Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 22:05
Vandaag save the world aangeschaft, maar kwam er na aanschaf achter dat combat pro niet behoort tot de opties. Dat gaat helaas botsen met battle royale waar ik graag met die settings speel. Voorlopig geen save the world voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Gisteren ook maar een poging gedaan met dit spel op de PS4. Paar potjes gedaan, waar ik altijd wel in top 25 eindigde. Snap nog niet echt iets van het bouwen, maar dat komt nog wel. Ik kreeg wel het vermoeden dat ik meer de voorkeur krijg om duos of squad te gaan spelen.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38

Martinspire

Awesomeness

pgs010 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 01:51:
Vandaag save the world aangeschaft, maar kwam er na aanschaf achter dat combat pro niet behoort tot de opties. Dat gaat helaas botsen met battle royale waar ik graag met die settings speel. Voorlopig geen save the world voor mij dus.
Van wat ik las zijn ze wel bezig met nieuwe control schema's voor Save the World.

En ligt het aan mij of ontploft de populariteit ineens? Je ziet nu ook voetballers en rugbyers de dansjes na doen na te scoren :X

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 13-03-2018 11:13 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Zeker voor nieuwe spelers zou ik meteen je controller settings op Combat mode zetten. Zelfs als je niet nieuw bent by the way.. Het fatsoenlijk switchen van wapens/bouw-onderdelen is echt wel een verademing. Ik ben op aanraden van @Deluge / @Crashhill mee begonnen. Als je gewend aan de standaard-settings moet je even doorbijten. Maar bouwen gaat stukken snelller en wapens wisselen gaat stukken sneller.. Alleen in paniek-momenten heb ik nog last van de oude button-layout.

[ Voor 4% gewijzigd door Fruitschaal op 13-03-2018 11:15 ]

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pgs010
Voor wie nog overweegt Save the world aan te schaffen. Ik heb het via marktplaats gedaan bij ene isaac. Gister voor 10 euro gekocht. Hij heeft de prijs nu verlaagd naar €7,50.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
pgs010 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:33:
Voor wie nog overweegt Save the world aan te schaffen. Ik heb het via marktplaats gedaan bij ene isaac. Gister voor 10 euro gekocht. Hij heeft de prijs nu verlaagd naar €7,50.
Bedankt voor de tip. Net ook aangeschaft via deze verkoper. 7,90 betaald (40 cent voor iDeal transactie). Nu Ik vraag me wel af hoe legaal dit is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
Gumball schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:02:
[...]

Bedankt voor de tip. Net ook aangeschaft via deze verkoper. 7,90 betaald (40 cent voor iDeal transactie). Nu Ik vraag me wel af hoe legaal dit is :X
Bij alle aankopen via marktplaats zal er een (kleine) kans bestaan dat het niet op een legale manier is verkregen. Zelf koop ik dit soort codes vaker. In het verleden ook voor 15 euro netflix voor een jaar en korting voor airbnb aangeschaft. Tot nu toe nooit problemen gehad. Ik kijk wel altijd naar hoe lang iemand op marktplaats zit voor ik overga tot een aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
Als er nog mensen geïnteresseerd zijn heb er nog 2 of 3 nodig. 6 eurootjes dan.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geinig. Ik heb mij even opgegeven :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14-09 14:14
pgs010 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:51:
[...]

Bij alle aankopen via marktplaats zal er een (kleine) kans bestaan dat het niet op een legale manier is verkregen. Zelf koop ik dit soort codes vaker. In het verleden ook voor 15 euro netflix voor een jaar en korting voor airbnb aangeschaft. Tot nu toe nooit problemen gehad. Ik kijk wel altijd naar hoe lang iemand op marktplaats zit voor ik overga tot een aankoop.
Waarschijnlijk heeft diegene een groter pakket gekocht waar 1 of 2 standaard edities bij zitten om aan je vrienden te geven. Officieel mag je deze codes niet verkopen maar het wordt wel veel gedaan. Ik denk ook niet dat Epic er iets tegen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:08
Heb me headset binnen :D straks ff uittesten en gelijk een season pass aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Nou, ben niet zo van de multiplayer, maar omdat ik toch al Live had voor mijn zoontje die het wel veel speelt en omdat hij me iedere keer probeert over te halen te spelen, toch maar eens een accountje aangemaakt. Goddamn, wat zuig ik in multiplayer :+
Bouwen: drama
Aiming: drama

Hoe anders is dat in een single player campaign (willekeurig spel) waar je alle tijd hebt. Baal er serieus van dat ik way slechter ben dan mijn zoontje van 10 :P

@Martinspire Ja, het ontploft volgens mij right now. Onder andere door wat ik hierboven beschrijf en omdat het ineens overal ter sprake komt en het free is. Mensen gaan het installeren en beginnen.

@Fruitschaal Op Xbox is het de default mode volgens mij. Ik wilde dat ook al meteen doen, maar stond al zo ingesteld bij nieuw account.

[ Voor 10% gewijzigd door UltraSub op 13-03-2018 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier streamers die in het engels samen willen spelen?
Ik ben absoluut niet goed maar vind het nu eenmaal leuk om met andere te spelen en dit te streamen naar mijn nieuwe youtube channel, dat gewoon voor de lol naast mijn main youtube channel is opgezet.

YouTube: Fortnite - Whoop Whoop

Zoals je kan zien geen pro skills maar ik breng wel gezelligheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Gisteren met een paar mensen op de discord meerdere potjes fornite gespeeld. Leuk om samen te spelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ben sinds een weekje Fortnite gaan spelen. Direct de battlepass voor dit seizoen gekocht. Nu tier 13/14. Bevalt goed! Je wordt vrij snel beter in het bouwen en aimen.. kwestie van spelen. Ik heb meerdere shooters gespeeld als PUBG, BF1, CSGO, dus met het aimen moet het wel goedkomen. Echter, als je bepaalde streamers bekijkt... just wow. De snelheid waarmee ze aimen, maar ook bouwen... daar kan je echt nog veel in improven.

Vind de skins die je kan kopen voor 2000 V-bucks overigens echt belachelijk duur. 20 euro voor 1 skin? man.. Ze zien er wel erg tof uit. Dat vind ik overigens van de hele style van het spel. Ik houd ervan!

Ook mooi om te horen dat de developers vaak positief genoemd worden (luisteren goed naar community, goede updates etc) en fijn dat het veel vloeiender loopt dan PUBG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
overdoseh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:21:

Vind de skins die je kan kopen voor 2000 V-bucks overigens echt belachelijk duur. 20 euro voor 1 skin? man.. Ze zien er wel erg tof uit. Dat vind ik overigens van de hele style van het spel. Ik houd ervan!

Ook mooi om te horen dat de developers vaak positief genoemd worden (luisteren goed naar community, goede updates etc) en fijn dat het veel vloeiender loopt dan PUBG.
Agh ja, je bent niet verplicht ze te kopen. Ze zijn duur, maar het voegt verder geen zak toe. Ook al moet ik zeggen dat mijn Eenhoorn-hamer zéér goed werkt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
overdoseh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:21:
Ben sinds een weekje Fortnite gaan spelen. Direct de battlepass voor dit seizoen gekocht. Nu tier 13/14. Bevalt goed! Je wordt vrij snel beter in het bouwen en aimen.. kwestie van spelen. Ik heb meerdere shooters gespeeld als PUBG, BF1, CSGO, dus met het aimen moet het wel goedkomen. Echter, als je bepaalde streamers bekijkt... just wow. De snelheid waarmee ze aimen, maar ook bouwen... daar kan je echt nog veel in improven.
Yep, sommige streamers hebben echt bizarre skills. Zowel PC als PS4. Waar ik kansloos ben als ik alleen tegenover een squad van 4 man kom te staan, zie ik die streamers in dezelfde situatie in 80 - 90% van de gevallen als winnaar uit de strijd komen. Zo behendig met bouwen en het krijgen van de overhand tijdens het gevecht. Heb daar wel respect voor. Maar ja, het is ook hun werk :P

De skins vind ik leuk, maar ik ga er geen geld aan uit geven. Heb wel 2 x een Battle Pass gekocht nu, want het vrijspelen van skins / emotes / hamers / etc. is stiekem best leuk en heeft een verslavende factor. Nu Tier 50. Het wordt nog even flink doorspelen naar de John Wick skin, maar is wel een leuk doel en moet met de weekly challenges ook best te halen zijn denk ik.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-09 15:12
Daniel. schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:30:
Ik heb interesse, stuur maar een DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:39
Hoe snel farm je ongeveerd Vbucks in save the world?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
ak0nnmgn schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:50:
Hoe snel farm je ongeveerd Vbucks in save the world?
Paar uurtjes, sowieso leuk om te doen en evt. je bouwskills te ontwikkelen.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Kidjuh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 16:07:
[...]

Kan je die V-Bucks dan gebruiken in Battle Royale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 15:38

s0kkie

Cowabunga

overdoseh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 16:25:
[...]

Kan je die V-Bucks dan gebruiken in Battle Royale?
Ja zeker daar zijn ze ook voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
s0kkie schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 16:31:
[...]

Ja zeker daar zijn ze ook voor :)
Nice! Hoeveel V-bucks zijn er uit Save the world te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
overdoseh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 16:43:
[...]

Nice! Hoeveel V-bucks zijn er uit Save the world te halen?
duizenden

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haal je ook vbucks uit de normale Fortnite eigenlijk?

Want die heb ik nooit gekocht namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:32
Donstil schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 19:37:
Haal je ook vbucks uit de normale Fortnite eigenlijk?

Want die heb ik nooit gekocht namelijk
Save the world is de normale Fortnite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 20:00:
[...]
Save the world is de normale Fortnite.
Ooh haha 8)7

Dan haal ik even een goedkope key van Marktplaats :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
pgs010 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:33:
Ik heb even met hem gesproken via DM op Marktplaats. Hij heeft op dit moment geen keys meer maar verwacht ze morgen weer.

Geen idee waar en hoe maar zolang ze op de epic website werken vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik zou ook wel interesse hebben. Enige waar ik mee zit is dat ik mijn Battle Royale account met al mijn stats en wins niet kwijt wil. Je weet nooit hoe die gast aan die codes komt, geen zin in een ban :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Je kan ook gewoon op www.allkeyshop.com kijken. Staat Fortnite vanaf 17 euro op geloof ik. Misschien iets duurder dan MP, maar je weet wel waar de code vandaan komt. Vrijdagavond is ff kijken om hem misschien aan te schaffen. Vanavond geen tijd gehad en zal morgen ook niet vroeg thuis zijn denk ik. Maar is save the world echt een toevoeging of gewoon meer om te oefenen en de v-bucks die je weer in BR kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 21:49:
Ik zou ook wel interesse hebben. Enige waar ik mee zit is dat ik mijn Battle Royale account met al mijn stats en wins niet kwijt wil. Je weet nooit hoe die gast aan die codes komt, geen zin in een ban :P
Ik speel pas drie weken dus dat is hier niet echt een issue maar ik denk dat het wel losloopt ook.
Mikoe schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 21:55:
Je kan ook gewoon op www.allkeyshop.com kijken. Staat Fortnite vanaf 17 euro op geloof ik. Misschien iets duurder dan MP, maar je weet wel waar de code vandaan komt.
Niet voor de One en Ps4 (of ik kijk verkeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Donstil schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 22:19:
Niet voor de One en Ps4 (of ik kijk verkeerd)
Die staan er wel bij, alleen die zijn een stuk duurder. Nog duurder dan de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Gisteren dan toch maar een Battlepass gekocht van 9,99 Euro en geen spijt van gehad.
De weekly challenges voegen zo veel meer toe en zijn nog leuk om te doen ook :)
Ik zit inmiddels op 30 Euro voor de game (Save The World 20 en battlepass 10) maar dan ben ik er ook wel klaar mee om nog iets te betalen met echt geld :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Ik zit er ook nog wel aan te denken om Save The World aan te schaffen. Aan de andere kant; hij wordt later dit jaar sowieso gratis en heb gewoon nog veel lol met Battle Royale.

Gisteren had ik wel een mooie actie die ik al wel bij streamers gezien had maar zelf nog niet geprobeerd. Ik had een paar Impulse grenades en was geland in Tilted Towers. Na een paar kills belandde ik ergens halverwege een toren, en vanuit m'n ooghoek zag ik iemand bovenop een andere toren lopen. Ik gooide een Impulse Grenade om te proberen hem er vanaf te knocken, maar hij liep helaas net naar beneden.
Vanaf de zijkant zag ik iemand via een zelfgemaakte trap naar boven lopen, en ik gooide weer een impulse grenade, precies goed :D want toen hij boven aan kwam ontplofte hij en vloog ie 30 meter achteruit en naar beneden :D :'( :D :'(

Ik moest zo hard lachen dat ik zijn 3 teamgenoten niet in de gaten had, dus helaas werd ik afgeknald en werd hij gerevived, maar dat was de lol wel weer waard. Geniaal spel dit :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mikoe schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 06:11:
[...]

Die staan er wel bij, alleen die zijn een stuk duurder. Nog duurder dan de pc versie.
Ja daarom is Marktplaats dus een interessante optie.
Op Xbox/Psn is de game namelijk ongeveer net zo duur als deze key site.
s0kkie schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 08:25:
Gisteren dan toch maar een Battlepass gekocht van 9,99 Euro en geen spijt van gehad.
De weekly challenges voegen zo veel meer toe en zijn nog leuk om te doen ook :)
Ik zit inmiddels op 30 Euro voor de game (Save The World 20 en battlepass 10) maar dan ben ik er ook wel klaar mee om nog iets te betalen met echt geld :P
Hoeft ook niet echt, ik heb alleen uit de Battle pass voor seizoen 3 al 750 vbucks gekregen.
De volgende is dus al bijna gratis (ik zit op lvl45/tier46)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 08:59:
[...]

Hoeft ook niet echt, ik heb alleen uit de Battle pass voor seizoen 3 al 750 vbucks gekregen.
De volgende is dus al bijna gratis (ik zit op lvl45/tier46)
Dat ligt er aan of de volgende Battle Pass weer met V-Bucks gekocht kan worden. Er was namelijk sprake van dat de Battle Pass voor seizoen 3 alleen met echt geld gekocht kon worden, maar dit is op het laatste moment(?) terug gedraaid. Ik kan me zo voorstellen dat seizoen 4 wel alleen met echt geld gekocht kan worden, maar volgens mij moet dat allemaal nog duidelijk worden.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Mikoe schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 21:55:
Je kan ook gewoon op www.allkeyshop.com kijken. Staat Fortnite vanaf 17 euro op geloof ik. Misschien iets duurder dan MP, maar je weet wel waar de code vandaan komt. Vrijdagavond is ff kijken om hem misschien aan te schaffen. Vanavond geen tijd gehad en zal morgen ook niet vroeg thuis zijn denk ik. Maar is save the world echt een toevoeging of gewoon meer om te oefenen en de v-bucks die je weer in BR kunt gebruiken?
Battle royale is juist de toevoeging op save the world ;) naar mijn mening wel een stuk leuker dan STW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel. schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:30:
Ik heb ook wel interesse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Laatst online: 15:39
Kidjuh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 16:07:
[...]

Paar uurtjes voor 100? Ik heb wat gespeeld gister en het viel vies tegen. Daarnaast gebruik ik combat pro in BR en die is nog niet in StW. Wel een leuke game mode dat save the world denk dat ik daar ook wel een paar uurtjes in kan stoppen. Volgens mij gingen ze combat pro implementeren in save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Patch 3.3 komt elk moment uit met Supply Llama pinata's en explosive charges als nieuwe wapen :)
https://www.epicgames.com...-US/news/v3-3-patch-notes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Denman schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:06:
Dat ligt er aan of de volgende Battle Pass weer met V-Bucks gekocht kan worden. Er was namelijk sprake van dat de Battle Pass voor seizoen 3 alleen met echt geld gekocht kon worden, maar dit is op het laatste moment(?) terug gedraaid. Ik kan me zo voorstellen dat seizoen 4 wel alleen met echt geld gekocht kan worden, maar volgens mij moet dat allemaal nog duidelijk worden.
Ooh echt? Nou als hij dan ook weer 10 piek kost (maar dan in euro's) vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:19:
[...]

Ooh echt? Nou als hij dan ook weer 10 piek kost (maar dan in euro's) vind ik het prima.
Ik ook, wat mij betreft een no-brainer :)

Maar aangezien seizoen 3 eigenlijk pas net begonnen is zal het nog wel even duren voordat dit duidelijk wordt.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Denman schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:20:
[...]

Ik ook, wat mij betreft een no-brainer :)

Maar aangezien seizoen 3 eigenlijk pas net begonnen is zal het nog wel even duren voordat dit duidelijk wordt.
Dit is mijn eerste seizoen maar ze zijn iets van 2 maanden lang toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
@Donstil Net even gechecked; de laatste challenge (week 10) unlocked over 42 dagen en het seizoen duurt nog 47 dagen.
Lijkt er dus inderdaad op dat een seizoen ruim 2 maanden duurt.

We hebben iig nog even de tijd om wat XP / Tiers te halen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:00
ff een vraagje voor de pc spelers...

Moet ik dit spel kopen?
of spelen jullie allemaal Fortnite Battle Royale gratis versie?
En save the world kan ik apart kopen op mp voor 7 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
https://gamer.nl/artikele...cord-met-fortnite-stream/

De Canadese en Amerikaanse rappers Drake en Travis Scott hebben vandaag verschillende Twitch-records verbroken met Fortnite: Battle Royale.
Samen met Ninja, de grootste Twitch-streamer van het moment, streamde zij Fortnite: Battle Royale. Het kijkersaantal liep tijdens de stream op tot meer dan 600.000 kijkers. Met dit kijkersaantal verbroken zij het record van Twitch-streamer Dr. DisRespect die in februari bijna 400.000 kijkers had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Aggressor schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:08:
ff een vraagje voor de pc spelers...

Moet ik dit spel kopen?
of spelen jullie allemaal Fortnite Battle Royale gratis versie?
En save the world kan ik apart kopen op mp voor 7 euro?
Battle Royale is gratis, enkel Save the World kost inderdaad geld. Via marktplaats kan je hem rond de 8 euro waarschijnlijk kopen. Nogmaals, niet nodig om de Battle Royale versie te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
overdoseh schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:27:
[...]

Battle Royale is gratis, enkel Save the World kost inderdaad geld. Via marktplaats kan je hem rond de 8 euro waarschijnlijk kopen. Nogmaals, niet nodig om de Battle Royale versie te kunnen spelen.
ok thanks
heb nu een account gemaakt en geinstalleerd.

Echter als ik inlog heb ik een female char? is dit te wijzigen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Aggressor schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:27:
[...]

ok thanks

Je speelt steeds nieuwe characters vrij. Soms zijn dit vrouwtjes, meestal mannen. Als je levelt krijg je dus steeds meer outfits!

Je kan het hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

En bij de gratis versie is het gewoon random, valt niks te kiezen welke character je wilt of krijgt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb ondertussen al 3 maandsalarisen uitgegeven aan cosmetics, gewoon omdat ze mooi zijn.

En zonder battle pass of outfits krijg je gewoon een random char toegekend.

@Fruitschaal is een beest trouwens, die wil iedereen wel in zijn squadje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
Aggressor schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:27:
[...]

ok thanks

Beetje gender gelijk houden. Je bent meestal een vrouw omdat de meeste Skins mannen zijn.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:37:
Ik heb ondertussen al 3 maandsalarisen uitgegeven aan cosmetics, gewoon omdat ze mooi zijn.

En zonder battle pass of outfits krijg je gewoon een random char toegekend.

@Fruitschaal is een beest trouwens, die wil iedereen wel in zijn squadje!
Daar issie hoor, met zijn drakenpakje en zijn haaien-hamer. Tot vanavond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:39:
[...]

Daar issie hoor, met zijn drakenpakje en zijn haaien-hamer. Tot vanavond!
Die haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai die is zo mooi , vraag maar aan @Vegetto

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Heeft @Vegetto dat filmpje nog waar die haai achter de schutting uitkomt?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:42:
Heeft @Vegetto dat filmpje nog waar die haai achter de schutting uitkomt?
YouTube: Sharkaaattttaaaaaaaaack #fornite @Vegetto Ben je niet trots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
overdoseh schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:27:
Battle Royale is gratis maar wel met de opmerking dat je alleen een enkele daily challenge krijgt.
Mijn inziens is mee doen met het lopende seizoen (10,- aan vBucks nodig) wel een vereiste om het leuk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
pff, 2de worden is echt zo zuur. Het is me al zo vaak overkomen. :'(
Net vlug 2 potjes gespeeld. De eerste keer 3de met 7 kills, de tweede keer 2de met 5 kills -O-

Sinds de update van vandaag zijn de graphics wel minder geworden (op ps4 pro). Was dat nog iemand opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Anton.net schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:25:
Net vlug 2 potjes gespeeld. De eerste keer 3de met 7 kills, de tweede keer 2de met 5 kills -O-

Sinds de update van vandaag zijn de graphics wel minder geworden (op ps4 pro). Was dat nog iemand opgevallen?
ja dit dus. gister avond en vanmiddag ook 2e geworden.. dan wordt ik echt liever 90ste ofzo =p

Het domme is ook dat k mezelf echt voor me kop kan slaan want ik wordt dan te ongeduldig en denk ik niet meer helder na hoe ik hem moet outplayen en wil ik hem gewoon pakken :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: helaas geen iOS invité ontvangen.
Game ziet er op YouTube best lekker uit namelijk :)
Anton.net schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:25:

Nog minder? Ik vond ze tijdens de laatste update al enorm achteruit gegaan. Viewing distance was ineens een drama.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 15-03-2018 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Net even de iOS-versie op de iPhone X geprobeerd, werkt best goed maar die virtuele thumbstick zijn zoals in elke iPhone-game echt ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:50:
Net even de iOS-versie op de iPhone X geprobeerd, werkt best goed maar die virtuele thumbstick is zoals in elke iPhone-game echt ruk.
Ik kan daar gek genoeg best aardig mee overweg :) . Hoe kwam je aan een invite? Gewoon door te registreren of ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:53:
[...]

Ik kan daar gek genoeg best aardig mee overweg :) . Hoe kwam je aan een invite? Gewoon door te registreren of ergens anders.
Registreren, ik had de game nog nooit gespeeld en dat werkt doorgaans goed bij dit soort inschrijvingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Donstil schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:41:
Edit: helaas geen iOS invité ontvangen.
Game ziet er op YouTube best lekker uit namelijk :)

[...]

Nog minder? Ik vond ze tijdens de laatste update al enorm achteruit gegaan. Viewing distance was ineens een drama.
Ja, popping in van best dichtbij, verminderde textures, belichting en weerseffecten zijn minder etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijt een heel vermakelijk spelletje, voor een 10tje per seizoen ben ik wel bereid een om voor 3/4 seizoenen te betalen. Het spel werkt als een trein, super stabiel en geen rare fratsen.

Ook fijn dat chat standaard uitstaat mits je in een duo/squad zit, hierdoor krijg je veel minder ingame stront te zien en ontmoet ik alleen maar toffe mensen (ook veel kleine kids die over de mic bleren in viet/thai of hindu, ik speel vanuit azie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WatcherZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-05 08:24
Ik speel op PC, echter speelt mijn omgeving op PS4. Nu hebben we het wel voor elkaar gekregen om samen te kunnen spelen, en ik hoor de spelers op PS4 ook, ze horen alleen mij niet. Ik gebruik oordopjes van Samsung.

Is er iemand die weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Iemand toevallig nog een iOS code over? :p
Volgens mij mag je 5 andere personen inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Heeft iemand al zo een lama gevonden? Blijkbaar spawnen er 3 per game, volledig random. Het bevat 500 hout, steen en ijzer. Veel ammo, traps en nog items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:28
Anton.net schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:40:
Heeft iemand al zo een lama gevonden? Blijkbaar spawnen er 3 per game, volledig random. Het bevat 500 hout, steen en ijzer. Veel ammo, traps en nog items.
Ik heb er gisteren 1 geloot, dan hoef je idd verder geen grondstoffen meer te hakken :-)

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Nog geen lama's gevonden, wel 2 x C4 Explosives.
Alleen een beetje mee geëxperimenteerd. Wel grappig, in Tilted Towers een klein huisje volstoppen en tegelijk laten ontploffen en er blijft niet veel meer van over :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
De marktplaats verkoper heeft weer keys voor 7 euro per stuk.
Ik heb er ook 1tje gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
Mocht iemand een iOS invite over hebben? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Voor mensen die snel hun ingame knowhow willen verbeteren, ga gewoon 2 avondjes op tij Tilty Towers landen. Lekker druk, gelijk actie, voor iedereen loot.
Probeer ook gebouwen op te bouwen. Zo leer je je bouwskills ontwikkelen, dat helpt echt!

ps; als iemand in een toren van 4 hoog zit (schiet de onderste laag kapot) je zit dan beiden weer op de grond en kunt tegen elkaar gaan bouwen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Even een vraagje; Is een battle-pass geldig voor één seizoen of voor alle seizoenen die gaan komen? Daarnaast: Stel ik koop een battle-pass en unlock daarmee bepaalde skins. Behoud je die skins in volgende seizoenen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
JST94 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:43:
Even een vraagje; Is een battle-pass geldig voor één seizoen of voor alle seizoenen die gaan komen? Daarnaast: Stel ik koop een battle-pass en unlock daarmee bepaalde skins. Behoud je die skins in volgende seizoenen?
Battle Pass is voor 1 seizoen, daarna moet je een nieuwe aanschaffen (nog niet duidelijk of dit voor seizoen 4 met V-Bucks kan of alleen met echt geld). Je behoudt wel alle skins die je unlocked hebt tijdens het seizoen.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Thanks! Wellicht nog de battle-pass aanschaffen voor dit seizoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:41
JST94 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:46:
Thanks! Wellicht nog de battle-pass aanschaffen voor dit seizoen. :)
Dit seizoen duurt nog wel even dus nog genoeg tijd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:28
Crashhill schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:27:ps; als iemand in een toren van 4 hoog zit (schiet de onderste laag kapot) je zit dan beiden weer op de grond en kunt tegen elkaar gaan bouwen etc.
ps ps
Als iemand in een nog hogere toren/bouwsel zit, schiet het onderste stuk kapot en hij valt te pletter/knockout ;-) Dat telt ook voor een kill

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
GabberKooij schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:00:
[...]

ps ps
Als iemand in een nog hogere toren/bouwsel zit, schiet het onderste stuk kapot en hij valt te pletter/knockout ;-) Dat telt ook voor een kill
Als je hoger als 4 bouwt moet je weten wat je aan het doen bent, anders ben je inderdaad 100% dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 00:08:
[...]

Registreren, ik had de game nog nooit gespeeld en dat werkt doorgaans goed bij dit soort inschrijvingen.
Oké cool.

Als je nog van een invite af moet dan hou ik
mij aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:08
Nou de game staat op mijn telefoon, nu nog een code. Kom op Epic! (Of een mede tweaker 8-) )

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aggressor schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:03:
De marktplaats verkoper heeft weer keys voor 7 euro per stuk.
Ik heb er ook 1tje gekocht.
Ik ook gisteren en lijkt prima te werken.
Het is alleen wel vervelend dat de controles in Single Player net anders zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:15:
[...]

Oké cool.

Als je nog van een invite af moet dan hou ik
mij aanbevolen :)
Stuur me even een PM met je gebruikersnaam/e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:57

Sevyx

Facta non verba!

NotSoSteady schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:36:
[...]

Mocht je er nog één over hebben dan heb ik ook interresse!

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

[...]

Me too als je nog over hebt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
[...]

Heb je een PM gestuurd. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:45
Die iOS is best leuk, maar die besturing zal ik nooit in mijn vingers krijgen ben ik bang....

Gister in een potje heel magazijn leeg en dan 1 hit hebben 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door kneusteun op 16-03-2018 10:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Rivanov schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:41:
[...]

Heb je een PM gestuurd. :)
Het blijkt dat ik nog moet wachten op friendcodes, ik dacht dat ik jullie gewoon kon toevoegen. Als ik ze ontvang zal ik ze hier op volgorde van reacties sturen. Excuses voor het ongemak. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
NotSoSteady schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:44:
[...]

Het blijkt dat ik nog moet wachten op friendcodes, ik dacht dat ik jullie gewoon kon toevoegen. Als ik ze ontvang zal ik ze hier op volgorde van reacties sturen. Excuses voor het ongemak. 8)
Top! Dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik zit ook met smart te wachten op een key, mocht je wat hebben houd ik me aanbevolen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Ik niet, iOS games kunnen me gestolen worden! Dat ze maar energie steken in nog sneller de bugs oplossen die er zijn! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Crashhill schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:11:
Ik niet, iOS games kunnen me gestolen worden! Dat ze maar energie steken in nog sneller de bugs oplossen die er zijn! :P
Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar het is wel tof om te zien dat ze fortnite crossplatform werkend krijgen op zowel mobile als pc als console.

Ben erg benieuwd hoe dit gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Crossplatform-ondersteuning klinkt misschien leuk, maar met virtuele controls maak je echt geen enkele kans tegen een muis of Xbox/PS-controller.

[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 16-03-2018 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
NotSoSteady schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:13:
Crossplatform-ondersteuning klinkt misschien leuk, maar met virtuele controls maak je echt geen enkele kans tegen een muis of Xbox/PS-controller.
Vandaar dat ik zeer benieuwd ben hoe dit gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Flamax schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:14:
[...]

Vandaar dat ik zeer benieuwd ben hoe dit gaat werken.
Er is wel aim-assist, maar dat gaat nooit voldoende zijn. Je kan het ook gewoon opnemen tegen alleen mobiele spelers, dus dat is verder geen groot probleem. Ik vind het in ieder geval een leuk idee. De game draait op de iPhone X helaas niet op 60fps, maar misschien is dat ook wel iets teveel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Speel het spel nu een paar dagen. Gisteren 2x 2e geworden achter elkaar in Duo's. De eerste keer was het 1vs1, maar ik kwam tegen een gast die het spel iets langer speelt en me dmv bouwen met een rocketlauncher vanaf boven gemakkelijk kon slopen... Toch 4/5 kills voor mij die ronde. 2e potje was nog een 2vs2 over, eigenlijk hetzelfde verhaal.. ons bouw skill level is nog zo laag (letterlijk en figuurlijk), dat we het hierdoor af moesten leggen. Desondanks toch trots op deze 2 zilveren medailles ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:15
Ik zoek nog een hoop mensen om samen mee te spelen, zit op de tweakers discord maar er is niemand. Zouden jullie mij willen toevoegen?
Naam: Benjinier
Platform: PC

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Ik had begrepen dat de eerste lichting keys die ze nu verstuurd hebben, dan je daarbij nog geen extra invites bij krijgt! De key word gekoppeld aan je Epic account volgens mij
Ik heb zelf op het moment alleen maar een SE, ik vind het scherm daar eigenlijk te klein van. Mijn X is in reparatie, maar die heb ik misschien al weer snel terug..

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Pagina: 1 ... 5 ... 53 Laatste