Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sas_andrea
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:16
Sleepoog schreef op zondag 7 januari 2024 @ 20:50:
[...]

Ben nu al even Platinum I (45%), maar verder kom ik niet.

Qua map vind ik dit seizoen echt top. Nog nooit zo'n toffe map geweest imho. Wel lastig met al die kleine hoogteverschillen.
Netjes die Platinum!

Ja de map vond ik heel erg wennen, maar "it grows on you". Na een paar weken vind ik hem eindelijk leuk. Eerst even een bot halen op de berg en loot en dan door naar beneden. Of landen bij Pleasant Piazza en die tunnel in voor loot. Af en toe ff trein meepikken. Ook genoeg manieren van transport. Ja, duurde ff maar nu vind ik het wel een leuke map. Wel heb ik moeite met sommige quests, meer moeite dan bij andere seizoenen. Tja.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sleepoog
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 26-04 09:07
Ken je de grot die hier zit? Helemaal doorlopen tot het einde, steen kapotslaan zodat je in een soort van grote binnentuin komt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rh8JEdBY9CngwM48IQjnXE4b3cs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sdDQDIuUU9p1IHycHaED3CQF.png?f=user_large
Tutorial hier trouwens: YouTube: Fortnite Season 5: Secret Cave Location! | Best Place to Land (AMAZ...

Die doe ik meestal om daarna naar boven te gaan en de bot in te huren. Vervolgens lekker naar beneden sliden inderdaad.

Net met racen wat geluk gehad. Blijkbaar tegen botjes. Nu 78% op Platinum I. Gaat de goede kant op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-04 14:15

s0kkie

Cowabunga

Ik speel momenteel meer de races dan BR :P
Levelen gaat veel sneller als de 6 daily challenges beschikbaar zijn en het is vaak makkelijk om 1e te eindigen. In een week tijd van lvl 31 naar 62 gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleepoog
Dat schiet inderdaad wel op. Zeker als je levels stijgt met racen. Ben inmiddels lvl117 :-D /showoff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Ik doe ook meer rocket racing dan battle royale.
De potjes duren korter dus tussendoor steeds ff pauze, misschien daardoor langer vol te houden?
Gisteren rank Diamond 1 gehaald 8)
sas_andrea schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 21:43:

Ik erger me nogal dat het na 1 race lang kan duren voordat je weer verder kan ivm de matchmaking.
Daar heb ik ook last van. Het is sneller om terug naar de lobby te gaan en opnieuw op Play te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sas_andrea
Sleepoog schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:49:
Ken je de grot die hier zit? Helemaal doorlopen tot het einde, steen kapotslaan zodat je in een soort van grote binnentuin komt?

[Afbeelding]
Tutorial hier trouwens: YouTube: Fortnite Season 5: Secret Cave Location! | Best Place to Land (AMAZ...

Die doe ik meestal om daarna naar boven te gaan en de bot in te huren. Vervolgens lekker naar beneden sliden inderdaad.

Net met racen wat geluk gehad. Blijkbaar tegen botjes. Nu 78% op Platinum I. Gaat de goede kant op.
Nee de grot kende ik nog niet! Straks ff testen. 😎

Dat klinkt als een flinke portie geluk, lekker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sas_andrea
Grot gevonden trouwens! Met een bot niet het allerhandigst gezien die op een gegeven moment maar in de weg bleef staan en ik er niet langs kon terwijl de storm eraan kwam. Maar voor de rest wel lekker veel loot.

Ik heb wel wat moeite met de missie van de dirt bike van afgelopen week, iedere keer rijd ik de berg op en doe van alles maar land dan net niet oke waardoor de missie faalt. Nog ff blijven oefenen blijkbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Rocket Launchers zijn terug :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleepoog
sas_andrea schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:58:
Grot gevonden trouwens! Met een bot niet het allerhandigst gezien die op een gegeven moment maar in de weg bleef staan en ik er niet langs kon terwijl de storm eraan kwam. Maar voor de rest wel lekker veel loot.

Ik heb wel wat moeite met de missie van de dirt bike van afgelopen week, iedere keer rijd ik de berg op en doe van alles maar land dan net niet oke waardoor de missie faalt. Nog ff blijven oefenen blijkbaar.
Als je met de dirt bike van een hoge klif afspringt maak je eerst één salto achterover. Daarna de 'stuntknop' ingedrukt houden (als je weer horizontaal bent) en landen maar.

En botjes kunnen hinderlijk zijn idd. Hoe vaak ik geen muur heb gesloopt omdat die bot in de deuropening bleef staan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-04 08:23
Eindelijk, hopelijk bevalt dit seizoen wat meer dan het vorige. Was oprecht het slechtste in 4 jaar dat ik speel....

Hopelijk wat meer voeling met de map en minder RNG met de wapens dat je vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:57

rapture

Zelfs daar netwerken?

Minstens 8 uren meer downtime erbij.

Ik zie morgenavond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Store88
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik heb een vraag,ik heb op 03-03-2024 battle pass genomen,en nu vandaag is er een nieuwe seizoen uit,nu kan die met zijn verdiende sterren hoe het ook maar heet niks meer kopen binnen de battle pass,omdat er een nieuwe seizoen is,maar dit is toch oplichterij, ze bieden gewoon battle pass aan, dus stel je koopt gisteren battle pass voor 9 euro 950 v bucks,dan is het vandaag niet neer geldig,volgens mij is dit toch strafbaar,zo kan ik ook flink geld verdienen,dit moeten ze vermelden

Alvast bedankt Ricardo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:11
Nee, battlepass is seizoensgebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

En einddatum van de huidige season staat links onderaan vermeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rwFubhYBPcsuC1uE1pzAgvTDBGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/isaUb2lTtpJa8NCs7voczjmh.jpg?f=fotoalbum_large

De level en sterren zijn aan de battlepass van de huidige season gerelateerd.

Ik speel totdat ik voorbij level 94 ben en koop de battlepass voor 950 vbucks, haal het resterende gedeelte van de 1000 vbucks dat in de battle pass zit. Daarna nog 51 levels voor de 500 vbucks dat ze in bonus awards gestopt hebben (dat zat vroeger in de battle pass).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sas_andrea
inderdaad, battlepass is seizoensgebonden, staat ook netjes genoemd. Ik neem hem wel meteen bij start nieuwe seizoen, gezien ik wel paar keer per week speel, red ik makkelijk level 130 tot 150 in een seizoen. Ik speel Fortnite nu een jaar. En eigenlijk hoef je dus maar zelden Vbucks bij te kopen als je geen andere Emotes of Skins koopt. Immers verdien je dan meer Vbucks terug dan dat de pass kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sas_andrea
Ik vind het nieuwe seizoen wel leuk in ieder geval. Toch weer een andere draai aan de map gegeven. Weekly quests en Kickstarter alweer voldaan. :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepoog
Satangel schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 11:33:
Eindelijk, hopelijk bevalt dit seizoen wat meer dan het vorige. Was oprecht het slechtste in 4 jaar dat ik speel....

Hopelijk wat meer voeling met de map en minder RNG met de wapens dat je vind.
Hoe meningen kunnen verschillen :)
Ik vond vorige seizoen echt top en zéker de map. Uiteindelijk op lvl240 geëindigd (of iets meer, weet het niet precies). Alhoewel ik deze map er ook mooi vind uitzien, is het voor mij minder 'echt'.

Hier ook al de Kickstarts en Weekly gehaald. En elke dag even proberen de daily's van Rocket Racing te halen. Is toch ongeveer driekwart level erbij.

Ik heb nooit de neiging om iets te kopen in de item shop, dus vbucks gebruik ik alleen voor de Battle Pass. Maar daarvan wil ik dan wél alles weer hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

De skins in de battlepass dit seizoen ;( ;( ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
ja ik vind de battle pass ook erg matig. Alleen Zeus is wel leuk, maar niet leuk genoeg dat ik er mee ga spelen.
Vorige battle pass was beter naar mijn mening met Peter Griffin en SOlid Snake. Die tijger Oscar was ook nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-04 15:44
speel nu fortnite sinds de vorige battlepass waarbij ik de gameplay er leuk vond samen met wat vrienden. Helaas vind ik en mijn vrienden ook dat dit jaar de uitwerking van de nieuwe wapens maar een beetje zo zo zijn. de nieuwe wapens voelen een beetje overpowered zoals die bliksem en de vleugels.

Daarnaast is door de plaatsing van de nieuwe gedeeltes in de maps een beetje ruk de eindbaasjes zitten nu vlak bij elkaar, 2 bij 2 waardoor iedereen eigenlijk dezelfde route gaat nemen. Of je spawned bij olympus of je gaat naar de underworld om 2 medailles en sterke wapens op te halen. Die verdeling was in het vorige seizoen veel beter waardoor je overal kans had om lui tegen te komen en redelijk gematigd qua wapens. Nu moet je maar een beetje fight to survive spelen in de nieuwe gedeeltes om te hopen dat je de eindbaasjes mag uitdagen.

vraag me af of dit nog te verhelpen is met wat gelijktrekken van sommige wapens maar heb er een beetje hard hoofd in dat dit voor dit seizoen goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 26-04 17:30
WeeDzi schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:16:
speel nu fortnite sinds de vorige battlepass waarbij ik de gameplay er leuk vond samen met wat vrienden. Helaas vind ik en mijn vrienden ook dat dit jaar de uitwerking van de nieuwe wapens maar een beetje zo zo zijn. de nieuwe wapens voelen een beetje overpowered zoals die bliksem en de vleugels.

Daarnaast is door de plaatsing van de nieuwe gedeeltes in de maps een beetje ruk de eindbaasjes zitten nu vlak bij elkaar, 2 bij 2 waardoor iedereen eigenlijk dezelfde route gaat nemen. Of je spawned bij olympus of je gaat naar de underworld om 2 medailles en sterke wapens op te halen. Die verdeling was in het vorige seizoen veel beter waardoor je overal kans had om lui tegen te komen en redelijk gematigd qua wapens. Nu moet je maar een beetje fight to survive spelen in de nieuwe gedeeltes om te hopen dat je de eindbaasjes mag uitdagen.

vraag me af of dit nog te verhelpen is met wat gelijktrekken van sommige wapens maar heb er een beetje hard hoofd in dat dit voor dit seizoen goed gaat komen.
Nou als je die bliksem en vleugels overpowered vind heb je (zoals je zelf al schrijft) de vorige tig seizoenen niet gespeeld :+ In Fortnite zitten heel vaak van zulke wapens (met uitzondering van oa vorig seizoen).

Daarnaast is het ook niet echt dat die 'eindbazen' dergelijke loot droppen waardoor je als tegenstander geen kans meer maakt. Zeus dropt een aardige DMR maar die is op close range echt niet zo goed dus dan is je enemy makkelijk te verslaan.

Vorig seizoen vond ik qua wapens echt matig (alleen de Striker vond ik lekker schieten), dit seizoen pas een paar potten gespeeld maar er zitten nu meer fijne wapens in vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-04 13:47

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik moet zeggen dat dit hoofdstuk mij wel bevalt :). Hoi, nieuw hier :w .
/edit, ik speel alleen Zero Build.

Ik zie dat de Discord link in de OP is verlopen. Is er nog ergens een andere Discord link?

[ Voor 50% gewijzigd door Stimulate14 op 13-03-2024 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
Aomi schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 17:22:
[...]

Nou als je die bliksem en vleugels overpowered vind heb je (zoals je zelf al schrijft) de vorige tig seizoenen niet gespeeld :+ In Fortnite zitten heel vaak van zulke wapens (met uitzondering van oa vorig seizoen).

Daarnaast is het ook niet echt dat die 'eindbazen' dergelijke loot droppen waardoor je als tegenstander geen kans meer maakt. Zeus dropt een aardige DMR maar die is op close range echt niet zo goed dus dan is je enemy makkelijk te verslaan.

Vorig seizoen vond ik qua wapens echt matig (alleen de Striker vond ik lekker schieten), dit seizoen pas een paar potten gespeeld maar er zitten nu meer fijne wapens in vind ik.
de wapens ansig (zoals de DMR of Shotgun) vind ik niet overpowered en verder prima alleen de abilities zoals de vleugels en de bliksem. Vorig seizoen en zoals ik inderdaad al aangaf speel ik pas sinds vorig seizoen dus kan niet over eerdere seizoenen oordelen behalve de vorige. En die was vrij evenwichtig vond ik.

Ging me ook meer op map design wat nu gewoon opvalt dat als je in de uithoeken spawnt je gewoon minder volk tegenkomt. Gisteren btw nog een paar prima potjes gehad dus alles went :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
WeeDzi schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:13:
[...]

de wapens ansig (zoals de DMR of Shotgun) vind ik niet overpowered en verder prima alleen de abilities zoals de vleugels en de bliksem. Vorig seizoen en zoals ik inderdaad al aangaf speel ik pas sinds vorig seizoen dus kan niet over eerdere seizoenen oordelen behalve de vorige. En die was vrij evenwichtig vond ik.

Ging me ook meer op map design wat nu gewoon opvalt dat als je in de uithoeken spawnt je gewoon minder volk tegenkomt. Gisteren btw nog een paar prima potjes gehad dus alles went :)
Ja mja dat is altijd al geweest. Voorgaande chapters moest je ook niet in Tilted Towers landen als je rustig wilde looten. En dat geldt eigenlijk wel voor elke BR game, dat hoe meer je naar de randen gaat hoe rustiger het wordt (met het risico dat je constant voor de storm aan het rennen bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

sas_andrea schreef op zondag 10 maart 2024 @ 19:01:
inderdaad, battlepass is seizoensgebonden, staat ook netjes genoemd. Ik neem hem wel meteen bij start nieuwe seizoen, gezien ik wel paar keer per week speel, red ik makkelijk level 130 tot 150 in een seizoen. Ik speel Fortnite nu een jaar. En eigenlijk hoef je dus maar zelden Vbucks bij te kopen als je geen andere Emotes of Skins koopt. Immers verdien je dan meer Vbucks terug dan dat de pass kost.
Ik kan de battle pass nu ook vroeger kopen.

In de Lego mode gaan, alt-tab en iets anders doen. Of de computer laten draaien en naar het werk vertrekken. Zo krijg ik 5 lvl's per dag zonder te spelen. Spelen doe ik wanneer ik tijd heb en de quests van meerdere weken stapelen op.

Je zou TeamViewer erop zetten om zeker te zijn dat je van overal en ten alle tijden het afk'en in de Lego mode kan aanzetten.

In The Finals is een kwalitatief goede battle pass dat ik ook wil grinden. Daar is het niet alleen een andere skins voor wapens, maar ook andere animaties en geluiden.
Sleepoog schreef op zondag 10 maart 2024 @ 20:29:
[...]

Hoe meningen kunnen verschillen :)
Ik vond vorige seizoen echt top en zéker de map. Uiteindelijk op lvl240 geëindigd (of iets meer, weet het niet precies). Alhoewel ik deze map er ook mooi vind uitzien, is het voor mij minder 'echt'.
De bosses en loot waren in vorige season uitgespreid. Nu is het kiezen tussen Olympus en Underworld waar 2 bosses relatief dichtbij elkaar staan en je krijgt een drukte van sweats. Aan de andere kant zijn de oude locaties nu een leegte waar je kan looten voor de late fase.

Ik was op level 420 geëindigd en had op het einde in een avond in ranked mode van gold II naar platinum II geklommen zonder goed te kunnen bouwen. Voor meer progressie in build mode ga ik moeten leren in afdalingen bouwen om de val te breken, bouwen om verplaatsingen gemakkelijk te maken en dekking te hebben, double edit, triple edit, piece control, box fighting,...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Ik vind het een leuke setting dit seizoen :)
Vorige was ook prima voor mij.

Mooi spel :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Zijn er ook spelers die naast de battle royale ook de nieuwe modes spelen? (Rocket Racing, Lego Fortnite, Fortnite Festival)

Ik zelf vermaak me erg met rocket racing, gisteren rank Diamond II gehaald.
Ik zit regelmatig in de top 4, en gisteren ook een paar keer als eerste over de streep.
1 keer gecrasht, was ik laatste, en toch op het eind terug geknokt naar 3.

Voor mijn gevoel kan ik nog redelijk wat stijgen wat betreft rank.
Ben benieuwd hoe hoog ik kan klimmen en waar uiteindelijk wat skills betreft mijn plafond is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleepoog
Ja, Rocket Racing-speler hier. Ook Diamond II trouwens; afgelopen weekend gehaald. Heb wel het idee dat het zo'n twee maanden geleden moeilijker was om in de top 4 te eindigen. Speel RR voornamelijk vanwege de daily's en de xp. Levelt net iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
ik heb dezelfde ervaring dat het een paar maanden geleden moeilijker was. Wellicht zijn de echt goeie spelers ondertussen doorgestroomd naar Champion en Unreal :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sas_andrea
Ik speel vooral Zero Build. daarnaast toen Lego en Rocket Racing net nieuw waren, dat ook. Nu eigenlijk geen Lego meer. (Ik heb missies nodig om iets boeiend te blijven vinden) Wel zo nu en dan wat Rocket Racing voor de XP en ook Festival. Met Rocket Racing ben ik Gold II. En dat ging niet soepel. Al die banen waarbij je veel moet springen en dat rood langs de zijkanten, leveren me geen plezier. Dan speel ik liever Asphalt of Forza.
Battelen vind ik gewoon het leukst. Al helemaal met een vriendin of met m'n gezin. Dan is het vooral achter m'n jongste van 7 aanrennen die op allerlei gevechten af gaat maar daarentegen ook zo 15 kills in z'n eentje maakt. 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
ik weet niet of ik hier de vraag kan stellen maar ik heb het probleem eigenlijk alleen nog maar gemerkt in fortnite ..

ik heb sinds vorige week een nieuwe GPU , ben van de 2060 naar een 4080 super gegaan .. nu merk ik dat ik sinds de upgrade naar de 4080 super geen fortnite meer kan spelen ... ik kan zero build op starten maar mijn cpu gaat steeds richting de 100 procent , merk daardoor dus enorm veel FPS drops in fortnite .. dit probleem had ik nooit met de 2060 , tuurlijk wel is wat fps drops maar niet zo extreem erg nu ik de 4080 super heb ..

mijn cpu is een 5800x en mijn ram is 32gb gpu dus de 4080 super gaming slim X ..

ik zie op reddit meerdere mensen met dit probleem maar kan zelf geen oplossing vinden

hebben jullie tips of een oplossing ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

taker1987 schreef op zondag 21 april 2024 @ 00:10:
ik weet niet of ik hier de vraag kan stellen maar ik heb het probleem eigenlijk alleen nog maar gemerkt in fortnite ..

ik heb sinds vorige week een nieuwe GPU , ben van de 2060 naar een 4080 super gegaan .. nu merk ik dat ik sinds de upgrade naar de 4080 super geen fortnite meer kan spelen ... ik kan zero build op starten maar mijn cpu gaat steeds richting de 100 procent , merk daardoor dus enorm veel FPS drops in fortnite .. dit probleem had ik nooit met de 2060 , tuurlijk wel is wat fps drops maar niet zo extreem erg nu ik de 4080 super heb ..

mijn cpu is een 5800x en mijn ram is 32gb gpu dus de 4080 super gaming slim X ..

ik zie op reddit meerdere mensen met dit probleem maar kan zelf geen oplossing vinden

hebben jullie tips of een oplossing ?
Krachtigere grafische kaart vraagt meer van de CPU en je kan een CPU-bottleneck tegenkomen.

Om dit te kunnen troubleshooten kan je MSI Afterburner, RTSS,... installeren en de overlay instellen om zoveel mogelijk metingen te tonen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bIIyKmTdhUgEu_2RmiXjtADvzPY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5qPe21XZA7HBw5zgvIdUAZ3B.jpg?f=user_large

Resolutie? Gebruikte settings? Framerate verwachtingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
rapture schreef op woensdag 24 april 2024 @ 11:45:
[...]

Krachtigere grafische kaart vraagt meer van de CPU en je kan een CPU-bottleneck tegenkomen.

Om dit te kunnen troubleshooten kan je MSI Afterburner, RTSS,... installeren en de overlay instellen om zoveel mogelijk metingen te tonen.

[Afbeelding]

Resolutie? Gebruikte settings? Framerate verwachtingen?
het ligt dus in principe aan de slechte optimalisatie van fortnite .. ik heb dit ook alleen maar in fortnite en geen enkele andere game ..

Cities skylines 2 , Horizon forbidden west , ac valhalla , skull and bones .. cypberpunk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

taker1987 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:25:
[...]

het ligt dus in principe aan de slechte optimalisatie van fortnite .. ik heb dit ook alleen maar in fortnite en geen enkele andere game ..

Cities skylines 2 , Horizon forbidden west , ac valhalla , skull and bones .. cypberpunk
Speel je op DirectX 11 of 12? De ene is voor quadcores gemaakt en de andere kan de 8 cores benutten.

Je kan de resolutie en/of grafische settings omhoog doen zodat de framerate niet te hoog voor je CPU kan worden.

Zonder in-game metingen kan ik niet veel zeggen over jouw situatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hoe Fortnite vandaag op mijn 5800X3D en 6800XT presteert in een duel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1pMZTcUv8vgv27YH-fY-2l62LA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KhC410PtFuyC3edwlhwRzUec.jpg?f=user_large

Je 5800X heeft geen 3D V-cache en je GPU is krachtiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48

Dhrax

Prog Lord

taker1987 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:25:
[...]

Het heeft niks met Fortnite te maken, die game is juist uitstekend geoptimaliseerd en draait prima op een breed scala aan hardware. Als je het over spaghetti code hebt dan kom je al snel uit bij CoD.

Heb je niet toevallig alles volle bak aan staan? Met alles op Ultra + RTX gaat een 4090 nog zweten namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Ik zet het al jaren op performance mode in Fortnite. Dat werkt echt goed, doe gewoon dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sas_andrea
Nvidia het zelf laten instellen is waardeloos is mijn ervaring. Dan krijg je hele hoge instellingen en veel framedrops. Ik zoek vaak op YouTube een benchmark filmpje met settings op en volg die. Fortnite wordt vaak als benchmark gebruikt voor fps. En dan pas ik zaken beetje aan.
Dus beetje trial en error zal het wel worden.
En daarnaast kan het ook een heel potje duren tot ie een soort van ingesteld is. Dus dan heb je in de gamelobby voor je de bus in gaat en wanneer je gaat landen heel veel stutters, maar na een kwartier bijvoorbeeld niet meer.
Tenminste dat is mijn ervaring op mijn laptop met een (zielige 😉) rtx 3050.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
ik heb m nu zo ingesteld staan dat het speelbaar is , en inderdaad wat @Satangel zei .. performance mode ..

met de fps teller zie je wel de 144 fps maar zodra je de camera draait zie je elke keer de fps counter omlaag schieten ..

dit is dus wat ik bedoel met de optimalisatie .. fortnite draait nooit stabiel 144fps .. cod daarin tegen wel , of een horizon forbidden west ..

verder is het nu wel goed speelbaar .. maar ultra zonder raytracing is hier niet haalbaar en dat zal dan waarschijnlijk aan de 5800x liggen dan aan de grafische kaart . ergens gek want zelfs met een 2600x cpu in combinatie met de 2060 had ik weinig last .

maar misschien omdat de 4080 super dlss ondersteunt ook heb ik er wat meer last van dan met de 2060 .. ik heb zelf geen idee meer maar het werkt nu prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

@taker1987 Zolang je niet de nodige informatie deelt kan er niet veel aan troubleshooting of testen gedaan worden.

Fortnite verandert continue van season tot season, de overstap naar Unreal Engine 5 en de UE5 versie updates. De testresultaten in reviews hebben een beperkte houdbaarheid.

Mijn graphics settings in Fortnite:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oVLpNe7xqD6SteyNu2tW9Fxg_P8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PAJD3vvuEkghHE186eCihWSZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqeHYG_p-VS-yQs0ckjG7rCH2NE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DfvPOZZGPYMdOmo0zV2cJf9n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pdvUBlVcF4vrVUuvUA-ibXT4hUM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ToYkqOCsJlR0BnUxvK0tXRZX.jpg?f=fotoalbum_large

Ik speel op native 1440p, DirectX 12, zoveel mogelijk op low, textures op epic (geen performance penalty) en view distance op epic (om de loot van ver te kunnen zien).

Zo ziet het bij mij eruit: YouTube: Fortnite Chapter 5 Season 2 2024/04/28 5800X3D RX 6800 XT 1440p

In een gevecht kan de frame rate 10% onder 200 fps zakken.

Het is wel een zware video voor Firefox. Het kan meerdere seconden skippen. Op mijn smartphone speelt het wel goed af.

Of ik moet Fortnite afsluiten om de video decoding performance omhoog te krijgen. Fortnite afgesloten en de video's spelen beter af. Ik zal op termijn een beurs, YouTube live stream, opzoekings,... PC naast een gaming PC moeten hebben.

Er is bij mij altijd een andere load zoals Radeon Relive opname, software van 2 brokers (beurs) draait op de achtergrond, honderden tabbladen in Firefox, wat YouTube livestreams beluisteren,...

[ Voor 12% gewijzigd door rapture op 30-04-2024 00:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Vrijdag 24-05-2024 nieuw seizoen met Fallout smaakje?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GNyu5VCXsAArzv5?format=jpg&name=large

Power armor in de battle pass?
Misschien ook Mad Max dingetjes?

Wie heeft er zin in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ja, het is een Fallout crossover.

[ Voor 3% gewijzigd door Stimulate14 op 21-05-2024 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepoog
Ik ben heel erg benieuwd. Afgelopen twee seizoenen bevielen me prima. Hoop dat het met nieuwe wapens en nieuwe map weer zo is.

Dit seizoen geëindigd op lvl 213 dus in ieder geval alles meegepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sas_andrea
Ja ik ben heel benieuwd!!! Vanavond alle xboxen en laptop updaten.
Hopelijk zijn de servers niet al te lang down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-04 15:47
sas_andrea schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:17:
Ja ik ben heel benieuwd!!! Vanavond alle xboxen en laptop updaten.
Hopelijk zijn de servers niet al te lang down.
het is een grote update dus als je het eerder aan kan zetten ;-)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Sleepoog schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 08:43:
Ik ben heel erg benieuwd. Afgelopen twee seizoenen bevielen me prima. Hoop dat het met nieuwe wapens en nieuwe map weer zo is.

Dit seizoen geëindigd op lvl 213 dus in ieder geval alles meegepakt.
Ik ben gekomen tot 120 ofzo
Ik vond de bonus items niet de moeite waard om voor te gaan grinden haha

Ik ben wel Fallout fan, vooral van de games 1, 2, en 3, dus kijk uit naar dit seizoen.
Deathclaw als boss, realistisch? :D
mini nuke als epic season wapen?
Vault suit als skin?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-04 15:31
Leuk thema voor het nieuwe seizoen. Het nadeel is wel dat het nog amper een shooter is nu. Je kan in je auto met gun de hele tijd rondrijden en je hoeft er niet meer uit...

Asus G501

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:53
RemcoINC08 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 21:48:
Leuk thema voor het nieuwe seizoen. Het nadeel is wel dat het nog amper een shooter is nu. Je kan in je auto met gun de hele tijd rondrijden en je hoeft er niet meer uit...
Idd, ik haak dit seizoen af... T is allemaal maar auto rijden en schieten, want anders word je sowieso afgeschoten.

Misschien kunnen ze een 'zero build and zero car weapons' server maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Het valt mij ook best wel tegen ja!
Niet dat ik afhaak, maar ik had er meer van verwacht
En ja het is wel heel erg gericht op auto's dit seizoen.
Vooral die wapens op auto's hadden ze niet moeten doen.

En die Nitro fist vind ik nu al irritant.

Fallout thema vind ik ook tegenvallen.
Ja de T-60 power armor skin is vet en die wil ik ook wel unlocken, maar dat is de enige skin?
Daarnaast nog een stuk of wat emotes. En ok, nuka cola als shield potion. Verder geen enkele Fallout map locations.

Het voelt voor mij met de auto battles, Nitro dome, en de woestion biome meer als Mad Max/Borderlands.
Maar dan weer geen Mad Max skin......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jan-man
  • Laatst online: 22:31
De meta voor dit seizoen ? Ga gewoon in een auto met gun zitten... Mag van mij wel een optie voor BR zonder die autos komen want die zijn echt een factor 3 te sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gisteren voor het eerst gespeeld, echt die auto's en de vuisten zijn echt overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
ja mijn vrienden en ik haken ook wel een beetje af op de wagentjes. er zijn ook maar weinig wapens die de auto's een beetje in bedwang kunnen houden. ik hoop dat er nog ergens een buf komt voor wat wapens die goed zijn tegen autos.

de hele fun van de Battle royal is er zo ook we een beetje af als je puur voor de gunplay gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Ja Nee, dit was 5 potjes leuk maar nu ben ik er eigenlijk al klaar mee. Idd zonder auto doe je niet meer mee. Speler vs auto is onmogelijk, het enige wat nog een beetje damage doet is de boom bolt, maar je maakt eigenlijk geen kans.

Ook wel matig dat er amper nieuwe wapens bij zijn gekomen dit seizoen.
Hoop dat dit gedoe met die autos snel aangepast wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleepoog
Of de bazooka uit vorig seizoen (of twee seizoenen geleden), die op auto's gelocked blijft. Of bommen die je op de auto kan plakken...
Zelf overigens niet veel last van die auto's. Wel redelijk overheersend, maar vooralsnog niet storend eerlijk gezegd. Kan er wel aan wennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sas_andrea
Ik haak nog niet af. Uiteindelijk is het een keuze (tenzij een missie) om naar de Nitrodome te gaan. En ook de auto's ja, irritant, maar ik kan me prima vermaken. Ik vond de Avatar missies en wapens wel leuker, maar ja. Ieder seizoen heeft wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Er zal nog wel het een en ander genuked worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:27

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

WeeDzi schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:33:
ja mijn vrienden en ik haken ook wel een beetje af op de wagentjes. er zijn ook maar weinig wapens die de auto's een beetje in bedwang kunnen houden. ik hoop dat er nog ergens een buf komt voor wat wapens die goed zijn tegen autos.

de hele fun van de Battle royal is er zo ook we een beetje af als je puur voor de gunplay gaat.
Ik heb ook het idee dat er veel meer mensen afhaken dan normaal. Sommige games lijken wel volledig gevuld met bots. Dat was vorig seizoen wel anders.

Zelf vind ik de auto's ook minder, door de chaos is er minder ruimte om gewoon lekker te ontdekken. Vorig seizoen had ik veel meer het gevoel dat ik gewoon lekker kon rondlopen en elke game ontdekte ik wel weer een nieuwe plek. Met die auto's scheur je overal doorheen en ga je eigenlijk aan vrij veel zaken voorbij.

Vermaak me alsnog wel, maar de meta is gewoon jammer. Als je iemand treft met een boss car en een boss weapon, dan kun je net zo goed stoppen. Er zijn een paar guns die vrijwel geen recoil hebben, intens hoge rate of fire en een zeer hoge dmg. Dit in combinatie met sommige medaillons (oneindig kogels, self healing shield, etc) maakt het erg moeilijk voor casual spelers om een game te winnen als je met doorgewinterde spelers in een game zit.

Als ik de goede gear in handen krijg win ik overigens ook. En dat maakt het saai, het is dus vooral een kwestie van je best doen en de juiste spullen hoarden voordat iemand anders het kan pakken. De gear is nu zoveel belangrijker geworden om te winnen dat het een beetje een soortvan standaard recept is om te winnen, en dat vind ik saai. Het doodt de variëteit aan manieren waarop je kunt winnen. Het is daardoor minder creatief en saaier.

Overigens las ik dat andere game modes nu meer xp opleveren dan BR en ZB. Dus wellicht tijd om wat meer Lego te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik word ook helemaal gestoord van die muziek in de bus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ohmarinus schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 08:20:
[...]
Overigens las ik dat andere game modes nu meer xp opleveren dan BR en ZB. Dus wellicht tijd om wat meer Lego te spelen.
Ik weet niet of de andere game modes meer xp geven darn eerst, maar ik speel nu inderdaad voor het eerst LEGO en vind het best wel leuk. Ook wel door het Star Wars thema (ik hou wel van een beetje star wars), ik ben nu een rebel basis mee aan het helpen levelen.

Ik vind de BR (Zero build) eigenlijk best wel weer okee na de laatste wijzigingen dat boss cars niet meer auto healen. Je krijgt ze nu redelijk snel kapot. Ik merk ook tijdens shooting battles wanneer er een auto tussendoor komt, dat alle spelers op de auto's gaan schieten en als die kapot is pas weer op elkaar.

Maar zodra ik de BR dailies en weeklies heb voltooid, doe ik daarna nog ff de rocket racing dailies en spring dan in LEGO fortnite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Rupus schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 11:09:
[...]
Ik merk ook tijdens shooting battles wanneer er een auto tussendoor komt, dat alle spelers op de auto's gaan schieten en als die kapot is pas weer op elkaar.
Dit was mij ook opgevallen, precies op het moment dat ik het gebruik van de auto's heb omarmd gaan mensen ineens weer te voet skirmishen!

Ik had het idee dat mijn boss auto gisteren wel healde maar heel erg langzaam, of heb ik dat verzonnen en healen ze helemaal niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik hoop van niet, scheelt weer :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ohmarinus schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 11:36:
[...]

Dit was mij ook opgevallen, precies op het moment dat ik het gebruik van de auto's heb omarmd gaan mensen ineens weer te voet skirmishen!

Ik had het idee dat mijn boss auto gisteren wel healde maar heel erg langzaam, of heb ik dat verzonnen en healen ze helemaal niet meer?
Je kunt je auto ook healen door met je auto die slurp cactus planten omver te rijden die naast de weg groeien.

Afbeeldingslocatie: https://www.gameskinny.com/wp-content/uploads/2024/05/fortnite-slurp-cactus-featured.jpg

Daar krijg je volgens mij iets van 100 car health per keer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-04 21:16
Ik heb een vraag, mijn zoon van 11 speelt fortnite op de nintendo switch maar wil dit ook graag op de laptop kunnen doen.
Hij gebruikt een Dell XPS 13 7390
uitvoering: Dell XPS 13 7390 (69TVM)

Het probleem is dat hij het spel niet lekker kan spelen, het beeld hapert. In de settings heeft hij al wat aangepast door bijvoorbeeld de framerate naar 30 te zetten maar het spel blijft haperen.

Hebben jullie tips? Is deze laptop niet geschikt om fortnite mee te spelen of zou ik in de instellingen van de laptop of in fortnite iets kunnen doen om het toch goed te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Rupus schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 14:13:
[...]

Je kunt je auto ook healen door met je auto die slurp cactus planten omver te rijden die naast de weg groeien.

[Afbeelding]

Daar krijg je volgens mij iets van 100 car health per keer van.
Yes, we know ;)

Healed tevens jezelf en bouwt ook je shield op als je er doorheen rijdt. En je kunt die kaktussen ook met een mes omver hakken voor shield. En die blauwe pools bij zo'n soort van stationnetje, daar kun je ook in springen voor shield.

Eerder vanmiddag even gespeeld, maar een iemand in ons groepje wilde de hele tijd direct naar de bazen zonder nog adequate equipment gevonden ten hebben. Sja, dan ga je dus wel dood. Die bazen zijn veel sterker dan vorig seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Menh schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 15:33:
Ik heb een vraag, mijn zoon van 11 speelt fortnite op de nintendo switch maar wil dit ook graag op de laptop kunnen doen.

Het probleem is dat hij het spel niet lekker kan spelen, het beeld hapert. In de settings heeft hij al wat aangepast door bijvoorbeeld de framerate naar 30 te zetten maar het spel blijft haperen.

Hebben jullie tips? Is deze laptop niet geschikt om fortnite mee te spelen of zou ik in de instellingen van de laptop of in fortnite iets kunnen doen om het toch goed te kunnen spelen?
Voor zover ik kan zien zit daar geen dedicated videokaart in en die ga je denk ik wel nodig hebben als je Fortnite met een redelijke framerate wil kunnen spelen.

Ik lees dat het wel kan, maar dan moet de videochip op het moederbord minimaal Intel HD Graphics 4000 or beter zijn. Overal lees ik dat jullie laptop "Intel® HD Graphics" heeft, maar er staat niet bij welke variant het is.

Het beste kun je even zoeken op Google naar:
https://www.google.com/se...raphics+Fortnite+settings

In de systeemeisen van de laptop kun je zien welke graphics chip er in zit. Als het die 4000 series is, dan zou je dit eens kunnen proberen (al ziet de FN interface er op die site wel wat ouder uit, maar meer om een idee te krijgen van settings die kunnen helpen):
https://www.laptopmag.com...ortnite-intel-hd-graphics

Fortnite speelt wel een stuk beter op een PC, maar tegelijkertijd ga je wel in lobbies terecht komen met betere spelers. Als je op Switch speelt, word je vooral met andere Switch spelers gelobbied. Dus het zal in het begin wel wennen zijn dat er meer mensen raak schieten :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ohmarinus op 04-06-2024 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ohmarinus schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 18:59:
[...]
Eerder vanmiddag even gespeeld, maar een iemand in ons groepje wilde de hele tijd direct naar de bazen zonder nog adequate equipment gevonden ten hebben. Sja, dan ga je dus wel dood. Die bazen zijn veel sterker dan vorig seizoen.
Wat ik heb gedaan heb om de weeklies te halen (solo) is direct vanuit de bus zonder wapens in de nitro dome landen, de tijd overleven in de dome tot de boss spawned. Er droppen dan wat mythic wapens in de dome, die pakken en de baas met de nitro fists meppen tot ze dood is :)
Menh schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 15:33:

Wat Ohmarinus ook al heeft gezegd: er zit geen dedicated videokaart in. Spellen worden dan gespeeld op de GPU die in de processor zit, en die is niet sterk genoeg voor 3D games.

Ik zelf speel ook op een laptop die het eigenlijk niet aankan. Er zit wel een goeie videokaart in maar als die aan het werk is gaat de laptop zo blazen dat het storend is. Ik speel daarom via GeForce Now, misschien is dat een optie? Abonnement kost iets van €11 per maand en je kunt games in je Steam of Epic account muisstil en vloeiend spelen. Ik heb in Fortnite alle settings op max, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-04 21:16
Thanks!
Ik heb even zitten zoeken maar meer info dan Intel UHD Graphics vind ik niet.

Ik heb wat fortnite settings aangepast zoals in de pagina waarnaar je linkte stond maar helaas nog steeds vrij veel (maar minder) haperingen.
Ik ga nog wel ff puzzelen en anders is misschien geforce now een optie al vind ik dat voor 9 euro per maand best prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Menh schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 21:38:
Ja, UHD Graphics is de videokaart die in de CPU zit en eigenlijk alleen prima voor Windows en lichte webgames ofzo.
Ik ga nog wel ff puzzelen en anders is misschien geforce now een optie al vind ik dat voor 9 euro per maand best prijzig.
Geforce Now heeft ook een gratis optie, maar dat wil je eigenlijk niet. Dan zit je met wachtrijen tot je kunt spelen, en na een uur wordt de sessie beëindigd.

Ik heb GeForce Now afgewogen tegenover het kopen van een PC die Fortnite goed aankan.
Dan zit je op €1.000,- tot €1.500,-
Zelfs als GeForce Now €15 per maand zou kosten kun je daar 100 maanden (= ruim 8 jaar) voor gamen.
Dat is langer dan de afschrijving van die game PC van €1.500,- :)

Maar dat is mijn persoonlijke keuze, ik wil je niks opdringen.
Ik werk niet voor GeForce Now, ik ben gewoon een heel tevreden gebruiker! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-04 14:38
Thanks!

Ik heb wat fortnite settings aangepast zoals in de pagina waarnaar je linkte stond maar helaas nog steeds vrij veel (maar minder) haperingen.
Een tweedehands Xbox series S (ca €150?) op de kop tikken een idee? Mijn zoontje is ook 11 en die speelt daar al jaren Fortnite op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Conclusie van dit seizoen is wel dat de auto's nog al OP zijn dit seizoen.
Niet voor herhaling vatbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Mars18 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 09:37:
Conclusie van dit seizoen is wel dat de auto's nog al OP zijn dit seizoen.
Niet voor herhaling vatbaar
Heel erg eens. Hoe lang duurt dit circus nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
Stimulate14 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 11:52:
[...]

Heel erg eens. Hoe lang duurt dit circus nog?
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

16/8

Ik speel eigenlijk al maanden niet meer. Ben het beu, mocht ook wel na iets van 750 uur erin gestoken te hebben ;)

Mss later nog eens een kans geven maar in 2024 zal het niet meer zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Satangel schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 12:05:
[...]

https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

16/8

Ik speel eigenlijk al maanden niet meer. Ben het beu, mocht ook wel na iets van 750 uur erin gestoken te hebben ;)

Mss later nog eens een kans geven maar in 2024 zal het niet meer zijn!
Ik had tot afgelopen dinsdag drie weken niet gespeeld. Paar potjes en ik was er alweer klaar mee.
Daarna heb ik Reload gespeeld en dat vond ik wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Hebben jullie ook dat je het D23 event niet kan vinden? Zelfs op de island code zoeken helpt niet voor mij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
  • Laatst online: 22:31
Jan-man schreef op zondag 26 mei 2024 @ 20:32:
De meta voor dit seizoen ? Ga gewoon in een auto met gun zitten... Mag van mij wel een optie voor BR zonder die autos komen want die zijn echt een factor 3 te sterk.
Tijdens vakantie nieuw seizoen uitgekomen. Vandaag 3 potjes gedaan en maar weer afgesloten.... Hoe weten ze toch elk seizoen wapens te introduceren die dermate overkill zijn dat ze serieus voordeel opleveren.

Meta voor dit seizoen is pak zsm dat auto aim rocket booster pak ding en speel het spel uit... Zwaar maar dan ook zwaar overpowerd dat ding. Midden in build fight en zon gast komt om de hoek en je bent in 3 sec dood.... Nee de lol van Fortnite wordt echt elk seizoen belabberder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:53
Vraag voor hier: weet iemand hoe je mee kan doen aan de tournaments?

Level: check? Ben nu lvl 125, account level van 876

MFA: aangezet via epic website, drie verificatie methoden ingesteld

Leeftijd: uhm, heb voor zover ik weet bij registreren een juiste datum doorgegeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hoe een 5800X3D tot op de limiet in een eindduel geduwd wordt. Screenshot van een Radeon Relive opname.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RttUoWBOex0oLeijq-kZz_nP4Qw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zENixdom0VxKh9j9SgPtNNp7.jpg?f=fotoalbum_large

Je zou denken dat 1440p, TSR epic quality, medium settings, view range epic, textures epic,... genoeg werk aan de grafische kaart geeft zodat de CPU ontlast wordt.

Er bleven 4 spelers over en niet 40 spelers bij elkaar gehokt in een tournament.
President schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 18:22:
Vraag voor hier: weet iemand hoe je mee kan doen aan de tournaments?

Level: check? Ben nu lvl 125, account level van 876

MFA: aangezet via epic website, drie verificatie methoden ingesteld

Leeftijd: uhm, heb voor zover ik weet bij registreren een juiste datum doorgegeven?
Als je het antwoord niet gevonden?
2.2.2 Reload Squads Cash Cup

For each Reload Squads Cash Cup, all eligible players on a team (as determined by Epic in accordance with these Rules) must have ranked in the Gold Rank (or higher) in Battle Royale Ranked Mode in their respective Region by the start of such Reload Squads Cash Cup to be eligible to queue up and compete during the applicable Reload Squads Cash Cup session window as listed in-game.
https://www.fortnite.com/...5-season-4-official-rules
For each Trios Cash Cup, all eligible players on a Trios team (as determined by Epic in accordance with these Rules) must have advanced into Gold Rank (or higher) in Battle Royale Ranked Mode in their respective server region (“Region”) by the start of such Trios Cash Cup to be eligible to queue up and compete during the applicable Trios Cash Cup session window as listed in-game.
https://www.fortnite.com/...5-season-4-official-rules
Aan het einde van een seizoen doe ik de ranked quests en in het vorige season was ik na 3 uren ranked spelen Gold 3 geworden. In andere seasons was ik Gold 1 na 1 uur spelen en Platinum 2 na 5 uren spelen.

Als je op Reddit kijkt, dan zeggen ze dat Gold/Platinum het gemiddelde niveau in build mode is. Vanaf Diamond beginnen ze goed te worden (bovenste kwart van de ranked spelers) en vanaf Elite zijn ze goed (bovenste 8%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik weet niet wat ik ga vinden van het nieuwe seizoen, er schijnt een oude OG map terug te komen.
Hopelijk geen tropische jetpacks en warmachines meer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

De trailer ziet er geweldig uit.

Ik wil er vroeg bij zijn om de kettingzaag in de meest OP/broken toestand mee te maken.

De vorige keer dat een broken mobility item snel uit het spel gegooid werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Boom Billy:
  • expectation: autonome drone gaat achter een doel
  • reality: doelzoekende landmijn
Na jaren dronefilmpjes kijken, gooi ik Boom Billies in het eindduel, zie de andere speler van mijn drones wegrennen en daarna springt hij van high ground in een mijnenveld.

De kettingzaag werkt goed als mobility om door builds, stenen, huizen,... te rijden/zagen en rondzwaaien om alles in een tile dood te maken. In de box rijden en slachten maar!

In Team Rumble gaat het snel vooruit met de kettingzaag damage, bezemsteel vliegen,... en een mijnenveld boven of in een bunker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sas_andrea
Nog een weekje tot het nieuwe seizoen!

Fortinemares vind ik wel leuk trouwens, prima mee vermaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sas_andrea
Dit topic is een beetje dood, jammer! Nieuwe seizoen vind ik best leuk al en de OG optie is ook gaaf. Battlepass ook best prima. Wel bizar hoeveel verschillende passes je nu kunt aanschaffen.

Bijna kerstvakantie dus dan gaat er lekker veel gegamed worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:03

Barbas

Gallego!

Nieuwe map vind ik geweldig. Speel vooral zero build duo’s met een maat van me. OG fortnite ook leuk maar wordt keihard gelaserd daar haha.

Daarnaast ook bezig met save the world waar ik me echt uren mee kan vermaken. Frostnite een van mijn favoriete seizoenen. Eindelijk van die hexsalvania af.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:02

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 20:09

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Dit topic is echt dood :| Ik ben vandaag lvl101 geworden. Season is leuk, OG is ook leuk! 1 Nadeel slechte xp :( .

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Seizoen is inderdaad leuk :). OG niet gespeeld, trekt me niet. Ken het ook niet.
Ballistic spelen we stiekem best vaak, erg leuk. Maar tijd voor nieuwe maps :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

t.w.e.a.k.e.r schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:08:
Dit topic is echt dood :| Ik ben vandaag lvl101 geworden. Season is leuk, OG is ook leuk! 1 Nadeel slechte xp :( .
Je ziet de levels van andere spelers niet echt mee he. Waarom is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Ik ben het spel gewoon beu denk ik. Na 500 uur ofzo heb ik het wel gezien. Het boeide me minder en minder, eigenlijk sinds die wapens met add-ons toegevoegd werden.

Tja alles komt ten eind, topspel! Maar het is tijd voor iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Satangel schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:01:
Ik ben het spel gewoon beu denk ik. Na 500 uur ofzo heb ik het wel gezien. Het boeide me minder en minder, eigenlijk sinds die wapens met add-ons toegevoegd werden.

Tja alles komt ten eind, topspel! Maar het is tijd voor iets anders
Die add-ons zijn er niet meer. Veel overpowerd wapens zijn er ook uit.
Ik zou het nog een kans geven, al is het maar een uurtje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Stimulate14 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 09:51:
[...]

Je ziet de levels van andere spelers niet echt mee he. Waarom is dat?
Goede vraag :)

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepoog
Ik vermaak me er elke week nog wel mee. Level 170 nu ongeveer. Vond de vorige map wel veel leuker, eerlijk gezegd. Als ik Ranked speel dan kom ik er weer achter hoe slecht ik ben :-D :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Sleepoog schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 08:33:
Ik vermaak me er elke week nog wel mee. Level 170 nu ongeveer. Vond de vorige map wel veel leuker, eerlijk gezegd. Als ik Ranked speel dan kom ik er weer achter hoe slecht ik ben :-D :-D
Waarom vond je die map leuker? Ik werd knotsgek van al die auto's elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

In reload ranked diamond geworden wat is jullie rank?

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepoog
Ja, die auto's daar vond ik ook wel wat van (alhoewel het me niet zoveel stoorde als anderen), maar het ging me puur om de map. Die was een stuk realistischer. In die zin dat ik liever door een 'normaal' dorp of 'normale' stad loop dan nu portals tegen te komen of een groot industrieterrein zoals Pumped Powers. Maar goed, alles went.

In Ranked ben ik geloof ik Gold I. Speel het weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
t.w.e.a.k.e.r schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:08:
Vind het gewone seizoen ook erg leuk nu. Prima map met genoeg afwisseling, auto's die niet OP zijn zoals bij t vorige chapter. Wapens zijn redelijk overzichtelijk (geen tig SMG's of AR's met onnoemelijk veel weapon mod combi's) maar ik mis wel een beetje iets voor de afstand. Probeer nu alles met de hunting rifle te doen maar die is toch best pittig.

OG trekt me echt totaal niet. Zit vol sweats. Als je dan al een keer een POI overwint mag je daarna (gevoelsmatig) uren door niemandsland lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Voor afstand gebruik ik de railgun regelmatig. Heeft een vertraging met schieten maar met voldoende oefenen kun je daar aardig mee raak schieten.

Voor mijn gevoel kom ik in niet-ranked erg vaak in potjes met veel bots terecht. Regelmatig portjes dat ik boven de 10 kills kom, en bijna standaard wel bij de laatste 10.

Maar als ik ranked speel dan kom ik er idd achter zoals @Sleepoog zegt hoe slecht ik ineens ben... DUs dan toch maar nbiet ranked, om de quests voor xp te doen.

Ik ben nu level 190 ofzo, bijna 200, dan vind ik het wel weer goed geweest voor dit seizoen. Daarna weer wat meer tijd voor mijn andere games (Doom Eternal momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

t.w.e.a.k.e.r schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 18:06:
In reload ranked diamond geworden wat is jullie rank?
D 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

5 euro op je muil gauw.

Pagina: 1 ... 52 53 Laatste