waar ik veel verbetering in kan krijgen. het schieten, killen en looten gaat gewoon altijd erg goed :P

maar na de 4e keer #2e worden was ik er even helemaal klaar mee haha

En telkens ook door shotguns verliezen. voelt extra kut imo

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 06-03-2018 09:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:29:
Ik werd me gister avond toch een partij gefrustreerd dat ik de game gewoon rage quitte en niet meer heb gespeeld voor een aantal uur.

met me neefje gewoon 4 van de 6 games 2e geworden in duo's.. op het laatst fuckte we het steeds up met het snelle bouwen. dat is echt een punt waar ik veel verbetering in kan krijgen. het schieten, killen en looten gaat gewoon altijd erg goed :P

maar na de 4e keer #2e worden was ik er even helemaal klaar mee haha

En telkens ook door shotguns verliezen. voelt extra kut imo
Als je niet goed bent in bouwen kun je twee dingen doen;
1: Oefenen met bouwen. Dat kan ook in het Save the World gedeelte. Veel spelen dus
2: Anders spelen: probeer een andere speelstijl... Sneaky langs de randjes, bestaande gebouwen of rotsen en dan toeslaan..

Natuurlijk is de tweede optie niet altijd toepasbaar. Bijvoorbeeld als je midden in een open gebied zit. Ik houd wel van agressief spelen, dus ik zou voor optie 1 gaan ;)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Fruitschaal schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:22:
[...]

Als je niet goed bent in bouwen kun je twee dingen doen;
1: Oefenen met bouwen. Dat kan ook in het Save the World gedeelte. Veel spelen dus
2: Anders spelen: probeer een andere speelstijl... Sneaky langs de randjes, bestaande gebouwen of rotsen en dan toeslaan..

Natuurlijk is de tweede optie niet altijd toepasbaar. Bijvoorbeeld als je midden in een open gebied zit. Ik houd wel van agressief spelen, dus ik zou voor optie 1 gaan ;)..
dat slowplay is niks voor mij.
Het werkt ook gewoon prima want 2e is ook niet verkeerd natuurlijk.. en helemaal niet als het je 4 keer zo goed als achter elkaar lukt. Maar dan komt de druk van de laatste paar mensen lukt het snelle reflex bouwen gewoon niet =p

Maargoed, kost gewoon wat meer tijd denk ik. speel in principe pas 2 a 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:28
Ik speel nu een paar weken en langzaam aan heb ik vaker een kill, ben niet zo goed in BR, maar toch is het leuk om te doen. Wanneer ik een kort spelletje wil land ik ik in 1 van de drukke plekken. Dan is het vaak snel over. een paar keer 2e geworden.
Laatst met mijn jongste en een vriend van hem wat potjes gedaan, is heel leuk. Lijkt me ook hilarisch op een lan party (maar dan heb je wel een goede internet verbinding nodig met zijn allen)

Ik speel op de PC, zowel BR als Save the World: Gabberkooij

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeds
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-08 12:24
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:05:
[...]

dat slowplay is niks voor mij.
Het werkt ook gewoon prima want 2e is ook niet verkeerd natuurlijk.. en helemaal niet als het je 4 keer zo goed als achter elkaar lukt. Maar dan komt de druk van de laatste paar mensen lukt het snelle reflex bouwen gewoon niet =p

Maargoed, kost gewoon wat meer tijd denk ik. speel in principe pas 2 a 3 weken.
je kan je het beste focussen op het bouwen, want als je goed en snel kunt bouwen heb snel al een voordeel in de meeste gunfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:29:
Hahaha heel herkenbaar.

Ik speelde met een maatje van mij in Squad mode zonder Fill. Komen we tot de laatste ronde.
Wij 2 tegen 1 speler. Pakt hij ons alle twee :(

Klote Knight :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38

Martinspire

Awesomeness

Morgen komt er een nieuwe modus:

Ben wel benieuwd!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Ben ook benieuwd, echter teams van 20 is wel erg veel en gaat rommelig worden denk ik.
Gaan we vanavond gelijk maar even uit proberen :)

Met 20 man Tilted towers controleren zou dan wel weer erg gaaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
wouterg00 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:59:
[...]

Dit is de officiële Fortnite discord met momenteel 60k mensen online in de server:
https://discordapp.com/invite/nhdbr8d
Waar vind ik Nederlandse mensen om mee te spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:06

Sevyx

Facta non verba!

-Bas schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:55:
[...]

Waar vind ik Nederlandse mensen om mee te spelen? :+
Gewoon mensen van hier toevoegen die op je platform spelen. De meeste zijn welwillend tegenover andere Tweakers. Ik speel overigens op PS mocht je daar op spelen kan je me toevoegen.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Deze PC spelers ben ik tegengekomen in dit topic:

IngameTweaker
MelfinoMrManuel
JerrietJerriet
ExtrixNLExtrix
MaxxusNLMaxxus
Sodemieterzmurky123
FateNeoFate_Neo
EsumontereEsumontere
MonkeyJohnMonkeyJohn
Mrhankey91Mrhankey91
speklapjesSwedgin
eMKa_NLeMKa
xKingsanityKingsanity
klojetKlojet
1cantpvpDiEPVRiEZERR
ob1sauruso_obi
P33R198P33R
SteinekenSteineken
GabberkooijGabberkooij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Niet echt uitdaging in de challenges deze week. Alleen die kill met de kruisboos wordt lastig, dat vind ik echt een onding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:06

Sevyx

Facta non verba!

Donstil schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:08:
Niet echt uitdaging in de challenges deze week. Alleen die kill met de kruisboos wordt lastig, dat vind ik echt een onding.
In squads iemand knocken en dan met de kruisboog killen en je hebt je achievement weer binnen.

Ps: Voor de tweakers die op kistjes jacht gaan in JJ, join de nieuwe gamemode dan is het een stuk minder druk. Ik was in 3 rondjes klaar.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38

Martinspire

Awesomeness

Die 20vs20vs20vs20vs20 is echt briljant. Leuke modus en kom al leuke dingen tegen. Zoals een compleet stadje met de grond gelijk maken en lekker met elkaar voetballen tot de cirkel wat dichter in de buurt komt _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IngyGv2.png

Eerst volledige voetbalveld omsingelen met hout en vervolgens even balletje trappen. Toen de bal ergens verder weg verdween begon ik met een paar anderen hele huizen te mollen en op den duur stond er echt niks meer overeind.

Uiteindelijk de pot gewonnen met 17 man :D

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
GabberKooij schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:17:

IngameTweaker
MelfinoMrManuel
JerrietJerriet
ExtrixNLExtrix
MaxxusNLMaxxus
Sodemieterzmurky123
FateNeoFate_Neo
EsumontereEsumontere
MonkeyJohnMonkeyJohn
Mrhankey91Mrhankey91
speklapjesSwedgin
eMKa_NLeMKa
xKingsanityKingsanity
klojetKlojet
1cantpvpDiEPVRiEZERR
ob1sauruso_obi
P33R198P33R
SteinekenSteineken
GabberkooijGabberkooij
Je mag mij ook toevoegen aan de list. Mijn naam is Hetzelfde als Tweakers naam "Daniel."

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 20 mans games zijn echt heel erg leuk!

Mijn eerste potje, natuurlijk zwaar noob.
Voeg me toe in-game voor duo-squad of 20man fun :D

YouTube: Fortnite - 20 is still 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die potjes zijn inderdaad leuk. 2 games gedaan.,. de eerste game was mijn team in de meerderheid op het eind maar toen werden we met zo'n 9 man ineens afgeslacht door 3 spelers van een ander squad.

En het 2e potje was echt heel bizar. was gewoon een slechte dropping denk ik ofzo want wij hadden nog maar 3 man, een ander team 1 en het andere team was al wiped.. en het laatste team had nog 18 mensen up.. zij hebben dan ook zonder moeite gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
in de nieuwe 20vs20 mode heb ik een paar drops in Tilted Towers meegemaakt. Dat is gewoon een vorm van russisch roulette. Heel chaotisch en als het meezit overleeft de helft van het team.
Beste werkt een van de ander locaties en als die niet ook door een ander team is gekozen heb je even de tijd om te bewapenen en kan je vervolgens als team naar het midden. Na 2 circels weet je waar je moet zijn.

Deze nieuwe mode vind ik wl heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Daniel. schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 01:50:
[...]

Je mag mij ook toevoegen aan de list.
Mij ook. tukkEEEr.

Voor als jullie samen wil spelen voeg me gerust toe. Heb wel aim maar bouwen kan ik voor geen meter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 22:48
Zet mij ook maar op de lijst! 😁
Zelfde naam als hier op Tweakers alleen zonder de spatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:20
Mijn IGN: Wouter0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Hebben jullie geen geluids problemen sinds de laatste patch ? Ze hebben ook een anti cheat systeem geimplementeerd, weet niet zeker of het daar ook mee te maken heeft dat een heleboel mensen geluids problemen ondervinden. Zoals stotterend/haperend geluid, bij mij is het echt heel erg soms valt het hele geluid een paar seconden weg. En heb gisteren net een koptelefoon gekocht.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
ik heb ook wat mensen van de lijst toegevoegd, mocht je mijn naam langs zien komen (negli) dan weet je dat ik het ben!

What's in the case?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingsanity
Ron!n schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 10:40:
ik heb ook wat mensen van de lijst toegevoegd, mocht je mijn naam langs zien komen (negli) dan weet je dat ik het ben!
Ik heb jou, en @GabberKooij, geaccepteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij

IngameTweaker
MelfinoMrManuel
JerrietJerriet
ExtrixNLExtrix
MaxxusNLMaxxus
Sodemieterzmurky123
FateNeoFate_Neo
EsumontereEsumontere
MonkeyJohnMonkeyJohn
Mrhankey91Mrhankey91
speklapjesSwedgin
eMKa_NLeMKa
xKingsanityKingsanity
klojetKlojet
1cantpvpDiEPVRiEZERR
ob1sauruso_obi
P33R198P33R
SteinekenSteineken
GabberkooijGabberkooij
Daniel.Daniel.
tukkEEErtukkEEEr
Mr.UnexistMr. Unexist
Wouter0wouterg00
negliRon!n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
GabberKooij schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 13:21:

IngameTweaker
MelfinoMrManuel
JerrietJerriet
ExtrixNLExtrix
MaxxusNLMaxxus
Sodemieterzmurky123
FateNeoFate_Neo
EsumontereEsumontere
MonkeyJohnMonkeyJohn
Mrhankey91Mrhankey91
speklapjesSwedgin
eMKa_NLeMKa
xKingsanityKingsanity
klojetKlojet
1cantpvpDiEPVRiEZERR
ob1sauruso_obi
P33R198P33R
SteinekenSteineken
GabberkooijGabberkooij
DanielDaniel
tukkEEErtukkEEEr
Mr.UnexistMr. Unexist
Wouter0wouterg00
negliRon!n
Ik deed mijn naam in "" omdat de punt . ook bij mijn naam moet. Mijn IGN is "Daniel."

Ligt het aan mij of is dit topic niet zo heel erg actief. Het spel wordt enorm veel gespeeld. Ook heel veel youtubers maar onder tweakers heb ik het idee dat PUBG is beroemder is.

[ Voor 6% gewijzigd door Daniel. op 10-03-2018 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:08
Ik speel het sinds vorige week. Best wel geinig spel en "gratis" (we blijven Hollanders haha). PUBG Lijkt mij ook wel wat, maar wil eerst nog wat ervaring op doen met schiet spellen. Ben nog niet zo goed met aimen zeg maar. Je kan me toevoegen via M1koe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Daniel. schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 14:15:
[...]

Ik deed mijn naam in "" omdat de punt . ook bij mijn naam moet. Mijn IGN is "Daniel."

Ligt het aan mij of is dit topic niet zo heel erg actief. Het spel wordt enorm veel gespeeld. Ook heel veel youtubers maar onder tweakers heb ik het idee dat PUBG is beroemder is.
Valt mij ook op en snap ik niet zo goed. Fortnite staat bij mij steevast hoger dan PUBG qua kijkers op Twitch, maar misschien kijk ik verkeerd?

De extra dimensie die het bouwen geeft vind ik echt top en een meerwaarde boven games als PUBG. Maar ik kan me prima voorstellen dat sommige gamers het liever recht-toe-recht-aan hebben. En de hele setting vind ik ook toffer. En oh ja, het is wel heerlijk dat ik dit lui vanaf de bank kan spelen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik denk dat heel wat 'volwassen' gamers toch een fout beeld hebben van Fortnite. Ja, het ziet er kinderachtig uit, maar er zit toch heel wat tactiek en skills in de game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Bas
Daniel. schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 14:15:
[...]

Heb iedereen een vriendschapsverzoek verstuurd.

Zelf speel ik op PC met de naam "fictions_"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
-Bas schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 19:33:
[...]

Heb iedereen een vriendschapsverzoek verstuurd.

Zelf speel ik op PC met de naam "fictions_"
Het kan een idee zijn om een discord te maken voor Fortnite, er is er eentje in het begin. Dat lijkt op een kanaal waar niet alleen Tweakers opzitten en als er Tweakers op zitten heb ik niet het idee dat het de Fortnite groep is. Wie weet kunnen we iets maken wat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Nu heb je met dit spel toch echt wel een headset nodig. Maar wat raden jullie aan? Gewoon een losse mic of headset met mic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Mikoe schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:14:
Nu heb je met dit spel toch echt wel een headset nodig. Maar wat raden jullie aan? Gewoon een losse mic of headset met mic?
Dat maakt niet zoveel uit. Ikzelf heb de Steelseries Siberia Elite Prism, maar gewoon een headset met losse mic kan ook. Als je naar de Twitchers kijkt zie je vaak dat veel mensen een losse koptelefoon hebben met daarbij zo'n studio microfoon voor je harsens. Gewoon waarbij je je prettig voelt. Een koptelefoon en goed luisteren biedt wel voordeel want je kan echt goed horen waar ze vandaan komen of ze onder je of boven je zitten en wanneer ze er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Sinds laatste patch heb ik wel renderings problemen als ik inzoom met sniper op gebouwen van een afstand. Ik heb een 1070GTX FTW 8GB gaming kaart. Iemand met zelfde problemen of kan ik het oplossen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingsanity
Daniel. schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 19:46:
[...]

Het kan een idee zijn om een discord te maken voor Fortnite, er is er eentje in het begin. Dat lijkt op een kanaal waar niet alleen Tweakers opzitten en als er Tweakers op zitten heb ik niet het idee dat het de Fortnite groep is. Wie weet kunnen we iets maken wat wel werkt.
Ik wil best een Discord server creëren zometeen. Zeg het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Kingsanity schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:01:
[...]

Ik wil best een Discord server creëren zometeen. Zeg het maar.
Van mij mag je :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
Nou, hierbij hebben we onze Fortnite server: https://discord.gg/bWapR6k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
tukkEEEr schreef op zondag 11 maart 2018 @ 07:19:
Sinds laatste patch heb ik wel renderings problemen als ik inzoom met sniper op gebouwen van een afstand. Ik heb een 1070GTX FTW 8GB gaming kaart. Iemand met zelfde problemen of kan ik het oplossen ?
Ik heb hetzelfde probleem. Lijkt alsof je inzoomt op een texture ipv dat je een nieuw gerenderde texture ziet. Ik speel met een GTX 1060 en alles op epic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Ook maar even aangemeld

fortnite naam is

rwbk
Discord is Jeroen

[ Voor 3% gewijzigd door rwbk op 11-03-2018 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Ingame ben ik DerP1ckn1cker

Tot hilariteit van een stel duitse jongeren gister waar ik gister mee in een squad zat ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkEEEr
De meeste van jullie heb ik een vriendschap verzoek gestuurd, dus als je tukkEEEr ziet staan ben ik dat.

Gisteren duo's gespeed met kingsanity met een duo win voor ons. En wat sqauds gespeeld met tweakers!

Was fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Lijkt me leuk om eens samen te spelen op PS4, mn ps4 naam is Dopiej1987 voeg me maar toe voor degene die eens samen willen spelen.

Moet btw wel erg wennen aangezien dit (na Horizon Zero Dawn) pas de 2e game is op PS4 die ik speel waarin je moet schieten enzo.
Fifa en WoT reken ik niet mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Heb gisteren ook met een aantal tweakers gespeeld. Was goed te doen. Beter dan met van die onbekende die constant door die mic lopen te blère. Moet nog wel het bouwen goed onder de knie krijgen en het aimen goed gaan oefenen. Krijg morgen alst goed is mijn headset binnen, dus dan kan ik ook fatsoenlijk mee doen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:57
Krijg zelf het bouwen niet onder de knie. Aimen en schieten gaat meer dan prima, maar leg het tegen ervaren bouwers vaak af door mijn beroerde bouwskills :-P

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Korkss schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:49:
Krijg zelf het bouwen niet onder de knie. Aimen en schieten gaat meer dan prima, maar leg het tegen ervaren bouwers vaak af door mijn beroerde bouwskills :-P
Veel spelen en blijven oefenen. Offer ook eens een potje op door ergens afgelegen te landen, mats te verzamelen en dan alleen maar te bouwen. Dat heb ik ook een paar keer gedaan om te oefenen en dat heeft best wel geholpen.

Maar ik denk dat je je er toch bij moet neerleggen (heb ik wel gedaan :P) dat er simpelweg altijd spelers zijn die beter in bouwen zijn dan jij bent. Hoe ik sommigen in no-time een compleet fort zie bouwen is echt bizar. Laat staan het slim "editen" van panelen om tijdens een gevecht de bovenhand te krijgen.
Ik weet van mezelf gewoon dat ik dat never nooit niet ga evenaren. Althans, niet zonder mijn baan op te zeggen en fulltime te gaan Fortniten. En aangezien ik ook nog een gezin te onderhouden heb... :+

Edit: 20vs20 is best leuk eigenlijk. Grappig om te doen als afwisseling. Het is inderdaad wel een Russische Roulette. Als er 80 man op Tilted Towers af duikt, moet je zien dat je eerder bij die gun bent dan je tegenstander, anders is het potje snel afgelopen.
De lag is af en toe wel extreem, of ligt dat aan mij? Gister net na het landen kreeg ik een revolver te pakken, vlak voor een tegenstander. Eerste schot raakte ik nog wel maar het 2e en 3e, hoewel vol op het lichaam en het hoofd, werden gewoon compleet niet geregistreerd waarna die tegenstander me op het gemak kon afknallen. Dat was wel een beetje jammer :/

[ Voor 23% gewijzigd door Denman op 12-03-2018 13:29 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Bwa, je moet je er gewoon overheen zetten en het proberen. Dan lukt het bouwen vanzelf :P
Maak het jezelf niet te ingewikkeld, en ga voor een 1x1 basis met daarin trappen. Tussen iedere verdieping kan je nog een vloer leggen, dat is steviger en makkelijker om te bouwen. (Anders moet je telkens springen om een hogere trap bij te plaatsen)

Tip voor wanneer je wordt aangevallen: spam muren rond je en plaats daarna onmiddelijk trappen tegen de muren. Daarna pas ga je schieten.
De trap is echt je belangrijkste onderdeel. Je staat hoger dan de vijand, je bent redelijk beschermt en je kan je nog steeds bewegen. De muur dient enkel ter bescherming en versteviging van de trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Denman schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:25:
[...]

Edit: 20vs20 is best leuk eigenlijk. Grappig om te doen als afwisseling. Het is inderdaad wel een Russische Roulette. Als er 80 man op Tilted Towers af duikt, moet je zien dat je eerder bij die gun bent dan je tegenstander, anders is het potje snel afgelopen.
De lag is af en toe wel extreem, of ligt dat aan mij? Gister net na het landen kreeg ik een revolver te pakken, vlak voor een tegenstander. Eerste schot raakte ik nog wel maar het 2e en 3e, hoewel vol op het lichaam en het hoofd, werden gewoon compleet niet geregistreerd waarna die tegenstander me op het gemak kon afknallen. Dat was wel een beetje jammer :/
Nee ligt niet aan jou, klagen meer spelers over lagg in 20vs20.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 12:58

s0kkie

Cowabunga

Inschrijving voor de iOS versie is nu van start gegaan :)
https://www.psx-sense.nl/...vent-van-fortnite-op-ios/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Ik ben echt benieuwd hoe je dat dan moet spelen. Zal vast wel aangedacht zijn, maar toch lijkt het mij niet makkelijk aangezien je best wel wat knoppen op je toetsenbord nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Laatst online: 12-08 10:04
Ik voeg jullie later wel even toe. Mijn username is “jowoke” en speel normaal elke avond wel uurtje of 2.

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:27
Ook maar is begonnen met fortnite vandaag omdat de halve wereld het speeld. En is wel vermakelijk, van er alleen nog geen reet van vooral met het bouwen hehe, me voorlopig nog..aar laten carryen in duo en squad voordat ik weer is.solo ga proberen:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Laatst online: 12-08 10:04
Stylze schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:32:
me voorlopig nog..aar laten carryen in duo en squad voordat ik weer is.solo ga proberen:)
Ik speel voornamelijk solo, en had pas na een dikke week squads geprobeerd. Met een slecht team is het bijna hetzelfde als solo anyway

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Mijn naam is Lanithro. Ik ben meer een team player

Yavu Steam Profile Lanithro

Pagina: 1 ... 4 ... 53 Laatste