Crashhill schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:27:
[...]
Ik speel zelf met controller, maar er zijn er een paar in onze groep die met tobo muis spelen. Als je met tobo muis speelt heb je geen assist correct. Je bent namelijk 100x meer preciesmet een muis ipv controller. (Dat wordt dus verkleind door Controller aim assist te geven). Blijkbaar is de native ondersteuning goed, alleen om wapens te droppen of ammo / health/ armor etc. moet je het nog even snel met een controller doen, omdat je geen cursor hebt. Maar als je eenmaal echt in de game zit hoor ik dat het best wel goed is.
Persoonlijk vind ik het jammer dat ze native ondersteuning geven, je merkt namelijk best wel snel of je tegen een tobo muis speler speelt of controller. Ik noem mijn gamebuddies met tobo muis op de PS4 ook noobs, misschien wel puur uit jaloezie.
Maar even terugkomend op je vraag; native ondersteuning is beter als met Xim spelen. Juist doormiddel van de AA die je niet wilt op je muis.
Oké thnx! Maar wat mij juist beter lijkt, is dat de precisie van muis + AA een groter voordeel geven dan zonder AA. Veel precisie en hulp bij het richten. Maar misschien werkt dat niet zo.
Ik heb zojuist een keer geprobeerd om met toetsenbord en muis te spelen.
Sniper, Shotgun is wel erg fijn! Maar met vol automatische wapens zoals een AR of SMG is het echt drama (bij mij dan iig).
Wanneer ik op afstand, 1 kogel per keer schiet, is vrijwel alles raak. Maar wanneer ik wil sproeien, mis ik extreem veel. Er zit dan een soort vreemde onvoorspelbare recoil op. Ook al zie ik m'n crosshair dat m'n target in 't midden staat, gaan kogels alle kanten op.
Het lijkt net of het gemanipuleerd wordt zodat je niet langer je muis ingedrukt kunt houden.
Met burst wapens gaat dit weer wel beter. Dan druk je dus weer 1x (net als Shotgun en sniper) en maken de kogels wel een logische baan.
Doordat ik niet vol automatisch kan schieten, en zelf kiezen voor semi-automatisch te traag gaat, verlies ik dus veel vuurgevechten. Benieuwd hoe dit bij de meer ervaren spelers met muis en toetsenbord op ps4 gaat.